استراتژی سایت تبلیغات جدید

استراتژی سایت تبلیغات جدید

بهترین استراتژی سایت تبلیغات جدید را برای افزایش ترافیک، رتبه بندی و فروش خود بیاموزید. شامل دستورالعمل ها و مثال های گام به گام است

اهمیت استراتژی سایت تبلیغات جدید

وب سایت یک ابزار بازاریابی عالی است. این نشان دهنده کسب و کار شما در اینترنت است و یکی از مهم ترین کانال های بازاریابی دیجیتال است که می توانید از آن برای دریافت ترافیک بیشتر یا فروش بیشتر استفاده کنید.

هر کسب‌وکاری که می‌خواهد به‌صورت آنلاین موفق شود، باید یک استراتژی بازاریابی وب‌سایت مشخص و مشخص داشته باشد. این دیگر اختیاری نیست، بلکه برای کسب‌وکارهایی که می‌خواهند در بازار آنلاین بسیار رقابتی زنده بمانند، ضروری است.

در این پست، بازاریابی وب سایت چیست، چرا داشتن یک استراتژی بازاریابی وب سایت مهم است و مراحلی که باید برای موفقیت در تبلیغ وب سایت خود به صورت آنلاین دنبال کنید را خواهید آموخت.

بازاریابی وب سایت چیست؟

بازاریابی وب سایت در استراتژی سایت تبلیغات جدید فرآیندی است که در آن وب سایت شما در اینترنت تبلیغ می شود. این یکی از کانال های بازاریابی آنلاین است که می توانید از آن به عنوان بخشی از استراتژی کلی بازاریابی دیجیتال خود استفاده کنید. هدف اصلی کمپین بازاریابی وب سایت، بازدید بیشتر از وب سایت شما است.

چرا باید استراتژی بازاریابی وب سایت داشته باشید؟

به عنوان یک مدیر بازاریابی دیجیتال، یکی از وظایف من این است که به مشتریانم توضیح دهم که چرا آن ها باید یک استراتژی بازاریابی وب سایت کامل داشته باشند و چگونه آن را به نفع کسب و کار خود انجام دهند.

شماره 1: دیگر در مورد SEO و رسانه های اجتماعی نیست

چند سال پیش زمانی که شخصی در مورد بازاریابی وب صحبت می کرد، بازاریابان به SEO فکر می کردند.

بعداً این تصور تغییر کرد و رسانه های اجتماعی وارد تصویر شدند و امروزه بسیار رایج است که بازاریابی دیجیتال را با رسانه های اجتماعی و سئو مرتبط کنیم.

همانطور که از نمودار زیر می بینید، بازاریابی دیجیتال دارای ارکان بسیار بیشتری از جمله بازاریابی محتوا، بازاریابی تلفن همراه، بازاریابی ایمیلی و غیره است. رسانه های اجتماعی و سئو تنها بخشی از معادله هستند.

یک استراتژی بازاریابی دیجیتال به خوبی برنامه ریزی شده به شما کمک می کند تا از همه کانال های موجود برای تبلیغ آنلاین کسب و کار خود استفاده کنید.

شماره 2: به یک استراتژی و برنامه نیاز دارید

اگر استراتژی بازاریابی وب خود را که شامل آنچه می خواهید به صورت آنلاین به دست آورید و نحوه انجام آن واقعاً انجام دهید را یادداشت نکنید زیرا مانند رانندگی با چشمان بسته است.

با تهیه یک استراتژی همراه با یک برنامه، دقیقاً خواهید دانست که از چه ابزارهایی استفاده کنید، چگونه از آنها استفاده کنید و چه چیزی را به عنوان نتایج واقعی از هر ابزار انتظار دارید.

علاوه بر این، یک برنامه ارتباط با اهداف خود را در کسب و کارتان آسان تر می کند تا همه بخش ها با استراتژی شما هماهنگ باشند.

شماره 3: قبل از مسابقه این کار را انجام دهید

دیر یا زود هر کسب و کاری وارد بازی دیجیتال مارکتینگ می شود و اوضاع حتی سخت تر می شود. برای پیشی گرفتن از بازی، باید تبلیغات آنلاین خود را جدی‌تر بگیرید و بهترین مکان برای شروع، ایجاد یک استراتژی بازاریابی اینترنتی است.

چگونه بازاریابی وب سایت انجام دهیم؟

برای تبلیغ موفقیت آمیز وب سایت خود در استراتژی سایت تبلیغات جدید، به یک استراتژی قوی نیاز دارید که از تمام کانال های بازاریابی دیجیتال استفاده کند.

در اینجا تعدادی از مراحل برای یک استراتژی بازاریابی وب سایت موفق را دنبال کنید:

  1. بررسی طراحی وب سایت را انجام دهید
  2. وب سایت خود را برای سئو بهینه کنید
  3. وب سایت خود را برای رسانه های اجتماعی بهینه کنید
  4. یک برنامه بازاریابی محتوا ایجاد کنید
  5. وب سایت خود را در شبکه های اجتماعی تبلیغ کنید
  6. از تبلیغات پولی برای دستیابی به مشتریان بیشتر استفاده کنید
  7. از بازاریابی ایمیلی برای تعامل با مخاطبان خود استفاده کنید
استراتژی سایت تبلیغات جدید
استراتژی سایت تبلیغات جدید

مرحله 1: بررسی طراحی وب سایت را انجام دهید

اولین قدم استراتژی سایت تبلیغات جدید این است که یک وب سایت ایجاد کنید که به طور دقیق کسب و کار شما را نشان دهد. این به طور مستقیم به جنبه بصری آن (یعنی ظاهر آن) مربوط نمی شود، بلکه به کیفیت اطلاعات ارائه شده مربوط می شود.

وب سایت شما همان ویترین فروشگاه شما است. باید از بیرون خوب به نظر برسد و وقتی مشتریان وارد مغازه شما می شوند، همه چیز باید مرتب و در جای خود باشد.

قبل از شروع هر کمپین، کمی وقت بگذارید و وب سایت خود را بررسی کنید و مطمئن شوید که:

این یک ساختار سایت سلسله مراتبی ساده دارد و یک ساختار سایت خوب به کاربران و موتورهای جستجو کمک می کند تا به راحتی اطلاعات مورد نیاز خود را پیدا کنند. به عنوان یک قاعده کلی، هر صفحه در سایت شما باید از صفحه اصلی با 3 کلیک یا کمتر قابل دسترسی باشد.

کاربرپسند و کاربردی است و دوستی وب سایت خود را با استفاده از اصول طراحی وب سایت سازگار با سئو ارزیابی کنید و سعی کنید عناصر طراحی را که به پیچیدگی می افزایند یا نیازی ندارند حذف کنید.

اطلاعات دقیقی در مورد شرکت و محصولات شما دارد. مطمئن شوید که همه چیزهایی را که در مورد شرکت و محصولات شما باید بدانند در اختیار کاربران قرار می دهد. از عناصر بصری برای جلب توجه کاربران خود استفاده کنید.

این سریع و سازگار با موبایل است. اکثر کاربران شما از دستگاه های تلفن همراه هستند، بنابراین وب سایت خود را در تلفن همراه آزمایش کنید و تجربه کاربر را به بهترین شکل ممکن بهینه کنید.

مرحله 2: وب سایت خود را برای سئو بهینه کنید

قدم بعدی استراتژی سایت تبلیغات جدید این است که در مورد استراتژی سئو خود فکر کنید . یک برنامه سئو کاملاً تعریف شده در نهایت رتبه و ترافیک شما را از موتورهای جستجو افزایش می دهد.

سئو فرآیند افزایش دید وب سایت شما در موتورهای جستجو است و شامل چندین مرحله است:

سئو فنی اطمینان از اینکه وب سایت شما فاقد خطاهای خزیدن و سایر مسائلی است که ممکن است موتورهای جستجو را از فهرست بندی صحیح وب سایت شما باز دارد.

سئوی درون صفحه صفحات وب خود را سئو دوستانه می کنید و محتوای شما را برای خزنده های موتور جستجو آسان می کند.

محتوای SEO نوشتن محتوایی که هدف کاربر را برآورده می کند.

سئوی خارج از صفحه تبلیغ وب سایت خود به منظور دریافت لینک های با کیفیت بالا از وب سایت های دیگر.

سئوی محلی بهینه سازی وب سایت خود برای جستجوهای آگاه از موقعیت مکانی و برای جذب مشتریان بیشتر به فروشگاه آجر و ملات شما.

علاوه بر روش‌های استاندارد سئوی بالا، باید وب‌سایت خود را برای سئوی مدرن مانند اضافه کردن نشانه‌گذاری طرح‌واره و بهینه‌سازی محتوای خود برای قطعه‌های غنی بهینه کنید.

مرحله 3: وب سایت خود را برای رسانه های اجتماعی بهینه کنید

قدم سوم استراتژی سایت تبلیغات جدید این است که وب سایت خود را برای رسانه های اجتماعی بهینه کنید. این همان بازاریابی رسانه های اجتماعی نیست (ما در مرحله 5 در مورد آن صحبت خواهیم کرد)، اما به موارد زیر مربوط می شود:

  • داشتن عناصر بصری (تصاویر، ویدئو) در وب سایت شما که می تواند در شبکه های رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شود.
  • افزودن دکمه های اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی در صفحاتی که می خواهید در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شوند.
  • اطمینان از اینکه وقتی کاربر روی دکمه اشتراک‌گذاری کلیک می‌کند (یا URL شما را مستقیماً به اشتراک می‌گذارد)، قطعه تولید شده به خوبی قالب‌بندی شده است. افزودن متا تگ های گراف باز لازم و استفاده از اندازه ها و فرمت های تصویری که توسط تمام شبکه های اصلی پشتیبانی می شوند توصیه می شود.

بسیاری از وب مسترها این مرحله را نادیده می گیرند و این اشتباهی است که می تواند بر تلاش های تبلیغ رسانه های اجتماعی شما تأثیر منفی بگذارد.

در حالی که به نظر می رسد بیشتر فنی است و مرتبط با بازاریابی نیست، نقش مهمی ایفا می کند. اگر وب سایت شما به کاربران اجازه نمی دهد که محتوای شما را به درستی به اشتراک بگذارند، انتظار رسانه های اجتماعی را نداشته باشید.

استراتژی سایت تبلیغات جدید
استراتژی سایت تبلیغات جدید

مرحله 4: یک برنامه بازاریابی محتوا ایجاد کنید

گام بعدی در برنامه بازاریابی وب سایت شما، طراحی استراتژی بازاریابی محتوا است.

وقتی یک وب سایت را به صورت آنلاین تبلیغ می کنید، اساساً محتوای وب سایت خود را تبلیغ می کنید و به همین دلیل به آن بازاریابی محتوا می گویند.

هدف اصلی بازاریابی محتوا این است که به شما کمک کند تا نوع مناسبی از محتوای ایجاد کنید که کاربران جدید را به وب سایت شما جذب کند و آنها را درگیر کند.

برای ایجاد یک استراتژی خوب، ابتدا باید:

  • جستجوی کلمات کلیدی خود را انجام دهید و دریابید که کدام کلمات کلیدی سئو را با محتوای خود هدف قرار دهید.
  • تجزیه و تحلیل رقبا را انجام دهید و دریابید که چه چیزی برای رقبای شما مفید است.
  • نتایج جستجوی گوگل را تجزیه و تحلیل کنید تا بفهمید گوگل چه نوع محتوایی را برای کلمات کلیدی مورد نظر شما می خواهد (طول محتوا، تصاویر/ویدئو و غیره).

هنگامی که فهرستی از موضوعات/کلمات کلیدی را تهیه کردید، باید یک تقویم بازاریابی محتوا ایجاد کنید تا مشخص کنید چه زمانی هر قطعه از محتوا منتشر می شود، چه کسی آن را می نویسد و چگونه پس از انتشار تبلیغ می شود.

شرکت‌هایی که موفق به انجام یک کمپین بازاریابی محتوای مداوم می‌شوند، نسبت به شرکت‌هایی که گهگاه بدون برنامه محتوا منتشر می‌کنند، شانس بیشتری برای موفقیت آنلاین دارند.

مرحله 5: وب سایت خود را در شبکه های اجتماعی تبلیغ کنید

اکنون که یک جریان دائمی از تولید محتوا دارید، قدم بعدی این است که شروع به تبلیغ وب سایت خود در شبکه های اجتماعی مختلف کنید.

مراحل زیر را دنبال کنید:

ایجاد حساب های تجاری در شبکه های اجتماعی

اولین اقدام شما ایجاد صفحات تجاری در شبکه های اجتماعی است که مرتبط با کسب و کار شما هستند.

اینها شبکه هایی هستند که مشتریان بالقوه شما ممکن است از آنها استفاده کنند. رایج ترین مظنونان فیس بوک، توییتر، اینستاگرام، پینترست و لینکدین هستند.

پروفایل های اجتماعی خود را تکمیل کنید

در مرحله بعد، مطمئن شوید که صفحات کسب و کار شما به درستی پیکربندی شده اند و تمام اطلاعات به درستی پر شده است.

وب سایت و صفحات رسانه های اجتماعی خود را پیوند دهید

سپس، پیوندهایی را به صفحات اجتماعی خود در وب سایت خود اضافه کنید (در پاورقی) و همچنین طرح مربوطه را اضافه کنید (این به موتورهای جستجو کمک می کند تا وب سایت شما و صفحات تجاری را با هم مرتبط کنند).

دنبال کننده های رسانه های اجتماعی خود را افزایش دهید

داشتن یک صفحه تجاری بدون فالوور هیچ مزیتی برای کسب و کار شما ندارد. شما باید مدتی را صرف پیدا کردن و ارتباط با افرادی کنید که ممکن است به کسب و کار شما علاقه مند باشند و همچنین افراد تاثیرگذار در جایگاه شما.

یک تقویم شبکه های اجتماعی ایجاد کنید

موفقیت رسانه های اجتماعی بر اساس کیفیت پست های شماست. شما باید به طور منظم محتوای باکیفیت شبکه های اجتماعی خود را دریافت کنید. این بهترین راه برای جلب توجه کاربران و ایجاد مخاطب برای برند شماست.

یک راه خوب برای شروع این است که یک تقویم رسانه های اجتماعی ایجاد کنید (همان روشی که در مرحله 4 در بالا انجام دادید) و مشخص کنید چه نوع محتوا و چه زمانی منتشر شود.

مرحله 6: از تبلیغات پولی برای دستیابی به مشتریان بیشتر استفاده کنید

به محض شروع کار با سئو و بازاریابی شبکه های اجتماعی، یک چیز را متوجه خواهید شد. برای کارکرد سئو و به دست آوردن تعداد مناسبی از دنبال کنندگان در رسانه های اجتماعی به صورت ارگانیک زمان می برد.

این بدان معناست که اگر می‌خواهید نتایج سریع‌تری داشته باشید، باید یک عنصر دیگر به بازاریابی وب‌سایت خود اضافه کنید و آن تبلیغات پولی است .

با تبلیغات پولی، می توانید به سرعت به ترافیک هدفمند دست پیدا کنید و شروع به فروش یا تبدیل کنید.

استراتژی سایت تبلیغات جدید
استراتژی سایت تبلیغات جدید

پلتفرم های تبلیغاتی مختلفی وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید اما رایج ترین آنها عبارتند از:

  • تبلیغات گوگل: افراد را بر اساس عبارات جستجویی که در گوگل استفاده می کنند مورد هدف قرار دهید یا تبلیغات شما را در سایر دارایی های گوگل (یوتیوب، جیمیل) و وب سایت هایی که در Google AdSense شرکت می کنند نشان دهید.
  • تبلیغات پولی فیس بوک: صفحه فیس بوک، پست های رسانه های اجتماعی یا تبلیغات خود را برای افرادی که از فیسبوک، اینستاگرام یا پیام رسان فیس بوک استفاده می کنند، تبلیغ کنید.

هر دو روش بسیار موثر هستند اما باید مراقب باشید که پول زیادی را برای تبلیغات بدون بازگشت هدر ندهید. بهتر است با بودجه کم شروع کنید و اثربخشی کمپین های خود را بسنجید و تا زمانی که ROI مثبت وجود دارد، پول بیشتری اضافه کنید.

مرحله 7: از بازاریابی ایمیلی برای تعامل با مخاطبان خود استفاده کنید

یکی از موثرترین کانال های فروش ایمیل است. در واقع یکی از اهداف کمپین بازاریابی وب سایت شما باید رشد لیست ایمیل شما باشد.

داشتن یک لیست ایمیل فعال یک راه عالی برای بازگرداندن افراد به وب سایت شما، اطلاع رسانی به آنها از محتوای جدید یا فروش مستقیم محصول به آنها است. اشتباه نکنید، ایمیل هنوز نرسیده است .

برای استفاده حداکثری از کمپین های خود، این نکات بازاریابی ایمیلی را دنبال کنید :

  • اشتراک در لیست خود را برای کاربران آسان کنید: کادر ثبت نام خبرنامه را در مکان هایی که هنگام مرور وب سایت قابل مشاهده هستند اضافه کنید.
  • به آنها انگیزه بدهید (مانند یک کتاب رایگان، منابع رایگان): موارد رایگان می تواند تفاوت بزرگی در تعداد افراد ثبت نام در خبرنامه شما ایجاد کند.
  • به وعده های خود عمل کنید: اگر قول به روز رسانی های هفتگی می دهید، مطمئن شوید که به صورت هفتگی یک ایمیل با نکات جدید ارسال می کنید.
  • از اعتماد آنها سوء استفاده نکنید: کاربران با آدرس ایمیل خود به شما اعتماد می کنند و در حالی که می توانید از اتوماسیون برای ارسال ایمیل های انبوه شخصی استفاده کنید، از اعتماد آنها سوء استفاده نکنید. صندوق ورودی همه افراد در حال حاضر مملو از ایمیل های تبلیغاتی است، بنابراین به این فکر کنید که چه زمانی بهتر است ایمیل دیگری برای آنها ارسال کنید.
استراتژی سایت تبلیغات جدید
استراتژی سایت تبلیغات جدید

نکات کلیدی

وب سایت یک ابزار بازاریابی عالی است، در این شکی نیست. قبل از شروع یک کمپین تبلیغاتی بازاریابی وب سایت خود را بررسی کنید و مطمئن شوید که نشان دهنده کسب و کار شما است. یک وب سایت خوب موبایل پسند، سریع و دارای ساختار سلسله مراتبی ساده است.

بعد، وقت خود را صرف سئو کنید. این یک عامل موفقیت حیاتی برای هر کمپین بازاریابی آنلاین است. اگر بتوانید سئوی خود را درست انجام دهید و شروع به رتبه بندی برای کلمات کلیدی کنید که برای کسب و کار شما مهم هستند، همه چیز ساده تر می شود.

در حالی که منتظر سئو هستید، به بازاریابی رسانه های اجتماعی و تبلیغات پولی بپرید. این دو کانال می توانند ترافیک هدفمند را سریعتر از هر روش دیگری به وب سایت شما هدایت کنند.

وقتی ترافیک شروع به سرازیر شدن کرد، وقت آن است که به استراتژی های بازاریابی ایمیلی و بازاریابی مجدد خود فکر کنید. هر دو کانال بهتر از هر کانال دیگری می توانند ترافیک را به مشتری تبدیل کنند.

نکته آخر، فراموش نکنید که به عقب برگردید و وب سایت و محتوای خود را بررسی کنید و مطمئن شوید که همیشه به روز و مرتبط است تا هدف کاربر را برآورده کند.

بازاریابی وب سایت چیست؟

بازاریابی وب سایت فرآیندی است که در آن وب سایت شما در اینترنت تبلیغ می شود. این یکی از کانال های بازاریابی آنلاین است که می توانید از آن به عنوان بخشی از استراتژی کلی بازاریابی دیجیتال خود استفاده کنید. هدف اصلی کمپین بازاریابی وب سایت، بازدید بیشتر از وب سایت شما است.

چرا باید استراتژی بازاریابی وب سایت داشته باشید؟

به عنوان یک مدیر بازاریابی دیجیتال، یکی از وظایف من این است که به مشتریانم توضیح دهم که چرا آن ها باید یک استراتژی بازاریابی وب سایت کامل داشته باشند و چگونه آن را به نفع کسب و کار خود انجام دهند.

چگونه بازاریابی وب سایت انجام دهیم؟

برای تبلیغ موفقیت آمیز وب سایت خود در اینترنت، به یک استراتژی قوی نیاز دارید که از تمام کانال های بازاریابی دیجیتال استفاده کند.
در اینجا تعدادی از مراحل برای یک استراتژی بازاریابی وب سایت موفق را دنبال کنید:
1. بررسی طراحی وب سایت را انجام دهید
2. وب سایت خود را برای سئو بهینه کنید
3. وب سایت خود را برای رسانه های اجتماعی بهینه کنید
4. یک برنامه بازاریابی محتوا ایجاد کنید
5. وب سایت خود را در شبکه های اجتماعی تبلیغ کنید
6. از تبلیغات پولی برای دستیابی به مشتریان بیشتر استفاده کنید
7. از بازاریابی ایمیلی برای تعامل با مخاطبان خود استفاده کنید

13 دیدگاه برای “استراتژی سایت تبلیغات جدید

  1. مرضیه ثاقب علیزاده گفته:

    بهترین استراتژی سایت تبلیغات جدید را برای افزایش ترافیک، رتبه بندی و فروش خود بیاموزید. شامل دستورالعمل ها و مثال های گام به گام است بهترین کار برای بالا رفتن رتبه خود در موتور جستجو انجام این فعالیت ها و بک لیک است . موفق باشید

  2. عباس گفته:

    استراتژی های سایت تبلیغات جدید توضیح داده شده، اگر به درستی و به طور مستمر به کار بسته شوند احتمال موفقیت کسب و کار بسیار بالا میرود.

  3. امیرحسین گفته:

    استراتژی سایت تبلیغات جدید میتواند مسیر رشد کسب و کار هایی که از این روش کمک میگیرند را به شدت سرعت ببخشند و باعث بهتر شدن روند ایندکس آنها شوند

  4. berlin گفته:

    وب سایت شما همان ویترین فروشگاه شما است. باید از بیرون خوب به نظر برسد و وقتی مشتریان وارد مغازه شما می شوند، همه چیز باید مرتب و در جای خود باشد شما با یک استراتژی خوب میتونید بسیار رونق دهید به سایتتون

  5. Parham گفته:

    شرکت‌هایی که موفق به انجام یک کمپین بازاریابی محتوای مداوم می‌شوند، نسبت به شرکت‌هایی که گهگاه بدون برنامه محتوا منتشر می‌کنند، شانس بیشتری برای موفقیت آنلاین دارند.
    مطالب بسیار کامل بود

  6. سعید گفته:

    هر کسب‌وکاری که می‌خواهد به‌صورت آنلاین موفق شود، باید یک استراتژی بازاریابی وب‌سایت مشخص و مشخص داشته باشد. این دیگر اختیاری نیست، بلکه برای کسب‌وکارهایی که می‌خواهند در بازار آنلاین بسیار رقابتی زنده بمانند، ضروری است.

  7. Nazanin heshmati گفته:

    با توجه به مطالب مفید گفته شده در صورتی که تمامی موارد را رعایت کنیم و تلاش خود را تماما به کار بگیریم قطع به یقین میتوان به اینده کسب و کار امیدوار بود

  8. زاجکانی گفته:

    با تهیه یک استراتژی همراه با یک برنامه، دقیقاً خواهید دانست که از چه ابزارهایی استفاده کنید، چگونه از آنها استفاده کنید و چه چیزی را به عنوان نتایج واقعی از هر ابزار انتظار دارید این یک استراتژی کاملا اصولی ست.

  9. متاورس آینده من گفته:

    استراتژی سایت تبلیغات جدید را به افزایش ترافیک، رتبه بندی و فروش کمک می کند. شامل دستورالعمل ها و مثال های گام به گام است که به خوبی دراین مقاله ی بسیار عالی بیان شده است

  10. اشتراک‌ها: سایت تبلیغات جدید - تبلیغات | سامانه تبلیغ و تبلیغات ملی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *