سایت تبلیغات رپورتاژ مدرن

سایت تبلیغات رپورتاژ مدرن

تفاوت زیادی بین دانستن اینکه سایت تبلیغات رپورتاژ مدرن ایده خوبی است و اینکه بتوانید سایت تبلیغات رپورتاژ مدرن را به عنوان بخشی از استراتژی دیجیتال خود پیاده سازی کنید، وجود دارد

انواع سایت تبلیغات رپورتاژ مدرن

شاید شما یک لیست ذهنی از سایت‌هایی داشته باشید که دوست دارید در آن رپورتاژ بگذارید، اما نمی‌دانید چگونه آن را محقق کنید یا شاید شما فقط مطمئن نیستید که کدام سایت ها ارزش وقت شما را دارند.

به همین دلیل است که این لیست سایت تبلیغات رپورتاژ مدرن را برای برخی از بهترین سایت های رپورتاژ و وبلاگ نویسی برای بازاریابان ایجاد کرده ام. صدها سایت وجود دارد که می توانید آنها را هدف قرار دهید، اما فقط تعدادی از بهترین آن ها را در اینجا قرار داده ایم.

انتشار در این سایت ها به هیچ وجه کار ساده ای نیست. کار و اراده زیادی می خواهد. اما اگر خدمات بزرگی در سایت خود می دهید و با آن به سایت های مناسب نزدیک می شوید، باید شانس زیادی داشته باشید.

(به هر حال، در اینجا راهنمای وبلاگ نویسی رپورتاژ و مهندسی معکوس استراتژی سئوی خود در حین انجام آن است)

1. پلتفرم Copyblogger

کپی بلاگر منبعی مناسب برای آموزش بازاریابی محتوای آنلاین است. بخش بزرگی از ماموریت آنها این است که همه چیز را در سایت و وبلاگ خود عملی، مرتبط و به خوبی نوشته باشند.

البته، نوشته شما باید این استانداردها را رعایت کرده و از آنها فراتر رود تا بخواهند آن را در سایت خود پست کنند.

2. سایت CMO

اگر به بازاریابی دیجیتال علاقه دارید، احتمال زیادی وجود دارد که به طور کلی یک یا دو چیز در مورد بازاریابی بدانید.

CMO  بینش هایی را در مورد دنیای بازاریابی آنلاین نه تنها برای مدیران، بلکه برای مدیران و اعضای تیم ارائه می دهد تا آنها بتوانند “تجارب برجسته ای را در دنیای دیجیتال ارائه دهند”.

علاوه بر این، این یکی از بهترین سایت‌ها برای رپورتاژ است که در آن می‌توانید افراد حاضر در جایگاه خود را جذب کنید. این بدان معنی است که شما می توانید سرنخ های قوی ایجاد کنید و ترافیک وب سایت خود را افزایش دهید.

محتوای وب سایت شامل مصاحبه ها، راهنماهای نحوه انجام، توصیه های رهبران صنعت و تحقیقات ارزشمند است. اگر فکر می کنید که چیزی برای مشارکت دارید که در هر یک از این دسته بندی ها قرار می گیرد، چرا CMO را امتحان نکنید؟

3. پلتفرم Social Media Examiner

Social Media Examiner  در پست‌های رپورتاژ حساس است و چرا که نه؟

آنها فقط کارهای کاملاً تحقیق شده و دقیقی را تولید می کنند که به خوبی نوشته شده باشد، و قصد ندارند پست های رپورتاژ داشته باشند که این شهرتی را که اکنون از آن برخوردار هستند کم کند.

بنابراین اگر اینجا ارسال می کنید، صبور باشید و درک کنید که اگر برای آنها به خوبی شناخته شده نیستید، باید توانایی های نوشتن و تخصص خود را در زمینه موضوع ثابت کنید.

4. سایت business Insider

Business Insider  موضوعات مختلفی از جمله فناوری و کارآفرینی را پوشش می دهد. آنها همچنین به عنوان منبع قابل اعتمادی که افراد از همه صنایع می توانند برای مشاوره به آن مراجعه کنند، شهرت پیدا کرده اند. قبل از اینکه بخواهید در اینجا ارسال کنید، مطمئن شوید که می توانید مشاوره در سطح متخصص ارائه دهید.

5. وب سایت Design Milk

آیا مدل کسب و کار شما ربطی به هنر دارد؟ اگر چنین است، پس در نظر داشته باشید که در Design Milk مشارکت داشته باشید.

Design Milk وب سایتی است که به طراحی مدرن اختصاص دارد. با این حال، به دکوراسیون داخلی محدود نمی شود. همچنین معماری، مد، سفر و حتی فناوری را پوشش می دهد. وقتی از سایت آن ها بازدید می کنید، می توانید فوراً از طرح الهام گرفته و از هنر مدرن آن ها بفهمید که آنها یک سایت عالی برای نمایش هستند.

خود این وب سایت در سان فرانسیسکو کرونیکل و لس آنجلس تایمز معرفی شده است. همچنین در فهرست تأثیرگذاران در هنر و طراحی توییتر “Who to Follow” وجود دارد.

6. سایت Inc.com

Inc.com  بر توصیه های عملی، خدمات و ابزارهایی برای مشاغل کوچک متمرکز شده است. شما مصاحبه های روشنگری از کارشناسان صنعت و همچنین مقالات تجاری مفید را در وب سایت آنها خواهید یافت. آنها حتی یک مجله چاپی دارند که در سراسر ایالات متحده محبوبیت زیادی دارد.

آنها فقط دستورالعمل‌های بسیار ساده‌ای را برای مشارکت‌کنندگان ارائه می‌کنند، اما پیشنهادها را می‌پذیرند. اگر مطمئن نیستید که چگونه این نوع رپورتاژ را تنظیم  کنید، توصیه من برای ارسال پست را در اینجا بخوانید.

7. وبسایت Smashing Magazine

Smashing Magazine بر توسعه و طراحی وب متمرکز است و به دنبال سایت تبلیغات رپورتاژ مدرن می گردد که مملو از ایده ها، تکنیک ها و نکات مفید برای خوانندگان باشد. حتماً بینش‌های عملی و مثال‌های عملی را برای نشان دادن نکات خود وارد کنید.

همچنین ایده خوبی است که داستان های خود را در مورد اشتباهات و چیزهایی که در طول زمان یاد گرفته اید و قبلاً به شما کمک می کرد، به اشتراک بگذارید. برای استدلال‌های خود به پشتیبانی استناد کنید و از حرف‌های فوق‌العاده و زبان برتر برای مطابقت با سبک Smashing Magazine اجتناب کنید.

8. سایت TechCrunch

TechCrunch یکی دیگر از گزینه های عالی برای وبلاگ نویسی رپورتاژ است. به خاطر داشته باشید که قطعات TechCrunch معمولا حداقل به سرمایه گذاری و امور مالی مربوط می شوند.

این نشریه به دنبال پست‌های رپورتاژ می‌گردد و آن‌ها آنچه را که می‌خواهند و مضامین ماهانه‌شان را در بخش «یک نکته» در سایت خود توضیح می‌دهند.

شما می توانید یک داستان واحد را مطرح کنید یا سعی کنید به یک مشارکت کننده معمولی تبدیل شوید. بدانید که یک طرح و پست موفق احتمالاً ساده‌ترین راه برای تبدیل شدن به یک مشارکت‌کننده معمولی است، بنابراین اگر هدف نهایی شما این است، ممکن است هوشمند باشید که ابتدا یک پست را امتحان کنید.

طعم یک چیز فوق العاده را به آن ها بچشید، و به احتمال زیاد آنها از شما می خواهند که به نوشتن برای آنها ادامه دهید.

9. اساتید بازاریابی

MarketingProfs  به طور خاص برای افرادی که در بازاریابی کار می کنند ایجاد شده است، بنابراین برای موفقیت با یک رپورتاژ باید بینش زیادی در این فضا داشته باشید.

این سایت هم نظرات و هم مقالات «چگونگی» را می‌پذیرد و حتی خلاصه‌های تحقیقاتی را اجرا می‌کند که مهم‌ترین نکات را از نظرسنجی‌ها، مطالعات و نظرسنجی‌ها برای خوانندگان به‌سرعت مصرف می‌کند. مانند اکثر سایت‌های این نوع، تمرکز بر ابزارها، نکات و نکات کاربردی خاص ایده‌آل است.

10. سایت PandaDoc

PandaDoc یک سایت اختصاص داده شده برای کمک به مردم در فروش کالا است. همچنین یکی از بهترین سایت هایی است که می توانید به صورت آنلاین پیدا کنید.

مخاطبان وب سایت افرادی هستند که در زمینه بازاریابی، فروش، منابع انسانی و مالی فعالیت می کنند. بنابراین یک ترکیب متنوع است.

مردم در PandaDoc به دنبال مقالاتی در زمینه فروش و بازاریابی، اتوماسیون و مدیریت اسناد هستند. اگر این جایگاه شماست، حتماً باید سعی کنید وبلاگ رپورتاژ شوید.

11. پلتفرم Medium

اگر به هر نوع فناوری یا علمی علاقه دارید، Medium مکانی عالی برای رپورتاژ شدن وبلاگ است. این سایت همه چیز را از علوم اعصاب گرفته تا ارزهای دیجیتال را پوشش می دهد. با بیش از 120 میلیون خواننده، شانس خوبی برای جذب ترافیک به سایت خود خواهید داشت.

معرفی بیشتر سایت تبلیغات رپورتاژ مدرن

در اینجا چند سایت کمتر شناخته شده دیگر وجود دارد که می توانید برای تقویت حضور آنلاین شرکت خود در آنها وبلاگ رپورتاژ کنید:

12. سایت ShoutrMeLoud

ShoutMeLoud  بر نکات بازاریابی آنلاین، تکنیک های کسب درآمد آنلاین و سایر توصیه های عملی برای موفقیت در اینترنت تمرکز دارد.

13. وبسایت WebAndDesigners

WebAndDesigners به ​​عنوان یک انجمن جمع سپاری برای توسعه دهندگان وب، طراحان، و افرادی که کارشان به این مسائل می پردازد وجود دارد. ایده های منشأ بر حل مسئله و به اشتراک گذاری منابع تمرکز دارند.

سایت تبلیغات رپورتاژ مدرن
سایت تبلیغات رپورتاژ مدرن

14. سایت REadWrite

ReadWrite  اخبار و اطلاعات فنی مفیدی را برای کارآفرینان فراهم می کند. برخی از دسته بندی های این سایت شامل هوش مصنوعی ( AI)، بلاک چین، خدمات متصل، استارت آپ ها، شهرهای هوشمند و غیره است. حتی توصیه هایی در مورد نحوه استفاده از کارکنان راه دور برای پیشبرد کسب و کار شما دارد.

15. پلتفرم HarshitSignal.com

HarshitSinghal  یک وبلاگ PR2 است که اطلاعاتی در مورد موتورهای جستجو، تکنیک های ایجاد ترافیک و مسائل مرتبط ارائه می دهد. همچنین اخبار فناوری، بازی، موبایل، مخابرات، نرم افزار، رایانه و غیره را پوشش می دهد.

16. پلتفرم iTech Engine

iTech Engine  یک وبلاگ فناوری است که به نکات و ترفندهای کامپیوتری، ترفندهای هک، ترفندها و آموزش های ویندوز و MacOS، بررسی برنامه های کاربردی رایگان، ترفندهای رجیستری، نکات اوبونتو و موضوعات مرتبط می پردازد.

17. وبسایت InkwellEditirial.com

Inkwell Editorial برای ارائه مشاوره در مورد شروع و ایجاد یک تجارت به عنوان یک نویسنده مستقل طراحی شده است.

این شامل مقالات مفیدی در مورد نحوه دستکاری مشتریان و پروژه ها، تاکتیک های SEO و موارد دیگر است. اگر فکر می کنید چیزی برای کمک به این موضوعات دارید، می توانید پیوند زیر را بررسی کنید.

18. سایت Basic Blog Tips

نکات اولیه وبلاگ نکات وبلاگ نویسی، نحوه انجام کارها و ویدیوها را در رسانه های اجتماعی و سایر انواع آموزش ارائه می دهد. همچنین دارای توصیه های دیگری برای ساخت وبلاگ است که می تواند برای مبتدیان بسیار مفید باشد.

19. سایت ShoutMeTech

ShoutMeTech بر نکات فناوری تمرکز دارد که سریع و آسان می توان آنها را دنبال کرد. تاکید ویژه ای بر برنامه ها و هک ها برای استفاده آسان تر روزانه وجود دارد.

20. پلتفرم DailyBlogsTips

DailyBlogTips  یک وب سایت برتر لیست سایت ارسال رپورتاژ رایگان است که مشاوره بازاریابی و انتشار را برای حرفه ای ها و مبتدیان ارائه می دهد.

21. پلتفرم Web design Ledger

Web Design Ledger  به روز رسانی اخبار روزانه و راهنمای عملی را برای طراحان و توسعه دهندگان وب ارائه می دهد. این یک منبع مفید است که بسیاری از مردم از آن استفاده می کنند و می تواند به ایجاد سرنخ های قوی برای کسب و کار شما کمک کند.

22. سایت Successful Blogging

کسانی که به دنبال این هستند که رئیس خود باشند و یک وبلاگ سودآور از خانه بسازند، برای مشاوره از وبلاگ موفق بازدید می کنند. در اینجا، مجموعه گسترده ای از ابزارها، منابع و راهنماها را پیدا خواهید کرد که به شما کمک می کند از وبلاگ خود درآمد کسب کنید.

23. وب سایت innovation Management

مدیریت نوآوری با استفاده از مقالاتی که بینش ها و استراتژی های نوآوری را به اشتراک می گذارند، از مطالعات موردی، گزارش ها، مقالات سفید و مقالات عمیق، بررسی کتاب ها، مصاحبه ها و موارد دیگر استقبال می کند. این به آنها اجازه می دهد تا انتشارات درجه یک را برای مشتریان خود ارائه دهند. آنها همچنین شریک سایت بعدی در لیست، IdeaScale هستند.

24. سایت IdeaScale

IdeaScale  یک پلت فرم مدیریت ایده است که از جمع سپاری برای کمک به شما در یافتن و توسعه چیزهای بزرگ بعدی استفاده می کند. بر اساس همکاری و به اشتراک گذاری ایده ها، این یک ابزار عالی برای زرادخانه شما است.

25. پلتفرم ignite Visibility

در نهایت، وب سایت ما یک منبع عالی برای همه چیزهای بازاریابی اینترنتی است. پوشش سئو، رسانه های اجتماعی، PPC و موارد دیگر. ایده خود را برای ما ارسال کنید و ما خوشحال می شویم که آن را برای وبلاگ خود در نظر بگیریم!

یک سایت وبلاگ نویسی رپورتاژ خوب چیست؟

فاکتورهای مختلفی وجود دارد که تعیین می کند یک سایت برای رپورتاژ خوب است یا خیر

عوامل اصلی ایجاد این تمایز عبارتند از:

  • مرجع آنلاین و اینکه آیا سایت در جستجو ظاهر می شود و به شما در معرض دید شما می باشد.
  • این که آیا مخاطبان زیادی وجود دارد، سایت به شما کمک می کند تا به آن دسترسی پیدا کنید.
  • یک مخاطب هدف که حاوی اطلاعات جمعیتی است که می‌خواهید به آن برسید.
  • اگر سایت حاوی موضوعات و مطالب مرتبط با صنعت شما باشد.

اگر به این عوامل توجه شود، می دانید که سایت وبلاگ نویسی رپورتاژ خوبی است.

سایت تبلیغات رپورتاژ مدرن
سایت تبلیغات رپورتاژ مدرن

چگونه می توانم یک رپورتاژ بنویسم؟

تعدادی از بهترین روش برای ارسال وبلاگ رپورتاژ شما وجود دارد:

  • متخصص یک موضوع شوید

برای اینکه خود را بالاتر از رقیب خود قرار دهید، استعدادهای خود را به عنوان یک متخصص در یک موضوع خاص به نمایش بگذارید. محتوایی را ایجاد و ارائه دهید که هیچ کس هنوز آن را پوشش نداده است تا اعتبار و اعتبار بیشتری را به تخصص شما بیاورد.

  • برنامه ای داشته باشید که نمی توانند از آن امتناع کنند

یک طرح شخصی سازی شده ایجاد کنید، نه ایمیلی که برای همه ارسال می کنید. با دانستن اینکه به چه کسی دعوت می کنید، از جمله وبلاگ و مخاطبان آنها برای نشان دادن دانش و اعتبار خود، طرح خود را قوی شروع کنید.

  • شبکه و روابط خود را پرورش دهید

رد شدن در هنگام ارسال پست های رپورتاژ غیر معمول نیست، اما همچنان می توانید از این رد شدن به نفع خود برای ایجاد شبکه و حفظ روابط خود استفاده کنید. اگرچه ممکن است این بار پست شما انتخاب نشده باشد، اما با حفظ رابطه، ممکن است در آینده پست متفاوتی پذیرفته شود.

  • با ویژگی های ویرایشگر آشنا شوید

ویراستاران دستورالعمل های خود را ارائه می دهند که انتظار دارند هنگام پذیرش رپورتاژ رعایت شود. وقتی رپورتاژی را ارسال می‌کنید که دستورالعمل‌ها را رعایت نمی‌کند، اساساً یک سیلی به صورت سردبیر است، به‌خصوص زمانی که آن پیوندهای کوچک به پستی وارد شده‌اند که از شما خواسته شده است از آن استفاده نکنید.

جمع بندی

علیرغم آنچه ممکن است شنیده باشید، وبلاگ نویسی رپورتاژ به وضوح نمرده است. در حال حاضر بسیار رقابتی است و به درستی هم همینطور است. هیچ‌کس نمی‌خواهد روی مطالب پوسترهای رپورتاژ که می‌تواند به سئوی صفحه‌شان آسیب بزند، ریسک کند.

با این حال، اگر برای خلق بهترین کار خود وقت بگذارید و آن را در مکان های مناسب به اشتراک بگذارید، همه چیز را با وبلاگ نویسی رپورتاژ و مشارکت های همزیستی که با سایر تأثیرگذاران در صنعت خود ایجاد خواهید کرد، به دست خواهید آورد.

یک سایت وبلاگ نویسی رپورتاژ خوب چیست؟

فاکتورهای مختلفی وجود دارد که تعیین می کند یک سایت برای رپورتاژ خوب است یا خیر
عوامل اصلی ایجاد این تمایز عبارتند از:
مرجع آنلاین و اینکه آیا سایت در جستجو ظاهر می شود و به شما در معرض دید شما می باشد.
این که آیا مخاطبان زیادی وجود دارد، سایت به شما کمک می کند تا به آن دسترسی پیدا کنید.
یک مخاطب هدف که حاوی اطلاعات جمعیتی است که می‌خواهید به آن برسید.
اگر سایت حاوی موضوعات و مطالب مرتبط با صنعت شما باشد.

چگونه می توانم یک رپورتاژ بنویسم؟

تعدادی از بهترین روش برای ارسال وبلاگ رپورتاژ شما وجود دارد:
متخصص یک موضوع شوید
برای اینکه خود را بالاتر از رقیب خود قرار دهید، استعدادهای خود را به عنوان یک متخصص در یک موضوع خاص به نمایش بگذارید. محتوایی را ایجاد و ارائه دهید که هیچ کس هنوز آن را پوشش نداده است تا اعتبار و اعتبار بیشتری را به تخصص شما بیاورد.
برنامه ای داشته باشید که نمی توانند از آن امتناع کنند
یک طرح شخصی سازی شده ایجاد کنید، نه ایمیلی که برای همه ارسال می کنید. با دانستن اینکه به چه کسی دعوت می کنید، از جمله وبلاگ و مخاطبان آنها برای نشان دادن دانش و اعتبار خود، طرح خود را قوی شروع کنید.
شبکه و روابط خود را پرورش دهید
رد شدن در هنگام ارسال پست های رپورتاژ غیر معمول نیست، اما همچنان می توانید از این رد شدن به نفع خود برای ایجاد شبکه و حفظ روابط خود استفاده کنید. اگرچه ممکن است این بار پست شما انتخاب نشده باشد، اما با حفظ رابطه، ممکن است در آینده پست متفاوتی پذیرفته شود.
با ویژگی های ویرایشگر آشنا شوید
ویراستاران دستورالعمل های خود را ارائه می دهند که انتظار دارند هنگام پذیرش رپورتاژ رعایت شود. وقتی رپورتاژی را ارسال می‌کنید که دستورالعمل‌ها را رعایت نمی‌کند، اساساً یک سیلی به صورت سردبیر است، به‌خصوص زمانی که آن پیوندهای کوچک به پستی وارد شده‌اند که از شما خواسته شده است از آن استفاده نکنید.

نحوه عمل کردن سایت Basic Blog Tips در سایت تبلیغات رپورتاژ مدرن را شرح دهید؟

نکات اولیه وبلاگ نکات وبلاگ نویسی، نحوه انجام کارها و ویدیوها را در رسانه های اجتماعی و سایر انواع آموزش ارائه می دهد. همچنین دارای توصیه های دیگری برای ساخت وبلاگ است که می تواند برای مبتدیان بسیار مفید باشد.

8 دیدگاه برای “سایت تبلیغات رپورتاژ مدرن

  1. Parham گفته:

    IdeaScale یک پلت فرم مدیریت ایده است که از جمع سپاری برای کمک به شما در یافتن و توسعه چیزهای بزرگ بعدی استفاده می کند. بر اساس همکاری و به اشتراک گذاری ایده ها، این یک ابزار عالی برای زرادخانه شما است
    بسیار ممنونم مطالب بسیار کامل بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *