سایت تبلیغات رپورتاژ هدفمند

سایت تبلیغات رپورتاژ هدفمند

ایجاد یک کسب و کار آنلاین هرگز آسان نبوده است. اکنون می‌توان یک وب سایت کارآمد و پیچیده، با جدیدترین طراحی‌ها و بهینه‌سازی شده برای صفحه‌های نمایش با اندازه‌های مختلف، بدون دست زدن به یک خط کد توسط سایت تبلیغات رپورتاژ هدفمند ساخت

نحوه فعالیت سایت تبلیغات رپورتاژ هدفمند

روزهایی که کارآفرینان اینترنتی نیاز دارند با برچسب ها و جداول کمانچه بپردازند، مدت هاست که به پایان رسیده است.

می توانید یک الگو را انتخاب کنید، در کپی خود جایگذاری کنید، سبد خرید خود را اضافه کنید و کسب و کار آنلاین خود را در عرض چند دقیقه راه اندازی کنید.

این مرحله بعدی است که مشکل دارد. ساختن یک وب سایت مانند ساخت یک زمین فوتبال نیست. مردم فقط به این دلیل که شما آن را ساخته اید نمی آیند. شما باید به مردم بگویید که آنجاست، کنجکاوی ایجاد کنید، و آنها را به داخل فشار دهید.

شما باید بیرون بروید و افرادی را که می خواهید از وب سایت شما بازدید کنند پیدا کنید و آنها را دعوت کنید. چند راه برای این کار وجود دارد.

شما می توانید برای یک مخاطب هزینه کنید

یکی از گزینه ها پرداخت است. یک کمپین در رسانه های اجتماعی راه اندازی کنید و می توانید تبلیغات را بر اساس جمعیت شناسی مخاطب ایده آل خود هدف قرار دهید. شما می توانید یک شخصیت از مشتری معمولی خود بسازید و پیام هایی را به سمت آن ها ارسال کنید تا زمانی که یکی را پیدا کنید که کلیک می کند.

از طریق آزمایش شما شروع به هدایت ترافیک به سایت خود خواهید کرد. همچنین می توانید از شبکه تبلیغاتی گوگل استفاده کنید. به جای اینکه تبلیغات خود را برای زنان بین 20 تا 30 ساله که در شمال شرقی زندگی می کنند و گربه دارند، هدف قرار دهید، می توانید بر اساس علاقه هدف قرار دهید.

هر بار که فردی برای «غذای گربه» یا «خدمات دامپزشکی» جستجو می‌کند، این احتمال وجود دارد که آگهی شما ظاهر شود.

هر دوی این روش ها می توانند کار کنند، به همین دلیل است که فیس بوک و گوگل هنوز در تجارت هستند. آنها همچنین می توانند هزینه زیادی داشته باشند، به همین دلیل است که فیس بوک و گوگل کسب و کارهای چند میلیارد دلاری هستند.

اگرچه تبلیغ‌کنندگان در نهایت پیام‌ها و بازارهایی را پیدا می‌کنند که بهترین بازده را ایجاد می‌کنند، اما زمان و بودجه لازم است. اکثر تبلیغاتی که نشان می دهید کلیک ایجاد نمی کنند.

تعداد کمی از مواردی که کلیک ایجاد می کنند، تبدیل ایجاد می کنند. تا زمانی که برای هر دوی آنها پول پرداخت نکرده باشید، متوجه نخواهید شد که کدام تبلیغات کارساز هستند و کدام نه.

یا می توانید از شخص دیگری قرض بگیرید

یک استراتژی جایگزین وجود دارد قرار دادن تخصص خود در مقابل مخاطبانی که سایت های دیگر قبلاً ساخته اند. به جای اینکه کاربران را با تبلیغات بنری، پست های کوتاه یا ویدیوها دنبال کنید، دانش خود را در یک مقاله قرار دهید و آن را به کسی بدهید که مخاطبی را دارد که می خواهید جذب کنید.

این سایت‌ها محتوای رایگان و ارزشمندی دریافت می‌کنند تا به افرادی که از صفحات آن‌ها بازدید می‌کنند پاداش دهند. شما می توانید نام خود را در مقابل مخاطبان آنها قرار دهید و لینک‌هایی که در مقاله قرار می‌دهید، آن کاربران را وارد وب‌سایت شما می کند و افراد آماده برای خرید می‌آورد. اما پاداش ها به همین جا ختم نمی شود. رپورتاژ تعدادی از مزایای ارزشمند را ارائه می دهد که به وب سایت شما ترافیک مورد نیاز خود را می دهد.

چرا باید رپورتاژ بنویسید

نوشتن رپورتاژ به معنای ایجاد چیزی ارزشمند است و سپس آن را به صورت رایگان در اختیار شخص دیگری قرار می دهد. قرار نیست برای مقاله پول نقد دریافت کنید. بنابراین باید مطمئن شوید که چیز ارزشمند دیگری دریافت می کنید. رپورتاژ طیف گسترده ای از مزایای را ارائه می دهد:

سایت تبلیغات رپورتاژ هدفمند
سایت تبلیغات رپورتاژ هدفمند

1.رپورتاژ تخصص شما را نشان می دهد

اول، رپورتاژ ثابت می کند که شما در زمینه خود متخصص هستید. شما ممکن است متخصص برجسته جهان نباشید. ممکن است در کاری که انجام می دهید دکترا نداشته باشید و حتی ممکن است در کاری که انجام می دهید تازه کار باشید.

اما شما بیشتر از بسیاری از مردم در مورد موضوع خود می دانید و این شما را به یک متخصص تبدیل می کند. این شما را به فردی تبدیل می‌کند که وقتی دیگران به اطلاعات مرتبط با رشته شما نیاز دارند می‌توانند به او اعتماد کنند.

هرچه بتوانید تخصص بیشتری در رپورتاژ خود نشان دهید، برای میزبان و خواننده ارزشمندتر خواهد بود و در عوض اعتماد بیشتری را به دست خواهید آورد.

2. پست‌های رپورتاژ، کسب‌وکار شما را علامت‌گذاری می‌کنند

این فقط چیزی نیست که در رپورتاژ خود می گویید که مهم است. نحوه بیان آن نیز مهم است. رپورتاژ به شما فرصتی می دهد تا سبک و قابلیت دسترسی خود را نشان دهید.

به عنوان مثال، رپورتاژ که یک شرکت حقوقی تولید می کند، باید دقیق و دقیق باشد. پست‌هایی که برای تبلیغ یک فروشگاه سخت‌افزار نوشته می‌شوند می‌توانند آرام‌تر و دوستانه‌تر باشند.

همانطور که خواننده پست را می خواند، احساس می کند که قبلاً با تجارت شما درگیر بوده و تعاملی را با آن تجربه می کند. این تجربه مشابه تجربه ای است که مردم هنگام ورود به فروشگاه اپل یا گشت و گذار در نمایشگاه های Ikea از آن لذت می برند.

پست‌های رپورتاژ به افراد این فرصت را می‌دهد تا حتی قبل از بازدید از کسب‌وکار شما، با کسب‌وکار شما ارتباط برقرار کنند. آنها به آنها نشان می دهند که کار با شما چگونه خواهد بود.

3. رپورتاژ ارتباطات شما را ایجاد می کند

یکی از مزایای نوشتن رپورتاژ که اغلب نادیده گرفته می شود این است که شما را با صاحبان وب سایت های دیگر در حوزه کاری خود در تماس می کند.

آن سایت‌ها ممکن است اطلاعاتی ارائه دهند یا خدمات تکمیلی بفروشند، اما اگر برای بازار شما هم جذاب هستند، باید صاحبان آنها را بشناسید. آنها بردار مشتریان بالقوه شما هستند، و همچنین شرکای بالقوه هستند.

نوشتن یک رپورتاژ یک مقدمه عالی است. به جای اینکه بپرسید کسی قرار است برای شما چه کاری انجام دهد، یک رپورتاژ به شما امکان می دهد با ارائه رایگان چیزی ارزشمند به مشتریان خود، رابطه ای را شروع کنید.

 محتوا باید ارزشمند باشد و اینکه اگر می خواهید روزی چیزی از رابطه جدید خود به دست آورید، باید با یک هدیه شروع کنید. هرچه هدیه بهتر باشد، مخاطب شما احساس بدهکاری بیشتری خواهد داشت. نوشتن رپورتاژ به شما ارتباطات جدیدی می دهد و پایه های محکمی را برای یک رابطه ارزشمند و مداوم ایجاد می کند.

4. رپورتاژ ترافیک هدفمندی را به وب سایت شما ارائه می دهند

تخصص، برندسازی و ایجاد رابطه همه سرمایه‌گذاری‌هایی هستند که امیدوارید در آینده به ثمر بنشینند. اما یک رپورتاژ همیشه باید حاوی پیوندی به وب سایت شما باشد. این بدان معناست که می تواند ترافیک هدفمند را به سایت شما برساند.

این یک منفعت مستقیم است، کانالی از یک بازار به کسب و کار شما. هر چه سایت میزبان به بازار شما نزدیکتر باشد، هدف گذاری شما بهتر خواهد بود.

البته، مهم است که به یاد داشته باشید که آن کانال همیشه برجسته نخواهد بود. بعد از اینکه سایت رپورتاژ شما را منتشر کرد، می توانید انتظار انبوهی از بازدیدها را داشته باشید، اما هر چه محتوای بیشتر آن پست را پنهان کند، جریان ترافیک شروع به کاهش می کند.

مگر اینکه رپورتاژ شما حاوی اطلاعاتی باشد که همیشه مهم و به‌روز هستند، باید همچنان پست‌های بیشتری ارائه دهید تا ترافیک جریان داشته باشد.

5. رپورتاژ بهینه سازی موتور جستجو را بهبود می بخشد

بازاریابی، برندسازی، شبکه سازی و ایجاد ترافیک مستقیم همگی از مزایای بسیار مهم رپورتاژ هستند. اما آنها دلیل نمی شوند که بسیاری از مردم به رپورتاژ روی بیاورند.

آنها همچنین به دنبال مزایای موتورهای جستجو هستند. آنها امیدوارند که بک لینک ها و ذکر شده در سایت های دارای اعتبار بالا، گوگل را متقاعد کند که سایت آنها مهم است. سپس سایت محبت بیشتری از موتورهای جستجو دریافت می کند و در نتایج جستجو بالاتر می رود.

سایت تبلیغات رپورتاژ هدفمند
سایت تبلیغات رپورتاژ هدفمند

ما دقیقاً نمی دانیم که موتورهای جستجو چگونه به سایت ها امتیاز می دهند و نتایج را رتبه بندی می کنند. گوگل کارت های خود را نزدیک به سینه نگه می دارد و الگوریتم خود را به طور منظم تغییر می دهد. هر تغییری می تواند بر نحوه رتبه بندی سایت ها تأثیر بگذارد و آنها را در صفحات نتایج موتورهای جستجو بالا و پایین کند. اما اصل حاکم بر گوگل تغییر نکرده است.

برای گوگل، یک سایت در صورتی مهم است که بسیاری از سایت های دیگر آن را ذکر کرده و به آن لینک دهند. هر چه آن سایت ها اهمیت بیشتری داشته باشند، سایتی که ذکر می کنند اهمیت بیشتری دارد.

بنابراین نوشتن یک رپورتاژ برای سایتی که در زمینه شما مهم است، از جمله کلمات کلیدی مرتبط با سایت شما، و پیوند دادن به سایت شما، همه باید به افزایش شانس بالا رفتن سایت شما در نتایج جستجو کمک کند.

چگونه یک رپورتاژ خوب بنویسیم

یک رپورتاژ همیشه دو مخاطب دارد. یکی از مخاطبان ربات های موتور جستجو خواهد بود. آنها صفحه را برای پیوندها و کلمات کلیدی اسکن می کنند اما به بقیه صفحه اهمیتی نمی دهند.

ربات‌ها متوجه خواهند شد که اگر صفحه را اسپم کرده‌اید تا در Google juice بارگذاری شود، اما اگر توصیه‌های ضعیف یا تحلیل ضعیفی ارائه می‌دهید، موتورهای جستجو فقط با مشاهده رفتار بازدیدکننده متوجه خواهند شد. آنها قادر به خواندن و درک خود محتوا نخواهند بود.

خوانندگان انسانی قادر به انجام این کار خواهند بود به همین دلیل است که آنها مهمترین مخاطب شما هستند. آنها می دانند که آیا رپورتاژ شما ارزش خواندن، ارزش اشتراک گذاری و بحث را دارد یا خیر. این واکنش بر برند شما تأثیر می گذارد و همچنین به موتورهای جستجو می گوید که صفحه و صفحاتی که به آنها پیوند می دهد ارزش تبلیغ دارند.

1.مطالب خوب بنویسید

به همین دلیل اولین قانون نوشتن یک رپورتاژ خوب، نوشتن محتوای خوب است. شما نمی توانید رپورتاژ را به عنوان یک پست رایگان در نظر بگیرید، ارزشی که میزبان برای آن به شما پرداخت می کند.

شما از خوانندگان می خواهید که چند لحظه از وقت خود را در اختیار شما بگذارند. شما باید با دادن چیزی ارزشمند در ازای آن زمان برای آن زمان هزینه کنید. آنها باید آن صفحه را ترک کنند و احساس کنند چیزی یاد گرفته اند و زمانشان به خوبی سپری شده است.

آنقدرها هم که به نظر می رسد سخت نیست. شما در زمینه خود تخصص دارید که آن را بدیهی می دانید. حتی اندکی از این دانش را، هر چند ابتدایی، به اشتراک بگذارید، در این صورت چیز ارزشمندی به مردم می دهید. دو رویکرد وجود دارد که می توانید در اینجا استفاده کنید.

موضوع خود را معرفی کنید

ساده ترین و رایج ترین، ارائه اطلاعات ساده ای است که برای مبتدیان ارزشمند است. به عنوان مثال، یک رپورتاژ در یک وب سایت بازاریابی ممکن است در مورد ایجاد قیف صحبت کند یا یک افزایش فروش را تعریف کند. ایجاد چنین اطلاعاتی آسان است و همیشه مخاطب دارد. همیشه تعداد افراد مبتدی بسیار بیشتر از کارشناسانی است که به اطلاعات تخصصی نیاز دارند.

اما اطلاعات پایه رقابت زیادی دارد. همچنین تعداد افرادی که اصول اولیه قیف و افزایش فروش را می دانند بیشتر از کارشناسانی هستند که می توانند تجزیه و تحلیل دقیقی از نوع خاصی از قیف ارائه دهند.

نحوه نمایش تخصص در سایت تبلیغات رپورتاژ هدفمند

یک رپورتاژ ایجاد کنید که تجزیه و تحلیل کارشناسانه را ارائه دهد و به مخاطبان کمتری دسترسی پیدا کنید. اما شما عمق دانش خود را نشان خواهید داد و خود را به عنوان یک متخصص برجسته در زمینه خود قرار خواهید داد.

اینجا هیچ پاسخ درست یا غلطی وجود ندارد. انتخاب شما برای ارائه دانش پایه یا مشاوره تخصصی باید به ماهیت مخاطبی که می خواهید جذب کنید بستگی دارد. اگر برای اولین بار به افرادی می فروشید که وارد جایگاه شما می شوند، رپورتاژ اصلی بنویسید. اگر خدمات تخصصی می فروشید، دانش خود را در سطح بالاتری مطرح کنید.

سایت تبلیغات رپورتاژ هدفمند
سایت تبلیغات رپورتاژ هدفمند

هر نوع محتوایی که تولید می کنید، همیشه باید واضح و به خوبی نوشته شود. آن را بنویسید، سپس بگذارید حداقل چند ساعت قبل از خواندن و ارسال آن بماند. به خود فرصت دهید تا آن را فراموش کنید و وقتی آن را کامل خواندید، قادر خواهید بود جملاتی را که خواندن آنها سخت است و مکان هایی که خودتان را تکرار می کنید، تشخیص دهید.

2. بیوگرافی را شمارش کنید

شما حداقل 500 کلمه در رپورتاژ خواهید داشت تا آنچه را که می دانید نشان دهید، اما در پایان پست، همچنین فرصتی خواهید داشت که نشان دهید چه کسی هستید. بیو فقط چند خط است، شاید بیش از دو یا سه جمله نباشد. اما حیاتی است.

بیوگرافی یک رپورتاژ سود شماست. این فرصتی است که به خوانندگان بگویید چه چیزی شما را به یک متخصص تبدیل می کند، چرا آنها باید به شما گوش دهند و به کجا باید مراجعه کنند تا از تخصص شما بهره مند شوند.

بنابراین بیوگرافی شما باید دارای سه عنصر باشد: چرا ارزش خواندن را دارید. جایی که خوانندگان می توانند شما را دنبال کنند.

پیوندهایی را در آن بیو بگنجانید، و حتی فرصت های بیشتری برای دریافت بک لینک، افزایش ترافیک و ایجاد عشق در گوگل خواهید داشت.

3. دعوت خوانندگان به یک راه حل نه یک سایت

زمانی وسوسه انگیز است که پیوندی را در یک رپورتاژ قرار دهید تا خوانندگان را به وب سایت خود بفرستید و به آنها اجازه دهید راه خود را پیدا کنند. به هر حال، شما تلاش زیادی برای سایت خود انجام داده اید و می دانید که حاوی تمام اطلاعاتی است که یک سرنخ برای تبدیل شدن به یک خریدار به آن نیاز دارد.

اما برای یافتن این اطلاعات به کاربرانی که در سایت شما جستجو می کنند تکیه نکنید. با پیوند دادن به یک سرویس مرتبط در وب سایت خود، آن را درست در مقابل آنها قرار دهید.

بنابراین عکاسی که یک رپورتاژ در یک سایت عروسی ارائه کرده است که نحوه انتخاب بسته عکاسی عروسی را توضیح می‌دهد، می‌تواند به عنوان نمونه به بسته‌های خود پیوند دهد.

یک شرکت محوطه سازی که یک پست وبلاگی برای یک وب سایت باغبانی نوشته است، می تواند به صفحه ای در سایت خود پیوند دهد که گیاهان مناسب برای مکان هایی با آب کم را فهرست می کند.

اطلاعاتی که خوانندگان دریافت می کنند

خوانندگان نه تنها اطلاعاتی را در مورد پست وبلاگ دریافت می کنند و نه تنها اطلاعاتی را از یک وب سایت دریافت می کنند. آنها همچنین راه حلی برای مشکلی که پست وبلاگ در مورد آن بحث می کند، خواهند دید.

همچنین باید مطمئن شوید که راهی برای نگه داشتن کاربران در صورت دور شدن از سایت شما دارید. بنابراین صفحه فرود رپورتاژ باید دعوتی از افراد برای عضویت در خبرنامه شما داشته باشد. بیوگرافی همچنین می‌تواند به یک کتاب الکترونیکی رایگان پیوند داده شود که افراد باید آدرس ایمیل خود را برای آن بگذارند.

برای یک خواننده، یک رپورتاژ باید اطلاعات ارزشمندی را ارائه دهد که می تواند به حل مشکلات آنها کمک کند. در ازای آن راه حل، باید مطمئن شوید که رپورتاژ چیزی ارزشمند به شما می دهد: یک سرنخ یا تبدیل، یا حداقل، یک آدرس ایمیل که شما را با آن سرنخ در تماس نگه می دارد.

4. تعداد زیادی نام را رها کنید

یکی از اهداف رپورتاژ نشان دادن تخصص شماست. اما متخصصان تنها با آموختن دروسی که سایر متخصصان تدریس کرده اند، دانش تخصصی خود را به دست می آورند. به همین دلیل است که هر مقاله دانشگاهی همیشه شامل یک مرور ادبیات است که وضعیت فعلی دانش را نشان می دهد و توضیح می دهد که چگونه این مقاله آن دانش را به جلو می برد.

با این حال، این بررسی ادبیات کار دیگری انجام می دهد. همچنین به خوانندگان می گوید که نویسنده صلاحیت صحبت در مورد این موضوع را دارد. آنها تکالیف خود را انجام داده اند. آنها خواندن را تمام کرده اند. آنها با آخرین دانش به روز هستند.

سایت تبلیغات رپورتاژ هدفمند
سایت تبلیغات رپورتاژ هدفمند

یک رپورتاژ باید بیانیه مشابهی داشته باشد. نویسنده با ارجاع به رهبران دیگر در این زمینه، یک رقیب را تبلیغ نمی کند. آنها خود را در همان کلاس با آن متخصصان دیگر قرار می دهند. یک مشاور چابک که به متفکران برجسته چابک اشاره می کند به خواننده می گوید که آنها این افراد را می شناسند و در همان زمینه با آنها هستند. آنها از انجمن سود می برند.

اما این ذکر همچنین می تواند باعث تعامل آن متخصص با پست شود. اگر یک رپورتاژ ایده یک متخصص را مورد بحث قرار دهد، آن متخصص ممکن است بخواهد پاسخ دهد.

چه آنها تصمیم بگیرند که با موضع شما مخالفت کنند، آن را گسترش دهند، یا حتی فقط از شما برای توضیح آن تشکر کنند، آن رپورتاژ باعث ایجاد یک گفتگو خواهد شد. حتی می‌توانید از طریق ایمیل یا توییت به آنها پیام ارسال کنید تا مطمئن شوید که آنها می‌دانند.

رپورتاژ شما نه تنها توجه مخاطبان متخصص را به خود جلب می کند، بلکه به خودتان یک ارتباط جدید و ارزشمند می دهید و برند خود را در همان سطح با آنها قرار می دهید.

هر کسی می‌تواند یک رپورتاژ بنویسد و منتشر کند، اما قرار دادن نام‌ها در آن پست‌ها می‌تواند شما را به عضویت یک باشگاه بسیار خاص تبدیل کند.

5. با نظرات درگیر شوید

مطمئناً شما می خواهید که رپورتاژ شما ترافیک را به وب سایت شما برساند. شما می‌خواهید که رتبه‌بندی موتور جستجوی شما را بهبود بخشد، و امیدوارید که برند شما را نیز تقویت کند.

اما بیشتر، شما می خواهید که یک رپورتاژ تاثیر داشته باشد. شما می خواهید که مردم آن را بخوانند، در مورد آن فکر کنند و در مورد آن صحبت کنند. برخی از این بحث ها در سایر پست های وبلاگ انجام می شود. اگر چیزی واقعا قدرتمند نوشته اید، وبلاگ نویسان دیگر آن را انتخاب کرده و به آن پاسخ خواهند داد.

سپس می توانید رپورتاژ دیگری بنویسید یا پستی از خودتان در پاسخ به واکنش آنها. شما بحثی را آغاز کرده اید که همه افراد دیگر در حوزه شما آن را دنبال خواهند کرد.

نحوه فعالیت سایت تبلیغات رپورتاژ هدفمند به چه صورت است؟

روزهایی که کارآفرینان اینترنتی نیاز دارند با برچسب ها و جداول کمانچه بپردازند، مدت هاست که به پایان رسیده است.
می توانید یک الگو را انتخاب کنید، در کپی خود جایگذاری کنید، سبد خرید خود را اضافه کنید و کسب و کار آنلاین خود را در عرض چند دقیقه راه اندازی کنید.
این مرحله بعدی است که مشکل دارد. ساختن یک وب سایت مانند ساخت یک زمین فوتبال نیست. مردم فقط به این دلیل که شما آن را ساخته اید نمی آیند. شما باید به مردم بگویید که آنجاست، کنجکاوی ایجاد کنید، و آنها را به داخل فشار دهید.
شما باید بیرون بروید و افرادی را که می خواهید از وب سایت شما بازدید کنند پیدا کنید و آنها را دعوت کنید. چند راه برای این کار وجود دارد.

چگونه یک رپورتاژ خوب بنویسیم؟

یک رپورتاژ همیشه دو مخاطب دارد. یکی از مخاطبان ربات های موتور جستجو خواهد بود. آنها صفحه را برای پیوندها و کلمات کلیدی اسکن می کنند اما به بقیه صفحه اهمیتی نمی دهند.
ربات‌ها متوجه خواهند شد که اگر صفحه را اسپم کرده‌اید تا در Google juice بارگذاری شود، اما اگر توصیه‌های ضعیف یا تحلیل ضعیفی ارائه می‌دهید، موتورهای جستجو فقط با مشاهده رفتار بازدیدکننده متوجه خواهند شد. آنها قادر به خواندن و درک خود محتوا نخواهند بود.
خوانندگان انسانی قادر به انجام این کار خواهند بود به همین دلیل است که آنها مهمترین مخاطب شما هستند. آنها می دانند که آیا رپورتاژ شما ارزش خواندن، ارزش اشتراک گذاری و بحث را دارد یا خیر. این واکنش بر برند شما تأثیر می گذارد و همچنین به موتورهای جستجو می گوید که صفحه و صفحاتی که به آنها پیوند می دهد ارزش تبلیغ دارند.

در سایت تبلیغات رپورتاژ هدفمند چگونه باید تخصص خود را نشان دهید؟

یک رپورتاژ ایجاد کنید که تجزیه و تحلیل کارشناسانه را ارائه دهد و به مخاطبان کمتری دسترسی پیدا کنید. اما شما عمق دانش خود را نشان خواهید داد و خود را به عنوان یک متخصص برجسته در زمینه خود قرار خواهید داد.
اینجا هیچ پاسخ درست یا غلطی وجود ندارد. انتخاب شما برای ارائه دانش پایه یا مشاوره تخصصی باید به ماهیت مخاطبی که می خواهید جذب کنید بستگی دارد. اگر برای اولین بار به افرادی می فروشید که وارد جایگاه شما می شوند، رپورتاژ اصلی بنویسید. اگر خدمات تخصصی می فروشید، دانش خود را در سطح بالاتری مطرح کنید.

10 دیدگاه برای “سایت تبلیغات رپورتاژ هدفمند

    • سعید گفته:

      یک رپورتاژ باید بیانیه مشابهی داشته باشد. نویسنده با ارجاع به رهبران دیگر در این زمینه، یک رقیب را تبلیغ نمی کند. آنها خود را در همان کلاس با آن متخصصان دیگر قرار می دهند. یک مشاور چابک که به متفکران برجسته چابک اشاره می کند به خواننده می گوید که آنها این افراد را می شناسند و در همان زمینه با آنها هستند. آنها از انجمن سود می برند.

  1. Parham گفته:

    به عنوان مثال، رپورتاژ که یک شرکت حقوقی تولید می کند، باید دقیق و دقیق باشد. پست‌هایی که برای تبلیغ یک فروشگاه سخت‌افزار نوشته می‌شوند می‌توانند آرام‌تر و دوستانه‌تر باشند
    مطالب بسیار کامل بود ممنون از ادمین ❤️

  2. مرضیه ثاقب علیزاده گفته:

    نوشتن رپورتاژ به معنای ایجاد چیزی ارزشمند است و سپس آن را به صورت رایگان در اختیار شخص دیگری قرار می دهد. قرار نیست برای مقاله پول نقد دریافت کنید. بنابراین باید مطمئن شوید که چیز ارزشمند دیگری دریافت می کنید
    ممنون از درج مطالب گرانقدرتان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *