استراتژی سایت تبلیغات آموزشی

استراتژی سایت تبلیغات آموزشی

استراتژی سایت تبلیغات آموزشی شما زیر ذره بین است و اگر برنامه ‌ریزی می ‌کردید که همه چیز به حالت عادی قبل از همه‌گیری کرونا برگردد وقت آن است که این برنامه‌ها را کنار بگذارید، همه چیز به حالت عادی باز نخواهد گشت

چشم انداز استراتژی سایت تبلیغات آموزشی

استراتژی‌های بازاریابی و ارتباطات که قبلاً برای سایت تبلیغات آموزشی شما کار می‌کردند، ممکن است چندان موفق نباشند زیرا چشم‌انداز کاملاً تغییر کرده است. برای برآورده کردن انتظارات جدید خانواده های امروزی، برنامه های شما باید تطبیق داده شوند، دوباره تصور شوند یا حتی به طور کامل کنار گذاشته شوند.

درک انتظارات جدید خانواده ها

انتظارات نقدینگی چیست؟ ساده ترین راه برای تعریف انتظارات جدید خانواده ها این است که انتظارات تجربه مشتری از یک صنعت به صنعت دیگر سرازیر می شود.

به عنوان سایت تبلیغات آموزشی ، ما اغلب به این فکر می کنیم که بازاریابی ما چگونه با رقبای مستقیم خود سایت تبلیغات آموزشی خصوصی، منشور یا دولتی در آینده مقایسه می شود. اما اکنون، خانواده ها دیگر سایت تبلیغات آموزشی شما را فقط با رقبای مستقیم مقایسه نمی کنند. آنها تجربه آنلاین سایت تبلیغات آموزشی شما را با هر تجربه آنلاینی که داشته اند مقایسه می کنند. حتی آن هایی که با مارک هایی مانند آمازون و نتفلیکس هستند.

پس از یک سال انجام تقریباً همه کارها به صورت مجازی، انتظارات در کل بالاست. اگر مادربزرگ می تواند به راحتی سفارش تحویل مواد غذایی بدهد، بهتر است بتواند به راحتی شهریه نوه خود را آنلاین پرداخت کند. اگر مادر بتواند با سه کلیک آنلاین یک ماشین جدید برای خودش سفارش دهد، باید بتواند با تلاش کمتری استراتژی سایت تبلیغات آموزشی شما را پیدا کند. و اگر پدر بتواند هر بازی ورزشی را که می‌خواهد در وب تماشا کند، در هر زمان که باشد، قطعاً می‌خواهد رویدادهای بچه‌هایش را به صورت مستقیم پخش شود.

در کل، خانواده ها پس از تجربیات آنلاین، از سایت تبلیغات آموزشی شما، انتظار بیشتری دارند. تحت تأثیر قرار دادن آن ها و جلب رضایت آن ها سخت تر از همیشه است و استراتژی سایت تبلیغات آموزشی شما باید این را منعکس کند.

همانطور که به آینده و امسال نگاه می کنیم، برای سایت های تبلیغات آموزشی به طور یکسان مهم است که زمان، بودجه یا منابع را برای هشت استراتژی سایت تبلیغات آموزشی زیر سرمایه گذاری کنند:

  1. طراحی دوباره وب سایت
  2. بهبود استراتژی موتور جستجو
  3. ایجاد گردش کار ایمیل
  4. راه اندازی یک سایت تبلیغات آموزشی
  5. اولین پیشنهاد محتوای خود را ایجاد کنید
  6. روی تبلیغات مداوم و معنادار رسانه های اجتماعی سرمایه گذاری کنید
  7. حساب های رسانه های اجتماعی خود را یکپارچه کنید
  8. زمان و منابع بیشتری را روی ویدیو سرمایه گذاری کنید

بررسی هشت استراتژی سایت تبلیغات آموزشی

یادگیری این استراتژی ها به شما در انتخاب بهتر سایت تبلیغات آموزشی کمک می کند.

1. طراحی دوباره وب سایت

قبل از اینکه فکر کنید شما یک شرکت سایت تبلیغات آموزشی هستید، بدیهی است که به ما خواهید گفت که باید وب سایت خود را دوباره طراحی کنیم. تحقیقات صنعتی زیادی وجود دارد که به ما می گوید یک وب سایت با طراحی ضعیف می تواند پاشنه آشیل اکثر برندها باشد.

یک تجربه بد وب سایت، به ویژه در تلفن همراه، می تواند شهرت شما را خدشه دار کند و منجر به کاهش تعامل، ترافیک سایت و موارد دیگر شود.

این آمار را در نظر بگیرید:

  • 79 درصد از افرادی که چیزی را که در یک سایت پیدا می کنند دوست ندارند، به عقب برمی گردند و سایت دیگری را جستجو می کنند
  • 52 درصد از کاربران می گویند که تجربه بد تلفن همراه باعث شده کمتر با یک شرکت ارتباط برقرار کنند
  • اگر سایتی برای موبایل بهینه سازی نشده باشد، احتمال رها کردن کار توسط کاربران موبایل 5 برابر بیشتر است
  • اگر بارگذاری سایت بیش از سه ثانیه طول بکشد، 40 درصد از بازدید کنندگان وب سایت را ترک خواهند کرد و 47 درصد از بازدیدکنندگان انتظار دارند که سایت شما تنها در دو ثانیه بارگذاری شود.
  • 94٪ از اولین برداشت ها مربوط به طراحی است و همانطور که این مقاله از ISM نشان می دهد تأثیر اولیه وب سایت مانند مصاحبه شغلی است، شما فقط یک مورد دریافت می کنید.
استراتژی سایت تبلیغات آموزشی
استراتژی سایت تبلیغات آموزشی

ما می دانیم که راه اندازی یک وب سایت جدید کار بسیار زیادی برای انجام درست آن است. اما قبل از اینکه زمان، بودجه یا تلاشی را برای هر استراتژی بازاریابی سرمایه گذاری کنید، به یک پایه قوی نیاز دارید. اگر استراتژی سایت تبلیغات آموزشی شما هر یک از کادرهای زیر را علامت می زند ، این بهترین استراتژی بازاریابی شما برای امسال است:

  • این وب سایت 3 سال یا بیشتر قدمت دارد
  • وب سایت واکنش گرا است، اما نه برای موبایل
  • وب سایت در مقایسه با رقبای مستقیم و برندهای بزرگ قدیمی به نظر می رسد
  • پیمایش وب سایت شما دشوار است

2. بهبود استراتژی موتور جستجو

استراتژی موتور جستجوی هر سایت تبلیغات آموزشی دارای سه عنصر اصلی است:

  • بهینه سازی موتور جستجو
  • تبلیغات به ازای کلیک (PPC)
  • بررسی آنلاین

بسته به اهداف کوتاه‌ مدت و بلند مدت سایت تبلیغات آموزشی، ممکن است لازم باشد روی یک، دو یا هر سه این استراتژی‌های ضروری موتور جستجو سرمایه‌گذاری کنید.

بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO)

سئو یک بازی طولانی است که بسیاری از بازاریابان سایت تبلیغات آموزشی، زمان یا منابع لازم برای آن را ندارند. این نیاز به تحقیق و پیاده سازی کلمات کلیدی در تگ های عنوان سایت، توضیحات متا، محتوای داخل صفحه و در بیشتر موارد، ایجاد یک وبلاگ خوب دارد و از آنجایی که نتایج اغلب به اندازه یک تبلیغ پولی آنی نیستند، بسیاری از بازاریابان سایت تبلیغات آموزشی سئو را در اولویت قرار می دهند. (اغلب، پیاده سازی یک استراتژی سئو ممکن است چندین ماه طول بکشد تا از مزایای آن بهره مند شوید، زیرا گوگل زمان زیادی طول می کشد تا صفحات سایت شما را به رتبه های بالا بیاورد.)

با این حال، یک استراتژی SEO برای بقای سایت تبلیغات آموزشی شما در دنیای دیجیتال ضروری است. با توجه به 90٪ از تمام تجربیات آنلاین که با جستجو شروع می شوند و نرخ کلیک غیرقابل قبول برای هر نتیجه ای فراتر از صفحه یک، بسیار واضح است که اگر می خواهید استراتژی سایت تبلیغات آموزشی شما پیدا شود، باید زمان و یا بودجه زیادی هزینه کنید. (به همین دلیل است که بسیاری از سایت تبلیغات آموزشی به تیم متخصصان سئو فاینال ‌سایت مراجعه می‌کنند تا به آن‌ها در ایجاد یک استراتژی موتور جستجو کمک کنند.)

تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC)

تبلیغات PPC یک ابزار تبلیغات دیجیتال قدرتمند است که می توانید از آن برای کمک به ایجاد آگاهی بیشتر و ترافیک وب سایت برای سایت تبلیغات آموزشی خود استفاده کنید. اگر سایت تبلیغات آموزشی شما در گوگل رتبه خوبی ندارد و برای توسعه استراتژی سئوی خود وقت صبر ندارید، می توانید یک استراتژی تبلیغاتی پولی را نیز انتخاب کنید که می تواند تقریباً بلافاصله شما را در بالای صفحه 1 قرار دهد. (به یک استراتژی تبلیغات پولی برای استراتژی سایت تبلیغات آموزشی خود فکر می کنید؟ ما نیز می توانیم در این مورد کمک کنیم! )

بررسی آنلاین

بررسی های آنلاین اکنون اولین برداشت سایت تبلیغات آموزشی شماست و اگر بررسی چهار ستاره یا پنج ستاره اعتبارنداشته باشید، ممکن است هرگز حتی یک کلیک برای وب سایت خود کسب نکنید.

حتی قبل از همه گیری کرونا، بررسی ها مستقیماً بر ترافیک وب سایت تبلیغات آموزشی تأثیر می گذارد و بیش از یک سال تکیه بر بررسی‌ها برای همه چیز، اولویت بالاتر از همیشه است:

  • 90٪ از مصرف کنندگان قبل از بازدید از یک تجارت، نظرات آنلاین را مطالعه می کنند.
  • 84 درصد از مردم به بررسی های آنلاین به اندازه یک توصیه شخصی اعتماد دارند.
  • 65 درصد از مردم جستجوی آنلاین را به عنوان قابل اعتمادترین منبع اطلاعات در مورد افراد و شرکت ها می دانند. این سطح از اعتماد بالاتر از هر منبع آنلاین یا آفلاین دیگری است.
استراتژی سایت تبلیغات آموزشی
استراتژی سایت تبلیغات آموزشی

3. ایجاد گردش کار ایمیل

سال تحصیلی 2020-21 یکی از شلوغ‌ترین سال‌ها برای متخصصان سایت تبلیغات آموزشی بود که فرسودگی شغلی عمده هنوز ادامه دارد. اگر به دنبال راه‌هایی برای بازگرداندن زمان به روز خود هستید، در حالی که در واقع استراتژی بازاریابی ایمیلی خود را بهبود می‌بخشید، گردش کار ایمیل، مکانی عالی برای شروع است.

گردش کار ایمیل که معمولاً به عنوان “کمپین چکه ای ایمیل” یا “ایمیل های خودکار” نیز شناخته می شود جزء اصلی استراتژی بازاریابی ورودی سایت تبلیغات آموزشی است. گردش کار ایمیل مجموعه ای از ایمیل ها است که به طور خودکار بر اساس اطلاعات تماس، رفتار یا ترجیحات مشترک ارسال می شود. برای مثال، گردش کار ایمیل می‌تواند با ارسال فرم توسط مخاطبی ایجاد شود، اما همچنین می‌تواند توسط سال ثبت‌نام یا شخصیت والدین ایجاد شود.

ثابت شده است که این ایمیل‌های تنظیم و فراموش کردن، در وقت شما صرفه‌جویی می‌کنند و تعامل ایمیل را افزایش می‌دهند. آنها را می توان تقریبا برای هر منظوری استفاده کرد، از جمله:

  • به خانواده های تازه ثبت نام شده خوش آمدید
  • خانواده های آینده نگری را که اخیراً سؤال کرده اند پرورش دهید
  • اعضای هیئت علمی و کارکنان جدید
  • رویدادها و ضرب الاجل های آینده را به اعضای جامعه یادآوری کنید
  • یک رویداد را تبلیغ کنید

بسیاری از سایت های تبلیغات آموزشی از ماژول گردش کار برای ایجاد کمپین های گردش کار خودکار استفاده می کنند که به طور خودکار تجربیات شخصی سازی شده را بر اساس تعامل ایمیل ایجاد می کند.

4. راه اندازی یک سایت تبلیغات آموزشی

وبلاگ یک راه عالی برای به اشتراک گذاشتن مشاوره، ایجاد رهبری فکری، گفتن داستان هایی است که در جای دیگر گفته نمی شود. یک کتابخانه محتوای قوی ایجاد می کند و عملکرد ارگانیک خود را در جستجو بهبود می بخشد. در حالی که سایت تبلیغات آموزشی به هیچ وجه به اندازه برخی از استراتژی های بازاریابی دیگر در این لیست (یعنی وب سایت شما!) مهم نیست، برای سایت های تبلیغات آموزشی که به دنبال کنترل بیشتر بر داستان سرایی آنلاین خود هستند، وبلاگ مکانی عالی برای شروع است.

قبل از شروع وبلاگ تبلیغات آموزشی، از خود بپرسید:

  • چه کسی محتوای وبلاگ ما را می نویسد؟
  • محتوای وبلاگ ما کجا زندگی می کند؟
  • روند ویرایش ما چگونه خواهد بود؟
  • مخاطب هدف ما کیست؟
  • انواع موضوعاتی که می خواهیم درباره آنها بنویسیم چیست؟
  • آیا منابعی برای پست کردن مداوم داریم؟ (ما حداقل یک بار در هفته را توصیه می کنیم.)

5. اولین پیشنهاد محتوای خود را ایجاد کنید

برای اکثر سایت های تبلیغات آموزشی خصوصی، بین المللی و منشور، اولین باری که اطلاعات مشتری بالقوه را از طریق فرم استعلام دریافت می کنند. در حالی که فرم‌های استعلام برای جمع‌آوری اطلاعات افرادی که آماده کسب اطلاعات بیشتر در مورد سایت تبلیغات آموزشی شما هستند عالی هستند، رفتار مصرف‌کننده به ما این را می‌گوید: اگر آنها پرس و جو می‌کنند، قبلاً تحقیقات خود را انجام داده‌اند و شما «لیست کوتاه» آنها را تهیه کرده‌اید. این بدان معناست که بدون پیشنهاد محتوا، مخاطبان زیادی از افراد را از دست می دهید که هنوز گزینه های خود را برای “فهرست طولانی” خود می سنجند.

6. روی تبلیغات مداوم و معنادار رسانه های اجتماعی سرمایه گذاری کنید

اگر در استراتژی سایت تبلیغات آموزشی خود هنوز روی تبلیغات رسانه های اجتماعی سرمایه گذاری نکرده‌اید، اکنون زمان آن فرا رسیده است. خانواده های آینده شما زمان زیادی را در رسانه های اجتماعی می گذرانند و این یک راه هوشمند (و مقرون به صرفه) برای افزایش آگاهی و در نهایت افزایش ثبت نام است.

رسانه های اجتماعی یک ابزار تبلیغاتی عالی هستند زیرا:

  • میانگین هزینه هر کلیک به طور قابل توجهی کمتر از تبلیغات جستجو است
  • شما می توانید دسترسی خود را با لیست ها و کمپین های مختلف متنوع کنید
  • انواع مختلفی از قالب های تبلیغاتی برای آزمایش وجود دارد

اما، باید درست انجام شود.

استراتژی سایت تبلیغات آموزشی
استراتژی سایت تبلیغات آموزشی

اگر در گذشته تبلیغات رسانه‌های اجتماعی را بدون موفقیت اجرا کرده‌اید، ممکن است مشکل محتوای تبلیغاتی، خلاقیت، مخاطبان هدف شما باشد.

سه کمپین هوشمند برای تبلیغات در رسانه های اجتماعی

اگر می خواهید روی تبلیغات رسانه های اجتماعی سرمایه گذاری کنید، در اینجا سه ​​کمپین هوشمند برای شروع کار آورده شده است:

یک کمپین برتر برای ایجاد آگاهی

می خواهید به مخاطبان جدید دسترسی پیدا کنید؟ فهرستی از اطلاعات جمعیت شناختی در مورد خانواده فعلی خود را برای ایجاد مخاطبی مشابه بارگذاری کنید . برای این کمپین، محتوای تبلیغاتی و سبک خلاقانه را بدون “پیچ” سنگین نگه دارید. هدف در اینجا این است که نام سایت تبلیغات آموزشی خود را در معرض دید مخاطبان جدید قرار دهید.

یک کمپین متوسط ​​برای افزایش تبدیل

افرادی را که قبلاً از وب سایت شما بازدید کرده اند با استفاده از یک کمپین هدف گذاری مجدد فیس بوک پیکسل درگیر کنید. برای این گروه، از آنها بخواهید استعلام کنند یا درخواست دهند.

یک کمپین پایین‌تر برای تشویق ثبت‌نام مجدد

همه ما می‌دانیم که کار شما پس از ثبت نام یک خانواده انجام نمی‌شود. تبلیغات رسانه های اجتماعی را برای خانواده های فعلی در طول فصل ثبت نام مجدد با محتوای ارزش افزوده مانند داستان های موفقیت دانش آموز اجرا کنید.

7. حساب های رسانه های اجتماعی خود را یکپارچه کنید

در حالی که تبلیغات پولی می‌تواند به افزایش سرعت پذیرش شما کمک کند، یک استراتژی رسانه‌های اجتماعی ارگانیک تلفیقی می‌تواند به بازاریابی و ارتباطات همه جانبه کمک کند. اگر سایت تبلیغات آموزشی شما برای مدیریت انواع حساب‌های فیس‌بوک، اینستاگرام و توییتر که قدیمی یا نام تجاری نیستند، در تلاش است، این می‌تواند یک پیروزی آسان برای شما باشد.

سایت تبلیغات آموزشی فقط باید یک صفحه فیس بوک ، یک حساب توییتر و یک پروفایل اینستاگرام داشته باشند. در حالی که توییتر اغلب به عنوان «استثنای قانون» در نظر گرفته می‌شود، زیرا سایت های تبلیغات آموزشی به طور یکسان از این پلتفرم برای تیم‌های ورزشی و باشگاه‌ها برای ارائه به ‌روزرسانی ‌های به ‌موقع استفاده می ‌کنند، ضروری است که استراتژی سایت تبلیغات آموزشی شما یک نمایه واحد در فیس‌بوک و اینستاگرام داشته باشد همچنین شبکه های دیگر مانند لینکدین.

یکپارچه سازی حساب های رسانه های اجتماعی مزایای متعددی دارد، از جمله:

  • افزایش ترافیک و تعامل با صفحات ابتدایی سایت تبلیغات آموزشی شما
  • لحن، صدا، نام تجاری و محتوا ثابت
  • دسترسی ساده به رمزهای عبور و تنظیمات حریم خصوصی
  • نظرات کمتری برای مدیریت
  • بررسی های آنلاین ساده

8.زمان و منابع بیشتری را روی ویدیو سرمایه گذاری کنید

ویدئو بیش از هر شکل دیگری از محتوا، مخاطب را به خود درگیر می کند. بنابراین شروع به برداشتن گام های کوچک برای ادغام آن در استراتژی های بازاریابی خود برای وب سایت، رسانه های اجتماعی و حتی ایمیل خود کنید.

اگر در حال حاضر در تنگنای زمان و منابع هستید، خبر خوبی برای شما وجود دارد. ایجاد ویدیو هرگز آسان‌تر نبوده است و پس از یک سال اتصال از طریق ویدیو با وضوح پایین، هیچ ‌کس انتظار کیفیت در سطح هالیوود را ندارد.

اگر می‌خواهید امسال ویدیوهای بیشتری را در بازاریابی خود بگنجانید، موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • از کوچک شروع کنید و سعی کنید هر هفته یک ویدیوی جدید در رسانه های اجتماعی پست کنید. ممکن است چیزی احمقانه باشد مانند دنبال کردن روندهای اخیر ریلز اینستاگرام یا تبلیغی برای یک رویداد. ابزارهایی مانند Canva و Animoto  ویرایش ویدیوها را برای هر سطح مهارتی آسان می کنند.
  • فهرستی از ایده های ویدئویی ارائه دهید. توصیفات، نکات معلمان و مصاحبه ها و ویدیوهای سرگرم کننده و جذابی را ایجاد می کنند.
  • زمان را روی یک استراتژی YouTube سرمایه گذاری کنید. اگر سایت تبلیغات آموزشی شما به طور مداوم ویدیوهای طولانی تری ایجاد می کند، سرمایه گذاری در YouTube می تواند به افزایش عملکرد جستجوی ارگانیک سایت تبلیغات آموزشی شما کمک کند.
  • از جامعه خود کمک بگیرید. به ویژه دانش آموزان منابع خوبی برای ایجاد محتوای ویدیویی هستند.
استراتژی سایت تبلیغات آموزشی
استراتژی سایت تبلیغات آموزشی

نکته کلیدی

انتظارات والدین بالاتر از همیشه است و ضروری است که استراتژی بازاریابی و ارتباطات و استراتژی سایت تبلیغات آموزشی شما نیز با آن ها سازگار شود. همانطور که استراتژی سایت تبلیغات آموزشی شما شروع به برنامه ریزی برنامه های بازاریابی و ارتباطی خود برای سال تحصیلی جدید می کند، از ایده های این وبلاگ برای ایجاد لیستی از موارد لازم استفاده کنید تا مطمئن شوید که استراتژی بازاریابی و ارتباطات شما برای آینده اثبات شده است.

انتظارات نقدینگی چیست؟

ساده ترین راه برای تعریف انتظارات جدید خانواده ها این است که انتظارات تجربه مشتری از یک صنعت به صنعت دیگر سرازیر می شود.

چشم انداز استراتژی سایت تبلیغات آموزشی را توضیح دهید؟

تراتژی‌های بازاریابی و ارتباطات که قبلاً برای سایت تبلیغات آموزشی شما کار می‌کردند، ممکن است چندان موفق نباشند زیرا چشم‌انداز کاملاً تغییر کرده است. برای برآورده کردن انتظارات جدید خانواده های امروزی، برنامه های شما باید تطبیق داده شوند، دوباره تصور شوند یا حتی به طور کامل کنار گذاشته شوند.

مزایای یکپارچه سازی حساب های رسانه های اجتماعی چیست؟

افزایش ترافیک و تعامل با صفحات ابتدایی سایت تبلیغات آموزشی شما
لحن، صدا، نام تجاری و محتوا ثابت
دسترسی ساده به رمزهای عبور و تنظیمات حریم خصوصی
نظرات کمتری برای مدیریت
بررسی های آنلاین ساده

7 دیدگاه برای “استراتژی سایت تبلیغات آموزشی

  1. Nazanin heshmati گفته:

    طبق مطالب گفته شده ۹۰ درصد از خریداران همیشه نظرات انلاین را مشاهده و مطالعه میکنند و بعد تصمیم به خرید میگیرند ، پس شما اگر بتوانید کیفیت محصولات خود را تا حد امکان بالا ببرید و از مشتریان بخواهید نظراتشان را ثبت کنند در واقع میتوانید فروش خود را تا حد زیادی افزایش دهید

  2. متاورس آینده من گفته:

    داشتن طرح و برنامه به استراتژی برای پیش رفت در هر کاری لازم است یا داشتن استراتژی شما به اهدافتان قطعا خواهید رسید

  3. Parham گفته:

    تبلیغات کلیکی می‌توانند ابزار قدرتمندی در فعالیت‌های بازاریابی شما باشند. اگر می‌خواهید حضور خود را در فضای آنلاین پررنگ‌تر کنید، فروش خود را افزایش دهید و مشتریان احتمالی بیشتری را جذب کنید

  4. Amin DehghanNejad گفته:

    شما بهتر از هر کسی می‌دانید که برای جذب مشتریان جدید هزینه‌ٔ گزافی متحمل می‌شوید. با تبلیغات در سایت‌های پربازدید می‌توانید مشتریان بالقوه‌ای را که از دست داده‌اید دوباره هدف بگیرید و شانس خود را تکرار کنید.

  5. berlin گفته:

    اگر سایت و رسانه آموزشی شما ویدیو های طولانی را تولید می‌کند میتوایند با فعالیت در یوتیوب از قابلیت های درآمد زایی آن استفاده کنید و این باعث پیشرفت شما میشود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *