سایت تبلیغات رپورتاژ تاثیرگذار

سایت تبلیغات رپورتاژ تاثیرگذار

آیا می خواهید نامی برای خود در صنعت بازاریابی دیجیتال بسازید اما نمی دانید از کجا شروع کنید؟ سایت تبلیغات رپورتاژ تاثیرگذار یک راه قانونی برای شناسایی خودتان است. علاوه بر این، هیچ کمبودی در وبلاگ های دیجیتال مارکتینگ متخصص در هر موضوعی که به آن علاقه دارید وجود ندارد

اهمیت سایت تبلیغات رپورتاژ تاثیرگذار

اگر محتوای با کیفیت تولید می کنید، شانس شما برای تبدیل شدن به یک نویسنده منتشر شده بسیار زیاد است. با این اوصاف، مبتدیان در رپورتاژ همیشه نمی دانند که در کجا مشارکت خود را ارائه دهند.

اگر شما یکی از آن ها هستید، در اینجا لیستی از 21 سایت تبلیغات رپورتاژ تاثیرگذار است که رپورتاژ را می پذیرند. اما ابتدا بیایید نحوه نوشتن یک مسابقه برنده را دریابیم.

چگونه متن رپورتاژ خود را واقعا غیرقابل مقاومت کنید

ممکن است فکر کنید همه چیز لازم برای به دست آوردن قلب سردبیر را دارید. اما حقیقت این است که آنها ده ها درخواست مشابه شما را در یک روز دریافت می کنند. شما نمی خواهید پیام شما به پوشه سطل زباله ارسال شود. چیزی که شما باید برجسته شوید رپورتاژ نویسی خوب است. در اینجا چند نکته در مورد نحوه ایجاد آن وجود دارد.

در تمام سطوح ممکن شخصی سازی کنید

ذکر نام مخاطب احتمالاً اولین چیزی است که به ذهن شما خطور می کند. با این حال، شما باید خیلی بیشتر از اینکه ویرایشگر را با نام صدا بزنید، انجام دهید.

قبل از ارسال طرح خود، مطمئن شوید که مخاطبین مناسبی دارید. حتی اگر ایمیل ویرایشگر را مستقیماً از وب سایت وبلاگ دریافت می کنید، باز هم توصیه می کنم آن را دوباره در لینکدین بررسی کنید.

وقتی در مورد لینکدین صحبت می کنیم، در حالی که از حساب ویرایشگر بازدید می کنید، فعالیت آنها را بررسی کنید: جدیدترین پست های آنها را بخوانید، در مورد علایق آنها اطلاعات کسب کنید. ببینید چگونه می توانید طرح خود را به آن فرد مرتبط تر کنید.

تکالیف را انجام دهید

ویراستاران روزانه ده‌ها درخواست رپورتاژ دریافت می‌کنند و بسیاری از آن ها کاملاً در دسترس هستند. برای یافتن موضوعی که توجه سردبیر را به خود جلب می کند، باید کمی تحقیق کنید و در وبلاگ عمیق تر بگردید.

با خواندن دقیق دستورالعمل‌ها و انتخاب ایده‌های موضوعی در هم تنیده با جدیدترین پست‌های وبلاگ شروع کنید. در حالی که در آن هستید، بررسی کنید که آیا تخصص شما با الزامات وبلاگ مطابقت دارد یا خیر.

یکی دیگر از ترفندهای عالی، تجزیه و تحلیل شکاف محتوا برای یافتن محتوا و حفره های موجود در زرادخانه موجود وبلاگ است.

شما می توانید تجزیه و تحلیل شکاف محتوا را از طریق Ahrefs انجام دهید. در مورد رقبای وب سایتی که می خواهید در آن مشارکت داشته باشید تحقیق کنید، کلمات کلیدی را که همه آنها رتبه بندی می کنند را مرور و مقایسه کنید.

سپس، کلمات کلیدی را انتخاب کنید که رقبا برای آن رتبه بندی می کنند و موضوعات مرتبط را برای ویرایشگر مطرح کنید.

از نتایج این تجزیه و تحلیل استفاده کنید تا با گفتن دقیق به سردبیر که چگونه و چرا مشارکت شما باعث بهتر شدن وبلاگ آن ها می شود، زمینه قانع کننده تری ایجاد کنید.

همیشه چند موضوع مختلف اضافه کنید

یک قانون خوب این است که همیشه حداقل دو یا سه موضوع مرتبط با موضوع وبلاگ ارائه دهید. به این ترتیب، می‌توانید ثابت کنید که حفاری‌هایی انجام داده‌اید و شانس اینکه ویرایشگر حرف شما را در میان بی‌شمار موارد دیگر متمایز کند، افزایش دهید.

فراموش نکنید که از سردبیر نیز برای توصیه های موضوعی خود بپرسید. بالاخره هیچ کس وبلاگ را بهتر نمی شناسد.

نمونه کارها را ضمیمه کنید

با قرار دادن پیوندی به نمونه کارها یا حداقل چند نمونه مرتبط از کار خود، آنچه را که روی میز آورده اید به ویرایشگر نشان دهید. اکنون، این امکان وجود دارد که شما به تازگی حرفه کپی رایتینگ خود را شروع کرده اید و لیستی از رپورتاژ منتشر شده برای نمایش ندارید.

اگر اینطور است، یک وبلاگ شخصی را امتحان کنید. این یک فرصت عالی برای گسترش مجموعه نویسندگی و به نمایش گذاشتن تخصص خود است.

سایت تبلیغات رپورتاژ تاثیرگذار
سایت تبلیغات رپورتاژ تاثیرگذار

بهترین راه برای ارتباط با ویرایشگر چیست؟

بهترین شرط شما این است که با یک ویرایشگر از طریق شبکه های اجتماعی، دست پایین، ارتباط برقرار کنید.

با لایک کردن، نظر دادن و به اشتراک گذاری پست های آنها شروع کنید. در عین حال، به موضوعاتی که آنها پوشش می دهند توجه داشته باشید. به شما اشاره می کند که ویرایشگر چه انتظاراتی از شما دارد.

اگر نمی‌دانید کجا به دنبال ویرایشگر برای ارتباط با آن بگردید، گروه‌ها را در شبکه‌های اجتماعی جستجو کنید. به عنوان مثال، می‌توانید به B2B Bloggers Boost Group در فیسبوک بپیوندید.

21 سایت تبلیغات رپورتاژ تاثیرگذار

کدام وبلاگ های دیجیتال مارکتینگ درجه یک مشارکت رپورتاژ را می پذیرند؟ در اینجا، در مورد ماهیت این وبلاگ ها، موضوعاتی که آن ها پوشش می دهند و دستورالعمل هایی که اگر علاقه مند به نوشتن برای آنها هستید، رعایت کنید، آشنا خواهید شد.

1.سایت Woorsie

آنها به دنبال پست هایی هستند که زوایای هیجان انگیز و کاربردی از تولید سرنخ و بازاریابی دیجیتال را پوشش دهند.

پست های قبلی آنها را به دقت بررسی کنید تا از مطرح کردن موضوعاتی که قبلا منتشر کرده اند جلوگیری کنید. همچنین فراموش نکنید که دستورالعمل های آنها را بخوانید تا از طرد شدن و اتلاف وقت خود جلوگیری کنید.

2. وبسایت OnCrawl

این وبلاگ نویسان در مورد SEO فنی مانند بودجه خزیدن و بهینه سازی سرعت سایت می نویسند. اگر یک یا دو چیز در سئو فنی می دانید، این مکان عالی برای ارائه پست شما است. ربکا باربل فرد مناسبی برای صحبت در مورد مشارکت رپورتاژ خواهد بود.

3. سایت SingleGrain

SingleGrain  یکی از بهترین انتخاب هاست اگر به نوشتن در مورد موضوعات زیر علاقه دارید:

  • سئو و بازاریابی موتورهای جستجو.
  • تبلیغات  PPC
  • تبلیغات اجتماعی پولی و بازاریابی رسانه های اجتماعی.
  • بازاریابی محتوا.
  • قیف فروش و بهینه سازی تبدیل.
  • تبلیغات آمازون
  • تجارت الکترونیک

وبلاگ این شرکت همچنین حاوی مقالات مقایسه و ابزار در مقابل ابزار و همچنین گردآوری های تخصصی است. در اینجا می توانید با دستورالعمل های نوشتن SingleGrain آشنا شوید.

توجه: ممکن است چند ماه طول بکشد تا در این وبلاگ برجسته شود زیرا در بین مشارکت کنندگان رپورتاژ بسیار محبوب است.

4. وبسایت VentureBeat

VentureBeat  پیش‌نویس‌های کامل اخبار، گرایش‌ها و فناوری‌های نوظهور را می‌پذیرد. هنگام ارسال پیش نویس، 600 تا 1200 کلمه را هدف قرار دهید.

اگرچه دستورالعمل های ارسال رپورتاژ آن ها بیان می کند که آنها بیشتر به دنبال داستان هایی در زمینه فناوری داده و استراتژی هستند، آنها دسته بندی هایی برای بازاریابی و رسانه در سایت دارند.

اگر پست شما پذیرفته شد، باید ظرف یک تا سه روز کاری پاسخ دهید. در غیر این صورت، شما باید یک زمین جدید را امتحان کنید.

5. سایت MarketingProf

MarketingProfs  رپورتاژ در بازاریابی B2B سازمانی را می پذیرد. پست ها باید 800 تا 1000 کلمه باشند که از 1200 بیشتر نباشد.

پست ها باید به عنوان پیوست سند Microsoft Word ارسال شوند، نه PDF یا Google Docs. اگر پست شما پذیرفته شد، انتظار دارید ظرف یک یا دو هفته پاسخ شما را بشنوید.

اگرچه زودتر به شما پاسخ می‌دهد، اما این صف معمولاً سه تا چهار ماه طول می‌کشد، بنابراین محتوایی را که می‌خواهید به سرعت منتشر شود، ارسال نکنید.

6. وبسایت Business 2 Community

Business 2 Community چیزهایی را دوست دارد که ارزش خبری دارند. به عنوان مثال، افکار شما در مورد یک ویژگی جدید توییتر یا به روز رسانی تبلیغات فیس بوک.

آنها همیشه از مشتریان احتمالی می خواهند که نمونه های قبلی کار شما را به اشتراک بگذارند، بنابراین آماده ارائه یک نمونه کار باشید.

7. وبسایت Serpstat

Serpstat  در حال رشد جامعه خود است، بنابراین آن ها به موادی علاقه مند می شوند که به آنها کمک می کند با تأثیرگذاران دیگر ارتباط برقرار کنند. پست هایی با نقل قول از کارشناسان در اینجا مورد پسند قرار خواهند گرفت.

برای اینکه همکاری شما برای دو طرف سودمند باشد، باید مایل باشید در ازای آن چیزی بدهید. به عنوان مثال، در رسانه های اجتماعی آن ها کمک کنید و به آنچه که آن ها به اشتراک می گذارند توجه کنید.

تنها پس از آن اتصال، شروع به کار کردن منطقی خواهد بود. همچنین، فراموش نکنید که دستورالعمل های وبلاگ آنها را بررسی کنید .

سایت تبلیغات رپورتاژ تاثیرگذار
سایت تبلیغات رپورتاژ تاثیرگذار

8. پلتفرم HubSpot

HubSpot  چهار وبلاگ دارد که می توانید در آنها مشارکت کنید: بازاریابی، فروش، خدمات و وب سایت.

برای هر یک از این موضوعات، منبع انواع پست زیر را می پذیرد:

  • آزمایش
  • پست های تحلیلی
  • پست های متعارف (راهنماهای عمیق)
  • تصاویر (اینفوگرافیک، نمودار داده)

HubSpot  مکان دشواری برای ورود به آن است، حتی اگر یک نمونه کار برجسته داشته باشید. من به اشتراک گذاری و نظر دادن در مورد مقالات سرمقاله از وبلاگ را توصیه می کنم. همچنین پیوند دادن به یکی از آخرین مقالات HubSpot در رپورتاژ خود ایده خوبی است.

9. سایت Blogging Wizard

راهنماها باید کار کنند. به عنوان مثال، موضوعاتی مانند “چگونه با PPC سرعت سئو خود را افزایش دهیم” اغلب در آنجا دیده می شود. آدام کانل فرد مناسبی برای صحبت در مورد مشارکت بعدی رپورتاژ شما خواهد بود.

10. وبسایت Ahref

Ahrefs یک وبلاگ محبوب دارد، بنابراین آن ها در مورد آنچه منتشر می کنند انتخابی هستند. این به معنای 100٪ کپی اصلی، استراتژی های منحصر به فرد و زوایای عملی است.

اگر از طرفداران این ابزار هستید، شانس شما برای قبولی بیشتر است. صدای سرد احتمالاً شما را در تقویم تحریریه آنها نمی‌برد.

با وبلاگی مانند این، ابتدا باید یک رابطه ایجاد کنید، از نظر دادن شروع کنید، بحث را در گروه فیس بوک آنها اجرا کنید.

11. سایت Mention

Mention  یک ابزار گوش دادن اجتماعی و نظارت بر برند است. وبلاگ آن به موضوعات مختلف بازاریابی دیجیتال می پردازد، اما تمرکز اصلی بر روندها و رسانه های اجتماعی است.

شما می توانید اطلاعات زیادی را در دستورالعمل های رپورتاژ آنها بیابید. به جای نوشتن به یک ایمیل عمومی، می‌توانید مستقیماً در توییتر یا لینکدین با ویرایشگر Mention ارتباط برقرار کنید .

12. وبسایت Advanced Web Ranking

رتبه بندی وب پیشرفته یک راه حل ردیابی رتبه است. به طور طبیعی، وبلاگ آن مملو از راهنماها، فهرست‌ها و گردآوری‌های تخصصی در مورد آخرین روندهای سئو است.

AWR داده‌های تازه را دوست دارد، بنابراین پست‌های خود را با اسکرین‌شات، اینفوگرافیک و سایر وسایل کمک بصری پر کنید. اگر داستان موفقیت آمیزی برای گفتن دارید، سهم شما بسیار قدردانی خواهد شد.

13. سایت Jeff Bullas

جف بولاس به مطالب 100٪ اصلی علاقه مند است که شامل هیچ گونه تبلیغی برای خود نباشد. همچنین، در دستورالعمل ها ، آنها پیشنهاد می کنند که حداقل سه موضوع را مطرح کنید. این احتمال پذیرش شما را افزایش می دهد زیرا احتمال بیشتری وجود دارد که یکی از ایده های شما را بپسندند.

برای متمایز شدن و افزایش شانس خود برای دریافت پاسخ «بله، ما به موضوع شما علاقه مندیم»، عناوین خلاقانه را توصیه می‌کنم.

به عنوان مثال، یکی از پست‌های آنها با عنوان «چگونه ایمیل‌های خود را با رسانه‌های غنی (الهام از برندهایی که به آن کمک می‌کنند) بهبود ببخشیم» است.

14. سایت Shane Barker

وبلاگ Shane Barker در مورد بازاریابی دیجیتال با تمرکز بر SEO و اینفلوئنسر مارکتینگ است. اگر خوب نوشته شده باشد، یک پست در مورد هر چیزی در مورد این موضوعات باید مناسب باشد.

بارکر به طور منظم جمع بندی انجام می دهد، و این ممکن است شانس شما برای ورود باشد. برای اطلاعات اضافی رپورتاژ، دستورالعمل‌های وب سایت را بررسی کنید.

15. وبسایت BuzzSumo

BuzzSumo  در بازاریابی محتوا تخصص دارد، اما شما می توانید سعی کنید با یک تقاطع بین بازاریابی محتوا و سئو کار کنید.

بازاریابی ویدئویی و روابط عمومی دیجیتال نیز یک موضوع کاری است. لوئیز لاینهان مدیر محتوا در BuzzSumo است، بنابراین او بهترین فردی است که می‌تواند درباره مشارکت‌های رپورتاژ بیشتر بیاموزد.

BuzzSumo  شامل چندین مقاله با داستان های موفقیت آمیز است. اگر یکی برای گفتن دارید، حتما دنبالش بروید.

16. سایت Einstein Marketer

موضوعات کلیدی در این وبلاگ SEO و SMM و نحوه کار آنها با یکدیگر است. سئو برای وردپرس نیز مناسب خواهد بود. سعی کنید پیشنهاد خود را مستقیماً برای جاش بارنی ارسال کنید.

سایت تبلیغات رپورتاژ تاثیرگذار
سایت تبلیغات رپورتاژ تاثیرگذار

17. وبسایت Harvard Business Review

HBR رپورتاژ در مورد استراتژی، رهبری، تغییر سازمانی، تنوع و شمول، نوآوری، تصمیم گیری، بازاریابی، انتقال شغل، تعادل کار و زندگی، و تیم های مدیریتی را می پذیرد.

پنج عنصری که آنها در یک قطعه مشارکت کننده به دنبال آن هستند، تخصص، شواهد، اصالت، سودمندی و متقاعدکننده بودن است.

HBR هشدار می دهد که ممکن است چند هفته طول بکشد تا محتوای ارسالی ناخواسته بررسی شود.

18. وبسایت Rank Ranger

Rank Ranger  یک راه حل SEO است که به کسب و کارها کمک می کند تا ترافیک ارگانیک را افزایش دهند و رتبه آنها را در SERP ها نظارت کنند.

وبلاگ وب سایت مملو از بینش های مفید سئو، جمع بندی کارشناسان، آمار و راهنماها است. اگر چیزی برای مشارکت در آن زمینه دارید، این شانس شماست.

می‌توانید یک پیوند دائمی انجام فالو به وب‌سایت خود یا یک حساب رسانه اجتماعی اضافه کنید، که یک فرصت عالی برای رشد حرفه‌ای است.

به طور کلی، Rank Ranger رپورتاژ در مورد سئو، بهینه‌سازی وب و بازاریابی آنلاین را می‌پذیرد، اما حتماً قبل از ارسال پیشنهاد، دستورالعمل‌ها را بررسی کنید.

19. سایت Wordable.io

Wordable.io یک ابزار بازاریابی محتوا است که به برندها کمک می کند تا بدون صرف زمان زیادی برای ویرایش، پست ها را در هر وب سایتی به صورت انبوه آپلود کنند.

این وب سایت مقالاتی در مورد موضوعاتی از جمله وبلاگ نویسی، بازاریابی محتوا، CMS  و بهره وری برای بازاریابان محتوا می پذیرد.

ویراستاران در Wordable.io مقالاتی را ترجیح می دهند که توسط تحقیقات و داده ها پشتیبانی می شوند. طرح شما تنها در صورتی برنده خواهد شد که جدید بودن رپورتاژ خود و ارزشی که دارد را توضیح دهید.

Wordable.io  برای همه مشارکت‌های رپورتاژ باز است، اما مطمئن شوید که دستورالعمل‌ها را دنبال می‌کنید.

20. وبسایت Getresponse

Getresponse همه چیز در مورد اتوماسیون بازاریابی است. اگر چیزی برای به اشتراک گذاشتن در مورد بازاریابی ایمیلی، ساخت وب سایت و بهینه سازی قیف های تبدیل دارید، این وبلاگ یک وبلاگ عالی برای شما است.

Getresponse نمونه های واقعی را دوست دارد، بنابراین مطمئن شوید که مقدار زیادی به رپورتاژ خود اضافه کرده اید. فراموش نکنید که برخی از مطالعات اخیر را به مقاله خود اضافه کنید.

به طور متوسط، یک رپورتاژ باید 1300+ کلمه داشته باشد و تحقیقات عمیقی در مورد موضوع ارائه دهد. اگر چیزی شبیه به آن برای ارائه دارید، پیشنهاد خود را با استفاده از این پیوند ارسال کنید.

21. سایت Mangools

Mangools  مجموعه ای قدرتمند از ابزارهای SEO را ارائه می دهد که شامل تحقیق کلمات کلیدی، تجزیه و تحلیل بک لینک و رقبا و ردیابی موقعیت می شود.

سعی کنید آنها را راهنماهای گام به گام و مطالعات موردی ارائه کنید. آیا سایت شما یا مشتری شما ترافیک ارگانیک را به میزان قابل توجهی افزایش داده است؟

اگر پاسخ مثبت است، این داستان درستی است که باید در مورد وبلاگ Mangools بنویسید.

فراموش نکنید که دستورالعمل های وبلاگ آن ها را بررسی کنید تا درک بهتری از آنچه آنها به دنبال آن هستند به دست آورید.

اهمیت سایت تبلیغات رپورتاژ تاثیرگذار را شرح دهید؟

اگر محتوای با کیفیت تولید می کنید، شانس شما برای تبدیل شدن به یک نویسنده منتشر شده بسیار زیاد است. با این اوصاف، مبتدیان در رپورتاژ همیشه نمی دانند که در کجا مشارکت خود را ارائه دهند.

چگونه متن رپورتاژ خود را واقعا غیرقابل مقاومت کنید؟

ممکن است فکر کنید همه چیز لازم برای به دست آوردن قلب سردبیر را دارید. اما حقیقت این است که آنها ده ها درخواست مشابه شما را در یک روز دریافت می کنند. شما نمی خواهید پیام شما به پوشه سطل زباله ارسال شود. چیزی که شما باید برجسته شوید رپورتاژ نویسی خوب است. در اینجا چند نکته در مورد نحوه ایجاد آن وجود دارد.

بهترین راه برای ارتباط با ویرایشگر چیست؟

بهترین شرط شما این است که با یک ویرایشگر از طریق شبکه های اجتماعی، دست پایین، ارتباط برقرار کنید.
با لایک کردن، نظر دادن و به اشتراک گذاری پست های آنها شروع کنید. در عین حال، به موضوعاتی که آنها پوشش می دهند توجه داشته باشید. به شما اشاره می کند که ویرایشگر چه انتظاراتی از شما دارد.
اگر نمی‌دانید کجا به دنبال ویرایشگر برای ارتباط با آن بگردید، گروه‌ها را در شبکه‌های اجتماعی جستجو کنید. به عنوان مثال، می‌توانید به B2B Bloggers Boost Group در فیسبوک بپیوندید.

9 دیدگاه برای “سایت تبلیغات رپورتاژ تاثیرگذار

    • سعید گفته:

      شما می توانید اطلاعات زیادی را در دستورالعمل های رپورتاژ آنها بیابید. به جای نوشتن به یک ایمیل عمومی، می‌توانید مستقیماً در توییتر یا لینکدین با ویرایشگر Mention ارتباط برقرار کنید .

  1. Nazanin heshmati گفته:

    وبسایت OnCrawl یکی از بهترین وبسایت های موجود در این زمینه هست که اگر واقعا به دنبال شروع بازاریابی دیجیتال هستید میتونی کمک بزرگی به بیزنس شما باشه .

  2. Amin DehghanNejad گفته:

    یکی دیگر از نکاتی که برای داشتن یک محتوای رپورتاژ استاندارد باید رعایت کنید، این است که محتوای شما برای کاربران ارزشمند باشد

  3. Parham گفته:

    اگرچه دستورالعمل های ارسال رپورتاژ آن ها بیان می کند که آنها بیشتر به دنبال داستان هایی در زمینه فناوری داده و استراتژی هستند، آنها دسته بندی هایی برای بازاریابی و رسانه در سایت دارند. مطالب بسیار کامل و کار آمد بود

  4. متاورس آینده من گفته:

    سایت تبلیغات رپورتاژ تاثیرگذار
    بنده دنبال همچین سایت می گشتم فقط در اینجا پیدا کردم ممنون دستتون دردنکنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *