بودجه سایت تبلیغات آموزشی

بودجه سایت تبلیغات آموزشی

برای بررسی بودجه سایت تبلیغات آموزشی ابتدا باید مخاطبان و کانال های مناسب برای کسب و کار خود را شناسایی کرد. برای آشنایی بیشتر با این موارد تا آخر این مقاله همراه ما باشید

برنامه ریزی بودجه سایت تبلیغات آموزشی

بعد از اینکه مخاطبان و کانال‌های مناسب برای کمپین خود را شناسایی کردید، مرحله بعدی و شاید مهم‌ ترین مرحله این است که برنامه ‌ریزی کنید که سایت تبلیغات آموزشی شما چه مقدار پول می ‌تواند برای تبلیغات کنار بگذارد.

اگر قبلاً تبلیغات ایجاد کرده اید، تخمین میزان پول مورد نیاز برای دستیابی به اهداف برای شما آسان تر خواهد بود. اما اگر در تبلیغات پولی تازه کار هستید، می توانید به منظور تقریب بودجه خود، به هزینه های سایت های تبلیغات آموزشی دیگر برای تبلیغات نگاه کنید. نمودار زیر میانگین مبلغی را که مؤسسات آموزشی برای تبلیغات آنلاین خرج می‌کنند.

بودجه سایت تبلیغات آموزشی
بودجه سایت تبلیغات آموزشی

دانستن اینکه معمولاً چقدر برای تبلیغات پولی در این بخش هزینه می شود می تواند نقطه شروع مفیدی باشد، اما به خاطر داشته باشید که هر سایت تبلیغات آموزشی بودجه بازاریابی خاص خود را دارد و همچنین اهداف تبلیغاتی متفاوتی دارد.

با این حال، برای به دست آوردن دقیق‌ترین تصویر از هزینه‌های تلاش‌های تبلیغاتی پولی شما، باید تحقیقات خود را روی پلتفرم‌های انتخابی خود انجام دهید، زیرا هر کدام مدل قیمت‌گذاری خاص خود را دارند.

بودجه بندی تبلیغات در موتورهای جستجو

اگر تبلیغات موتورهای جستجو را انتخاب کنید، CPC  شما توسط دو عامل تعیین می شود: قیمت پیشنهادی شما و امتیاز کیفیت شما. معیار قبلی در یک مزایده تبلیغاتی تعیین می‌ شود که در آن کسب ‌و کارها حداکثر CPC را که برای عبارات جستجوی خاصی مانند برنامه  MBAیا کمپ تابستانی  ESLخرج می ‌کنند، پیشنهاد می ‌کنند.

با این حال، بالاترین قیمت پیشنهادی همیشه در بالای جستجوی کلمه کلیدی مشخص نمی‌ نشیند. Google همچنین به میزان مرتبط و مفید بودن تبلیغ، شما بر اساس عوامل مختلفی مانند نرخ کلیک (CTR)، ارتباط و صفحه فرود شما توجه می ‌کند و «امتیاز کیفیت» مربوطه را به شما می‌ دهد. برای تعیین رتبه تبلیغ شما، موتورهای جستجو، امتیاز کیفیت شما را در قیمت پیشنهادی شما ضرب می کنند.

بودجه بندی تبلیغات رسانه های اجتماعی

برای ایجاد یک تبلیغ در رسانه های اجتماعی، سایت تبلیغات آموزشی شما نیز باید در یک مزایده تبلیغاتی شرکت کند.

هر پلتفرم اقدامات مختلفی را ارائه می دهد که می توانید برای هر تبلیغ پیشنهاد دهید. به عنوان مثال، تبلیغات فیس بوک به شما امکان می دهد برای  CPC، CPM (هزینه در هزار نمایش) و تبدیل پیشنهاد دهید. در مقابل، لینکدین به تبلیغ‌کنندگان این امکان را می‌دهد که قیمت‌های CPC و CPM و همچنین هزینه هر ارسال (CPS) و هزینه هر باز (CPO) برای پیام‌های حمایت ‌شده را پیشنهاد دهند. قیمت هر اقدام در هر کانال متفاوت است.

تلاش برای تصمیم گیری در مورد بودجه در این پلتفرم های مختلف ممکن است دلهره آور به نظر برسد، اما منابع مختلفی وجود دارد که به شما کمک می کند تا بهترین پلتفرم ها را بر اساس بودجه سایت تبلیغات آموزشی خود تعیین کنید.

هزینه های اضافی برای در نظر گرفتن تبلیغات

مبلغی که برای کمپین خرج می ‌کنید احتمالاً بیشتر بودجه تبلیغاتی پرداختی سایت تبلیغات آموزشی شما را به خود اختصاص می‌دهد، اما احتمالاً هزینه‌های دیگری نیز در هنگام ایجاد تبلیغات خود متحمل خواهید شد.

چه خودتان کمپین های خود را ایجاد و اجرا کنید یا از یک آژانس خارجی استفاده کنید، باید زمانی را به توسعه استراتژی تبلیغات پولی، طراحی تبلیغات، مدیریت کمپین و ردیابی نتایج اختصاص دهید.

بدترین کاری که هنگام ایجاد اولین کمپین آنلاین خود می توانید انجام دهید این است که مقدار پولی را که برای دیدن آن نیاز دارید دست کم بگیرید. اما با تحقیق کامل، سایت تبلیغات آموزشی شما می تواند خود را برای موفقیت آماده کند.

مدیریت کمپین های تبلیغاتی پولی

یکی از تفاوت های عمده بین ایجاد یک کمپین تبلیغاتی آنلاین و کمپین تبلیغات رسانه ای سنتی این است که تبلیغات آنلاین رسانه ای بسیار پویاتر است.

هنگامی که کمپین تبلیغاتی آموزشی شما به صورت زنده شروع می شود، فقط نمی نشینید و منتظر نتایج آن هستید. درعوض، باید به طور فعال تبلیغات خود را به صورت هفتگی یا حتی روزانه مدیریت کنید. بودجه، هدف گذاری و حتی استراتژی های خلاقانه خود را برای بهبود نتایج خود تنظیم کنید.

تجزیه و تحلیل گزارش های تبلیغاتی

اکثر پلتفرم‌های تبلیغات دیجیتال گزارش‌هایی ارائه می ‌دهند که داده‌ های کمپین ‌های تبلیغاتی شما را جمع ‌آوری می ‌کنند. این گزارش‌ها نه تنها تأثیر دقیق تبلیغات شما را نشان می ‌دهند، بلکه به شما نشان می‌ دهند که هر برداشت، سرنخ و اقدام چقدر برای شما هزینه داشته است.

به عنوان مثال، در تبلیغات فیس‌بوک ، بسته به قالب ‌های تبلیغاتی که انتخاب می ‌کنید، می‌توانید نمایش‌ها، هزینه هر نتیجه و موارد دیگر را اندازه ‌گیری کنید.

بودجه سایت تبلیغات آموزشی
بودجه سایت تبلیغات آموزشی

هر کانال تبلیغاتی تنوع خاص خود را از گزارش فوق ارائه می دهد. اگر یک کمپین تبلیغاتی در گوگل ایجاد کنید، می‌توانید رتبه ‌بندی تبلیغات خود را ببینید، چقدر باعث ایجاد تبدیل و تاثیرگذاری کلمات کلیدی انتخابی شما از طریق گزارش ‌های مختلف گوگل ادز می‌شود.

هرچه اطلاعات بیشتری در مورد کمپین های تبلیغاتی پولی خود داشته باشید، به حداکثر رساندن پولی که برای تبلیغات پولی خرج می کنید آسان تر است. با در نظر گرفتن این موضوع، ردیابی صحیح تبدیل ها برای کسانی که می خواهند دقیق ترین تصویر از عملکرد تبلیغات پولی خود را داشته باشند، ضروری است.

بهینه سازی کمپین های تبلیغاتی برای به حداکثر رساندن موفقیت

روش شما برای نظارت بر این گزارش ها مسلماً به همان اندازه مهم است که استراتژی ای که برای اجرای کمپین تبلیغاتی خود در وهله اول استفاده می کنید. با توجه دقیق به تبلیغات خود، می توانید بفهمید چه چیزی کار می کند و چه چیزی خوب نیست و بر اساس آن دوباره تنظیم کنید.

هر معیاری که گزارش‌های کمپین شما را دنبال می‌ کند، بینشی از جنبه‌های متفاوت تبلیغات پولی شما ارائه می ‌دهد. برای مثال، اگر یک کمپین تبلیغاتی در رسانه های اجتماعی انجام می دهید، CPM  شما دامنه تلاش های هدف گذاری شما را منعکس می کند. اگر برداشت های کمی دریافت می کنید، این ممکن است نشانه ای از محدود بودن پارامترهای مخاطبان شما باشد. برعکس، اگر تعداد زیادی نمایش دریافت می‌کنید، اما چند کلیک ایجاد می‌کنید، ممکن است پارامترهای شما بسیار گسترده یا بی ‌ربط به آن‌هایی باشد که می‌خواهید جذب کنید.

ایجاد چندین تبلیغ هنگام ایجاد کمپین تبلیغاتی

هنگام ایجاد یک کمپین تبلیغاتی، ایجاد چندین تبلیغ مفید است، اما فقط چند مورد از آن ها را در یک زمان فعال کنید. هنگامی که تصمیم می گیرید کدام تبلیغات را فعال نگه دارید، کدام را متوقف کنید و کدام را بهینه کنید، CTR  و CPC شما نقش مهمی برای تبلیغات موتورهای جستجو و رسانه های اجتماعی دارند. این معیارها به شما نشان می ‌دهند که بر اساس پولی که خرج می‌کنید، چه تعداد سرنخ ایجاد می ‌کنید.

اگر متوجه شدید که برخی از تبلیغات شما عملکرد ضعیفی دارند، اما نه در حدی که باید به طور کامل حذف شوند، آنها را بچرخانید. با تازه‌ سازی دوره‌ای تبلیغات خود، مردم یک آگهی را بارها نمی‌ بینند و در نتیجه بیشتر روی آن کلیک می‌ کنند.

اگر تبلیغات موتور جستجوی شما نسبت به نتایجی که به دست می آورید برای شما هزینه زیادی دارد، شاید سایت تبلیغات آموزشی شما می تواند کلمات کلیدی جدیدی را آزمایش کند تا کلمات کلیدی را پیدا کند که مشتریان احتمالی شما هنگام تحقیق در مورد مدارس استفاده می کنند.

در مورد تبلیغات موفق خود، بررسی کنید که دقیقاً چه چیزی باعث می شود آنها به خوبی عمل کنند و استراتژی تبلیغات پولی خود را بر این اساس به روز کنید. اگر برخی از تبلیغات شما ROI قابل توجهی ایجاد می کنند، اگر مطمئن هستید که نتایجی که به دست خواهید آورد ارزش هزینه اضافی تبلیغات را دارد، ممکن است ارزش آن را داشته باشد که بودجه تبلیغات خود را افزایش دهید.

انتخاب کانال های تبلیغاتی مناسب در رسانه های اجتماعی

با تبلیغات رسانه‌های اجتماعی، سایت تبلیغات آموزشی شما می ‌تواند تبلیغات بسیار سفارشی ‌سازی ‌شده ایجاد کند تا دسترسی ارگانیک شما را افزایش دهد. سرنخ‌ها و دنبال ‌کنندگان فعلی ‌تان را مجدداً هدف‌ گیری کند و مشتریان بالقوه‌ی جدید متناسب با نمایه‌ های پرسونای شما را پیدا کند.

صرف نظر از بودجه، اهداف یا مخاطبان هدف شما، هر پلتفرم رسانه اجتماعی هنگام تبلیغات پولی برای ویرایش بالاتر امتیازات متفاوتی را ارائه می دهد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که بفهمید کدام گزینه می تواند بیشتر به نفع بودجه سایت تبلیغات آموزشی شما باشد.

بودجه سایت تبلیغات آموزشی
بودجه سایت تبلیغات آموزشی

فیس بوک

وقتی صحبت از تبلیغات رسانه های اجتماعی می شود، فیس بوک یکی از محبوب ترین گزینه ها است. فیسبوک به‌عنوان بزرگ‌ترین کانال رسانه‌های اجتماعی و دومین پلتفرم تبلیغاتی مهم پس از گوگل، بر بازی تبلیغاتی رسانه‌های اجتماعی تسلط دارد و دلیل خوبی هم دارد.

با تبلیغات فیس بوک، می توانید مخاطبان را بر اساس ویژگی هایی مانند:

  • مکان (شهر، جامعه، کشورها و غیره)
  • جمعیت شناسی (سن، جنسیت، تحصیلات، شغل و …)
  • علایق (سرگرمی ها، علایق و غیره)
  • رفتار (سابقه خرید، استفاده از دستگاه و غیره)
  • اتصالات (رویدادهای شرکت شده، برنامه های استفاده شده، صفحات پسندیده و غیره)

فیس بوک همچنین Lookalike Audiences را ارائه می دهد، یک گزینه هدف گیری که به شما امکان می دهد مخاطبان منبعی از کاربرانی که قبلاً به سایت تبلیغات آموزشی شما علاقه مند هستند ایجاد کنید. بر اساس این مخاطب منبع، تبلیغ شما به افرادی می رسد که ویژگی های مشابهی دارند.

تبلیغات فیس بوک علاوه بر گزینه های هدف گذاری گسترده، بسیار قابل تنظیم است. آنها می توانند شامل تصاویر، ویدئو و متن باشند و در مکان های مختلف سایت مانند اخبار، بازار، مسنجر و استوری ها ظاهر شوند. فیس بوک همچنین تبلیغات صفحه را ارائه می دهد و به سازمان ها اجازه می دهد تا به سرعت تبلیغات ایجاد کنند تا به مخاطبان هدف خود دست یابند و بودجه و مدت زمان مورد نظر خود را انتخاب کنند.

با توجه به اینکه دسترسی ارگانیک در این پلتفرم به پایین ترین حد خود رسیده است، تبلیغات در فیس بوک حتی از همیشه ضروری تر است. اما از آنجایی که اکثر مدارس از کمپین های تبلیغاتی فیس بوک خود به بازگشت سرمایه قابل توجهی دست می یابند، شما نه تنها با تبلیغات فیس بوک دسترسی ارگانیک از دست رفته را جبران خواهید کرد، بلکه به طور تصاعدی درخواست ها و برنامه های خود را افزایش خواهید داد.

اینستاگرام

اگر سایت تبلیغات آموزشی شما با تبلیغات فیس بوک تجربه ای داشته باشد، ایجاد تبلیغات در اینستاگرام بسیار راحت خواهد بود. از آنجایی که اینستاگرام متعلق به فیس بوک است، مدارس می توانند از مدیر تبلیغات جامع فیس بوک برای ایجاد کمپین های تبلیغاتی اینستاگرام استفاده کنند و تبلیغات چند کاناله را بسیار آسان تر می کند.

با این حال، اگر در اینستاگرام تبلیغ می کنید، احتمالاً نتایج متفاوتی نسبت به تبلیغات فیس بوک خواهید دید. با توجه به اینکه 70 درصد از کاربران اینستاگرام زیر 35 سال سن دارند، تبلیغات IG راهی عالی برای دستیابی به مخاطبان جوان است. علاوه بر این، اینستاگرام یکی از برندسازترین پلتفرم‌ها است تعامل با برندها در اینستاگرام 10 برابر بیشتر از فیس‌بوک است. بنابراین کاربران عموماً پذیرای تبلیغ ‌کنندگان هستند.

با این حال، هزینه تبلیغات اینستاگرام نشان دهنده اثربخشی آنها است. میانگین CPC در تبلیغات اینستاگرام دو برابر قیمت فیس بوک است . اما اگر بودجه سایت تبلیغات آموزشی شما کافی باشد، تبلیغات در اینستاگرام، سریعترین کانال رسانه اجتماعی در حال رشد جهان، احتمالاً در دراز مدت ارزش آن را دارد.

توییتر

در حالی که رشد توییتر توسط رقبایی مانند اینستاگرام تحت الشعاع قرار گرفته است، هنوز هم یکی از بزرگترین و تاثیرگذارترین شبکه های اجتماعی است و گزینه های تبلیغاتی آن می تواند برای مدارسی که به دنبال تبلیغات جهانی هستند مفید باشد.

توییتر همچنین به تبلیغ کنندگان اجازه می دهد تا حساب های خود را تبلیغ کنند. این بدان معناست که توییتر نمایه شما را به کاربرانی پیشنهاد می ‌کند که در حال حاضر شما را دنبال نمی ‌کنند، اما ممکن است به آنچه شما ارائه می‌دهید علاقه مند باشند. اگر پرسونای شما، کاربران مشتاق توییتر هستند، این گزینه تبلیغاتی منحصر به فرد می تواند راهی عالی برای ارتباط مستقیم با دانشجویان آینده نگر باشد.

اگر سایت تبلیغات آموزشی شما می‌خواهد یک استراتژی بازاریابی چند کاناله و قوی ایجاد کند، توییتر می‌تواند دید آنلاین شما را تقویت کند اما اگر به تنهایی استفاده شود، ممکن است نتایج مورد نیاز شما را به همان سرعتی که می‌خواهید ایجاد نکند. سایت های تبلیغات آموزشی باید قبل از تصمیم گیری در مورد اینکه پلتفرم چقدر باید در کمپین هایشان اولویت داشته باشد، اهداف، منابع و شخصیت های خود را به دقت ارزیابی کنند.

بودجه سایت تبلیغات آموزشی
بودجه سایت تبلیغات آموزشی

لینکدین

اگر سایت تبلیغات آموزشی شما به دنبال افراد بالقوه شغلی است، احتمالاً مخاطبان هدف شما اغلب از LinkedIn استفاده می کنند.

لینکدین پلتفرمی است که افراد زمانی که می خواهند در زندگی حرفه ای خود پیشرفت کنند به آنجا می روند و بسیاری از مدارس موفقیت را برای این مخاطبان با انگیزه بسیار جذاب یافته اند. تبلیغات لینکدین نه تنها بر اساس زبان و مکان، بلکه بر اساس صنعت، عنوان شغل، عضویت در شرکت و گروه، گزینه های هدف گذاری را ارائه می دهد.

در بیشتر موارد، تبلیغات لینکدین در قالب‌های استاندارد رسانه‌های اجتماعی، از جمله محتوای حمایت ‌شده، تبلیغات متنی، تبلیغات ویدیویی، تبلیغات پویا ارائه می ‌شوند. با این حال، لینکدین یک گزینه پیام ‌رسانی حمایت ‌شده نیز دارد که به ‌ویژه مدارس تجاری و دانشگاه‌ها آن را بسیار مؤثر دانسته‌اند. پیام ‌رسانی نسخه ایمیل لینکدین است و پیام ‌رسانی حمایت ‌شده پیامی از طرف یک تبلیغ ‌کننده لینکدین است.

اگرچه تبلیغات این پلتفرم بسیار موثر بوده است، به خاطر داشته باشید که تبلیغات لینکدین نیز از بسیاری از شبکه های اجتماعی دیگر گران تر است. قبل از سرمایه گذاری روی آن، به دقت در مورد اینکه مخاطبان هدف شما چه کسانی هستند فکر کنید تا مطمئن شوید که ROI هزینه را توجیه می کند.

برای مثال، دانش‌آموزان دبیرستانی کمتر از این پلتفرم استفاده می ‌کنند، بنابراین اگر به دنبال مخاطب جوان هستید، ممکن است در مکان اشتباهی جستجو کنید. با این حال، مدارس کسب و کار موفقیت خاصی در لینکدین پیدا کرده‌اند، به ویژه برای برنامه‌های تحصیلات تکمیلی، زیرا مخاطبان هدف این دوره‌ها احتمالاً قبلاً تجربه شغلی دارند.

اسنپ ​​چت

اگرچه محبوبیت اسنپ چت پس از ظهور استوری های اینستاگرام کاهش یافته است، اما این پلتفرم همچنان میلیون ها کاربر جوان را جذب می کند که می توانید با تبلیغات جذاب و منحصر به فرد آنها را هدف قرار دهید.

قبل از انتشار پلتفرم تبلیغاتی خود سرویس اسنپ چت، بسیاری از تبلیغ کنندگان از تبلیغات در اسنپ چت با توجه به سختی ایجاد تبلیغات در اپلیکیشن موبایل خودداری می کردند. اما اکنون، ایجاد تبلیغات اسنپ چت ساده‌تر از همیشه است و این پلتفرم همچنین گزینه‌های هدف‌گیری فوق‌العاده‌ای از جمله موارد مشابه، علایق و رفتارها، مکان و مخاطبان سفارشی را ارائه می‌دهد.

با این حال، با توجه به کاهش محبوبیت اسنپ چت و زمان کم مشاهده تبلیغات، مطمئن شوید که به عملکرد تبلیغات خود توجه زیادی دارید تا مطمئن شوید که تلاش های تبلیغاتی شما نتایج مورد نیاز خود را ایجاد می کند.

پینترست

بسیاری از مدارس پینترست را به عنوان وب سایتی بسیار مناسب می دانند که نمی تواند یک گزینه تبلیغاتی مناسب باشد اما محتوایی که سایت ارائه می دهد و همچنین کسانی که از آن استفاده می کنند به طور فزاینده ای متنوع و متنوع می شوند. در حال حاضر، تقریباً به اندازه تعداد کاربران زن  Pinterest، کاربران مرد در Pinterest وجود دارد و محتوای مرتبط با آموزش به طور فزاینده ای محبوب می شود.

علاوه بر این، Pinterest  یکی از بهترین پلتفرم‌ها برای هدایت کاربران به وب‌سایت‌ها است. با مشاهده 83 درصد پینرها از یک برند در پینترست، کاربران پلتفرم در واقع از تبلیغات استقبال می کنند و آن را به گزینه ای جذاب برای تبلیغات دیجیتال تبدیل می کند. پینترست از این نظر منحصر به فرد است که هم یک موتور جستجو و هم یک صفحه رسانه اجتماعی است که آن را به مکانی پویا برای تبلیغ موسسه شما تبدیل می کند.

برای ایجاد یک تبلیغ موفق در پینترست، بزرگترین مشکل سایت تبلیغات آموزشی شما این است که چگونه محتوای مناسب را تهیه کنید. مانند سایر پلتفرم‌های بصری مانند اینستاگرام و اسنپ چت، تبلیغ ‌کنندگان باید بفهمند که چگونه پیام خود را به صورت بصری و بدون متن ارسال کنند.

با این حال، مدارسی که به دنبال نشان دادن موقعیت مکانی خود به عنوان یک مقصد تحصیلی جذاب، یا یک پردیس با زندگی دانشجویی پر جنب و جوش هستند، بهتر است در این پلتفرم ها تبلیغ کنند، زیرا این زوایای بازاریابی را می توان به راحتی از طریق تصاویر نشان داد.

بودجه سایت تبلیغات آموزشی
بودجه سایت تبلیغات آموزشی

بازاریابی مجدد

اگر می خواهید سریع به نتیجه برسید، بازاریابی مجدد یکی از موثرترین ابزارهای تبلیغاتی است. این تکنیک شامل تبلیغات برای افرادی است که به سایت تبلیغات آموزشی شما علاقه نشان داده اند، اما هنوز دانش آموز نشده اند، با قرار دادن تبلیغات هدفمند در مقابل آن ها هنگام مرور اینترنت است.

فرض کنید یک دانش آموز آینده نگر یک روز صفحه اردوی تابستانی ESL شما را در وب سایت شما مرور می کند. بعداً، وقتی آنها در حال مرور وب هستند، تبلیغی برای کمپ تابستانی شما ظاهر می شود. احتمال اینکه آنها روی تبلیغ شما کلیک کنند 70٪ بیشتر از کلیک کردن روی یک آگهی نمایش تصادفی است.

بازاریابی مجدد یک تاکتیک بهینه سازی مفید برای هر کمپین، صرف نظر از عملکرد آن است. اما هرچه تبلیغات شما موفق تر باشد، کمپین بازاریابی مجدد شما کوتاه تر خواهد بود و در نتیجه پول بیشتری پس انداز خواهید کرد. با این حال، اگر درگیر تبلیغات هستید، اجرای یک کمپین بازاریابی مجدد طولانی‌تر ممکن است ارزش دلارهای تبلیغاتی اضافی را داشته باشد، زیرا می ‌توانید مطمئن باشید که بازده قابل توجهی از تلاش‌های بازاریابی مجدد خود دریافت خواهید کرد.

از برنامه ریزی کمپین خود تا نظارت بر عملکرد آن، راه های زیادی برای سایت تبلیغات آموزشی شما وجود دارد تا هر مرحله از فرآیند تبلیغات دیجیتال را بهینه کند. اگرچه تبلیغات پولی به کار بیشتری نسبت به سایر تاکتیک های بازاریابی نیاز دارند، اما آنها همچنین یکی از مستقیم ترین و مؤثرترین راه ها برای افزایش دید آنلاین سایت تبلیغات آموزشی شما هستند. و در حالی که تبلیغات پولی برای مدارس می تواند چالش برانگیز باشد، هنگامی که استراتژی مناسب را پیدا کردید، احتمالاً به یکی از موثرترین تاکتیک های بازاریابی شما تبدیل خواهد شد.

برنامه ریزی بودجه سایت تبلیغات آموزشی به چه صورت انجام می شود؟

بعد از اینکه مخاطبان و کانال‌های مناسب برای کمپین خود را شناسایی کردید، مرحله بعدی و شاید مهم‌ ترین مرحله این است که برنامه ‌ریزی کنید که سایت تبلیغات آموزشی شما چه مقدار پول می ‌تواند برای تبلیغات کنار بگذارد.
اگر قبلاً تبلیغات ایجاد کرده اید، تخمین میزان پول مورد نیاز برای دستیابی به اهداف برای شما آسان تر خواهد بود. اما اگر در تبلیغات پولی تازه کار هستید، می توانید به منظور تقریب بودجه خود، به هزینه های سایت های تبلیغات آموزشی دیگر برای تبلیغات نگاه کنید.

بودجه بندی تبلیغات در موتورهای جستجو چگونه می باشد؟

اگر تبلیغات موتورهای جستجو را انتخاب کنید، CPC  شما توسط دو عامل تعیین می شود: قیمت پیشنهادی شما و امتیاز کیفیت شما. معیار قبلی در یک مزایده تبلیغاتی تعیین می‌ شود که در آن کسب ‌و کارها حداکثر CPC را که برای عبارات جستجوی خاصی مانند برنامه  MBAیا کمپ تابستانی  ESLخرج می ‌کنند، پیشنهاد می ‌کنند.
با این حال، بالاترین قیمت پیشنهادی همیشه در بالای جستجوی کلمه کلیدی مشخص نمی‌ نشیند. Google همچنین به میزان مرتبط و مفید بودن تبلیغ، شما بر اساس عوامل مختلفی مانند نرخ کلیک (CTR)، ارتباط و صفحه فرود شما توجه می ‌کند و «امتیاز کیفیت» مربوطه را به شما می‌ دهد. برای تعیین رتبه تبلیغ شما، موتورهای جستجو، امتیاز کیفیت شما را در قیمت پیشنهادی شما ضرب می کنند.

بودجه بندی تبلیغات در رسانه های اجتماعی به چه صورت است؟

برای ایجاد یک تبلیغ در رسانه های اجتماعی، سایت تبلیغات آموزشی شما نیز باید در یک مزایده تبلیغاتی شرکت کند.
هر پلتفرم اقدامات مختلفی را ارائه می دهد که می توانید برای هر تبلیغ پیشنهاد دهید. به عنوان مثال، تبلیغات فیس بوک به شما امکان می دهد برای  CPC، CPM (هزینه در هزار نمایش) و تبدیل پیشنهاد دهید. در مقابل، لینکدین به تبلیغ‌کنندگان این امکان را می‌دهد که قیمت‌های CPC و CPM و همچنین هزینه هر ارسال (CPS) و هزینه هر باز (CPO) برای پیام‌های حمایت ‌شده را پیشنهاد دهند. قیمت هر اقدام در هر کانال متفاوت است.
تلاش برای تصمیم گیری در مورد بودجه در این پلتفرم های مختلف ممکن است دلهره آور به نظر برسد، اما منابع مختلفی وجود دارد که به شما کمک می کند تا بهترین پلتفرم ها را بر اساس بودجه سایت تبلیغات آموزشی خود تعیین کنید.

7 دیدگاه برای “بودجه سایت تبلیغات آموزشی

  1. Nazanin heshmati گفته:

    همیشه بخشی از سود شما به تبلیغات اختصاص داده میشود که هر چقدر بتوان میزان هزینه را کاهش داد و به کیفیت ان افزود جذب مخاطب بیشتری برای شما به همراه خواهد داشت و به علاوه هزینه کمتری را برای تبلیغات متحمل میشوید در صورتی که بتوانید سایت های تبلیغات رایگان را شناسایی کنید

  2. متاورس آینده من گفته:

    بزای انجام تبلیغات باید دانست چه مقدار پول لازم تا به هدف خود برسیم در ضمن بائو بازارکامل بشناسید در این مقاله به خوبی بیان شده است این موارد

  3. Parham گفته:

    بازار اپلیکیشن های آموزشی کنونی آنقدر رقابتی است که دیگر فقط داشتن یک محصول عالی کافی نیست، بلکه باید یک استراتژی بازاریابی آموزشی عالی نیز داشت که برای پیشی گرفتن از رقبا به بهترین شکل اجرا شود.

  4. Amin DehghanNejad گفته:

    لازم به ذکر است که تمام سایت‌های پربازدید برای تبلیغات مناسب نیستند. شما باید تبلیغتان را در جایی نمایش دهید که برای شما نفع داشته باشد. در بخش بعدی با یکدیگر خواهیم دید که چه سایت‌ پربازدیدی برای تبلیغات مناسب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *