انواع سایت تبلیغات رپورتاژ

انواع سایت تبلیغات رپورتاژ

رپورتاژ آگهی به معنای انتشار مقاله ای از شما در سایتی دیگر بک لینک با کیفیت است که معمولاً با هدف معرفی محصول یا لینک دادن به بهبود سئو می باشد. در این مقاله سعی می کنیم بیشتر در مورد انواع سایت تبلیغات رپورتاژ و رعایت استانداردها صحبت کنیم

معرفی انواع سایت تبلیغات رپورتاژ

سایت های زیادی وجود دارند که به طور مداوم در حال تولید محتوا هستند و هر روز بازدیدکنندگان زیادی را جذب می کنند. یکی از راه های کسب درآمد از این سایت ها، تبلیغات فروش است.

این سایت ها بسته به اعتبار دامنه و تعداد بازدیدکنندگان روزانه، مبلغ مشخصی برای مقاله شما در سایت شما دریافت می کنند. شما مقاله ای را که به آن اشاره می کنید در اختیار آنها قرار می دهید و در قسمت هایی از آن لینک می دهید.

چه زمانی باید رپورتاژ بخریم؟ می توان گفت که خرید رپورتاژ نوعی دوپینگ برای سایت شما است. حالا تصور کنید که قرار است در دو بازی المپیک یک ورزشکار معمولی باشید. آیا شانس بردن با دوپینگ را دارید؟ حتما نه دوپینگ برای ورزشکارانی که نزدیک هستند موثر است.

رپورتاژزمان بسیار خوبی برای شماست تا در کلیدواژه هدف خود جایگاه خوبی داشته باشید و حداقل در صفحه اول گوگل باشید. در این شرایط می‌توانید با قرار دادن پشت صحنه خود از طریق یک لینک مناسب، شانس خود را برای کسب مکان بهتر افزایش دهید. اگر سایت یا صفحه شما در عبارت یا در صفحات بعدی نتایج گوگل رتبه ای نداشته باشد، این تکنیک برای شما مناسب نیست. اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید

مهم ترین نکات در خرید رپورتاژ چیست؟

مهمترین مزیت تبلیغات تبلیغاتی در مقایسه با خرید لینک، ماندگاری آن است. معمولاً مقاله شما برای همیشه در سایت آگهی‌دهنده باقی می‌ماند و برای این لینک پولی پرداخت نمی‌کنید، اما هنگام خرید لینک خرید بک لینک یا آگهی متنی باید ماهانه هزینه تمدید و نگهداری بپردازید.

برای استفاده از شهرت تبلیغ‌کننده، باید در نظر داشته باشیم که در غیر این صورت هزینه آن بی‌اثر خواهد بود یا حتی می‌تواند سایت شما را توسط گوگل جریمه کند. در ادامه به بررسی مهم ترین نکات خرید بنر لینک دائمی می پردازیم.

1.آگهی را از سایت لینک شده خریداری کنید در فضای وب فارسی، وب سایت های معتبری که آگهی را به عنوان رپورتاژ می پذیرند، حجم زیادی ندارند. این انتخاب شما را برای انتخاب محدود می کند، اما همیشه سعی کنید رپورتاژ را از سایت های مرتبط با محتوا و نزدیک به سایت خود خریداری کنید.

2. برای هر رپورتاژ یک متن اختصاصی بنویسید محتوای تکراری شانس زیادی برای کسب جایگاه در نتایج گوگل ندارد و معمولا توسط ربات های گوگل نادیده گرفته می شود. بسیاری از مدیران سایت را دیده‌ایم که یک مقاله خاص می‌سازند و آن را به صورت رپورتاژ در چندین سایت مختلف منتشر می‌کنند. برخی حتی از مقالات یا مطالب خود در سایت خود برای ارسال متن خود استفاده می کنند.

هدف از رپورتاژ چیست؟

نوعی از روزنامه نگاری که گزارشی خواندنی و واضح با تمام جزئیات ضروری از یک رویداد شاهد عینی یا رویدادی که نویسنده در آن شرکت داشته است ارائه می دهد.

نحوه ارائه گزارش بستگی به وسایل ارتباط جمعی – مطبوعات، رادیو یا تلویزیون – دارد که مطالب برای آنها در نظر گرفته شده است. گزارش مطبوعات، معمولاً در روزنامه ها، ممکن است بر رویدادها متمرکز شود یا ممکن است موضوعی باشد، وقایع را با یک موضوع واحد توصیف کند، اما در زمان های مختلف رخ می دهد.

معمولاً با عکس های گرفته شده در صحنه وقایع نشان داده می شود. ویژگی های نشان داده شده با عکس ها نیز به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرند. رپورتاژ رادیو همیشه از یک توالی زمانی از رویدادها پیروی می کند و از زبانی واضح برای ارائه واقع بینانه وقایع استفاده می کند. رپورتاژ تلویزیون اغلب به تفسیری از رویدادی که به تصویر کشیده می شود تبدیل می شود.

محتوای حمایت شده چیست؟

محتوای حمایت شده به شکل ویدیو، توییت، پست فیس بوک، پست اینستاگرام، ویدئو، اینفوگرافیک، مقاله پولی و موارد دیگر ارائه می شود. تبلیغ کننده هزینه تولید محتوا را پرداخت می کند و تأثیرگذار یا ناشر آن را به اشتراک می گذارد.

انواع سایت تبلیغات رپورتاژ
انواع سایت تبلیغات رپورتاژ

تفاوت محتوای حمایت شده در مقابل تبلیغات بومی چیست؟

تبلیغات بومی تبلیغات پولی است که با محتوای رسانه ای که در آن ظاهر می شود مطابقت دارد. تبلیغات بومی در یک صفحه وب پخش می شود و به یک صفحه فرود، وب سایت یا هر جایی که برند می خواهد خواننده را هدایت کند پیوند دارد. در اینجا چند نمونه از تبلیغات بومی آورده شده است.

  • تبلیغات درون فید (محتوای حمایت شده)
  • تبلیغات جستجوی پولی (تبلیغاتی که در بالای نتایج جستجوی شما ظاهر می شوند)
  • تبلیغات سفارشی
  • لیست های تبلیغاتی (معمولا در سایت های خرید، به عنوان مثال، آمازون)

محتوای حمایت شده نوعی از تبلیغات بومی است که شامل مشارکت بین دو برند است. همه محتوای حمایت شده تبلیغات بومی هستند، اما همه تبلیغات بومی محتوای حمایت شده نیستند.

رپورتاژ حمایت شده چیست؟

به‌عنوان یک تبلیغ‌کننده یا بازاریاب، ممکن است برای متمایز کردن مقالات حمایت شده از بسیاری از قالب‌های تبلیغات دیجیتال مشابه، مانند تبلیغات سنتی، تلاش کنید.

اغلب، این اصطلاحات به جای یکدیگر استفاده می شوند، اما مقالات حمایت شده با تبلیغات عمدی که به عنوان حواس پرتی خواننده عمل می کنند بسیار متفاوت هستند.

این راهنمای کوتاه، تعریف واضح و قابل فهمی از مقاله حمایت شده ارائه می دهد. در پایان، دقیقاً می‌دانید که مقاله حمایت شده چیست، از جمله ویژگی‌های آن، مزایای آن و اینکه آیا مقالات حمایت‌شده یک چشم‌انداز بازاریابی دیجیتال قابل دوام برای شما هستند یا خیر.

چگونه یک رپورتاژ بنویسیم

یک رپورتاژ باید حسی نسبت به محیط و مردم به خواننده بدهد. اغلب نویسنده این کار را با توصیف فضا و مصاحبه با برخی از افراد در یک رویداد انجام می دهد. رپورتاژ شامل یک عنوان، یک مقدمه، یک بدنه و یک نتیجه است.

  • مقدمه در ایجاد روحیه بسیار مهم است. این اولین اطلاعاتی است که به دست خواننده می رسد و باید او را به خواندن کل متن ترغیب کند. مقدمه را به‌عنوان یک خلاصه کوتاه در نظر بگیرید: به خواننده یک طعم کوچک از آنچه در آینده می‌آید ببخشید، اما بیش از حد به او ندهید! در گزارش، مقدمه اغلب زمان و مکان را توصیف می کند. با ضربه زدن به تمام حواس انسانی، متن را زنده می کنید و به خواننده احساس «حضور بودن» می دهید.
  • شما باید در مورد زاویه ای برای گزارش خود تصمیم بگیرید. زاویه به شما کمک می کند تمرکز کنید و از نوشتن بیش از حد در مورد چیزهای بی اهمیت جلوگیری می کند.
  • سعی کنید از گفتار مستقیم و غیرمستقیم برای برجسته کردن افرادی که با آنها مصاحبه کرده اید استفاده کنید.
  • پاسخ ها یا نظراتی که احساسات را بیان می کنند در گفتار مستقیم بهترین کار را دارند. اگر از گفتار غیرمستقیم استفاده می کنید، سعی کنید از ایجاد تغییرات زیاد در نقل قول اصلی خودداری کنید.
  • سخنرانی مستقیم: برایونی فریاد می زند: “غذا می تواند سالم تر باشد”
  • گفتار غیرمستقیم: لیزا فکر می کند که غذا شگفت انگیز است.
  • رسمیت زبان شما باید مانند یک مقاله معمولی باشد، اما رپورتاژ این فرصت را به شما می دهد که از زبان رسا و توصیفات گرافیکی بیشتری استفاده کنید.

انواع سایت تبلیغات رپورتاژ شامل چه مواردی می شود

به عبارت ساده، رپورتاژ شامل نوشتن و انتشار مقاله برای وب سایت های دیگر است. کل ایده این است که برای وبلاگ های مشابه در صنعت بنویسید و بخشی از آن ترافیک را به وب سایت خود بازگردانید.

همچنین برای بهینه‌سازی موتورهای جستجو (SEO) عالی است زیرا فرصت‌های بک‌لینک‌سازی را فراهم می‌کند، و همانطور که دانش عمومی می‌گوید، هر چه یک وب‌سایت بک لینک بیشتری داشته باشد، شانس آن برای رتبه‌بندی خوب بیشتر است.

پست‌های رپورتاژ شما شامل خط نوشته شما است و اغلب توسط ویرایشگر آن وب‌سایت به‌صورتی که توسط «نویسنده رپورتاژ» نوشته شده برجسته می‌شوند. بسته به وب سایت یا انتشارات، ممکن است برای رپورتاژ خود پاداشی دریافت کنید یا نگیرید.

برخی از سایت های رپورتاژ جوایز غیر پولی برای پست شما ارائه می دهند، مانند ذکر حساب رسانه های اجتماعی یا پیوند وب سایت شما که به شما امکان می دهد ترافیک را به وب سایت خود بازگردانید.

انواع سایت تبلیغات رپورتاژ
انواع سایت تبلیغات رپورتاژ

با وبلاگ نویسی رپورتاژ ، می توانید نمایه خود را به عنوان یک متخصص در جایگاه خود بسازید. همچنین می توانید برند خود را رشد دهید و مخاطبان خود را در قالب دنبال کنندگان رسانه های اجتماعی، مشترکین و غیره گسترش دهید. در اینجا برخی از مزایای وبلاگ نویسی رپورتاژ آورده شده است:

  • به مخاطب جدیدی معرفی شوید
  • اعتماد به برند ایجاد کنید
  • بک لینک رایگان
  • حضور و اقتدار آنلاین را افزایش دهید
  • فالوورهای رسانه های اجتماعی را افزایش دهید
  • سرنخ ایجاد کنید

برای به دست آوردن حداکثر نتایج از وبلاگ نویسی رپورتاژ، باید بهترین سایت های وبلاگ نویسی رپورتاژ را هدف قرار دهید. بسیاری از سایت های وبلاگ نویسی رپورتاژ وجود دارند که به سئوی بهتر کمک می کنند، جایی که می توانید وبلاگ ها را منتشر کنید. اما ابتدا، بیایید در مورد برخی از بهترین شیوه ها در وبلاگ نویسی رپورتاژ بیاموزیم که به شما کمک می کند وبلاگ نویس رپورتاژ شوید.

بهترین روش ها برای ارسال وبلاگ رپورتاژ شما

در اینجا چند نکته برای انتشار وبلاگ خود در سایت های برتر وجود دارد.

1.در زمینه خود متخصص شوید

شما باید خودتان را از رقبا متمایز کنید. در زمینه خود تخصص کسب کنید و محتوای انحصاری ایجاد کنید که به وبلاگ شما اعتبار و اعتبار می بخشد.

2. زمینه موثر ایجاد کنید

یک مسابقه شخصی سازی شده ایجاد کنید. بدانید که برای نشان دادن اعتبار و دانش، از جمله وبلاگ‌های موجود در وب‌سایت و مخاطبان آن‌ها، چه کسی را معرفی می‌کنید.

3. برای شبکه و روابط خود ارزش قائل شوید 

پیشنهاد شما برای رپورتاژ ممکن است توسط یک نشریه رد شود، اما همچنان می توانید شبکه خود را ایجاد کنید و روابط خود را حفظ کنید تا پست دیگری که می نویسید در آینده پذیرفته شود.

در اینجا چند نکته اضافی وجود دارد:

  • اهداف خود را مشخص کنید
  • فرصت ها را پیدا کنید
  • فهرست کوتاه سایت های رپورتاژ
  • ایده های موضوعی را با هم دریافت کنید
  • یک زمین بازی ایجاد کنید
  • پست خود را آماده کنید
  • پیگیری
  • پیگیری نتایج

اکنون بیایید به لیست جامعی از سایت های وبلاگ نویسی رپورتاژ برویم که به شما کمک می کند تا از تلاش های وبلاگ نویسی رپورتاژ خود بیشترین بهره را ببرید. اینها سایت هایی با اعتبار بالا هستند که به تنهایی پیشروان صنعت هستند.

22 مورد از انواع سایت تبلیغات رپورتاژ

برای به دست آوردن فرصت های رپورتاژ در لیست زیر، به کار سخت و عزم زیادی نیاز است. با این حال، غیر ممکن نیست. با ایده ها و طرح درست، می توانید آن را محقق کنید. برخی از بهترین سایت های وبلاگ نویسی رپورتاژ به شرح زیر هستند.

1. پلتفرم Pepper Content

Pepper Content یکی از بزرگترین بازارهای محتوا در جهان است که شبکه گسترده ای از تولیدکنندگان محتوا را در بر می گیرد. ما شروع به دعوت از پست ها برای پست های رپورتاژ با کیفیت بالا کرده ایم. موضوعات عبارتند از بازاریابی محتوا، بازاریابی درونگرا، بازاریابی رسانه های اجتماعی، نوشتن محتوا، طراحی گرافیک و موارد مشابه.

2. پلتفرم Copyblogger

کپی بلاگر منبع اصلی برای دریافت آموزش بازاریابی محتوای آنلاین است. ماموریت آنها این است که اطمینان حاصل کنند که همه مقالات و وبلاگ های وب سایت آنها به خوبی نوشته شده، مرتبط و کاربردی هستند. اگر می خواهید در سایت آن ها پست بگذارید، باید مهارت های نوشتاری استثنایی را نشان دهید.

3. پلتفرم  Social Media Examiner

Social Media Examiner  در مورد رپورتاژ سخت گیری می کند و دلیل آن این است که آنها فقط کارهای تحقیق شده و دقیق را منتشر می کنند. اگر می خواهید در اینجا رپورتاژ بگذارید، باید صبور باشید. شما باید توانایی ها و تخصص خود را در نوشتن به آنها ثابت کنید.

4. پلتفرم CMO Australia

اگر به بازاریابی علاقه مند هستید، می توانید برای CMO بنویسید. CMO بینش هایی را در مورد دنیای بازاریابی آنلاین ارائه می دهد. این به مدیران، مدیران و اعضای تیم کمک می کند تا بتوانند کمپین های بازاریابی درخشانی تولید کنند و در دنیای بازاریابی دیجیتال موفق شوند.

این یکی از بهترین سایت ها برای رپورتاژ است که در آن می توانید با افراد در طاقچه خود ارتباط برقرار کنید. با انجام این کار، می توانید سرنخ ایجاد کنید و ترافیک وب سایت خود را افزایش دهید.

انواع سایت تبلیغات رپورتاژ
انواع سایت تبلیغات رپورتاژ

5. پلتفرم HubSpot

Hubspot  وب سایتی است که نرم افزار، خدمات و منابعی را ارائه می دهد که به بازاریابی دیجیتال کمک می کند.Hubspot مکانی عالی برای به نمایش گذاشتن تخصص بازاریابی خود از طریق وبلاگ نویسی رپورتاژ است. در حال حاضر، یکی از بهترین سایت های وبلاگ نویسی رپورتاژ است.

6. پلتفرم Design Milk

اگر در هنر تخصص دارید، در طرح شیر مشارکت کنید. دیزاین میلک به طراحی مدرن اختصاص دارد. این شامل دکوراسیون داخلی، معماری، سفر، مد و تکنولوژی است. این وب سایت دارای یک طرح هنری و مدرن است.Design Milk  یک وب سایت عالی برای نمایش است.

7. پلتفرم Business Insider

Business Insider منبع قابل اعتمادی است که متخصصان صنایع مختلف زمانی که به مشاوره تخصصی نیاز دارند به آن مراجعه می کنند. قبل از ارسال پست خود در اینجا مطمئن شوید که واجد شرایط ارائه مشاوره در سطح متخصص هستید.

8. مجله  Smashing

مجله Smashing بر توسعه و طراحی وب تمرکز دارد. افراد در مجله Smashing به پست‌های وبلاگ رپورتاژ که حاوی ایده‌ها، نکات و تکنیک‌های مفید هستند علاقه دارند. یکی از بهترین سایت های وبلاگ نویسی رپورتاژ محسوب می شود.

9. پلتفرم Tech Crunch

TechCrunch  یک گزینه عالی برای ارسال رپورتاژ است. بر سرمایه گذاری و امور مالی تمرکز دارد. این نشریه سعی نمی‌کند پست‌های رپورتاژ را پیدا کند، اما مشارکت‌کنندگان رپورتاژ منظمی دارد.

10. سایت Inc.com

Inc.com  در مشاوره عملی، خدمات و ابزار برای مشاغل کوچک تخصص دارد.

خواهید یافت:

  • مصاحبه ها و نکات روشنگر از کارشناسان صنعت
  • مقالات مفید برای کسب و کار آنلاین

11. پلتفرم PandaDoc

PandaDoc سایتی است که به مردم کمک می کند تا چیزهایی را بفروشند. این یکی از بهترین سایت های وبلاگ نویسی رپورتاژ است.

افراد PandaDoc به دنبال مقالاتی بر اساس اتوماسیون، فروش و بازاریابی و مدیریت اسناد هستند. اگر این جایگاه شماست، مطمئناً باید سعی کنید برای آنها رپورتاژ بگذارید.

12. سایت MarketingProf

MarketingProfs  به طور خاص برای افرادی که در بازاریابی کار می کنند ایجاد شده است. برای اینکه رپورتاژ شما در این فضا موفق شود، باید بینش های زیادی را در محتوای خود بگنجانید.

13. شبکه Medium

اگر در هر نوع فناوری یا علمی تخصص دارید، Medium بهترین مکان برای رپورتاژ وبلاگ است. این سایت همه چیز را از علوم پزشکی گرفته تا مقالاتی در مورد روندهای مالی پوشش می دهد. این فرصت خوبی برای هدایت ترافیک به سایت شما است زیرا بیش از 120 میلیون خواننده وجود دارد.Medium  ترجیح داده شده ترین پلتفرم در جایگاه خود است و یکی از بهترین سایت های وبلاگ نویسی رپورتاژ است.

14. پلتفرم ShoutMeLoud

 ShoutMeLoud به افراد کمک می کند تا یک وبلاگ راه اندازی کنند و از آن کسب درآمد کنند. موارد زیر را ارائه می دهد:

  • نکات بازاریابی آنلاین
  • مشاوره کسب درآمد آنلاین
  • توصیه های عملی برای موفقیت در اینترنت

15. سایت Mashable

Mashable  یک وب سایت سرگرمی است که در مورد همه چیز از فناوری و علم گرفته تا فرهنگ صحبت می کند. آنها اغلب از نویسندگان رپورتاژ دعوت می کنند، اما قوانین سختگیرانه ای دارند که باید از آنها پیروی کنند. بنابراین قبل از تصمیم گیری مطمئن شوید که هر یک از آنها را مرور کرده اید.

در اینجا چند سایت کمتر شناخته شده وجود دارد که می توانید آنها را به عنوان یک تازه کار امتحان کنید.

16. پلتفرم ReadWrite

ReadWrite بر اخبار فناوری و بینش مفید برای کارآفرینان تمرکز دارد. دسته‌های اصلی این سایت عبارتند از هوش مصنوعی، شهرهای هوشمند، خدمات متصل، استارت‌آپ‌ها و غیره. توصیه‌هایی در مورد نحوه استفاده از نیروی کار از راه دور برای بهبود کسب‌وکارتان ارائه می‌کند.

17. پلتفرم Editorial  Inkwell

 Inkwell Editorialبرای کمک به نویسندگان آزاد در ایجاد حرفه خود طراحی شده است. مقالاتی در مورد خود انتشارات، سئو، نحوه دستیابی به مشاغل نویسندگی و موارد دیگر منتشر می کند. آنها همچنین نکات نوشتن را ارائه می دهند.

18. سایت ShoutMeTech

ShoutMeTech یک وبلاگ فناوری محبوب است. آنها مخاطبان جهانی را پوشش می دهند و اطمینان حاصل می کنند که خوانندگان به روز رسانی منظم همراه با نکات فنی مفید را دریافت می کنند.

انواع سایت تبلیغات رپورتاژ
انواع سایت تبلیغات رپورتاژ

19. سایت Web Design Ledger

Web Designer Ledger  برای طراحان و توسعه دهندگان وب طراحی شده است. این شامل مصاحبه های توسعه دهندگان و طراحان وب است. این شامل مقالاتی در مورد UI، گرافیک و ابزارهای توسعه وب است. این مکان عالی برای رپورتاژ و نشان دادن تخصص فنی شماست.

20. پلتفرم Daily Blog Tips

نکات روزانه وبلاگ به کسب و کارهای آنلاین کمک می کند تا از کسب و کار خود بسازند، رشد کنند و از آنها محافظت کنند. این شامل مقالاتی در مورد بازاریابی آنلاین، امنیت اینترنتی، و تجارت و سایر موارد است.

21. پلتفرم Innovation Management

مدیریت نوآوری یکی از بهترین منابعی است که اخبار نوآوری و بهترین شیوه ها را منتشر می کند. محتوای وب سایت آنها برای و توسط متخصصانی که در زمینه نوآوری کار می کنند نوشته شده است. این شامل مقالاتی در مورد نوآوری در تغییرات آب و هوایی، تجارت سازگار با محیط زیست، پایداری و غیره است.

22. سایت Ignite Visibility

Ignite Visibility  طیف گسترده ای از خدمات بازاریابی دیجیتال از جمله رسانه های پولی، بازاریابی رسانه های اجتماعی، بازاریابی ایمیلی، خدمات خلاقانه و غیره را ارائه می دهد. اگر در بازاریابی دیجیتال تخصص دارید، می توانید رپورتاژ خود را ارسال کنید.

وب سایت های ذکر شده در بالا را کاوش کنید، برای آنها بنویسید و در راه تبدیل شدن به یک وبلاگ نویس رپورتاژ متخصص باشید. هزاران سایت وجود دارد که می توانید به آنها مراجعه کنید، با توجه به اینکه تحقیقات خود را به خوبی انجام می دهید. بازار محتوا امروزه بسیار رقابتی است و هر مطلبی که کمتر از حد ایده آل باشد برای رپورتاژ پذیرفته نمی شود.

بنابراین وقت خود را صرف تهیه بهترین محتوای خود کنید و به مکان های مناسب نزدیک شوید و سفر شما به سمت موفقیت وبلاگ نویسی رپورتاژ آغاز می شود.

مهم ترین نکات در خرید رپورتاژ چیست؟

مهمترین مزیت تبلیغات تبلیغاتی در مقایسه با خرید لینک، ماندگاری آن است. معمولاً مقاله شما برای همیشه در سایت آگهی‌دهنده باقی می‌ماند و برای این لینک پولی پرداخت نمی‌کنید، اما هنگام خرید لینک خرید بک لینک یا آگهی متنی باید ماهانه هزینه تمدید و نگهداری بپردازید.
برای استفاده از شهرت تبلیغ‌کننده، باید در نظر داشته باشیم که در غیر این صورت هزینه آن بی‌اثر خواهد بود یا حتی می‌تواند سایت شما را توسط گوگل جریمه کند. در ادامه به بررسی مهم ترین نکات خرید بنر لینک دائمی می پردازیم.

هدف از رپورتاژ چیست؟

نوعی از روزنامه نگاری که گزارشی خواندنی و واضح با تمام جزئیات ضروری از یک رویداد شاهد عینی یا رویدادی که نویسنده در آن شرکت داشته است ارائه می دهد.
نحوه ارائه گزارش بستگی به وسایل ارتباط جمعی – مطبوعات، رادیو یا تلویزیون – دارد که مطالب برای آنها در نظر گرفته شده است. گزارش مطبوعات، معمولاً در روزنامه ها، ممکن است بر رویدادها متمرکز شود یا ممکن است موضوعی باشد، وقایع را با یک موضوع واحد توصیف کند، اما در زمان های مختلف رخ می دهد.

محتوای حمایت شده چیست؟

محتوای حمایت شده به شکل ویدیو، توییت، پست فیس بوک، پست اینستاگرام، ویدئو، اینفوگرافیک، مقاله پولی و موارد دیگر ارائه می شود. تبلیغ کننده هزینه تولید محتوا را پرداخت می کند و تأثیرگذار یا ناشر آن را به اشتراک می گذارد.

11 دیدگاه برای “انواع سایت تبلیغات رپورتاژ

  1. اشتراک‌ها: سایت تبلیغات رپورتاژ - تبلیغات | سامانه تبلیغ و تبلیغات ملی

    • مرضیه ثاقب علیزاده گفته:

      رپورتاژ شامل نوشتن و انتشار مقاله برای وب سایت های دیگر است. کل ایده این است که برای وبلاگ های مشابه در صنعت بنویسید و بخشی از آن ترافیک را به وب سایت خود بازگردانید.

      همچنین برای بهینه‌سازی موتورهای جستجو (SEO) عالی است زیرا فرصت‌های بک‌لینک‌سازی را فراهم می‌کند، و همانطور که دانش عمومی می‌گوید، هر چه یک وب‌سایت بک لینک بیشتری داشته باشد، شانس آن برای رتبه‌بندی خوب بیشتر است.

      پست‌های رپورتاژ شما شامل خط نوشته شما است و اغلب توسط ویرایشگر آن وب‌سایت به‌صورتی که توسط «نویسنده رپورتاژ» نوشته شده برجسته می‌شوند. بسته به وب سایت یا انتشارات، ممکن است برای رپورتاژ خود پاداشی دریافت کنید یا نگیرید

      بهترین سایت برای کسب اطلاعات در زمینه سئو

  2. Amin DehghanNejad گفته:

    نکته ای که حیاتی است رعایت و پیروی از اصول اساسی تولید Advertorial است. یعنی اینکه چه کاغذی و چه دیجیتالی باید در قالب مقاله و مستند کار کنید و ارائه ی شعارهای تبلیغاتی را از دستور کار خارج کنید.

  3. Parham گفته:

    مهمترین مزیت تبلیغات تبلیغاتی در مقایسه با خرید لینک، ماندگاری آن است. معمولاً مقاله شما برای همیشه در سایت آگهی‌دهنده باقی می‌ماند و برای این لینک پولی پرداخت نمی‌کنید، اما هنگام خرید لینک خرید بک لینک یا آگهی متنی باید ماهانه هزینه تمدید و نگهداری بپردازید.
    مطالب بسیار کامل بود

  4. سعید گفته:

    اگر در هر نوع فناوری یا علمی تخصص دارید، Medium بهترین مکان برای رپورتاژ وبلاگ است. این سایت همه چیز را از علوم پزشکی گرفته تا مقالاتی در مورد روندهای مالی پوشش می دهد. این فرصت خوبی برای هدایت ترافیک به سایت شما است زیرا بیش از 120 میلیون خواننده وجود دارد.Medium ترجیح داده شده ترین پلتفرم در جایگاه خود است و یکی از بهترین سایت های وبلاگ نویسی رپورتاژ است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *