سايت تبليغاتي جديد رايگان

سايت تبليغاتي جديد رايگان

چه کسب و کار شما جدید باشد یا تثبیت شده، بزرگ یا کوچک، باید در مورد آن به مردم بگویید و این به معنای تبلیغات است. اما این به این معنی نیست که برای اطلاع از این موضوع به بودجه ای كلان نیاز دارید. ایده‌های تبليغاتي زیادی در سايت تبليغاتي جديد رايگان وجود دارد که برای مشاغل در هر اندازه کار می‌کنند و به‌ویژه اگر تازه کسب‌وکاری را راه‌اندازی کرده‌اید، مفید هستند.

کدام سايت تبليغاتي جديد رايگان بیشترین درآمد را از تبلیغات ایجاد می کنند؟

هزينه براي تبلیغات اینترنتی در حد منطقی خود خوب است. برای اینکه بتوانیم اندازه‌گیری کنیم که کدام سایت‌ها بیشترین کلیک روی تبلیغات و درآمد را دارند، باید کمی عمیق‌تر بررسی کنیم. یک بحث مبنی بر اینکه رسانه‌های اجتماعی این روزها بیشتر از هر وب‌سایت درآمد تبلیغاتی دارند، مطرح مي شود.

کدام سايت تبليغاتي جديد رايگان بیشترین درآمد تبلیغاتی را برای صاحبان خود ایجاد می کنند؟ سایت هایی که مرتبط ترین تبلیغات را برای بازدیدکنندگان خود دارند، کسانی که در حال حاضر میلیون ها بازدید دریافت می کنند، ترافیک بازدیدکننده باعث افزایش درآمد تبلیغاتی شما می شود. این به این دلیل است که شما نمی توانید انتظار داشته باشید که هر بازدیدکننده ای روی آن کلیک کند! این یک بازی احتمالی است. هرچه افراد بیشتری از شما بازدید کنند، درآمد بيشتري كسب خواهيد كرد.

انواع سايت تبليغاتي جديد رايگان که بیشترین درآمد را دارند

بیایید به وب سایت هایی نگاه کنیم که بیشترین درآمد را از Google Adsense دارند. برای اینکه بتوانید شانس به دست آوردن یک درآمد را داشته باشید، حداقل باید بدانید که پول نقد تجاری چيست. به نظر می رسد هیچ موضوع یا مخاطب خاصی وجود ندارد که احتمالاً بیش از سایرین کلیک كند. شما باید با افراد مناسب تعامل داشته باشید و تبلیغات خود را به روشی درست ارائه دهید.

ابزار آنلاین در سايت تبليغاتي جديد رايگان

ابزارهای تک صفحه ای وقتی با Google AdSense ترکیب شوند، مقدار زیادی پول تولید می کنند. ابزارهایی که به شما امکان تبدیل داده‌ها، ترجمه تکه‌های متن یا حتی ویرایش آنلاین عکس‌ها را می‌دهند.

این كارها می تواند برای درج تبلیغات سودآور فوق العاده باشد، زیرا اجرای آنها بسیار ساده است. یافتن تبلیغات در اینجا دشوار نيست. می توانید از یک سربرگ، پاورقی یا نوار کناری ساده برای نصب رسانه AdSense که مربوط به سایت شما است استفاده کنید.

محتوای انتخاب شده

محتوای انتخاب‌شده برای وبلاگ‌ها و وب‌سایت‌هایی اعمال می‌شود که نکات و راهنماهای مفیدی را ارائه می‌دهند. درآمد تبلیغات احتمالاً از طریق این نوع سایت ها به عنوان نویسندگان قطعات وبلاگ بالا خواهد بود. شما می توانید در محصولات خاص و با موضوعات خاص آنها معامله کنید.

به عنوان مثال، وب‌سایتی که نکاتی در مورد نحوه تمیز کردن خانه ارائه می‌کند ممکن است از محصولات نظافتی درآمد ایجاد کند. به عنوان مثال، پیوندهای آمازون، که به این راهنماها مرتبط هستند، ممکن است پول نقد فراواني ایجاد کند.

سایت های کاربر محور

سایت‌هایی که توسط محتوای کاربر هدایت می‌شوند، احتمالاً درآمد تبلیغاتی زیادی را در مسیر خود خواهند دید. تبلیغات را می توان در تالار گفتمان ها و نوارهای جانبی اضافه کرد تا در گفتگوها دخالت نکنند یا مرور را قطع نکنند .

علاوه بر این، دوباره می توان آنها را طوری تنظیم کرد که به بحث مرتبط باشند. اين رسانه ها انعطاف پذیر هستند. این بدان معناست که هر کسی که در مورد موضوعات یا ایده ها بحث می کند ممکن است قصد خرید اقلام مرتبط را داشته باشد.

کاتالوگ منابع

منظور ما سایت هایی است که نرم افزاری برای دانلود ارائه می دهند. چیزی به سادگی یک سایت دانلود کاغذ دیواری، یا یک کاتالوگ پر از نرم افزار رایگان، می تواند میزبان تبلیغات محبوب باشد. اينگونه رسانه ها می‌توانند نیاز خاص به این ابزارها و بارگیری‌های خاص را هدف قرار مي دهد.

سایت های دانلود می توانند تبلیغات را در حالی معرفی کنند که بازدیدکنندگان منتظر پایان دانلود نرم افزار هستند. یا می توانید محدودیتی برای بارگیری در هر آگهی خوانده شده یا تماشا شده در نظر بگیرید. این یک مدل کوچک عالی است و مزایای متقابل زیادی را ارائه می دهد.

سايت تبليغاتي جديد رايگان
سايت تبليغاتي جديد رايگان

آیا تبلیغات بیشتر به معنای پول بیشتر است؟

نه همیشه؛ هرچه تبلیغات بیشتری قرار دهید، احتمال بازگشت بیشتری خواهید داشت. اما، به یاد داشته باشید که طراحی وب مدرن همه چیز در مورد تجربه کاربر است. طراحی وب موبایل در چند سال گذشته تکامل یافته است. بنابراین، توسعه‌دهندگان وب روی ایجاد سایت‌هایی متمرکز كرده اند که سریع بارگذاری می‌شوند و استفاده از آن‌ها راحت باشد.

بسیاری از مردم تبلیغات مزاحم را خسته کننده می دانند. نکته کلیدی این است که سایت خود را با تبلیغات بیش از حد پر نکنید، بلکه از آن استفاده کنید و محصولات را در محتوای خود به روشی ارگانیک معرفی کنید. جستجوگران وب در ارسال هرزنامه تبلیغاتی عاقلانه عمل مي كنند، به این معنی که سایت هایی که بیشترین تبلیغات را دارند همیشه بالاترین درآمد را ندارند.

تبلیغات وب، همه چیز در مورد هدف قرار دادن مخاطبان شما به روش هایی است که آنها جذاب می دانند است. بخشی از مأموریت گوگل برای جذاب‌تر کردن جستجو برای مردم، جریمه کردن سایت‌هایی است که تبلیغات را پر می‌کنند. همچنین برای اطمینان از اینکه آنها فقط سایت هایی با محتوای مفید و مرتبط هستند را برجسته می کنند. رسانه‌های اجتماعی، در بیشتر موارد، تعادل درستی دارند. شما همیشه تبلیغات را بر اساس رفتارهای مرور خود خواهید دید و در بیشتر مواقع مزاحم نخواهند بود.

رسانه های اجتماعی و سايت تبليغاتي جديد رايگان

رسانه های اجتماعی همچنان در حال برداشتن گزند های بزرگ از تبلیغات آنلاین هستند. این تا حدی به دلیل افزایش استفاده از تلفن همراه است، نه به دلیل تعداد تبلیغات در دسترس. برای مثال، کاربران فیس‌بوک طی سال‌ها شاهد افزایش مداوم تعداد آگهی‌هایی هستند که در صفحه اصلی خود ظاهر می‌شوند. این تبلیغات به گونه ای طراحی شده اند که مرتبط باشند و هر چهار یا پنج مورد یک بار انجام شوند.

آمار نشان می دهد که در سال 2016، درآمد تبلیغات رسانه های اجتماعی در مدت دوازده ماه 49 درصد افزایش یافته است. برندها در آن دوره بیش از 16.3 میلیارد دلار از طریق تبلیغات اجتماعی به دست آوردند که نشان می دهد پول کلان کجاست. ویدیوها نیز درآمد زیادی از تبلیغات دارند.

بنابراین، اگر می‌خواهیم انگشت خود را به سمت سایت‌ها یا خدماتی بگیریم که احتمالاً بیشترین درآمد را از تبلیغات دارند، باید روی فیس‌بوک و یوتیوب تمرکز کنیم . اما، این ها دو غول در وب هستند.

سایت هایی که از تبلیغات آنلاین درآمد کسب می کنند

اين سایت ها عبارتند از:

  • کسانی که از تبلیغات مرتبط استفاده می کنند.
  • سايت هايي كه از رسانه های مختلف مانند ویدئو استفاده می کنند.
  • کسانی که می توانند تبلیغات را با محتوای خاص خود پیوند دهند.
  • آنهایی که ارزش واقعی را به تجربیات بازدیدکنندگان خود اضافه می کنند.

همه سايت ها نمی توانند مانند فیس بوک یا یوتیوب باشند. ما می توانیم در مورد تبلیغات آنلاین هوشمندانه عمل کنیم. وب‌سایت‌های زیادی وجود دارند که تعداد زیادی آگهی برای شما قرار داده اند که می‌توانید روی آنها کلیک کنید. اما آیا آنها بیشترین درآمد را دارند؟ هیچ تضمینی وجود ندارد.

ایده تبلیغاتی براي سايت تبليغاتي جديد رايگان

1. فرصت های دیگری را برای درج لیست پیدا کنید

به دنبال فرصت هایی برای فهرست کردن کسب و کار خود در هر دایرکتوری یا بررسی سایت هایی باشید که قبلاً از آنها استفاده نكرده ايد. ممکن است فهرست‌های کسب‌وکار مرتبط با صنعت یا جایگاه شما، و فهرست‌های محله، شهر و ایالت برای کسب‌وکارهای محلی با مکان‌های فیزیکی وجود داشته باشد.

2. کسب و کار خود را گوگل کنید

مطمئن شوید فهرست کسب و کار گوگل شما به روز است. این احتمالاً اولین چیزی است که وقتی کسی برای کسب و کار شما جستجو می کند می بیند، بنابراین مطمئن شوید که نمایه شما کاملاً تکمیل و بهینه شده است. چند عکس آپلود کنید و فراموش نکنید که ساعات کار و اطلاعات تماس خود را اضافه کنید. اگر یک کسب و کار محلی با موقعیت فیزیکی دارید، این امر به ویژه مهم است، زیرا به شما کمک می کند تا مطمئن شوید که کسب و کار شما در Google Maps ظاهر می شود.

سايت تبليغاتي جديد رايگان
سايت تبليغاتي جديد رايگان

3. به گفتگو بپیوندید

بدنبال بحث‌ها و انجمن‌های مرتبط با کسب‌وکار یا صنعت خود باشید؛ مشتریان شما ممکن است درباره کسب‌وکار شما به صورت آنلاین بحث کنند!

به یاد داشته باشید که شما نمی خواهید فقط با یک لینک و یک تبلیغ واضح وارد عمل شوید. در عوض، سعی کنید با پاسخ دادن به سؤالات، به اشتراک گذاشتن تخصص خود، یا در مواردی که مشتری ناراضی است، با حسن نیت تلاش کنید تا به آنها کمک کنید. موضوعات تالار گفتمان معمولا برای سال ها قابل جستجو باقی می مانند، بنابراین یک پست می تواند برای مدت طولانی درآمد ایجاد کند.

4. در وبلاگ ها و مقالات نظر دهید

به همین ترتیب، به دنبال پست‌های وبلاگ و مقالات رهبران فکری یا کسب‌وکارهایی بگردید که با شما مرتبط هستند، و نه رقبای مستقیم. نظرات متفکرانه ای را بنویسید (از ظاهر شدن هرزنامه خودداری کنید!) دیدگاه خود را در مورد موضوع به اشتراک بگذارید.

5. وبلاگ نویسی را شروع کنید

اگر تا به حال وبلاگ نویسی نکرده اید، باید شروع به كار كنيد! اشتراک گذاری محتوای مرتبط به طور مداوم تأثیر قابل توجهی در مکان ظاهر شدن وب سایت شما در نتایج جستجو دارد. هرچه بالاتر از صفحه باشید، احتمال اینکه مشتریان شما را پیدا کنند بیشتر می شود.

6. محتوای خود را تغییر دهید

استفاده مجدد از محتوای موجود راهی عالی برای به دست آوردن بازديد كنندگان بيشتر است. صرف نظر از صیقل دادن یک پست وبلاگ قدیمی یا تبدیل یک کتاب الکترونیکی موجود به یک دوره آموزشی ایمیلی، استفاده مجدد به شما فرصت های بیشتری برای قرار گرفتن در معرض مخاطبان جدید می دهد.

7. اینفوگرافیک ایجاد کنید

اینفوگرافیک ها راهی برای تبدیل داده های نه چندان جذاب بصری به محتوای جذاب و بسیار قابل اشتراک گذاری است. و به لطف شبکه های اجتماعی بصری مانند پینترست، اینفوگرافیک ها راهی برای انتشار بسیار گسترده دارند. از ابزار رایگانی مانند Canva استفاده کنید تا داده های خود یا داده های مربوط به صنعت خود را به یک اینفوگرافیک چشم نواز تبدیل کنید.

8. درخواست معرفی کنید

درخواست از بهترین مشتریان خود برای ارجاع یک راه رایگان و آسان برای دریافت تبلیغات دهان به دهان است. توصیه یک دوست معتبرترین شکل تبلیغات در نظر گرفته می شود. اما بسیاری از مردم فکر نمی‌کنند که خودشان دوستی را به کسب‌وکاري معرفی کنند، به همین دلیل است که این درخواست بسیار مهم است.

9. به مشتریان خود پاداش دهید

با توجه به اصول بازاريابي، راه هایی را برای پاداش دادن به مشتریان وفادار خود، به ویژه برای ارجاعات یا نظرات مثبت در نظر بگیرید. ارسال مقداری مواردي بصورت رایگان یا ارائه یک تخفیف کوچک، از جمله راه‌های عالی برای تشویق مشتریان و ایجاد حسن نیت هستند.

انواع بسترهای تبلیغاتی براي سايت تبليغاتي جديد رايگان

همه پلتفرم هاي تبلیغاتی به یک شکل کار نمی کنند یا گزینه های یکسانی را ارائه نمی دهند. در اینجا مروری سریع بر انواع مختلف شبکه های تبلیغاتی است که احتمالاً با آنها روبرو مي شويد خواهيم كرد.

جستجو کردن

تبلیغات در پلتفرم های جستجوی پولی می تواند راهی قدرتمند برای جذب ترافیک مرتبط باشد. معمولاً از مدل پرداخت به ازای کلیک (PPC) استفاده می‌کنند و پیشنهاد می‌کنند تا در مقابل کاربران بسیار هدفمند قرار بگیرید. این بدان معناست که تبلیغات شما فقط به کسانی نشان داده می شود که از قبل به دنبال چیزی هستند که شما ارائه می دهید.

سايت تبليغاتي جديد رايگان
سايت تبليغاتي جديد رايگان

نمایش دادن

پلتفرم‌های تبلیغاتی نمایشی،  وب‌مسترهايي را که می‌خواهند از سایت خود کسب درآمد کنند، با شرکت‌هایی که می‌خواهند در مقابل مخاطبان خود قرار بگیرند، متصل می‌کند و این تبلیغات در میلیون‌ها سایت، ویدیو و برنامه ظاهر می‌شود.

ظاهر آنها  به شرح زیر است :

وب سایت هایی که از طریق تبلیغات نمایشی از سایت خود کسب درآمد می کنند می توانند در یک شبکه تبلیغاتی ثبت نام کنند و فضایی را برای درج تبلیغات اختصاص دهند. برای مثال، ممکن است در نوار کناری، پاورقی یا قرارگیری درون مقاله با اشکال و اندازه‌های مختلف باشد.

سپس یک شرکت می تواند در آن پلتفرم ثبت نام کند، تنظیمات مختلف هدف را برای شناسایی بازار مناسب انتخاب کند، تبلیغات خود را ایجاد کند و شروع به قرار دادن آنها در سایت های مربوطه کند.

از تبلیغات نمایشی نیز معمولاً در  هدف گذاری مجدد استفاده می شود. پس از بازدید شخصی از یک وب سایت، می توان آنها را در سایت های دیگری که مرتباً بازدید می کند، هدف قرار داد. هدف این است که آنها را وادار به بازگشت برای انجام یک اقدام خاص (مثلاً خرید، انجام یک استعلام) کنید.

بازاریابی محتوا در سايت تبليغاتي جديد رايگان

برخلاف تبلیغات، هدف از بازاریابی محتوا در سايت تبليغاتي جديد رايگان ایجاد محتوایی است که برای مخاطبان هدف آنقدر ارزشمند باشد که آنها به دنبال آن باشند. اکثر مردم وقتی به دنبال محتوا هستند کجا می روند؟ اینترنت و به طور خاص یک موتور جستجو.

به همین دلیل است که بازاریابی محتوا و بهینه سازی موتور جستجو (SEO) اغلب با هم ترکیب می شوند. از نظر فنی، آنها کمی متفاوت هستند.

بازاریابی محتوا در سايت تبليغاتي جديد رايگان توسعه محتوای اصلی با کیفیت بالا است که مخاطبان هدف، آن را مفید می دانند و بیش از حد تبلیغاتی نیستند. این شامل پست‌های وبلاگ، پادکست‌ها، ویدیوهای آموزشی، تحقیقات اصلی، اینفوگرافیک‌ها، کتاب‌های الکترونیکی، کاغذهای سفید، ابزارهای آنلاین رایگان و سایر تلاش‌های بازاریابی بدون وقفه است.

سئو در مورد این است که این محتوا در موتورهای جستجو قابل کشف باشد؛ همچنين این شانس را افزایش می دهد که مخاطبان هدف شما صفحات وب شما را هنگام جستجوی سؤالات و اطلاعاتی که نام تجاری شما از طریق محتوای دیجیتال به آنها پاسخ داده است، کشف کنند.

بازاریابی محتوا و سئو هر دو زیر چتر بازاریابی دیجیتال قرار می گیرند، به همین دلیل است که ممکن است به طور غیردقیقی از آنها به عنوان بازاریابی آنلاین يا بازاریابی اینترنتی یاد شود.

مزیت اصلی بازاریابی محتوا در سايت تبليغاتي جديد رايگان این است که افراد را در وب سایت شما جذب می کند، جایی که می توانید آنها را بیشتر درگیر کنید فروش خود كنيد. به عنوان مثال، با آنها را به ثبت نام در خبرنامه یا دانلود منابع اضافی در ازای یک آدرس ایمیل تشویق كنيد.

کدام سايت تبليغاتي جديد رايگان بیشترین درآمد را از تبلیغات ایجاد می کنند؟

هزينه براي تبلیغات اینترنتی در حد منطقی خود خوب است. برای اینکه بتوانیم اندازه‌گیری کنیم که کدام سایت‌ها بیشترین کلیک روی تبلیغات و درآمد را دارند، باید کمی عمیق‌تر بررسی کنیم. یک بحث مبنی بر اینکه رسانه‌های اجتماعی این روزها بیشتر از هر وب‌سایت درآمد تبلیغاتی دارند، مطرح مي شود.

آیا تبلیغات بیشتر به معنای پول بیشتر است؟

نه همیشه؛ هرچه تبلیغات بیشتری قرار دهید، احتمال بازگشت بیشتری خواهید داشت. اما، به یاد داشته باشید که طراحی وب مدرن همه چیز در مورد تجربه کاربر است. طراحی وب موبایل در چند سال گذشته تکامل یافته است. بنابراین، توسعه‌دهندگان وب روی ایجاد سایت‌هایی متمرکز كرده اند که سریع بارگذاری می‌شوند و استفاده از آن‌ها راحت باشد.

چه سایت هایی که از تبلیغات آنلاین درآمد کسب می کنند؟

كسانی که از تبلیغات مرتبط استفاده می کنند.
سايت هايي كه از رسانه های مختلف مانند ویدئو استفاده می کنند.
کسانی که می توانند تبلیغات را با محتوای خاص خود پیوند دهند.
آنهایی که ارزش واقعی را به تجربیات بازدیدکنندگان خود اضافه می کنند.

6 دیدگاه برای “سايت تبليغاتي جديد رايگان

  1. Parham گفته:

    درخواست از بهترین مشتریان خود برای ارجاع یک راه رایگان و آسان برای دریافت تبلیغات دهان به دهان است. توصیه یک دوست معتبرترین شکل تبلیغات در نظر گرفته می شود

  2. مهدی غلامحسینی گفته:

    ایده‌های تبليغاتي زیادی در سايت تبليغاتي جديد رايگان وجود دارد که برای مشاغل در هر اندازه کار می‌کنند و به‌ویژه اگر تازه کسب‌وکاری را راه‌اندازی کرده‌اید، مفید هستند

  3. Nazanin heshmati گفته:

    برای رسیدن به جذب مخاطب صد درصدی شما نیازمند دانش بالا و اطلاعات کافی در مورد سایت تبلیغات جدید هستید که متن بالا میتواند کمک بزرگی برای شما به شمار بیاید

  4. berlin گفته:

    محتوای انتخاب‌شده برای وبلاگ‌ها و وب‌سایت‌هایی اعمال می‌شود که نکات و راهنماهای مفیدی را ارائه می‌دهند. درآمد تبلیغات احتمالاً از طریق این نوع سایت ها به عنوان نویسندگان قطعات وبلاگ بالا خواهد بود. شما می توانید در محصولات خاص و با موضوعات خاص آنها معامله کنید

  5. مرضیه ثاقب علیزاده گفته:

    چه کسب و کار شما جدید باشد یا تثبیت شده، بزرگ یا کوچک، باید در مورد آن به مردم بگویید و این به معنای تبلیغات است. اما این به این معنی نیست که برای اطلاع از این موضوع به بودجه ای كلان نیاز دارید. ایده‌های تبليغاتي زیادی در سايت تبليغاتي جديد رايگان وجود دارد که برای مشاغل در هر اندازه کار می‌کنند و به‌ویژه اگر تازه کسب‌وکاری را راه‌اندازی کرده‌اید، مفید هستند

  6. Amin DehghanNejad گفته:

    سایت خود را با تبلیغات بیش از حد پر نکنید، بلکه از آن استفاده کنید و محصولات را در محتوای خود به روشی ارگانیک معرفی کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *