لیست سایت تبلیغات بک لینک

لیست سایت تبلیغات بک لینک

برای افراد ناآشنا، لیست سایت تبلیغات بک لینک ممکن است مانند اصطلاحات تخصصی به نظر برسد، اما آنها به سادگی لینک هایی هستند که در سراسر وب می بینید

نحوه عملکرد لیست سایت تبلیغات بک لینک

هایپرلینک ها یک صفحه وب را به صفحه دیگر پیوند می دهند و می توانند به صورت زیر باشند:

  • داخلی: پیوند دادن یک صفحه وب در همان وب سایت به صفحه وب دیگری در همان سایت
  • خارجی: پیوند دادن یک صفحه وب به صفحه وب دیگری در یک وب سایت دیگر

به عنوان مثال، اگر ما به پست وبلاگ خود در مورد ممنوعیت لینکدین لینک دهیم، یک نمونه از یک پیوند داخلی خواهد بود.

اگر وب سایت دیگری به وب سایت شما پیوند داده شود، این یک بک لینک dofollow است.

این بک لینک های dofollow نه تنها از نقطه نظر تجربه کاربر مفید هستند، بلکه پیامدهایی برای مشاهده آنلاین وب سایت ها نیز دارند.

این به این دلیل است که ربات‌های گوگل و خزنده‌های موتور جستجو از آن‌ها برای تصمیم‌گیری در مورد مهم بودن یا نبودن اطلاعات وب‌سایت شما استفاده می‌کنند.

چرا بک لینک های dofollow مهم هستند؟

تمام هدف سئو بهبود رتبه وب سایت در گوگل برای کلمات کلیدی مرتبط با شرکت یا برند است.

رتبه شما توسط الگوریتم گوگل تعیین می شود، اما گوگل چگونه تصمیم می گیرد که کدام وب سایت ها را برای یک عبارت جستجوی خاص در صفحه اول نتایج خود قرار دهد؟

خوب، گوگل از بیش از 200 فاکتور رتبه بندی برای تعیین اینکه کدام صفحات برای هر جستجوی مشخصی نمایش داده می شود استفاده می کند.

بنابراین، برای روشن شدن، داشتن تعداد زیادی بک لینک dofollow به شما کمک می کند تا برای کلمات کلیدی رقابتی رتبه بندی کنید.

بک لینک های Dofollow اساساً از وب سایت های خارجی به شما قدرت می دهند.

بنابراین، اگر وب‌سایت‌های زیادی به شما اشاره می‌کنند، ربات‌های Google متوجه می‌شوند که محتوای شما مهم است و بنابراین باید به کاربران اینترنت نشان داده شود.

به این ترتیب، بک لینک های dofollow برای بهبود رتبه بندی جستجو و هدایت ترافیک ارگانیک از گوگل بسیار مهم هستند.

این امر به ویژه برای یک تجارت جدید با ردپای دیجیتالی کوچک و بدون بودجه برای تبلیغات بسیار مهم است.

بک لینک های Dofollow همچنین دارای مزایای غیر مرتبط با سئو هستند:

ترافیک ارجاعی

آنها را به عنوان بازاریابی دهان به دهان اما آنلاین در نظر بگیرید. یک پیوند به وب سایت شما از صفحه ای با ترافیک بالا می تواند جریان ثابتی از ترافیک را برای شما فراهم کند زیرا مردم به صفحه شما مراجعه می کنند.

اعتبار برند

بک لینک dofollow به این معنی است که وب سایت شما قابل شناسایی است، به این معنی که وب سایت شما قابل اعتماد است، بنابراین بر درک مشتری تأثیر می گذارد.

ایجاد روابط تجاری

بک لینک فرصتی برای ارتباط با وب سایت دیگری است. اگر پیشنهاد محصول شما رایگان است، ممکن است شروع یک شراکت تجاری قوی باشد.

آگاهی از برند

دیدن لینک وب سایت شما در وب سایت های دیگر می تواند نام تجاری شما را به مشتریان بالقوه جدید معرفی کند، هدف نهایی بازاریابی دیجیتال.

چگونه می توانم بک لینک های dofollow دریافت کنم؟

بیایید واضح بگوییم ساختن یک پروفایل بک لینک محکم ساده ترین کار نیست، اما اهمیت آنها را نمی توان اغراق کرد. شاید دراماتیک به نظر برسد، اما آنها به سادگی بسیار مهم هستند.

با این حال نگران نباشید، همه امیدها از بین نمی روند. در مسیر ایجاد نمایه ای قوی از بک لینک های ارگانیک، یک استاندارد صنعتی وجود دارد که چه کارهایی را نباید انجام داد:

  • از خدمات بک لینک پولی استفاده کنید: اغلب اینها کلاهبرداری هستند و ممکن است در نهایت بر رتبه دامنه شما تأثیر منفی بگذارند زیرا Google یک تقلب در سیستم را تشخیص می دهد.
  • ارتباط با ناشران بزرگ: از نظر فنی می‌توانید به فوربس ایمیل بزنید و درخواست بک‌لینک کنید، اما طبق تجربه ما، آن‌ها به ندرت مایلند که فقط یک بک لینک رایگان dofollow ارائه دهند.
  • دریافت بک لینک از سایت های نامربوط: ارزش بک لینک به هم افزایی بین وب سایت ها بستگی دارد (یعنی آنها باید به همان صنعت خدمت کنند). فقط همه را هدف نگیرید…
  • برای تزریق بک لینک خود به سایت ها هک کنید: بله، برخی افراد این کار را انجام می دهند. بک لینک ها بسیار ارزشمند هستند. اما گرفتار شدن راه سریعی برای از دست دادن چیزی بیش از اعتبار دامنه است.
لیست سایت تبلیغات بک لینک
لیست سایت تبلیغات بک لینک

این خیلی زیاد به نظر می‌رسد، اما گوگل توضیح می‌دهد که ساخت بک لینک قرار است فرآیندی زمان‌بر و انرژی‌بر باشد. دریافت بک لینک‌های بیش از حد در یک زمان نیز می‌تواند توسط ربات‌های گوگل به عنوان رفتار کلاه‌برداری علامت‌گذاری شود.

اما اگر به شما بگوییم راه آسان تری وجود دارد چه؟ و کار می کند! بیایید بیشتر بدانیم

دریافت بک لینک های dofollow آسان شده است

ما می دانیم که دریافت بک لینک های dofollow چقدر دشوار است و به همین دلیل است که ما این لیست از بهترین سایت هایی را که بک لینک های ارگانیک رایگان ارائه می دهند را جمع آوری کرده ایم.

ما روی این لیست از بک لینک های معتبر که قابل استفاده است، سخت کار کرده ایم. بنابراین عشق را به اشتراک بگذارید و برای تمام تلاش های ما یک بک لینک به ما بدهید. چند نکته مهم که قبل از استفاده از استراتژی ما باید در نظر گرفته شود:

  • برای دریافت بک لینک باید از روش های مختلفی استفاده کنید، به عنوان مثال : اضافه کردن آنها به عنوان انکر تکست
  • فقط از صفحاتی استفاده کنید که بک لینک از آنها منطقی است! مهم است که کسب و کار شما از سایت های مرتبط بک لینک دریافت می کند.
  • بک لینک ها را با سرعت طبیعی اضافه کنید! همه را به یکباره اضافه نکنید.
  • بک لینک ها باید به صفحات فرود که منطقی هستند پیوند دهند. فقط به صفحات محصول خود لینک نکنید و امیدوار به فروش نباشید.

بیایید پروفایل بک لینک قدرتمند شما را بسازید

این لیست از بهترین بک لینک‌های dofollow را که گردآوری کرده‌ایم بخوانید و آن‌هایی را انتخاب کنید که برای کسب‌وکار شما منطقی‌تر هستند.

صفحات پروفایل با بک لینک  dofollow

برای دریافت بک لینک در این سایت ها، باید یک پروفایل کاربری یا کسب و کار ایجاد کنید. هنگامی که نمایه شما راه اندازی شد، مطمئن شوید که یک توضیح واقعی درباره کسب و کار خود وارد کرده و پیوند خود را وارد کنید.

زینترو

Zintro سایتی برای کارشناسان مشاغل و پلتفرم های شبکه است. بک لینک خود را با استفاده از anchor text: برچسب <a> در توضیحات شرکت اضافه کنید.

پلتفرم GoodFirms

GoodFirms  یک پلتفرم برای شرکت های نرم افزاری و فناوری اطلاعات است. به پلتفرم بپیوندید، جزئیات شرکت خود را پر کنید و URL وب سایت را اضافه کنید.

پلتفرم self growth

رشد خود مدتی است که وجود داشته است. کاربران می‌توانند در بحث‌ها و محتواهای خودسازی شرکت کنند. با ثبت نام در سایت و پر کردن مشخصات پروفایل می توانید بک لینک دریافت کنید.

پلتفرم G2

G2  پشته فناوری شما را ارائه می دهد و شما یک بک لینک از دامنه دارای رتبه بالا دریافت می کنید. ثبت نام کنید، نمایه خود را پر کنید و راه حل پشته فناوری خود را اضافه کنید.

فهرست Index

Index  به شما امکان می دهد شرکت خود را در یکی از بزرگترین دایرکتوری های شرکت فهرست کنید. ثبت نام کنید و نمایه خود را (از جمله لینک) به سایت خود ارسال کنید. این صفحه تبلیغات پولی اضافی را برای افزایش نمایش ارائه می دهد.

سایت های فهرست محتوا که اجازه بک لینک های dofollow را می دهند

سایت های فهرست محتوا توسط افرادی استفاده می شود که می خواهند محتوای خود را با مخاطبان گسترده تری در یک جامعه تخصصی به اشتراک بگذارند. اگر کسب و کار شما مختص صنعت باشد، بسیاری از این سایت ها منطقی هستند.

پلتفرم AllTop

در میان بهترین ناشران در جایگاه خود فهرست شوید.AllTop  سایت های ارسال شده را بعداً با بهترین پست های آن ها جمع آوری و ارزیابی می کند. ثبت نام کنید و جزئیات کسب و کار خود از جمله صفحه وبلاگ را ارائه دهید.

فلیپ برد

تابلوها را ایجاد کنید و مقالات خود را ورق بزنید. این سایت به شما این امکان را می دهد که محتوای خود (پست های وبلاگ) را به لینک اصلی آنها در سایت خود پیوند دهید. اطمینان حاصل کنید که محتوایی که در فلیپ برد ارسال می کنید با محتوای ارسال شده در سایت شما تکراری نباشد.

لیست سایت تبلیغات بک لینک
لیست سایت تبلیغات بک لینک

انجمن About.Me

About.Me  یک انجمن آنلاین است که در آن هر کسی می تواند افکار، وبلاگ ها و مقالات خود را به اشتراک بگذارد. اگر به دنبال به دست آوردن یک بک لینک با کیفیت هستید، نوشته هایی را که موضوعات مهمی را در حوزه تخصصی خود پوشش می دهد ارسال کنید و پیوندی به وب سایت یا راه حل خود اضافه کنید. گنجاندن متن لنگر ( <a>) ایده خوبی است.

پلتفرم Refind

با ثبت نام و به اشتراک گذاری لینک خود ، یک بک لینک از Refind دریافت کنید. اطمینان حاصل کنید که محتوای دارای پیوند به اشتراک گذاشته شده در سایت با محتوای صفحه وب شما مرتبط است.

پلتفرم PRLlog

PR LOG  یک وب سایت عالی برای توزیع بیانیه های مطبوعاتی شما و دریافت بک لینک به وب سایت شما از یک سایت با DR بالا است. یک نمایه شرکت ایجاد کنید و بیانیه مطبوعاتی خود را برای ادعای بک لینک خود ارسال کنید.

گالری تصاویر با بک لینک های dofollow

همه شرکت‌ها می‌توانند تصاویر برند و اینفوگرافیک‌های مرتبط با جایگاه خود را تولید کنند. این گالری ها معمولاً برای یافتن تصاویر استوک استفاده می شوند. اگر محتوای اصلی برای آپلود دارید، ممکن است برای شما مناسب باشد.

پلتفرم Pexel

Pexels  یک سایت عالی برای دسترسی به تصاویر بدون حق امتیاز است. اگر به‌عنوان نمایه مشارکت‌کننده ثبت‌نام کنید، پلتفرم به شما امکان می‌دهد پیوندی را وارد کنید. علاوه بر این، می‌توانید تصاویری را که استفاده نمی‌کنید آپلود کرده و برای دانلود پیشنهاد دهید.

پلتفرم Unsplash

به پایگاه داده تصاویر با کیفیت بالا و رایگان بپیوندید. نمایه خود را ایجاد کنید و آثار هنری را به Unsplash ارسال کنید. بخش نمایه کاربر به شما امکان می دهد جزئیات، از جمله پیوند به صفحه وب را اضافه کنید. آپلود تصاویر مارک می تواند به شما کمک کند تا در معرض دید بیشتری قرار بگیرید.

پلتفرم 500PX

با ایجاد یک نمایه در 500PX ، می توانید تصاویر را با یک جامعه همفکر آپلود و به اشتراک بگذارید. همچنین می توانید پیوندی به نمونه کارها یا وب سایت خود اضافه کنید. تصاویر آپلود شده هنوز متعلق به شما هستند، شما حق چاپ را از دست نمی دهید.

پلتفرم Behance

کارهای خلاقانه خود را در معرض دید بهترین سازندگان جهان قرار دهید. برخی از تصاویر برجسته، طراحی بسته‌بندی، اینفوگرافیک یا سایر فایل‌های گرافیکی را که به وب‌سایت خود پیوند می‌دهند به اشتراک بگذارید.

بک لینک ها را در فهرست راه اندازی ها دنبال کنید

دایرکتوری های استارت آپ نه تنها بک لینک های قدرتمند dofollow را در اختیار شما قرار می دهند، بلکه به شما این فرصت را می دهند که مورد توجه سرمایه گذاران بالقوه قرار بگیرید. آنها یک عنصر کلیدی برای هر استارتاپی که به دنبال مقیاس است را نشان می دهند.

پلتفرم StartupBlink

استارت آپ خود را در میان دیگر استارت آپ های جهانی ثبت کنید. نمایه خود را اضافه کنید و منتظر تایید لیست خود باشید.

رتبه بندی استارت آپ ها

یک نمایه در سایت ایجاد کنید و بک لینک منحصر به فرد خود را در آن قرار دهید. در بین رتبه بندی استارت آپ ها قرار بگیرید.

باشگاه استارتاپی اروپا

آیا استارتاپ شما در اروپا مستقر است؟ لیست شرکت در باشگاه استارتاپ اروپا و دریافت بک لینک از سایتی با رتبه دامنه 64. یک پروفایل ایجاد کنید و وب سایت شرکت خود را در توضیحات درج کنید.

پلتفرم Startup Buffer

یک نمایه در بافر راه اندازی راه اندازی کنید و یک بک لینک دریافت کنید، به سادگی تمام اطلاعات شرکت را پر کنید. با انجام این فرآیند فراموش نکنید که URL خود را اضافه کنید.

پلتفرم Vator

استارت آپ خود را ارسال کنید و به سرمایه گذاران نزدیکتر شوید. جزئیات شرکت خود را پر کنید و یک لینک به وب سایت خود اضافه کنید.

پلتفرم Angel

به موفق ترین استارت آپ های جهان در یک صفحه وب بپیوندید. یک بک لینک به سادگی با ثبت نمایه شما با آدرس شرکت، توضیحات و پروفایل های اجتماعی ادعا می شود.

لیست سایت تبلیغات بک لینک
لیست سایت تبلیغات بک لینک

پلتفرم Launched

جدیدترین استارت آپ ها را کشف کنید. مطمئن شوید که مال شما نیز در لیست است و با یک بک لینک پاداش دریافت کنید. یک نمایه ایجاد کنید و URL شرکت خود را وارد کنید.

پلتفرم Gust

Gust یک پلت فرم عالی برای تاباندن نور به سرمایه گذاری جدید شما است. Gust با کمک به استارت آپ ها برای ایجاد کار می کند. برای دریافت بک لینک، نمایه در سایت و آدرس شرکت خود ایجاد کنید (از انکر تکست استفاده کنید).

پلتفرم Startus

با استارتاپ خود به جامعه استارت آپی بپیوندید. شرکت خود را ارسال کنید، جزئیات را پر کنید و یک لینک به وب سایت خود اضافه کنید.

پلتفرم snap munk

این یک سایت فهرست راه اندازی جدید است. شما می توانید با پر کردن جزئیات نمایه و ارائه URL به وب سایت خود، استارتاپ خود را ارسال کنید.

صفحات محصول با بک لینک  dofollow

یک استراتژی غیر متعارف، اما بسیار موفق سئو است. بک لینک صفحات محصول برای رتبه بندی در SERP بسیار مهم هستند. صفحات محصول، بک لینک ها را دنبال می کنند، فرآیند قیف فروش را کاهش می دهند و مستقیماً به نقطه تبدیل می رسند.

پلتفرم Product Hunt

به سادگی با پر کردن جزئیات نمایه و اضافه کردن پیوندها، می توانید محصول، خدمات یا راه حل خود را فهرست کنید. شکار محصول نه تنها برای دریافت بک لینک عالی است، بلکه برای تبلیغ کسب و کار شما به صورت آنلاین و به دست آوردن مشتریان واقعی نیز مفید است.

سایت هایی که بک لینک های dofollow ارائه می دهند را بررسی کنید

سایت های بررسی اگر به درستی لینک شوند می توانند بک لینک های dofollow مفیدی باشند. استفاده از کلمات کلیدی با حجم بالا در مورد محصولاتی که بیشتر جستجو شده توسط کاربران می تواند به طور قابل توجهی نرخ کلیک را بهبود بخشد و رتبه SERP شما را بهبود بخشد.

پلتفرم clutch

پروژه خود را برای بررسی فهرست کنید. نه تنها می توانید بازخورد مثبتی از مشتری خود دریافت کنید، بلکه برای پروفایل بک لینک خود به سایت خود اشاره می کنید.

سایت IT central station

به سایت بپیوندید و نظرات خود را در مورد محصولات به اشتراک بگذارید و همچنین آنها را برای وب سایت خود دریافت کنید. پیوند شما باید در توضیحات نمایه و همچنین بررسی سایت شما باشد.

پلتفرم Crowd Reviews

نظرات خود را ارسال کنید یا رتبه بندی نرم افزار خود را مشاهده کنید. بررسی های جمعی، جایگزینی عالی برای سایت هایی مانند Captera  و G2Crowd هستند. برای دریافت بک لینک، نرم افزار شما باید ارسال و برای بررسی لیست شود.

پلتفرم Trustpilot

در یکی از بزرگترین پلتفرم های بررسی جهان ثبت نام کنید. با ارسال وب سایت و محصول خود، نه تنها بک لینک کسب می کنید، بلکه شروع به جمع آوری نظرات کاربران در مورد محصول خود می کنید.

بک لینک ها را در لیست های محلی دنبال کنید

فهرست‌های محلی فهرست‌هایی هستند که شامل تمام اطلاعات کسب‌وکار شما هستند که سپس به سایت‌های فهرست اضافه می‌شوند. این لیست ها شانس بالایی برای نمایش قبل از وب سایت شما در نتایج جستجو دارند. بنابراین، بک لینک های dofollow می توانند بسیار مفید باشند.

پلتفرم Google my business

مدیران بازاریابی معمولاً ارزش فهرست‌های کسب و کار من در گوگل را دست کم می‌گیرند. باید اشاره کنیم که بک لینک مستقیم نمی دهد. اما با فهرست شدن در گوگل، کسب و کار من مطمئناً گوگل را در مورد اعتبار کسب و کار شما مطلع می کند و ترافیک اضافی را از نقشه ها و جستجوهای مربوط به لیست شرکت های محلی به ارمغان می آورد.

پلتفرم Yelp

کسب و کار خود را در Yelp فهرست کنید تا به افراد کمک کنید کسب و کار شما را به صورت محلی پیدا کنند. یک راه عالی برای گرفتن بک لینک و تبلیغ مکان فیزیکی کسب و کار شما.

سایت Map Quest

دفتر مرکزی شرکت خود را در جستجوی نقشه فهرست کنید تا به کاربران بیشتری کمک کند تا شرکت شما را کشف کنند. اطلاعات مربوط به کسب و کار خود از جمله پیوند به صفحه اصلی را ارائه دهید.

لیست سایت تبلیغات بک لینک
لیست سایت تبلیغات بک لینک

پلتفرم ThumbTack

ThumbTack  یک سایت فهرست محلی عالی برای هر کسب و کاری است. نه تنها شما می توانید سایت شرکت و راه حل های ارائه شده خود را اضافه کنید، بلکه می توانید مشتریان را مستقیماً در سایت دریافت کنید.

بازارهایی که حاوی بک لینک های dofollow هستند

مکان‌های بازار می‌توانند منبع خوبی برای هدایت ترافیک ارگانیک به وب‌سایت شما باشند. فهرست کردن محصولات برای فروش و استفاده از کلمات کلیدی برای بهینه سازی پست های شما و همچنین ایجاد بک لینک راهی برای بهبود SEO و SERP است.

پلتفرم Creative Market

با پر کردن جزئیات نمایه و افزودن لینک وب سایت خود، وب سایت خود را در بازار خلاق فهرست کنید. پست کردن محصولات برای فروش، کشف نمایه شما را افزایش می دهد و می تواند به کسب درآمد اضافی کمک کند.

پلتفرم VECTEEZY

آثار هنری وکتور را آپلود کنید و از فروش آن درآمد کسب کنید و همچنین لینک بک لینک قدرتمندی را به سایت خود ایجاد کنید. این برای شرکت هایی که طراحان خانه را استخدام می کنند عالی است. اجازه ندهید طراحان بدون کار بنشینند یا از آن به عنوان یک پروژه “پرکننده” استفاده کنند.

نحوه عملکرد لیست سایت تبلیغات بک لینک را بنویسید؟

هایپرلینک ها یک صفحه وب را به صفحه دیگر پیوند می دهند و می توانند به صورت زیر باشند:
داخلی: پیوند دادن یک صفحه وب در همان وب سایت به صفحه وب دیگری در همان سایت
خارجی: پیوند دادن یک صفحه وب به صفحه وب دیگری در یک وب سایت دیگر
به عنوان مثال، اگر ما به پست وبلاگ خود در مورد ممنوعیت لینکدین لینک دهیم، یک نمونه از یک پیوند داخلی خواهد بود.
اگر وب سایت دیگری به وب سایت شما پیوند داده شود، این یک بک لینک dofollow است.
این بک لینک های dofollow نه تنها از نقطه نظر تجربه کاربر مفید هستند، بلکه پیامدهایی برای مشاهده آنلاین وب سایت ها نیز دارند.
این به این دلیل است که ربات‌های گوگل و خزنده‌های موتور جستجو از آن‌ها برای تصمیم‌گیری در مورد مهم بودن یا نبودن اطلاعات وب‌سایت شما استفاده می‌کنند.

چرا بک لینک های dofollow مهم هستند؟

تمام هدف سئو بهبود رتبه وب سایت در گوگل برای کلمات کلیدی مرتبط با شرکت یا برند است.
رتبه شما توسط الگوریتم گوگل تعیین می شود، اما گوگل چگونه تصمیم می گیرد که کدام وب سایت ها را برای یک عبارت جستجوی خاص در صفحه اول نتایج خود قرار دهد؟
خوب، گوگل از بیش از 200 فاکتور رتبه بندی برای تعیین اینکه کدام صفحات برای هر جستجوی مشخصی نمایش داده می شود استفاده می کند.
بنابراین، برای روشن شدن، داشتن تعداد زیادی بک لینک dofollow به شما کمک می کند تا برای کلمات کلیدی رقابتی رتبه بندی کنید.
بک لینک های Dofollow اساساً از وب سایت های خارجی به شما قدرت می دهند.

چگونه می توانم بک لینک های dofollow دریافت کنم؟

بیایید واضح بگوییم ساختن یک پروفایل بک لینک محکم ساده ترین کار نیست، اما اهمیت آنها را نمی توان اغراق کرد. شاید دراماتیک به نظر برسد، اما آنها به سادگی بسیار مهم هستند.
با این حال نگران نباشید، همه امیدها از بین نمی روند. در مسیر ایجاد نمایه ای قوی از بک لینک های ارگانیک، یک استاندارد صنعتی وجود دارد که چه کارهایی را نباید انجام داد:
از خدمات بک لینک پولی استفاده کنید: اغلب اینها کلاهبرداری هستند و ممکن است در نهایت بر رتبه دامنه شما تأثیر منفی بگذارند زیرا Google یک تقلب در سیستم را تشخیص می دهد.
ارتباط با ناشران بزرگ: از نظر فنی می‌توانید به فوربس ایمیل بزنید و درخواست بک‌لینک کنید، اما طبق تجربه ما، آن‌ها به ندرت مایلند که فقط یک بک لینک رایگان dofollow ارائه دهند.
دریافت بک لینک از سایت های نامربوط: ارزش بک لینک به هم افزایی بین وب سایت ها بستگی دارد (یعنی آنها باید به همان صنعت خدمت کنند). فقط همه را هدف نگیرید…
برای تزریق بک لینک خود به سایت ها هک کنید: بله، برخی افراد این کار را انجام می دهند. بک لینک ها بسیار ارزشمند هستند. اما گرفتار شدن راه سریعی برای از دست دادن چیزی بیش از اعتبار دامنه است.

5 دیدگاه برای “لیست سایت تبلیغات بک لینک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *