بودجه سایت تبلیغات رپورتاژ

بودجه سایت تبلیغات رپورتاژ

هنگام برنامه ریزی یک کمپین بازاریابی باید موارد زیادی را در نظر گرفت. با جزئیات بسیار کوچک، فرآیندها و هزینه ای که برای دستیابی به اهداف بازاریابی شما از طریق بودجه سایت تبلیغات رپورتاژ نیاز است، ادامه دادن به آن می تواند چالش برانگیز باشد

اهمیت بودجه سایت تبلیغات رپورتاژ

بازاریابی محتوا یکی از جنبه‌های یک استراتژی بازاریابی گسترده‌تر است که باید با دقت برنامه‌ریزی و از طریق اقدامات مختصر اجرا شود. هنگامی که خود را به عنوان یک رهبر فکری به دنیا معرفی می کنید یا نام تجاری خود را به عنوان یک چهره معتبر در بازار معرفی می کنید، باید پیام خود را برنامه ریزی کنید و اینکه در کجا دریافت می شود.

با توجه به شرایط فعلی جهان و تأثیر مخربی که COVID-19 بر بسیاری از صنایع داشته است، اکنون مهمتر از هر زمان دیگری این است که در نظر بگیرید که هزینه بازاریابی خود را به کجا اختصاص می دهید. برنامه ریزی بودجه برای رپورتاژ از قبل می تواند به کاهش خطرات از دست دادن پول و همچنین از دست دادن توجه مورد نیاز مخاطبان و موتورهای جستجو کمک کند.

رپورتاژ چیست؟

مطمئنم که اصطلاح وبلاگ نویسی و پست وبلاگ رپورتاژ را شنیده اید. به طور خلاصه، رپورتاژ استفاده از وب سایت شخص دیگری برای ارسال محتوای خود است.

چند دلیل مختلف وجود دارد که ممکن است بخواهید این کار را انجام دهید:

رهبری فکری

این فرآیندی است که خود را به عنوان یک مرجع در صنعت خود قرار می دهید. این به تقویت برند شخصی شما و ایجاد اعتبار شما به عنوان یک نام شناخته شده کمک می کند. برایان از گروه  Emazing، که iHeartRaves ، EmazingLights و Into the AM  را در اختیار دارد، یکی از این افراد در حوزه کاری خود است.

قرار گرفتن در معرض

این می تواند به روش های مختلف اتفاق بیفتد، اما هدف کلی در اینجا بازگرداندن ترافیک به وب سایت شما است. ممکن است شخصی رپورتاژ را بخواند و به آنچه می گویید علاقه مند شود و از او بخواهد که به وب سایت شما برود.

لینک سازی

ایجاد بک لینک یک راه عالی برای افزایش اعتماد شما به موتورهای جستجو است.

استفاده از محتوای خاص در وب سایت مناسب می تواند به شما کمک کند هر سه این کادر را بررسی کنید. اگر فقط در حال برنامه ریزی یک کمپین لینک سازی هستید ، پیدا کردن وب سایت هایی با دامنه اعتبار بالا ضروری است.

بازاریابان و کارشناسان سئو موتورهای جستجو مانند گوگل را دوست دارند. هرچه بک لینک های بیشتری از وب سایت های مرتبط با اعتبار بالا داشته باشید، اعتماد بیشتری به گوگل ایجاد می کنید.

برای جلوگیری از هر گونه اتفاق ناگوار و بی نظمی، بهتر است با یک برنامه محکم شروع کنید. من طی سال‌ها یک سری مراحل را برای تخصیص بودجه رپورتاژ به منظور جلوگیری از هدر رفتن منابع و بودجه، اصلاح کرده‌ام.

در این پست، مراحلی را که می تواند به شما در ایجاد بودجه رپورتاژ برای کسب و کارتان کمک کند را به تفصیل شرح خواهم داد.

به دنبال استراتژی مناسب باشید

اول از همه، وقت آن است که اردک های خود را پشت سر هم قرار دهید و قبل از کشیدن ماشه، یک طرح ایجاد کنید. مهم است که اطلاعات صحیح را به راحتی در دسترس داشته باشید تا در تاریکی عکاسی نکنید و فرصت را از دست ندهید. برای به دست آوردن نتایج سریع‌تر و طولانی‌مدت، باید رتبه‌بندی موجود خود را بررسی کرده و رقابت را زیر نظر داشته باشید. این کار در نهایت کار را آسان‌تر می‌کند و شما بیش از حد بودجه نخواهید داشت.

فعالیت خودتان را بررسی کنید

وقت آن است که آستین های خود را بالا بزنید و وب سایت خود را بهتر بشناسید. برای جلوگیری از از دست دادن زمان و هزینه با تلاش برای رتبه بندی برای شرایط نامربوط، بدانید که ترافیک وب سایت شما از کجا می آید. ابزارهای ردیابی مانند Google Analytics و Google Search Console می توانند به شما در انجام این کار کمک کنند. با این حال، اگر می‌خواهید نگاهی عمیق‌تر به رتبه‌بندی صفحات وب شما و سایر آمارهای سایت داشته باشید، ارزش آن را دارد که روی ابزارهای SEO سازمانی سرمایه‌گذاری کنید.

بودجه سایت تبلیغات رپورتاژ
بودجه سایت تبلیغات رپورتاژ

محدوده رقابت

اگر یک استارتاپ هستید، بعید است که بودجه بازاریابی زیادی داشته باشید و مقدار زیادی پول نقد ذخیره کنید. بررسی رقابت و ارزیابی رتبه وب‌سایت‌های آنها عامل مهمی در نحوه برنامه‌ریزی و تخصیص بودجه رپورتاژ است. اگر می‌توانید تنها با چند لینک به رتبه‌ها صعود کنید، یک کمپین لینک‌سازی کوچک در ارتباط با سئوی درون صفحه می‌تواند برای بهبود رتبه‌بندی ارگانیک شما و افزایش ترافیک وب‌سایت شما کافی باشد.

مقرون به صرفه بودن را در نظر بگیرید

بهتر است هنگام بررسی اینکه کدام صفحات می خواهید رتبه بالاتری داشته باشید، رویکردی سیستماتیک داشته باشید. با تلاش برای رتبه‌بندی هر صفحه در وب‌سایت خود در یک لحظه، این خطر را دارید که کل بودجه خود را بدون به دست آوردن نتایجی که می‌خواهید به دست آورید.

آن صفحه‌هایی را که در آن‌ها در رتبه دهی برتر قرار گرفته‌اید که شرایط قصد خریدار را نشان می‌دهند، شناسایی کنید. برای اینکه این یک فرآیند سودآور باشد، باید کلمات کلیدی را تجزیه و تحلیل کنید که کسب و کار بیشتری را به سمت وب‌سایت شما از طریق ژنرال اصلی، تبدیل‌ها یا ارجاع‌ها جلب می‌کند.

ایجاد تعادل بین کیفیت و هزینه

موتورهای جستجو ارزش پیوند را عمدتاً بر اساس میزان اعتبار و اعتماد سایت ارجاع دهنده ارائه می دهند. اگر یک وب سایت دارای سطح بالایی از اقتدار باشد، اعتماد به موتورهای جستجو مانند گوگل را ایجاد کرده است و سپس از طریق بک لینک به وب سایت شرکت شما منتقل می شود.

شاید وسوسه انگیز باشد که ارزان ترین وب سایت هایی را پیدا کنید که می توانند محتوای شما را با بک لینک ارائه کنند، اما نتیجه معکوس دارد و می تواند منجر به جریمه شدید توسط گوگل شود.

در اینجا چیزی است که باید به دنبال آن باشید:

  • ترکیبی از پیوندهای dofollow و nofollow.
  • اعتبار وب سایتی که از آن بک لینک می خواهید
  • مطابقت متن لنگر، خواه کامل باشد یا جزئی
  • تنوع پیوند
  • ارتباط پیوند

ایجاد محتوای با کیفیت که برای خوانندگان ارزش ایجاد می کند، دسترسی بیشتری به وب سایت هایی با اعتبار دامنه بالاتر می دهد. علیرغم داشتن محتوای عالی، هرچه سطح بالای وب سایت بیشتر باشد، هزینه بیشتری برای رپورتاژ در وب سایت خود دریافت می کنند یا اینکه مشارکت کننده شدن آن دشوارتر خواهد بود.

هنگام تعیین اینکه از کدام وب سایت ها برای رپورتاژ استفاده کنید، تعادل هزینه و محتوا کلیدی است. صرف تلاش بیشتر و صرف بودجه بیشتر برای یک وب سایت درجه یک بسیار ارزشمندتر از استفاده از ده ها وب سایت ارزان تر با اختیارات پایین تر است. به عنوان مثال، یک وب سایت با امتیاز Ahrefs 60 نسبت به دو سایت با امتیاز Ahrefs 30 ارزش بیشتری برای کمپین لینک بیلدینگ شما دارد.

برای اطمینان از اینکه گوگل کمپین لینک سازی شما را به عنوان مشکوک یا هرزنامه جریمه نمی کند، مهم است که این رویه را با پیوندهایی از وب سایت های سطح پایین تر متعادل کنید. محتوای با کیفیت خود را در وب سایت های پریمیوم نگه دارید تا ترافیک وب سایت خود را افزایش دهید و رتبه ارگانیک خود را افزایش دهید، اما از انتشارات مطبوعاتی و نقل قول ها در سایت هایی با اعتبار کمتر استفاده کنید.

گسترش روابط عمومی

چند چیز وجود دارد که باید قبل از ورود به وب‌سایت و تماس با آنها، برای آن‌ها آماده شوید. قبل از اینکه خودتان محتوایی بسازید، باید با محتوای وبلاگ آشنا شوید. با در نظر گرفتن این دانش، ممکن است متوجه شوید که دستورالعمل‌های مجموعه‌ای وجود دارد که محتوای شما باید به آن‌ها پایبند باشد.

در طول این فرآیند، می‌توانید سطح مخاطبی را که برایشان می‌نویسید و نوع مخاطبی را که برای آن محتوا تولید می‌کنید، تجزیه و تحلیل کنید. اگر محتوای شما باید برای مخاطبان B2B تنظیم شود یا ماهیت فنی داشته باشد، اگر خودتان آن را ننویسید ممکن است هزینه های شما را افزایش دهد.

این یک مکان عالی برای انجام برخی تحقیقات در مورد چگونگی عملکرد سایر رپورتاژ در وب سایت هایی است که می خواهید رپورتاژ در آنها ارسال کنید. کشف میزان جذابیت پست‌های رپورتاژ در یک وب‌سایت خاص، تأثیر زیادی بر این دارد که آیا ارزش آن را دارد که در آنجا برای ایجاد اعتبار یا افزایش اعتبار خود پست کنید.

بودجه سایت تبلیغات رپورتاژ
بودجه سایت تبلیغات رپورتاژ

با Outreach خلاق شوید

در حالت ایده آل، شما می خواهید یک بک لینک از یک وب سایت قوی با قدرت بالا که در جایگاه شما قرار دارد، داشته باشید. حضور در جایگاه شما از نظر موتورهای جستجو بسیار مهم است و می تواند به شما رونق لازم را بدهد.

با این حال، بسته به محصولات یا خدماتی که ارائه می‌دهید، یافتن یک وب‌سایت با رتبه بالا در جایگاه شما می‌تواند چالش برانگیز باشد.

پیدا کردن یک وب‌سایت مرتبط با جایگاه شما ممکن است بهترین چیز بعدی باشد، بنابراین باید خلاق باشید. فقط تعداد زیادی وبلاگ نویس وجود دارد که می توانید برای رپورتاژ در سایت آنها با آن ها تماس بگیرید. به عنوان مثال، اگر شرکتی هستید که لباس می‌فروشید، رقابت به شما اجازه نمی‌دهد رپورتاژ در وب‌سایت خود درباره لباس‌هایتان پست بگذارد.

با این حال، راه‌اندازی وب‌سایت‌های سبک زندگی با محتوایی در مورد لباس‌های شما می‌تواند دسترسی شما را افزایش دهد و یک بک لینک قوی برای شما به ارمغان بیاورد.

امتیاز اضافی هدف قرار دادن وب‌سایتی که مستقیماً با جایگاه شخصی شما مرتبط است، می‌تواند یک پیروزی بزرگ باشد، به‌ویژه وقتی صحبت از صرفه‌جویی در هزینه باشد. این به شما فضای بیشتری برای مذاکره در مورد هزینه با وب سایت ها می دهد و حتی می تواند پذیرش مشارکت کنندگان را سختگیرانه تر کند.

برون سپاری تولید محتوا

امروزه بسیاری از محتواها در داخل تولید نمی شوند و به آژانس ها یا فریلنسرها برون سپاری می شوند. اگر محتوای شما توسط یکی از اعضای تیم ایجاد نمی شود، باید این هزینه ها را در بودجه رپورتاژ خود لحاظ کنید.

بسته به صنعتی که در آن هستید و سطح محتوایی که برای وب سایت مورد نیاز است، یک نویسنده محتوای آزاد ممکن است بین 50 تا 400 دلار هزینه داشته باشد. این مقدار باید علاوه بر هزینه دریافت محتوای شما در وب سایت معتبر نیز درج شود.

چگونه باید برای سرمایه گذاری در خدمات رپورتاژ برنامه ریزی کنم؟

بهینه سازی موتور جستجو به اشکال مختلفی انجام می شود. یکی از استراتژی های موثر سئو، ایجاد رپورتاژ با لینک های لنگر در وب سایت های وبلاگ است. ایده این است که یک وب سایت وبلاگی را انتخاب کنید که ارتباط نزدیکی با آن داشته باشد.

بهینه سازی موتور جستجوی S به اشکال مختلفی انجام می شود. یکی از استراتژی های موثر سئو، ایجاد رپورتاژ با لینک های لنگر در وب سایت های رپورتاژ است. ایده این است که یک وب سایت وبلاگی را انتخاب کنید که از نزدیک با همان جایگاه وب سایت شما مرتبط باشد. به این ترتیب، به‌عنوان محتوای مرتبط در نظر گرفته می‌شود تا هرزنامه.

متأسفانه، ایجاد رپورتاژ در بسیاری از وب‌سایت‌های وبلاگ معتبر بسیار دشوار است، زیرا آنها شرایط سخت‌گیری برای ارسال‌های خود دارند. تنها راه برای دور زدن این الزامات سختگیرانه، خرید سرویس رپورتاژ است.

این سرویس‌ها نه تنها پست وبلاگ و لینک لنگر شما را در یک وب‌سایت وبلاگ معتبر منتشر می‌کنند، بلکه در چندین وب‌سایت وبلاگ معتبر در همان جایگاه منتشر می‌شوند. این باعث صرفه جویی در زمان و استرس شما در مورد رپورتاژ می شود.

برنامه ریزی برای سرمایه گذاری

هنگامی که قصد دارید در خدمات رپورتاژ سرمایه گذاری کنید، باید بهترین خدمات ارسال رپورتاژ را انتخاب کنید. چندین سرویس رپورتاژ وجود دارد که نتایج بهتری نسبت به سایرین به شما می دهد. در اینجا مواردی وجود دارد که باید هنگام جستجو برای خدمات رپورتاژ به دنبال آن ها باشید:

بودجه سایت تبلیغات رپورتاژ
بودجه سایت تبلیغات رپورتاژ
  • اطمینان حاصل کنید که آنها خدمات را ساده می کنند. شما نباید کاری انجام دهید جز اینکه اطلاعات اولیه در مورد وب سایت خود و لینک های لنگر که می خواهید تبلیغ کنید به آنها بدهید.
  • آنها باید پیشنهاد دهند که محتوای با کیفیت را برای شما بنویسند. از آنجایی که وب سایت های وبلاگ دارای الزامات سختگیرانه ای در مورد خود محتوا هستند، یک سرویس رپورتاژ خوب می داند که چگونه محتوای قابل قبولی بنویسد که در این وب سایت ها تأیید شود.
  • آنها باید با وب سایت های وبلاگ ارتباط داشته باشند تا ارسال آنها مجاز باشد. در وهله اول استفاده از خدمات آنها این است.
  • آنها باید در مورد بک لینک های وب سایت رقبای شما تحقیق کنند و ببینند کدام یک برای آنها موثر است.
  • گزارش های کامل در مورد ارسالی رپورتاژ و اطلاعات تحلیلی مرتبط باید به شما ارائه شود.
  • آنها باید در وب سایت های وبلاگ معتبر پست کنند. بسیار مراقب سرویس های رپورتاژ باشید که در وب سایت های وبلاگ ناشناس پست می گذارند. ممکن است با سرویسی برخورد کنید که محتوای شما را در صدها وبلاگ مختلف ارسال می کند. اگر این کار را انجام می دهید، از این سرویس دوری کنید زیرا آنها محتوا و پیوندهای شما را در وبلاگ های غیرفعال پست می کنند. این در واقع می تواند به رتبه شما در گوگل آسیب برساند.

نحوه سرمایه گذاری در رپورتاژ

سرمایه گذاری موفق مدیریت ریسک است نه اجتناب از آن

ایجاد بودجه

هنگامی که یک سرویس رپورتاژ مناسب پیدا کردید، باید تصمیم بگیرید که چقدر پول می خواهید خرج کنید. هر کس بودجه بازاریابی متفاوتی خواهد داشت، بنابراین یک گزینه خدماتی را انتخاب کنید که با مبلغی که می توانید بپردازید، انتخاب کنید. متوجه خواهید شد که معتبرترین خدمات رپورتاژ بیش از یک گزینه بسته را به شما ارائه می دهند.

عاقلانه است که ابتدا کم هزینه ترین گزینه را انتخاب کنید. از آنجایی که در دنیای رپورتاژ تازه وارد هستید، تا زمانی که به کاری که انجام می‌دهید اطمینان نداشته باشید، نمی‌خواهید بیش از حد سرمایه‌گذاری کنید.

با سرمایه گذاری در یک سرویس رپورتاژ که فقط 3-5 پست ایجاد می کند، شروع کنید. گزارش های تحلیلی آن پست را مطالعه کنید تا ببینید چه میزان ترافیک یا رتبه بندی ایجاد شده است.

در آینده رپورتاژ چه چیزی انتظار می رود

در سال 2021، حدود 31.7 میلیون وبلاگ نویس در ایالات متحده وجود ادشت. اگر روزانه در وب‌سایت‌های وبلاگ پست می‌کنید، 500 درصد ترافیک بیشتری را نسبت به زمانی که هر روز پست نمی‌کردید به وب‌سایت خود هدایت می‌کنید.

بنابراین، به نظر نمی رسد که وب سایت های وبلاگ به این زودی ها از بین بروند. در واقع، آنها بیش از هر زمان دیگری محبوب هستند. مردم دوست دارند وبلاگ های کوتاه را بخوانند و هر فیلم و عکسی را که ممکن است در آنها داشته باشند مشاهده کنند. اما مهمتر از همه، آنها دوست دارند روی پیوندهای محتوای مرتبط با علایق خود کلیک کنند.

سرویس های رپورتاژ از قبل این را می دانند، اما بررسی کنید که آیا محتوای شما را در نوع مناسبی از وب سایت های وبلاگ ارسال می کنند یا خیر. در غیر این صورت، پول خود را برای رپورتاژ ناکارآمد هدر خواهید داد.

بودجه سایت تبلیغات رپورتاژ
بودجه سایت تبلیغات رپورتاژ

نتیجه گیری

اگر ندانید که چه کاری انجام می دهید، رپورتاژ می تواند بسیار گران باشد. به همین دلیل است که ایجاد یک استراتژی و اطمینان از اینکه بودجه خود را از قبل برنامه ریزی کرده اید، می تواند شما را از دردسرهای زیادی نجات دهد.

برای برنامه‌ریزی یک رپورتاژ که به رتبه شما کمک می‌کند، صبر، تحقیق و کار سخت زیادی می‌طلبد، همیشه مطمئن شوید که با پشتکار عمل می‌کنید تا از صرف سریع بودجه بازاریابی خود بدون نتیجه‌گیری جلوگیری کنید.

رپورتاژ چیست؟

مطمئنم که اصطلاح وبلاگ نویسی و پست وبلاگ رپورتاژ را شنیده اید. به طور خلاصه، رپورتاژ استفاده از وب سایت شخص دیگری برای ارسال محتوای خود است.

اهمیت بودجه سایت تبلیغات رپورتاژ را شرح دهید؟

بازاریابی محتوا یکی از جنبه‌های یک استراتژی بازاریابی گسترده‌تر است که باید با دقت برنامه‌ریزی و از طریق اقدامات مختصر اجرا شود. هنگامی که خود را به عنوان یک رهبر فکری به دنیا معرفی می کنید یا نام تجاری خود را به عنوان یک چهره معتبر در بازار معرفی می کنید، باید پیام خود را برنامه ریزی کنید و اینکه در کجا دریافت می شود.
با توجه به شرایط فعلی جهان و تأثیر مخربی که COVID-19 بر بسیاری از صنایع داشته است، اکنون مهمتر از هر زمان دیگری این است که در نظر بگیرید که هزینه بازاریابی خود را به کجا اختصاص می دهید. برنامه ریزی بودجه برای رپورتاژ از قبل می تواند به کاهش خطرات از دست دادن پول و همچنین از دست دادن توجه مورد نیاز مخاطبان و موتورهای جستجو کمک کند.

چگونه باید برای سرمایه گذاری در خدمات رپورتاژ برنامه ریزی کنم؟

بهینه سازی موتور جستجو به اشکال مختلفی انجام می شود. یکی از استراتژی های موثر سئو، ایجاد رپورتاژ با لینک های لنگر در وب سایت های وبلاگ است. ایده این است که یک وب سایت وبلاگی را انتخاب کنید که ارتباط نزدیکی با آن داشته باشد.
بهینه سازی موتور جستجوی S به اشکال مختلفی انجام می شود. یکی از استراتژی های موثر سئو، ایجاد رپورتاژ با لینک های لنگر در وب سایت های رپورتاژ است. ایده این است که یک وب سایت وبلاگی را انتخاب کنید که از نزدیک با همان جایگاه وب سایت شما مرتبط باشد. به این ترتیب، به‌عنوان محتوای مرتبط در نظر گرفته می‌شود تا هرزنامه.

9 دیدگاه برای “بودجه سایت تبلیغات رپورتاژ

  1. اشتراک‌ها: سایت تبلیغات رپورتاژ - تبلیغات | سامانه تبلیغ و تبلیغات ملی

    • مرضیه ثاقب علیزاده گفته:

      اگر یک استارتاپ هستید، بعید است که بودجه بازاریابی زیادی داشته باشید و مقدار زیادی پول نقد ذخیره کنید. بررسی رقابت و ارزیابی رتبه وب‌سایت‌های آنها عامل مهمی در نحوه برنامه‌ریزی و تخصیص بودجه رپورتاژ است. اگر می‌توانید تنها با چند لینک به رتبه‌ها صعود کنید، یک کمپین لینک‌سازی کوچک در ارتباط با سئوی درون صفحه می‌تواند برای بهبود رتبه‌بندی ارگانیک شما و افزایش ترافیک وب‌سایت شما کافی باشد.

  2. Parham گفته:

    چند چیز وجود دارد که باید قبل از ورود به وب‌سایت و تماس با آنها، برای آن‌ها آماده شوید. قبل از اینکه خودتان محتوایی بسازید، باید با محتوای وبلاگ آشنا شوید. با در نظر گرفتن این دانش، ممکن است متوجه شوید که دستورالعمل‌های مجموعه‌ای وجود دارد که محتوای شما باید به آن‌ها پایبند باشد.

  3. سعید گفته:

    عاقلانه است که ابتدا کم هزینه ترین گزینه را انتخاب کنید. از آنجایی که در دنیای رپورتاژ تازه وارد هستید، تا زمانی که به کاری که انجام می‌دهید اطمینان نداشته باشید، نمی‌خواهید بیش از حد سرمایه‌گذاری کنید.

  4. متاورس آینده من گفته:

    به طور کلی بدون استفاده از رپورتاژ و تبلیغات فکر نمی کنم شرکتی به تواند فروش خوبی را تجربه کند
    با تشکر از سایت خوبتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *