لیست سایت تبلیغات تولیدی

لیست سایت تبلیغات تولیدی

مهم نیست که بازاریابان برای چه برند یا کسب و کاری کار می کنند. آن ها باید با توسعه استراتژی های جدید در لیست سایت تبلیغات تولیدی و استفاده از انواع مختلف تبلیغات محصول برای ارتقای آن ها، تلاش کنند

انواع مختلف تبلیغات در لیست سایت تبلیغات تولیدی

انواع مختلفی از تبلیغات وجود دارد و چه کسی می داند که کدام یک روش مطمئن برای افزایش فروش است؟ خوب، راهی جز آزمایش با تبلیغات وجود ندارد و همه این انواع را یا با هم یا یکی یکی امتحان کنید و نتایج را تجزیه و تحلیل کنید.

1.تبلیغات دیجیتال

تبلیغ دیجیتال به هرگونه فعالیت و تبلیغات آنلاین اشاره دارد. دو نوع تبلیغات محصول در اینترنت وجود دارد:

  • تبلیغات نمایشی
  • تبلیغات جستجو

تبلیغات جستجو برای موتورهای جستجو طراحی شده است و نتایج را بسته به پرس و جو و نیاز واقعی کاربر ارائه می دهد. پس از اینکه مشتریان محصول مورد نظر خود را تایپ کردند، جعبه های تبلیغاتی را با پیوندهای مرتبط در بالای نتایج ارگانیک مشاهده می کنند.

اغلب، شرکت های موتور جستجو تا زمانی که مشتریان روی آن تبلیغ کلیک نکنند، از برندها هزینه ای دریافت نمی کنند. این نوع روش پرداخت “پرداخت به ازای کلیک” نامیده می شود.

یک نوع نمایش تبلیغات مبتنی بر استفاده از بنرهای پاپ آپ با اشکال مختلف است که در صفحات و وب سایت های خاص ظاهر می شود. مطمئناً، این نوع تبلیغات باید از نظر بصری جذاب و خلاقانه باشد تا توجه مشتری را به یکباره جلب کند.

چنین بنرهایی می توانند حاوی عناصر گرافیکی و متحرک باشند و برخی حتی امکان تعامل را برای کاربران فراهم می کنند. با استفاده از بنرهای مختلف، بازاریابان می توانند با مخاطبان خود آزمایش کنند تا ببینند کدام نوع از انواع سایت تبلیغات تولیدی برای تبلیغات نمایشی آن ها بهترین بازدهی را دارد.

2. تبلیغات رسانه های اجتماعی و ویدیویی

اگرچه رسانه های اجتماعی یکی از انواع دیجیتالی تبلیغات محصول است، اما حوزه جداگانه ای است که نیاز به مطالعه خاصی دارد. بازاریابان با استفاده از شبکه های اجتماعی می توانند محصولات خود را در صفحات خود تبلیغ کنند و همچنین با کمک اینفلوئنسرها و گروه ها، مخاطبان جدیدی را جذب کنند.

هر شبکه اجتماعی به تعداد زیادی محتوای بصری نیاز دارد. برخی، مانند اینستاگرام و پینترست، بر اساس تصاویر هستند و شما نمی‌توانید چیزی جز عکس و ویدیو در آنجا پست کنید. در این صورت، هر چه محتوای بیشتری داشته باشید، فرصت های بیشتری به دست می آورید.

به همین دلیل است که بازاریابان به بسیاری از تصاویر واقع‌گرایانه جذاب نیاز دارند. سبک زندگی خیره‌کننده، محصولات در پس‌زمینه روشن، نمای نزدیک و بریده و البته، کلاژ با ایموجی و کپی خنده دار از محبوب ترین انواع محتوا برای پست ها و داستان ها هستند.

ارتباط متخصصان با رسانه های اجتماعی

فعال کردن مشاغل برای ایجاد ارتباط شخصی با سایر متخصصان صنعت، رسانه های اجتماعی و تبلیغات ویدیویی به افزایش ترافیک وب سایت و تبدیل سرنخ های بیشتر کمک می کند. به اشتراک گذاری محتوای قابل اجرا و با مدیریت خوب در لینکدین و توییتر به معرفی سازندگان به عنوان رهبران صنعت آگاه و ارائه جزئیات داخلی به فرهنگ شرکت کمک کرده است.

رسانه‌های اجتماعی همچنین به‌عنوان یک پلتفرم اضافی عمل می‌کنند که در آن کسب ‌و کارها و کاربران می‌توانند مستقیماً با هم تعامل داشته باشند و به موقعیت کسب ‌و کارها به عنوان منبعی برای اطلاعات و نکات مفید کمک کنند و با توجه به اینکه بیش از 70 درصد از خریداران امروزی در محدوده سنی جدید قرار دارند و رسانه های اجتماعی برای ارتباط با مدیران خرید مهم تر از همیشه هستند.

تبلیغات اجتماعی پولی همچنین در افزایش آگاهی از برند بسیار موثر است، زیرا تبلیغات شما بر اساس تاریخچه مرور کاربران خاصی را هدف قرار می دهد.

برای مثال، تبلیغات فیس بوک به شما نیازی ندارد که با افرادی که تبلیغ شما هدف قرار می دهد، ارتباط قبلی داشته باشید. اگر نمایه کاربری آنها با هدف از پیش تعیین شده شما مطابقت داشته باشد، تبلیغ شما در کنار فید خبری آنها یا به عنوان محتوای حمایت شده در فید خبری آنها ظاهر می شود.

لیست سایت تبلیغات تولیدی
لیست سایت تبلیغات تولیدی

3. تبلیغات در رسانه های چاپی

روزنامه ها و مجلات هنوز به اندازه سایر انواع تبلیغات محصول موثر هستند. اولاً، آنها مخاطبان خاص خود را دارند که ممکن است برای برند شما جدید و مفید باشد. در مرحله دوم، در میان خوانندگان آنها، می توانید خریداران مستقیم خود را پیدا کنید. علاوه بر این، ذکر شدن توسط رسانه های نمادین همیشه برای شهرت برند مفید است.

اگر بازاریابان می خواهند بازار را بیشتر گسترش دهند، باید استراتژی تجاری خود را نیز با کمک رسانه های چاپی محلی افزایش دهند. برای این کار، مطمئن شوید که تصاویر محصولات درجه یک زیادی برای استفاده در تبلیغات، سرمقاله ها، مصاحبه ها و غیره دارید.

4. تبلیغات محصول در فضای باز

به طور طبیعی، برای دستیابی به مخاطبان گسترده‌تر، تولیدکنندگان و خرده‌فروشان باید تبلیغاتی را به خیابان‌ها برسانند و از انواع مختلف تبلیغات محصول در فضای باز استفاده کنند. این ها می توانند تبلیغات وسیله نقلیه، انواع بنرها، غرفه ها و همچنین انواع بیلبوردهای ثابت، موبایلی و دیجیتالی باشند.

در واقع هر چیزی که در فضای شهری می بینیم را می توان به نوعی با تبلیغات محصول پوشش داد. بنابراین، بهترین مکان‌ها را برای تبلیغ خود کاوش کنید و ایده‌های هیجان‌انگیز و حتی عجیب و غریب را برای سبک زندگی و کلاژ محصول الهام‌بخش امتحان کنید.

5. بازاریابی ایمیلی

در بین انواع تبلیغات محصول، ایمیل مارکتینگ بیشترین برنامه ریزی و دیپلماسی را می طلبد. شما نمی توانید فقط مشتریان احتمالی را با تبلیغات مستقیم بمباران کنید. در غیر این صورت، بسیاری از آنها به سادگی پس از اولین ایمیل لغو اشتراک می کنند.

بازاریابان باتجربه از روش‌های دقیق‌تر اما مؤثرتری برای جذب مخاطب استفاده می‌کنند و آنها را تشویق می‌کنند تا روی پیوندهای موجود در ایمیل کلیک کنند. نکته کلیدی در اینجا تمرکز و حفظ مشتریان با ارائه اطلاعات مفید است.

به عنوان مثال، می‌توانید یک محصول جدید را از قبل اعلام کنید و برای مشتریان اولیه تخفیف ارائه دهید و توصیه‌هایی در مورد تزئینات ارسال کنید و مجموعه‌ای از محصولات برتر ماه را اضافه کنید و غیره. سعی کنید تبلیغات ایمیلی کوتاه اما آموزنده و روشن باشد.

نقش ایمیل در تولید سرنخ برای لیست سایت تبلیغات تولیدی

ایمیل ها یکی از بهترین راه ها برای تبلیغ کسب و کار تولیدی شما هستند. این یکی از اجزای حیاتی کمپین تولید سرنخ است و یکی از مؤثرترین راه‌هایی است که کسب‌وکارها با مشتریان ارتباط برقرار می‌کنند و با مشتریان بالقوه آشنا می‌شوند.

سرنخ‌های تبدیل‌های وب‌سایت، نمایشگاه‌های تجاری و سایر کمپین‌های تبلیغاتی باید با محتوای مرتبط و مفید درگیر شوند و ایمیل‌ها روشی مقرون به صرفه برای انجام این کار ارائه می‌کنند. این به همان اندازه که برای مشتریان فعلی مهم است برای سرنخ های بالقوه نیز مهم است. ارسال ایمیل‌های دوره‌ای با محتوای مستقیم و مفید مخصوص صنعت، شرکت شما را در ذهن مشتریان نگه می‌دارد.

لیست های ایمیل خود را برای هدف قرار دادن کاربران خاصی که اطلاعات تماس خود را با شما به اشتراک گذاشته اند تقسیم کنید. به عنوان مثال، مهندسان طراح ممکن است ایمیل‌هایی با اطلاعات فنی بیشتری نسبت به ایمیل‌هایی که مدیران تدارکات را مورد توجه قرار می‌دهند، دریافت کنند.

این به شما این امکان را می دهد که به طور موثر افراد مختلف را در مراحل مختلف فرآیند خرید با محتوای شخصی سازی شده هدف قرار دهید و شانس خود را برای داشتن یک سرنخ با کیفیت بالا افزایش دهید.

6. بازاریابی رویدادی

رویدادها و به ویژه نمایشگاه های مبلمان نیازمند این نوع تبلیغات محصولی هستند که در آن خلاقیت و پیشگامی نقش کلیدی ایفا می کند. از آنجا که همیشه رقبای زیادی در این نمایشگاه ها وجود دارد، بازاریابان باید تمام تلاش خود را به کار گیرند و حضور برجسته و به یاد ماندنی برند را ارائه دهند.

برای رویدادها می توانید از چندین نوع تبلیغات استفاده کنید. ابتدا روی یک غرفه برند منحصر به فرد و شیک سرمایه گذاری کنید سپس انواع بنرها را چاپ کنید.

علاوه بر این، بازاریابان باید بروشورهای چاپی، کتابچه ها، کاتالوگ محصولات، کارت ویزیت، لوازم التحریر دارای تبلیغات، کالاهای تجاری و غیره را تهیه کنند. همه این موارد باید در غرفه نمایشگاه و در هر بسته روابط عمومی مطبوعاتی نیز وجود داشته باشد.

لیست سایت تبلیغات تولیدی
لیست سایت تبلیغات تولیدی

7. تبلیغ تصویری

این تحقیقات بازاریابی نشان می دهد که خریداران تمایل دارند تبلیغات محصول ویدیویی را بیش از همه انواع دیگر دوست داشته باشند. اما البته، فیلمبرداری تبلیغات با بازیگران و مکان‌های واقعی بسیار گران است.

انیمیشن سه بعدی یکی از موثرترین و پرکاربردترین انواع تبلیغات محصول است. می‌توانید از آن برای تبلیغات دیجیتال، تلویزیون، مانیتورهای فضای باز، افزودن به صفحات محصولات و فهرست‌های تجارت الکترونیکی خود استفاده کنید، ناگفته نماند که محتوای عالی برای رسانه‌های اجتماعی است.

همه انواع تبلیغات محصول فوق کاملاً سازگار هستند و برای هر تجارتی کار می کنند. علاوه بر این، برندها می توانند از چندین یا حتی ترکیب همه آنها برای تأثیرگذاری بیشتر استفاده کنند.

چهار مکان برای تبلیغات سازنده آنلاین کسب و کار تولیدی خود

در دنیای امروزی که به طور فزاینده ای متصل می شود، ایجاد یک حضور دیجیتالی قوی برای قرار گرفتن در معرض برند موثر و تولید سرنخ بسیار مهم است. با توجه به دسترسی بیشتر مردم به اطلاعات کسب و کار و محصول به صورت آنلاین، دیگر کافی نیست برای بازاریابی موثر تنها به تبلیغات پخش، تبلیغات روزنامه یا تماس صوتی تکیه کنید.

از آنجایی که فناوری و روش‌های بازاریابی صنعتی به تکامل خود ادامه می‌دهند، اجرای یک رویکرد جامع و چند وجهی برای جلوتر ماندن از منحنی و اطمینان از اینکه سرنخ‌های بالقوه از شرکت شما آگاه می‌شوند، حیاتی است. در زیر، راه‌هایی را برای تبلیغ کسب‌وکارتان به صورت آنلاین و ایجاد آگاهی از برند ارزشمند بیان کرده‌ایم.

1.فهرست های کسب و کار آنلاین

اکثر خریداران امروزی تامین کنندگان جدید را به صورت آنلاین تامین می کنند که 20 درصد از خریداران هزاره با وب سایت های فروشنده شروع می کنند و 17 درصد به دنبال بررسی همتایان هستند. می‌توانید با فهرست‌های مختلف کسب ‌و کار رایگان دسترسی خود را بیشتر کنید تا اطلاعات شرکت خود را اضافه کنید.

اطمینان حاصل کنید که اطلاعات شرکت شما در همه دایرکتوری ها دقیق و سازگار است. نام شرکت، آدرس، تلفن و لینک وب سایت خود را وارد کنید. افزودن URL وب سایت خود در فهرست های تجاری معتبر به ارزش بک لینک کمک می کند و وب سایت شما را در نتایج جستجو نیز افزایش می دهد. توصیه می کنیم پروفایل های شرکتی را برای دایرکتوری های زیر ایجاد کنید:

  • Google my business
  • نقشه های اپل
  • فیس بوک
  • فهرست راهنمای شرکت لینکدین
  • بینگ
  • Yelp
  • MapQuest
  • Super Pages
  • Yellow Book

2. موتورهای جستجو با استفاده از تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC)

یکی دیگر از گزینه های مناسب برای تبلیغات دیجیتال پولی، PPC است. اساساً راهی برای دریافت بازدیدهای هدفمند از وب سایت است و می تواند برای ایجاد ترافیک و سرنخ در موتورهای جستجو بسیار مؤثر باشد. تحقیقات نشان داده است که کاربران بیشتر از سایر اشکال تبلیغات دیجیتال روی تبلیغات جستجوی پولی کلیک می کنند.

اگرچه شروع یک کمپین PPC اغلب شامل آزمون و خطا است و Google AdWords  شروع به کار را آسان می کند. بر اساس زمان و مکانی که می‌خواهید تبلیغ کنید و همچنین کلمات کلیدی خاص و کلمات کلیدی منفی را که می‌خواهید هدف قرار دهید، کمپین هدفمندتری ایجاد کنید.

تحقیق در مورد کلمات کلیدی مناسب در ابتدا می‌تواند کمی مشکل باشد، اما خبر خوب این است که کمپین‌های PPC  برای بودجه‌های مختلف بسیار قابل تنظیم هستند و امکان ابتکارات و آزمایش‌های بسیار کم هزینه را فراهم می‌کنند. ما ۱۱ نکته را فهرست می‌کنیم تا مطمئن شویم که شما در حال دریافت آن هستید. بیشتر از کمپین های PPC شما در اینجا است.

درباره تبلیغات آنلاین برای تولیدکنندگان بیشتر بدانید

اینها تنها چند نمونه از روش های مختلف بازاریابی آنلاین کسب و کار شما هستند. مطمئن نیستید که کمپین تبلیغاتی خود را از کجا شروع کنید یا مطمئن نیستید که کدام روش برای شرکت شما مناسب است؟ توماس یک بررسی سلامت دیجیتال رایگان ارائه می دهد تا به شما اطلاع دهد که دقیقاً کجا و چگونه می توانید به صورت آنلاین پیشرفت کنید.

از آنجایی که نمایشگاه‌های تجاری صنعتی مانند گذشته حضور ندارند ، تولیدکنندگان بیشتری بودجه بازاریابی خود را برای دستیابی به اهداف تجاری خود به سمت تاکتیک‌های آنلاین تغییر می‌دهند.

لیست سایت تبلیغات تولیدی
لیست سایت تبلیغات تولیدی

تعدادی از بهترین آژانس های بازاریابی ویدئویی در سال 2022

ما فهرستی از بهترین آژانس‌های بازاریابی ویدیویی در سال 2022 ایجاد کرده‌ایم. از این فهرست برای همکاری با برترین آژانس‌های بازاریابی ویدیویی در جهان استفاده کنید.

همانطور که بازاریابی دیجیتال و محتوا به تکامل خود ادامه می دهد، یک چیز مطمئن است. بازاریابی ویدیویی در چشم انداز یک سنگر است.

کاربران بیش از هر زمان دیگری ویدیوها را تماشا می کنند و هیچ نشانه ای مبنی بر کاهش سرعت این روند وجود ندارد. همانطور که پیش بینی شده است، تا پایان سال 2022 بیش از 82 درصد از کل ترافیک اینترنت ویدیو خواهد بود.

برای همگام شدن با این تغییر، سازمان ها باید استراتژی های بازاریابی دیجیتال خود را دوباره ارزیابی کنند و بازاریابی ویدیویی را در رسانه های اجتماعی، بازاریابی محتوا و کمپین های رسانه ای خود بگنجانند. آژانس های بازاریابی ویدیویی خوب می توانند شرکای عالی برای کمک به این امر باشند.

بهترین آژانس های بازاریابی ویدئویی که متناسب با نیاز شما هستند کدام هستند؟

بازاریابی ویدیویی تعامل کاربر، آگاهی از برند و تبدیل‌ها را بیش از هر رسانه محتوایی دیگری افزایش می‌دهد، اما اجرای آن برای تأثیر تجاری دشوار است. ضروری است که سازمان ها آژانس های بازاریابی ویدئویی را پیدا کنند که متناسب با نیازهای آنها باشد، محتوای با کیفیت تولید کند و نتایج ایجاد کند.

1.پلتفرم sandwich video

مکان: لس آنجلس، کالیفرنیا

تاسیس: 2009 تعداد

تیم: 60-70 کارمند

مشتریان: Rothy’s، Stitch Fix، Slack

این آژانس بازاریابی ویدیویی داخلی، تبلیغات ویدیویی و تبلیغات تلویزیونی را برای انواع محصولات و سازمان‌ها، به‌ ویژه در فضای فناوری، ایجاد می‌کند. فرآیند آنها از 4 مرحله اصلی تشکیل شده است. خلاقیت، تولید، پس از تولید و توزیع.

ترکیبی از این مراحل منجر به موفقیت در کسب و کارهای مختلف از شرکت های نوپا گرفته تا شرکت های سهامی عام شده است. لیست مشتریان آنها شامل  Slack، Etsy، Airtable، Lyft  و بسیاری دیگر است.

2. پلتفرم no good

مکان: نیویورک سیتی، نیویورک

تاسیس: 2017 تعداد

تیم: 30-40

مشتری: نایک، بایتانس، استیر

به سادگی می داند چگونه بازاریابی ویدئویی کار می کند و چگونه باید در پلتفرم های مختلف از جمله یوتیوب، اینستاگرام یا فیس بوک به مشتریان ارائه شود. آنها به خود افتخار می کنند که به طور مداوم نتایج استثنایی را برای مارک هایی که با آنها کار می کنند نشان می دهند. چه افزایش تقاضا، ایجاد کمپین‌های جدید یا استفاده از ویدئو برای افزایش نرخ تبدیل، آژانس آماده است تا کسب و کار شما را به سطح بعدی برساند.

3. پلتفرم Harmon brothers

مکان: Provo، یوتا

تاسیس: 2013

اندازه تیم: 50-60 کارمند

مشتریان: ClickFunnels، تشک بنفش، FiberFix

این آژانس مسئول برخی از موفق ترین کمپین های جهان آنها خلاقان پشت تبلیغات ویدیویی مانند Squatty Potty، Fiberfix، Poo-Pourri هستند. روش آنها ایجاد تبلیغات ویدیویی منحصر به فرد برای مشتریان است که هزاران بازدید را جمع آوری می کند و در نهایت باعث فروش می شود. در حال حاضر، آنها بیش از یک میلیارد بازدید ترکیبی برای تبلیغات مشتری خود دارند و این منجر به فروش بیش از 300 میلیون دلار شده است.

کدام روش مطمئن برای افزایش فروش در لیست سایت تبلیغات تولیدی است؟

خب، راهی جز آزمایش با تبلیغات وجود ندارد و همه انواع لیست سایت تبلیغات تولیدی را یا با هم یا یکی یکی امتحان کنید و نتایج را تجزیه و تحلیل کنید.

ارتباط متخصصان را با رسانه های اجتماعی در لیست سایت تبلیغات تولیدی توضیح دهید؟

فعال کردن مشاغل برای ایجاد ارتباط شخصی با سایر متخصصان صنعت، رسانه های اجتماعی و تبلیغات ویدیویی به افزایش ترافیک وب سایت و تبدیل سرنخ های بیشتر کمک می کند. به اشتراک گذاری محتوای قابل اجرا و با مدیریت خوب در لینکدین و توییتر به معرفی سازندگان به عنوان رهبران صنعت آگاه و ارائه جزئیات داخلی به فرهنگ شرکت کمک کرده است.
رسانه‌های اجتماعی همچنین به‌عنوان یک پلتفرم اضافی عمل می‌کنند که در آن کسب ‌و کارها و کاربران می‌توانند مستقیماً با هم تعامل داشته باشند و به موقعیت کسب ‌و کارها به عنوان منبعی برای اطلاعات و نکات مفید کمک کنند و با توجه به اینکه بیش از 70 درصد از خریداران امروزی در محدوده سنی جدید قرار دارند و رسانه های اجتماعی برای ارتباط با مدیران خرید مهم تر از همیشه هستند.
تبلیغات اجتماعی پولی همچنین در افزایش آگاهی از برند بسیار موثر است، زیرا تبلیغات شما بر اساس تاریخچه مرور کاربران خاصی را هدف قرار می دهد.
برای مثال، تبلیغات فیس بوک به شما نیازی ندارد که با افرادی که تبلیغ شما هدف قرار می دهد، ارتباط قبلی داشته باشید. اگر نمایه کاربری آنها با هدف از پیش تعیین شده شما مطابقت داشته باشد، تبلیغ شما در کنار فید خبری آنها یا به عنوان محتوای حمایت شده در فید خبری آنها ظاهر می شود.

نقش ایمیل در تولید سرنخ را شرح دهید؟

ایمیل ها یکی از بهترین راه ها برای تبلیغ کسب و کار تولیدی شما هستند. این یکی از اجزای حیاتی کمپین تولید سرنخ است و یکی از مؤثرترین راه‌هایی است که کسب‌وکارها با مشتریان ارتباط برقرار می‌کنند و با مشتریان بالقوه آشنا می‌شوند.
سرنخ‌های تبدیل‌های وب‌سایت، نمایشگاه‌های تجاری و سایر کمپین‌های تبلیغاتی باید با محتوای مرتبط و مفید درگیر شوند و ایمیل‌ها روشی مقرون به صرفه برای انجام این کار ارائه می‌کنند. این به همان اندازه که برای مشتریان فعلی مهم است برای سرنخ های بالقوه نیز مهم است. ارسال ایمیل‌های دوره‌ای با محتوای مستقیم و مفید مخصوص صنعت، شرکت شما را در ذهن مشتریان نگه می‌دارد.
لیست های ایمیل خود را برای هدف قرار دادن کاربران خاصی که اطلاعات تماس خود را با شما به اشتراک گذاشته اند تقسیم کنید. به عنوان مثال، مهندسان طراح ممکن است ایمیل‌هایی با اطلاعات فنی بیشتری نسبت به ایمیل‌هایی که مدیران تدارکات را مورد توجه قرار می‌دهند، دریافت کنند.
این به شما این امکان را می دهد که به طور موثر افراد مختلف را در مراحل مختلف فرآیند خرید با محتوای شخصی سازی شده هدف قرار دهید و شانس خود را برای داشتن یک سرنخ با کیفیت بالا افزایش دهید.

7 دیدگاه برای “لیست سایت تبلیغات تولیدی

  1. Parham گفته:

    بنابراین قبل از انجام هرگونه تبلیغات، تحلیل بازار و رقبا در کنار شناخت مخاطبین برند و عناصر اصلی استراتژی بازاریابی موفق برند را در دستور کار خود قراردهید.

  2. Nazanin heshmati گفته:

    تبلیغات جستجو که برای موتور های جستجو طراحی شده اند از کارامد ترین تبلیغات هستند که زمانی که مخاطبی محتوای مربوط به عنوان ارائه شده در سایت شما را سرچ میکنند ، سایت به طور پیش فرض محتوا سایت شمارا ارائه و باعث رشد شما میشود .

  3. متاورس آینده من گفته:

    مهم نیست نوع کسب و کار شما چیه شما باید برای رشد کسب و کار خود از انواع لیست سایت تبلیغات تولیدی برای رشد کسب و کار خود استفاده بفرمایید

  4. مرضیه ثاقب علیزاده گفته:

    9 نوع رسانه تبلیغاتی در دسترس یک تبلیغ کننده عبارتند از: (1) پست مستقیم (2) روزنامه و مجلات (3) تبلیغات رادیویی (4) تبلیغات تلویزیونی (5) تبلیغات فیلم (6) تبلیغات در فضای باز (7) نمایش پنجره (8) نمایشگاه و نمایشگاه و (9) تبلیغات ویژه!

  5. berlin گفته:

    انیمیشن سه بعدی یکی از بهترین و پراستفاده ترین انواع تبلیغات کالا است. می‌توانید از آن برای تبلیغات دیجیتال، تلویزیون، موبایل، مانیتورهای بزرگ، افزودن به صفحات محصولات و لیست های تجارت الکترونیکی خود استفاده کنید.

  6. Amin DehghanNejad گفته:

     تبلیغات بنری گوگل، می‌توانید با فعالسازی یک کمپین و تعریف بنرهای خود، به راحتی در معرض چشم میلیون‌ها کاربر قرار میگیرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *