ویژگی های سایت تبلیغات تولیدی

ویژگی های سایت تبلیغات تولیدی

این مهم است که صاحبان مشاغل اصول نوشتن یک آگهی خوب را درک کنند. همه مشاغل نیاز به ارتقا دارند. من میلیون ها و میلیارد ها ریال را دیده ام که صرف تبلیغات بی اثر، ضعیف یا کاملا بد می شود. اما مهمتر از همه، از شما می خواهم که تجارت خود را گسترش دهید و تبلیغات موثر در همه اشکال آن ضروری است. برای آشنایی بیشتر با تبلیغات موثردر این مقاله قصد بررسی ویژگی های سایت تبلیغات تولیدی را داریم

ویژگی هایی که برای مشتریان سایت تبلیغات تولیدی مهم است

به هر حال، شما به مشتریان جدید نیاز دارید زیرا بدون آن ها کسب و کار شما شکست خواهد خورد. خبر خوب این است که اصول اصلی نحوه تولید یک تبلیغ مناسب عملاً برای هر چیزی که ممکن است بخواهید به عنوان یک ابزار تبلیغاتی استفاده کنید، اعمال می شود.

این ویژگی ها محدود به موارد زیر نیست

  • بروشورها
  • ایمیل ها
  • تراکت ها و سایر پست ها و جزوات
  • آگهی های مجلات و روزنامه ها
  • تبلیغات آنلاین (نمایش و…)
  • کارت پستال
  • وب سایت ها، از جمله آنهایی که برای تبلیغات آنلاین استفاده می شوند
  • و…

یازده نکته برای ایجاد تبلیغ موثر

برای ساختن یک تبلیغ یا کمپین تبلیغاتی که واقعا کار می کند، ممکن است کمی آزمون و خطا (آزمایش) طول بکشد، اما پیروی از این 11 نکته واقعی و آزموده شده می تواند به شما کمک کند به نتایجی که به آن امیدوار هستید برسید.

1. چه چیزی شما را از رقبا متمایز می کند؟

تبلیغات موثر می تواند به شما کمک کند که برجسته شوید مردم همیشه با تبلیغات انواع مشاغل در تماس هستند.

بنابراین، چه چیزی باعث می شود که مشتریان بالقوه شما در مقابل یکی از رقبای شما، محصول یا خدمات شرکت شما را بخرند؟ این چیزی است که شما باید با تبلیغات خود متوجه شوید و روی آن تمرکز کنید. به مشتریان بالقوه خود نشان دهید که چرا کسب و کار شما انتخاب شماره یک آنهاست و چرا آنها حتی نباید رقبای شما را در نظر بگیرند. سپس، شانس خوبی وجود دارد که نخواهند کرد.

آنچه من در اینجا در مورد آن صحبت می کنم معمولاً در محافل بازاریابی به عنوان “پیشنهاد فروش منحصر به فرد” نامیده می شود.

هر تبلیغی باید پیشنهادی را به مصرف کننده ارائه دهد – نه فقط کلمات، پف کردن محصول یا تبلیغات در پنجره. هر آگهی باید به هر خواننده بگوید: “این محصول را برای این مزیت خاص خریداری کنید.”

پیشنهاد باید پیشنهادی باشد که رقابت نتواند یا ارائه ندهد. باید منحصر به فرد باشد. چه در برند یا در ادعایی که بقیه آن منطقه تبلیغاتی خاص ایجاد نمی کند.

این پیشنهاد باید به اندازه کافی قوی باشد تا توده ها را به حرکت درآورد، یعنی مشتریان جدید و همچنین مشتریان بالقوه را جذب کند.

یک کاغذ و چند قلم بیرون بیاورید و با این کار لذت ببرید. من مطمئن هستم که شما از همان لحظه شروع به ارائه ایده های درخشان خواهید کرد.

2. از یک عنوان قدرتمند استفاده کنید و توجه مشتریان را جلب کنید

مردم چیزها را به سرعت اسکن می کنند. آنها هر روز با تبلیغات زیادی در تماس هستند که نمی توانند هر کدام را بخوانند. به همین دلیل است که باید مطمئن شوید که تبلیغات شما واقعاً توجه آنها را جلب کرده و حفظ می کند.

جلب توجه نیازمند مهارت و تمرین است. جلب توجه نیز می تواند ظریف باشد.

شما این کار را با یک تیتر موثر انجام می دهید. بزرگترین مرد تبلیغاتی تاریخ، دیوید اوگیلوی، می‌گوید: «به‌طور میانگین، پنج برابر تعداد افرادی که تیتر را می‌خوانند، بیشتر از کسانی هستند که نسخه‌های متنی را می‌خوانند. وقتی تیتر خود را نوشتید، هشتاد سنت از دلار خود را خرج کرده اید.

ویژگی های سایت تبلیغات تولیدی
ویژگی های سایت تبلیغات تولیدی

3. به آنها پیشنهادی بدهید که نمی توانند رد کنند

مصرف کنندگان عاشق معامله هستند. پس به آنها پیشنهاد خوبی بدهید تا بارها و بارها به شما مراجعه کنند. فرقی نمی‌کند قیمتی بی‌رقیب، آزمایشی رایگان، حمل و نقل رایگان یا بسته‌ای بسته‌بندی شده ارائه دهید، برای ارائه یک معامله خوب به مشتریان خود به موفقیت شما کمک می‌کند.

هنگامی که پیشنهاد مقاومت ناپذیر خود را ارائه کردید، مطمئن شوید که آن را با افتخار تبلیغ می کنید. وقتی مردم می بینند که شما چیزی عالی برای ارائه به آنها دارید، برای مقاومت در برابر آن مشکل خواهند داشت.

در تعیین میزان هزینه ای که می توانید برای یک محصول یا خدمات مقدماتی خرج کنید، به ارزش کلی Client Lifetime Value (CLV) فکر کنید، مبلغی که مشتری در طول زمان برای شرکت شما سود خواهد برد.

یکی از مشتریانی که با او کار کردم در ابتدا تردید داشت که ۱۵۰ دلار سود برای یک سرویس معرفی برای به دست آوردن مشتری جدید از دست بدهد.

او بسیار متعجب شد از اینکه متوجه شد آن مشتریان جدید CLV 5000 دلاری دارند. عددی بیش از 33 برابر سرمایه گذاری اولیه از نظر سود از دست رفته. بنابراین هر بار که 150 دلار را برای به دست آوردن مشتری جدید سرمایه گذاری نمی کرد، 4850 دلار از دست داده بود.

4. در مورد مزایا صحبت کنید

تبلیغات باید روی مزایا تمرکز کنند. توضیح دادن ویژگی‌های محصولات یا خدمات شما مهم است، اما توضیح مزایای آن برای مشتری در واقع موضوع است. از این گذشته، مردم بیشتر به آنچه از خدمات شما به دست می آورند علاقه مند هستند تا آنچه شما انجام می دهید. معنی دارد؟

این پیچیده نیست. در اینجا کاری است که برای فهمیدن این موضوع انجام می دهید:

  • تمام خدمات (یا محصولات) خود را فهرست کنید.
  • برای هر یک، هر کاری را که سرویس (ویژگی) انجام می دهد فهرست کنید.
  • سپس، لیست بعدی را فهرست کنید که نتیجه هر ویژگی چیست.

به عنوان مثال، بگویید شما یک حسابدار مالیاتی هستید. یکی از ویژگی های خدمات شما این است که یک وب سایت دارید که در آن مشتریان می توانند وارد شوند و به اسناد مالیاتی خود 24/7 دسترسی داشته باشند. مزیت بزرگ این است که باعث صرفه جویی در زمان و ناراحتی مشتری می شود.

5.یک آگهی تبلیغاتی ایجاد کنید

فرهنگ لغت وبستر می گوید که “تبلیغات” “تبلیغاتی است که قالب سرمقاله را تقلید می کند.” به عبارت دیگر، تبلیغی است که شبیه یک مقاله خبری است.

در اینجا دلیل اهمیت این موضوع است. مردم هفت برابر بیشتر احتمال دارد که یک مقاله خبری بخوانند تا یک آگهی.مردم در تمام طول روز با تبلیغات معمولی در تماس هستند. اگر شما بیشتر از آنچه دیگران ارائه می دهند به آنها پیشنهاد ندهید واقعاً هیچ انگیزه ای برای آنها وجود ندارد که آگهی شما را بخوانند.

ایجاد یک تبلیغ موثر که توجه را به خود جلب کند و اطلاعات زیادی ارائه دهد، همیشه آسان نیست. اما یک آگهی تبلیغاتی می تواند به این هدف دست یابد زیرا احتمال بیشتری وجود دارد که روی آن کلیک و خوانده شود.

نمونه تبلیغاتیاین نوع تبلیغات خوانندگان را تشویق می کند که به شرکت شما علاقه مند شوند زیرا حاوی اطلاعات بیشتری است. وقتی خوانندگان متوجه شدند که این مقاله فقط کسب و کار شما را تبلیغ نمی کند، بلکه به آنها کمک می کند، می خواهند بیشتر مطالعه کنند. به عنوان مثال، آگهی می تواند به آنها توصیه ها، نکات و اطلاعات زیادی را ارائه دهد و اینکه چگونه شرکت و محصولات شما می توانند به آنها کمک کنند.

بهترین مثالی که به ذهن می رسد تبلیغی است که بیش از 60 سال پیش در وال استریت ژورنال منتشر شد. این آگهی با عنوان «آنچه همه باید درباره این تجارت سهام و اوراق قرضه بدانند» منتشر شد و حاوی 6540 کلمه بزرگ بود! این در قالب تبلیغاتی ارائه شد و 10000 درخواست در یک روز ایجاد کرد.

ویژگی های سایت تبلیغات تولیدی
ویژگی های سایت تبلیغات تولیدی

6. ترس مشتریان را از بین ببرید و پیشنهاد خود را تا حد امکان بدون ریسک ارائه دهید

مردم در مورد خرج کردن پول خود عصبی هستند. کلاهبرداران و محصولات بی کیفیت بسیار زیادی وجود دارد. مردم نگران هستند که در مورد بسیاری از محصولات و خدمات، پول نقد خود را که به سختی به دست آورده اند هدر دهند.

اگر مردم می ترسند که پول خود را از دست بدهند و از خرید خود پشیمان شوند، بعید است که محصول شما را بخرند. اما، اگر این تردیدها را برطرف کنید، به مردم انگیزه داده می شود تا محصول یا خدمات شما را امتحان کنند.

بنابراین ارائه گارانتی بدون ریسک ایده خوبی است. دانستن اینکه هیچ ریسکی وجود ندارد و آنها چیزی برای از دست دادن با خرید محصول یا خدمات شما ندارند، یک انگیزه خرید قدرتمند است. این ریسک را “معکوس” می کند و بخشی از آن را متوجه فروشنده می کند. به این “معادل ریسک” می گویند.

اگر مشتریان بالقوه بدانند که اگر راضی نباشند می توانند پول خود را پس بگیرند، کمتر نگران هدر دادن پول نقد خواهند بود و به احتمال زیاد آن را امتحان خواهند کرد.

بعلاوه، اگر شرکت مایل به حمایت از یک محصول باشد، بسیاری از مردم فوراً احساس بهتری نسبت به آن دارند. این نشان می‌دهد که محصول شما ارزشمند است و از پشتیبان‌گیری آن با گارانتی بدون ریسک نمی‌ترسید.

7. تماس برای اقدام و درخواست از آنها برای خرید یا عدم خرید

فقط به مشتریان بالقوه خود در مورد آنچه شرکت شما ارائه می دهد بگویید. آنها را تشویق کنید تا اقدام کنند. مستقیماً به آنها بگویید که روی تبلیغ شما کلیک کنند، محصول شما را سفارش دهند، هزینه خدمات شما را پرداخت کنند و…

به عنوان مثال، «تماس برای اقدام» شما می‌تواند افراد را تشویق کند که برای اطلاعات بیشتر به شما ایمیل بزنند، فرمی را برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات شما پر کنند، به خبرنامه ایمیل هفتگی یا ماهانه شما بپیوندند یا محصول یا خدمات شما را خریداری کنند. حتی می تواند کاربران را هدایت کند تا به جای تماشای تبلیغات، روی تبلیغ شما کلیک کنند تا آنها را به وب سایت شما ببرند.

شما باید از کلمات مهیج و زبان متقاعد کننده استفاده کنید تا این فشار اضافی را ایجاد کنید. در اینجا گزیده‌ای از یکی از موفق‌ترین آگهی‌های تاریخ است، آگهی مجله‌ای که در سال 1937 کتاب معروف «چگونه دوست به دست آوریم و بر افراد تأثیر بگذاریم» فروخته شد، که هم معکوس شدن ریسک و هم دعوت به عمل را نشان می‌دهد.

8. کاری کنید که فوری به نظر برسد، به آنها دلیلی برای خرید همین حالا بدهید

شما نمی خواهید فقط بذر را با تبلیغات خود بکارید، بلکه می خواهید مردم همین حالا به جلو حرکت کنند و کاری در مورد پیشنهاد شما انجام دهند.

وقتی مردم یک تبلیغ را می بینند و فکر می کنند بعداً یک شرکت را امتحان کنند، ممکن است واقعاً قصد انجام این کار را داشته باشند. اما، مردم اغلب به زندگی خود ادامه می دهند و همه تبلیغات و محصولی را که ممکن است به آن علاقه مند بوده اند فراموش کنند. شما می توانید این فوریت را به هر روشی ایجاد کنید.

به عنوان مثال، می توانید پیشنهاد مقاومت ناپذیر خود را محدود به زمان کنید. اگر مردم ببینند که فقط زمان معینی دارند، مثلاً چند ساعت یا چند روز، تا به یک معامله فراموش نشدنی دست بزنند که قبلاً نسبت به آن بسیار هیجان‌زده هستند، به احتمال زیاد اکنون حرکتی را انجام می‌دهند تا بعداً.

بسیاری از مردم تصور می کنند که بعداً می توانند همان معامله را دریافت کنند. اما اگر بدانند که نمی توانند، به احتمال زیاد اکنون معامله را انجام می دهند.

این تنها راه ایجاد احساس فوریت نیست. همچنین می‌توانید فصل یا رویدادی را که محصول شما برای خرید مردم در حال حاضر به کارتان می‌آید، بیاورید.

صرف نظر از اینکه چگونه ممکن است آن را انتخاب کنید، مهم است که به مشتریان بالقوه خود اطلاع دهید که اکنون زمان انجام حرکت است.

ویژگی های سایت تبلیغات تولیدی
ویژگی های سایت تبلیغات تولیدی

9. از گواهینامه ها استفاده کنید

توصیفات مشتریان راضی اثبات می کند. یکی از مهمترین بخش های ایجاد یک تبلیغ موثر، ایجاد اعتماد و علاقه به شرکت شما است.

به یاد داشته باشید که مردم این روزها نگرانی های زیادی دارند، به خصوص زمانی که آنلاین هستند. ایجاد اعتماد در کسب و کار، محصولات و خدمات آن بسیار مهم است تا آنها بدانند که شرکت شما انتخاب درستی است. شما می توانید این کار را با نشان دادن اینکه دیگران در گذشته از تصمیم آنها برای خرید یا همکاری با شما راضی بوده اند انجام دهید.

یک راه عالی برای انجام این کار اضافه کردن یک یا دو گواهی به تبلیغات خود از طرف کسانی است که از شرکت شما و محصولات آن راضی هستند.

امروزه افراد بی‌شماری هنگام خرید کسب‌وکارها، محصولات و خدمات جدید به بررسی آنلاین متکی هستند.

مردم به سایر مصرف کنندگان اعتماد دارند و می خواهند بدانند آنها در مورد یک شرکت چه می گویند. نمی‌توانید مردم را وادار کنید به دنبال نظرات آنلاین درباره کسب‌وکارتان باشند، اما می‌توانید با اضافه کردن یک گواهی از مشتری فعلی که از آنچه شما ارائه می‌دهید راضی است، همین آرامش را به آنها بدهید.

مشاهده اینکه سایر مصرف کنندگان که دقیقاً مانند آنها هستند، از محصول شما راضی هستند، می تواند مشتریان بالقوه را تشویق کند که شما را امتحان کنند.

10. از گرافیک هیجان انگیز استفاده کنید

مردم با چشمانشان تصمیم میگیرند. متن ساده روی پس زمینه ساده می تواند خسته کننده باشد. مردم همیشه نمی خواهند همه آنچه در یک آگهی یا مقاله نوشته شده است را بخوانند.

شما می توانید با افزودن گرافیک های هیجان انگیز به تبلیغات خود، علاقه بصری مشتریان خود را جلب کنید.

به عنوان مثال، می‌توانید تصویری از آنچه ارائه می‌دهید ارسال کنید، یا می‌توانید چیزی را پست کنید که توجه را به خود جلب کند. می‌توانید عکس‌ها را خودتان بگیرید، یا می‌توانید به‌دنبال تصاویر بدون حق امتیاز و بدون هزینه آنلاین باشید. صرف نظر از این، افزودن چیزی بصری به جلب توجه و علاقه بیشتر به شرکت شما کمک می کند.

11. اطلاعات تماس کامل

باور نمی کنید چند بار تبلیغات، آگهی های مجلات اغلب گران قیمت، پوسترها، بیلبوردها و غیره را بدون اطلاعات تماس واضح شرکت دیده ام. این اشتباه را نکنید.

شما به آنها گفته اید که چه چیزی می فروشید، حالا به آنها بگویید آن را از کجا بخرند. هر چیز دیگری هدر دادن پول است.

شما باید از تبلیغات خود برای پیوند دادن افراد به وب سایت خود برای کسب اطلاعات بیشتر به عنوان بخشی از اطلاعات تماس استفاده کنید. این امر به چند دلیل ضروری است.

یکی، اگر مردم سایت شما را بررسی کنند و تحت تاثیر آن قرار بگیرند، شانس بیشتری برای تبدیل آنها به مشتریان واقعی خواهید داشت.

ثانیاً، می‌توانید نحوه عملکرد تبلیغات خود و اینکه چه سرنخ‌هایی در وب‌سایت ایجاد می‌شوند را پیگیری کنید تا از میزان عملکرد کمپین خود ایده بگیرید. بنابراین، اگر به نتایجی که به دنبال آن هستید دست یابید، می‌دانید که در کجا باید تغییرات ایجاد کنید.

ارائه بیش از حد اطلاعات به مشتریان

به یاد داشته باشید که همیشه در مورد مشتریان خود باید بیش از حد تحویل دهید. ایجاد یک تبلیغ موثر عالی است، اما اگر مشتریان خود را راضی نکنید، تبلیغات شما را به جایی نمی رساند. بنابراین، باید روی ارائه بهترین تجربه برای همه مشتریان خود تمرکز کنید.

اگر همیشه بیش از آنچه آنها انتظار دارند ارائه دهید، پس هرگز نباید نگران ناامید شدن کسی باشید. سپس، می بینید که مشتریان خود بارها و بارها برمی گردند و احتمال بیشتری دارد که به دوستان خود درباره شرکت شما بگویند.

ویژگی های سایت تبلیغات تولیدی
ویژگی های سایت تبلیغات تولیدی

خود را متمایز کنید

این 11 نکته برای ایجاد یک تبلیغ مؤثر می تواند به تبلیغات شما کمک کند تا سر و سامان بیشتری نسبت به تبلیغات شما داشته باشد. شما قادر خواهید بود تبلیغات چشم نوازی ایجاد کنید که مردم را نسبت به آنچه ارائه می دهید هیجان زده کند. این به بهبود نرخ تبدیل شما برای تبدیل مشتریان بالقوه به مشتریان واقعی کمک می کند. تبلیغات مهم است و تبلیغات خوب چیزی است که به موفقیت شرکت شما کمک می کند.

ویژگی هایی که برای مشتریان سایت تبلیغات تولیدی مهم است چیست؟

به هر حال، شما به مشتریان جدید نیاز دارید زیرا بدون آن ها کسب و کار شما شکست خواهد خورد. خبر خوب این است که اصول اصلی نحوه تولید یک تبلیغ مناسب عملاً برای هر چیزی که ممکن است بخواهید به عنوان یک ابزار تبلیغاتی استفاده کنید، اعمال می شود.
این ویژگی ها محدود به موارد زیر نیست
بروشورها
ایمیل ها
تراکت ها و سایر پست ها و جزوات
آگهی های مجلات و روزنامه ها
تبلیغات آنلاین (نمایش و…)
کارت پستال
وب سایت ها، از جمله آنهایی که برای تبلیغات آنلاین استفاده می شوند
و…

در ویژگی های سایت تبلیغات تولیدی چه چیزی شما را از رقبا متمایز می کند؟

تبلیغات موثر می تواند به شما کمک کند که برجسته شوید مردم همیشه با تبلیغات انواع مشاغل در تماس هستند.
بنابراین، چه چیزی باعث می شود که مشتریان بالقوه شما در مقابل یکی از رقبای شما، محصول یا خدمات شرکت شما را بخرند؟ این چیزی است که شما باید با تبلیغات خود متوجه شوید و روی آن تمرکز کنید. به مشتریان بالقوه خود نشان دهید که چرا کسب و کار شما انتخاب شماره یک آنهاست و چرا آنها حتی نباید رقبای شما را در نظر بگیرند. سپس، شانس خوبی وجود دارد که نخواهند کرد.
آنچه من در اینجا در مورد آن صحبت می کنم معمولاً در محافل بازاریابی به عنوان “پیشنهاد فروش منحصر به فرد” نامیده می شود.
هر تبلیغی باید پیشنهادی را به مصرف کننده ارائه دهد – نه فقط کلمات، پف کردن محصول یا تبلیغات در پنجره. هر آگهی باید به هر خواننده بگوید: “این محصول را برای این مزیت خاص خریداری کنید.”
پیشنهاد باید پیشنهادی باشد که رقابت نتواند یا ارائه ندهد. باید منحصر به فرد باشد. چه در برند یا در ادعایی که بقیه آن منطقه تبلیغاتی خاص ایجاد نمی کند.
این پیشنهاد باید به اندازه کافی قوی باشد تا توده ها را به حرکت درآورد، یعنی مشتریان جدید و همچنین مشتریان بالقوه را جذب کند.
یک کاغذ و چند قلم بیرون بیاورید و با این کار لذت ببرید. من مطمئن هستم که شما از همان لحظه شروع به ارائه ایده های درخشان خواهید کرد.

ارائه بیش از حد اطلاعات به مشتریان در ویژگی های سایت تبلیغات تولیدی چیست؟

به یاد داشته باشید که همیشه در مورد مشتریان خود باید بیش از حد تحویل دهید. ایجاد یک تبلیغ موثر عالی است، اما اگر مشتریان خود را راضی نکنید، تبلیغات شما را به جایی نمی رساند. بنابراین، باید روی ارائه بهترین تجربه برای همه مشتریان خود تمرکز کنید.
اگر همیشه بیش از آنچه آنها انتظار دارند ارائه دهید، پس هرگز نباید نگران ناامید شدن کسی باشید. سپس، می بینید که مشتریان خود بارها و بارها برمی گردند و احتمال بیشتری دارد که به دوستان خود درباره شرکت شما بگویند.

7 دیدگاه برای “ویژگی های سایت تبلیغات تولیدی

  1. Amin DehghanNejad گفته:

    سايت هاي تبليغاتي، که در ایران  و خارج از ایران به صورت رایگان ارائه خدمات می‌کنند، تعداد زیادی هستند که در حال فعالیت هستند. افراد می‌توانند در تمام سراسر کشور و خارج از کشور با دسترسی به اینترنت به آسانی به این سایت‌ها دسترسی داشته باشند و ثبت آگهی کنند

  2. متاورس آینده من گفته:

    شما اگر دارای کسب و کلر تولیدی می باشید برای فروش به سایت حتما احتياج دارید برای این کار حتما توصیه می کنم این مقاله بسیار مفید را مطالعه بفرمایید با تشکر

  3. Nazanin heshmati گفته:

    اگر به دنبال ثبت آگهی در سایت های تبلیغاتی هستید باید در نظر داشته باشید که ، تولید محتوا قوی تنها گزینه ای است که شما را از رقبای خود جدا و متمایز میکند و میتواند در ذهن مخاطب ثبت شود

  4. مرضیه ثاقب علیزاده گفته:

    این مهم است که صاحبان مشاغل اصول نوشتن یک آگهی خوب را درک کنند.

    همه مشاغل نیاز به ارتقا دارند. من دیده ام که هزاران و میلیون ها دلار صرف تبلیغات بی اثر، ضعیف یا کاملا بد شده است – و من می خواهم از این درد شما نجات پیدا کنم. اما مهمتر از همه، من از شما می خواهم که تجارت خود را گسترش دهید و تبلیغات موثر در همه اشکال آن ضروری است.

    به هر حال، شما به مشتریان جدید نیاز دارید زیرا بدون آنها کسب و کار شما شکست خواهد خورد. خبر خوب این است که اصول اصلی نحوه تولید یک تبلیغ مناسب عملاً برای هر چیزی که ممکن است بخواهید به عنوان یک ابزار تبلیغاتی استفاده کنید، اعمال می شود.

  5. Parham گفته:

    همان‌طور که گفته شد تبلیغات اینترنتی مجموعه‌ای از ابزارها برای رساندن پیام‌های تبلیغاتی به مردم در سراسر جهان است که از اینترنت به عنوان بستر بازاریابی جهانی استفاده می‌کنند.

  6. berlin گفته:

    یکی از مهم ترین عوامل در تبلیغات تماس تبلیغات شما با مردم است شما باید با روش های درست تبلیغات خودرا در معرض دید مدام مردم قرار بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *