ساخت سایت تبلیغات بک لینک

ساخت سایت تبلیغات بک لینک

در این پست همه چیز را برای ایجاد بک لینک های با کیفیت امتحان کرده ایم. دایرکتوری های رایگان، لینک های نمایه، ارسال مقاله، ارسال هرزنامه نظرات و غیره. علیرغم تمام تلاش ها گزارش می شود که کسب و کارها نمی توانند از رقبای خود در SERP ها جهش کنند. بنابراین از دیگران درخواست می کنند تا رازهای خود را برای ساخت سایت تبلیغات بک لینک شگفت انگیز، خیره کننده و فوق العاده به اشتراک بگذارند

میانبرهای ساخت سایت تبلیغات بک لینک

هیچ میانبر جادویی، هیچ هک داخلی طبقه بندی شده ای برای دریافت لینک های با کیفیت برای وب سایت شما وجود ندارد. ساختن بک لینک های شگفت انگیز کار می خواهد. مشکل اینجاست که آن اسرار وجود ندارند.

اما این آخرین چیزی است که افراد انجمن می خواهند بشنوند. آنها یک راه حل سریع می خواهند و ایجاد چیزی با ارزش بسیار سخت تر از زدن امضای انجمن در یک پست موضوع بحث است. به طوری که این پیام اغلب در گوش های ناشنوا قرار می گیرد.

با این حال، اگر مایل به شکست دادن هستید، من روند خود را برای ایجاد بک لینک های شگفت انگیز به اشتراک می گذارم. کار آسانی نیست، در واقع این کار نیازمند خلاقیت، سرسختی، فداکاری و سخت کوشی است. اما بر خلاف ارسال هرزنامه لینک های کم ارزش، اگر این مراحل را دنبال کنید، می توانید بک لینک های شگفت انگیزی بسازید.

5 مرحله برای ساخت سایت تبلیغات بک لینک

  • پیوندها را پیدا کنید
  • جستجوی پیوند
  • قابلیت پیوند محتوا
  • لینک طعمه
  • ارتباط فراگیر

مرحله اول: پیدا کنید که افراد به چه چیزی لینک می دهند

اولین گام برای بدست آوردن بک لینک های شگفت انگیز این است که سایت هایی را که قبلاً دارای بک لینک های فوق العاده هستند شناسایی کنید و پروفایل های پیوند آنها را بررسی کنید.

منطق این است که محتوای خوب لینک ها را جذب می کند، زیرا صاحبان سایت احساس می کنند مجبور هستند آن را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارند. بنابراین در این مرحله اول، شما به دنبال صفحاتی با « لینک‌های lotsa» هستید، زیرا قبلاً ثابت کرده‌اند که محتوای ارزشمندی برای پیوند دارند.

برای اینکه بفهمید کدام پست های وبلاگ بیشترین لینک های ورودی را جذب کرده اند، این روند را دنبال کنید.

توجه: برای کل این پست وبلاگ، از یک مثال فرضی از جیمز پت شاپ استفاده خواهیم کرد، یک فروشگاه آنلاین حیوانات خانگی که به دنبال جذب لینک، ترافیک و توجه برای سری اسباب بازی های سگ خود است.

  1. SEO for Firefox Toolbar  را نصب کنید (رایگان است!)
  2. یک جستجو در گوگل انجام دهید (برای این مثال، من یک پرس و جو برای «اسباب بازی های سگ» انجام می دهم)، دکمه «نمایش گزینه ها» را انتخاب کنید (زیر کادر جستجو، سمت چپ) و روی «وبلاگ ها» از دسته ها کلیک کنید.
  3. روی گزینه “100” کلیک کنید (درست زیر کادر جستجو، سمت راست)، که به شما 100 نتیجه جستجوی برتر را می دهد.
  4. هنگامی که این مشکل حل شد، روی لینک «CSV» کلیک کنید (درست زیر کادر جستجو، سمت راست) و فایل نتایج را صادر کنید. پیوندهای صفحه ظاهر میشوند. بنابراین می توانید بقیه را حذف کنید.
  5. نتایج CSV شما باید به این صورت باشد که فهرست را بر اساس پیوندهای صفحه از بزرگترین به کوچکترین لیست کنید.

ما اکنون مجموعه‌ای از تمام پست‌های وبلاگ درباره «اسباب‌بازی‌های سگ» داریم که بیشترین لینک‌ها را به خود جذب کرده‌اند. مرحله بعدی در فرآیند ساخت بک لینک های با کیفیت این است که ببینید کدام سایت ها به این پست ها لینک می دهند.

مرحله دوم: پیدا کنید چه کسی پیوند می دهد

اکنون که می دانیم کدام قطعات محتوا آهنربای پیوند هستند، بیایید بفهمیم چه کسی پیوند را انجام می دهد. چرا “چه کسی” مهم است؟ به این دلیل که این صاحبان وب سایت قبلاً با نشان دادن تمایل خود برای پیوند دادن به نوع خاصی از محتوا، که در این مثال محتوایی در مورد «اسباب بازی های سگ» است، خود را به عنوان مشتریان احتمالی پیوند از قبل تعیین کرده اند. بنابراین احتمال دارد که آنها به محتوای اسباب بازی سگ ما پیوند دهند.

ساخت سایت تبلیغات بک لینک
ساخت سایت تبلیغات بک لینک

بنابراین برای اینکه بفهمید چه کسی داشبورد CSV را که در بالا ایجاد کرده‌ایم بالا کشید، هر یک از پست‌های پیوند دهنده برتر را انتخاب کنید و به نمایه‌های پیوند آنها دقت کنید.

این یک لیست SERP از تمام پیوندهایی که به این صفحه اشاره می کنند، منهای هر پیوند داخلی سایت از دامنه ریشه تولید می کند.

داده های بک لینک با کیفیت

پس از اجرای این تجزیه و تحلیل برای مشتریان احتمالی پیوند، دو سایت وجود دارد که مدام در پروفایل پیوند این پست های اسباب بازی سگ برتر ظاهر می شوند:Doggies.com  و Funstufffordogs.wordpress.com . با توجه به تمایل آنها برای پیوند دادن به محتوای مرتبط با اسباب بازی های سگ، آن ها کاندیدای عالی برای کمپین تبلیغاتی هستند (در مرحله پنجم پوشش داده شده است).

اکنون، اگر هنوز مشخص نیست، هدف از این مرحله گردآوری فهرستی از چشم‌اندازهای واجد شرایط برای دسترسی است. این را می توان در یک صفحه گسترده ساده با چندین ستون داده انجام داد. برای فهرست‌های فراگیر خودم، دوست دارم داده‌هایی را در موارد زیر جمع‌آوری کنم:

آدرس وب سایت مورد نظر

به نام وب سایت و همچنین صفحه عمیقی که پیدا کردید و در حال پیوند دادن است توجه کنید.

رتبه صفحه نوار ابزار

در اینجا من از TBPR برای مرتب کردن بر اساس مقدار نسبی (مستقل) استفاده می کنم.

نام تماس

شخصی کردن نامه ارتباطی شما بسیار مهم است. ارسال ایمیل به چه کسی ممکن است مربوط باشد و تنبلی برای بازندگان است.

ایمیل شخصی

از ارسال ایمیل به info@ black holes یا فرم های تماس خودداری کنید، مگر اینکه دوست دارید ایمیل های شما نادیده گرفته یا حذف شوند. من اطلاعات دقیقی در مورد به دست آوردن ایمیل های شخصی سخت پیدا می کنم.

نمایه رسانه های اجتماعی

مدیریت شبکه های اجتماعی از قبیل توییتر و لینکدین

یادداشت ها

اطلاعات اضافی درباره وبلاگ نویس یا وب سایت برای کمک به شخصی سازی بیشتر نامه های ارتباطی.

همچنین، به یاد داشته باشید که بسیاری از وبلاگ ها دارای تعداد زیادی وبلاگ نویس هستند. بنابراین توصیه می‌کنم در اطراف جستجو کنید و ببینید کدام یک بیشتر به نوع محتوای شما پیوند می‌دهند و آن را در بخش یادداشت‌های خود نیز ذکر کنید.

مرحله سوم: دریابید که چرا مردم پیوند می‌دهند

برای ایجاد محتوای قابل پیوند، باید مشخص کنید که چرا بخش‌های خاصی از محتوا لینک‌ها را جذب می‌کنند. بیایید پست‌های وبلاگ را در مثال بالا بررسی کنیم و ببینیم آیا می‌توانیم تشخیص دهیم که چرا این پنج پست وبلاگ در مورد اسباب‌بازی‌های سگ بیش از 11 هزار لینک را جذب کرده‌اند. آیا یک عنصر مشترک، یک رشته مشترک وجود دارد که آنها را تا این حد ارزشمند پیوند می دهد؟

اتفاقاً در این مورد، سرنخ‌ها کاملاً واضح هستند. بهترین مجریان لینک، همگی مقالاتی درباره اسباب‌بازی‌های سگ‌های عجیب و غریب، هولناک یا احمقانه هستند.

ساخت بک لینک سئو

واقعاً تعجب آور نیست زیرا زندگی می تواند بسیار پیش پا افتاده باشد، بنابراین مردم هر چیزی را که غیرعادی است دوست دارند. به همین دلیل است که ایجاد پست ها یا ویدیوهای عجیب و غریب یا خنده دار اغلب یک راه مطمئن برای جذب لینک است.

بنابراین، اگر صاحب فروشگاه حیوان خانگی فرضی جیمز ما هستید و به دنبال ایده‌های محتوایی هستید که لینک‌ها را جذب کند، نوشتن پستی درباره اسباب‌بازی‌های عجیب سگ مانند یک استراتژی فوق‌العاده به نظر می‌رسد. که ما را به مرحله بعدی می‌رساند.

مرحله چهارم: طعمه را ایجاد کنید

برای جذب لینک هایی مانند پست های ارزشمند لینک بالا، باید چیزی با ارزش مشابه ایجاد کنید. در حال حاضر، من نمی گویم که آن را کاملاً کپی کنید و همچنین نمی گویم که شما نیاز به اختراع مجدد چرخ دارید.

شما کاملاً می توانید کاری مشابه انجام دهید، اما آن را از آن خود کنید. اگر یک ویجت مفید است، یک ویجت ایجاد کنید. اگر این یک لیست غوغایی است، یک لیست whacky ایجاد کنید. نکته این است که محتوایی که ایجاد می کنید باید برای بازار هدف شما ارزشمند و جالب باشد.

ساخت سایت تبلیغات بک لینک
ساخت سایت تبلیغات بک لینک

به عنوان مثال، فرض بالا را در نظر بگیرید که مردم محتوای مربوط به اسباب بازی های عجیب و غریب سگ را دوست دارند. اکنون، راه‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید این هوش را به یک استراتژی محتوایی مؤثر تبدیل کنید. من چند ایده برای مقالاتی که بر اساس میزان تلاش و سختی آنها رتبه بندی می کنم جمع آوری کرده ام:

آسان

یک پست وبلاگی در مورد یک اسباب بازی سگ ایجاد کنید. این اسباب بازی کاملاً اصلی نیست، اما شرط می بندم که یک یا دو پیوند سرگردان را جذب می کند.

سخت

مقاله ای در مورد 10 اسباب بازی عجیب سگی که سگ شما دوست دارد ایجاد کنید. این کار مستلزم کار بیشتری است، اما فرصت بیشتری برای پیوند وجود دارد.

بسیار سخت

مغز بزرگ خود را فعال کنید، فوق العاده خلاق باشید و مسابقه ای را در وب سایت فروشگاه حیوانات خانگی خود راه اندازی کنید که در آن مردم تصاویر سگ های خود را با اسباب بازی های عجیب و غریب سگ ارسال می کنند و به آنها رای می دهند و عکس های برتر همگی برنده جایزه می شوند.

شما یک صفحه مسابقه (با جزئیات مسابقه، گالری عکس و جزء رای گیری) ایجاد می کنید، یک پست وبلاگی برای اعلام مسابقه و یکی برای اعلام برندگان، با تصاویر برنده، نام سگ ها و صاحبان آنها می نویسید.

حالا کدام یک از این ایده ها جذاب تر است؟ به نظر شما کدامیک بیشترین لینک را جذب می کند؟ نکته اینجاست که تلاش با نتایج منطبق است، به همین دلیل است که من هر ایده را بر اساس سطح کار درگیر فهرست کردم. طبق تجربه من، هر چه بیشتر روی یک محتوا کار کنم، لینک های بیشتری جذب می کند. این علم موشکی نیست، اما قابل ذکر است.

مرحله پنجم: محتویات خود را محک بزنید

بسیار خوب، پس وقت آن است که محتوای خود را از طریق بازاریابی وبلاگ بازاریابی کنید. شما برای دسترسی به صاحبان سایت، تأثیرگذاران کلیدی و وبلاگ نویسان برای سایت هایی در نمایه های بک لینک که از مرحله دو در فهرست پیاده سازی خود جمع آوری کرده اید، دست به کار خواهید شد.

اکنون، شما جسورانه از آن ها بخواهید که در درخواست شما به صفحه شما در مورد X پیوند دهند. این خیلی واضح و سنگین است. درعوض، شما از یک رویکرد ظریف‌تر استفاده می‌کنید. با نوشتن برای آگاه کردن آن‌ها از محتوای خود و پرسیدن اینکه آیا مایلند آن را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارند، همانطور که با انواع محتوای مشابه انجام داده‌اند.

برای این که ایده‌ای بهتر از آنچه در مورد آن صحبت می‌کنم به شما بدهم، در اینجا یک نامه نمونه ممکن است با استفاده از ایده مسابقه عکس اسباب‌بازی سگ Whacky برای فروشگاه حیوانات خانگی جیم به نظر برسد.

نکته

این الگوی ایمیل بر اساس نامه های موفقی است که من در گذشته استفاده کرده ام.

اکنون، هر کسی که تا به حال درگیر نوعی ارتباط هماهنگ، هدفمند، شخصی و تهاجمی است که من در بالا توضیح دادم، ارزش آن را درک می کند. اما مخالفانی را خواهید دید که می گویند پیشگیری لینک کار نمی کند و این در درجه اول به این دلیل است که:

  • آنها هیچ چیز با ارزشی خلق نمی کنند
  • آنها نمی توانند خود را وقف بازاریابی محتوا کنند
  • آن ها حتی هرگز آن را امتحان نکرده‌اند، اما به دلیل تنبلی آن را به باد انتقاد می‌گیرند

در هر صورت، من اینجا هستم تا بگویم که همان روندی را که در این مقاله توضیح داده‌ام دنبال می‌کنم و برای من کار می‌کند.

همچنین، به این ضرب المثل قدیمی نخورید که تنها کاری که برای جذب لینک باید انجام دهید ایجاد محتوای عالی است. فقط به این دلیل که محتوای خوبی می نویسید به این معنی نیست که وب به طور خودکار متوجه آن خواهد شد.

شما باید با آن به سر آنها ضربه بزنید. اشکالی ندارد که خود را تبلیغ کنید، در واقع حیاتی است. هیچ کس دیگری قرار نیست محتوای شما را دلال محبت کند، بنابراین این به شما بستگی دارد.

ساخت سایت تبلیغات بک لینک
ساخت سایت تبلیغات بک لینک

آخرین نکته در ارتباط با لینک‌ها این است که وقتی همه مراحل را انجام دادید و یک فهرست ارتباطی و یک الگوی ایمیل دارید، می‌توانید تقریباً از هر کسی برای ارسال ایمیل‌ها کمک بگیرید.

من معمولاً از کارآموزان دعوت می کنم تا ایمیل ها را ارسال کنند و به آنها می گویم که با استفاده از داده هایی که در صفحات گسترده خود جمع آوری کرده ام، هر ایمیل را در زمینه های مختلف شخصی سازی و شخصی سازی کنند.

استراتژی های لینک سازی لیبل سفید

هنگام رتبه بندی وب سایت ها در نتایج جستجو، الگوریتم رتبه بندی گوگل فاکتورهای مختلفی را در نظر می گیرد.

یکی از عواملی که وزن زیادی دارد، تعداد بک لینک ها به یک وب سایت است. با این حال، بک لینک ها همه یکسان نیستند زیرا برخی از آنها بسته به سایتی که در آن قرار می گیرند با کیفیت و معتبر هستند

با یک استراتژی ساخت لینک قوی، می توان فرصت های لینک سازی را پیدا کرد، اما همچنین اطمینان حاصل کرد که لینک ها نیز از وب سایت های معتبر و معتبر هستند.

اگر آژانسی هستید که برای مشتریان خود خدمات ارائه می دهد و می خواهید لینک بیلدینگ را به درستی انجام دهید، ممکن است مدت زمان زیادی طول بکشد.

از طرف دیگر، می‌توانید به یک شرکت خدمات لینک‌سازی برچسب سفید مراجعه کنید ، که به راحتی در دسترس است و استراتژی‌های مناسبی برای کمک به شما در ایجاد اعتبار وب‌سایت مشتریانتان دارد. نه تنها این، بلکه این خدمات همچنین به بهبود رتبه سایت ها در صفحات نتایج جستجوی گوگل (SERP) کمک می کنند.

لینک سازی لیبل سفید چیست؟

لینک بیلدینگ لیبل سفید زمانی اتفاق می افتد که یک آژانس بازاریابی یک آژانس لینک بیلدینگ لیبل سفید شخص ثالث را برای انجام خدمات لینک بیلدینگ برای مشتریان خود استخدام می کند. معمولاً، فروشندگان به مشتریان خود فاش نمی‌کنند که کار برون‌سپاری شده است، به همین دلیل است که باید گزارش‌های برچسب سفید ارائه شود.

گزارش‌های برچسب سفید شامل برند، آرم یا اطلاعات تماس سرویس شخص ثالثی نیست که کار ساخت پیوند را از طرف مشتریان آژانس انجام می‌دهد. به این ترتیب آژانس می تواند گزارش ها را مستقیماً با مشتریان خود به اشتراک بگذارد.

به عبارت ساده، لینک بیلدینگ لیبل سفید فرآیند فروش مجدد پیوندهایی است که توسط یک سرویس شخص ثالث یا خارجی تحت نام برند یا آژانس شما تولید شده است.

آژانس‌ها معمولاً تجزیه و تحلیل‌های دقیقی را انجام می‌دهند تا وبلاگ‌هایی را که به نیازها یا جایگاه‌های مشتریانشان مرتبط هستند، غربال کنند و شخصاً با آن وبلاگ‌ها تماس بگیرند تا از آنها بک لینک بگیرند.

این آژانس از طریق شراکت‌های ایجاد لینک سفید، اطمینان می‌دهد که سایت‌های مشتریانش می‌توانند به صفحه اول گوگل دسترسی پیدا کنند.

شخص ثالث یا شرکت خارجی که خدمات لینک بیلدینگ را ارائه می دهد، اطمینان حاصل می کند که پیوندها در یک دوره زمانی مشخص برای هر جایگاهی تحویل داده می شوند. آنها این کار را از طریق تعدادی از استراتژی های لینک سازی برچسب سفید انجام می دهند که در این راهنما به اشتراک می گذاریم.

نتیجه

بنابراین همانطور که در ابتدای این پست گفتم، همه چیزهایی که در اینجا بحث کردم کار می کند. مانند هر کاری که ارزش انجام دادن داشته باشد، ارزش انجام آن را نیز دارد. حالا اگر این برای شما نیست و قلب شما در آن نیست، خوب است.

شرم آور نیست که بپذیرید این کار بیشتر از آن چیزی است که برای آن ثبت نام کرده اید. اما چند ماه دیگر به بحث درباره نحوه ایجاد 300 پیوند بوک مارک اجتماعی در انجمن ها برنگردید و نمی توانید در صفحه اول گوگل قرار بگیرید، بنابراین به یک راه جادویی برای ساختن بک لینک های شگفت انگیز نیاز دارید که این کار را انجام نمی دهد. شامل فکر یا تلاش نیست.

ساخت سایت تبلیغات بک لینک
ساخت سایت تبلیغات بک لینک

نکته این است که سایت های دارای رتبه برتر برای به دست آوردن لینک های با کیفیت تلاش می کنند. برای همگام شدن با آن ها، باید به همان میزان تلاش خود را به استراتژی محتوا و بازاریابی لینک اختصاص دهید.

اگر هدف شما این است که از آن ها پیشی بگیرید، پس باید کاری استثنایی تر انجام دهید و ریختن ده ها پیوند هرزنامه نظر در وبلاگ دنبال کنید.

آیا برای ساخت سایت تبلیغات بک لینک میانبر داریم؟

هیچ میانبر جادویی، هیچ هک داخلی طبقه بندی شده ای برای دریافت لینک های با کیفیت برای وب سایت شما وجود ندارد. ساختن بک لینک های شگفت انگیز کار می خواهد. مشکل اینجاست که آن اسرار وجود ندارند.
اما این آخرین چیزی است که افراد انجمن می خواهند بشنوند. آنها یک راه حل سریع می خواهند و ایجاد چیزی با ارزش بسیار سخت تر از زدن امضای انجمن در یک پست موضوع بحث است. به طوری که این پیام اغلب در گوش های ناشنوا قرار می گیرد.

5 مرحله برای ساخت سایت تبلیغات بک لینک ذکر کنید؟

1. پیوندها را پیدا کنید
2. جستجوی پیوند
3. قابلیت پیوند محتوا
4. لینک طعمه
5. ارتباط فراگیر

لینک سازی لیبل سفید چیست؟

لینک بیلدینگ لیبل سفید زمانی اتفاق می افتد که یک آژانس بازاریابی یک آژانس لینک بیلدینگ لیبل سفید شخص ثالث را برای انجام خدمات لینک بیلدینگ برای مشتریان خود استخدام می کند. معمولاً، فروشندگان به مشتریان خود فاش نمی‌کنند که کار برون‌سپاری شده است، به همین دلیل است که باید گزارش‌های برچسب سفید ارائه شود.
گزارش‌های برچسب سفید شامل برند، آرم یا اطلاعات تماس سرویس شخص ثالثی نیست که کار ساخت پیوند را از طرف مشتریان آژانس انجام می‌دهد. به این ترتیب آژانس می تواند گزارش ها را مستقیماً با مشتریان خود به اشتراک بگذارد.

8 دیدگاه برای “ساخت سایت تبلیغات بک لینک

  1. اشتراک‌ها: سایت تبلیغات بک لینک - تبلیغات | سامانه تبلیغ و تبلیغات ملی

  2. سعید گفته:

    بدون تبلیغات هیچ شرکتی نمیتواند به اوج خود برسد. تمامی شرکت ها حتی کشور های جهان با تبلیغات سر زبان ها افتادند. پس بخش مناسبی از درامد شرکت باید خرج تبلیغات شود.

  3. متاورس آینده من گفته:

    با عرض سلام و لدب و احترام
    از شما بابت مطالب آموزشی مفیدی که نوشته اید تشکر می کنم واقعا بنده دنبال همچین مطالبی هستم بابت نوشتن آن از شما تشکر می کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *