سایت تبلیغات تولیدی تاثیرگذار

سایت تبلیغات تولیدی تاثیرگذار

15 نمونه بازاریابی محتوا تاثیرگذار که امروزه می توانید از آنها استفاده کنید. آیا تا به حال احساس کرده اید که ایده های کمپین های بازاریابی محتوای خود را از طریق سایت تبلیغات تولیدی تاثیرگذار تمام کرده اید؟ شما تنها نیستید

بازاریابی محتوا از طریق سایت تبلیغات تولیدی تاثیرگذار

بازاریابی محتوا به معنای استفاده از محتوا برای جذب و حفظ بازدیدکنندگان و در نهایت تبدیل آنها به مشتری است و اکثر افرادی که از آن استفاده می کنند، می دانند که موثر است.

فقط یک مشکل وجود دارد: بازاریابی محتوا می تواند کار بسیار سختی باشد.

اگر روز به روز کمپین های بازاریابی محتوا را اجرا می کنید، ارائه مداوم ایده های جدید و حفظ شتاب کار دشواری است.

به همین دلیل ما این مقاله را نوشته ایم. از وبلاگ نویسی و رسانه های اجتماعی گرفته تا بازاریابی ویدیویی و بصری، ما مجموعه ای عالی از نمونه های بازاریابی محتوا از طریق سایت تبلیغات تولیدی تاثیرگذار را برای الهام بخشیدن به شما داریم.

این نمونه‌های بازاریابی از دنیای تجارت به شما کمک می‌کند راه‌های جدیدی برای خلاقیت پیدا کنید و بازاریابی محتوای الهام‌بخش خود را برای به دست آوردن سرنخ و فروش ایجاد کنید.

اهداف بازاریابی محتوا از طریق سایت تبلیغات تولیدی تاثیرگذار

بازاریابی محتوا تولید و تنظیم عمدی محتوا با هدف جذب مشتریان بالقوه جدید و پرورش آنها به عنوان سرنخ است.

این شامل هر شکلی از پیام‌رسانی است که برای جذب، آموزش، اطلاع‌رسانی، متقاعد کردن و الهام بخشیدن به مشتریان احتمالی برای نزدیک‌تر کردن آنها به مشتری شدن استفاده می‌کنید.

هدف بازاریابی محتوا لزوماً فروش فوری نیست، بلکه تولید سرنخ همراه با شناخت قوی برند است.

این نوع بازاریابی ممکن است از طریق وبلاگ‌ها، خبرنامه‌ها، کتاب‌های الکترونیکی، انجمن‌ها/تلفن‌های گفتگو، ویدئوها (کسب‌وکارها در حال ایجاد وبینارهای بیشتر و بیشتر)، کانال‌های رسانه‌های اجتماعی و بسیاری از پلتفرم‌های دیگر ارائه شوند.

به طور خلاصه، بازاریابی محتوا در مورد ایجاد محتوای با کیفیت بالا برای جذب مشتریان بالقوه و تبدیل آنها به دنبال کنندگانی است که در مورد محصولات و خدمات شما صحبت می کنند.

مزایای بازاریابی محتوا از طریق سایت تبلیغات تولیدی تاثیرگذار

بازاریابی محتوا همچنین دارای چندین مزیت است و می تواند به شما در افزایش آن کمک کند.

ترافیک

شما ترافیک را از موتورهای جستجو، رسانه های اجتماعی، افرادی که پیوندها را در ایمیل یا سایت های اشتراک مقاله دنبال می کنند هدایت می کنید.

فروش

بازاریابی محتوا اغلب یک راه عالی نه تنها برای هدایت ترافیک، بلکه برای هدایت ترافیک مناسب (افرادی که احتمال بیشتری برای تبدیل شدن به مشتری دارند) است.

مشترکین ایمیل

اگر در حال نوشتن مقاله هستید، می‌توانید افراد را وادار کنید تا در صفحه ثبت نام خود شرکت کنند (این بهترین مکان برای انجام این کار است پس سعی نکنید آن را در جای دیگری از آنها خارج کنید)

15 مثال برای بازاریابی محتوا

در اینجا فهرستی از مطالب وجود دارد که به شما کمک می‌کند به نمونه‌های بازاریابی محتوایی که بیشتر می‌خواهید ببینید بروید.

  • نمونه های وبلاگ نویسی
  • نمونه های بازاریابی رسانه های اجتماعی
  • نمونه های آزمایش شده و واقعی بازاریابی محتوایی
  • نمونه های بازاریابی محتوای بصری
  • نمونه های بازاریابی ویدئویی

نمونه های وبلاگ نویسی

وقتی اکثر مردم به انواع بازاریابی محتوا فکر می کنند، وبلاگ نویسی را نقطه شروع می دانند. وبلاگ نویسی به شما کمک می کند تا با اطلاعات مفید توجه بازدیدکنندگان را جلب کنید و محتوایی را برای تقویت حضور در رسانه های اجتماعی و تقویت تلاش های SEO شما نیز فراهم می کند.

در اینجا چند نمونه از شرکت هایی که آن را به درستی انجام می دهند آورده شده است:

1.وب سایت OptinMonster

از آنجایی که ما در حال نوشتن یک پست وبلاگ در مورد نمونه های بازاریابی محتوا هستیم، فکر کردیم وبلاگ OptinMonster مناسب ترین مکان برای شروع خواهد بود.

وب سایت OptinMonster یک منبع ارزشمند برای مشتریان فعلی (به دنبال استفاده از OptinMonster به روش های جدید)، و همچنین برای مشتریان احتمالی است.

سایت تبلیغات تولیدی تاثیرگذار
سایت تبلیغات تولیدی تاثیرگذار
صفحه وبلاگ  Optinmonster

از طریق این وبلاگ، OptinMonster  به یک منبع معتبر در مورد نکات، ابزارها و استراتژی های تولید سرنخ تبدیل شده است.

برای افرادی که می خواهند مشترکان ایمیل خود را افزایش دهند، تبدیل های خود را افزایش دهند و فروش بیشتری را افزایش دهند، وبلاگ OptinMonster یک برگه عالی برای نشانک گذاری است.

همچنین به این ترتیب OptinMonster توانست بیش از 1213437 وب سایت را که از خدمات آن استفاده می کنند جذب کند.

2. وبسایت بافر

Buffer  یکی از نمونه های مورد علاقه ما در بازاریابی محتوایی است که به دلیل استراتژی بازاریابی محتوای سه بعدی است.

این شرکت از وبلاگ نویسی مهمان برای تقویت رشد اولیه خود استفاده می کرد، چند بار در روز می نوشت و محتوا را در سایت های با دید بالا منتشر می کرد. این استراتژی هک رشد به Buffer کمک کرد تا 100000 کاربر اول خود را جذب کند.

در وبلاگ خود بافر، این شرکت در ابتدا بر نوشتن برای افرادی تمرکز داشت که بر مشتریان خود تأثیر می گذاشتند و محتوایی با کیفیت بالا و قابل اشتراک گذاری بالا تولید می کردند.

نمونه های بازاریابی محتوا از وبسایت بافر

Buffer اکنون دارای چهار وب سایت است، از جمله وبلاگ شفافیت و وبلاگ باز، جایی که آنها طی سال ها فراز و نشیب های تجاری را به اشتراک گذاشته اند و بهترین محتوای خود را از طریق ایمیل مارکتینگ معمولی به اشتراک می گذارند .

نتایج به خودی خود صحبت می کنند: Buffer یک نام تجاری بسیار شناخته شده و قابل اعتماد است که تقریباً 400000 کاربر دارد و حدود یک میلیون دنبال کننده در چندین سایت رسانه اجتماعی دارد.

3.سایت Hubspot

وقتی به نمونه هایی از بازاریابی محتوا فکر می کنید که به درستی انجام شده است، Hubspot  همیشه در لیست است:

  • نوشتن پست های وبلاگ عمیق در مورد مسائلی که بازدیدکنندگان به آنها اهمیت می دهند
  • افزودن ارتقاء محتوا مانند کتاب های الکترونیکی به پست های وبلاگ خود
  • ایجاد یک مرکز اشتراک گذاری آموزشی و محتوا، Inbound.org (که هر ماه 321000 بازدیدکننده دارد) و فرصتی عالی برای ارتقای برنامه های صدور گواهینامه و مشارکت آن فراهم می کند.
  • ایجاد ویدیو برای فیس بوک و استفاده از لینکدین برای ارسال ترافیک به آن ویدیوها

4. ریپ کرل

Rip Curl خود را به عنوان “شرکت نهایی موج سواری” معرفی می کند. یکی از راه هایی که نشان می دهد فداکاری از طریق یک نشریه آنلاین به نام جستجو است.

rip curl یکی از بهترین نمونه های بازاریابی در دنیای تجارت است. جستجوی موج‌سواران برای بهترین موج‌ها و سبک زندگی نهایی موج‌سواری را به تصویر می‌کشد و عکاسی عالی و داستان‌هایی را که موج‌سواران برای موج‌سواران تعریف می‌کنند، نشان می‌دهد.

با بیش از 100000 مشترک یوتیوب و بیش از 2 میلیون دنبال کننده فیس بوک، این نمونه عالی از تطبیق محتوا با مخاطبان هدف شما برای رشد کسب و کار و سودآوری آن است.

نمونه های بازاریابی رسانه های اجتماعی

همانطور که در راهنمای خود در مورد رسانه های اجتماعی و SEO اشاره کردیم، اشتراک گذاری های اجتماعی می توانند به طور غیرمستقیم به رتبه بندی جستجو کمک کنند، که به نوبه خود به تولید سرنخ کمک می کند.

بنابراین جای تعجب نیست که بسیاری از شرکت‌ها بر محتوای رسانه‌های اجتماعی تمرکز کرده‌اند تا مخاطبان خود را شگفت زده کنند.

5. جنرال الکتریک

هنگامی که به دنبال نمونه های الهام بخش بازاریابی محتوای B2B هستید، جنرال الکتریک مکانی عالی برای شروع است.

ما در مورد ماشین لباسشویی و جاروبرقی صحبت نمی کنیم، بلکه در مورد تجارت دیگر این شرکت صحبت می کنیم: توربین های بادی، موتورهای جت، لوکوموتیو و غیره.

جنرال الکتریک مدتهاست که به دلیل استفاده از آنچه که برخی ممکن است به عنوان یک کسب و کار کسل کننده تلقی کنند و به آن جان بخشد، شهرت داشته است، و این کمپین بازاریابی محتوای اینستاگرام یک نمونه عالی است.

سایت تبلیغات تولیدی تاثیرگذار
سایت تبلیغات تولیدی تاثیرگذار
کمپین GEInstaWalk

جنرال الکتریک این کمپین را با اینفلوئنسر مارکتینگ ترکیب کرد و شش اینفلوئنسر اینستاگرام و چندین سوپر طرفدار را برای انجام #GEInstaWalk جذب کرد.

این به معنای گشت و گذار در تأسیسات تولیدی آنها و گرفتن، آپلود و هشتگ کردن تصاویر بود و نتایج دیدنی بود:

  • 8 میلیون بازدید از اکانت اینستاگرام جنرال الکتریک
  • 3 میلیون بازدید در هر تور
  • 3000 فالوور جدید

و بدون تبلیغات پولی انجام شد.

6. سایت RafflePress

RafflePress بهترین افزونه هدیه آنلاین برای وردپرس است. همچنین در تلاش است تا حضوری قوی در فیس بوک ایجاد کند، زیرا این پلتفرم راهی عالی برای افزایش بازدید از صفحه برای وبلاگش است و به عنوان یک امتیاز جانبی، آنها همچنین نظرات مشتریان را در بخش نظرات پست های خود دریافت می کنند.

در پایان، حتی چیزی به سادگی اشتراک‌گذاری مجدد پست‌های وبلاگ در رسانه‌های اجتماعی می‌تواند یک استراتژی بازاریابی محتوای عالی با رشد کسب‌وکار شما باشد.

7. وبسایت Intrepid Travel

Intrepid Travel  همه چیز درباره گروه های کوچک، ماجراجویی های بزرگ و سفر مسئولانه است. آن را با یک مرکز محتوا به نام مجله پشتیبانی می کند.

در مجله، داستان هایی از مسافران واقعی خواهید دید که تجربیات خود را به اشتراک می گذارند، که به شرکت کمک می کند بیشتر با مخاطبان اصلی خود ارتباط برقرار کند.

اما جنبه دیگری از استراتژی بازاریابی محتوای Intrepid، ارسال تصاویر سفر آرزویی از مسافران در فیس بوک است که آن را با محتوای خاص خود آمیخته است.

این به شرکت بیش از 600 هزار دنبال کننده فیس بوک و جوامع قوی در سایر سایت های رسانه های اجتماعی داده است.

8. سایت Superdrug

نمونه بازاریابی محتوای بعدی ما از هر دو مکان انتشار و رسانه های اجتماعی برای جلب توجه مخاطب استفاده می کند.

Superdrug می خواست آگاهی را در مورد مسائل مربوط به تصویر بدن افزایش دهد. برای انجام این کار، این شرکت از 18 طراح گرافیک در سراسر جهان درخواست کرد تا عکس یک مدل را در فتوشاپ ویرایش کنند تا آن را با هنجارهای زیبایی کشور خود مطابقت دهند.

این شرکت نتایج را در Buzzfeed و Huffington Post منتشر کرد که نتیجه آن موارد زیر است:

  • پوشش خبری بین‌المللی و قرارگیری با نشریات مهم مانند نیویورک تایمز، تلگراف و بیزنس اینسایدر
  • تأییدیه‌های افراد مشهور از کمپین
  • 3 میلیون بازدید از مطالعه اصلی
  • حدود 1 میلیون اشتراک اجتماعی

به علاوه این شرکت در یک دوره پنج روزه بیش از 1،000،000 صفحه از سایت خود بازدید کرد.

نمونه های آزمایش شده و واقعی بازاریابی محتوایی

در مرحله بعد، ما چند نمونه از بازاریابی محتوا در سایت تبلیغات تولیدی تاثیرگذار داریم که به تبلیغات رسانه های اجتماعی متکی نیستند.

9.وب سایت John Deere

هر کسی که در مورد بازاریابی محتوا اطلاعاتی داشته باشد احتمالاً نام The Furrow را شنیده است که به طور کلی یکی از اولین نمونه های بازاریابی محتوا به حساب می آید .

این نشریه برای اولین بار توسط John Deere در سال 1895 منتشر شد، این نشریه با هدف کمک به مشتریان شرکت در مورد مسائلی که با آن مواجه هستند و در عین حال نشان دادن تخصص شرکت بود.

نکته شگفت انگیز این است که با گذشت بیش از 120 سال، این نشریه همچنان ادامه دارد و اکنون به صورت آنلاین نیز در دسترس است.

the furrow  یکی از قدیمی ترین نمونه های بازاریابی محتوا در جهان است.

10.سایت AARP

در اینجا مثال دیگری از بازاریابی محتوا است که بر اهمیت شناخت مخاطبان و ارائه محتوای مورد نظر آنها تأکید می کند.

مجله AARP جوایزی را برای کیفیت محتوا، طراحی و عکاسی دریافت کرده است، اما هیچ چیز مرموزی در مورد موفقیت آن وجود ندارد.

آنها به خوانندگان خود گوش می دهند که از طریق ایمیل، نامه و رسانه های اجتماعی به آنها می رسند و از این اطلاعات برای تعیین موضوعاتی استفاده می کنند که بیشتر مورد توجه آنهاست.

این مجله بزرگ‌ترین مجله مصرف‌کننده آمریکا است که به ۲۲ میلیون خانوار می‌رسد. علاوه بر این، بیش از نیمی از 37 میلیون خواننده آن، سه شماره از چهار شماره اخیر را خوانده اند.

سایت تبلیغات تولیدی تاثیرگذار
سایت تبلیغات تولیدی تاثیرگذار

نمونه های بازاریابی محتوای بصری

تصاویر مایه حیات رسانه های اجتماعی هستند. آنها به راحتی شما را با مخاطبانتان مرتبط می کنند و به سرنخ های بالقوه راهی جذاب برای تعامل با برند شما می دهند.

حال بیایید به برخی از استراتژی های بازاریابی محتوای بصری که نشان داده شده است کارآمد نگاه کنیم.

11. زوماتو

Zomato  یک برنامه موبایل رستوران یاب است که در 24 کشور موجود است.

این شرکت در استراتژی بازاریابی خود از طنز استفاده می کند. به طور خاص، همانطور که این نمونه اخیر جعل یک فیلم نامزد اسکار نشان می دهد، تصاویری را ایجاد و به اشتراک می گذارد که به فرهنگ عامه ارجاع می دهند.

آنها ساده، خلاقانه و سرگرم کننده هستند و ثابت می کنند که با رویکرد مینیمالیستی می توانند این کار را انجام دهند.

این شرکت 1.4 میلیون دنبال کننده در توییتر، 1.9 میلیون در فیس بوک دارد و برنامه های آن صدها هزار بار دانلود شده است.

12.سایت Shutterstock

Shutterstock در تجارت تصاویر است و از تخصص خود برای ایجاد منبعی استفاده کرده است که همه می توانند از آن استفاده کنند: گزارش روندهای خلاق. این بر این واقعیت سرمایه گذاری می کند که مردم داده های قابل اعتماد را دوست دارند و این نوع منابع به طور گسترده به اشتراک گذاشته می شود.

بر اساس گزارش موسسه بازاریابی محتوا ، اینفوگرافی سال گذشته هزاران اشتراک اجتماعی را جذب کرد و بیش از 6 میلیارد بازدیدکننده از سایت را به خود جلب کرد .

Shutterstock  این منبع را تعاملی کرده است ، نه فقط تصاویر، بلکه ویدیو و موسیقی. تاکنون بیش از 10000 بار به اشتراک گذاشته شده است.

13. رولکس

فقط به این دلیل که شما یک برند نمادین هستید، به این معنی نیست که نمی توانید به طور کامل بازاریابی محتوا را تکان دهید.

رولکس این را با انتقال کیفیت و ماندگاری برند خود از طریق عکاسی عالی که کیفیت را ساطع می کند، ثابت می کند و طرفداران آن را دوست دارند. رولکس بیش از 7 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام و حدود 6.6 میلیون در فیس بوک دارد.

نمونه های بازاریابی ویدئویی

بازاریابی ویدیویی باعث آگاهی از برند، سرنخ ها و فروش می شود، بنابراین تعجب آور نیست که بسیاری از نمونه های بازاریابی محتوای ما شامل ویدیو می شوند.

14.وبسایت Blendtec

بیایید با Blendtec شروع کنیم، ویدیوهای وایرال شده‌ که ثابت می‌کند چیزی به نام صنعت خسته‌کننده وجود ندارد و اگر بتوانید آنچه مخاطبان شما را جذب می‌کند پی ببرید.

ممکن است بلندرها چندان جالب به نظر نرسند، اما وقتی چیزهای عجیب و غریب را در آنها قرار می دهید، بسیار بیشتر می شوند.

مجموعه ویدیویی Will It Blend شرکت را روی نقشه قرار داد و منجر به افزایش 700 درصدی فروش در یک دوره سه ساله شد.

امروزه کانال یوتیوب Blendtec بیش از 800000 مشترک دارد و کمپین همچنان قوی است و ویدیوها به طور منظم صدها هزار بازدیدکننده را به خود جلب می کنند.

15.وبسایت Hootsuite

هنگامی که استراتژی بازاریابی محتوای خود را راه اندازی می کنید، استفاده از فرهنگ عامه هرگز ضرری ندارد و یکی از محبوب ترین نمایش های آن در سال های اخیر Game of Thrones بوده است.

Hootsuite  از این به عنوان نقطه پرش استفاده کرد تا از طریق ویدیویی با عنوان A Game of Social Thrones، داستانی مرتبط درباره برند خود را بیان کند.

این ویدیو اکنون بیش از 1 میلیون بازدید داشته است و موفق ترین محتوای برند آنهاست.

16.سایت Zendesk

در اینجا یکی از جالب ترین نمونه های بازاریابی محتوا از دنیای تجارت آورده شده است. این مثالی است که در آن Zendesk روی چیزی که می توانست بر خلاف آنها باشد پرید و همزمان ارزش ها و شخصیت برند آنها را نشان داد.

سایت تبلیغات تولیدی تاثیرگذار
سایت تبلیغات تولیدی تاثیرگذار

هر زمان که محصول یا خدماتی را ارائه می دهید، شخصی وجود دارد که به دنبال جایگزینی می گردد. زمانی که Zendesk متوجه شد که مردم به دنبال جایگزین های Zendesk هستند، آنها اساسا عبارت کلیدواژه را ربودند و یک سایت کوچک و ویدیویی بهینه سازی شده پیرامون آن ایجاد کردند.

بازاریابی محتوا از طریق سایت تبلیغات تولیدی تاثیرگذار چگونه صورت میگیرد؟

بازاریابی محتوا به معنای استفاده از محتوا برای جذب و حفظ بازدیدکنندگان و در نهایت تبدیل آنها به مشتری است و اکثر افرادی که از آن استفاده می کنند، می دانند که موثر است.
فقط یک مشکل وجود دارد: بازاریابی محتوا می تواند کار بسیار سختی باشد.
اگر روز به روز کمپین های بازاریابی محتوا را اجرا می کنید، ارائه مداوم ایده های جدید و حفظ شتاب کار دشواری است.
به همین دلیل ما این مقاله را نوشته ایم. از وبلاگ نویسی و رسانه های اجتماعی گرفته تا بازاریابی ویدیویی و بصری، ما مجموعه ای عالی از نمونه های بازاریابی محتوا از طریق سایت تبلیغات تولیدی تاثیرگذار را برای الهام بخشیدن به شما داریم.
این نمونه‌های بازاریابی از دنیای تجارت به شما کمک می‌کند راه‌های جدیدی برای خلاقیت پیدا کنید و بازاریابی محتوای الهام‌بخش خود را برای به دست آوردن سرنخ و فروش ایجاد کنید.

اهداف بازاریابی محتوا از طریق سایت تبلیغات تولیدی تاثیرگذار چیست؟

بازاریابی محتوا تولید و تنظیم عمدی محتوا با هدف جذب مشتریان بالقوه جدید و پرورش آنها به عنوان سرنخ است.
این شامل هر شکلی از پیام‌رسانی است که برای جذب، آموزش، اطلاع‌رسانی، متقاعد کردن و الهام بخشیدن به مشتریان احتمالی برای نزدیک‌تر کردن آنها به مشتری شدن استفاده می‌کنید.
هدف بازاریابی محتوا لزوماً فروش فوری نیست، بلکه تولید سرنخ همراه با شناخت قوی برند است.
این نوع بازاریابی ممکن است از طریق وبلاگ‌ها، خبرنامه‌ها، کتاب‌های الکترونیکی، انجمن‌ها/تلفن‌های گفتگو، ویدئوها (کسب‌وکارها در حال ایجاد وبینارهای بیشتر و بیشتر)، کانال‌های رسانه‌های اجتماعی و بسیاری از پلتفرم‌های دیگر ارائه شوند.
به طور خلاصه، بازاریابی محتوا در مورد ایجاد محتوای با کیفیت بالا برای جذب مشتریان بالقوه و تبدیل آنها به دنبال کنندگانی است که در مورد محصولات و خدمات شما صحبت می کنند.

مزایای بازاریابی محتوا از طریق سایت تبلیغات تولیدی تاثیرگذار چیست؟

بازاریابی محتوا همچنین دارای چندین مزیت است و می تواند به شما در افزایش آن کمک کند.
ترافیک
شما ترافیک را از موتورهای جستجو، رسانه های اجتماعی، افرادی که پیوندها را در ایمیل یا سایت های اشتراک مقاله دنبال می کنند هدایت می کنید.
فروش
بازاریابی محتوا اغلب یک راه عالی نه تنها برای هدایت ترافیک، بلکه برای هدایت ترافیک مناسب (افرادی که احتمال بیشتری برای تبدیل شدن به مشتری دارند) است.
مشترکین ایمیل
اگر در حال نوشتن مقاله هستید، می‌توانید افراد را وادار کنید تا در صفحه ثبت نام خود شرکت کنند (این بهترین مکان برای انجام این کار است پس سعی نکنید آن را در جای دیگری از آنها خارج کنید)

7 دیدگاه برای “سایت تبلیغات تولیدی تاثیرگذار

  1. Amin DehghanNejad گفته:

    امروزه سايت هاي تبليغاتي رایگان ایرانی و خارجی بسیاری برای جذب مخاطب و افراد زیادی از جمله مشتریان در حال فعالیت هستند.

  2. متاورس آینده من گفته:

    شما اگر سایت خود را در رابطه با توليدات دارید و فروش خوبی ندارید بهتر است با خواندن این مطلب و دیگر مطالب سایت مشکل سایت خود را بر طرف بفرمایید

  3. Nazanin heshmati گفته:

    امروزه افراد وقت بسیار زیادی را در فضای مجازی سپری میکنند ، به همین دلیل سایت های تبلیغاتی آنلاین میتواند کمک بزرگی برای کسب و کار شما باشد

  4. مرضیه ثاقب علیزاده گفته:

    ترافیک وب سایت را افزایش دهید.
    اقتدار و اعتماد ایجاد کنید.
    آگاهی از برند ایجاد کنید.
    شخصیت برند را توسعه دهید.
    با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید.
    سوخت رسانه های اجتماعی و روابط عمومی.
    از قیف تبدیل پشتیبانی کنید.
    بهبود نرخ تبدیل

  5. Parham گفته:

    تبلیغات اینترنتی از طریق برنامه‌های منحصر به فرد و مفید انجام می‌شود. تبلیغات آنلاین با عنوان تبلیغات اینترنتی یا تبلیغات دیجیتال نیز شناخته می‌شود.

  6. berlin گفته:

    شما با یک استراتژی خوب میتوانید برای فروش خوب تولیدات خود و از جمله رونق اقتصادی شرکت با تبلیغات تولیدی مناسب انجام دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *