ابزارهای سایت تبلیغات رپورتاژ

ابزارهای سایت تبلیغات رپورتاژ

این مقاله را بخوانید تا ابزارهای سایت تبلیغات رپورتاژ رایگان شگفت‌انگیزی را پیدا کنید که می‌خواهید در رپورتاژ نویسی و اطلاع رسانی وبلاگ‌نویسان تسلط داشته باشید. این ابزارها عمدتاً بر جنبه گسترش استراتژی توسعه وبلاگ نویس شما متمرکز هستند

بهترین ابزارهای سایت تبلیغات رپورتاژ

بهترین ابزارهای سایت تبلیغات رپورتاژ آن هایی هستند که می توانند ترافیک سایت شما را چند برابر کنند، قابلیت اشتراک گذاری را بهبود بخشند و تولید سرنخ را در صورت همراه شدن با محتوای ارزشمند و داستان های خوب افزایش دهند و می توانید مطمئن باشید که آن ها از این ابزارها برای رسیدن به نتایج هدفمند خود استفاده می کنند.

استفاده از ابزارهای سئو می تواند شما را توسط گوگل جریمه کند

توجه داشته باشید در مورد وضعیت ابزارهای کلاه سفید گوگل صاحبان سایت را به دلیل استفاده از ابزارهای سئو دوستانه که برای آسان کردن کار برای موتور جستجو طراحی شده اند و به منظور دستکاری موتور جستجو طراحی شده اند، جریمه نمی کند.

اما زمانی که صاحبان سایت سعی می کنند با استفاده از ابزارها و ترفندهای مشکوک برای بهینه سازی بیش از حد محتوای خود یا استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی در متن های لنگر، سیستم را بازی کنند، گوگل جریمه می شود.

در واقع، با ابزار مناسب بازاریابی محتوایی، فضای موتور جستجو در اختیار شما قرار می‌گیرد. با این حال، باید اهداف خود را روشن کنید و بی وقفه آن ها را دنبال کنید.

در اینجا چند ابزار محبوب سئو وجود دارد که می تواند به شما کمک کند محتوای وب سایت قابل مشاهده و اشتراک گذاری بیشتری ایجاد کنید. قبل از شروع به این کار، اگر قبلاً این کار را نکرده اید، راهنمای ما را در مورد بهبودهای آسان SEO که می توانید امروز پیاده سازی کنید، بررسی کنید.

ابزارهای رایج سئو برای رپورتاژ

آشنایی با ابزارهای سایت تبلیغات رپورتاژ به شما کمک میکند تا راحت تر متن رپورتاژ خود را بنویسید.

1.ابزار Keyword Tool Dominator

این یک ابزار سئو بسیار مفید و آسان برای استفاده است که به شما کمک می کند اصطلاحات کلیدواژه طولانی را شناسایی کنید. این عبارات مهم هستند زیرا مخاطبان هدف شما می توانند از آن ها برای جستجوی مشاغل و محصولات مشابه استفاده کنند.

هنگامی که مشتریان بالقوه شما به دنبال مطالب مفید و موثر و پست های وبلاگ هستند، با ترکیب کلمات کلیدی طولانی می توانید رتبه بالایی کسب کنید.

برای شروع استفاده از ابزار، باید با Keyword Tool Dominator ثبت نام کنید. پس از ورود به سیستم، روی تب “Google Autocomplete Keyword Tool”  کلیک کنید. یک کلمه کلیدی اصلی ارائه دهید و سپس به سادگی بنشینید و در عبارات جستجوی طولانی‌تر پیشنهادی KTD پیمایش کنید.

برای افزایش دید، باید محتوای خود را تا حد امکان جستجو کنید. با ترکیب کلمات کلیدی طولانی، اساسا به ربات های موتور جستجو کمک می کنید تا بفهمند محتوای شما چیست. فقط مطمئن شوید که در هنگام جستجوی عبارات دم بلند از عبارت کلید واژه سر درست استفاده می کنید. این ابزار یک انتخاب ارجح در میان آژانس های تبلیغاتی وبلاگ نویسان برتر است.

2.Content Explorer  توسط Ahrefs (بهترین ابزار توسعه بلاگر)

Ahrefs برخی از بهترین ابزارهای سئو را در صنعت ارائه می دهد. Content Explorer ابزاری جدید و قدرتمند است که برای یافتن بیشترین اشتراک‌گذاری موضوع در سایت‌های رسانه‌های اجتماعی از هر صنعت و جایگاهی در پلتفرم مفید است. این ابزار مورد علاقه آژانس های سئو در ایالات متحده، استرالیا، کانادا، انگلستان و در سراسر جهان است. آنها حتی چندین زبان را ارائه می دهند.

اگر به دنبال ایجاد محتوایی هستید که به طور گسترده به اشتراک گذاشته می شود، این می تواند بهترین ابزار موجود باشد. حتی اگر ایده‌های تازه‌ای دارید و به دنبال الهام برای ایجاد محتوای بعدی خود هستید، می‌تواند مفید باشد. Ahrefs Content Explorer بسیار شبیه BuzzSumo است و بهترین ابزار بازاریابی محتوا در صنعت است.

با این حال، یکی از زمینه هایی که Ahrefs در آن بهتر است، در به تصویر کشیدن نتایج است. آنها بسیار تمیزتر هستند و تجزیه و تحلیل آنها آسان تر است. با دنبال کردن این مراحل اولیه می توانید بیشترین محتوای اشتراک گذاری شده را پیدا کنید.

ابزارهای سایت تبلیغات رپورتاژ
ابزارهای سایت تبلیغات رپورتاژ
  1. برگه “Content Explorer” را در Ahrefs.com انتخاب کنید
  2. کلمه کلیدی خود را در کادر جستجو وارد کنید و دکمه نارنجی جستجو را فشار دهید
  3. شما یک لیست طولانی از نتایج دریافت خواهید کرد. آنها را تجزیه و تحلیل کنید تا موضوعاتی را بیابید که بیشتر مرتبط با جایگاه شما هستند.

بهترین ابزارهای سئو ارسال رایگان رپورتاژ

بخش تجزیه و تحلیل مهمترین مرحله با این ابزار سئو است. شما باید سرفصل و ساختار را به دقت مطالعه کنید تا عواملی را بیابید که پست های وبلاگ شما را در فهرست کوتاه به محتوای موثری تبدیل کرده است که مردم فکر می کنند ارزش اشتراک گذاری دارند.

باید بدانید که افراد معمولاً پس از خواندن تیتر وبلاگ روی پست‌های وبلاگ کلیک می‌کنند. و وقتی محتوا را به اندازه کافی دوست داشتند، نمی توانند منتظر بمانند تا آن را در کانال های رسانه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارند.

بنابراین، در استفاده از سرفصل های به اشتراک گذاشته شده برای وبلاگ بعدی خود تردید نکنید. با این حال، به خاطر داشته باشید که آن را منحصر به فرد و مطابق با محتوای خود کنید.

سرفصل‌هایی که مخاطبان را مجذوب خود می‌کنند می‌توانند نرخ تبدیل شما را افزایش دهند و باعث ایجاد تعامل برای کسب و کار شما شوند و اجرای یک استراتژی سئو برنده را آسان‌تر کنند .

3.ابزار رایگان Squirrly

این یک افزونه خدمات سئو است که برای بهینه سازی محتوای شما برای کاربر و کلمه کلیدی مناسب بسیار مفید است. همچنین به اندازه گیری موفقیت محتوای شما کمک می کند. آمار نشان می دهد که با این افزونه می توانید دید و بازدید را تا 285 درصد به وبلاگ خود افزایش دهید.

یکی از چالش برانگیزترین وظایفی که سازندگان محتوا با آن مواجه هستند، ایجاد محتوا برای کاربران اما بهینه سازی آن برای گوگل است. چالش این است که از مقدار مناسبی از کلمات کلیدی استفاده کنید بدون اینکه متن را ناخوانا کنید.

با استفاده از این ابزار سئو، لازم نیست نگران چیزی باشید. این افزونه ساده از همه چیز برای شما مراقبت می کند و آن را به یکی از بهترین ابزارهای بازاریابی محتوا در اینترنت تبدیل می کند.

چگونه شروع کنیم

ابتدا از داشبورد وردپرس خود برای جستجوی افزونه استفاده کنید. پس از یافتن افزونه، آن را با انجام تمام مراحل نصب کنید. این کار Squirrly را برای دفعه بعد که آماده انتشار یک پست جدید در وب سایت خود هستید آماده می کند.

شما می توانید از آن برای جستجوی کلمات کلیدی طولانی استفاده کنید که رتبه بندی آسان و سودآوری برای سایت شما دارند.

4. ابزار Emotional Headline Analyzer

هر بازاریاب به شما اطلاع می دهد که مردم خرید خود را بر اساس احساسات قرار می دهند و بعداً تصمیم خود را با منطق توجیه می کنند. تحلیلگر سرفصل احساسی یک ابزار محبوب رپورتاژ است که مورد علاقه آژانس ها است.

تنها به همین دلیل، باید از ابزار Emotional Headline Analyzer استفاده کنید. این ابزار سئو توسط موسسه بازاریابی پیشرفته ایجاد شده است تا به کسب و کارها کمک کند تا بهترین تیتر از نظر احساسی را برای محتوای خود ایجاد کنند.

برند شما چیزی است که مردم در مورد کسب و کار و محصولات یا خدمات شما فکر می کنند. این احساسی است که یک فرد نسبت به شرکت شما دارد.

ابزار سئو Emotional Headline Analyzer

از نظر محتوا، این به افرادی مربوط می شود که از آن پست هایی که از نظر احساسی آنها را صدا نمی کنند، پرش می کنند. اگر مخاطبان شما از برند شما خوششان نیاید، احتمالاً روی رپورتاژ یا وبلاگ شما کلیک نمی کنند، چه رسد به اینکه آنها را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارند.

باید درک کنید که مردم به دلایل منطقی خرید نمی کنند، بلکه به دلایل احساسی خرید می کنند. این را در حین کار بر روی تولید محتوای بعدی خود در نظر داشته باشید.

ابزارهای سایت تبلیغات رپورتاژ
ابزارهای سایت تبلیغات رپورتاژ

با برانگیختن احساسات مناسب، 75 درصد شانس دارید که پست خود را در کل خوانده و سپس به طور گسترده به اشتراک بگذارید.

حقیقت عاطفی انسان بودن این است که چیزهایی را بخرید که به آنها نیاز ندارید و سپس تعجب کنید که چرا آنها را در وهله اول خریدید. همین امر در مورد مصرف اطلاعات و سرگرمی نیز صادق است. نویسندگان باهوش از این واقعیت استفاده می کنند و محتوای تحریک کننده احساسات ایجاد می کنند.

با این حال، شما نمی توانید یک کپی برای افراد کاملا غیر منطقی ایجاد کنید. با ایجاد یک تکه کرک موفقیت چندانی نخواهید داشت. نکته کلیدی این است که محتوای با ارزش و با کیفیت بالا ایجاد کنید، اما با استفاده از یک رویکرد احساسی، تیتر را با دقت تنظیم کنید.

اطمینان از جذابیت برای مخاطبان

شما باید مطمئن شوید که برای مشتریان و مخاطبان مورد نظر شما جذاب است. Emotional Headline Analyzer می تواند به شما کمک کند تا با الگوریتم پیشرفته خود که امتیاز ارزش بازاریابی احساسی (EMV) را به سرفصل های مختلف می چسباند، طلایی را بدست آورید.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که عنوان خود را در Headline Analyzer وصل کنید و دسته بندی های خود را انتخاب کنید. روی دکمه آبی رنگ «ارسال برای تجزیه و تحلیل» کلیک کنید و نتیجه را تقریباً بلافاصله دریافت کنید. نمرات از 0 تا 100 درصد متغیر است. شما باید هر چیزی بالاتر از 20 درصد را هدف قرار دهید.

بهترین بخش این است که ابزار تحلیل سرفصل احساسی امتیاز را توضیح می دهد تا بدانید که آیا مخاطب مناسب را هدف قرار داده اید یا خیر.

به عنوان مثال، اگر عنوان محتوای شما به امتیاز 22 درصد برسد، به همان اندازه برای حوزه های همدلانه و معنوی افراد جذاب است، به این معنی که آن دسته از افراد علاقه مند هستند که می خواهند کسی نکات دردناک آنها را بفهمد و به حل آنها کمک کند.

این دقیقاً همان نوع مخاطبی است که یک تجارت به آن نیاز دارد. شما به راحتی می توانید از این ابزار سئو برای ایجاد محتوای مرتبط و ارتباط با مخاطبان مناسب استفاده کنید.

5.ابزار Trendspotter

اگر می‌خواهید پست‌های شما قابل مشاهده باشد و برای اشتراک‌گذاری محتوای شما و افزایش لینک‌های برگشتی، توسط مخاطبان قابل مشاهده باشد، باید محتوایی ایجاد کنید که برای مردم جذاب باشد. با این حال، همیشه ایجاد محتوای مرتبط یا یافتن ایده های مناسب آسان نیست. برای این منظور می توانید از ابزارهای مفیدی مانند Trendspottr کمک بگیرید.

این ابزار یکی از بهترین ابزارهای بازاریابی محتوا در مورد روندها است. مانند بسیاری از ابزارهای دیگر و Google Analytics، روندهای گذشته یا فعلی را شناسایی نمی کند. در عوض، روندهای نوظهور را پیش بینی می کند تا بتوانید از این علاقه بهره مند شوید.

آیا فکر می کنید یک نویسنده «خوب» هستید یا یک نویسنده «بزرگ»؟ این یک سوال نسبی بر اساس درک شما از مهارت نوشتن است. با این حال، به عنوان یک صاحب وب سایت، شما فقط نیازی به ایجاد محتوا ندارید، بلکه محتوایی را ایجاد می کنید که مردم می خواهند بخوانند.

وقتی محتوای باکیفیتی ارائه می‌کنید – خوانندگان شما را به یاد می‌آورند و می‌خواهند برای اطلاعات بیشتر به این سایت مراجعه کنند.

شما می خواهید پیام شما کامل باشد و به مخاطب مناسب برسد. می دانید که یک ایده می تواند دنیا را به مکانی بهتر تبدیل کند.

مزایای Trendspotter

با استفاده از این ابزار آسان سئو ، دقیقاً خواهید دانست که مخاطبان هدف شما به شدت به دنبال چه چیزی در زمان واقعی هستند و موثرترین راه ها برای برآورده کردن آن نیاز. هنگامی که محتوایی را ایجاد می کنید که مخاطب شما به دنبال آن است، به طور خودکار بر سر آن ضربه می زنید.

مردم به زودی محتوای شما را در کانال های رسانه های اجتماعی خود به اشتراک می گذارند و سئوی شما را تقویت می کنند و دید شما را بهبود می بخشند.

نوشتن خوب در مرکز هر استراتژی بازاریابی محتوا قرار دارد. این نیاز به دانش عمومی گسترده، توجه به جزئیات، وضوح فکر، منطق، مهارت فنی و میزان مناسب متقاعدسازی دارد.

ابزارهای سایت تبلیغات رپورتاژ
ابزارهای سایت تبلیغات رپورتاژ

نویسندگانی که قادر به تشخیص تأثیر مقاله یا پست وبلاگ خود نیستند ممکن است باعث عدم تطبیق پذیری و دانش صنعت شوند. و بدون این مهارت، مدیریت محتوای نتیجه‌گرا بسیار دشوار است.

اگر می‌خواهید در صدر بازی خود باقی بمانید، باید تقویم و محتوای سرمقاله خود را با دقت برنامه‌ریزی کنید. شما می توانید ترافیک جستجوی خود را تنها با مطالعه مداوم مخاطبان خود و دادن آنچه می خواهند حتی قبل از اینکه به آن نیاز داشته باشند، بهبود بخشید.

و، شما نیاز به مهارت‌های نوشتاری قوی دارید که می‌تواند تعامل وبلاگ شما را سه برابر کند و محتوای شما را در مقابل دیدگان درست منجنیق کند.

تعامل بیشتر منجر به اشتراک‌گذاری‌های اجتماعی بیشتر در همه پلتفرم‌ها، مانند پست‌های فیس‌بوک و توییت‌ها می‌شود. با ایجاد محتوای عمیق که حاوی اطلاعات بصری، مانند ویدیوها و تصاویر است، شانس مشاهده و اشتراک‌گذاری خود را افزایش می‌دهید.

TrendSpottr یکی از بهترین ابزارهای بازاریابی محتوا است زیرا از این واقعیت استفاده می کند که انواع محدودی از محتوا وجود دارد که تمایل به ویروسی شدن دارند. مواردی که بحث برانگیز، خنده‌دار یا از نظر احساسی تحریک‌آمیز هستند، بیشتر در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته می‌شوند.

بهترین بخش این است که موفقیت محتوای شما را حتی قبل از شروع نوشتن آن پیش بینی می کند. علاوه بر این، به شما کمک می‌کند تأثیرگذاران کلیدی را در صنعت خود پیدا کنید که با کمال میل محتوای شما را برای ارائه آب پیوند تبلیغ کنند. یک کلمه از یک اینفلوئنسر می تواند سهم اجتماعی شما را از سقف عبور دهد.

6. گوگل آنالیتیکس

ابزارهای بازاریابی محتوای متعددی به صورت آنلاین در دسترس هستند، با این حال Google Analytics ضروری است و ضروری است. این یکی از ابزارهای SEO است که بدون آن نمی توانید انجام دهید.

گوگل آنالیتیکس خواه ترافیک بیشتری را به سمت سایت شما هدایت کند، در مورد کلمات کلیدی مناسب تحقیق کنید یا اطلاعات جمعیتی مخاطبان خود را درک کنید، گوگل آنالیتیکس همیشه آماده کمک است.

باید بدانید که Google Analytics فقط داده ها را ارائه می دهد. مطالعه و تجزیه و تحلیل آن برای شما مفید است، با این حال این یک ابزار عالی برای استفاده در هنگام شروع کار در حوزه وبلاگ نویسان است.

شما به راحتی می توانید جستجوهای موتور جستجو را که افراد برای یافتن سایت شما استفاده می کنند شناسایی کنید. این می تواند در افزایش رتبه سایت و ارتقای دید شما بسیار ارزشمند باشد. گوگل آنالیتیکس تنها ابزار SEO است که ترافیک واقعی سایت شما را نشان می دهد.

کسب رتبه بالا برای کلمات کلیدی که قبلاً برای آنها رتبه بندی می کنید 60٪ آسان تر از شروع از ابتدا با کلمات کلیدی جدید است.

Google Analytics همچنین داده های ضروری (جمعیت شناسی) را در پشت بازدیدکنندگان شما ارائه می دهد که می تواند در کمپین های بازاریابی محتوا و تقویم های سرمقاله شما مفید باشد. با این اطلاعات می توانید در نهایت ترافیک جستجوی خود را دو برابر کنید. این یک ابزار برتر SEO است که به شدت توصیه می شود.

تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل

اکثر صاحبان وب سایت از پتانسیل کامل Google Analytics آگاه نیستند. شما با این کار اجازه می دهید یک فرصت بزرگ از بین برود. سه نکته کلیدی که باید در داشبورد Google Analytics خود مطالعه کنید عبارتند از:

  • صفحات فرود
  • پرس و جوهای جستجو
  • خلاصه های جغرافیایی

صفحات فرود به شما کمک می کند تا محبوب ترین صفحات وب سایت خود را شناسایی کنید. شما می توانید با افزایش طول محتوا و ایجاد لینک های معتبر، دید را بهبود بخشید و اشتراک های اجتماعی را افزایش دهید .

پرس و جوهای جستجو برای شناسایی کلمات کلیدی که بیشترین بازدیدکننده را به سایت شما می فرستند مهم هستند. شما باید بهینه سازی سایت خود را برای انواع دم بلند مرتبط از این کلمات کلیدی برای بهبود دید شروع کنید.

ابزارهای سایت تبلیغات رپورتاژ
ابزارهای سایت تبلیغات رپورتاژ

خلاصه جغرافیایی به شما بینشی در مورد کشورهای مختلفی می دهد که سایت شما موفق به جذب بازدیدکنندگان از آنها شده است. اگر بازدیدکنندگان شما فقط از یک کشور هستند، بهتر است به‌جای جهان، آن کشور را به‌طور خاص مورد هدف قرار دهید.

بهترین ابزارهای سایت تبلیغات رپورتاژ کدامند؟

بهترین ابزارهای سایت تبلیغات رپورتاژ آن هایی هستند که می توانند ترافیک سایت شما را چند برابر کنند، قابلیت اشتراک گذاری را بهبود بخشند و تولید سرنخ را در صورت همراه شدن با محتوای ارزشمند و داستان های خوب افزایش دهند و می توانید مطمئن باشید که آن ها از این ابزارها برای رسیدن به نتایج هدفمند خود استفاده می کنند.

ابزار Emotional Headline Analyzer چگونه کار میکند؟

هر بازاریاب به شما اطلاع می دهد که مردم خرید خود را بر اساس احساسات قرار می دهند و بعداً تصمیم خود را با منطق توجیه می کنند. تحلیلگر سرفصل احساسی یک ابزار محبوب رپورتاژ است که مورد علاقه آژانس ها است.
تنها به همین دلیل، باید از ابزار Emotional Headline Analyzer استفاده کنید. این ابزار سئو توسط موسسه بازاریابی پیشرفته ایجاد شده است تا به کسب و کارها کمک کند تا بهترین تیتر از نظر احساسی را برای محتوای خود ایجاد کنند.
برند شما چیزی است که مردم در مورد کسب و کار و محصولات یا خدمات شما فکر می کنند. این احساسی است که یک فرد نسبت به شرکت شما دارد.

مزایای ابزار Trendspotter را بنویسید؟

با استفاده از این ابزار آسان سئو ، دقیقاً خواهید دانست که مخاطبان هدف شما به شدت به دنبال چه چیزی در زمان واقعی هستند و موثرترین راه ها برای برآورده کردن آن نیاز. هنگامی که محتوایی را ایجاد می کنید که مخاطب شما به دنبال آن است، به طور خودکار بر سر آن ضربه می زنید.
مردم به زودی محتوای شما را در کانال های رسانه های اجتماعی خود به اشتراک می گذارند و سئوی شما را تقویت می کنند و دید شما را بهبود می بخشند.
نوشتن خوب در مرکز هر استراتژی بازاریابی محتوا قرار دارد. این نیاز به دانش عمومی گسترده، توجه به جزئیات، وضوح فکر، منطق، مهارت فنی و میزان مناسب متقاعدسازی دارد.

9 دیدگاه برای “ابزارهای سایت تبلیغات رپورتاژ

  1. اشتراک‌ها: سایت تبلیغات رپورتاژ - تبلیغات | سامانه تبلیغ و تبلیغات ملی

    • مرضیه ثاقب علیزاده گفته:

      بهترین ابزارهای سایت تبلیغات رپورتاژ آن هایی هستند که می توانند ترافیک سایت شما را چند برابر کنند، قابلیت اشتراک گذاری را بهبود بخشند و تولید سرنخ را در صورت همراه شدن با محتوای ارزشمند و داستان های خوب افزایش دهند و می توانید مطمئن باشید که آن ها از این ابزارها برای رسیدن به نتایج هدفمند خود استفاده می کنند.

  2. Parham گفته:

    این حال، یکی از زمینه هایی که Ahrefs در آن بهتر است، در به تصویر کشیدن نتایج است. آنها بسیار تمیزتر هستند و تجزیه و تحلیل آنها آسان تر است
    مطالب بسیار کامل بود

  3. سعید گفته:

    یکی از چالش برانگیزترین وظایفی که سازندگان محتوا با آن مواجه هستند، ایجاد محتوا برای کاربران اما بهینه سازی آن برای گوگل است. چالش این است که از مقدار مناسبی از کلمات کلیدی استفاده کنید بدون اینکه متن را ناخوانا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *