انواع سايت تبليغات آگهي

انواع سايت تبليغات آگهي

تبلیغات جزء کلیدی استراتژی تبلیغاتی یک شرکت است. این شامل پیام های پولی است که از طریق رسانه های مختلف، از جمله تلویزیون، رادیو، روزنامه ها و مجلات، دیجیتال و تعاملی، بیلبوردها، دایرکتوری ها، حمل و نقل و بازاریابی مستقیم ارسال می شود. تکنیک‌هایی که انواع سايت تبليغات آگهي در ارائه پیام‌های تبلیغاتی استفاده می‌کنند به جلب توجه مشتری و تأثیرگذاری بر قصد خریدار کمک می‌کند.

نحوه كار انواع سايت تبليغات آگهي

تحقیقات بازاریابی که با گروه‌های متمرکز یا نمونه‌هایی از بازار مشتری انجام می‌شود، می‌تواند تعیین کند که چه نوع پیام‌، تصاویر و محتوای برند دارای بیشترین تاثير بر افراد است. با استفاده از این تحقیق، تبلیغ‌کنندگان آگهی‌های بازرگانی را طراحی می‌کنند که بر احساسات و عواطف مشتریان خود تاثير بگذارند.

فراخوانی برای اقدام

اکثر پیام های تبلیغاتی شامل یک فراخوان برای اقدام، یک بیانیه ضمنی یا بیان شده مستقیم است که مخاطب هدف را به انجام کاری هدایت می کند. فراخوان‌های نرم‌افزاری شامل پیام‌های کمتر قاطعانه می‌شود. در فراخوان‌های اقدام سخت‌تر، هدف اصلی تبلیغ‌کننده ترغیب مشتریان به خرید سریع است.

سرگرمی

به جای تلاش های مصرف کنندگان برای اجتناب از پیام های تبلیغاتی سنتی در تلویزیون، رادیو یا اینترنت، انواع سايت تبليغات آگهي، تبلیغات را در محصولات سرگرمی القا کرده اند. نمایش‌های تلویزیونی، فیلم‌ها، ویدیوهای موسیقی، بازی‌های ویدیویی و پارک‌های موضوعی قالب‌های سرگرمی رایجی هستند که پیام‌های تبلیغاتی در آنها وجود دارد. قرار دادن محصول، نمایش بصری یا ذکر شفاهی یک برند یا محصول خاص یک نوع سرگرمی است.

بازاریابی اولیه در انواع سايت تبليغات آگهي چیست؟

زمانی که برادران وارنر در سال 2010 فیلم “Inception” را اکران کردند، نوع جدیدی از موضوع درام ظاهر شد. در این فیلم، دومینیک کاب با بازی لئوناردو دیکاپریو و تیمش ایده‌هایی را در ضمیر ناخودآگاه یک مدیر اجرایی در حالی که او خواب است، مي كارند. وقتی از خواب بیدار می‌شود، فکر می‌کند ایده‌های کاشته شده متعلق به خودش است. بازاریاب‌های حرفه‌ای که فیلم را دیدند به این فکر افتادند که مخاطبان هدف خود را به اين باور سوق دهند که خرید محصولات یا عمل به یک پیشنهاد ایده خود مخاطب است. از آن نقطه، یک مفهوم بازاریابی جدید نیز ظاهر شد كه به آن “بازاریابی اولیه” مي گويند.

تعیین هدف

در سبک علمی تخیلی، تیم حاضر در این فیلم از یک فناوری توسعه یافته نظامی به نام “به اشتراک گذاری رویا” برای ورود به ناخودآگاه مدیران استفاده می کند. یکی از اهداف این تیم این است که مدیران اجرایی شرکت خود را تجزیه کنند. بازاریابان اولیه تاکتیک های فروش مستقیم را رد می کنند. آنها بر این باورند که مخاطب هدف اگر ایده ای را متعلق به خود بداند، به جای ایده دیگری، احتمالاً نوعی اقدام انجام می دهد.

ساخت پیام

بازاریابان اولیه بر این باورند که یک پیام ساده، به‌ویژه با مخاطبان وسیع، بهترین طنین‌اندازی را دارد. برادران وارنر نه تنها “Inception” را در چندین کانال رسانه ای بازاریابی کرد، بلکه پیام ها را در پست ها و جاهای دیگر در چند کلمه مبهم نگه داشت.

بازاریابان اولیه از کلمات و عبارات برای تحریک احساسات مخاطبان خود استفاده می کنند. فیلم این مثال را با پیشنهاد غیرقابل تصور نشان داد که ذهن انسان صحنه جنایت است. بازاریابان اولیه پیام بعدی را در ذهن مخاطب کاشتند، که باعث می شود فکر کند می تواند استرس ناشی از کلمه یا عبارت تحریک کننده احساسات را از بین ببرد. این روش قرار است باعث شود مخاطب هدف از استرس خلاص شود و در صورت خرید محصول یا انجام اقدامات دلخواه دیگر، مشکل را حل کند.

تفاوت بین تبليغات و آگهی بازرگاني چیست؟

تبلیغات پیامی است که توسط یک شرکت به آن پرداخته می شود و از طریق یک رسانه جمعی در دسترس مخاطبان هدف قرار مي گيرد. آگهی های بازرگانی نمونه هایی از تبلیغاتی هستند که به طور خاص در رسانه های پخش مانند تلویزیون و رادیو اجرا می شوند. انتخاب رسانه مناسب برای متقاعد کردن مخاطبان هدف، یک عنصر حیاتی در تبلیغات موفق است.

انواع سايت تبليغات آگهي
انواع سايت تبليغات آگهي

مبانی تبلیغات در انواع سايت تبليغات آگهي

سه معیار متداول برای تعریف پیام شرکت به عنوان یک تبلیغ وجود دارد. باید بهای آن را پرداخت کرد، از طریق رسانه های جمعی ارائه کرد و سعی کرد به نحوی مخاطب را متقاعد کند. انواع سايت تبليغات آگهي معمولاً دپارتمان‌های تبلیغات داخلی یا آژانس‌های خارجی دارند که استراتژی خلاقانه یک آگهی را توسعه می‌دهند، آن را طراحی می‌کنند و برای توزیع، تولید می‌کنند. معمولاً تبلیغات ترکیبی از عناصر تصویری بصری و کپی شفاهی یا نوشتاری است که در مجموع سعی در افزایش آگاهی شرکت، تقویت تصویر برند، تغییر نگرش مشتری یا تأثیرگذاری بر رفتار خرید دارند.

رسانه تبلیغاتی

کانال های رسانه ای موجود برای ارائه تبلیغات تقریباً نامحدود هستند. رسانه های سنتی شامل رادیو و تلویزیون به همراه مجلات و روزنامه ها هستند. اینترنت همچنین از اواخر قرن بیستم یک رسانه اصلی تبلیغات بوده است. اخیراً، شرکت ها با استفاده از فناوری تلفن همراه به عنوان مکانیزم های تحویل، به فضای تبلیغات دیجیتال و تعاملی گسترش یافته اند. بیلبوردها، ترانزیت ها، نیمکت های اتوبوس، آنتن ها و دایرکتوری ها نمونه های رایجی از رسانه های پشتیبانی هستند که برای قرار دادن تبلیغاتی که پیام های شرکت را تقویت می کنند، استفاده می شوند. روش های تعاملی بازاریابی مستقیم مانند پست مستقیم و ایمیل نیز رایج هستند. شرکت‌ها انواع سايت تبليغات آگهي را تجزیه و تحلیل می‌کنند تا تعیین کنند که آیا نسبت بالایی از مخاطبان یا خوانندگان متناسب با بازار هدف است یا خیر. راندمان بالا در سرمایه گذاری برای تبلیغ کنندگان مهم است.

مبانی تجاری

همراه با رادیو و تلویزیون سنتی، پخش ویدئو و تبلیغات صوتی اینترنتی و موبایلی در اوایل قرن بیست و یکم رایج‌تر شده است. چیزی که اين نوع تبلیغات را از سایر تبلیغات متمایز می کند، ماهیت پویای پیام است. تبلیغات چاپی و بیلبوردها دارای پیام های ثابتی هستند که حرکت نمی کنند و برای روایت داستان به ترکیب تصاویر تکیه می کنند. تبلیغات تلویزیونی و رادیویی و اينترنتي بین 15 تا 60 ثانیه پخش می شود و پیامی پویا ارائه می دهد که شنونده یا بیننده باید برای درک و جذب آن را دنبال کند.

نمونه هایی از درخواست های مختلف تبلیغاتی

وقتی تبلیغات به طور موثر انجام شود، می تواند به یک جنبه اساسی از فرهنگ ما تبدیل شود. شعارهایی مانند “تازه بخور” سابوی یا “فقط انجامش بده” نایک خود را در روان جمعی ما جا انداخته اند، صرفاً به این دلیل که ترکیبی از احساسات انسانی را جذب می کنند. تبلیغات با درگیر کردن حس شوخ طبعی، تفکر منطقی، تمایلات جنسی یا ترس های ما، مشتریان را با توسل به طیف وسیعی از عقل و احساسات به سمت خود می کشاند.

توسل به طنز

برخی از تبلیغاتی که بیشتر در مورد آنها صحبت می شود خنده دار هستند. برای مثال، برند اسنیکرز با کمپین “تو وقتی که گرسنه ای تو نیستی” به استاد تبلیغات طنز تبدیل شده است. این آگهی تبلیغاتی در جریان Super Bowl سال 2010 با بازیگری به نام بتی وایت که در آن زمان 80 ساله بود آغاز شد و از آن زمان تاکنون افراد مشهور و کمدین های مختلفی از جمله جو پسی، آرتا فرانکلین و ویلم دافو به نمایش درآمده اند. این کمپین موفقیت آمیز بوده است. شوخ طبعی در تبلیغات به جنبه ای اساسی از طبیعت انسان توجه می کند.

توسل به ترس

گاهی اوقات، تبلیغ‌کنندگان محصولات یا ایده‌های خود را با توسل به حس ترس مصرف‌کننده می‌فروشند. موضوع می تواند طیف وسیعی از ترس های شخصی، مانند بوی بد دهان، تا ترس های گسترده تر در مورد چشم انداز سیاسی یا اقتصادی را شامل شود. استفاده از ترس، در واقع، یک تاکتیک رایج در پیشگیری از مواد مخدر و الکل و در تلاش برای درخواست کمک های مالی برای اهداف اجتماعی یا کمپین های سیاسی است. به عنوان مثال، کمپین “این مغز شما با مواد مخدر است” در سال 1987، که حاوی یک تخم مرغ در ماهیتابه است، یکی از موفق ترین کاربردهای کمپین ترس محسوب می شود، در واقع آنقدر موفقیت آمیز بود که در سال 2016 دوباره احیا شد.

انواع سايت تبليغات آگهي
انواع سايت تبليغات آگهي

تفكر منطقی

برخی از تبلیغات از روش “تاثير بر احساسات” صرف نظر می کنند و به جای آن، به تفکر منطقی ما متوسل می شوند. این جذابیت ها به شدت بر حقایق، آمار، ویژگی ها و مزایا متکی هستند به این امید که عقل سلیم ساده مصرف کنندگان را تحت تأثیر قرار دهد. تولیدکنندگان خودرو، برندهای گوشی های هوشمند و محصولات بهداشتی معمولاً از این فرم جذاب استفاده می کنند. به عنوان مثال به خمیردندان‌هایی فکر کنید که ادعا می‌کنند «از هر 10 دندان‌پزشک 9 نفر این برند را توصیه می‌کنند» یا خودروسازانی که اعلام می‌کنند «بالاترین جایزه ایمنی برای سومین سال متوالی» را دریافت کرده‌اند. تحقیقات نشان می‌دهد که جذابیت‌های منطقی معمولاً به اندازه جذابیت‌های هیجان‌انگیز مصرف‌کنندگان را درگیر نمی‌کنند، به همین دلیل است که اغلب جذابیت‌های منطقی را با سبک دیگری ترکیب می‌کنید.

استفاده از جذابیت عاطفی در انواع سايت تبليغات آگهي

توسل به عواطف یا احساسات مشتری یک تکنیک رایج در انواع سايت تبليغات آگهي است. حتی زمانی که مشتریان به دنبال دلایل منطقی برای خرید می گردند، توانایی تبلیغ کنندگان برای استفاده از احساسات اساسی می تواند پاسخ مناسب را تا حد زیادی افزایش دهد. جذابیت های احساسی متفاوتی برای برانگیختن مشتریان برای اقدام به روش های خاص استفاده می شود.

اهمیت جذابيت عاطفي در انواع سايت تبليغات آگهي

مقاله ای در ژوئن 2010 در “روزنامه تحقیقات تبلیغات” اشاره کرد که در حالی که پیام های تبلیغاتی مشخص در انواع سايت تبليغات آگهي می توانند واکنش کوتاه مدت بیشتری ایجاد کنند اما متقاعدسازی انتزاعی یا احساسی به اثرات بلندمدت بهتر کمک می کند. این نشان دهنده اهمیت استفاده از جذابیت های احساسی برای ایجاد دلبستگی وفادار با مشتریان در طول زمان است. ایجاد وفاداری مشتری، که از پیوند عاطفی تعهد به برند یا محصولات شما ناشی می شود، معمولاً هدف نهایی تبلیغ کنندگان است.

درخواست تجدید نظر ترس

جذابیت های ترس و اضطراب نیز در تبلیغات رایج و موثر هستند. این‌ها تکنیک‌هایی هستند که به موجب آن تبلیغ‌کننده تلاش می‌کند تا مشتریان هدف را متقاعد کند که اگر برند یا محصول تبلیغ‌شده را نخرند، پیامدهای منفی در پی خواهد داشت. شرکت های بیمه به طور مرتب از این روش های احساسی استفاده می کنند تا تاکید کنند که چرا به بیمه خانه، خودرو یا زندگی نیاز دارید. شرکت‌های داروسازی همچنین از متقاعدسازی اضطراب‌زا برای افزایش تقاضا برای داروهایی استفاده می‌کنند که مشکلات روانی یا عاطفی افراد را در زندگی تجربه می‌کنند.

برشی از زندگی

یکی دیگر از تکنیک های متقاعدسازی عاطفی به عنوان تبلیغات برشی از زندگی شناخته می شود. اینجاست که مشتریان پیام‌هایی را مشاهده می‌کنند که نشان می‌دهد در صورت استفاده از محصولات تبلیغ‌شده، چگونه زندگی آنها بهتر، ایمن‌تر یا راحت‌تر است. سازندگان آبجو اغلب محصولات خود را به تصویر می کشند که در محیط های اجتماعی استفاده می شود که در آن مردم در حال مهمانی و تفریح ​​هستند. در کنار سرگرمی، این تبلیغات از ماجراجویی، هیجان و پیوند خانوادگی به عنوان تم استفاده می کنند. این رویکرد برای متقاعدسازی عاطفی به ویژه در طول تعطیلات رایج است که در آن محصولات متنوعی به عنوان مفید در افزایش تجربه تعطیلات و خانواده شما به بازار عرضه می شود.

ویژگی های انواع سايت تبليغات آگهي

تبلیغات پیام هایی هستند که توسط شرکت ها از طریق رسانه های مختلف برای ارتباط با مشتریان هدف ارائه می شوند. تبلیغات، روابط عمومی، رسانه های اجتماعی و بازاریابی مستقیم از جمله ابزارهای رایج تبلیغاتی هستند. صرف نظر از روش تبلیغاتی، تبلیغات دارای ویژگی های مشترکی هستند که برای نمایش موفقیت آمیز پیام شرکت یا محصول ضروری است.

مشتریان

تبلیغ بدون مخاطب یا وجود ندارد یا منطقی ندارد. هدف تبلیغ در انواع سايت تبليغات آگهي جذب مشتریان هدف شماست. شما نه تنها برای یک پیام تبلیغاتی به مخاطب نیاز دارید، بلکه می خواهید به طور موثر به افراد مناسب دسترسی پیدا کنید. این امر باعث می شود که انتخاب گزینه تبلیغاتی مناسب و رسانه مناسب برای موفقیت شما حیاتی باشد. به عنوان مثال، پرداخت برای تبلیغات به شما امکان می دهد تا کنترل بیشتری بر روی افرادی که پیام شما را می بینند یا می شنوند تا اینکه به فرصت های روابط عمومی مانند داستان های ویژه اعتماد کنید، داشته باشید.

انواع سايت تبليغات آگهي
انواع سايت تبليغات آگهي

پیام

تبلیغات، طبق تعریف، يك نوع پیام است. خواه هزینه تحویل را بپردازید یا ابزار دیگری پیدا کنید، پیامی را به مخاطبان خود ارسال می کنید. در تبلیغات، هدف معمولاً یا ایجاد ارزش برند خود با بیان مزایای شرکت یا محصول یا جذب مشتری بلافاصله از طریق تبلیغات و مشوق های فروش است.

اقناع

تبلیغات، به ویژه آنهایی که برای آنها پول پرداخت می شود، برای ترغیب مشتریان به اقدام استفاده می شود. در ابتدا، شرکت ها سعی می کنند آگاهی ایجاد کنند و مشتریان را وادار کنند تا محصولات یا خدمات خود را جدی بگیرند. با گذشت زمان، مروجین به سمت ایجاد ارتباط مطلوب با برندهای خود، القای فعالیت خرید و در نهایت ایجاد وابستگی عاطفی وفادار از مشتریان اصلی تغییر می‌کنند. متقاعدسازی برای موفقیت در بازارهای رقابتی که در آن همه شرکت‌ها در تلاش هستند تا با پیشنهادات ارزشی خود توجه مشتریان را جلب کنند، حیاتی است.

ویژگی های تبلیغات خلاق انواع سايت تبليغات آگهي

تبلیغات خلاق دارای برخی ویژگی‌های اساسی است که باید در آنها گنجانده شود تا برای بینندگان جذاب شود. برخی از آن ویژگی ها در زیر ذکر شده است.

1. اصالت محتوا انواع سايت تبليغات آگهي

اصالت عامل مهمی در خلاقیت است. خلاقیت شما از درون شما می آید نه از شخص دیگری. از این رو، هر چیزی که اصیل باشد و متعلق به شما باشد، نمایانگر دیدگاه خلاقانه شماست. در تبلیغات نیز اصالت و منحصر به فرد بودن صدای خود را دارد.

2. تشریح مفهوم

هنگامی که ایده اصلی تبلیغ نهایی شد، تصویرسازی مرحله مهم بعدی است.

تشريح می تواند دو نوع باشد كه می تواند پیچش غیرمنتظره ای به داستان اضافه کند یا آن را به سطح کاملاً جدیدی ارتقا دهد. جزئیات توضیح علاقه بینندگان را بیدار می کند و آنها را بر روی محصول شرکت سرمایه گذاری می کند. با این حال، باید مراقب بود که جزئیات کسل کننده یا حجیم نباشند.

3. انعطاف پذیری ایده ها

انعطاف پذیری به معنای فضیلتی است که به وسیله آن یک چیز می تواند به راحتی خود را به چندین شکل مختلف درآورد. ما در دنیایی بسیار متنوع زندگی می کنیم. افرادی با طرز فکر، ایدئولوژی و الگوهای فکری متفاوتی وجود دارند. اگر می خواهید محصول یا خدمات خود را در بازارهای جهانی راه اندازی و حفظ کنید، باید به هر تفکری توجه کنید.

داستان های تبلیغات باید به گونه ای تنظیم شوند که برای اکثر افرادی که آن را تماشا می کنند جذابیت داشته باشد.

تبلیغات خلاقانه انواع سايت تبليغات آگهي

تبلیغات خلاقانه انواع سايت تبليغات آگهي در دنیایی که مردم حتی پس از تماشای چندین بار تبلیغ در طول روز به سختی تبلیغی را به خاطر می آورند بیش از حد ضروری است. امروزه نسبتاً بر کمیت تأکید می شود تا کیفیت، که منجر به کاهش تبلیغات خلاقانه و مؤثر می شود.

ویژگی های تبلیغات خلاق انواع سايت تبليغات آگهي را نام ببريد.

1. اصالت محتوا انواع سايت تبليغات آگهي
2. تشریح مفهوم
3. انعطاف پذیری ایده ها

استفاده از جذابیت عاطفی در انواع سايت تبليغات آگهي چگونه است؟

توسل به عواطف یا احساسات مشتری یک تکنیک رایج در انواع سايت تبليغات آگهي است. حتی زمانی که مشتریان به دنبال دلایل منطقی برای خرید می گردند، توانایی تبلیغ کنندگان برای استفاده از احساسات اساسی می تواند پاسخ مناسب را تا حد زیادی افزایش دهد. جذابیت های احساسی متفاوتی برای برانگیختن مشتریان برای اقدام به روش های خاص استفاده می شود.

8 دیدگاه برای “انواع سايت تبليغات آگهي

  1. Parham گفته:

    تبلیغات، طبق تعریف، يك نوع پیام است. خواه هزینه تحویل را بپردازید یا ابزار دیگری پیدا کنید، پیامی را به مخاطبان خود ارسال می کنید. در تبلیغات، هدف معمولاً یا ایجاد ارزش برند خود با بیان مزایای شرکت یا محصول یا جذب مشتری بلافاصله از طریق تبلیغات و مشوق های فروش است.

  2. Nazanin heshmati گفته:

    جزو جدا نشدنی و ضروری تمامی کسب و کار ها تبلیغات است که معمولا بخش زیادی از سود شما را به خود اختصاص میدهد اما شما با کسب اطلاعات کامل در وبسایت های پیشنهادی میتوانید این هزینه هارا تا حداقل کاهش دهید

  3. مرضیه ثاقب علیزاده گفته:

    در دهه 1980، اگر می خواستید در بازار تبلیغاتی ایجاد کنید، باید بودجه زیادی داشته باشید، به خصوص اگر می خواهید تبلیغات تلویزیونی پخش کنید. اکنون می‌توانید با ایجاد کمپین‌های صرفه‌جویانه که کلمات کلیدی مناسب را هدف قرار می‌دهند، بودجه کمی داشته باشید و همچنان کسب‌وکار جدیدی ایجاد کنید. زمانی که بتوانید ثابت کنید که کمپین شما سودآور است؛ به شما این امکان را می دهد که بیشتر در تبلیغات سرمایه گذاری کنید و کسب و کار خود را حتی بیشتر توسعه دهید!

  4. Amin DehghanNejad گفته:

    سایت تبلیغاتی ایستگاه istgah.org ارائه دهنده آگهی‌های رایگان و ثبت تبلیغات اینترنتی به صورت رایگان و همچنین خدمات تبلیغاتی است.

  5. berlin گفته:

    انواع سایت تبلیغات آگهی
    در حالی که تبلیغات آنلاین یک راه بسیار مقرون به صرفه برای جذب مشتریان به سایت شما است، اگر تازه شروع کرده اید، می توانید تحت فشار بیش از حد گزینه ها قرار بگیرید. به همین دلیل است که ما تصمیم گرفته ایم در این مقاله هر نوع تبلیغاتی را – از نحوه عملکرد آنها گرفته تا مزیت های منحصر به فردشان – تجزیه و تحلیل کنیم. در ادامه بخوانید تا بفهمید چه نوع تبلیغات آنلاین برای کسب و کار شما مناسب است

  6. متاورس آینده من گفته:

    تبلیغات مهمترین فسمت برای موفقیت یک کسب و کار است. شامل تبلیغات تلویزیونی شبکه ای اجتماعی و می باشذ که به هوبی توضیخ داده شد است در این مقاله

  7. Parham گفته:

    با وجود به تصویر کشیدن آگهی های تبلیغاتی ، فرستادن ایمیل های گروهی به صورت تبليغات در سايت ، هم به این مجموعه اضافه شد. با شروع تبلیغات حرفه ای در اینترنت در دوران جدید و پیدایش شرکتهای قوی مثل Google شکل جدیدی به تبلیغات در بازار کسب و کار داده شد. و جذابیتی ویژه به دنیای تبلیغات و مخاطبینش داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *