نمایش سایت تبلیغات رپورتاژ

نمایش سایت تبلیغات رپورتاژ

برای بسیاری از وبلاگ نویسان و مشاغل جدیدتر، یکی از موانع کلیدی برای غلبه بر این است که وب سایت شما در مقابل مخاطبان علاقه مند قرار گیرد. در حالی که نمایش سایت تبلیغات رپورتاژ یک برنامه بازاریابی رسانه های اجتماعی قوی و دسترسی ارگانیک روش های بسیار خوبی برای تکیه بر آن ها هستند

اهمیت نمایش سایت تبلیغات رپورتاژ

رپورتاژ ابزار وبلاگ نویسی است که سال هاست وجود دارد و همچنان راهی بسیار قابل اعتماد برای جذب مخاطبان جدید است. در این پست، ما قصد داریم مزایای کلیدی رپورتاژ را پوشش دهیم، که باید با چه کسانی ارتباط برقرار کنید و تضمین می کنیم که با هر پیشنهادی که ارسال می‌کنید، جایگاه رپورتاژ خود را دریافت کنید.

چرا از نمایش سایت تبلیغات رپورتاژ استفاده کنیم

برخی از مردم ممکن است نسبت به ایده ارسال رپورتاژ شک داشته باشند – ارسال مقالات سخت نوشته شده خود به وبلاگ های دیگر (معمولاً رایگان) زمانی که می توانید آن زمان را در وب سایت خود سپری کنید، غیر قابل درک به نظر می رسد. با این حال، مزایای بسیار گسترده ای برای رپورتاژ وجود دارد:

جذب مخاطب جدید

اگر فقط در وبلاگ خود پست بگذارید، فقط مخاطبان خود را هدف قرار خواهید داد (هر چقدر ممکن است در طول زمان رشد کند). با این حال، با ارسال رپورتاژ در وبلاگ‌های دیگر، آگاهی از برند خود را در میان مخاطبانی که ممکن است هرگز نام شما را نشنیده باشند افزایش می‌دهید – و با یک پست با کیفیت، ممکن است به سرعت به مخاطبان شما نیز تبدیل شوید.

اقتدار خود را بسازید

مقالات با کیفیت در فضای آنلاین بسیار ارزشمند هستند، به خصوص زمانی که این روزها وافل زیادی تولید می شود. سایت‌هایی را که به‌خاطر اقتدارشان در موضوعات خاص شناخته می‌شوند، هدف قرار دهید، و شما نیز می‌توانید تخصص خود را در جایگاه خود به نمایش بگذارید. ارسال محتوای همیشه سبز و آموزنده به وب سایت های معتبر، به نوبه خود، قدرت شما را در حوزه کاری خود ایجاد می کند.

برای سایت خود ترافیک ایجاد کنید

رپورتاژ یک راه عالی برای ایجاد ترافیک بیشتر به سایت شما است. این فقط در یک روزی که پست شما منتشر می شود نیست – پیوند شما به سایت خود برای ماه ها و حتی سال ها در بسیاری از موارد همراه با آن رپورتاژ زنده خواهد بود. اگر پست شما موفقیت آمیز باشد، جریان ثابتی از ترافیک به وب سایت خود را از همان رپورتاژ خواهید دید – به مخاطبان جدید بالقوه شما این فرصت را می دهد تا ببینند چه چیزهای دیگری می توانید ارائه دهید.

عملکرد سئوی خود را افزایش دهید

یکی دیگر از مزایای مهم رپورتاژ این است که می تواند بر عملکرد سئو شما نیز تأثیر مثبت بگذارد. ارسال رپورتاژ در یک سایت بزرگتر و معتبرتر، یک بک لینک ارزشمند به سایت شما ارائه می دهد و به نوبه خود اعتبار وب سایت شما را بالا می برد. این واقعیتی است که بسیاری از شرکت‌های هرزنامه سعی می‌کنند از آن استفاده کنند، بنابراین مراقب باشید اگر کسی با شما تماس می‌گیرد و می‌خواهد در سایت شما رپورتاژ داشته باشد که از یک وبلاگ واقعی است که به جایگاه شما مربوط می‌شود.

برای نمایش سایت تبلیغات رپورتاژ با چه کسانی ارتباط برقرار کنیم

برای اینکه بیشترین بهره را از ارسال رپورتاژ داشته باشید، باید به وبلاگ های مناسب بپیوندید. تنظیم رپورتاژ می‌تواند کاری زمان‌بر باشد، بنابراین مطمئن شوید که می‌دانید با چه کسی می‌خواهید ارتباط برقرار کنید و چگونه می‌توانید آن ها را پیدا کنید قبل از اینکه شروع به ارسال پست‌ها برای همه و هر کسی کنید. چند نکته کلیدی که باید به خاطر داشته باشید هنگام فکر کردن به اینکه برای چه کسی میهمان پست کنید عبارتند از:

سراغ رقبای خود نروید

سعی نکنید برای افرادی که با آنها رقابت می کنید رپورتاژ ارسال کنید. این ممکن است بدیهی به نظر برسد، اما گیر کردن در جایگاه خود آسان است.

درعوض، به موضوعات مرتبط با وبلاگ خود فکر کنید و به علایق دیگری که می‌دانید مخاطبان هدفتان دارند فکر کنید. به عنوان مثال، به عنوان یک وبلاگ نویسندگی آزاد، می توانید یک پست بسیار ارزشمند را به شخصی که به عنوان سبک زندگی عشایری دیجیتال، سایر مشاغل آزاد و غیره وبلاگ می نویسد، ارائه دهید. ابتدا به مخاطبان خود فکر کنید و از آنجا بروید.

نمایش سایت تبلیغات رپورتاژ
نمایش سایت تبلیغات رپورتاژ

به دنبال وبلاگ های بزرگتر باشید

وقتی یک وبلاگ نویس کاملاً جدید هستید، ممکن است ارائه به وب سایت های معتبر بزرگ غیرواقعی باشد. با این حال، هنوز مهم است که به یاد داشته باشید که می‌خواهید رپورتاژ برای وب‌سایت‌هایی ارسال کنید که آگاهی از برند شما و دسترسی مخاطبان را افزایش دهد، بنابراین نوشتن برای وبلاگ‌هایی با اندازه مناسب مهم است.

سعی کنید برای وبلاگ هایی بنویسید که بزرگتر از وبلاگ شما هستند، یا اندازه ای مشابه دارند اما در جایگاه متفاوتی قرار دارند. نوشتن برای وبلاگ‌هایی که کوچک‌تر از وبلاگ شما هستند، بیشتر از اینکه به شما کمک کند به آن وبلاگ‌نویس کمک می‌کند و ممکن است بهترین استفاده از زمان شما نباشد.

بررسی کنید که رپورتاژ را می‌پذیرند

همچنین این ایده عالی است که بررسی کنید وب سایتی که در ذهن دارید واقعاً رپورتاژ را می پذیرد. آنها معمولاً یک دسته رپورتاژ دارند، یا می توانید “رپورتاژ” را در وب سایت جستجو کنید تا ببینید آیا بازدیدهایی دریافت می کنید یا خیر. فقط با وب سایت هایی تماس بگیرید که تأیید می کنند رپورتاژ را می پذیرند تا مطمئن شوید که وقت خود را تلف نمی کنید.

چگونه فرصت های رپورتاژ را پیدا کنیم

همانطور که در بالا ذکر شد، بهتر است فقط به وب سایت هایی وارد شوید که کاملاً رپورتاژ را می پذیرند تا اطمینان حاصل کنید که وقت خود را برای ارسال به افرادی که اصلاً علاقه ای به آنها ندارند تلف نمی کنید.

یکی از بهترین راه‌ها برای یافتن فرصت‌های رپورتاژ این است که به سادگی قسمت مورد نظر خود را تایپ کنید و “رپورتاژ” را در موتور جستجو ارسال کنید. این وب‌سایت‌هایی را ایجاد می‌کند که دارای بخش‌هایی با دستورالعمل‌ها/دستورالعمل‌های ارسال رپورتاژ هستند و فهرستی فوری از وب‌سایت‌هایی را در اختیار شما قرار می‌دهد که می‌توانید فوراً در نظر بگیرید.

نحوه نوشتن رپورتاژ مناسب

هنگامی که وب‌سایت‌هایی را که می‌خواهید برای آن‌ها رپورتاژ پست کنید، پیدا کردید، باید بدانید که چگونه می‌توانید یک پیشنهاد شگفت‌انگیز ایجاد کنید که تضمین می‌کند وبلاگ‌نویسی که با آن تماس می‌گیرید هر بار بله بگوید. به یاد داشته باشید که وبلاگ نویسان بزرگتر به طور مکرر رپورتاژ را دریافت می کنند و اگر طرح شما را دوست نداشته باشند، ایمیل شما به سرعت حذف و فراموش می شود.

در اینجا چند نکته عالی برای نوشتن رپورتاژ مناسب وجود دارد:

مناسب سازی هر ایمیل

از ارسال پست های گمانه زنی رپورتاژ به هر وب سایتی خودداری کنید. این بسیار تنبل است و فوراً برای وبلاگ نویسان شفاف است – افرادی که به وضوح حتی نام وب سایتی را که برای آن نامه می نویسند درج نمی کنند، به جای تلاش برای ارائه محتوای مفید واقعی، به عنوان افرادی که فقط به دنبال پیوند هستند برچسب زده می شوند.

در عوض، تک تک طرح هایی را که برای آن وب سایت خاص ارسال می کنید، تنظیم کنید. نام سایت را ذکر کنید (و صاحب وبلاگ اگر می توانید نام او را پیدا کنید!)، شاید آنچه را که در مورد سایت دوست دارید و چرا فکر می کنید می توانید چیز مفیدی ارائه دهید به اشتراک بگذارید.

ایمیل‌های سفارشی نشان می‌دهند که شما به رپورتاژ برای  این  وب‌سایت اهمیت می‌دهید، نه هر وبلاگی در اینترنت. این به احتمال زیاد با وبلاگ نویسی که با او تماس می گیرید ارتباط واقعی برقرار می کند و باعث می شود که شما را به عنوان یک وبلاگ نویس همکار خود بشناسد تا کسی که فقط به دنبال استفاده از پایه های وب سایت معتبرتر خود باشد.

ایده ها و عناوین منحصر به فرد را مطرح کنید

قطعاً این اشتباه را مرتکب نشوید که به سادگی از یک وب سایت بپرسید که آیا می توانید بدون ارائه هیچ ایده یا عنوانی برای آنها رپورتاژ ارسال کنید.

قبل از ارسال پیشنهاد خود، نگاهی به وب‌سایتی بیندازید و ببینید چه نوع مقالاتی را منتشر می‌کنند، سبکی که به آن می‌نویسند، و هر چیزی را که آنها نتوانسته‌اند پوشش  دهند  .

نمایش سایت تبلیغات رپورتاژ
نمایش سایت تبلیغات رپورتاژ

اگر یک وب سایت معمولاً مقالاتی از نوع فهرست منتشر می کند، یک مقاله شخصی طولانی مدت مناسب نخواهد بود. به همین ترتیب، اگر یک وب سایت قبلاً موضوعی را پوشش داده باشد، آنها علاقه ای به نسخه هش مجدد شما ندارند. ایده‌های منحصربه‌فردی را که قبلاً در آن وب‌سایت پوشش داده نشده‌اند (اما هنوز قابل اجرا هستند) مطرح کنید، و حتی ایده‌های عنوانی را برای پست پیشنهاد دهید تا نشان دهید چقدر در مورد آنچه می‌توانید به آن سایت ارائه دهید فکر کرده‌اید.

با شخصیت باشید

سعی کنید با فردی که با او تماس می گیرید ارتباط انسانی ایجاد کنید. به یاد داشته باشید، یک نفر به همان اندازه که پشت وب سایت شما وجود دارد، پشت آن وب سایت است، و حتی اگر آنها وبلاگ بزرگتری از شما داشته باشند، باز هم فقط یک شخص هستند. از طرفدار بودن بیش از حد، یا بیش از حد متکبر بودن، تلاش برای رسیدن به تعادلی راحت و قابل اعتماد، اما محترمانه اجتناب کنید.

از خیلی روباتیک و رسمی بودن خودداری کنید و در عوض ایمیلی بنویسید که نشان دهد شما چه کسی هستید. کمی شوخ طبعی می تواند راه درازی داشته باشد – و در صندوق ورودی پر از دیگران، صحبت شما را به یاد ماندنی ترین کند.

نوشته خود را نشان دهید

به یاد داشته باشید که چند نمونه از نوشته های خود را در طرح رپورتاژ خود بگنجانید. وبلاگ نویسان می خواهند بدانند که  مقاله ای با کیفیت و خوش نوشته  در سایت خود به اشتراک خواهند گذاشت و بهترین راه برای اطمینان از این موضوع این است که سبک نوشتاری خود را به آنها نشان دهید.

هنگام ارسال طرح خود، یک پاراگراف اضافه کنید که بگویید: “در اینجا چند نمونه مقاله از وبلاگ من وجود دارد که ممکن است از آنها لذت ببرید”. این نه تنها نشان می دهد که شما در محتوایی که به شما پیشنهاد می کنید در مورد آن بنویسید تجربه دارید، بلکه همچنین نشان می دهد که شما یک وبلاگ نویس واقعی با پیشینه در تولید محتوا هستید.

معرفی تعدادی سایت برتر برای ارسال رپورتاژ به صورت رایگان

یافتن فرصت رپورتاژ یک مزیت کاملا خسته کننده است. بسیاری از وب مسترها رپورتاژ را نمی پذیرند، یا هزینه های سنگینی را دریافت می کنند تا به شما اجازه دهند رپورتاژ آن ها باشید.

بازاریابی محتوا قدرتمندترین راه برای افزایش دید کسب و کارهای آنلاین است. همانطور که گفته شد، بهینه سازی موتور جستجو یک روش قدرتمند است که در سراسر جهان برای دستیابی به آن دنبال می شود.

به عنوان یک متخصص سئو، شما همیشه می خواهید یا مایل به دریافت بک لینک یا ذکر شده از وب سایت های معتبر هستید. رپورتاژ به صورت رایگان یک روش رایج است که برای دستیابی به رشد از طریق موتورهای جستجو دنبال می شود. انتشار رپورتاژ رایگان ممکن است زمان ببرد.

به عنوان یک رپورتاژ مبتدی یا یک وب مستر جدید، یافتن فرصت های رپورتاژ رایگان یک کابوس است. در این وبلاگ، می‌خواهیم فرصت‌های رپورتاژ را به اشتراک بگذاریم که می‌توانید بدون هیچ هزینه‌ای از آنها برای تبدیل شدن به یک وبلاگ‌نویس رپورتاژ استفاده کنید.

این لیست از وب سایت ها برای رپورتاژ پس از تأیید کلیه صفحات و وب سایت هایی که رپورتاژ را به صورت رایگان می پذیرند ایجاد شده است. معیارهای ذکر شده برای همه وب‌سایت‌ها تا حد تقریبی صحیح است و از ابزارهایی مانند  Moz، similarweb  و Alexa برای مطالعه داده‌ها و جزئیات ترافیک آنها استفاده شده است.

رپورتاژ رایگان در بازاریابی دیجیتال

اگر مایل به رشد در یک حوزه بازاریابی دیجیتال هستید، اتصال به سایر وبلاگ نویسان یا وب سایت های بازاریابی دیجیتال به عنوان رپورتاژ آنها یک فرصت شگفت انگیز خواهد بود.

این تمرین می تواند به شما کمک کند تا بک لینک های باکیفیت برای مشاغلی مانند  SAAS، IAAS، PASS  و غیره دریافت کنید و آنها را به صورت آنلاین رشد دهید. بیایید برخی از وب سایت های جالب را پیدا کنیم که امکان رپورتاژ را به صورت رایگان فراهم می کنند.

نمایش سایت تبلیغات رپورتاژ
نمایش سایت تبلیغات رپورتاژ

1.سایت Mashable

Mashable مکانی بسیار مشهور برای انتشار رپورتاژ شما به صورت رایگان است، اما تا زمانی که محتوای شما ارزش انتشار نداشته باشد، تایید نخواهید شد. Mashable منبع اصلی اخبار در رسانه های دیجیتال، اجتماعی، فناوری و فرهنگ وب است. با بیش از 40 میلیون بازدید ماهانه از صفحه و اقتدار دامنه 83 مطابق با Moz، این مکان عالی برای ارائه ایده های خود برای رپورتاژ است.

معیارهای سریع: DA- 93 | رتبه الکسا- 1778 | ترافیک – 13.1 میلیون [تقریبا]

2. وبسایت HubSpot

HubSpot  یک ابزار اتوماسیون است که به طور گسترده توسط مشاغل آنلاین برای تبدیل بازدیدکنندگان آنلاین خود به مشتریان استفاده می شود. با بیش از 32 میلیون بازدید ماهانه و اعتبار دامنه در سال 92، HubSpot مکان مناسبی برای رپورتاژ به صورت رایگان است. به محتوای مرتبط با بازاریابی، فروش، خدمات و وب سایت اجازه می دهد.

معیارهای سریع: DA- 92 | رتبه الکسا- 725 | ترافیک – 32.5 میلیون [تقریبا]

3. ابزار Getresponse

Getresponse یک ابزار اتوماسیون Lead marketing محبوب است. وبلاگ آن هر ماه توسط تقریبا 9 میلیون خواننده خوانده می شود. اگر رپورتاژ شما به بازاریابی اینترنتی نزدیک است، Getresponse  ایده عالی برای به اشتراک گذاری محتوا و دریافت رایگان رپورتاژ است. با داشتن اعتبار دامنه 81، این فرصت رپورتاژ، هجوم زیادی از ترافیک ارجاع از وبلاگ Getresponse به شما می دهد.

معیارهای سریع: DA- 87 | رتبه الکسا- 1,431 | ترافیک – 8.9 میلیون [تقریبا]

4. وب سایت Social Media Examiner

این وب سایت در بین بازاریابان دیجیتال بسیار محبوب است. با زمان پاسخگویی بین 7 تا 10 روز، می توانید با ایده مطرح شده خود، رپورتاژ در این پلتفرم باشید. داشتن دامنه اعتبار بالای 78 و ترافیک وبلاگ نزدیک به 2 میلیون خواننده، دریافت یک رپورتاژ به صورت رایگان ایده فوق العاده ای است که باید از آن استفاده کنید.

معیارهای سریع: DA- 78 | رتبه الکسا- 14,897 | ترافیک – 1.5 میلیون [تقریبا]

5. پلتفرم Content Marketing Institute

اگر می خواهید محتوای خود را با یک سازمان  B2B  به اشتراک بگذارید، این پلتفرم عالی برای ارائه ایده های رپورتاژ است. با داشتن اعتبار دامنه 76 و بازدید ماهانه از صفحه 400 هزار نفر، فرصتی عالی برای ایجاد هاله خود به عنوان یک نویسنده معتبر در هنگام ارسال رپورتاژ خود خواهید داشت. در صورت پذیرش، تقریباً 3 هفته طول می کشد تا محتوای شما منتشر شود.

معیارهای سریع: DA- 76 | رتبه الکسا- 11,051 | ترافیک – 366 هزار [تقریبا]

نتیجه گیری

ارسال رپورتاژ یک راه فوق العاده برای ارتباط با وبلاگ نویسان دیگر، ایجاد بک لینک های ارزشمند به وب سایت شما و جذب مخاطبان گسترده تر است. کلید دریافت رپورتاژ این است که معتبر بمانند – وبلاگ نویسی مملو از افرادی است که سعی در کلاهبرداری از وبلاگ نویسان دیگر دارند و در نتیجه ممکن است از این موضوع احتیاط کنند.

واقعی، قابل ربط باشید و فقط به سایت‌هایی دسترسی داشته باشید که می‌دانید می‌توانید محتوای واقعاً مفیدی را به آنها ارائه دهید. با در نظر گرفتن این موضوع، رپورتاژ می تواند یک رشته واقعاً ارزشمند به کمان بازاریابی شما اضافه کند.

اهمیت نمایش سایت تبلیغات رپورتاژ را بنویسید؟

رپورتاژ ابزار وبلاگ نویسی است که سال هاست وجود دارد و همچنان راهی بسیار قابل اعتماد برای جذب مخاطبان جدید است. در این پست، ما قصد داریم مزایای کلیدی رپورتاژ را پوشش دهیم، که باید با چه کسانی ارتباط برقرار کنید و تضمین می کنیم که با هر پیشنهادی که ارسال می‌کنید، جایگاه رپورتاژ خود را دریافت کنید.

چرا از نمایش سایت تبلیغات رپورتاژ استفاده کنیم؟

برخی از مردم ممکن است نسبت به ایده ارسال رپورتاژ شک داشته باشند – ارسال مقالات سخت نوشته شده خود به وبلاگ های دیگر (معمولاً رایگان) زمانی که می توانید آن زمان را در وب سایت خود سپری کنید، غیر قابل درک به نظر می رسد. با این حال، مزایای بسیار گسترده ای برای رپورتاژ وجود دارد.

نحوه نوشتن رپورتاژ مناسب را بنویسید؟

هنگامی که وب‌سایت‌هایی را که می‌خواهید برای آن‌ها رپورتاژ پست کنید، پیدا کردید، باید بدانید که چگونه می‌توانید یک پیشنهاد شگفت‌انگیز ایجاد کنید که تضمین می‌کند وبلاگ‌نویسی که با آن تماس می‌گیرید هر بار بله بگوید. به یاد داشته باشید که وبلاگ نویسان بزرگتر به طور مکرر رپورتاژ را دریافت می کنند و اگر طرح شما را دوست نداشته باشند، ایمیل شما به سرعت حذف و فراموش می شود.

11 دیدگاه برای “نمایش سایت تبلیغات رپورتاژ

  1. امیرحسین گفته:

    رپورتاژ ها یک روش عالی جهت ارتباط وبسایت ها و دیگر مقاله نویسان هستند برای همین نمایش سایت تبلیغات بک لینک جهت یافتن بهترین سایت یک امر ضروری و مهم میباشد

  2. مهدی غلامحسینی گفته:

    نمایش سایت تبلیغات رپورتاژ بهترین روش برای تبلیغات و بکار گرفتن در سایت ها می‌باشد که باعث رشد و توسعه میشود

  3. زاجکانی گفته:

    ارسال محتوای همیشه سبز و آموزنده به وب سایت های معتبر، از نکته های قابل توجه در مقاله نمایش سایت تبلیغات رپورتاژ بود . سپاس از زحمات شما

  4. مرضیه ثاقب علیزاده گفته:

    برای بسیاری از وبلاگ نویسان و مشاغل جدیدتر، یکی از موانع کلیدی برای غلبه بر این است که وب سایت شما در مقابل مخاطبان علاقه مند قرار گیرد. در حالی که نمایش سایت تبلیغات رپورتاژ یک برنامه بازاریابی رسانه های اجتماعی قوی و دسترسی ارگانیک روش های بسیار خوبی برای تکیه بر آن ها هستند
    برای کسب اطلاعات باید وبلاگ نویسان مقاله های نمایش سایت تبلیغات رپورتاژ را حتما مطالعه کنند.

  5. Amin DehghanNejad گفته:

    انتشار به موقع و سریع رپورتاژ آگهی‌ها، اطمینان از سلامت لینک‌های دریافت شده، ارتباط سالم و هدفمند با رسانه‌ها، یکی از پرچالش‌ترین دغدغه‌های کاری متخصصین SEO به حساب می‌آید

  6. Nazanin heshmati گفته:

    جذب محاطب جدید از طریق رپورتاژ میتواند سود بی شماری برای شما داشته باشد همین موضوع که افراد از سایت شما دیدن کنند حتی برای چند دقیقه میتواند به روند سایت شما کمک شایانی کند ‌.

  7. Parham گفته:

    وقتی یک وبلاگ نویس کاملاً جدید هستید، ممکن است ارائه به وب سایت های معتبر بزرگ غیرواقعی باشد. با این حال، هنوز مهم است که به یاد داشته باشید که می‌خواهید رپورتاژ برای وب‌سایت‌هایی ارسال کنید که آگاهی از برند شما و دسترسی مخاطبان را افزایش دهد، بنابراین نوشتن برای وبلاگ‌هایی با اندازه مناسب مهم است.
    مطالب بسیار کامل بود

  8. سعید گفته:

    همچنین این ایده عالی است که بررسی کنید وب سایتی که در ذهن دارید واقعاً رپورتاژ را می پذیرد. آنها معمولاً یک دسته رپورتاژ دارند، یا می توانید “رپورتاژ” را در وب سایت جستجو کنید تا ببینید آیا بازدیدهایی دریافت می کنید یا خیر. فقط با وب سایت هایی تماس بگیرید که تأیید می کنند رپورتاژ را می پذیرند تا مطمئن شوید که وقت خود را تلف نمی کنید.

  9. abbas گفته:

    نمایش سایت تبلیغات ریپورتاژ می تواند یکی از بهترین و کم هزینه ترین و در عین حال سخت ترین راه ها برای موفقیت در امر مقاله نویسی باشد، زیرا شما باید مقالاتی را برای رپورتاژ ارسال کنید که برای سایت های هدف ارزش ارائه به مخاطبان خود را داشته باشد.

  10. متاورس آینده من گفته:

    برخی از مردم ممکن است نسبت به ایده ارسال رپورتاژ شک داشته باشند – ارسال مقالات سخت نوشته شده خود به وبلاگ های دیگر (معمولاً رایگان) زمانی که می توانید آن زمان را در وب سایت خود سپری کنید، غیر قابل درک به نظر می رسد. با این حال، مزایای بسیار گسترده ای برای رپورتاژ وجود دارد:
    جذب مخاطب جدید
    اقتدار خود را بسازید
    برای سایت خود ترافیک ایجاد کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *