سایت تبلیغات آموزشی مدرن

سایت تبلیغات آموزشی مدرن

روش های مختلفی برای استفاده از سایت تبلیغات آموزشی مدرن وجود دارد. رسانه های اجتماعی کاربردهای مختلفی در کلاس درس و همچنین برای کمک به بازاریابی و ترویج سایت تبلیغات آموزشی مدرن دارند. از آنجایی که ما به قدرت رسانه های اجتماعی برای آسان کردن هر چیزی (حتی زندگی در کلاس درس) اعتقاد داریم، 12 راه برای استفاده از رسانه های اجتماعی برای آموزش شناسایی کرده ایم

فواید سایت تبلیغات آموزشی مدرن

رسانه‌های اجتماعی و فناوری بخش‌های جدایی‌ناپذیر زندگی روزمره هستند و با توجه به سازگاری بسیاری از دانش‌آموزان با آن ها، استفاده از آن ها در کلاس درس طبیعی‌تر از قبل است.

هر پلتفرم رسانه‌های اجتماعی راه‌های مختلفی را برای استفاده در کلاس ارائه می‌کند، از اشتراک‌ گذاری اعلان‌ها تا برگزاری سخنرانی‌های زنده و موارد دیگر.

اول، رسانه‌های اجتماعی یک ابزار ارتباطی روان‌تر و مستقیم‌تر بین دانش‌آموزان، معلمان و والدین فراهم می ‌کنند که می ‌توانند بررسی کنند و سؤال بپرسند یا به آنها پاسخ دهند.

رسانه های اجتماعی فرصت های یادگیری الکترونیکی بیشتری را نیز فراهم می کنند. همانطور که مشاغل از راه دور و کلاس های آنلاین محبوب تر می شوند، آموزش دانش آموزان برای کار از راه دور، درس مهمی است و رسانه های اجتماعی می توانند در این امر کمک کنند.

درک تأثیر رسانه های اجتماعی در آموزش قبل از استفاده از آن مهم است، اما ما معتقدیم که این رسانه به پیشرفت دانش آموزان در فناوری کمک می کند.

سایت تبلیغات آموزشی مدرن در کلاس درس

ابتدا، اجازه دهید در مورد روش های مختلف استفاده از رسانه های اجتماعی به طور مستقیم در کلاس صحبت کنیم. ابزارهای رسانه های اجتماعی زیادی برای آموزش وجود دارد که می توان از آنها برای دانش آموزان در هر سنی، از ابتدایی تا دانشگاه استفاده کرد.

1.از یک صفحه فیس بوک برای پخش به روز رسانی ها و هشدارها استفاده کنید

فیس بوک می تواند بستری عالی برای رسانه های اجتماعی برای گنجاندن در کلاس درس باشد. به جای قرار دادن مربیان و دانش‌آموزان در یک منحنی یادگیری جدید در هنگام برخورد با داشبورد کلاس آنلاین سنتی، به چیزی که همه از قبل می‌دانند پایبند باشید.

از دانش‌آموزان بخواهید صفحه فیس‌بوک کلاس را دنبال کنند و مربی می‌تواند از آن برای ارسال به‌روزرسانی‌های کلاس، اشتراک‌گذاری تکالیف و تشویق بحث استفاده کند.

حتی اگر دانش آموزی در فیس بوک فعال نباشد، این صفحات همچنان در صورت خروج از سیستم قابل دسترسی هستند. با این حال، به خاطر داشته باشید که صفحه فیس بوک عمومی است و هر کسی که یک حساب فیس بوک دارد می تواند در مورد پست ها نظر دهد.

2. از یک گروه فیس بوک برای پخش جریانی سخنرانی های زنده و میزبانی بحث ها استفاده کنید

مربیان همچنین می توانند برای هر یک از کلاس های خود گروه های فیس بوک ایجاد کنند، اعم از عمومی یا خصوصی و سخنرانی های زنده فیس بوک را پخش کنند، سوالات بحث را پست کنند، تکالیف خود را تعیین کنند و اعلامیه های کلاس را ارائه دهند. دانش‌آموزان را در طول تعطیلات مدرسه یا روزهای برفی با ارسال یادآوری‌ها و تکالیف، درگیر نگه دارید تا پس از شروع مجدد کلاس از زمان استراحت، مجبور به مرور نباشید.

هنگام استفاده از رسانه های اجتماعی برای آموزش، مهم است که از مرز حرفه ای اطمینان حاصل کنید، بنابراین هنگام راه اندازی یک گروه فیس بوک، معلمان نیازی به ارسال درخواست دوست ندارند. برای دسترسی به گروه فیس بوک، برای والدین و دانش آموزان ایمیل کنید.

گروه های فیسبوک عالی هستند، به خصوص برای یک دوره آنلاین زیرا می توانند ارتباط با دانش آموز را آسان کنند.

3. از توییتر به عنوان تابلوی پیام کلاس استفاده کنید

توییتر می تواند به عنوان یک تابلوی گفتگو یا تابلوی پیام برای یک کلاس عالی باشد. معلمان می توانند در هر کلاس یک دسته توییتر ایجاد کنند و هر سال دوباره از آن استفاده کنند، یا می توانند هر سال یک دسته جدید ایجاد کنند. محدودیت 280 کاراکتری باعث می‌شود دانش‌آموزان درباره برقراری ارتباط مختصر و مؤثر فکر انتقادی کنند که این مهارت مفید برای توسعه است.

سایت تبلیغات آموزشی مدرن
سایت تبلیغات آموزشی مدرن

معلم می تواند از توییتر برای ارسال یادآوری برای تاریخ های تعیین تکلیف یا به اشتراک گذاری نقل قول های الهام بخش و پیوندهای مفید برای تمرین آزمون ها یا منابع استفاده کند.

معلم همچنین می‌تواند بحث‌ها و چت‌های توییتری پیرامون هشتگ خاصی که ایجاد می‌کند ایجاد کند.

4. از اینستاگرام برای انتشار عکس ها استفاده کنید

در یک کلاس بصری سنگین، دانش آموزان می توانند از اینستاگرام برای ارائه یک سری عکس یا گرافیک به شیوه ای بصری جذاب استفاده کنند. اینستاگرام به دانش‌آموزان اجازه می‌دهد تا داستان‌سرایی دیجیتال را به شیوه‌هایی تمرین کنند که دیگر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی ممکن است کوتاهی کنند.

دانش‌آموزان می‌توانند حساب‌های اینستاگرام مخصوص کلاس ایجاد کنند و در صورت تمایل می‌توانند پس از پایان دوره آن‌ها را حذف کنند.

5. یک وبلاگ کلاسی برای بحث ایجاد کنید

نوشتن پست‌های وبلاگ به دانش‌آموزان فرصت دیگری برای محتوای دیجیتالی می ‌دهد که می ‌توانند به راحتی به کانال‌های اجتماعی کلاس پیوند دهند. پلتفرم های مختلفی مانند  WordPress، SquareSpace، Wix، Blogger، Tumblr یا Medium در دسترس هستند که معلمان می توانند یک وبلاگ کلاسی ایجاد کنند.

دانش‌آموزان می‌توانند حساب‌های کاربری خود را برای ایجاد پست‌های گفتگو یا اضافه کردن نظرات در مورد درخواست‌های کلاس ایجاد کنند. برنامه درسی دوره و هر گونه تکالیف، به روز رسانی و منابع را می توان در یک وبلاگ به عنوان یک مکان مرکزی نیز به اشتراک گذاشت.

6. پست های وبلاگ را به عنوان مقاله اختصاص دهید

اینکه دانش‌آموزان در وبلاگ خود برای مقاله یا داستان کوتاه بنویسند، استراتژی دیگری برای ترکیب رسانه‌های اجتماعی و یادگیری است. وبلاگ ها به عنوان یک تکلیف ترم یا یک ساله می توانند نوشتار کوتاه و تفکر انتقادی دانش آموزان را بهبود بخشند. از دانش‌آموزان بخواهید که به درخواست‌های هفتگی پاسخ دهند و آن را تا حد امکان غیررسمی و بدون ساختار بسازند. فقط به یک کلاس انگلیسی یا نویسندگی محدود نباشید. این استفاده از رسانه های اجتماعی در آموزش را می توان در همه موضوعات منتقل کرد.

7. یک صفحه Pinterest مخصوص کلاس ایجاد کنید

مربیان می توانند برای هر یک از کلاس های خود تابلوهای Pinterest ایجاد کنند و پین های مربوط به درس ها را ذخیره کنند.

Pinterest یک پلتفرم رسانه اجتماعی عالی برای معلمان است تا از آن برای تهیه و سازماندهی منابع، برنامه های درسی و برگه های کلاس های خود در یک مکان استفاده کنند. تابلوها را بر اساس کلاس یا موضوع ایجاد کنید و تابلوهای فرعی برای واحدهای هفتگی یا همه کاربرگ ها ایجاد کنید.

Pinterest همچنین می تواند برای دانش آموزان مفید باشد تا کتابشناسی دیجیتالی را برای پروژه های تحقیقاتی، مقالات یا تکالیف گروهی تهیه کنند. دانش‌آموزان می‌توانند وب‌سایت‌ها، کتاب‌ها یا ویدیوها را در یک موضوع به یک تابلو پین کنند و وقتی زمان نوشتن فرا رسید به آن مراجعه کنند.

رسانه های اجتماعی برای بازاریابی آموزشی

همانطور که روش های زیادی برای استفاده از رسانه های اجتماعی در کلاس درس وجود داشت، استفاده های زیادی از رسانه های اجتماعی در بازاریابی آموزشی نیز وجود دارد. اگر به دنبال دستیابی به مخاطبان بیشتری برای سایت تبلیغات آموزشی مدرن یا دانشگاه خود هستید، بازاریابی رسانه های اجتماعی می تواند به شما کمک کند.

8. پیوندهای رسانه های اجتماعی را در سایت تبلیغات آموزشی مدرن خود قرار دهید

با افزودن پیوندهایی به پیمایش اصلی وب سایت یا ایجاد یک فهرست رسانه های اجتماعی که همه آنها را در یک مکان قرار می دهد، پیدا کردن پروفایل های رسانه های اجتماعی سایت تبلیغات آموزشی مدرن خود را برای والدین و دانش آموزان آسان کنید.

بسیاری از والدین و دانش آموزان آینده نگر در صورت تمایل ابتدا سایت تبلیغات آموزشی مدرن را بررسی می کنند و ارائه راه های بیشتر برای پیگیری سایت تبلیغات آموزشی مدرن بینشی متفاوت از زندگی دانشگاه ایجاد می کند.

سایت تبلیغات آموزشی مدرن
سایت تبلیغات آموزشی مدرن

9. رویدادها و عکس های سایت تبلیغات آموزشی مدرن را به اشتراک بگذارید

اگر می‌خواهید دانش‌آموزان و والدین جدید را به سایت تبلیغات آموزشی مدرن خود جذب کنید، عکس‌ها و رویدادها را در اطراف محوطه دانشگاه به اشتراک بگذارید تا انتظارات آنها را نشان دهید.

برجسته کردن رویدادها و برنامه های فوق برنامه می تواند سایت تبلیغات آموزشی مدرن شما را از بقیه متمایز کند. در حالی که سایت تبلیغات آموزشی مدرن تمایل دارند از یک قالب پیروی کنند. رسانه‌های اجتماعی به شما اجازه می‌دهند منحصر به فردتر و معمولی‌تر باشید.

10. گروه های فیس بوک مبتنی بر علاقه ایجاد کنید

بسیاری از مردم حتی پس از ترک تحصیل، به خصوص فارغ التحصیلان دانشگاه، می خواهند در مدارس خود مشارکت داشته باشند. ایجاد گروه های فیس بوک برای دانش آموزان و فارغ التحصیلان فعلی می تواند تعامل و روحیه سایت تبلیغات آموزشی مدرن را افزایش دهد.

گروه‌های فارغ‌التحصیل، گروه‌هایی برای کلاس‌ها یا بخش‌های فارغ‌التحصیلی مختلف، و گروه‌هایی برای برنامه‌های فوق برنامه مختلف، به دانش‌آموزان اجازه می‌دهد تا با دیگران با علایق مشترک آشنا شوند.

گروه‌ها می‌توانند بسته یا مخفی باشند، به این معنی که آنها فقط با دعوت یا تأیید یک سرپرست گروه قابل مشاهده هستند، یا می‌توانند باز باشند تا دانشجویان بالقوه بتوانند انواع مکالمات و رویدادهایی را که این گروه‌ها دارند قبل از درخواست بررسی کنند.

11. یک استراتژی بحران رسانه های اجتماعی ایجاد کنید

در مواقع اضطراری چگونه با کل محوطه دانشگاه ارتباط برقرار می کنید؟ خواه یک آتش سوزی، گردباد یا دیگر فوریت های فوری دانشگاه باشد، تعیین کنید که سایت تبلیغات آموزشی مدرن شما چگونه رسانه های اجتماعی را در برنامه ارتباطی بحران خود گنجانده است. با به اشتراک گذاشتن اطلاعات در مورد بحران و در صورت دخالت مقامات، والدین و دانش آموزان را در جریان وضعیت قرار دهید.

بسیاری از دانشگاه‌ها هشدارهای پیام‌رسانی خودکار را راه‌اندازی کرده‌اند، اما استفاده از رسانه‌های اجتماعی باعث به‌روزرسانی و اطلاع بیشتر افراد می‌شود.

12. حساب های خود را زیر یک سقف مدیریت کنید

بازاریابی رسانه های اجتماعی برای سایت تبلیغات آموزشی مدرن شما باید به طور انحصاری بر این تمرکز کند که سایت تبلیغات آموزشی مدرن شما بهترین گزینه برای دانش آموزان یا والدین آینده به نظر برسد.

تنها چیزی که نیاز دارید یک ابزار مدیریت رسانه های اجتماعی است که انتشار محتوا برای هر یک از پلتفرم های رسانه اجتماعی سایت تبلیغات آموزشی مدرن را برای شما آسان می کند.

شروع به استفاده از سایت تبلیغات آموزشی مدرن برای آموزش کنید

آیا آماده اید این نکات را برای استفاده از رسانه های اجتماعی برای تنظیمات آموزشی امتحان کنید؟ استفاده های مختلفی از رسانه های اجتماعی در کلاس درس و بازاریابی آموزشی وجود دارد، و زمان آن رسیده که به سراغ آن ها بروید.

چالش های سایت تبلیغات آموزشی مدرن

ممکن است به نظر برسد که بازاریابی یک سرویس با تقاضای بالا چندان دشوار نیست. برعکس، ارتقای فرصت های آموزشی می تواند چالش های زیادی داشته باشد. این به ویژه در دنیای دیجیتالی ما صادق است.

در ادامه، نگاهی به چند دلیل می‌اندازیم که چرا ترویج آموزش مدرن ممکن است دشوار باشد. همچنین بررسی خواهیم کرد که چگونه می توانید بر چالش های آن غلبه کنید.

آشنایی با بازاریابی سایت تبلیغات آموزشی مدرن

همانطور که سیستم آموزشی ما در طول سال‌ها تغییر کرده است، بخش‌های بازاریابی برای ایجاد تعادل بین اولویت‌های مدرن و سنت‌های نهادی طولانی مدت به چالش کشیده شده‌اند. ظهور کلاس‌های آنلاین و افزایش گزینه‌های آموزشی مدرن به این معنی است که ترویج آموزش عالی کاملاً رقابتی شده است.

علاوه بر این، سایر موضوعات مرتبط با آموزش عالی، مانند بحران بدهی دانشجویان، احتمالاً بر صنعت تأثیر می گذارد. بازاریابی آنلاین با کیفیت بالا یکی از راه هایی است که دانشگاه ها می توانند مرتبط باقی بمانند زیرا دانشجویان انتخاب های بیشتری در نحوه یادگیری خود دارند.

3 دلیل برای اینکه بازاریابی آموزشی مدرن یک چالش است (و نحوه غلبه بر آن ها)

در حالی که بازاریابی آموزشی یک صنعت رقابتی است، اما با موانع طولانی مدت دیگری نیز همراه است. مؤسسات آموزش عالی معمولاً ریشه در سنت دارند و کشیدن آنها به مدرنیته دشوار است. بیایید به سه مورد از این چالش ها و چگونگی غلبه بر آنها نگاهی بیندازیم.

سایت تبلیغات آموزشی مدرن
سایت تبلیغات آموزشی مدرن

1. سرعت آهسته تغییر می تواند مانعی برای اجرای استراتژی های جدید باشد

موسسات آموزشی از لحاظ تاریخی به دلایل بسیاری کند بوده اند. چه این چالش مقیاس پذیری یا مدیریت غیرمتمرکز باشد، چه سازگاری سازمانی. معمولاً در مقایسه با سرعت تطبیق سایر صنایع با فناوری جدید کمرنگ می شود.

معرفی مؤسسات با فناوری‌های مورد نیاز برای بازاریابی دیجیتال آموزشی همیشه راحت و آسان نیست. این موانع می تواند تحت تأثیر عوامل متعددی قرار گیرد، از جمله:

  • فرآیندهای قرارداد و مناقصه برای برخی از مؤسسات می‌تواند مانع از بازگشت سریع سیستم‌ها یا فناوری‌های جدید شود.
  • تصمیمات اتخاذ شده توسط کمیته‌ها می‌تواند زمان و زمان‌بندی زیادی را ببرد.
  • سیستم های بازاریابی دیجیتال تجاری همیشه برای رعایت قوانین حفظ حریم خصوصی دانش آموزان طراحی نشده اند.
  • موسساتی که به طور سنتی به دوره‌های بزرگ مبتنی بر سخنرانی می‌پردازند، می‌توانند به سمت رویکرد فردی‌تر که در تکنیک‌های بازاریابی دیجیتال امروزی رایج است، مقیاس شوند.

با دانستن این موضوع، بازاریابان می‌توانند رویکردهای خود را برای سازگاری با تفاوت‌های سرعت شکل دهند. به عنوان مثال، می توانید خدمات جامعی ارائه دهید تا مؤسسات مجبور نباشند منابع خود را خرج کنند.

گزینه دیگر ارائه یک چارچوب بسیار سازگار است که می تواند به یک جدول زمانی آموزشی معمولی تبدیل شود. در حالی که بسیاری از تکنیک‌های استاندارد بازاریابی دیجیتال را می‌توان در بازاریابی آموزشی به کار برد، برنامه‌ریزی برای چرخه‌ای که مانند تجارت الکترونیکی سریع نیست، مفید است.

2. عدم حمایت ممکن است اعتبار شما را کاهش دهد

یکی دیگر از موانعی که در بازاریابی آموزشی رایج است، عدم حمایت از سوی مدیران است. بدون تأیید و حمایت مدیران ارشد مدارس، سایر بخش‌ها احتمالاً از مفاهیمی که برای آن ها غریبه به نظر می‌رسد، مانند بازاریابی رسانه‌های اجتماعی یا بهینه‌سازی موتورهای جستجو (SEO) حمایت نمی‌کنند.

بازاریاب هایی که جزر و مد تقویم آموزشی را درک می کنند ممکن است در ایجاد روابط و اعتبار، موفقیت بیشتری داشته باشند. اگرچه ممکن است به نظر برسد که تقویم دانشگاهی بازاریابی هرگز متوقف نمی شود، به عنوان مثال، ممکن است بهتر باشد از جلسات مهم در هفته های امتحان خودداری کنید.

این ممکن است برای برخی از بازاریابان که بیشتر با تقویم‌های خرده‌ فروشی آشنا هستند، تغییر بزرگی باشد، اما می‌تواند نشان دهد که شما با نیازهای مدیران هماهنگ هستید. علاوه بر این، درک این نکته مهم است که مربیان به طور سنتی از اطلاق دانش آموزان یا والدین به عنوان “مشتریان” یا “مصرف کنندگان” خودداری می کنند.

هنگام کار با مؤسسات آموزشی، توسعه زبانی که از قاب‌بندی یادگیری و دانش به عنوان «محصولات» اجتناب می‌کند، هوشمندانه است. وقتی از عباراتی استفاده می‌کنید که برای مدیران آشناتر و راحت‌تر هستند، ممکن است شانس بیشتری برای ایجاد روابط مؤثر با کسانی که به تأیید آنها نیاز دارید داشته باشید.

3. کار با ابزارهای اشتباه می تواند بر نتایج تأثیر منفی بگذارد

مؤسسات آموزشی مدتی است که از اشکال مختلف جمع آوری داده ها برای ردیابی دانش آموزان استفاده می کنند. با این حال، آنها بر روی سیستم‌هایی ساخته نشده‌اند که با تکنیک‌های بازاریابی دیجیتال سازگار باشند.

برخی از این به دلیل قوانین مربوط به حریم خصوصی دانش آموزان است. علاوه بر این، همانطور که قبلاً بیان کردیم، بازاریابی آموزشی سنتی برای سرعت سریع و خشمگین تبلیغات آنلاین یا رسانه های اجتماعی طراحی نشده است. در نتیجه، داده‌های خاصی که بازاریابی دیجیتال در آن رشد می ‌کند ممکن است به آسانی در دسترس نباشد.

یکی از نمونه های عدم تطابق بین فناوری و آموزش، گوشی های هوشمند هستند. در حال حاضر، 96 درصد از آمریکایی ها تلفن های هوشمند دارند و ترافیک وب موبایل تقریباً نیمی از کل استفاده آنلاین را تشکیل می دهد. با این حال، موسسات همچنان به مبارزه با نحوه پیاده‌سازی، بهره ‌برداری و مدیریت دستگاه‌های تلفن همراه به عنوان بخشی از سیستم‌های خود ادامه می‌دهند.

با در نظر گرفتن این موضوع، بازاریابان می توانند راه حل هایی ارائه دهند که شکاف های موجود در روندهای فعلی یک موسسه را پر کند. برای مثال، فناوری رابط برنامه‌نویسی کاربردی (API) می‌تواند در دانستن نحوه ترکیب پلتفرم‌های مدرسه قدیمی با سیستم‌های دیجیتالی پیشرفته‌تر مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) بسیار مفید باشد.

سایت تبلیغات آموزشی مدرن
سایت تبلیغات آموزشی مدرن

نتیجه

با تغییر آموزش، سخت است که بدانیم بازاریابی در نهایت چه نقشی در این زمینه ایفا خواهد کرد. چیزی که می‌توانید در مورد آن کاملاً مطمئن باشید این است که رقابت باقی ماندن احتمالاً مستلزم آن است که مهارت‌های خود را تقویت کنید و درک کنید که چگونه آنها را با مؤسساتی که اغلب دیر تغییر می‌کنند تطبیق دهید.

فواید سایت تبلیغات آموزشی مدرن چیست؟

رسانه‌های اجتماعی و فناوری بخش‌های جدایی‌ناپذیر زندگی روزمره هستند و با توجه به سازگاری بسیاری از دانش‌آموزان با آن ها، استفاده از آن ها در کلاس درس طبیعی‌تر از قبل است.
هر پلتفرم رسانه‌های اجتماعی راه‌های مختلفی را برای استفاده در کلاس ارائه می‌کند، از اشتراک‌ گذاری اعلان‌ها تا برگزاری سخنرانی‌های زنده و موارد دیگر.
اول، رسانه‌های اجتماعی یک ابزار ارتباطی روان‌تر و مستقیم‌تر بین دانش‌آموزان، معلمان و والدین فراهم می ‌کنند که می ‌توانند بررسی کنند و سؤال بپرسند یا به آنها پاسخ دهند.
رسانه های اجتماعی فرصت های یادگیری الکترونیکی بیشتری را نیز فراهم می کنند. همانطور که مشاغل از راه دور و کلاس های آنلاین محبوب تر می شوند، آموزش دانش آموزان برای کار از راه دور، درس مهمی است و رسانه های اجتماعی می توانند در این امر کمک کنند.
درک تأثیر رسانه های اجتماعی در آموزش قبل از استفاده از آن مهم است، اما ما معتقدیم که این رسانه به پیشرفت دانش آموزان در فناوری کمک می کند.

کلاس های درس سایت تبلیغات آموزشی مدرن چگونه است؟

بتدا، اجازه دهید در مورد روش های مختلف استفاده از رسانه های اجتماعی به طور مستقیم در کلاس صحبت کنیم. ابزارهای رسانه های اجتماعی زیادی برای آموزش وجود دارد که می توان از آنها برای دانش آموزان در هر سنی، از ابتدایی تا دانشگاه استفاده کرد.

3 مورد از چالش های بازاریابی آموزشی مدرن را نام ببرید؟

1. سرعت آهسته تغییر می تواند مانعی برای اجرای استراتژی های جدید باشد
2. عدم حمایت ممکن است اعتبار شما را کاهش دهد
3. کار با ابزارهای اشتباه می تواند بر نتایج تأثیر منفی بگذارد

7 دیدگاه برای “سایت تبلیغات آموزشی مدرن

  1. berlin گفته:

    سایت تبلیغات آموزشی مدرن
    McGraw Hill یک پیشگام جهانی در زمینه محتوای آموزشی، ارزیابی، آموزش و نوآوری پلت فرم است. و یکی از بزرگترین شرکت های آموزشی جهان با محصولات و خدمات به بیش از 60 زبان و 130 کشور جهان است. مک گراو هیل هم یک برند معتبر و هم نمادین است که دانشجویان و متخصصان برای برآوردن نیازهای آموزشی دنیایی که به سرعت در حال تغییر است به آن وابسته هستند. ما بر ایجاد راه‌حل‌هایی متمرکز شده‌ایم که ارزش واقعی ارائه می‌دهند و از اهداف آموزشی و یادگیری شما حمایت می‌کنند، چه در سطوح ابتدایی، متوسطه، سوم یا فراتر از آن.

  2. Nazanin heshmati گفته:

    هر تبلیغی نیازمند آموزش های نو و اطلاعات کافی است که شما با مطالعه کافی و کسب تجربه میتوانید به تولید محتوا درست و اصولی و جذب مخاطب بالا برسید

  3. متاورس آینده من گفته:

    راه کار های زيادي برای استفاده از سایت تبلیغات آموزشی مدرن موجود است شبکه های اجتماعي تلویزیون و .. برای کمک به کسب و کار ها وجود دارد آن ها قدرت زیادی دارند وباعث رشد شما خواهند‌شد

  4. Parham گفته:

    همانطور که می دانید در حال حاضر بسیاری از افراد خدمات مورد نیاز خودشان را از طریق گوگل جستجوی می کنند. ایران مدرس برای عبارتهای شامل تدریس خصوصی مانند تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی زبان و …. در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل قرار دارد

  5. مرضیه ثاقب علیزاده گفته:

    شما می توانید به طور مداوم نحوه عملکرد کمپین بازاریابی و پذیرش خود را ارزیابی کنید. اندازه‌گیری بازگشت سرمایه از کمپین‌هایتان به شما کمک می‌کند تا استراتژی‌ها را دوباره اجرا کنید و منابع را در مسیر درست قرار دهید. با کمک تبلیغات پرداخت به ازای کلیک و سایر ابزارها، می‌توانیم هزینه‌های غیرضروری را کاهش دهیم و در نتیجه آن را بسیار مقرون به صرفه کنیم.

  6. Amin DehghanNejad گفته:

    ایران مدرس یک بخش تخصصی برای مطالب کنکوری دارد و در صورتیکه تبلیغ شما ویژه باشد و در متن آگهی و یا عنوان آن ذکر کرده باشید که کنکور هم درس می دهید در این بخش هم تبلیغ شما نمایش داده خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *