سایت تبلیغات بک لینک مدرن

سایت تبلیغات بک لینک مدرن

لینک بیلدینگ برای کسانی که نتوانستند خود را با قوانین در حال تغییر و افزایش الزامات مهارت‌ها، ابزارها از قبیل سایت تبلیغات بک لینک مدرن، جزئیات و پشتکار وفق دهند، به درد نمی خورد.

اهمیت سایت تبلیغات بک لینک مدرن در سئوی off page

صحبت های زیادی در مورد پیوندها به عنوان یک عامل رتبه بندی شده است. بسیاری از سئوکاران تنها بر روی محتوا و سئوی درون صفحه تمرکز کرده‌اند و از لینک‌ها غفلت کرده‌اند و می‌گویند: «ما از قبل همه چیز را در مورد پیوندها می‌دانیم». اما آیا آن ها همه چیز را در مورد پیوندها می دانند؟

گوگل تایید کرده که لینک ها مهم هستند

به گفته گوگل استفاده از سایت تبلیغات بک لینک مدرن در کنار محتوای عالی، فاکتور رتبه بندی شماره 1 هستند. رتبه بندی بدون لینک سخت است و چرا کسی در وهله اول سعی می کند بدون لینک رتبه بندی کند؟

گوگل بیش از هر چیزی به لینک ها اهمیت می دهد و شما هم همین طور.

الگوریتم پنگوئن گوگل روش استفاده از بک لینک ها در سئو را برای همیشه تغییر داد

قبل از آوریل 2012، می توان به راحتی با افزودن لینک های بیشتر و بیشتر، موقعیت رتبه بندی خود را خریداری کرد و می توانستید رتبه بندی را در اولین صفحه نتایج موتور جستجو مدیریت کنید. خب، آن زمان خیلی وقت است که گذشته است. فیلتر هرزنامه پنگوئن گوگل اکنون بخشی از الگوریتم اصلی گوگل است و در زمان واقعی کار می کند.

اکنون لینک ها می توانند دارای خطر باشند و شما باید این خطرات را بدانید.

پیوند اتصال از A به B در سایت تبلیغات بک لینک مدرن

هایپرلینک اتصالی است از صفحه ارجاع دهنده به صفحه هدف همیشه بوده است. برای مدت طولانی، سئوکاران با مشاهده رتبه صفحه یا هر معیار دیگری از صفحه پیوند وسواس داشته اند . طبق دانش ما، LRT تنها نرم افزاری است که صفحه منبع پیوند و صفحه هدف را هنگام تجزیه و تحلیل ارزش و خطر پیوندها یا حتی پیوندهای بالقوه در نظر می گیرد.

وضعیت پیشرفت پیوند

امروزه لینک بیلدینگ به یک عمل حرفه ای تبدیل شده است. چرا منابع زیادی را صرف پیوندهایی می‌کنید که به شما آسیب می‌رسانند؟ آیا می دانستید که می توان تاثیر و ریسک یک رابطه بک لینک را قبل از ایجاد آن شبیه سازی کرد؟ کاربران LRT که چیزهای خوب را از کاه جدا می کنند، خوشحال هستند که به جای اینکه مانند بسیاری از لینک های انبوه، 3 برابر منابع بیشتری را برای 10٪ پیوندهای مهم هزینه کنند.

منظور از بک لینک چیست؟

وقتی به یک بک لینک اشاره می کنیم، منظور ارجاع از یک صفحه وب دیگر به صفحه وب خود شماست. این با پیوندهای خروجی از صفحه شما بسیار متفاوت است. این دو را با هم اشتباه نگیرید. گاهی اوقات به پیوند برگشتی، پیوند ورودی (IBL) نیز گفته می شود و این پیوندها در تعیین محبوبیت (یا اهمیت) وب سایت شما برای موتورهای جستجو مانند گوگل بسیار مهم هستند.

آیا یک وب سایت می تواند بدون لینک های برگشتی رتبه بندی شود؟

ما 100٪ مطمئن هستیم که یک وب سایت بدون لینک های ورودی نمی تواند رتبه بندی کند.

چرا لینک بیلدینگ مهم است؟

  • زیرا لینک ها عامل رتبه بندی شماره 1 گوگل هستند
  • زیرا لینک ها وب هستند
  • زیرا لینک ها به محتوای عالی اشاره می کنند (که شایسته رتبه بندی خوب است)
  • زیرا لینک ها قدرت را منتقل می کنند
  • زیرا لینک ها از اعتماد عبور می کنند
  • زیرا گوگل تایید کرد که یافتن یک وب سایت بدون لینک های برگشتی غیر طبیعی است
  • زیرا گوگل از طریق لینک ها وب سایت شما را کشف می کند

این لیست می تواند برای همیشه ادامه یابد.

اما وقتی می گوییم لینک ها مهم هستند آن را از ما نگیرید، مستقیماً از گوگل بگیرید.

آیا همه لینک های برگشتی یکسان هستند؟

عبارت “هرچه بیشتر، بهتر” برای پیوندها استفاده نمی شود. حداقل تا زمانی که “بیشتر” به معنای پیوندهایی است که خریداری می کنید بدون اینکه بررسی کنید آیا برای نمایه بک لینک شما خطرناک هستند یا خیر. بهتر است لینک‌های باکیفیت کمتری را هدف بگیرید، سپس هزاران پیوندی را که ارزشی برای پروفایل بک لینک شما ندارند.

سایت تبلیغات بک لینک مدرن
سایت تبلیغات بک لینک مدرن

بک لینک های ضعیف یا پرخطر به هیچ وجه به رتبه بندی شما کمکی نمی کنند. حتی می تواند به بدترین شکل ممکن پیش برود. این پیوندها می توانند برای شما یک جریمه از دست دادن ترافیک ارگانیک را دریافت کنند.

لینک ها اصلا شبیه هم نیستند. نکته این است که بفهمیم:

  • چند صفحه لینک داده شده؟
  • چند لینک در ماه؟
  • چه نوع پیوندهایی (دنبال کردن، بدون دنبال کردن، تغییر مسیر)؟
  • قدرت و اعتماد چه پیوندی دارد؟
  • به کدام کلمات کلیدی لینک داده شده؟
  • خطرات این لینک ها چیست؟

همچنین این عوامل را می توان در موارد مختلف به طور متفاوت ارزیابی کرد. یک پیوند بسته به صنعت، کشور، زبان و کلمات کلیدی نیز می تواند خوب یا بد باشد. متأسفانه هیچ قانون کلی وجود ندارد. برای مثال، این که یک دامنه به 1000 زیرصفحه پیوند داده شود یا اینکه 1000 دامنه به یک صفحه فرعی پیوند داده شود، یکسان نیست.

قوانین گوگل در مورد ساخت لینک چیست؟

از آنجایی که همه لینک ها با هم برابر نیستند، هنگام شروع یک کمپین لینک بیلدینگ باید بسیار مراقب باشید. پیوندهایی برای کسب و کار خود، برای مشتریان خود ایجاد کنید، آنها را مرتبط کنید و آنها را با محتوای عالی مرتبط کنید. کاربران شما خوشحال خواهند شد. گوگل شما را در نتایج جستجو نگه می دارد و کسب و کار شما رشد خواهد کرد.

مطمئن شوید که لینک هایی که می سازید طبیعی هستند و گوگل به این نتیجه نرسیده است که شما سعی در دستکاری الگوریتم جستجوی خود دارید.

هر پیوندی که برای دستکاری رتبه صفحه یا رتبه‌بندی یک سایت در نتایج جستجوی Google در نظر گرفته شده باشد، ممکن است بخشی از طرح پیوند و نقض دستورالعمل‌های وبمستر Google در نظر گرفته شود . این شامل هر رفتاری می شود که لینک های سایت شما یا لینک های خروجی از سایت شما را دستکاری کند.

ما دستورالعمل‌های کیفیت Google را در مورد طرح‌های پیوند توضیح می‌دهیم تا تصویر واضحی از نحوه ایجاد پیوندهای با کیفیت بالا و نحوه دوری از ایجاد پیوندهای بد به شما ارائه دهیم.

نکات ساده لینک سازی

اگرچه ساخت لینک مناسب کار آسانی نیست، اما هنوز تکنیک‌های سئو کلاه سفید زیادی وجود دارد که می‌توانید حتی امروز بدون تلاش یا هزینه‌های قابل‌توجه با آنها شروع کنید.

1. درخواست بک لینک کنید

این یک راه خوب برای شروع است، به خصوص اگر در این کار مبتدی هستید. به دوستان، اقوام، همکاران، شرکا، مشتریانی که وبلاگ یا سایت دارند فکر کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک بک لینک بخواهید. به جای پیوندهای موجود در نوار کناری، پیوندهای درون محتوا را بخواهید.

اما مراقب باشید و مطمئن شوید که بک لینک از وب سایتی می آید که به جایگاه شما مرتبط است. در غیر این صورت تاثیر زیادی نخواهد داشت و حتی ممکن است مضر باشد.

2. ایجاد روابط

برای ایجاد لینک خوب، باید روابط خوبی ایجاد کنید. فرصت های زیادی برای ایجاد تماس های جدید وجود دارد. برای مثال، باید با انجمن‌های مرتبط با تخصص از قبیل انجمن‌ها، وبلاگ‌ها یا گروه‌های اجتماعی شروع کنید.

اولین قدم را بردارید و با نظرات و پست های جالب و مرتبط شروع به مشارکت کنید و ارزش متنی را برای هر بحث فراهم کنید.

با شرکت فعال در این انجمن های آنلاین متمرکز بر جایگاه خود ، نه تنها بک لینک های خوبی به دست خواهید آورد، بلکه همیشه به جدیدترین اخبار صنعت دسترسی خواهید داشت و می توانید با افراد جالبی که علایق شما را به اشتراک می گذارند ارتباط برقرار کنید.

3. یک گواهی ارائه دهید

پیوند بیلدینگ گواهی یک سناریوی برد برد است. بسیاری از کسب و کارها به شما این فرصت را می دهند که چند کلمه در مورد تجربه خود در استفاده از محصولاتشان بگویید.

از یک طرف، این یک راه عالی برای آنها برای ایجاد اعتماد مشتری است. از طرف دیگر، این یک فرصت عالی برای شما است که یک بک لینک و ترافیک بالقوه از آن سایت دریافت کنید و معمولاً میزان تایید بسیار بالاتری نسبت به ایمیل های درخواست لینک استاندارد شما دارد.

شرکت‌ها گواهینامه دیگری برای قرار دادن در سایت خود دریافت می‌کنند، در حالی که شما یک بک لینک جدید دریافت می‌کنید.

سایت تبلیغات بک لینک مدرن
سایت تبلیغات بک لینک مدرن

4. یک وبلاگ راه اندازی کنید

با یک پست و یک بک لینک برای سایت خود وبلاگ نسازید. اگر این کار را انجام دهید، نه تنها وقت خود را تلف کرده اید، بلکه احتمالاً پیوند مخاطره آمیزی دیگری نیز برای خود ایجاد کرده اید. اگر می خواهید وبلاگ خود را داشته باشید، باید آن را زنده نگه دارید.

به طور منظم پست بنویسید. بر صنعت خود و نیازهای مشتری خود تمرکز کنید و با گذشت زمان، به احتمال زیاد اقتدار پیدا خواهید کرد. اطمینان حاصل کنید که محتوای شما مرتبط، مفید و دارای ساختار مناسب است.

این تنها راه برای اطمینان از این است که جهان می خواهد بارها و بارها به آن پیوند بزند. به این ترتیب شما بک لینک های عالی دریافت می کنید.

5. سایت خود را در فهرست های قابل اعتماد فهرست کنید

دایرکتوری های آنلاین زیادی وجود دارند که هیچ ارزش واقعی برای کاربران اینترنت ارائه نمی دهند و گوگل آنها را از نتایج جستجوی خود حذف کرده است. شما نمی خواهید وب سایت شما در چنین صفحاتی لیست شود.

اما همه دایرکتوری های آنلاین بد نیستند. دایرکتوری که نه تنها به شما امکان می دهد پیوندی به وب سایت خود ارسال کنید، بلکه اطلاعات مفیدی را برای مشتریان بالقوه شما فراهم می کند، دایرکتوری است که می خواهید در آن لیست شوید.

دایرکتوری های متصل به وب سایت های آموزنده برای یک صنعت خاص انتخاب خوبی هستند. فهرست شدن کسب و کار شما با چنین دایرکتوری ها، فهرست شدن در موتورهای جستجوی اصلی را آسان تر می کند و به افراد کمک می کند شما را به صورت آنلاین پیدا کنند.

6. یک پست مهمان خوب بنویسید

سایت ها و وبلاگ های زیادی وجود دارند که می توانند مقاله شما را منتشر کنند. قبل از نوشتن مقاله در جایی، مطمئن شوید که:

  • وب سایت یا وبلاگ با موضوع شما مرتبط است.
  • مقاله درباره اینکه چقدر عالی هستید
  • شما بر کیفیت تمرکز دارید (خوب نوشته شده، حرفه ای و جالب)
  • به خاطر داشته باشید که یک مقاله ضعیف می تواند باعث شهرت بد شود.

مهم است پیوندهایی بسازید که به وب سایت شما کمک کند و نه پیوندهایی که می توانند بر رتبه وب سایت شما در نتایج جستجو تأثیر منفی بگذارند.

نکات پیشرفته لینک سازی

لینک بیلدینگ به یک کار بسیار سخت و دشوار تبدیل شده است و به همین دلیل شما به ابزارهای حرفه ای برای کمک به شما در این امر نیاز دارید.

7. بک لینک های رایج رقبا را کشف کنید

اگر در مورد رقبای خود تحقیق کنید، احتمالاً متوجه خواهید شد که آنها دارای بک لینک های مشترک هستند که شما هنوز آنها را ندارید. خب، اگر آنها موفق به دریافت این بک لینک ها شده اند، چرا شما هم نباید این کار را انجام دهید؟

تنها کاری که باید انجام دهید این است که این بک لینک ها را تجزیه و تحلیل کنید و سعی کنید آنها را نیز دریافت کنید. ابزار مشترک بک لینک ها (CBLT) ابزاری است که برای این کار ساخته شده است.

حداکثر 10 رقیب را وارد کنید و گزارش خود را شروع کنید، سپس CBLT به شما کمک می کند نه تنها بک لینک های رایج را پیدا کنید، بلکه منابع و تکنیک های رقیب را نیز کشف کنید.

8. یک بک لینک غیر مستقیم از رقیب خود دریافت کنید

این کاملاً متداول است که برخی از رقبای شما به همان سایت ها لینک می دهند.Link Juice Thief (LJT)  مکان هایی را پیدا می کند که رقبای شما معمولاً به آنها پیوند دارند. این سایت ها معمولاً مقامات بزرگی در صنعت شما هستند.

در بسیاری از موارد، متوجه خواهید شد که صفحاتی که رقبای شما به آنها پیوند می‌دهند، سایت‌های معتبر در جایگاه شما هستند.

پیوندی از چنین مکانی در رابطه با پیوند قدرتمندی که وب سایت شما دریافت می کند بسیار مفید خواهد بود. اما چیز دیگری وجود دارد اگر بتوانید بک لینک خود را در اینجا دریافت کنید، رقبای شما به طور غیرمستقیم به شما لینک خواهند داد.

ابزار Link Juice Thief (LJT) به شما کمک می کند از صفحات معتبری که در جایگاه خود قرار دارند بک لینک دریافت کنید.

سایت تبلیغات بک لینک مدرن
سایت تبلیغات بک لینک مدرن

9. Dead backlinks خود را بازیابی کنید

گاهی اوقات ممکن است لینک های شکسته به وب سایت خود را پیدا کنید. اگر مکان صفحه شما تغییر کند یا اگر وب مستر دیگری لینک شما را اشتباه نوشته باشد، ممکن است این اتفاق بیفتد. در هر دو مورد، این بک لینک ها خطای 404 را برمی گردانند.

چنین مشکلاتی معمولاً پس از راه‌اندازی مجدد سایت یا انتقال آن به دامنه دیگر نیز ممکن است رخ می دهد. سپس باید این بک لینک ها را به صفحه دیگری هدایت کنید.

ابزار بازیابی لینک (LJR) به شما کمک می کند بک لینک هایی را که سایت شما دارد، که به یک صفحه ناموجود( (HTTP-code 404پیوند می دهند، پیدا کنید. شما باید سعی کنید این قدرت را بازیابی کنید و به آن پیوندها اعتماد کنید یا با ایجاد مجدد صفحه یا هدایت مجدد پیوند به صفحه موجود دیگر.

به عنوان مثال LJR هنگام راه اندازی مجدد وب سایت خود، می خواهید تمام این خطاها را بررسی کنید، مشکل اصلی را پیدا کنید و قبل از اینکه دچار مشکل شوید آن را برطرف کنید.

استفاده از ابزار بازیابی لینک بسیار ساده است. فقط URL خود را در آنجا وارد کنید و گزارش را اجرا کنید. ابتدا لیستی از تمام بک لینک های خراب خود را دریافت خواهید کرد:

هنگامی که لیست را در اختیار دارید، ابزار LJR یک کد .htaccess ایجاد می کند که می توانید به راحتی آن را در فایل htaccess. خود وارد کنید.

Dead backlinks ویکی پدیا را نیز بررسی کنید

آیا تا به حال به استفاده از پیوندهای مرده ویکی پدیا به عنوان منبع لینک سازی فکر کرده اید؟ گوگل ویکی پدیا را سایتی بسیار قابل اعتماد می داند. می توانید پیوندهای مرده یا شکسته را در آنجا پیدا کنید و آنها را فوروارد یا جایگزین کنید. یک ابزار خوب و رایگان برای این کار Wikigrabber است. در آنجا می توانید کلمات کلیدی را جستجو کنید و صفحاتی را که نیاز به استناد در ویکی پدیا دارند یا پیوند مرده روی آنها وجود دارد را دریافت کنید.

حتی اگر پیوندهای ویکی‌پدیا پیوندهای nofollow باشند، باز هم اعتماد زیادی دارند. فکر نکنید که گوگل به لینک های No Follow نگاه نمی کند. از آنجایی که ما شاهد ذکر پیوندهای بدون دنبال کردن در ادعاهای جریمه عمل دستی نیز بودیم.

در تحقیق و نظرسنجی بازاری که منتشر کردیم، می‌توانید درباره پیوندهای NoFollow و تأثیر مثبت یا منفی پیوندهای NoFollow بر رتبه‌بندی جستجوی ارگانیک اطلاعات بیشتری کسب کنید.

منظور از بک لینک چیست؟

وقتی به یک بک لینک اشاره می کنیم، منظور ارجاع از یک صفحه وب دیگر به صفحه وب خود شماست. این با پیوندهای خروجی از صفحه شما بسیار متفاوت است. این دو را با هم اشتباه نگیرید. گاهی اوقات به پیوند برگشتی، پیوند ورودی (IBL) نیز گفته می شود و این پیوندها در تعیین محبوبیت (یا اهمیت) وب سایت شما برای موتورهای جستجو مانند گوگل بسیار مهم هستند.

آیا یک وب سایت می تواند بدون لینک های برگشتی رتبه بندی شود؟

ما 100٪ مطمئن هستیم که یک وب سایت بدون لینک های ورودی نمی تواند رتبه بندی کند.

چرا لینک بیلدینگ مهم است؟

زیرا لینک ها عامل رتبه بندی شماره 1 گوگل هستند
زیرا لینک ها وب هستند
زیرا لینک ها به محتوای عالی اشاره می کنند (که شایسته رتبه بندی خوب است)
زیرا لینک ها قدرت را منتقل می کنند
زیرا لینک ها از اعتماد عبور می کنند
زیرا گوگل تایید کرد که یافتن یک وب سایت بدون لینک های برگشتی غیر طبیعی است
زیرا گوگل از طریق لینک ها وب سایت شما را کشف می کند
این لیست می تواند برای همیشه ادامه یابد.
اما وقتی می گوییم لینک ها مهم هستند آن را از ما نگیرید، مستقیماً از گوگل بگیرید.

8 دیدگاه برای “سایت تبلیغات بک لینک مدرن

  1. Amin گفته:

    اما صرف نظر از نحوه مشاهده لینک سازی، این واقعیت باقی می ماند که گوگل از لینک ها به عنوان سیگنال رتبه بندی در الگوریتم جستجوی خود استفاده می کند و مطالعات همچنان یک ارتباط قوی بین لینک ها و موقعیت رتبه بندی را نشان می دهد.

  2. امیرحسین امینی گفته:

    وب سایت های تبلیغاتی و بک لینک ها و ایجاد بک لینک اصولی و استاندارد واقعا فاکتور های زیادی داره که سخت گیری های گوگل هم در تایید شدن اونها بی تاثیر نیست

  3. متاورس آینده من گفته:

    با عرض سلام وادب واحترام
    شما با این مطالب که فرموده بودید به بنده بسیار کمکم می فرمایید برای آموزش seo تشکر می کنم واقعا عالی بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *