لیست سایت تبلیغات آموزشی

لیست سایت تبلیغات آموزشی

ما در زمانی زندگی می کنیم که اینترنت همه چیز است، جایی که مردم برای یافتن هر چیزی از A تا Z به آنجا می روند و این شامل آموزش در لیست سایت تبلیغات آموزشی نیز می شود

تاثیر لیست سایت تبلیغات آموزشی بر آموزش

در نتیجه، تبلیغات برای یک سایت تبلیغات آموزشی اکنون به صورت آنلاین نیز انجام می شود زیرا دانش آموزان آینده مطمئناً به جای اینکه واقعاً به مدرسه بروند و شخصاً اطلاعاتی را درخواست کنند، تحقیقات خود را در آنجا شروع می کنند.

اگرچه دنیای آنلاین بسیار راحت‌تر است، اما برای مدارسی که می خواهند دانش‌آموز را جذب کنند، چند اشکال دارد. یکی از آن ها مؤسسات آموزشی دیگری است که برای جلب توجه دانش آموزان بعدی خود می جنگند.

به همین دلیل است که ما می‌ خواستیم در مورد برخی از بهترین ایده‌های تبلیغات آموزشی که می‌ توانید برای افزایش موفقیت کمپین خود استفاده کنید، صحبت کنیم.

آشنایی با لیست سایت تبلیغات آموزشی

بنابراین، بدون هیچ مقدمه ای، در اینجا 17 ایده موثر برای تبلیغات سایت تبلیغات آموزشی وجود دارد که می توانید از همین الان استفاده کنید:

1.بدانید که چه کسی را هدف قرار می دهید

مانند هر نوع تبلیغات آنلاین، شما باید بفهمید که می خواهید به چه کسی دسترسی پیدا کنید. در ابتدا، شما باید اصول اولیه مانند سن، مکان و جنسیت را در نظر بگیرید.

ثانیاً، علایق، تحصیلات، عنوان شغلی یا رشته تحصیلی آنها را بشناسید. هر کدام از اینها برای موقعیت شما صدق می کند. به این ترتیب، می‌توانید مجموعه افرادی را که می‌خواهید با تبلیغات آموزشی خود هدف قرار دهید، محدود کنید.

بهترین راه برای دور زدن این موضوع ایجاد یک شخصیت است. یک نمایه برای آن بسازید و ویژگی هایی را که احساس می کنید ضروری هستند، تعیین کنید. در حالی که ممکن است وسوسه شوید تلاش کنید و به همه متقاضیان احتمالی دسترسی پیدا کنید، ایده بسیار بهتری است که مخاطبان هدف خود را محدود کرده و خاص باشید.

دریابید که این شخصیت ممکن است در مورد آنچه شما ارائه می دهید دوست داشته باشد و دریابید که “نقاط فروش” آنها ممکن است چه باشد.

به عنوان مثال، تصور کنید سایت تبلیغات آموزشی ای هستید که برنامه متمرکز تجاری خود را تبلیغ می کند. شخصیت مورد نظر شما باید جوان، متمرکز بر شغل و علاقه مند به کسب یک شغل پایدار، از جمله ویژگی های دیگر باشد.

2. بهبود تجربه وب سایت

هنگامی که تبلیغات آموزشی خود را آماده کردید، مهم است که یک صفحه فرود عالی و یک وب سایت کاربردی و کاربرپسند نیز داشته باشید. در حالی که برخی از مشتریان بالقوه ممکن است با تبلیغ شما ارتباط برقرار نکنند، کسانی که واقعاً علاقه مند هستند می خواهند اطلاعات بیشتری کسب کنند و احتمال اینکه در وب سایت شما قرار بگیرند، وجود دارد.

از آنجایی که این اولین باری است که آنها با سایت تبلیغات آموزشی شما آشنا می شوند، بهتر است سعی کنید تاثیر اولیه خوبی داشته باشید. در کنار اطلاعات ضروری و مفید، وب سایت شما باید به راحتی قابل پیمایش و از همه مهمتر سریع باشد. هیچ کس دوست ندارد دقایقی را در انتظار بارگذاری صفحه بگذراند. بنابراین اولویت شما این است که اطمینان حاصل کنید که کاربران در حین مرور وب سایت شما تجربه خوبی دارند.

یک صفحه فرود باید به مردم بگوید که چه چیزی برای ارائه دارید، بنابراین می‌خواهید مطمئن شوید که حاوی تمام اطلاعات مرتبطی است که دانش‌آموزان احتمالی به دنبال آن هستند. اینجاست که تبدیل واقعاً اتفاق می‌افتد و مردم گام بعدی را برای نشان دادن علاقه به برنامه شما برمی‌دارند.

3. از تبلیغات ویدیویی استفاده کنید

تبلیغات آموزشی ویدیویی به دلایل زیادی ترجیح داده می شود. در حالی که ایجاد تصاویر بسیار آسان‌تر است، اما در مورد مقدار اطلاعاتی که می‌توانید به آنها اضافه کنید نیز محدودتر هستند.

این بدان معنا نیست که فقط باید از ویدئو استفاده کنید. تصاویر نیز دارای مزایایی هستند، از جمله اینکه در هدایت افراد به وب سایت شما موثرتر هستند.

لیست سایت تبلیغات آموزشی
لیست سایت تبلیغات آموزشی

با این حال، با توجه به اینکه می‌توانید از اطلاعات بیشتر استفاده کنید، آنها را جذاب‌تر نشان دهید و ممکن است شخصی‌تر به نظر برسند، ویدیوها راه بسیار خوبی برای ایجاد یک تأثیر خوب هستند.

با مزیت اضافه صدا، می توانید از موسیقی پس زمینه در اسلایدهای خود استفاده کنید یا فقط از شخصی بخواهید که در مورد دلایلی که چرا آن سایت تبلیغات آموزشی یا برنامه خاص را توصیه می کند با دوربین صحبت کند.

4. ایجاد یک جامعه در رسانه های اجتماعی

جامعه امروزه همه چیز است، به خصوص در میان نسل جوان. بنابراین، بهترین راه برای تلاش و جلب نظر آنها، ایجاد حس یک جامعه در رسانه های اجتماعی است. از محبوب‌ترین پلتفرم‌ها مانند فیس‌بوک، اینستاگرام یا توییتر استفاده کنید و سعی کنید به طور مداوم با کاربران درگیر شوید.

برای افرادی که از طریق تبلیغات تحصیلی شما با سایت تبلیغات آموزشی شما آشنا می شوند، مطمئناً رسانه های اجتماعی شما را نیز بررسی می کنند، و شما می خواهید به همان اندازه قابل اعتماد و همچنین لذت بخش باشید. این نه تنها به شما کمک می کند تا توجه دانش آموزان آینده نگر را به خود جلب کنید، بلکه یک راه عالی برای ایجاد برند شما نیز می باشد.

5. پست های رسانه های اجتماعی خود را تقویت کنید

تبلیغات سایت تبلیغات آموزشی در رسانه های اجتماعی، به ویژه در فیس بوک، نیاز به تقویت دارد. به جای اینکه فقط یک پست ایجاد کنید و منتظر بمانید تا ببینید به چند نفر می رسد یا کسی با آن تعامل دارد، می توانید آن را تقویت کنید. این یک راه آسان و سریع برای اطمینان از اینکه محتوای شما به مخاطبان می رسد، بدون نیاز به ایجاد تبلیغ است.

بیشتر کسب و کارها بر این گزینه تکیه می کنند، زیرا امروزه دسترسی ارگانیک در حال کاهش است و اکثر پست‌ها بدون هدف‌گیری مناسب به مخاطبان علاقه‌مند نمی ‌رسند.

با این حال، اگر می‌خواهید مقداری ترافیک ارگانیک را به وب‌ سایت خود هدایت کنید، باید عمدتاً بر تولید محتوای باکیفیت تکیه کنید، اما از این واقعیت آگاه باشید که برخلاف افزایش پست‌های خود، این گزینه تضمینی برای نتیجه ‌بخشی نیست.

مانند بسیاری از دانشگاه‌ها، دانشگاه میشیگان این روزها در رسانه‌های اجتماعی فعال است و تلاش می‌کند به دانشجویان آینده خود اطمینان دهد که تمام تلاش خود را برای اطمینان از اینکه سلامت و ایمنی آنها در اولویت است، انجام می‌دهند.

جالب‌ ترین و آموزنده‌ ترین پست‌های خود را تقویت کنید و تعامل بیشتری را در صفحه فیس بوک خود افزایش دهید. با این حال، تبلیغات آموزشی و پست های تقویت کننده متقابل نیستند. در واقع، هر دوی آنها در تلاش برای جذب مشتریان بالقوه بیشتر به وب سایت شما توصیه می شوند.

6. از پیکسل استفاده کنید

استفاده از پیکسل رسانه های اجتماعی یک راه عالی برای نظارت بر موفقیت تبلیغاتی شما و بهترین استفاده از بودجه تبلیغاتی است.

پیکسل ها اساسا قطعه کد رهگیری هستند که به شناسایی و جمع آوری اولویت های کاربر کمک می کنند. همچنین، بهترین چیز در مورد آن ها، به خصوص زمانی که صحبت از تبلیغات سایت تبلیغات آموزشی می شود، این است که به شما امکان می دهند تبلیغات خاصی را برای افرادی که قبلاً از وب سایت شما بازدید کرده اند، هدف گذاری کنید.

محبوب ‌ترین پیکسل‌ها پیکسل‌های فیسبوک و لینکدین هستند و استفاده از هر دو با گوگل تگ منیجر ساده است.

برای مثال، نصب پیکسل‌های فیس ‌بوک به شما کمک می ‌کند به داده‌های جمعیت شناختی مانند جنسیت، مکان، سن و علایق نگاه کنید، که بعداً می ‌تواند برای هدف قرار دادن این مخاطبان مورد استفاده قرار گیرد. همچنین به شما نشان می دهد که چگونه کاربران پس از دیدن تبلیغ فیس بوک شما با وب سایت شما ارتباط برقرار می کنند، که می تواند داده های ارزشمندی را ارائه دهد.

7. برای بهبود دید، روی سئو سرمایه گذاری کنید

در حالی که رسانه های اجتماعی برای دستیابی به مخاطبان شما عالی هستند، شما به موتورهای جستجو نیز نیاز دارید، زیرا بسیاری از دانش آموزان به جای اینکه منتظر بمانند تبلیغات آموزشی در پلتفرم های رسانه های اجتماعی خود ظاهر شوند، ابتدا به جستجوی گوگل یا بینگ می پردازند.

بهترین کمپین‌های تبلیغاتی آموزشی تقریباً همیشه در موتورهای جستجو نیز اجرا می‌شوند، زیرا این سریع‌ترین و کارآمدترین راه برای دستیابی به مخاطب هدف است. از کلمات کلیدی مناسب استفاده کنید و تبلیغات آموزشی خلاقانه تنظیم کنید، مطمئناً نتایج عالی خواهید داشت.

قبل از اینکه شروع به سرمایه گذاری در سئو کنید، باید بدانید در Google Trends چه چیزی وجود دارد. در مورد کلمات کلیدی مورد علاقه خود تحقیق کنید و ببینید که آنها در زمینه های خاصی چقدر خوب عمل می کنند.

علاوه بر این،Google Trends  نیز ابزاری عالی برای یافتن برنامه‌های آموزشی در دوره‌های خاص سال است. دانستن این موضوع به شما کمک می کند تا استراتژی تبلیغاتی بهتری ایجاد کنید و به شما ایده می دهد که زمان مناسب برای تبلیغ چه زمانی است و در چه زمینه هایی باید تبلیغ کنید.

8. از مناقصه خودکار استفاده کنید

مناقصه خودکار یک راه عالی برای ایجاد بهترین لیست سایت تبلیغات آموزشی است. کارآمدتر است زیرا فشار تنظیم دستی پیشنهادها را برای دستیابی به اهداف شما کاهش می دهد.

شما به سادگی باید هدف خود را تعیین کنید و استراتژی پیشنهاد خودکاری را انتخاب کنید که فکر می کنید برای شما مفید است. از آنجا به بعد، Google  به طور خودکار مقادیر پیشنهادی را برای تبلیغ شما تعیین می کند تا منجر به کلیک یا تبدیل شود.

برای این کار، داده‌های دستگاه کاربر و سیستم عامل، به‌علاوه جمعیت‌شناسی، موقعیت مکانی و زمانی از روز که جستجو را انجام می‌دهند، تجزیه و تحلیل می‌شود. اساساً این ابزاری است که به طور مداوم در حال یادگیری است و هر چه بیشتر از آن استفاده کنید دقیق تر و کارآمدتر می شود.

شش استراتژی پیشنهادی خودکار وجود دارد، و از افزایش بازدید و دیده شدن سایت گرفته تا جذب بیشتر و رسیدن به بازده هدف در تبلیغات را شامل می شود. اگر هدف روشنی در ذهن دارید، این استراتژی به شما کمک می‌کند تا راحت‌تر و سریع‌تر به آن هدف برسید.

9. مطمئن شوید که زمان مناسب است

وقتی صحبت از تبلیغات آموزش عالی یا واقعاً هر نوع سطح تحصیلی می شود، باید به زمان بندی فکر کنید. بهترین سناریو این است که تبلیغات خود را چند ماه قبل از شروع سال تحصیلی اجرا کنید. به این ترتیب، زمان زیادی برای دانش آموزان آینده نگر وجود خواهد داشت تا تحقیقات خود را انجام دهند و با سایت تبلیغات آموزشی یا با برنامه شما آشنا شوند.

رایج‌ترین خطا در کمپین‌های بازاریابی لیست سایت تبلیغات آموزشی ، پخش تبلیغات نزدیک به آغاز سال تحصیلی است، زمانی که بیشتر افراد از قبل در لیست سایت تبلیغات آموزشی انتخابی خود تنظیم شده‌اند.

10. تصاویر و ویدیوهای با کیفیت بالا را برای تبلیغات خود انتخاب کنید

تصاویر تار یا با کیفیت پایین تاثیر خوبی روی اکثر مردم نمی گذارند، زیرا آن احساس حرفه ای بودن را ایجاد نمی کنند و باعث می شوند کمتر قابل اعتماد به نظر برسید.

پس در سایت تبلیغات آموزشی خود از تصاویر با کیفیت استفاده کنید تا مردم بیشتر جذب سایت تبلیغات آموزشی شما بشوند.

11. مخاطبان را به روش مکالمه خطاب کنید

لیست سایت تبلیغات آموزشی ممکن است به نظر برسد که به زبان واقعاً رسمی نیاز دارد. با این حال، باید در نظر داشته باشید که شما با افراد واقعی صحبت می کنید که معمولاً زبان ساده و بدون ابهام را ترجیح می دهند.

همچنین، شما می خواهید توجه آنها را به خود جلب کنید، و بهترین راه برای انجام این کار، به شیوه ای مکالمه و نزدیک است. اگر زبان مورد استفاده در نسخه تبلیغاتی شما خیلی سرد یا رسمی باشد، ممکن است علاقه مردم را از دست بدهید.

لیست سایت تبلیغات آموزشی
لیست سایت تبلیغات آموزشی

12. آمار را در کپی خود اضافه کنید

ثابت شده است که افزودن آمار در کپی آگهی شما باعث افزایش فوری اعتماد می شود. این می تواند هر چیزی باشد، از تعداد فارغ التحصیلان سالانه گرفته تا تعداد دانشجویانی که هر سال درخواست می دهند.

13. دو نسخه از یک تبلیغ را اجرا کنید

برای اطمینان از اینکه از همه ابزارهای موجود استفاده می کنید، از تکیه بر یک نوع طراحی تبلیغات سایت تبلیغات آموزشی خودداری کنید. چند نسخه آماده داشته باشید و همه آنها را امتحان کنید تا ببینید کدام یک بهتر عمل می کند. این یک راه غیرقابل شکست برای جذب دانشجویان آینده نگر بیشتر به وب سایت شما است.

14. دقیق و آموزنده باشید

هنگام ایجاد کپی برای تبلیغات کالج یا دبیرستان خود، باید مطمئن شوید که اطلاعات منسجم، مرتبط و آموزنده هستند. قبل از ارسال همه چیز را دوباره بررسی کنید و به صحت اطلاعات و همچنین صحت کپی از نظر دستور زبان و واژگان دقت کنید.

15. تبلیغ خود را جالب کنید

یکی از خلاقانه ترین تبلیغات سایت تبلیغات آموزشی شامل نوعی مطالب جذاب است، به خصوص اگر برای آموزش افراد خردسال باشد.

تبلیغات برای جوانان، باید آن ها را به خود جلب کند که برای علاقه واقعی به چیزی بیش از کلمات و آمار نیاز دارند. یکی از راه‌های انجام این کار، استفاده از آزمون‌ها، بازی‌ها یا آزمایش‌هایی است که دارای امتیاز اضافی برای وایرال شدن هستند. تا زمانی که پست ها هم آموزنده و هم سرگرم کننده باشند، افراد بیشتری تمایل دارند با آنها درگیر شوند.

16. از گواهینامه ها استفاده کنید

در میان برخی از برجسته ‌ترین ایده‌های تبلیغاتی سایت تبلیغات آموزشی ، استفاده از توصیفات و بررسی‌های واقعی لیست سایت تبلیغات آموزشی است. دانش‌آموزان بالقوه یا حتی والدین، آگهی شما را بسیار قابل اعتمادتر می ‌دانند اگر حاوی نظر شخصی باشد که قبلاً با سایت تبلیغات آموزشی شما در تماس بوده است.

17. یک فراخوان قانع کننده برای اقدام ایجاد کنید

از آنجایی که کلمات مهم‌ تر از آن چیزی هستند که فکر می‌کنید، باید یک فراخوان عالی را در تبلیغ خود بگنجانید. لازم نیست بیش از حد باشد – فقط باید مطمئن شوید که ساده و جذاب است و مردم را وادار می کند تا با تبلیغ شما تعامل داشته باشند.

مخاطبان را تشویق کنید تا در مورد سایت تبلیغات آموزشی شما و چیزهایی که ارائه می دهید بیشتر بدانند. خود را به عنوان یک گزینه آموزشی عالی معرفی کنید و سعی کنید متمایز شوید.

نتیجه

تبلیغات آموزشی ممکن است کار آسانی نباشد، زیرا شما در تلاش برای دستیابی به مخاطبانی هستید که در شرف تصمیم گیری مهم در زندگی آنها هستند، بنابراین می خواهید آنها هنگام انتخاب در لیست سایت تبلیغات آموزشی شما انتخاب صحیحی داشته باشند.

بالاتر از هر چیز دیگری، در تبلیغات خود صادق باشید و از تمام ابزارهای موجود برای دستیابی به مخاطبان هدف خود استفاده کنید. با کمی کار و بودجه معقول، مطمئناً نتایج عالی خواهید داشت.

تاثیر لیست سایت تبلیغات آموزشی بر آموزش

در نتیجه، تبلیغات برای یک سایت تبلیغات آموزشی اکنون به صورت آنلاین نیز انجام می شود زیرا دانش آموزان آینده مطمئناً به جای اینکه واقعاً به مدرسه بروند و شخصاً اطلاعاتی را درخواست کنند، تحقیقات خود را در آنجا شروع می کنند.
اگرچه دنیای آنلاین بسیار راحت‌تر است، اما برای مدارسی که می خواهند دانش‌آموز را جذب کنند، چند اشکال دارد. یکی از آن ها مؤسسات آموزشی دیگری است که برای جلب توجه دانش آموزان بعدی خود می جنگند.
به همین دلیل است که ما می‌ خواستیم در مورد برخی از بهترین ایده‌های تبلیغات آموزشی که می‌ توانید برای افزایش موفقیت کمپین خود استفاده کنید، صحبت کنیم.

در سایت تبلیغات آموزشی چه کسی را باید هدف قرار داد؟

مانند هر نوع تبلیغات آنلاین، شما باید بفهمید که می خواهید به چه کسی دسترسی پیدا کنید. در ابتدا، شما باید اصول اولیه مانند سن، مکان و جنسیت را در نظر بگیرید.
ثانیاً، علایق، تحصیلات، عنوان شغلی یا رشته تحصیلی آنها را بشناسید. هر کدام از اینها برای موقعیت شما صدق می کند. به این ترتیب، می‌توانید مجموعه افرادی را که می‌خواهید با تبلیغات آموزشی خود هدف قرار دهید، محدود کنید.
بهترین راه برای دور زدن این موضوع ایجاد یک شخصیت است. یک نمایه برای آن بسازید و ویژگی هایی را که احساس می کنید ضروری هستند، تعیین کنید. در حالی که ممکن است وسوسه شوید تلاش کنید و به همه متقاضیان احتمالی دسترسی پیدا کنید، ایده بسیار بهتری است که مخاطبان هدف خود را محدود کرده و خاص باشید.
دریابید که این شخصیت ممکن است در مورد آنچه شما ارائه می دهید دوست داشته باشد و دریابید که “نقاط فروش” آنها ممکن است چه باشد.
به عنوان مثال، تصور کنید سایت تبلیغات آموزشی ای هستید که برنامه متمرکز تجاری خود را تبلیغ می کند. شخصیت مورد نظر شما باید جوان، متمرکز بر شغل و علاقه مند به کسب یک شغل پایدار، از جمله ویژگی های دیگر باشد.

ایجاد یک جامعه در رسانه های اجتماعی را شرح دهید؟

جامعه امروزه همه چیز است، به خصوص در میان نسل جوان. بنابراین، بهترین راه برای تلاش و جلب نظر آنها، ایجاد حس یک جامعه در رسانه های اجتماعی است. از محبوب‌ترین پلتفرم‌ها مانند فیس‌بوک، اینستاگرام یا توییتر استفاده کنید و سعی کنید به طور مداوم با کاربران درگیر شوید.
برای افرادی که از طریق تبلیغات تحصیلی شما با سایت تبلیغات آموزشی شما آشنا می شوند، مطمئناً رسانه های اجتماعی شما را نیز بررسی می کنند، و شما می خواهید به همان اندازه قابل اعتماد و همچنین لذت بخش باشید. این نه تنها به شما کمک می کند تا توجه دانش آموزان آینده نگر را به خود جلب کنید، بلکه یک راه عالی برای ایجاد برند شما نیز می باشد.

8 دیدگاه برای “لیست سایت تبلیغات آموزشی

  1. اشتراک‌ها: سایت تبلیغات آموزشی - تبلیغات | سامانه تبلیغ و تبلیغات ملی

  2. Parham گفته:

    پیکسل ها اساسا قطعه کد رهگیری هستند که به شناسایی و جمع آوری اولویت های کاربر کمک می کنند. همچنین، بهترین چیز در مورد آن ها، به خصوص زمانی که صحبت از تبلیغات سایت تبلیغات آموزشی می شود، این است که به شما امکان می دهند تبلیغات خاصی را برای افرادی که قبلاً از وب سایت شما بازدید کرده اند، هدف گذاری کنید.

  3. مرضیه ثاقب علیزاده گفته:

    از فضای سفید استفاده کنید.
    سرعت صفحه خود را بهینه کنید
    از فراخوان های جذاب برای اقدام استفاده کنید.
    از تمایز هایپرلینک استفاده کنید.
    اطلاعات کلیدی را با نقاط گلوله تقسیم کنید.
    از تصاویر (عاقلانه) استفاده کنید.
    عناوین خوش طراحی و نوشته شده را بگنجانید.
    صفحات وب سایت خود را ثابت نگه دارید.
    404 های خود را بگیرید.
    پاسخگو و سازگار با موبایل باشید.

  4. Amin DehghanNejad گفته:

    در سایت‌های تبلیغاتی رایگان ثبت نام و عضویت به صورت رایگان صورت می‌گیرد و برای استفاده از خدمات سایت عضویت باید انجام شود.

  5. berlin گفته:

    لیست سایت تبلیغات آموزشی
    سایت های طبقه بندی شده آموزش آن دسته از سایت هایی هستند که می توانید تبلیغات رایگان برای کسب و کار آموزشی خود ارسال کنید. این سایت‌های طبقه‌بندی شده آموزش، پلتفرم‌های تبلیغات طبقه‌بندی‌شده رایگان را ارائه می‌کنند که در آن هر کسی می‌تواند آگهی‌های رایگان مربوط به مقوله‌های آموزش و یادگیری الکترونیکی و موارد دیگر را ارسال کند.

  6. متاورس آینده من گفته:

    انسان در دورانی زندگی می کند که بدون اینترنت دیگر زندگی امکان ندارد و یعنی انسان هابیشترین زمان خود را در اینترنت می گذرانند و یعنی تبلغات بسیار تاثیر گذار و فکر می کنم با مطالعه این صفحه به مطالب خواهید آموخت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *