نمایش سایت تبلیغات تولیدی

نمایش سایت تبلیغات تولیدی

تولید تبلیغات برای کمپین های نمایش سایت تبلیغات تولیدی شامل ایجاد تبلیغات، ایجاد صفحات فرود و تنظیم ساختار کمپین است. کار زمانی به بهترین شکل پیش می رود که موارد به ترتیب زیر تکمیل شوند

روش های نمایش سایت تبلیغات تولیدی

در ادامه با انواع روش های نمایش سایت تبلیغات تولیدی آشنا می شوید.

1.نمایش تبلیغات

کمپین های تبلیغاتی نمایشی باید تبلیغات متنی و تصویری را اجرا کنند. از آنجایی که هر دو نوع باید حاوی پیام‌های یکسانی باشند، با ایجاد متن تبلیغاتی شروع شود و سپس کپی را برای توسعه تبلیغات تصویری به طراحان تحویل دهید.

یک چالش بزرگ برای طراحان ایجاد تبلیغات در مجموعه ای با اندازه های مختلف تبلیغاتی است، بدون از دست دادن ثبات تصویر و پیام. با این حال، برای اینکه تبلیغات در تمام وب‌سایت‌ها در شبکه‌های نمایش به بینندگان دسترسی پیدا کند، اندازه‌های تبلیغات متعدد ضروری است.

2. صفحات فرود

برای اینکه صفحات فرود تبدیل ایجاد کنند، باید دقیقاً مرتبط با تبلیغاتی باشند که ترافیک را به سمت آنها هدایت می کند. به همین دلیل است که تبلیغات نمایشی باید قبل از صفحات فرود ایجاد شوند (هر تبلیغ در کمپین باید یک پیام منحصر به فرد داشته باشد).

معمولاً فرآیند خلاقیت با نوشتن محتوا برای سرفصل‌ها، متن، فراخوان‌ها به اقدام و سایر عناصر متنی آغاز می‌شود. سپس، طراحان آگهی را به یک صفحه قدرتمند بصری با طرح‌بندی منطبق با بهترین شیوه‌ها برای بهینه‌سازی نرخ تبدیل (CRO) و تجربه کاربر (UX)  تبدیل می‌کنند. هنگامی که کار طراحی کامل شد، توسعه دهندگان سپس صفحه فرود طراحی شده را به یک صفحه وب تبدیل می کنند.

3. ساختار کمپین

هنگامی که کار خلاقانه برای تبلیغات و صفحات فرود کامل شد، ساختارهایی را می توان برای کمپین های متنی، هدف گذاری سایت/مدیریت شده، و هدف گذاری مجدد راه اندازی کرد. این کار شامل راه اندازی یا بهینه سازی تنظیمات حساب، تنظیمات کمپین، ساختار کمپین، ساختار گروه تبلیغات، کلمات کلیدی (برای کمپین های متنی)، تبلیغات (متن و تصویر)، صفحات مقصد و ردیابی است.

تیم تولید تبلیغات نمایشی متشکل از کپی رایترها، طراحان و توسعه دهندگان است. بهترین نتایج از تیم هایی حاصل می شود که تحت هدایت یک مدیر تولید ماهر در فرآیندهای مدیریت کمپین و تکنیک های ارتباطی آزادانه با یکدیگر همکاری و ارتباط برقرار می کنند.

آژانس هایی با کارکنان داخلی با داشتن اعضای تیم در نزدیکی و به صورت تمام وقت کارایی را به دست می آورند. هنگام ارزیابی آژانس های مدیریت تبلیغات نمایشی بالقوه، مطمئن شوید که فرآیند تولید آن ها و همچنین کار خلاقانه آنها را ارزیابی کنید. خلاقانه ترین تبلیغات نمایشی در جهان بدون اجرای قوی تبدیل و بازگشت سرمایه ایجاد نمی کنند.

لیست سایت های مناسب برای نمایش سایت تبلیغات تولیدی

با تبلیغات کسب و کار خود در این سایت ها، مشتریان جدیدی را از مکان هایی جذب می کنید که در غیر این صورت نمی توانستید به آنها دسترسی پیدا کنید. به عبارت دیگر، این لیست برای رشد پایگاه مشتریان شما عالی هستند.

اما با وجود این همه شبکه تبلیغاتی، چگونه انتخاب می کنید که از کدام یک استفاده کنید؟ سامانه تبلیغات ملی می تواند به تمام نیازهای تبلیغات نمایشی شما کمک کند.

بررسی 10 مورد از بهترین  شبکه های تبلیغات نمایشی آنلاین برای نمایش سایت تبلیغات تولیدی هستند و بهترین هزینه را برای شما به ارمغان می آورند.

1.پلتفرم Google AdSense

Google AdSense  یکی از بزرگترین شبکه های تبلیغات نمایشی در جهان است. نزدیک به 2 میلیون تبلیغ کننده و میلیاردها مشتری دارد. همچنین در هدایت ترافیک به وب سایت ها فوق العاده موثر است.

Google AdSense  به عنوان یکی از متمایزترین شبکه های تبلیغاتی در جهان، تبلیغ کنندگان خود را با استانداردهای سختگیرانه کیفیت نگه می دارد.

این استانداردهای سختگیرانه ممکن است گاهی غیرمنطقی به نظر برسند، اما این استانداردها برای اطمینان از اینکه فقط تبلیغ‌کنندگان جدی با Google AdSense درگیر می‌شوند وجود دارند.

Google  فقط با وب‌سایت‌ها سروکار ندارد. آنها همچنین  Google Ads را به برنامه‌ها و سایر برنامه‌های مبتنی بر تلفن همراه ارائه می‌کنند، بنابراین می‌توانید به بزرگترین مخاطبان ممکن دسترسی پیدا کنید.

نمایش سایت تبلیغات تولیدی
نمایش سایت تبلیغات تولیدی

برای شروع تبلیغات از طریق AdSense، فقط باید به سایت گوگل بروید و دستورالعمل های آن را دنبال کنید. سپس، باید تبلیغات باکیفیتی ایجاد کنید که کاربران را ترغیب کند تا روی سایت شما کلیک کنند.

این تبلیغات باید از همه رویه‌های استاندارد همراه با  بهترین شیوه‌های Google AdSense پیروی کنند. با رعایت هر دوی این استانداردها، مطمئناً تبلیغات برجسته ای ایجاد می کنید که مشتریان را به سایت شما می آورد.

2. تبلیغات شبکه مخاطبان فیس بوک

فیس بوک با بیش از 1 میلیارد کاربر در سراسر جهان و میلیون ها تبلیغ کننده، دارای یک شبکه نمایشی قدرتمند است که به نام شبکه مخاطب شناخته می شود.

شبکه فیس بوک نیز به استانداردهای بسیار بالایی از نظر کیفیت و مشروعیت شرکت اختصاص دارد. آنها با مطالب مربوط به بزرگسالان یا صریح سروکار ندارند و به برخی از بزرگترین برندهای کشور کمک می کنند تا به نتایج دلخواه خود برسند.

فیس بوک همچنین تبلیغات را در سراسر شبکه گسترده ای از برنامه ها و رسانه های غیر وب سایت ارائه می دهد. به طور کلی، این یک راه عالی برای دسترسی شما به مشتریان بالقوه با استفاده از حافظه پنهان گسترده اطلاعات کاربر فیس بوک است.

به علاوه، اگر قبلاً در فیس بوک تبلیغ می کردید، انتقال به استفاده از شبکه مخاطبان آنها باید نسبتاً ساده باشد.

اگر شما قبلاً دستورالعمل‌های مشابه تبلیغات فیس‌بوک را دنبال می‌کردید فقط باید  اندازه‌ها  را متناسب با مشخصات رسانه تبلیغاتی که می‌خواهید استفاده کنید و تغییر دهید.

3. سایت mMedia

mMedia یکی از بهترین شبکه های نمایش برای شرکت هایی است که تازه وارد این نوع تبلیغات شده اند. حداقل سرمایه گذاری برای تبلیغ کنندگان ندارد، به این معنی که می توانید با حداقل 20 دلار شروع به کار کنید.

در حالی که ممکن است این سرمایه گذاری نتایج خیلی خوبی برای شما به همراه نداشته باشد، هنوز هم از نظر تئوری می توانید آن را انجام دهید.

این بدان معناست که  حداقل سرمایه‌گذاری واقعی شما همان چیزی است که شرکت‌های دیگر در صنعت شما برای تبلیغات خاصی پیشنهاد می‌دهند.

اما حتی اگر بخواهید بر یک نوع تبلیغ برای یک نوع مشتری تسلط داشته باشید، باز هم می‌توانید با سرمایه‌گذاری کمتر از متوسط ​​در  mMedia، نتایج عالی را ببینید.

4.  تبلیغات اپل

Apple Advertising  یکی از پیشروترین تبلیغ کنندگان صفحه نمایش موبایل است.

این تا حدی به این دلیل است که اپل بزرگترین فروشگاه برنامه جهان را کنترل می کند. به این معنی که آنها می توانند با گنجاندن تبلیغات، کسب درآمد را برای توسعه دهندگان خود آسان کنند.

این سیستم ساده به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا پول دربیاورند و همچنین به شما این امکان را می دهد که به طور مداوم به مشتریان جدیدی دست پیدا کنید که ممکن است هرگز نام وب سایت شما را نشنیده باشند.

علاوه بر آن، Apple Advertising  دارای یک سیستم مناقصه و هدف گذاری بصری است که به تبلیغ کنندگان اجازه می دهد انتخاب کنند و انتخاب کنند که چگونه می خواهند تبلیغات خود را نشان دهند.

به طور کلی، این یک سیستم بسیار کنترل شده است که تبلیغات را تقریباً منحصراً در برنامه های تلفن همراه نمایش می دهد.

5. سایت Adknowledge

Adknowledge  ممکن است به اندازه برخی دیگر از شبکه های تبلیغاتی نباشد، اما هنوز هم راهی عالی برای دستیابی به مشتریان جدید است.

نقطه فروش اصلی Adknowledge تطبیق پذیری است. این به کسب و کارها اجازه می دهد در سایت های ویدیویی، شبکه های اجتماعی و برنامه های تلفن همراه تبلیغ کنند.

آنها همچنین سیستم اختصاصی خود را برای اندازه گیری علاقه مشتری دارند، به این معنی که شما می توانید به سرعت، به راحتی و  با دقت  کاربران را در جمعیت شناسی مشتری خود هدف قرار دهید.

6. شبکه Yahoo

یاهو ممکن است به اندازه یک موتور جستجو محبوب نباشد، اما همچنان دارای یک شبکه نمایش قوی است که هر ماه به میلیون ها کاربر دسترسی پیدا می کند.

همچنین دارای یک سیستم هدف گیری است که مشتریان بالقوه را بر اساس جغرافیا و سن، در میان طیف گسترده ای از عوامل جمعیتی دیگر می سنجد.

موتور جستجو ممکن است به بزرگی گوگل نباشد، اما همچنان یک گزینه مقرون به صرفه و مناسب برای دستیابی به مشتریان جدید است.

نمایش سایت تبلیغات تولیدی
نمایش سایت تبلیغات تولیدی

7. سایت Taboola

Taboola یکی از شناخته‌شده‌ترین نام‌ها در دنیای تبلیغات نمایشی نیست، اما پایگاه مشتریان غول‌پیکر آن برای جذب تبلیغ‌کنندگان جدید هر روز کافی است.

Taboola  برای انتشاراتی مانند  The Motley Fool، The Atlantic و حتی Netflix تبلیغات ارائه می دهد.

نتفلیکس به تنهایی برای جذب هر تبلیغ کننده ای، از مبتدی تا شرکت های معتبر، کافی است.

از طرفی، این بدان معناست که شما فرصت زیادی برای ارتباط با مشتریان دارید. از جنبه منفی، این بدان معناست که شما در حال رقابت با شرکت هایی هستید که  بودجه تبلیغاتی زیادی دارند.

بسته به اهداف شرکت شما، Taboola می تواند برای شما کار کند.

8. شبکه Epom

Epom  یکی از معدود شبکه های تبلیغات نمایشی است که در واقع به کاربران اجازه می دهد خدمات خود را قبل از پرداخت امتحان کنند.

این آزمایش رایگان ممکن است زیاد به نظر نرسد، اما برای هر شرکتی که قبلاً از تبلیغات نمایشی استفاده نکرده است، یک امتیاز عالی است.

Epom  حداقل می تواند دور تمرین شما باشد تا ببینید آیا تبلیغات نمایشی برای شما مناسب است. حتی اگر بعداً قصد استفاده از شبکه دیگری را دارید.

فراتر از آن، Epom محاسن خود را دارد. این یک شبکه همه کاره است که تبلیغات نمایشی، ویدیویی و برنامه های تلفن همراه را ارائه می دهد. همچنین با چندین شبکه دیگر همکاری می کند تا گزینه های مختلف زیادی را برای دستیابی به مشتریان در اختیار شما قرار دهد.

مهمتر از همه، Epom مقرون به صرفه است.

بنابراین اگر به دنبال شروع تبلیغات نمایشی هستید اما مطمئن نیستید از کجا شروع کنید Epom بهترین راه حل برای نیازهای شما است.

9. پلتفرم Airpush

Airpush  یک شبکه تبلیغاتی فقط تلفن همراه است که بیش از 150000 برنامه مختلف را ارائه می دهد.

این یکی از شفاف ترین شبکه های نمایش در جهان است، به این معنی که آنها عملاً هر چیزی را که می خواهید در مورد شرکت بدانید به شما می گویند.

آنها همچنین به طور انحصاری بر اساس انتخاب عمل می کنند، بنابراین همه برنامه های آنها  می خواهند  تبلیغات Airpush را نشان دهند.

این بدان معناست که کاربران برنامه باید پذیرای تبلیغ‌کنندگانی مانند شما باشند، مخصوصاً در مقایسه با شبکه‌های نمایشی که طبق قرارداد توسعه‌دهندگان را ملزم به استفاده از آنها می‌کنند.

10. سایت Leadbolt

Leadbolt یک شبکه نمایش تلفن همراه است که به تبلیغ کنندگان اجازه می دهد بین تبلیغات سلف سرویس و خدمات کامل انتخاب کنند.

برای کاربران دقیق، Leadbolt  همچنین دارای یک ویژگی مناقصه در زمان واقعی است، بنابراین شما می توانید پیشنهادات خود را برای تبلیغات مختلف در پرواز به روز کنید.

این نوع کنترل، Leadbolt را به یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های تبلیغ‌کننده تبدیل می‌کند. شما می توانید انتخاب کنید که کنترل کاملی بر تبلیغات خود داشته باشید یا به یکی از مدیران حساب Leadbolt اعتماد کنید.

صرف نظر از انتخاب خود، بهترین کنترل ممکن را بر تبلیغات خود خواهید داشت. بهترین مزیتی که Leadbolt ارائه می دهد.

نحوه نمایش سایت تبلیغات تولیدی در وب

به دلیل تفاوت های شدید در محبوبیت بین سایت ها، تنها 0.01 درصد از وب سایت ها می توانند درآمد کافی از تبلیغات ایجاد کنند: در تصویر بزرگتر، تبلیغات تقریباً برای موفقیت وب بی ربط است. در حال حاضر، تبلیغات وب به دو دلیل توجه رسانه ها را به خود جلب کرده است:

تبلیغات در حال حاضر تنها راه برای سایت ها برای ایجاد جریان درآمد مستقیم است (به جز سایت هایی که فروش مستقیم را پشتیبانی می کنند). این وضعیت زمانی تغییر می‌کند که پرداخت‌های خرد (پرداخت به ازای هر بازدید در سطح صفحه) و همچنین مدل‌های درآمد جایگزین مانند کمیسیون پیوندی که توسط Amazon.com برای افرادی که توسط سایت‌های دیگر به سایت خود هدایت می‌شوند، پرداخت می‌شود، تغییر خواهد کرد.

بسیاری از رسانه‌های قدیمی فقط مدل‌های کسب ‌و کار رسانه‌های جمعی را که تلویزیون نشان می‌دهد، درک می‌کنند. شاید بتوانیم آژانس‌های تبلیغاتی را ببخشیم که چیز بهتری نمی‌دانند، اما دیدگاه رسانه‌ای قدیمی نیز مشخصه بسیاری از به اصطلاح «تحلیل‌گران رسانه‌های جدید» است که نگاهی غیراستراتژیک به وب دارند و آن را صرفاً تحلیل می‌کنند.

نمایش سایت تبلیغات تولیدی
نمایش سایت تبلیغات تولیدی

هدر ندادن بودجه تبلیغاتی

یک ضرب المثل قدیمی در تبلیغات وجود دارد که می گوید: من می دانم که نیمی از دلارهای تبلیغاتی من هدر می رود، فقط نمی دانم کدام نصف آن هدر می رود. خب در وب، شما می دانید، زیرا می توانید تعداد بازدیدکنندگان سایت از تبلیغات را ردیابی کنید. در واقع، می‌توانید به ردیابی کاربران ادامه دهید زیرا برخی از آن ها از گردشگران سایت به مشتریان پولی تبدیل می‌شوند. فقط کاربران وفادار ارزش ماندگاری برای سایت شما دارند، بنابراین باید از پرداخت هزینه های ساده مانند CPM خودداری کنید.

تبلیغات وب باید از نظر ارزش کسب و کاری که از کاربران جدیدی که به سایت شما جذب می کند، ایجاد کند و ارزش گذاری شود. این مقدار معمولاً بسیار کم است، به همین دلیل است که تبلیغات وب ضعیف عمل می کند و (در حالی که کاملاً بی فایده نیست) یکی از کوچکترین مشارکت کنندگان در آینده وب خواهد بود.

کلیک ساده معمولاً در محدوده 1٪ است، به این معنی که 99٪ از افرادی که یک تبلیغ را می بینند حتی زحمت کلیک روی آن را هم به خود نمی دهند. جالب است که اکثر تبلیغات وب چقدر در جذب کلیک کم کار می کنند. آنها باید بدانند که آنها یک سر پیوند ابرمتن هستند و باید انتظاراتی را در مورد ارزش رفتن به انتهای دیگر پیوند ایجاد کنند. در تئوری فرامتن به این بلاغت خروج می گویند.

انتهای دیگر پیوند فرامتن آگهی، صفحه فرود است. اغلب، این صفحات بسیار ناامید کننده هستند و باعث می شوند که کاربر فوراً از آن عقب نشینی کند. به همین دلیل است که حتی کلیک کردن، معیار ضعیفی برای ارزش تبلیغات وب است، زیرا کیفیت جذاب خلاقیت شما را می سنجد و نه توانایی تبلیغ را برای ارائه تجارت.

تفاوت تبلیغات وب با تلویزیون

وب با تلویزیون بسیار متفاوت است. عمدتاً یک رسانه شناختی است، در حالی که تلویزیون عمدتاً یک رسانه احساسی است. این امر تلویزیون را برای نوع سنتی تبلیغات که پر زرق و برق است و کیفیت سطحی محصولات را ارتقا می دهد، بسیار مناسب تر می کند.

 هنگام تماشای تلویزیون، مردم به حالت گیاهی نزدیک می شوند و هدف اصلی یک آگهی تبلیغاتی به حداقل رساندن تعامل با دور نگه داشتن دست کاربر از کنترل از راه دور است.

جایی که تلویزیون گرم است، وب سرد است. این یک تجربه کاربر محور است که در آن کاربر فعالانه درگیر تعیین مکان بعدی است. کاربر معمولاً برای هدفی در وب است و به احتمال زیاد با تبلیغات از هدف منحرف نمی شود.

این تعامل فعال کاربر، باعث شناخته تر شدن وب می شود، زیرا کاربر باید به این فکر کند که روی پیوندهای فرامتن کلیک کند و چگونه حرکت کند.

این دوباره وب را برای تبلیغات صرفا احساسی مناسب تر می کند. کاربر برای «تجربه گرفتن» در وب نیست، بلکه برای انجام کاری است.

وب صرفاً یک رسانه «مشتری محور» نیست. این یک رسانه تحت سلطه مشتری است. کاربر به راحتی میتواند دکمه بازگشت را بزند. از آن بگذرید، هیچ راهی برای به دام انداختن کاربران در یک تبلیغ وجود ندارد، اگر این کار را انجام دهند.

زمان دانلود کند فعلی در برابر تبلیغات احساسی کار می کند. یک پیام نام تجاری خالص زمانی که در ارزش های تولید بالای یک آگهی تلویزیونی گنجانده شود ممکن است کارساز باشد که بدون تاخیر و بدون هیچ اقدامی از سوی کاربر قابل مشاهده باشد. در وب، همه چیز به کندی پیش می رود و مردم دوست ندارند منتظر یک پیام برند شیک باشند.

نحوه بازاریابی که برای نمایش سایت تبلیغات تولیدی کار میکند

اگرچه اجرای تبلیغات در سایت های دیگر فایده چندانی ندارد، اما راه های زیادی وجود دارد که از طریق آن می توان از وب در بازاریابی سودمند استفاده کرد. از همه مهمتر، وب سایت های شرکتی هستند که در آن می توان کل سایت را به تبلیغ محصولات یک شرکت اختصاص داد.

چنین سایت هایی نباید مبتنی بر فروش باشند، بلکه باید بر پشتیبانی و خدمات مشتری، از جمله مشخصات دقیق محصول و اطلاعات پشتیبانی برای تسهیل فرآیند خرید تمرکز کنند. به عبارت دیگر به مشتریان در خرید کمک کنید.

نمایش سایت تبلیغات تولیدی
نمایش سایت تبلیغات تولیدی

تبلیغات بنری تا حدی مفید است که کاربران واجد شرایط را به چنین سایت‌های شرکتی سوق می‌دهد، اما راه‌های زیادی برای جذب ترافیک وجود دارد. یک نظرسنجی از افرادی که واقعاً چیزهایی را در وب خریداری کرده بودند، نشان داد که تنها 12٪ از مشتریان خریدار به این سایت رسیده‌اند. سایت فروشنده از یک آگهی 88٪ از خریداران به روش های دیگری به آنجا رفته بودند. موتورهای جستجو و لینک‌های فرامتن مهمترین مکانیسم‌ها هستند. صفحات غنی از محتوا را ارائه دهید و سایت‌های دیگر به شما لینک می‌دهند.

شما می توانید چنین پیوندهایی را با گنجاندن URL های مناسب در بیانیه های مطبوعاتی خود و سایر تلاش های روابط عمومی تشویق کنید. همیشه یک URL را در تبلیغات چاپی خود بگنجانید (و به یاد داشته باشید که به یک صفحه سودآور پیوند دهید که پیام موجود در آگهی را دنبال می کند هرگز به صفحه اصلی خود پیوند نزنید.

در نهایت، تبلیغات طبقه‌بندی‌شده در وب بهتر از روزنامه‌های چاپی کار می‌کند، بنابراین من آینده موفقی را برای طبقه‌بندی‌های مبتنی بر وب پیش‌بینی می‌کنم. یک نوع تبلیغات که با وب سازگاری کامل دارد.

نحوه نمایش سایت تبلیغات تولیدی در وب چگونه است؟

به دلیل تفاوت های شدید در محبوبیت بین سایت ها، تنها 0.01 درصد از وب سایت ها می توانند درآمد کافی از تبلیغات ایجاد کنند: در تصویر بزرگتر، تبلیغات تقریباً برای موفقیت وب بی ربط است. در حال حاضر، تبلیغات وب به دو دلیل توجه رسانه ها را به خود جلب کرده است:
تبلیغات در حال حاضر تنها راه برای سایت ها برای ایجاد جریان درآمد مستقیم است (به جز سایت هایی که فروش مستقیم را پشتیبانی می کنند). این وضعیت زمانی تغییر می‌کند که پرداخت‌های خرد (پرداخت به ازای هر بازدید در سطح صفحه) و همچنین مدل‌های درآمد جایگزین مانند کمیسیون پیوندی که توسط Amazon.com برای افرادی که توسط سایت‌های دیگر به سایت خود هدایت می‌شوند، پرداخت می‌شود، تغییر خواهد کرد.
بسیاری از رسانه‌های قدیمی فقط مدل‌های کسب ‌و کار رسانه‌های جمعی را که تلویزیون نشان می‌دهد، درک می‌کنند. شاید بتوانیم آژانس‌های تبلیغاتی را ببخشیم که چیز بهتری نمی‌دانند، اما دیدگاه رسانه‌ای قدیمی نیز مشخصه بسیاری از به اصطلاح «تحلیل‌گران رسانه‌های جدید» است که نگاهی غیراستراتژیک به وب دارند و آن را صرفاً تحلیل می‌کنند.

تفاوت تبلیغات وب با تلویزیون چیست؟

وب با تلویزیون بسیار متفاوت است. عمدتاً یک رسانه شناختی است، در حالی که تلویزیون عمدتاً یک رسانه احساسی است. این امر تلویزیون را برای نوع سنتی تبلیغات که پر زرق و برق است و کیفیت سطحی محصولات را ارتقا می دهد، بسیار مناسب تر می کند.
 هنگام تماشای تلویزیون، مردم به حالت گیاهی نزدیک می شوند و هدف اصلی یک آگهی تبلیغاتی به حداقل رساندن تعامل با دور نگه داشتن دست کاربر از کنترل از راه دور است.
جایی که تلویزیون گرم است، وب سرد است. این یک تجربه کاربر محور است که در آن کاربر فعالانه درگیر تعیین مکان بعدی است. کاربر معمولاً برای هدفی در وب است و به احتمال زیاد با تبلیغات از هدف منحرف نمی شود.
این تعامل فعال کاربر، باعث شناخته تر شدن وب می شود، زیرا کاربر باید به این فکر کند که روی پیوندهای فرامتن کلیک کند و چگونه حرکت کند.

نحوه بازاریابی که برای نمایش سایت تبلیغات تولیدی کار میکند چگونه است؟

اگرچه اجرای تبلیغات در سایت های دیگر فایده چندانی ندارد، اما راه های زیادی وجود دارد که از طریق آن می توان از وب در بازاریابی سودمند استفاده کرد. از همه مهمتر، وب سایت های شرکتی هستند که در آن می توان کل سایت را به تبلیغ محصولات یک شرکت اختصاص داد.
چنین سایت هایی نباید مبتنی بر فروش باشند، بلکه باید بر پشتیبانی و خدمات مشتری، از جمله مشخصات دقیق محصول و اطلاعات پشتیبانی برای تسهیل فرآیند خرید تمرکز کنند. به عبارت دیگر به مشتریان در خرید کمک کنید.

12 دیدگاه برای “نمایش سایت تبلیغات تولیدی

  1. Amin گفته:

    به این وسیله مراتب سپاس خود را ازتلاش و زحمات ارزشمند و صادقانه جنابعالی درزمینه پیشبرد اهداف خود تقدیم می‌دارم.

  2. متاورس آینده من گفته:

    با عرض سلام و ادب احترام
    مطالبی که بیان فرموده اید همه عالی است یکی ازبزرگترین تبلیغ کنند های دنیا گوگل می باشد بسیار عالی بود با تشکر فراوان

  3. متاورس آینده من گفته:

    تبلیغات یک اصل مهم در کسب وکار ها که چه بزرگ باشند و چه کوچک اگر برای نمایش سایت تبلیغات تولیدی مشکلی دارید خوشبختانه این مقاله به کمک شما خواهد آمد واز خواندن لذت یبرید

  4. Nazanin heshmati گفته:

    اگر کسب و کار شما جز کسب و کار های پر رقابت است شما باید سیستم جدید و جدی ای را برای تبلیغات خود راه اندازی کنید به طوری که بتوانید نقش بسیار مهمی را در ذهن افراد داشته باشید و از رقبای خود پیشی بگیرید

  5. Parham گفته:

    سایت تبلیغات ۹۸ بستری مناسب برای ثبت و درج آگهی های صنعتی و ثبت آگهی رایگان در سایتهای صنعتی ، شما میتوانید محصولات و خدمات خودتون در هر صنعتی که هستید در سایت درج و ثبت نمایید

  6. مرضیه ثاقب علیزاده گفته:

    اولین تبلیغ بنری در وب در سال 1994 ظاهر شد و یک تبلیغ مستطیلی کوچک برای AT&T در اولین نسخه wired.com بود. سال‌ها و تریلیون‌ها تبلیغات بعد، اصول تبلیغات نمایشی تا حد زیادی ثابت باقی می‌ماند.

    تبلیغات نمایشی یا بنر تبلیغاتی، جعبه یا “بنر” در یک وب سایت است که از بقیه وب سایت متمایز است و کاملاً شبیه یک تبلیغ است. به عنوان مثال، اغلب دارای تصویر محصول، نام تجاری و فراخوان برای اقدام (CTA) است. به چند نمونه علاقه دارید؟ یه نگاهی به اینجا بنداز

  7. Amin DehghanNejad گفته:

    برای شروع تبلیغات در یک سایت و آغاز به کار حرفه ای در زمینه بازار یابی، روش های مختلفی وجود دارد که باید در انتخاب آن ها نهایت دقت را به خرج  دهیم

  8. مهدی غلامحسینی گفته:

    تولید تبلیغات برای کمپین های نمایشی تولید تبلیغات شامل ایجاد تبلیغات، ایجاد صفحات فرود و تنظیم ساختار کمپین است. وقتی موارد به ترتیب زیر تکمیل شوند بهترین کار را دارد

  9. berlin گفته:

    شما با ساخت یک کمپین تبلیغاتی برنامه ریزی شده میتوانید نمایش خوبی در دیدگاه مردمی داشته باشید که این نمایش سبب پیشرفت اقتصادی شما میشود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *