ساخت سایت تبلیغات آموزشی

ساخت سایت تبلیغات آموزشی

هرکسی علاقه‌ای دارد، و اگر می‌خواهید بدانید که چگونه با راه‌اندازی و کسب درآمد از وب‌سایت آموزشی خود، آن را به چیزی بیش از یک سرگرمی تبدیل کنید، به خواندن مقاله ساخت سایت تبلیغات آموزشی ادامه دهید

سایت تبلیغات آموزشی چیست؟

گاهی اوقات به عنوان وب سایت های کلاس درس شناخته می شوند، وب سایت های آموزشی اساساً همان چیزی هستند که از نام آن نشان می دهد، سایت های طراحی شده به کاربران خود آموزش می دهند. وب‌سایت‌های آموزشی ویدیوها، پست‌های وبلاگ، کتاب‌های الکترونیکی یا سایر محتوای اطلاعاتی یا آکادمیک را در مورد یک یا چند موضوع ارائه می‌کنند.

اکثر وب سایت های آموزشی موفق بر روی یک جایگاه خاص تمرکز می کنند، مانند مثال های ذکر شده در بالا. این امر به ویژه اگر می خواهید از وب سایت خود کسب درآمد کنید بسیار مهم است. از آنجایی که در حال حاضر محتوای رایگان بسیار زیادی در اینترنت وجود دارد، اگر محتوای شما را اشغال کند، یا اگر مجموعه ای منحصربفرد از اعتبارنامه ها را روی میز بیاورید، احتمال بیشتری دارد که برای محتوای شما هزینه بپردازند.

نحوه ساخت سایت تبلیغات آموزشی

اگر می‌خواهید یک وب‌سایت آموزشی موفق بسازید، اولین قدم این است که جایگاه خود را شناسایی کنید. چیزی که در آن متخصص هستید و می‌خواهید در مورد آن به مردم آموزش دهید. از آنجا، شما باید رقابت را دنبال کنید. متأسفانه، برخی از مناطق ممکن است پر از رقیب باشند. این به این معنی نیست که شانس ندارید، فقط باید در رویکرد خود تجدید نظر کنید. زاویه ای را پیدا کنید که اشغال نشده باشد.

از نظر آنلاین شدن واقعی، راه های زیادی برای ساخت سایت تبلیغات آموزشی وجود دارد. یک دامنه از ثبت کننده یا شرکت میزبان انتخابی خود خریداری کنید و سایت خود را با استفاده از یک CMS مانند وردپرس راه اندازی کنید.

در نهایت فکر می کنم، این موضوع ایجاد محتوای شماست. این که آیا می خواهید از ویدیوها، پست های وبلاگ، کتاب های الکترونیکی یا سایر اشکال محتوا استفاده کنید، به شما بستگی دارد. به این فکر کنید که با چه چیزی راحت تر هستید، و چه چیزی برای انتقال اطلاعاتی که می خواهید ارائه دهید، مساعدتر است.

مدل های کسب درآمد از سایت تبلیغات آموزشی

هنگامی که قبلاً یک وب‌سایت آموزشی راه‌اندازی کرده‌اید و آماده کسب درآمد هستید، چند گزینه برای ادامه کار دارید. بیایید به برخی از محبوب ترین آنها نگاه کنیم.

مدل عضویت

با استفاده از این مدل، کاربران در ازای دسترسی به محتوای ممتاز یا محدود شده، حق عضویت ماهانه می پردازند. مزایای متعددی برای مدل عضویت در اشتراک وجود دارد، اما مهمترین آن ها درآمد منظم و قابل اعتماد مشتریان شما است. از سوی دیگر، برخی از کاربران ممکن است تمایلی به ثبت نام برای عضویت مداوم نداشته باشند، اگر فقط یک یا دو قطعه محتوا را بخواهند.

مدل “Pay-as-You-Go”.

با استفاده از این مدل، کاربران برای هر محتوایی که می خواهند به آن دسترسی داشته باشند، یک بار هزینه دریافت می کنند. به عنوان مثال، ممکن است برای دانلود PDF کتاب الکترونیکی، قیمت ثابتی معادل 20هزار تومان از کاربران دریافت کنید، پس از آن، آن‌ها مالک فایل هستند.

مدل تجارت الکترونیک

یکی دیگر از گزینه های محبوب اضافه کردن یک بخش تجارت الکترونیک به سایت است. شما ممکن است ابزار یا تجهیزات مربوط به جایگاه خود را بفروشید – به عنوان مثال، یک سایت آموزشی که در آموزش دمیدن شیشه تخصص دارد می تواند تجهیزات محافظ، لوله، کیت های مبتدی و غیره را بفروشد. گزینه دیگر فروش کالاهای مارک دار مانند تی شرت یا هودی است.

مدل هیبریدی

البته، این مدل ها لزوماً متقابل نیستند. محتوای پولی را می‌توان بر اساس هر بارگیری با دسترسی نامحدود به اعضای ممتاز ارائه کرد. یک فروشگاه اینترنتی یا گزینه تجارت الکترونیک خارج از سایت همیشه می تواند در مدل کسب و کار ادغام شود.

چرا تبلیغات نه؟

ممکن است تبلیغات طبیعی‌ترین راه‌ حل برای کسب درآمد از سایت تبلیغات آموزشی به نظر برسد، اما تبلیغات آن چیزی نیست که شما تصور می‌کنید. بیشتر خدمات تبلیغات آنلاین بر اساس هر کلیک پرداخت می کنند. با نرخ کلیک به طور متوسط ​​زیر 1٪، هر روز به ده ها هزار بازدید منحصر به فرد نیاز دارید تا هر نوع درآمد قابل توجهی داشته باشید.

ساخت سایت تبلیغات آموزشی
ساخت سایت تبلیغات آموزشی

تبلیغات برای ساخت سایت تبلیغات آموزشی

با توجه به اینکه دانش‌آموزان به ‌طور فزاینده‌ای به دنبال منابع آنلاین در هنگام جستجوی سایت تبلیغات آموزشی عالی خود هستند، یک کمپین تبلیغاتی دیجیتالی می ‌تواند در افزایش نرخ درخواست شما کمک زیادی کند.

در حالی که تبلیغات پولی در گذشته نوعی لوکس اختیاری برای مدارس بود، اما با گذشت زمان بیشتر و بیشتر ضروری می شد، زیرا رقابت آنلاین داغ می شد و دسترسی ارگانیک هم در موتورهای جستجو و هم در رسانه های اجتماعی سخت تر می شود.

با این حال، با یک استراتژی مناسب، حتی مقدار کمی از هزینه تبلیغات می تواند به طور قابل توجهی بر تعداد پذیرش شما تأثیر بگذارد. برای آشنایی با نحوه ایجاد درخواست ها و برنامه های کاربردی با تبلیغات پولی، به ادامه مطلب مراجعه کنید.

تعیین اهداف تبلیغات پولی برای تحصیلات عالی

چه بخواهید یک رویداد را تبلیغ کنید، یک برنامه خاص را تبلیغ کنید، یا صرفاً دیده شدن نام تجاری سایت تبلیغات آموزشی خود را افزایش دهید، تعیین اهداف اولین قدم هر کمپین تبلیغاتی موفقی است.

تبلیغات پولی می‌توانند اهداف مختلفی را برآورده کنند. از اهداف خاص مانند تشویق دانشجویان بین‌المللی برای شرکت در وبینار، تا اهداف گسترده‌تر مانند بهبود دیده شدن برند، تا مسلماً مهم‌ترین هدف از همه، افزایش درخواست‌ها و برنامه‌ها. اهدافی که تعیین می ‌کنید بر افرادی که قصد دارید به آن‌ها برسید، از کدام پلتفرم‌ها و نحوه اندازه‌گیری پیشرفت خود تأثیر می‌گذارند.

هنگامی که اهداف خود را مشخص کردید، سایت تبلیغات آموزشی شما می تواند شاخص های کلیدی عملکرد (KPI) را شناسایی کند تا مطمئن شود که تبلیغات شما به اهداف شما می رسد. KPI نوعی اندازه‌گیری عملکرد است. یا به عبارت دیگر، هدف خاصی که امیدوارید در ارتباط با اهداف بزرگ‌ تر خود به آن برسید.

تعریف مخاطب دانشجوی آینده شما

هنگامی که اهداف خود را می دانید، گام بعدی این است که به چه کسانی باید برسید فکر کنید. هرچه پایگاه دانشجوی آینده خود را بهتر درک کنید، موفقیت در تبلیغات سایت تبلیغات آموزشی آسان تر خواهد شد.

مخاطبان شما به تعیین پلتفرمی که انتخاب می‌کنید و گزینه‌های هدفی که انتخاب می‌کنید کمک می‌کنند و به طور قابل توجهی بر موفقیت کمپین تبلیغاتی شما تأثیر می‌گذارند. با داشتن درک روشنی از مشتریان بالقوه شما، می توانید سرنخ های با کیفیت بالا ایجاد کنید و بازده قابل توجهی را در طرح های تبلیغاتی پولی سایت تبلیغات آموزشی خود مشاهده کنید.

Personas  به شما کمک می کنند تا کمپین هایی را ایجاد کنید که متصل شوند

در حالی که تلاش برای دستیابی به هر متقاضی احتمالی با تبلیغات سایت تبلیغات آموزشی شما می تواند وسوسه انگیز باشد، هدف قرار دادن مخاطبان محدود و خاص بسیار مؤثرتر است.

با اطمینان از اینکه کسانی که تبلیغات شما را می بینند جزو کسانی هستند که احتمالاً در سایت تبلیغات آموزشی شما دانش آموز می شوند، کمپین های شما می توانند با استفاده از پول کمتر، مشتری های با کیفیت بیشتری ایجاد کنند.

تعریف شخصیت های دقیق می تواند به شما در رسیدن به این هدف کمک کند. این نمایش‌های متقاضیان معمولی به شما کمک می ‌کند ویژگی‌های مشترک آن‌ها را شناسایی کنید، مانند سن، جنسیت یا محل زندگی‌ شان، و اینکه چه چیزی آنها را به یک سایت تبلیغات آموزشی خاص جذب می‌کند.

با انجام این کار، سایت تبلیغات آموزشی شما می تواند به ذهن مشتری معمولی شما وارد شود تا بفهمد که چه نوع تبلیغی هنگام وب گردی یا پیمایش در رسانه های اجتماعی توجه آنها را جلب می کند.

آیا مدارک تحصیلی سایت تبلیغات آموزشی شما بیشتر برای شما جذاب است؟ یا می خواهند سایت تبلیغات آموزشی با جامعه ای پر جنب و جوش در محوطه دانشگاه پیدا کنند؟ شاید، آینده شغلی بزرگترین نگرانی آنها در تصمیم گیری در مورد سایت تبلیغات آموزشی یا دوره باشد. دانستن “نقاط فروش” شخصیت خود به شما کمک می کند تا جذاب ترین تبلیغات ممکن را ایجاد کنید.

ساخت سایت تبلیغات آموزشی
ساخت سایت تبلیغات آموزشی

گزینه های راست هدف را انتخاب کنید

داشتن درک درست از مشتریان بالقوه خود نه تنها سایت تبلیغات آموزشی شما را قادر می سازد تا تبلیغات مرتبط ایجاد کند، بلکه می دانید چه کسی را هدف قرار دهید.

تعریف مخاطب مورد نظر شما اساس هر کمپین تبلیغاتی پولی موفقی است: اگر به دانش آموزان مناسب دسترسی ندارید، هزینه تبلیغات شما بیهوده است. اما اینکه چگونه مشتریان بالقوه خود را هدف قرار دهید به پلتفرم های تبلیغاتی که استفاده می کنید بستگی دارد.

به طور کلی، دو جریان اصلی تبلیغات وجود دارد، رسانه های اجتماعی و موتورهای جستجو و هر کدام گزینه های هدف گذاری متفاوتی را ارائه می دهند. اگر تبلیغات رسانه‌های اجتماعی ایجاد می‌ کنید، می ‌توانید مخاطبان خود را بر اساس ویژگی‌های جمعیتی و روانشناختی مختلف، از جمله رفتار، ارتباطات، علایق و موقعیت مکانی تعریف کنید.

در مقابل، هدف‌گیری موتورهای جستجو، سطحی از هدف ‌گیری جمعیت ‌شناختی را امکان‌ پذیر می‌ کند، اما عمدتاً بر اساس کلمات کلیدی است که مشتریان احتمالی هنگام جستجو از آن‌ها استفاده می‌ کنند.

وقتی صحبت از تبلیغات رسانه های اجتماعی می شود، شخصیت های دقیق شما واقعا مفید خواهند بود. به این فکر کنید که مخاطبان هدف شما چند ساله هستند، در کجا قرار دارند و علایق آنها چیست.

اگر تصمیمات تحصیلی آنها تحت تأثیر افرادی مانند والدین و مشاوران دبیرستان است، شاید ارزش آن را داشته باشد که سایت تبلیغات آموزشی شما آنها را نیز هدف قرار دهد. بسیاری از پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی به شما امکان می‌ دهند تا کاربران را بر اساس سن، مکان، علاقه، تحصیلات، رشته تحصیلی، عنوان شغل و ویژگی‌های بی ‌شمار دیگری هدف قرار دهید.

در حالی که هدف‌گیری جمعیتی موتورهای جستجو به اندازه رسانه‌های اجتماعی خاص نیست، هنوز هم راه‌هایی برای اصلاح تلاش‌های تبلیغاتی پولی شما برای دستیابی به دانش‌آموزان مناسب وجود دارد.

تاثیر مکان در هدف گذاری موتورهای جستجو

مکان یکی از عوامل اصلی هدف گذاری در تبلیغات موتورهای جستجو است زیرا نتایج جستجویی که هر کاربر می بیند بر اساس موقعیت مکانی خود متفاوت است. بسته به اینکه می‌خواهید به دانشجویان محلی یا بین‌المللی دسترسی پیدا کنید یا می‌خواهید مشتریان بالقوه را در یک منطقه خاص هدف قرار دهید، می‌توانید مکان تبلیغ خود را بر اساس آن مشخص کنید.

Google همچنین گزینه‌های اصلی هدف ‌گیری مانند سن، جنسیت و نوع دستگاه را ارائه می‌کند. اما بزرگترین عاملی که تعیین می‌کند چه کسی تبلیغات شما را می‌بیند، کلمات کلیدی هستند که برای آن پیشنهاد می‌دهید. بنابراین، نکته کلیدی این است که عباراتی را انتخاب کنید که احتمالاً مخاطبان هدف شما جستجو می کنند.

برای یافتن این کلمات کلیدی کامل، سایت تبلیغات آموزشی شما باید تحقیقات کاملی انجام دهد. این فرآیند شامل طوفان فکری کلمات کلیدی آموزشی، بررسی استفاده از کلمات کلیدی رقیب شما و ارزیابی موفقیت کلمات کلیدی شما برای یافتن کلمات کلیدی مناسب برای سایت تبلیغات آموزشی شما است.

کلمات کلیدی که انتخاب می کنید نه تنها مخاطبان تبلیغات شما را تعیین می کند، بلکه دامنه کمپین شما را نیز تعیین می کند. به عنوان مثال، اگر یک آموزشگاه زبان برای «یادگیری انگلیسی» مناقصه بدهد، احتمالاً تعداد زیادی از مشتریان بالقوه، آگهی آنها را مشاهده خواهند کرد، اما همه آنها سرنخ مناسبی نیستند.

تبلیغات پولی در موتور جستجوهای موفق

با توجه به بسیاری از افراد بالقوه که از موتورهای جستجو به عنوان ابزار اصلی خود برای یافتن مدارس و دوره ها استفاده می کنند، ضروری است که سایت تبلیغات آموزشی شما در بالای صفحات نتایج مرتبط ظاهر شود. با توجه به اینکه پنج نتیجه اولیه اولیه 67.6 درصد از کل ترافیک را در هر جستجوی خاص (از جمله تبلیغات پولی) به دست می آورند، اگر سایت شما در موتورهای جستجوی اصلی رتبه بالایی نداشته باشد، نمی توانید به اکثر مشتریان بالقوه خود دست پیدا کنید.

در حالی که سئو بدون شک به رتبه بندی سایت تبلیغات آموزشی شما در موتورهای جستجو کمک می کند، تبلیغات موتورهای جستجو می تواند ترافیک وب سایت شما را سریعتر و کارآمدتر افزایش دهد. با افزایش دید خود برای کلمات کلیدی هدفمند، سایت تبلیغات آموزشی شما می تواند فوراً با افراد بالقوه ای که فعالانه در جستجوی دوره ها و مدارسی مانند شما هستند ارتباط برقرار کند.

ساخت سایت تبلیغات آموزشی
ساخت سایت تبلیغات آموزشی

تبلیغات گوگل

وقتی صحبت از تبلیغات پولی به میان می آید، تبلیغات گوگل کمتر یک گزینه و بیشتر یک ضرورت است. گوگل با 92 درصد از سهم بازار موتورهای جستجو ، بهترین محصول موتور جستجو است. اگر سایت تبلیغات آموزشی شما در آنجا رتبه بالایی داشته باشد، عملاً برای هر کاربر اینترنتی قابل مشاهده است. در نتیجه، تبلیغات شما احتمالاً بازگشت سرمایه قابل توجهی را ایجاد می کند. در واقع، گوگل به خود می بالد که تبلیغات آنها معمولاً به ازای هر 1 دلار خرج شده، 2 دلار تولید می کند.

علاوه بر این، اگر تبلیغات با Google را انتخاب کنید، به شبکه تبلیغات گوگل، از جمله شبکه جستجو و شبکه نمایش نیز دسترسی خواهید داشت، جایی که سایت تبلیغات آموزشی شما می تواند در طیف وسیعی از پلتفرم ها تبلیغات ایجاد کند. شبکه جستجوی Google شامل تبلیغات در سایت‌های Google مانند خرید، نقشه و سایر سایت‌های جستجوی شریک است، در حالی که شبکه نمایش آن شامل YouTube ، Gmail،  Blogger و سایر سایت‌های شریک است.

از آنجایی که گوگل بسیار محبوب است، رتبه بندی برای یک کلمه کلیدی برتر مانند “برنامه MBA” پرهزینه خواهد بود، به خصوص که هزینه تحت تاثیر رقابت با تبلیغات گوگل است. با این حال، می‌توانید با استفاده از کلیدواژه‌های طولانی یا تغییرات کلیدواژه‌ها، کلمات کلیدی خود را متناسب با بودجه خود تنظیم کنید تا هزینه به ازای هر کلیک (CPC) به میزان قابل توجهی کاهش یابد.

علاوه بر این، تبلیغات پولی در گوگل به مرور زمان ارزان‌تر می‌شود، زیرا امتیاز کیفیت شما به ناچار افزایش می‌یابد (در ادامه در وبلاگ در مورد آن توضیح خواهیم داد)، و کمپین‌های تبلیغاتی شما را ارزان‌تر می‌کند. با نتایج سریع و گزینه‌های بودجه انعطاف‌پذیر، Google Ads  راهی عالی برای افزایش آگاهی از برند برای ساخت سایت تبلیغات آموزشی شما است.

بینگ

از آنجایی که Bing به طور قابل توجهی کمتر از Google دسترسی دارد، استفاده از تبلیغات Bing به تنهایی ممکن است برای تحقق اهداف جذب دانشجو کافی نباشد. با این حال، هنوز 12 میلیارد درخواست جستجو در بینگ در ماه وجود دارد، و با توجه به اینکه کلمات کلیدی Bing اغلب ارزان‌تر هستند، اجرای برخی از کمپین‌ها در این پلتفرم می‌تواند افزودنی عالی برای استراتژی تبلیغات موتور جستجوی شما باشد.

با این حال، به خاطر داشته باشید که Bing به مخاطبان خاص تری نسبت به Google پاسخ می دهد. کاربران بینگ عمدتا آمریکایی هستند و از کسانی که از گوگل استفاده می کنند سن بیشتری دارند، بنابراین مدارسی که به دنبال جذب دانش آموزان بالغ یا دانش آموزان از ایالات متحده هستند بیشترین سود را از استفاده از تبلیغات بینگ خواهند برد.

بایدو

اگر سایت تبلیغات آموزشی شما می‌خواهد در چین (بزرگترین بازار دانش‌آموزی بین‌المللی در جهان) به افراد دسترسی پیدا کند، باید استراتژی بازاریابی دیجیتال خود را گسترش دهید تا پلتفرم‌هایی را که معمولاً در بقیه دنیا استفاده نمی‌شوند، در بر گیرد. در حالی که چین گوگل و بینگ را غیرمجاز می کند، آنها موتورهای جستجوی جایگزین داخلی مانند Baidu، Sogou و Shenma دارند. از این میان، بایدو با 74 درصد از سهم بازار موتورهای جستجو در کشور، با اختلاف بسیار محبوب ترین است.

تبلیغات بایدو در قالب‌های مشابه و با ویژگی‌های هدف ‌گیری مشابه مانند گوگل و بینگ ارائه می‌شوند. بایدو تبلیغات جستجو، افزونه های تصویری، تبلیغات ترکیبی، تبلیغ برنامه، تبلیغات درون فید و موارد دیگر را ارائه می دهد که به کاربران امکان می دهد از نظر انتخاب تنوع داشته باشند. اما برای ایجاد تبلیغات در Baidu، سایت تبلیغات آموزشی شما باید از یک آژانس تایید شده استفاده کند و یک وب سایت چینی زبان داشته باشد.

ساخت سایت تبلیغات آموزشی
ساخت سایت تبلیغات آموزشی

اجرای تبلیغات موتورهای جستجو در چین منابع فشرده است، اما بسته به اینکه بازار چین برای سایت تبلیغات آموزشی شما چقدر مهم است، این تبلیغات می توانند بازگشت سرمایه قابل توجهی ایجاد کنند. به‌علاوه، از آنجایی که آژانس‌های بیشتری خدمات بازاریابی دیجیتال چینی را ارائه می‌دهند ، ایجاد آگاهی از برند در بازار برای مدارس به‌ طور فزاینده‌ای آسان‌ تر می‌شود.

سایت تبلیغات آموزشی چیست؟

گاهی اوقات به عنوان وب سایت های کلاس درس شناخته می شوند، وب سایت های آموزشی اساساً همان چیزی هستند که از نام آن نشان می دهد، سایت های طراحی شده به کاربران خود آموزش می دهند. وب‌سایت‌های آموزشی ویدیوها، پست‌های وبلاگ، کتاب‌های الکترونیکی یا سایر محتوای اطلاعاتی یا آکادمیک را در مورد یک یا چند موضوع ارائه می‌کنند.
اکثر وب سایت های آموزشی موفق بر روی یک جایگاه خاص تمرکز می کنند، مانند مثال های ذکر شده در بالا. این امر به ویژه اگر می خواهید از وب سایت خود کسب درآمد کنید بسیار مهم است. از آنجایی که در حال حاضر محتوای رایگان بسیار زیادی در اینترنت وجود دارد، اگر محتوای شما را اشغال کند، یا اگر مجموعه ای منحصربفرد از اعتبارنامه ها را روی میز بیاورید، احتمال بیشتری دارد که برای محتوای شما هزینه بپردازند.

تعیین اهداف تبلیغات پولی برای تحصیلات عالی به چه صورت انجام میگیرد؟

چه بخواهید یک رویداد را تبلیغ کنید، یک برنامه خاص را تبلیغ کنید، یا صرفاً دیده شدن نام تجاری سایت تبلیغات آموزشی خود را افزایش دهید، تعیین اهداف اولین قدم هر کمپین تبلیغاتی موفقی است.
تبلیغات پولی می‌توانند اهداف مختلفی را برآورده کنند. از اهداف خاص مانند تشویق دانشجویان بین‌المللی برای شرکت در وبینار، تا اهداف گسترده‌تر مانند بهبود دیده شدن برند، تا مسلماً مهم‌ترین هدف از همه، افزایش درخواست‌ها و برنامه‌ها. اهدافی که تعیین می ‌کنید بر افرادی که قصد دارید به آن‌ها برسید، از کدام پلتفرم‌ها و نحوه اندازه‌گیری پیشرفت خود تأثیر می‌گذارند.
هنگامی که اهداف خود را مشخص کردید، سایت تبلیغات آموزشی شما می تواند شاخص های کلیدی عملکرد (KPI) را شناسایی کند تا مطمئن شود که تبلیغات شما به اهداف شما می رسد. KPI نوعی اندازه‌گیری عملکرد است. یا به عبارت دیگر، هدف خاصی که امیدوارید در ارتباط با اهداف بزرگ‌ تر خود به آن برسید.

تاثیر مکان در هدف گذاری موتورهای جستجو را شرح دهید؟

مکان یکی از عوامل اصلی هدف گذاری در تبلیغات موتورهای جستجو است زیرا نتایج جستجویی که هر کاربر می بیند بر اساس موقعیت مکانی خود متفاوت است. بسته به اینکه می‌خواهید به دانشجویان محلی یا بین‌المللی دسترسی پیدا کنید یا می‌خواهید مشتریان بالقوه را در یک منطقه خاص هدف قرار دهید، می‌توانید مکان تبلیغ خود را بر اساس آن مشخص کنید.
Google همچنین گزینه‌های اصلی هدف ‌گیری مانند سن، جنسیت و نوع دستگاه را ارائه می‌کند. اما بزرگترین عاملی که تعیین می‌کند چه کسی تبلیغات شما را می‌بیند، کلمات کلیدی هستند که برای آن پیشنهاد می‌دهید. بنابراین، نکته کلیدی این است که عباراتی را انتخاب کنید که احتمالاً مخاطبان هدف شما جستجو می کنند.

8 دیدگاه برای “ساخت سایت تبلیغات آموزشی

  1. اشتراک‌ها: سایت تبلیغات آموزشی - تبلیغات | سامانه تبلیغ و تبلیغات ملی

  2. Nazanin heshmati گفته:

    برای ارائه خدمات آموزشی بهتر شما نیازمند سایت قوی و حرفه ای هستید که بتوانید در ان به راحتی مطالب خود را منتشر کنید

  3. Parham گفته:

    تبلیغات پولی می‌توانند اهداف مختلفی را برآورده کنند. از اهداف خاص مانند تشویق دانشجویان بین‌المللی برای شرکت در وبینار، تا اهداف گسترده‌تر مانند بهبود دیده شدن برند، تا مسلماً مهم‌ترین هدف از همه، افزایش درخواست‌ها و برنامه‌ها. اهدافی که تعیین می ‌کنید بر افرادی که قصد دارید به آن‌ها برسید، از کدام پلتفرم‌ها و نحوه اندازه‌گیری پیشرفت خود تأثیر می‌گذارند.

  4. مرضیه ثاقب علیزاده گفته:

    در مدل کسب و کار B2B، یک کسب و کار محصول یا خدمات خود را به کسب و کار دیگری می فروشد. گاهی اوقات خریدار کاربر نهایی است، اما اغلب خریدار دوباره به مصرف کننده می فروشد. تراکنش‌های B2B معمولاً چرخه فروش طولانی‌تری دارند، اما ارزش سفارش بالاتر و خریدهای تکرار شونده بیشتری دارند.

    نوآوران اخیر B2B با جایگزینی کاتالوگ ها و برگه های سفارش با ویترین فروشگاه های تجارت الکترونیک و بهبود هدف گذاری در بازارهای خاص، جایگاهی برای خود ایجاد کرده اند.

  5. berlin گفته:

    تبلیغات وبینار یا دوره آنلاین ایجاد کنید که به شما کمک می کند جمعیت زیادی از شرکت کنندگان را جذب کنید. اندازه های تبلیغاتی دلخواه خود را انتخاب کنید و بدون زحمت تصاویری بسازید که کاربران را تشویق به کلیک کردن و پر کردن فرم ثبت نام شما کند. یک تبلیغ رویداد رسانه اجتماعی با حداقل تلاش طراحی ایجاد کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *