ساخت سایت تبلیغات رپورتاژ

ساخت سایت تبلیغات رپورتاژ

احتمالاً سوالات زیادی در مورد ساخت سایت تبلیغات رپورتاژ دارید و من به آن ها و بسیاری دیگر پاسخ خواهم داد. اما قبل از اینکه به شما یاد بدهم چگونه رپورتاژ را بنویسید و اینکه چه کاری می تواند برای شما انجام دهد، اجازه دهید ابتدا آن را تجزیه و تحلیل کنیم

شیوه ساخت سایت تبلیغات رپورتاژ

رپورتاژ، مقاله در وب سایت شخص دیگری است که به نظر ساده است و مردم این کار را انجام می دهند تا بتوانند آگاهی و ترافیک بیشتری از برند را به وب سایت خود بازگردانند (که به عنوان ترافیک ارجاع نیز شناخته می شود.)

اکنون یک ویدیو برای شما دارم در مورد نکاتی در مورد اینکه چگونه می توانید از رپورتاژ استفاده کنید، که می توانید آن را در زیر تماشا کنید یا فقط می توانید مقاله را بخوانید.

اهداف ساخت سایت تبلیغات رپورتاژ خود را تعیین کنید

قبل از شروع، اولین وظیفه شما در ساخت سایت تبلیغات رپورتاژ این است که تصمیم بگیرید هدف شما از وبلاگ نویسی رپورتاژ چیست. دانستن این هدف از قبل در تعیین نوع مناسب وبلاگ ها برای ارسال رپورتاژ کلیدی است. به طور معمول سه هدف اصلی برای وبلاگ نویسی رپورتاژ وجود دارد.

  1. خود را به عنوان یک مرجع و نام شناخته شده در صنعت قرار دهید.
  2. بازگرداندن نوردهی (ترافیک) به وب سایت شما.
  3. ایجاد بک لینک برای وب سایت شما (اگرچه این هرگز نباید تمرکز اصلی باشد، زیرا گوگل در این مورد اخم می کند).

با محتوای مناسب در وبلاگ های برتر، می توانید هر سه این کارها را انجام دهید.

اگر در تلاش برای دستیابی به شماره 1 یا 2 هستید، می‌خواهید وبلاگ‌هایی را بیابید که مخاطبان گسترده و درگیر دارند.

اگر فقط در تلاش برای رسیدن به شماره 3 هستید، باید وبلاگ هایی با اعتبار دامنه ریشه قوی را مشخص کنید. می‌توانید با استفاده از ابزارهایی مانند Ubersuggest را به صورت رایگان بررسی کنید.

دانستن اهداف خود از قبل به شما کمک می کند تا تعیین کنید کدام وبلاگ ها برای ارسال رپورتاژ بهترین هستند.

چگونه فرصت های وبلاگ نویسی رپورتاژ را پیدا کنیم

اولین کاری که می خواهید انجام دهید این است که فرصت های رپورتاژ را پیدا کنید. هنگامی که به دنبال مکان هایی برای رپورتاژ هستید، هدف اصلی شما یافتن سایت های مرتبط با حوزه یا صنعت شما است. شما به دنبال وبلاگ هایی هستید که با معیارهای زیر مطابقت داشته باشند:

  • محتوا بر روی طاقچه / صنعت شما متمرکز است
  • مخاطبان وبلاگ به صنعت شما علاقه مند خواهند شد
  • وبلاگ خوانندگان را درگیر کرده است (پست ها به صورت اجتماعی به اشتراک گذاشته شده اند و در مورد آنها نظر داده شده است)
  • صاحب وبلاگ در رسانه های اجتماعی فعال است (بنابراین می دانید که آنها کار شما را در سایت خود تبلیغ می کنند)

جستجوهای گوگل در ساخت سایت تبلیغات رپورتاژ

گوگل مکانی عالی برای شروع جستجوی فرصت های رپورتاژ است. برای یافتن وبلاگ هایی که رپورتاژ را می پذیرند، می توانید از هر یک از جستجوهای کلیدواژه زیر استفاده کنید. فقط کلمه کلیدی را با کلمات کلیدی صنعت خود جایگزین کنید.

  • کلمه کلیدی “ارسال یک رپورتاژ”
  • کلمه کلیدی “رپورتاژ”
  • کلمه کلیدی “رپورتاژ توسط”
  • کلمه کلیدی “پذیرش رپورتاژ”
  • کلمه کلیدی “دستورالعمل های رپورتاژ”

این جستجوها باید شما را به صفحه دستورالعمل‌های رپورتاژ وبلاگ، صفحه ارسال رپورتاژ یا پست‌های رپورتاژ واقعی توسط نویسندگان دیگر هدایت کنند.

وبلاگ نویسان رپورتاژ پرکار

وبلاگ نویس رپورتاژ پرکار در صنعت خود را می شناسید؟ اگر به اندازه کافی وبلاگ های صنعت خود را مطالعه کنید (که باید)، برخی از همان نام ها را بشناسید که مکرراً در باتلاق های رپورتاژ ظاهر می شوند.

با استفاده از جستجوی گوگل، نام وبلاگ نویسان رپورتاژ پرکار در صنعت خود را به همراه عبارت «رپورتاژ توسط» جستجو کنید. با این کار تمام سایت هایی که این وبلاگ نویسان رپورتاژ پست گذاشته اند را نشان می دهد. آن ها باید مکان های خوبی برای رپورتاژ نیز باشند. اگر واقعاً یک وبلاگ نویس رپورتاژ را در صنعت خود بشناسید که می تواند برای شما صاحبان وبلاگ هایی را که به عنوان رپورتاژ پست کرده اند، معرفی کند، یک امتیاز است.

ساخت سایت تبلیغات رپورتاژ
ساخت سایت تبلیغات رپورتاژ

بک لینک های رقیب

اگر شما (یا آژانس بازاریابی آنلاین شما) تا به حال در حین کار بر روی کمپین سئوی خود یک تحلیل بک لینک از یک رقیب انجام داده اید، به احتمال زیاد یک یا چند نفر از رقبای شما از رپورتاژ که انجام داده اند، بک لینک دارند.

اگر به ابزارهایی مانند Open Site Explorer دسترسی دارید ، می‌توانید به بک لینک‌های رقبای خود نگاه کنید و هر یک از پست‌های وبلاگی که آنها نوشته‌اند را مشاهده کنید. اگر موردی را پیدا نکردید، می توانید در گوگل جستجو کنید.

جستجوهای اجتماعی

بسیاری از وبلاگ نویسان و پوسترهای رپورتاژ آخرین رپورتاژ خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارند. از آنجایی که ساده‌ترین جستجو در توییتر است، باید جستجوی توییتر را برای کلمه کلیدی «رپورتاژ» انجام دهید تا جدیدترین توییت‌ها را درباره پست‌های رپورتاژ در صنعت خود دریافت کنید. فقط لینک ها را دنبال کنید تا ببینید کدام وبلاگ ها رپورتاژ را می پذیرند.

به دنبال فرصت های وبلاگ نویسی رپورتاژ باشید

به ایده‌های جستجوی کلمه کلیدی بیشتری نیاز دارید یا فقط به فهرستی با فرصت‌های مختلف رپورتاژ نیاز دارید. این پست را در مورد 14 روش دیگر برای پخش محتوای خود بررسی کنید.

پلتفرم MyBlogGuest

آخرین، اما قطعا نه کم اهمیت، MyBlogGuest است ، جامعه ای از وبلاگ نویسان رپورتاژ. رایگان ثبت نام کنید و وبلاگ هایی را جستجو کنید که رپورتاژ را می پذیرند. بهتر است، اطلاعات خود را ارسال کنید تا بگویید که به دنبال نوشتن رپورتاژ در یک موضوع خاص هستید تا صاحبان وبلاگ بتوانند شما را پیدا کنند.

آماده شدن برای ارسال یک پست وبلاگ نویسی رپورتاژ

توجه داشته باشید که ما فقط از یافتن فرصت های وبلاگ نویسی رپورتاژ به تماس با وبلاگ ها نمی پریم. این به این دلیل است که قبل از پیشنهاد رپورتاژ برای سایتی که به تازگی پیدا کرده اید، باید چند کار انجام دهید.

با مطالب وبلاگ آشنا شوید

آشنایی با محتوای وبلاگ هدف شما بسیار مهم است. مطمئناً می‌دانید که آن‌ها محتوایی در مورد کلمه کلیدی که در هنگام جستجوی فرصت‌های رپورتاژ جستجو کرده‌اید، دارند. اما شما باید در مورد آن مطالب بیشتر بدانید مانند:

  • آنها برای چه سطحی از مخاطبان (مبتدی، متوسط، پیشرفته) می نویسند؟
  • برای چه نوع مخاطبی می نویسند؟ اگر کسب‌وکار شما B2B است، پس می‌خواهید که مخاطبان وبلاگ رپورتاژ شما، مشاغل باشند، نه مصرف‌کنندگان عمومی.
  • چه نوع محتوایی می نویسند؟ آیا بیشتر مفاهیم کلی است یا آموزش های خاص و دقیق؟ آیا آنها لیست را دوست دارند؟

نحوه انجام رپورتاژ دیگر را ببینید

در حالی که یک وبلاگ ممکن است رپورتاژ داشته باشد، سوال این است که آیا وبلاگ نویسان رپورتاژ خوب عمل می کنند؟ آیا پست‌های وبلاگ رپورتاژ در سایت به اندازه پست‌های وبلاگ توسط مالک نظرات و اشتراک‌گذاری اجتماعی دارند؟ برخی از سایت‌ها ممکن است پست‌های رپورتاژ را بپذیرند، اما اگر مخاطبان فقط صاحب وبلاگ را تنظیم کنند، اگر هدف شما ایجاد اقتدار یا بازگرداندن ترافیک به وب‌سایتتان باشد، آنقدر خوب عمل نخواهید کرد.

ببینید وبلاگ نویسان رپورتاژ چه کسانی هستند

برخی از صاحبان وبلاگ به احتمال زیاد رپورتاژ توسط انواع خاصی از افراد را نسبت به دیگران می پذیرند. چند بیوگرافی وبلاگ نویس رپورتاژ را در وبلاگ مطالعه کنید تا ببینید آیا آنها وبلاگ نویس، فریلنسر، مشاور، صاحب کسب و کار و غیره هستند یا خیر.

این مهم زمانی است که شما خود را به صاحب وبلاگ برای طرح خود معرفی کنید. می‌توانید در این مطالعه در SEOmoz ، اطلاعات بیشتری در مورد میزان موفقیت انتشار رپورتاژ بخوانید.

دریابید که چه پست هایی بهترین عملکرد را دارند

برای اطمینان از اینکه رپورتاژ شما پذیرفته می شود، می خواهید صاحب وبلاگ را با موضوعاتی معرفی کنید که به خوبی با مخاطبانش کار کند.

برای به دست آوردن ایده های خوبی از موضوعاتی که با مخاطبان وبلاگ کار می کنند، از سایت های زیر استفاده کنید تا ببینید چه پست هایی در رسانه های اجتماعی محبوب بوده اند.

  • Oktopus : Oktopus  عملکرد رسانه های اجتماعی شما را ردیابی و گزارش می کند.
  • Diggا: ین پست‌های blog را به شما نشان می‌دهد که بیشترین تعداد رای Digg را دریافت کرده‌اند.
  • Buzzer: Buzzer  پست های رسانه های اجتماعی شما را زمان بندی می کند و داده ها و تجزیه و تحلیل ها را ارائه می دهد
ساخت سایت تبلیغات رپورتاژ
ساخت سایت تبلیغات رپورتاژ

در انجمن وبلاگ به چهره ای آشنا تبدیل شوید

برای افزایش شانس پذیرش به عنوان وبلاگ نویس رپورتاژ، ابتدا باید از صاحب وبلاگ به رسمیت شناخته شوید. بهترین راه برای انجام این کار این است که یک یا دو هفته وقت بگذارید و درباره آخرین پست های آنها نظر بدهید.

برای اشتراک گذاری آن پست ها در توییتر نیز امتیاز جایزه دریافت خواهید کرد. فقط مطمئن شوید که نام کاربری صاحب وبلاگ را در توییتر وارد کنید. به این ترتیب، وقتی رپورتاژ خود را ارسال می کنید، کاملاً غریبه نخواهید بود.

بهترین زمان برای ارسال یک پست وبلاگ نویسی رپورتاژ

شما همیشه فرصت طلایی برای ارسال یک رپورتاژ نخواهید داشت، اما موارد خاصی وجود دارد که باید از آن ها استفاده کنید که از جمله موارد زیر است:

  • هنگامی که یک وبلاگ از شما در یکی از پست های خود یا در رسانه های اجتماعی (توئیتر، فیس بوک، گوگل پلاس و غیره) نام می برد.
  • وقتی وبلاگ شما، کسب و کار یا محصول شما را در یکی از پست های خود فهرست می کند
  • وقتی وبلاگ به طور خاص تبلیغ می کند، آنها به دنبال رپورتاژ هستند
  • وقتی وبلاگ رپورتاژ دیگری منتشر می کند

بهترین روش‌های ابتدایی  Pitch

موارد زیر هنگام ارسال یک پست وبلاگ رپورتاژ به مالک وبلاگ دیگر الزامات مطلق هستند.

دستورالعمل ها را بخوانید

آخرین کاری که باید قبل از تماس با صاحب وبلاگ انجام دهید این است که دستورالعمل های ارسال رپورتاژ را در صورت وجود مطالعه کنید و آنها را از نزدیک دنبال کنید. آیا مالک وبلاگ از شما می خواهد که ایده ای ارائه دهید یا در واقع یک پست کامل ارسال کنید؟ در چه قالبی می خواهند؟

آیا آنها می خواهند شما یک حساب کاربری ایجاد کنید و آن را وارد وردپرس کنید؟ اینها همه چیزهایی هستند که باید قبل از تماس با صاحب وبلاگ از قبل بدانید.

ایمیل خود را شخصی سازی کنید

در جایی از وبلاگ، باید نام و اطلاعات تماس صاحب وبلاگی که برای رپورتاژ خود هدف قرار داده اید وجود داشته باشد.

ممکن است مجبور شوید در صفحه درباره یا یکی از حساب‌های رسانه اجتماعی وبلاگ به دنبال آن بگردید، اما احتمال آن وجود دارد. آن را پیدا کنید و از آن برای شروع ایمیل استفاده کنید.

معرفی خود

بخش مربوط به دیدن وبلاگ نویسان رپورتاژ در وبلاگ هدف شما را به خاطر دارید؟ برخی از صاحبان وبلاگ فقط به وبلاگ نویسان اجازه می دهند که رپورتاژ را در سایت خود ارسال کنند.

اگر متوجه شده اید که اکثر وبلاگ نویسان رپورتاژ خود وبلاگ نویس هستند، ممکن است بخواهید خود را به عنوان یک وبلاگ نویس در [وبلاگ شخصی یا تجاری خود را در اینجا وارد کنم] معرفی کنید. شما همیشه می توانید یک صاحب کسب و کار در کنار باشید. فقط ابتدا روی مهارت های وبلاگ نویسی خود تمرکز کنید.

چرا باید یک وبلاگ نویس رپورتاژ باشید؟

در برنامه خود، مطمئن شوید که چرا باید یک وبلاگ نویس رپورتاژ باشید. چند پیوند به پست هایی که در جاهای دیگر منتشر کرده اید، از جمله وبلاگ خودتان اضافه کنید. ترجیحاً پست‌هایی را انتخاب کنید که کمی تعامل اجتماعی دارند تا صاحب وبلاگ ارزش بالقوه شما را نزد مخاطبان خود ببیند.

چگونه یک ایده رپورتاژ ارائه کنیم

اگر دستورالعمل‌های رپورتاژ از شما می‌خواهد که یک ایده برای موضوع ارسال کنید، سپس (بر اساس تحقیقاتی که در مورد پست‌های محبوب قبلی انجام داده‌اید)، چند ایده مختلف ارائه دهید تا صاحب وبلاگ بتواند از بین آنها انتخاب کند.

چگونه یک رپورتاژ عالی ارسال کنیم

یکی از سوالات رایج در مورد وبلاگ نویسی رپورتاژ این است که آیا باید از بهترین محتوای خود برای وبلاگ خود استفاده کنید یا برای رپورتاژ خود. این واقعاً به کیفیت وبلاگی که محتوای خود را به آن ارسال می کنید بستگی دارد.

اگر وبلاگ چیزی جز 900+ پست کلمه با تعداد زیادی اسکرین شات ندارد، پست شما باید مشابه باشد. اگر وبلاگ چیزی جز پست هایی با 500 کلمه یا کمتر با یک تصویر ندارد، پست های شما (دوباره) باید مشابه باشند. نکات زیر نکات خوب دیگری برای عالی کردن رپورتاژ شما تا حد ممکن است. این در مورد شما نیست.

اولین چیزی که در مورد یک رپورتاژ عالی باید به خاطر بسپارید این است که مربوط به تجارت، محصولات یا خدمات شما نیست. رپورتاژ باید منابع اطلاعاتی ارزشمندی باشند.

هر گونه اطلاعات در مورد کسب و کار شما و موارد مرتبط باید برای بیوگرافی نویسنده محفوظ باشد. اشاره‌ها، داستان‌ها یا مثال‌های گاه به گاه برای نشان دادن یک نکته خوب است، اما اکثر پست‌ها باید روی چیزی غیر از تجارت شما متمرکز شوند.

ساخت سایت تبلیغات رپورتاژ
ساخت سایت تبلیغات رپورتاژ

پست ها را مانند موارد موجود در سایت قالب بندی کنید

به پست های وبلاگ هدف خود نگاهی بیندازید. آیا آنها از تعداد زیادی هدر، متن پررنگ، تصاویر، نقل قول ها یا سایر قالب بندی های خاص استفاده می کنند؟ اطمینان حاصل کنید که پست شما دارای عناصر مشابه برای مطابقت با پست های دیگر در سایت است.

شامل پیوندهای داخلی و منبع

با قرار دادن چند پیوند داخلی به برخی از پست های صاحب وبلاگ نشان دهید که محتوای آن ها را می شناسید. ساده ترین راه برای انجام این کار جستجوی گوگل برای site:domain.com intitle:keyword است.

با این کار پست های برتر آن ها در یک کلمه کلیدی خاص به شما می رسد، بنابراین می توانید آن پست را به کلمه کلیدی پست خود پیوند دهید. همچنین، اگر محصولات، کتاب‌ها و غیره خاصی را ذکر کردید، حتماً به آن‌ها نیز لینک دهید (به فرض اینکه خود تبلیغاتی نباشد.)

شامل یک فراخوان برای اقدام برای نظرات

در پایان رپورتاژ شگفت‌انگیز خود، حتماً یک تماس برای اقدام برای نظرات درج کنید. هر چه پست شما بحث بیشتری ایجاد کند، بهتر است.

چگونه یک بیوگرافی رپورتاژ عالی بسازیم

مهمترین بخش وبلاگ نویسی رپورتاژ (برای شما) احتمالاً بیوگرافی رپورتاژ شما خواهد بود. این معمولاً تنها جایی است که باید پیوندهای خود تبلیغی را به وب سایت ، وبلاگ، محصول، خدمات، کتاب و غیره خود اضافه کنید. آنچه در این بخش می نویسید به اهداف وبلاگ نویسی رپورتاژ شما بستگی دارد.

مراحل ساختن بیوگرافی رپورتاژ

1.یک لینک به وب سایت خود اضافه کنید

اگر هدف شما به دست آوردن بک لینک های خوب است، مطمئن شوید که بیوگرافی شما دارای پیوندی به وب سایت شما با متن لنگر هدف شما است و کاملا آماده هستید.

2. یک صفحه فرود سفارشی ایجاد کنید تا مخاطب را منعکس کند

اگر هدف شما بازگرداندن ترافیک به وب سایت شماست، ممکن است بخواهید در نظر بگیرید که می خواهید این ترافیک به کجا برسد. بسته به موضوع رپورتاژ و مخاطبان وبلاگی که آن را روی آن قرار می دهید، ممکن است بخواهید ترافیک را به یک صفحه فرود سفارشی یا صفحه در مورد یک محصول/خدمت خاص ارسال کنید.

3.شامل پروفایل های اجتماعی

اگر هدف شما افزایش فالوورهای حساب‌های اجتماعی‌تان است، این کار را با افزودن یک خط به انتهای بیو خود انجام دهید که چیزی شبیه به «من را دنبال کنید (شبکه اجتماعی برتر خود را وارد کنید و پیوند را در اینجا پیوند دهید.

4.یک بیوگرافی مختصر و توصیفی ایجاد کنید

کمی در مورد سابقه و تجربه خود در مورد اینکه چرا صلاحیت نوشتن رپورتاژ را دارید بنویسید. شغل یا پروژه های فعلی خود را که ممکن است برای خوانندگان جالب باشد، درج کنید.

چگونه بهترین وبلاگ نویس رپورتاژ باشیم

اگر قصد دارید یک مشارکت‌کننده دائمی در یک وبلاگ شوید، یا به سادگی می‌خواهید صاحب وبلاگ درباره اینکه شما چه وبلاگ‌نویس رپورتاژ بزرگی هستید، به خود ببالد، مطمئن شوید که تمام تلاش خود را برای تبلیغ پست خود در بین مخاطبان خود انجام می‌دهید. اگر خوانندگان جدید را به راه خود بفرستید صاحب وبلاگ آن را دوست خواهد داشت.

همچنین، حتما به نظرات یا سوالاتی که افراد در پست شما می‌گذارند پاسخ دهید . اگر برای ایجاد اقتدار در صنعت خود تلاش کنید، این راه طولانی خواهد بود.

پیگیری نتایج

وقتی هدف ترافیک است، نتایج وبلاگ نویسی رپورتاژ شما قطعا باید سنجیده شود. بهترین راه برای انجام این کار ایجاد یک بخش پیشرفته در Google Analytics است.

در این پست می‌توانید نحوه راه‌اندازی یک بخش پیشرفته را بیاموزید تا بفهمید کدام استراتژی بازاریابی آنلاین بهترین ترافیک را هدایت می‌کند.

تنها چیزی که نیاز دارید این است که یک بخش با استفاده از بعد منبع با چند عبارت برای هر دامنه ای که رپورتاژ برای آن وبلاگ کرده اید. این می تواند تا 20 در هر بخش پیشرفته باشد. مال من به این شکل است:

ساخت سایت تبلیغات رپورتاژ
ساخت سایت تبلیغات رپورتاژ

بخش پیشرفته وبلاگ نویسی رپورتاژ  google analytics

با استفاده از این، می توانید تمام داده های Google Analytics خود را بر اساس ارجاعات رپورتاژ خود مشاهده کنید. این می تواند به شما کمک کند تا موفقیت استراتژی کلی وبلاگ نویسی رپورتاژ خود را از نظر دریافت ترافیک و ایجاد تبدیل تعیین کنید.

اگر مطمئن نیستید که چگونه تبدیل‌ها را ردیابی کنید، این پست در مورد دریافت داده‌های عملی را ببینید تا نحوه تنظیم اهداف را بیاموزید.

چگونه وبلاگ نویسان رپورتاژ را برای وبلاگ خود جذب کنید

در نهایت، فراموش نکنید که وبلاگ نویسی رپورتاژ می تواند یک خیابان دو طرفه باشد. حفظ محتوای وبلاگ خود در حالی که به عنوان رپورتاژ در بسیاری از وبلاگ های دیگر پست می کند، دشوار است.

حتماً برای وبلاگی که برای آن نوشته اید دعوت نامه باز کنید تا برای شما نیز رپورتاژ بنویسد. این باعث می شود محتوای شما در وبلاگ شما تازه بماند، که می تواند به دستیابی به دیدگاه مخاطبان شما کمک کند و امیدواریم خوانندگان جدیدی از جامعه وبلاگ نویس رپورتاژ خود جذب کنید. این یک وضعیت برد-برد است.

نتیجه گیری

وبلاگ نویسی رپورتاژ در سایت های معتبر یک راه عالی برای افزایش موفقیت وبلاگ هایی است که قبلاً در صنعت شما محبوب هستند. برای به دست آوردن جایگاه برای یک وبلاگ رپورتاژ ، باید مطالب جذابی را ارسال کنید که ارزش شما را نشان دهد.

وبلاگ نویسی رپورتاژ تنها یکی از بسیاری از استراتژی هایی است که باید در کمپین های بازاریابی محتوای خود بگنجانید. اگر برای شکل‌دهی یا پیگیری روش‌های بازاریابی محتوای خود به کمک نیاز دارید، آژانس ما اینجا برای شماست.

چگونه یک بیوگرافی رپورتاژ عالی بسازیم؟

مهمترین بخش وبلاگ نویسی رپورتاژ (برای شما) احتمالاً بیوگرافی رپورتاژ شما خواهد بود. این معمولاً تنها جایی است که باید پیوندهای خود تبلیغی را به وب سایت ، وبلاگ، محصول، خدمات، کتاب و غیره خود اضافه کنید. آنچه در این بخش می نویسید به اهداف وبلاگ نویسی رپورتاژ شما بستگی دارد.

چرا باید یک وبلاگ نویس رپورتاژ باشید؟

در برنامه خود، مطمئن شوید که چرا باید یک وبلاگ نویس رپورتاژ باشید. چند پیوند به پست هایی که در جاهای دیگر منتشر کرده اید، از جمله وبلاگ خودتان اضافه کنید. ترجیحاً پست‌هایی را انتخاب کنید که کمی تعامل اجتماعی دارند تا صاحب وبلاگ ارزش بالقوه شما را نزد مخاطبان خود ببیند.

چگونه یک ایده رپورتاژ ارائه کنیم؟

اگر دستورالعمل‌های رپورتاژ از شما می‌خواهد که یک ایده برای موضوع ارسال کنید، سپس (بر اساس تحقیقاتی که در مورد پست‌های محبوب قبلی انجام داده‌اید)، چند ایده مختلف ارائه دهید تا صاحب وبلاگ بتواند از بین آنها انتخاب کند.

8 دیدگاه برای “ساخت سایت تبلیغات رپورتاژ

  1. اشتراک‌ها: سایت تبلیغات رپورتاژ - تبلیغات | سامانه تبلیغ و تبلیغات ملی

  2. سعید گفته:

    بسیاری از وبلاگ نویسان و پوسترهای رپورتاژ آخرین رپورتاژ خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارند. از آنجایی که ساده‌ترین جستجو در توییتر است

  3. مرضیه ثاقب علیزاده گفته:

    مراحل ساختن بیوگرافی رپورتاژ ۱.یک لینک به وب سایت خود اضافه کنید ۲. یک صفحه فرود سفارشی ایجاد کنید تا مخاطب را منعکس کند ۳.شامل پروفایل های اجتماعی
    خیلی ممنون از اطلاعات درج شدتون این مطالب بسیار مفید و کاربردی هستند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *