بهترین سایت تبلیغات آموزشی

بهترین سایت تبلیغات آموزشی

بازاریابی آموزشی در بهترین سایت تبلیغات آموزشی نوعی بازاریابی است که محتوای آموزشی ارزشمند را ترویج می کند و به موسسات و افراد کمک می کند تا از آن بهره ببرند

بهترین سایت تبلیغات آموزشی شامل چیست؟

محتوای آموزشی شامل همه چیز است، از دوره‌ها و ویدیوهای آموزشی گرفته تا مقالات و کتاب‌های تحقیقاتی تا برنامه‌های نرم‌افزاری برای رایانه‌های رومیزی و دستگاه‌های تلفن همراه. با استراتژی بازاریابی آموزشی مناسب، محتوای آموزشی می تواند مانند آتش سوزی گسترده شود و ذهن های کنجکاو را از سراسر جهان شعله ور کند.

در سال 2021، در حالی که جهان همچنان با اختلال جهانی ناشی از  COVID19 سازگار شد، بازاریابی آموزشی نیز باید تنظیم میشد. تکیه به مزایای برنامه ها و سایر ابزارهای آموزش از راه دور برای کمک به دانش آموزان در این دوران بی سابقه بود.

در این مقاله، استراتژی‌های برتر بازاریابی آموزش را که متخصصان بخش آموزش باید در سال 2022 بدانند، توضیح می‌دهیم، و چندین مثال خاص برای برنامه ‌ریزی فعالیت‌های بازاریابی در سال جاری ارائه می‌کنیم.

چرا بخش آموزش به بازاریابی آموزشی نیاز دارد؟

بخش آموزش به لطف فرصت های متعدد ایجاد شده توسط اینترنت و به طور کلی فناوری های مدرن، رونق عظیمی را تجربه کرده است. بر اساس تحقیقات انجام شده، ارزش بازار جهانی آموزش الکترونیکی در سراسر جهان تا سال 2022 به بیش از 275 میلیارد دلار خواهد رسید که عمدتاً ناشی از افزایش تعداد کاربران اینترنت و دسترسی رو به رشد به اینترنت با پهنای باند و تلفن‌های همراه با قابلیت‌های آنلاین است.

مؤسسات آموزشی سنتی و همچنین توسعه دهندگان خصوصی، تاکنون بیش از 500000 برنامه آموزشی را منتشر کرده اند که بسیاری از آنها در App store و Google Play در دسترس هستند. علاوه بر برنامه‌های آموزشی، بازار آموزش الکترونیکی نیز مملو از دوره‌های آنلاین، فیلم‌ها، کتاب‌های الکترونیکی و وب‌سایت‌ها است، که جلب توجه بازیکنان جدید را بسیار دشوار می‌کند.

هدف بازاریابی آموزشی در بهترین سایت تبلیغات آموزشی اجرای استراتژی های بازاریابی مختلف برای ترویج محتوای آموزشی ارزشمند است. و اغلب تنها راه برای دسترسی به محتوای آموزشی جدید و جلب توجه دانش آموزان است. در واقع، دوره های دکترا در آموزش ، بر اهمیت بازاریابی در صنعت برای افزایش درآمد و رشد تاکید می کند. رهبران صنعت آموزش باید از بازاریابی آموزشی استفاده کنند تا در رقابت سخت در این زمینه نیز بقای خود را حفظ کنند.

تفاوت بازاریابی تحصیلی با بازاریابی مبتنی بر آموزش

بازاریابی تحصیلی را نباید با بازاریابی مبتنی بر آموزش اشتباه گرفت، یک استراتژی بازاریابی خاص که شامل آموزش افراد بالقوه به جای ارائه آنها برای ایجاد اعتماد است. از سوی دیگر، بازاریابی آموزشی شامل کلیه فعالیت های بازاریابی در بخش آموزش می شود که شامل موارد زیر می شود:

1.بازاریابی مدرسه ای

زمانی بود که مدارس نیازی به بازاریابی نداشتند، زیرا آنها فقط به شهرت و تبلیغات شفاهی خود متکی بودند. آن زمان برای همیشه از بین رفته است زیرا والدین نسل جدید بیشتر از فناوری آگاه هستند و از اینترنت برای حمایت از تصمیم‌ گیری خود استفاده می‌ کنند. مدارسی که به طور فعال خود را بازاریابی نمی کنند، توسط بسیاری از نسل جدید نادیده گرفته می شوند که در غیر این صورت علاقه زیادی به آنچه ارائه می دهند، خواهند بود.

2.بازاریابی برای آموزش عالی

بازاریابی آموزش و پرورش و آموزش عالی مسابقه ای هستند که در بهشت ​​ساخته شده اند. کالج‌ها و دانشگاه‌ها از بازاریابی برای آموزش عالی سود می‌برند، زیرا به آنها کمک می‌کند تا برند خود را ارتقا دهند و باعث ثبت ‌نام شوند. دانشجویان از آن سود می برند زیرا بازاریابی آموزش عالی به آنها کمک می کند هنگام انتخاب مسیر تحصیلی خود انتخاب درستی داشته باشند.

3.بازاریابی دیجیتال برای بخش آموزش

در دنیای دیجیتال امروزی، استراتژی های بازاریابی سنتی دیگر برای هدف قرار دادن جمعیت جوان تر مناسب نیستند. موسسات آموزشی اگر می خواهند پیام خود را به شیوه ای مقرون به صرفه به مخاطبان زیادی منتقل کنند، باید از کانال های دیجیتال استقبال کنند. چنین کانال‌هایی عبارتند از ایمیل ، محتوای وب، رسانه‌های اجتماعی، جستجوی پولی و موارد دیگر. استفاده از این کانال‌ها و سایر کانال‌های بازاریابی آسان نیست، اما پتانسیل افزایش بسیار زیاد درآمد و کاهش هزینه به ازای هر سرنخ بسیار زیاد است، و بازاریابی دیجیتال را به سنگ بنای مهم هر استراتژی بازاریابی آموزشی تبدیل می‌ کند.

بهترین سایت تبلیغات آموزشی
بهترین سایت تبلیغات آموزشی

4.بازاریابی رسانه های اجتماعی برای مؤسسات آموزشی

والدین و دانش آموزان به طور یکسان زمان زیادی را در سایت های رسانه های اجتماعی می گذرانند و مؤسسات آموزشی باید در سایت هایی مانند فیس بوک، توییتر و اینستاگرام حضور داشته باشند تا با آنها تعامل داشته باشند و درباره خواسته ها و انتظارات آنها بیشتر بدانند. محتوای منتشر شده در رسانه های اجتماعی باید در اندازه کوچک، جذاب و مطابق با تصویری باشد که موسسه سعی در ایجاد آن دارد.

5.تبلیغ اپلیکیشن های آموزشی

بازار اپلیکیشن های آموزشی کنونی آنقدر رقابتی است که دیگر فقط داشتن یک محصول عالی کافی نیست، بلکه باید یک استراتژی بازاریابی آموزشی عالی نیز داشت که برای پیشی گرفتن از رقبا به بهترین شکل اجرا شود.

در حالی که ارائه دهندگان پیشرو خدمات بازاریابی به مؤسسات آموزشی، مانند  ComboApp، اغلب از بازاریابی مبتنی بر آموزش هنگام ترویج خدمات و محصولات آموزشی استفاده می کنند، این واقعیت باقی می ماند که این تنها یکی از بسیاری از استراتژی های بازاریابی آموزشی مؤثر است که می تواند در سال 2022 مورد استفاده قرار گیرد.

7 مورد از بهترین استراتژی بازاریابی آموزشی در سال 2022

بهترین استراتژی های بازاریابی آموزشی در سال 2022 صرف نظر از اینکه در بازاریابی برای مدارس استفاده می شوند یا در بازاریابی برای برنامه های آموزشی از فرصت های فوق العاده ایجاد شده توسط اینترنت استفاده می کنند.

این بدان معنا نیست که استراتژی‌های تبلیغاتی سنتی، مانند بیلبوردها، آگهی‌ها و بروشورها، تبلیغات چاپی و جلسات چهره به چهره، جایی در عصر دیجیتال ندارند، اما بازگشت سرمایه آن‌ها باعث می ‌شود که جذابیت آن‌ها بسیار کمتر از استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال مدرن باشد.

بیایید نگاهی به این هفت استراتژی برای آموزش بازاریابی در سال 2022 بیندازیم.

1.از پلتفرم های رسانه های اجتماعی برای ارتباط با مخاطبان خود استفاده کنید

در حال حاضر تقریباً 3.2 میلیارد کاربر رسانه های اجتماعی در سراسر جهان وجود دارد که برابر با 42 درصد از جمعیت است. پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک، توییتر، اینستاگرام و ردیت محبوب ‌ترین در میان مردم هستند و پس از آن‌ها Gen Z، Gen X  و baby boomers قرار دارند.

از همان روزهای اولیه، پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی به هر شکلی که می ‌توان تصور کرد به بلوغ رسیدند، و اکنون راه‌های بی‌شماری را برای استفاده از آن ها در بازاریابی آموزش عالی ارائه می‌دهند. صرف نظر از اینکه کدام پلتفرم رسانه اجتماعی را می خواهید هدف قرار دهید، هدف شما همیشه باید یکسان باشد. با ارائه محتوای جذاب با مخاطبان هدف خود ارتباط معناداری برقرار کنید.

ایجاد یک شخصیت بازاریابی رسانه های اجتماعی (SMM) برای نشان دادن مخاطبان هدف شما مفید است. شخصیت بازاریابی باید شامل اطلاعاتی مانند سن، جنسیت، تحصیلات، اهداف، چالش ها و ارزش های اولیه باشد. وقتی تصمیم می‌گیرید چه محتوایی بسازید، همیشه شخصیت رسانه اجتماعی خود را در ذهن داشته باشید، اما از آزمایش کردن نترسید.

همانطور که دنبال کننده های رسانه های اجتماعی خود را ایجاد می کنید، به تدریج به موقعیتی می رسید که یک قطعه از محتوا می تواند فورا به میلیون ها نفر برسد، حتی اگر تعداد فالوورهای واقعی شما بسیار کمتر باشد. برخلاف سایر روش‌های بازاریابی مدارس، SMM به شما امکان می‌دهد دقیقاً ببینید چه کسی محتوای شما را به اشتراک می‌گذارد و اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار می ‌دهد که می‌ توانید از آنها برای اصلاح تلاش‌های تبلیغاتی خود استفاده کنید.

2. تبلیغات دیجیتال را در بودجه بازاریابی خود بگنجانید

تبلیغات دیجیتال می تواند یک روش بسیار مؤثر برای خدمات آموزشی بازاریابی باشد، که بخشی از دلیلی است که پیش بینی می شود هزینه های تبلیغات دیجیتال در سراسر جهان تا سال 2022 به بیش از 375 میلیارد دلار برسد. ایالت ها 54.2 درصد از بودجه تبلیغاتی خود را صرف تبلیغات دیجیتال خواهند کرد. پیش بینی می شود تا سال 2023 این رقم به 66.8 درصد برسد.

بهترین سایت تبلیغات آموزشی
بهترین سایت تبلیغات آموزشی

بزرگترین مزیتی که تبلیغات دیجیتال نسبت به تبلیغات سنتی ارائه می دهد، هدف گذاری دقیق بر اساس جمعیت شناسی، هدف، الگوهای تعامل و موارد دیگر است. برای مثال، یک آژانس بازاریابی آموزش عالی که برای مدارس بازاریابی می کند، می تواند فقط دانشجویان فارغ التحصیل را هدف قرار دهد که در یک منطقه خاص زندگی می کنند و در گذشته به محصول یا خدمات خاصی علاقه نشان داده اند. چنین هدف ‌گیری می ‌تواند تأثیر بسیار مثبتی بر نرخ کلیک کمپین‌ های تبلیغاتی و همچنین سایر معیارهای مهم داشته باشد.

تاریخچه بازاریابی داده محور

برخی از پرکاربردترین کانال‌های تبلیغات دیجیتال در سال 2022 عبارتند از تبلیغات موتور جستجو، تبلیغات رسانه‌های اجتماعی، تبلیغات نمایشی یا بنری و تبلیغات ویدیویی. هر کدام از این کانال ها مزایا و معایب خود را دارند، به همین دلیل است که کارشناسان تبلیغات معمولاً استفاده از ترکیبی از همه کانال ها را توصیه می کنند.

صرف نظر از اینکه چه مقدار از بودجه بازاریابی خود را به تبلیغات دیجیتال اختصاص می دهید، اطمینان حاصل کنید که تا آنجا که ممکن است داده ها را جمع آوری کنید تا بتوانید اثربخشی آن را نظارت کنید و تصمیمات آموزشی برای بهبود آن بگیرید.

3. یک وب سایت مناسب برای موبایل با صفحه فرود بهینه ایجاد کنید

چندین سال است که تعداد کاربران اینترنت موبایل از تعداد افرادی که از رایانه های رومیزی و لپ تاپ به اینترنت دسترسی دارند بیشتر شده است. پیش ‌بینی می ‌شود در سال 2022 تعداد کاربران گوشی‌های هوشمند در سراسر جهان به 2.87 میلیارد نفر برسد ، که به این معنی است که هر ‌کسی که می‌خواهد در بازاریابی آموزشی موفق باشد، نمی ‌تواند یک وب ‌سایت سازگار با موبایل با صفحه فرود بهینه ‌سازی شده نداشته باشد.

برای اینکه یک وب سایت سازگار با موبایل باشد، باید در دستگاه های تلفن همراه عالی به نظر برسد، به این معنی که همه پیوندها و عناصر ناوبری باید به راحتی قابل کلیک باشند، خود سایت باید واکنش گرا باشد و زمان بارگذاری صفحه نباید بیش از سه ثانیه باشد ( این همان سرعتی است که نیمی از جمعیت آنلاین انتظار دارند یک وب سایت بارگذاری شود).

در سال 2022، استفاده از AMP نیز ارزشمند است، که یک چارچوب مؤلفه وب و یک فناوری انتشار وب سایت است که توسط Google  ایجاد شده است و راهی ساده برای ایجاد صفحات وب با سرعت، بارگیری روان و اولویت دادن به تجربه کاربر بر هر چیز دیگری ارائه می دهد.

تست سازگاری با موبایل

اگر هیچ چیز دیگری وجود ندارد، مطمئن شوید که وب سایت شما تست سازگاری با موبایل گوگل را گذرانده است، که هدف آن تعیین این است که بازدید کننده چقدر راحت می تواند از صفحه شما در دستگاه تلفن همراه استفاده کند.

برای استفاده از آن، آدرس وب سایت خود را وارد کنید و منتظر بمانید تا ابزار تست به پایان برسد. Test-Friendly Test به شما می گوید که آیا وب سایت شما سازگار با موبایل است یا خیر، و همچنین یک نمای کلی از تمام مشکلات بارگذاری صفحه که با آن مواجه شده است را به شما ارائه می دهد تا بتوانید آن ها را برطرف کنید.

مشکل بعدی که در این بحث با آن روبرو هستیم نحوه ایجاد وب سایت های آموزشی است که تجربه کاربر را در اولویت قرار می دهند. این به نیازهای کاربران و محصول آموزشی شما بستگی دارد. با این حال، برخی از بخش‌ها جهانی هستند و این بدان معناست که به راحتی می ‌توان پیمایش کرد و محتوای جذابی داشت. شما می خواهید که مردم بخواهند از وب سایت شما استفاده کنند، و این دو مورد از بزرگ ترین عواملی هستند که باعث می شوند مردم دور شوند و دیگر برنگردند.

این امر به ویژه زمانی که شما یک وب سایت برای مؤسسات آموزشی ایجاد می کنید صادق است. دسترسی به همه چیز را آسان کنید و کاربر نیازی به بررسی چندین سطح از منوها برای یافتن آنچه به دنبالش است داشته باشد. همچنین می ‌خواهید جریان ثابتی از محتوا را حفظ کنید که به نفع کاربران شما باشد و آنها را برای دیدن مطالب جدید نگه دارید.

بهترین سایت تبلیغات آموزشی
بهترین سایت تبلیغات آموزشی

4. دانش آموزان را تشویق کنید تا نظرات خود را آنلاین بگذارند

این یک واقعیت شناخته شده در این مرحله است که 90 درصد از مصرف کنندگان قبل از بازدید از یک کسب و کار یا پرداخت هزینه برای خدمات، نظرات آنلاین را مطالعه می کنند. به همین دلیل است که بررسی های آنلاین باید بخشی جدایی ناپذیر از همه استراتژی های بازاریابی آموزش عالی باشد.

بهترین راه برای تشویق دانش آموزان به ترک نظرات آنلاین این است که فرآیند بررسی را تا حد امکان آسان کنیم. بهتر است آن را سرگرم کنید و به‌جای اینکه دانش‌آموزان را مجبور کنید فرم‌های طولانی را پر کنند، می‌توانید یک رتبه‌بندی مبتنی بر ستاره اعمال کنید و بازخورد شفاهی را کاملاً اختیاری کنید.

برای تنظیم و بهینه سازی نقشه راه محصول، بازخورد کاربر را جذب کنید

هنگامی که یک بررسی آنلاین در بهترین سایت تبلیغات آموزشی دریافت می کنید، مطمئن شوید که در اسرع وقت به آن پاسخ دهید. نقدهای منفی را نادیده نگیرید، اما در عین حال، از نادیده گرفتن خودداری کنید. شما باید هر نقد منفی را که دریافت می کنید به عنوان فرصتی برای نشان دادن نحوه برخورد خود با بدترین شرایط به مشتریان بالقوه نگاه کنید.

اگر متوجه شدید که به اندازه ای که می خواهید نظر دریافت نمی کنید، همیشه می توانید با ارائه تخفیف، کارت هدیه، امتیاز جایزه و سایر مشوق ها، روند بررسی را تشویق کنید. اغلب، کافی است مودبانه نظرات خود را از طریق ایمیل یا سایر کانال های ارتباطی یک به یک درخواست کنید.

5. محتوای ویدیویی جذاب ایجاد کنید

بازاریابان به طور فزاینده ای می گویند که محتوای ویدیویی بازده سرمایه گذاری خوبی به آنها می دهد و به راحتی می توان دلیل آن را فهمید. به هر حال، طبق HubSpot ، ۷۸ درصد از مردم هر هفته ویدیوهای آنلاین را تماشا می‌کنند و ۵۵ درصد هر روز ویدیوهای آنلاین را مشاهده می‌کنند. این تعداد زیادی بیننده بالقوه است که می توان با ایجاد محتوای ویدیویی جذاب و انتشار آنلاین آن را هدف قرار داد.

از آنجایی که محتوای آموزشی یکی از محبوب ترین انواع محتوای ویدیویی است، متخصصان بازاریابی آموزشی به ندرت مجبور می شوند به دنبال ایده های محتوا باشند. آنها به سادگی می توانند محصولات یا خدمات موجود را به ویدیوهای سرگرم کننده تبدیل کنند و آنها را در پلتفرم های اشتراک گذاری ویدیوی پیشرو مانند YouTube منتشر کنند.

از محتوای ویدئویی آموزشی برای بازاریابی آموزشی استفاده کنید

محتوای ویدئویی می ‌تواند اشکال مختلفی داشته باشد، از جمله ویدئوهای نمایشی، ویدئوهای برند یا رویداد، مصاحبه‌های متخصص، آموزش‌های آموزشی یا نحوه انجام، ویدئوهای توضیحی، محتوای متحرک، مطالعه موردی و ویدئوهای گواهی مشتری، ویدئوهای زنده، ویدئوهای واقعیت مجازی و موارد دیگر.

باید به مخاطبان خود اجازه دهید که به شما بگویند کدام محتوای ویدیویی را تولید کنید و این تنها در صورتی امکان پذیر است که به معیارهای مهمی مانند زمان تماشا، میانگین مدت زمان مشاهده، میانگین نرخ تکمیل، حفظ مخاطب، تماشای مجدد، نرخ کلیک، توجه داشته باشید. تعامل، رشد مشترک، اوج بینندگان زنده و غیره از این دست موارد هستند.

6. ارتقاء ایمنی

بحران  COVID19 در سال 2020 تا سال 2021 و احتمالاً تا آینده غیر قابل پیش بینی ادامه خواهد یافت. هنگام توسعه یک استراتژی بازاریابی آموزشی برای این دوره، این چالش ها و فرصت های جدیدی را ارائه می دهد. چالش‌ها از افزایش تعداد رقبا در فضاهای آموزشی آنلاین ناشی می ‌شوند که توسط والدین و دانش ‌آموزان بیشتری که به دنبال گزینه‌ هایی برای یادگیری در خانه هستند، متعادل می‌ شود.

گرایش به ارتقای ایمنی و راحتی یادگیری از خانه یک استراتژی برنده برای بازاریابی آموزشی خواهد بود. به مخاطبان خود اجازه دهید از مزایای استفاده از خدمات شما به عنوان بخشی از برنامه آموزشی خود و نحوه کمک آن به ایمنی دانش آموزان یا خانواده ها مطلع شوند. وب‌سایت‌ها و برنامه‌های آموزش از راه دور در موقعیت مناسبی برای بهره‌برداری و ارتقای لحظه‌ای هستند، اما حتی مؤسسات آموزشی سنتی نیز می ‌توانند با تبلیغ گزینه‌ های مبتنی بر خانه خود در هنگام بازاریابی پیشنهادات آموزشی در سال 2021، به آن کمک کنند.

بهترین سایت تبلیغات آموزشی
بهترین سایت تبلیغات آموزشی

هر چه بیشتر بر توسعه ابزارهای عالی آموزش از راه دور برای دانش آموزان تمرکز کنید، فرصت بیشتری برای استفاده از این موقعیت به بهترین شکل ممکن خواهید داشت. اگر از قبل هیچ برنامه‌ای ندارید، برنامه‌های آموزشی ایجاد کنید تا از راحتی اضافی دسترسی به محتوا و دوره‌های آموزشی خود از هر کجا با دستگاه تلفن همراه استفاده کنید.

7. برنامه های آموزشی ایجاد کنید

در حالی که در چند نکته قبلی به آن اشاره شد، مزایای داشتن یک برنامه در سال 2022 حتی بیشتر می شود. با افزایش تعداد افرادی که اکنون به دنبال راه هایی برای یادگیری یا دسترسی به مطالب آموزشی آنلاین هستند، داشتن یک برنامه یک راه فوق العاده دیگر برای هر دو است. جذب و نگه داشتن کاربران به جای اینکه مجبور باشید به وب سایت خود بروید، داشتن یک دکمه ساده در صفحه اصلی آنها که می توانند روی آن کلیک کنند و مستقیماً به درس های خود بروند، راحتی است که نمی توان آن را دست کم گرفت.

بازاریابی برنامه آموزشی شما به همه ابزارهای مشابهی نیاز دارد که برای بازاریابی یک وب سایت استفاده می شود، از جمله تبلیغات پولی، نظرات و رسانه های اجتماعی. اما، برنامه‌ها همچنین دارای مزایایی هستند که به عنوان ابزار بازاریابی دیگری نیز عمل می‌کنند. آن‌ها به شما این امکان را می‌دهند که خدمات بیشتری را مستقیماً برای کاربران بازاریابی کنید و همچنین در صورت عدم ورود به سیستم برای مدتی، آنها را با محتوای شخصی ‌شده و یادآوری‌های اعلان فشار دهید. این مزیت افزوده به این معنی است که شما فرصت های بیشتری برای حفظ دانش آموزان و تشویق آنها برای دسترسی به دوره های بیشتری دارید.

برای مؤسسات آموزشی سنتی ، برنامه‌ها می‌توانند راهی عالی برای دانش‌آموزان برای دسترسی به مطالب درسی، برنامه‌ها، فعالیت‌ها و موارد دیگر باشد. همچنین می تواند راهی برای حل مسائل ساده یا پرسیدن سؤالات بدون نیاز به حضور در دانشگاه برای انجام این کار به دانش آموزان ارائه دهد.

بهترین سایت تبلیغات آموزشی شامل چیست؟

محتوای آموزشی شامل همه چیز است، از دوره‌ها و ویدیوهای آموزشی گرفته تا مقالات و کتاب‌های تحقیقاتی تا برنامه‌های نرم‌افزاری برای رایانه‌های رومیزی و دستگاه‌های تلفن همراه. با استراتژی بازاریابی آموزشی مناسب، محتوای آموزشی می تواند مانند آتش سوزی گسترده شود و ذهن های کنجکاو را از سراسر جهان شعله ور کند.
در سال 2021، در حالی که جهان همچنان با اختلال جهانی ناشی از  COVID19 سازگار شد، بازاریابی آموزشی نیز باید تنظیم میشد. تکیه به مزایای برنامه ها و سایر ابزارهای آموزش از راه دور برای کمک به دانش آموزان در این دوران بی سابقه بود.
در این مقاله، استراتژی‌های برتر بازاریابی آموزش را که متخصصان بخش آموزش باید در سال 2022 بدانند، توضیح می‌دهیم، و چندین مثال خاص برای برنامه ‌ریزی فعالیت‌های بازاریابی در سال جاری ارائه می‌کنیم.

چرا بخش آموزش به بازاریابی آموزشی نیاز دارد؟

بخش آموزش به لطف فرصت های متعدد ایجاد شده توسط اینترنت و به طور کلی فناوری های مدرن، رونق عظیمی را تجربه کرده است. بر اساس تحقیقات انجام شده، ارزش بازار جهانی آموزش الکترونیکی در سراسر جهان تا سال 2022 به بیش از 275 میلیارد دلار خواهد رسید که عمدتاً ناشی از افزایش تعداد کاربران اینترنت و دسترسی رو به رشد به اینترنت با پهنای باند و تلفن‌های همراه با قابلیت‌های آنلاین است.
مؤسسات آموزشی سنتی و همچنین توسعه دهندگان خصوصی، تاکنون بیش از 500000 برنامه آموزشی را منتشر کرده اند که بسیاری از آنها در App store و Google Play در دسترس هستند. علاوه بر برنامه‌های آموزشی، بازار آموزش الکترونیکی نیز مملو از دوره‌های آنلاین، فیلم‌ها، کتاب‌های الکترونیکی و وب‌سایت‌ها است، که جلب توجه بازیکنان جدید را بسیار دشوار می‌کند.
هدف بازاریابی آموزشی اجرای استراتژی های بازاریابی مختلف برای ترویج محتوای آموزشی ارزشمند است. و اغلب تنها راه برای دسترسی به محتوای آموزشی جدید و جلب توجه دانش آموزان است. در واقع، دوره های دکترا در آموزش ، بر اهمیت بازاریابی در صنعت برای افزایش درآمد و رشد تاکید می کند. رهبران صنعت آموزش باید از بازاریابی آموزشی استفاده کنند تا در رقابت سخت در این زمینه نیز بقای خود را حفظ کنند.

تاریخچه بازاریابی داده محور را شرح دهید؟

برخی از پرکاربردترین کانال‌های تبلیغات دیجیتال در سال 2022 عبارتند از تبلیغات موتور جستجو، تبلیغات رسانه‌های اجتماعی، تبلیغات نمایشی یا بنری و تبلیغات ویدیویی. هر کدام از این کانال ها مزایا و معایب خود را دارند، به همین دلیل است که کارشناسان تبلیغات معمولاً استفاده از ترکیبی از همه کانال ها را توصیه می کنند.
صرف نظر از اینکه چه مقدار از بودجه بازاریابی خود را به تبلیغات دیجیتال اختصاص می دهید، اطمینان حاصل کنید که تا آنجا که ممکن است داده ها را جمع آوری کنید تا بتوانید اثربخشی آن را نظارت کنید و تصمیمات آموزشی برای بهبود آن بگیرید.

بهترین استراتژی بازاریابی آموزشی در سال 2022 را بنویسید؟

بهترین استراتژی های بازاریابی آموزشی در سال 2022 صرف نظر از اینکه در بازاریابی برای مدارس استفاده می شوند یا در بازاریابی برای برنامه های آموزشی از فرصت های فوق العاده ایجاد شده توسط اینترنت استفاده می کنند.
این بدان معنا نیست که استراتژی‌های تبلیغاتی سنتی، مانند بیلبوردها، آگهی‌ها و بروشورها، تبلیغات چاپی و جلسات چهره به چهره، جایی در عصر دیجیتال ندارند، اما بازگشت سرمایه آن‌ها باعث می ‌شود که جذابیت آن‌ها بسیار کمتر از استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال مدرن باشد.

12 دیدگاه برای “بهترین سایت تبلیغات آموزشی

  1. اشتراک‌ها: سایت تبلیغات آموزشی - تبلیغات | سامانه تبلیغ و تبلیغات ملی

  2. مهدی غلامحسینی گفته:

    بازاریابی آموزشی در بهترین سایت تبلیغات آموزشی نوعی بازاریابی است که محتوای آموزشی ارزشمند را ترویج می کند

  3. benjamin گفته:

    بازاریابی آموزشی در برترین سایت تبلیغات آموزشی نوعی بازارشناسی محسوب می شود که محتوای آموزشی ارزشمند را ترویج می کند و به موسسات و افراد کمک زیادی می کند تا از آن بهره ببرند

  4. سعید گفته:

    بزرگترین مزیتی که تبلیغات دیجیتال نسبت به تبلیغات سنتی ارائه می دهد، هدف گذاری دقیق بر اساس جمعیت شناسی، هدف، الگوهای تعامل و موارد دیگر است. برای مثال، یک آژانس بازاریابی آموزش عالی که برای مدارس بازاریابی می کند، می تواند فقط دانشجویان فارغ التحصیل را هدف قرار دهد که در یک منطقه خاص زندگی می کنند و در گذشته به محصول یا خدمات خاصی علاقه نشان داده اند. چنین هدف ‌گیری می ‌تواند تأثیر بسیار مثبتی بر نرخ کلیک کمپین‌ های تبلیغاتی و همچنین سایر معیارهای مهم داشته باشد.

  5. Parham گفته:

    صرف نظر از اینکه چه مقدار از بودجه بازاریابی خود را به تبلیغات دیجیتال اختصاص می دهید، اطمینان حاصل کنید که تا آنجا که ممکن است داده ها را جمع آوری کنید تا بتوانید اثربخشی آن را نظارت کنید و تصمیمات آموزشی برای بهبود آن بگیرید.
    مطالب بسیار کامل بود

  6. Amin DehghanNejad گفته:

    با پدیده‌ای به نام اینترنت صاحبان کسب و کار و تولیدکنندگان تبلیغات خود را به روش‌های گوناگون از طریق اینترنت به نمایش می‌گذارند و بازار رقابت در این عرصه بسیار تنگا تنگ شده است و فعالان در این زمینه به فکر بهترین ایده‌ها و جذابترین روش‌ها برای جلب توجه افراد هستند

  7. Nazanin heshmati گفته:

    سالانه بخش زیادی از بودجه شما صرف اعمال تبلیغات دیجیتال میشود که شما برای رسیدن به نتیجه دلخواه خود باید علاوه بر هزینه ، اولویت های خود را مشخص کنید و اطلاعات کافی در این زمینه کسب نمایید تا بتوانید برترین کارفرما را برای تبلیغات خود انتخاب نمایید .

  8. امیرحسین گفته:

    امروزه دنیای تکنولوژی در هر زمینه ای درحال پیشرفت میباشد و این پیشرفت بسیار سریع اتفاق میافتد به طوری که باید دائما درحال آموزش دیدن و بروز شدن باشیم. بستر سایت های آموزشی میتواند بستر عالی برای تبلیغات و رشد آنها به علاوه آموزش باشد و میتوان از سایت تبلیغات آموزشی در این راستا استفاده نمود

  9. Nazanin heshmati گفته:

    اگر محتوا تولیدی شما از نوع آموزشی است ، شما نیازمند تبلیغات بیشتری هستید زیرا شما نیاز به دیده شدن بیشتری دارید تا بتوانید مخاطبان به خصوص خود را جذب کنید

  10. Parham گفته:

    بازار اپلیکیشن های آموزشی کنونی آنقدر رقابتی است که دیگر فقط داشتن یک محصول عالی کافی نیست، بلکه باید یک استراتژی بازاریابی آموزشی عالی نیز داشت که برای پیشی گرفتن از رقبا به بهترین شکل اجرا شود.

  11. مرضیه ثاقب علیزاده گفته:

    خرده فروشان تجارت الکترونیک به طور گسترده از بازاریابی مبتنی بر داده برای اطمینان از بهترین تجربه مشتری و افزایش فروش استفاده می کنند. یکی از نمونه‌های ذکر شده در هاروارد بیزینس ریویو، Vineyard Vines، یک برند مد با فروشگاه‌های آجر و ملات و کاتالوگ محصولات آنلاین است. این شرکت از یک پلت فرم هوش مصنوعی (AI) برای به دست آوردن بینش در مورد مشتریان خود از اقدامات انجام شده یا انجام نشده در سایت تجارت الکترونیک استفاده کرده است.

  12. متاورس آینده من گفته:

    تبلیغات مهمترین قسمت یمکسب وکار است و باید دانست چگونه باید تبلیغ کرد تا تاثیر گذار باشد در این واقعا عالی توضیح داده شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *