تکنیک های سایت تبلیغات رپورتاژ

تکنیک های سایت تبلیغات رپورتاژ

مقالات رپورتاژ و ویرایش های تخصصی دو تا از محبوب ترین و موثرترین تکنیک های سایت تبلیغات رپورتاژ موجود هستند. حتی با این حال، یافتن افرادی در دنیای سئو که در مورد تمایزات مطمئن نیستند و کدام یک برای کمک به رتبه بندی وب سایت ها بهتر است، آسان است.

اهمیت تکنیک های سایت تبلیغات رپورتاژ

در اصل، ویرایش نیچ مارکتینگ (بازاریابی بخش های دنج بازار) زمانی است که شما پیوندی را در یک مقاله موجود وارد می‌کنید، به جای ایجاد یک مقاله جدید مانند زمانی که رپورتاژ انجام می‌دهید. تیم ما می تواند به شما کمک کند تا در Google SERPs بیشتر از همیشه دیده شوید.

رپورتاژ برای خدمات نیچ مارکتینگ صنعت به چه معناست

رپورتاژ قطعه ای است (با بک لینک به وب سایت شما) که کارشناسان برای شرکت شما ایجاد می کنند و در وبلاگ وبلاگ نویس دیگری منتشر می کنند که از طریق خدمات اطلاع رسانی وبلاگ نویس خود پیدا می کنند.

رپورتاژ، که اغلب به عنوان رپورتاژ شناخته می شود، یک استراتژی ایجاد لینک مکرر است که توسط آژانس های سئو و افراد به طور یکسان برای افزایش قدرت وب سایت و قرار گرفتن در معرض دید در موتورهای جستجو استفاده می شود.

کارایی و کارایی این سرویس و همچنین نحوه درک موتورهای جستجو و مصرف کنندگان اینترنتی از آن، در طول زمان به طور چشمگیری تکامل یافته است.

رپورتاژ چیست؟

رپورتاژ مقاله ای است که توسط نویسنده رپورتاژ نوشته شده و در وبلاگ یک وب سایت دیگر منتشر شده است. وقتی چیزی را در وبلاگ خود منتشر می کنید، به آن پست می گویند، اما وقتی چیزی را در وبلاگ سایت دیگری ارسال می کنید، به آن رپورتاژ می گویند. نوشتن یک رپورتاژ (همچنین به عنوان رپورتاژ شناخته می شود) تمرین ارائه محتوای مفید و مفید به سایت شخص دیگر برای مشاهده، ایجاد ارتباط و به دست آوردن بک لینک است.

رپورتاژ تاکتیک‌های بازاریابی موثری هستند زیرا به شما کمک می‌کنند خود را به عنوان یک متخصص موضوع معرفی کنید و در عین حال کسب‌وکارتان را در معرض دید مخاطبان بیشتری قرار دهید. رپورتاژ همچنین با صاحب سایتی که رپورتاژ را ارسال می کند، رابطه ایجاد می کند و با کمک به نویسنده برای ایجاد شهرت در یک تخصص، به نویسنده امکان مشاهده می دهد.

به عنوان یک نویسنده رپورتاژ، بسیار مهم است که مطالب شما آموزشی، جالب، مرتبط و با کیفیت باشد تا مزایای بالقوه آن را بهینه کنید و بازدیدکنندگان را تشویق کنید تا از وب سایت شما از طریق لینک تعبیه شده رپورتاژ بازدید کنند.

هر رابطه رپورتاژ به طور گسترده در صنعت شناخته شده است که شامل یک نویسنده رپورتاژ است که در ازای ایجاد یک مقاله مرتبط و با کیفیت برای آن وب سایت، یک بک لینک از وب سایت ناشر دریافت می کند.

ویرایش نیچ مارکتینگ چیست؟

ویرایش نیچ مارکتینگ یک بک لینک متنی است که به یک مقاله مرتبط از قبل موجود اضافه شده است. این مقالات قدیمی هستند (به این معنی که گوگل برای مدت طولانی صفحات محتوا را خزیده است)، مرتبط با موقعیت خاص، دارای پروفایل های بک لینک از قبل موجود هستند و کیفیت بالایی دارند.

ویرایش های نیچ مارکتینگ ممکن است یک مد جدید به نظر برسد، اما مدتی است که وجود دارند و یکی از رایج ترین دسته های بک لینک هستند. ویرایش‌های نیچ مارکتینگ‌ها با رپورتاژ در بین تمامی بک لینک‌ها قابل مقایسه هستند، به استثنای چند مورد:

  • رپورتاژ تازه هستند، اما مقالات یا پست‌های وبلاگ برای تغییرات تخصصی قدیمی هستند.
  • بک لینک ها در حال حاضر به صفحات ویرایش نیچ مارکتینگ (پیوند پیوند از قبل موجود) اشاره می کنند.
  • شما فقط روی قرار دادن لینک/تست لنگر کنترل دارید زیرا محتوای نیچ مارکتینگ قبلاً ایجاد شده است.
  • رپورتاژ معمولاً گران‌تر از ویرایش‌های خاص هستند.

هدف از ویرایش های تخصصی به دست آوردن پیوند به مقالات مرتبط در وب سایت های معروف است. بک لینک ها با یک ویرایش خاص برای به روز رسانی محتوای وب سایت شما عالی هستند. تنظیمات نیچ مارکتینگ می توانند تأثیر فوری و مفیدی بر SERP ها داشته باشند زیرا در مقالات قدیمی تر و نمایه شده ای که قبلاً اعتماد Google را به دست آورده اند وارد می شوند.

تکنیک های سایت تبلیغات رپورتاژ
تکنیک های سایت تبلیغات رپورتاژ

شما کنترلی بر مواد دقیقی که یک ویرایش نیچ مارکتینگ به صورت متنی در آن قرار می گیرد ندارید، اما می توانید انتخاب کنید که محتوا به کدام قسمت تعلق دارد. در نتیجه، تغییرات تخصصی یک راه سریع و موثر برای افزایش ارتباط سایت شما است.

اهمیت رپورتاژ برای نیچ مارکتینگ صنعت

از آنجایی که لینک ها یکی از ضروری ترین شاخص های رتبه بندی گوگل هستند ، دریافت بک لینک یکی از سودمندترین اجزای رپورتاژ است. یک بک لینک از یک وبلاگ شناخته شده و معتبر می تواند مقدار قابل توجهی از پیوند را ایجاد کند.

پیوند را می توان در نمایه بیوگرافی نویسنده قرار داد یا به صورت متنی در مطالب ادغام کرد. پیوند بیوگرافی نویسنده که به یک رپورتاژ پیوست شده است، روشی عالی برای هدایت ترافیک به سایت شما و تثبیت خود به عنوان یک چهره معتبر است.

اگرچه انتشار یک مقاله رپورتاژ برای همه افراد ایده آل است، اما برای ارزشمند بودن آن الزامی نیست. مقاله باید بین 500 تا 2500 کلمه (حداقل به اندازه محتوای معادل در جای دیگر) و همچنین سرگرم کننده و آموزنده باشد.

هنگام نوشتن مقاله رپورتاژ، دستورالعمل های زیر را در نظر داشته باشید:

  • مقاله باید به خوبی نوشته شود و برای مخاطب هدف آموزشی باشد.
  • باید بین 500 تا 2500 کلمه طولانی و دارای ساختار و قالب بندی مناسب باشد.
  • اگر اصلا امکان پذیر باشد، باید مربوط به نیچ مارکتینگ باشد.
  • اطلاعاتی را درج کنید که خوانندگان را ترغیب می کند تا آن را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارند.
  • پیوندهای مرجع خروجی مرتبط با متن را درج کنید.
  • به هر قیمتی باید از سایت های اسپم اجتناب کرد.

یک مقاله رپورتاژ ممکن است توسط هر کسی نوشته شود، اما همه نمی توانند یک مقاله خوب بنویسند. رپورتاژ می‌تواند جبران‌شده یا بدون پرداخت باشد. برای اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی افزایش ارزش رپورتاژ، مقاله ما را در مورد بهترین شیوه های رپورتاژ ببینید.

چگونه می توانیم رپورتاژ را دریافت کنیم؟

بیایید قدم به قدم رویکرد ارسال یک رپورتاژ را مرور کنیم:

مناسب ترین وب سایت ها را بیابید

شما به دنبال وب سایت هایی هستید که موضوعات مورد علاقه شما را پوشش می دهند. به دنبال سایت هایی باشید که به وب سایت شما مرتبط هستند یا در مورد موضوعی هستند که در آن متخصص هستید. وبلاگ هایی را پیدا کنید که ممکن است برای مخاطبان هدف شما جذاب باشد یا اطلاعاتی را تولید کنند که خوانندگان شما علاقه مند به خواندن آن هستند.

همچنین می‌توانید از ابزار همپوشانی مخاطب استفاده کنید تا بفهمید مخاطب هدف به چه موضوعات دیگری علاقه‌مند است و وب‌سایت‌هایی را شناسایی کنید که مخاطبان مشابهی را به سایت هدف جذب می‌کنند.

دامنه های ارجاع دهنده رقبای خود را بررسی کنید

از یک ابزار تحقیق با گزارش دامنه های ارجاع دهنده استفاده کنید تا ببینید چه سایت هایی به رقابت شما پیوند می دهند. گزارش دامنه‌های ارجاع‌دهنده هر بک لینک در صفحه ارجاع هر وب‌سایت پیوند دهنده که به یک سایت هدف اشاره می‌کند، و همچنین همه دامنه‌های ارجاعی که به هر دامنه پیوندی منتهی می‌شوند را فهرست می‌کند.

این به شما پیشنهادهای زیادی را برای وب سایت هایی در زمینه کاری شما ارائه می دهد که علاقه مند به ارائه فرصت رپورتاژ به شما هستند زیرا قبلاً این کار را برای رقبای شما انجام داده اند. با مشترک شدن در فیدهای وبلاگ نویسان، با سایر وبلاگ نویسان همراه باشید.

ایده خوبی است که راه وبلاگ نویسان رپورتاژ شلوغ را در وب سایت های مرتبط با تخصص دنبال کنید تا احتمالات احتمالی را پیدا کنید. اغلب، این نویسندگان مقالات خود را در رسانه های اجتماعی به اشتراک می گذارند. شما فقط می توانید آنها را در توییتر دنبال کنید و وب سایت هایی را که برای آنها می نویسند پیگیری کنید.

تکنیک های سایت تبلیغات رپورتاژ
تکنیک های سایت تبلیغات رپورتاژ

تعداد سایت های رپورتاژ را در لیست خود کاهش دهید

این زمانی است که فهرست وب‌سایت‌هایی را که در طول جستجوی اولیه خود پیدا کرده‌اید مرتب می‌کنید و بهترین‌ها را برای برآورده کردن نیازهای خود انتخاب می‌کنید. برای شروع، بررسی کنید که آیا یک وب سایت اجازه مقالات رپورتاژ را می دهد یا خیر. سپس باید مطمئن شوید که وب سایت مقدار کافی ترافیک را از جمعیت هدف شما جذب و دریافت می کند. همچنین باید اطمینان حاصل کنید که وب سایت قابل اعتماد است و اطلاعات باکیفیت تولید می کند (به عنوان مثال سایت های دارای رتبه بالا).

به دنبال شکاف های محتوا باشید

شما باید هر یک از وب‌سایت‌های موجود در لیست هدف خود را مرور کنید تا ببینید آیا شکافی در محتوا وجود دارد یا خیر. یافتن موضوعاتی که درباره آنها نوشته نشده است، کلید پر کردن شکاف های محتوا (از جمله هر نوع دارایی قابل پیوند) است. این شانس شما را برای دریافت رپورتاژ افزایش می دهد، به خصوص اگر موضوعات شما موضوعی و ارزشمند باشند.

ایده های محتوا را توسعه دهید

پس از اینکه در مورد سایت های هدف خود تصمیم گرفتید و هر گونه شکاف محتوایی را پیدا کردید، فهرستی از موضوعات خاص برای نوشتن ارائه دهید. آنها باید مضامینی باشند که در مورد آنها احساس اطمینان می کنید و تجربه شما را نشان می دهند. آنها همچنین باید با وبلاگ مرتبط باشند و برای مخاطبان مورد نظر ارزش قائل شوند. برای یافتن ابزارهای ارزشمند برای کشف محتوا و تحقیق کلمات کلیدی، این جایگزین های Ahrefs را بررسی کنید.

یک زمین رپورتاژ بسازید

بیشتر وب‌سایت‌های طبیعی فقط فرصت‌های رپورتاژ مانند آب‌نبات را از بین نمی‌برند، بنابراین برای جستجوی آن باید به صاحب وب‌سایت یا ناشر مراجعه کنید. این زمانی است که شما باید یک زمین رپورتاژ صیقلی بسازید.

لزومی ندارد که آهنگ پیچیده باشد، اما باید توجه خواننده را جلب کند، ارزش ارائه کند و اهداف شما را به وضوح بیان کند. باید سعی کنید اطلاعات تماس مستقیم یک سردبیر، مدیر وبلاگ یا مدیر وب سایت را پیدا کنید. با شخصیت باشید و خواننده را متقاعد کنید که با توصیف مزایای همکاری با شما به زندگی آنها ارزش می دهید.

اطمینان حاصل کنید که با فرهنگ و موضوع وب سایت و همچنین هرگونه الزامات ارسال رپورتاژ که ممکن است وجود داشته باشد آشنا هستید. با ارسال نمونه کارهای خود توانایی های خود را نشان دهید.

آنها را بخرید

اگر زمان یا علاقه ای برای ایجاد رپورتاژ ندارید، استخدام یک نویسنده حرفه ای، سفارش دادن به یک سرویس نوشتن محتوا، یا قرارداد با یک شرکت سئو، همه راه حل های عملی هستند.

چندین سایت نوشتن محتوا مانند ContentPit وجود دارد که مقالات را به صورت انبوه ارائه می دهند. همچنین تعداد زیادی از نویسندگان محتوای آزاد وجود دارند که رپورتاژ را برای شما تولید می کنند. در نهایت، مشاغل SEO وجود دارند که در توسعه پیوند تخصص دارند و خدمات رپورتاژ را ارائه می دهند که همه چیز را برای شما انجام می دهد.

چگونه ویرایش های نیچ مارکتینگ را دریافت کنم؟

شما می‌توانید شخصاً ویرایش‌های موضوع را با تماس با وب‌سایت‌ها و تلاش برای مذاکره با آنها به منظور گنجاندن بک لینک شما در یک قطعه مرتبط به دست آورید، یا می‌توانید ویرایش‌های تخصصی را از متخصصان لینک‌سازی خریداری کنید. یافتن سایت‌هایی که ویرایش تخصصی را برای شما اضافه می‌کنند کار می‌برد، اما ممکن است.

شما باید به دنبال وب سایت هایی بگردید که به اطلاعاتی که قابل مقایسه با آنچه در وب سایت خود دارید متصل می شوند. سپس باید با شخصی که به وب‌سایت مرتبط است تماس بگیرید تا ببینید آیا علاقه‌مند به انجام قرارداد با شما هستند یا خیر.

چگونه نیچ مارکتینگ را مدیریت کنیم

از این نظر، به‌دست‌آوردن دستی ویرایش‌های نیچ مارکتینگ شبیه به انتشار رپورتاژ است. شما باید با تعداد زیادی از افراد تماس بگیرید و در حالت ایده آل، با برخی از آنها دوست شوید. وقتی صحبت از تجارت به میان می آید، اعتماد و دوستی تا حد زیادی کمک می کند.

تکنیک های سایت تبلیغات رپورتاژ
تکنیک های سایت تبلیغات رپورتاژ

می‌توانید مستقیماً برای درج پیوند به مالک وب‌سایت پرداخت کنید یا در ازای آن، خدمات را تعویض کنید. ممکن است طوری جلوه دهید که انگار در حال تلاش برای به دست آوردن یک فرصت رپورتاژ هستید، در حالی که در واقع، در حال درخواست یک نیشگون کاری اولیه هستید.

خرید ویرایش های تخصصی تا حد زیادی راحت ترین روش برای به دست آوردن آنها است. متخصصان لینک سازی، مانند یک شرکت سئو، قبلاً شبکه ای از وب سایت های معتبر و قابل اعتماد را ایجاد کرده اند که در زمینه ویرایش تخصصی تخصص دارند.

علاوه بر این، سایت‌ها قبلاً بازرسی شده‌اند و مطمئناً نتایج را ارائه می‌دهند. این متخصصان اطمینان می‌دهند که وب‌سایت‌ها دارای پروفایل‌های بک لینک قوی هستند و صفحات مرتبط با استفاده از چندین اتصال خروجی، پیوند خود را خیلی کم پخش نمی‌کنند. اکنون تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک تخصص را انتخاب کنید و اتصالات را ترتیب دهید.

چرا از خدمات رپورتاژ استفاده کنیم؟

مزایای تکنیک های سایت تبلیغات رپورتاژ

ترافیک حفره دار

هر مقاله رپورتاژ از صنعت شما در یک وب سایت یا وبلاگ محتوا منتشر می شود. رویکرد ما برای ارتباط با وبلاگ نویسان کاملاً دستی است. در نتیجه، می توانید مطمئن باشید که افرادی که به آنها دسترسی دارند به صنعت شما علاقه مند هستند. در نتیجه، ممکن است انتظار دریافت ترافیک مستقیم از این بک لینک ها را داشته باشید.

مخاطب هدف

هر وبلاگ یا وب سایتی که به نوشتن رپورتاژ اختصاص داده شده است، موضوع، موضوع یا صنعت خاصی را در ذهن دارد. بدیهی است که وقتی مقاله ای را در یکی از این وب سایت ها ارسال می کنید، محتوا به مخاطبان هدف شما می رسد. در نتیجه، شرکت شما سرنخ های واجد شرایط بیشتری دریافت خواهد کرد.

تقویت برند

استفاده از وب‌سایت‌های مرتبط با کسب‌وکارتان برای انتشار مقالات مفید با پیوندهایی به وب‌سایتتان، روشی فوق‌العاده برای نشان دادن تخصص شما در صنعتتان است و در عین حال شهرت برندتان را نیز افزایش می‌دهد. به دست آوردن اعتماد مشتریان بالقوه شما ساده تر خواهد بود.

افزایش نوردهی

هنگامی که قطعه شما در یک وب سایت رپورتاژ برجسته منتشر می شود، شما بلافاصله به ترافیک سایت دسترسی دارید و دید آنلاین خود را افزایش می دهید. افراد بیشتری از برند و شرکت شما آگاه خواهند شد.

ساختمان مرجع

لینک هایی از سایت های معتبر که به وب سایت شما اشاره می کنند توسط گوگل مورد توجه و رتبه بندی قرار می گیرند . هرچه اعتبار دامنه شما (DA) بیشتر باشد، وب سایت شما در گوگل محبوب تر خواهد بود. این هم برای میزبان و هم برای وب سایت های خودتان صادق است.

تکنیک های سایت تبلیغات رپورتاژ
تکنیک های سایت تبلیغات رپورتاژ

بهبود رتبه

شهرت پروفایل بک لینک شما توسط وب سایت های با کیفیت و محتوای ارزشمند افزایش می یابد. وقتی پیوندهای با کیفیتی داشته باشید که به وب سایت خود باز می گردند که توسط خدمات رپورتاژ ایجاد شده است، رتبه بندی صفحات و کلمات کلیدی شما بهبود می یابد. البته باید به جنبه های فنی و درون سایتی سئوی وب سایت شما نیز پرداخته شود.

اهمیت تکنیک های سایت تبلیغات رپورتاژ را بنویسید؟

در اصل، ویرایش نیچ مارکتینگ (بازاریابی بخش های دنج بازار) زمانی است که شما پیوندی را در یک مقاله موجود وارد می‌کنید، به جای ایجاد یک مقاله جدید مانند زمانی که رپورتاژ انجام می‌دهید. تیم ما می تواند به شما کمک کند تا در Google SERPs بیشتر از همیشه دیده شوید.

رپورتاژ چیست؟

رپورتاژ مقاله ای است که توسط نویسنده رپورتاژ نوشته شده و در وبلاگ یک وب سایت دیگر منتشر شده است. وقتی چیزی را در وبلاگ خود منتشر می کنید، به آن پست می گویند، اما وقتی چیزی را در وبلاگ سایت دیگری ارسال می کنید، به آن رپورتاژ می گویند. نوشتن یک رپورتاژ (همچنین به عنوان رپورتاژ شناخته می شود) تمرین ارائه محتوای مفید و مفید به سایت شخص دیگر برای مشاهده، ایجاد ارتباط و به دست آوردن بک لینک است.
رپورتاژ تاکتیک‌های بازاریابی موثری هستند زیرا به شما کمک می‌کنند خود را به عنوان یک متخصص موضوع معرفی کنید و در عین حال کسب‌وکارتان را در معرض دید مخاطبان بیشتری قرار دهید. رپورتاژ همچنین با صاحب سایتی که رپورتاژ را ارسال می کند، رابطه ایجاد می کند و با کمک به نویسنده برای ایجاد شهرت در یک تخصص، به نویسنده امکان مشاهده می دهد.

اهمیت رپورتاژ برای نیچ مارکتینگ صنعتی را بنیسید؟

از آنجایی که لینک ها یکی از ضروری ترین شاخص های رتبه بندی گوگل هستند ، دریافت بک لینک یکی از سودمندترین اجزای رپورتاژ است. یک بک لینک از یک وبلاگ شناخته شده و معتبر می تواند مقدار قابل توجهی از پیوند را ایجاد کند.
پیوند را می توان در نمایه بیوگرافی نویسنده قرار داد یا به صورت متنی در مطالب ادغام کرد. پیوند بیوگرافی نویسنده که به یک رپورتاژ پیوست شده است، روشی عالی برای هدایت ترافیک به سایت شما و تثبیت خود به عنوان یک چهره معتبر است.

10 دیدگاه برای “تکنیک های سایت تبلیغات رپورتاژ

  1. اشتراک‌ها: سایت تبلیغات رپورتاژ - تبلیغات | سامانه تبلیغ و تبلیغات ملی

    • Nazanin heshmati گفته:

      رپورتاژ از مهم ترین و تاثیر گذار ترین روش تبلیغات است که با جدی گرفتن ان میتوان سئو را تا بالاترین جای ممکن افزایش داد اما این فرایند نیازمند متخصصان و کارشناسان حرفه ای برای این کار هست .

    • مرضیه ثاقب علیزاده گفته:

      با سلام
      هر مقاله رپورتاژ از صنعت شما در یک وب سایت یا وبلاگ محتوا منتشر می شود. رویکرد ما برای ارتباط با وبلاگ نویسان کاملاً دستی است. در نتیجه، می توانید مطمئن باشید که افرادی که به آنها دسترسی دارند به صنعت شما علاقه مند هستند. در نتیجه، ممکن است انتظار دریافت ترافیک مستقیم از این بک لینک ها را داشته باشید.

  2. Parham گفته:

    از این نظر، به‌دست‌آوردن دستی ویرایش‌های نیچ مارکتینگ شبیه به انتشار رپورتاژ است. شما باید با تعداد زیادی از افراد تماس بگیرید و در حالت ایده آل، با برخی از آنها دوست شوید. وقتی صحبت از تجارت به میان می آید، اعتماد و دوستی تا حد زیادی کمک می کند بسیار مطالب کامل بود

  3. سعید گفته:

    رپورتاژ تاکتیک‌های بازاریابی موثری هستند زیرا به شما کمک می‌کنند خود را به عنوان یک متخصص موضوع معرفی کنید و در عین حال کسب‌وکارتان را در معرض دید مخاطبان بیشتری قرار دهید. رپورتاژ همچنین با صاحب سایتی که رپورتاژ را ارسال می کند، رابطه ایجاد می کند و با کمک به نویسنده برای ایجاد شهرت در یک تخصص، به نویسنده امکان مشاهده می دهد.

  4. متاورس آینده من گفته:

    تکنیک های سایت تبلیغات رپورتاژ دارید اگر از این مواردی که فرمودید استفاده کنم حتما در سریع ترین زمان به هدفمان می رسیم یعنی seo بالا چه نویسنده ی هوبی دارید ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *