انواع سایت تبلیغات جدید

انواع سایت تبلیغات جدید

تبلیغات آنلاین در انواع سایت تبلیغات جدید هنر استفاده از اینترنت به عنوان رسانه ای برای رساندن پیام های بازاریابی به مخاطبان مشخص و مورد نظر است. این برای جذب ترافیک وب سایت و قرار گرفتن در معرض نام تجاری مفید است اما قبل از هر چیز، تبلیغات آنلاین به گونه ای طراحی شده است که مشتری هدف را متقاعد کند تا در یک اقدام خاص مانند خرید، شرکت کند

معرفی انواع سایت تبلیغات جدید

انواع مختلفی از تبلیغات آنلاین یا تبلیغات اینترنتی وجود دارد که به طور دیگری شناخته می شود و دانستن اینکه از کجا شروع کنید می تواند دشوار باشد. برای کمک به شما، برخی از مهم ترین انواع تبلیغات آنلاین را برای شما برجسته کرده ایم:

تبلیغات رسانه های اجتماعی

  1. بازاریابی محتوا
  2. بازاریابی ایمیلی
  3. SEM (تبلیغات موتور جستجو) – از جمله  PPC
  4. تبلیغات نمایشی – از جمله تبلیغات بنری و هدف گذاری مجدد
  5. تبلیغات موبایل

1. تبلیغات در رسانه های اجتماعی

هنگامی که یک استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی واضح ایجاد کردید، می توانید شروع به بررسی تبلیغات در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی کنید.

اکثر سایت های رسانه های اجتماعی در حال حاضر به راحتی به تبلیغ کنندگان اجازه می دهند تا از دسترسی خود استفاده کنند و محصولات خود را از داخل پلتفرم تبلیغ کنند.

آن ها همچنین شامل ابزارهای تحلیلی خوبی برای ارزیابی موفقیت سرمایه گذاری انجام شده هستند. این ممکن است شامل یک توییت یا پست تبلیغاتی، تبلیغ محتوای تولید شده توسط کاربر یا حتی یک کمپین کامل باشد که در چندین کانال اجتماعی منتشر می شود. می توانید شروع به بررسی تبلیغات در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی کنید.

اکثر سایت های رسانه های اجتماعی در حال حاضر به راحتی به تبلیغ کنندگان اجازه می دهند تا از دسترسی خود استفاده کنند و محصولات خود را از داخل پلت فرم تبلیغ کنند.

آنها همچنین شامل ابزارهای تحلیلی خوبی برای ارزیابی موفقیت سرمایه گذاری انجام شده هستند. این ممکن است شامل یک توییت یا پست تبلیغاتی باشد.

2. بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا در انواع سایت تبلیغات جدید یکی دیگر از راه های عالی برای دریافت نام تجاری و پیام در مقابل افراد مناسب است. تمرکز اصلی این است که با بهبود سئوی سایت، ترافیک ارگانیک را به یک وب سایت جذب کنید ، اما هنگامی که استراتژی و محتوا را در اختیار دارید، می توانید با پرداخت هزینه برای نمایش محتوا در وب سایت های مرتبط، دسترسی و تعامل آن را افزایش دهید.

تبلیغات پولی می‌تواند به افزایش بازگشت سرمایه (ROI) بازاریابی محتوا کمک کند. به عنوان مثال بدون تبلیغات، هزینه‌های تولید اغلب می‌تواند از بازده احتمالی آن بیشتر باشد.

تبلیغات بومی، نوعی رسانه پولی، روشی هوشمندانه برای ایجاد آگهی است که از موضوع سایتی که در آن قرار داده شده است پیروی می کند، یعنی عمداً طوری طراحی شده است که شبیه رسانه ای باشد که در آن ظاهر می شود، و گاهی اوقات به عنوان آگهی تبلیغاتی از آن یاد می شود یا محتوای حمایت شده است

3. بازاریابی ایمیلی

بازاریابی ایمیلی باید بخشی جدایی ناپذیر از ارتباطات آنلاین شما باشد زیرا راهی مهم برای حفظ ارتباط با مشتریان فعلی شما است. به این ترتیب، توجه و سرمایه گذاری قطعا باید در رادار شما باشد.

چه عاشق آمازون باشید و چه از آن متنفر باشید، آنها بدون شک یکی از رهبران ارسال کمپین های ایمیل هدفمند هستند و همه ما می توانیم در این زمینه چیزهای زیادی از آنها بیاموزیم. ما در این صفحه به مفهوم بازاریابی ایمیلی با جزئیات بیشتری پرداخته ایم.

4. بازاریابی موتورهای جستجو (SEM)

بازاریابی موتورهای جستجو برای افزایش دید وب سایت شما در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) با پرداخت هزینه برای نمایش در موتورهای جستجو مانند گوگل طراحی شده است.

نباید آن را با سئو (بهینه سازی موتورهای جستجو) اشتباه گرفت، که هنر ظاهر شدن در بالاترین سطح ممکن در موتورهای جستجو بدون نیاز به پرداخت هزینه است. SEM اغلب PPC (پرداخت به ازای هر ازای کلیک) نامیده می شود و می تواند برای مثال در Google Adwords  یا Microsoft Bing Ads استفاده شود.

اثربخشی سرمایه گذاری به طور کلی با CPC (هزینه به ازای هر کلیک) یا CPI (هزینه به ازای هر نمایش) اندازه گیری می شود.

انواع سایت تبلیغات جدید
انواع سایت تبلیغات جدید

5. نمایش تبلیغات

تبلیغات نمایشی زمانی است که تبلیغ شما که معمولاً از عکس‌ها، فیلم‌ها، گرافیک‌ها یا محتوای رسانه‌ای با مارک تجاری تشکیل شده است.

در وب‌سایت‌های شخص ثالث قرار می‌گیرد که با کلیک روی آن، کاربر را به وب‌سایت خودتان ارجاع می‌دهد. در نظر گرفتن سفری که کاربر هنگام کلیک کردن بر روی یک تبلیغ انجام می دهد بسیار مهم است زیرا این امر باعث اتلاف وقت، تلاش و پول برای جذب ترافیک وب است که به تجارت تبدیل نمی شود زیرا UX در صفحه فرود به درستی انجام نشده است.

یکی از مطمئن‌ترین راه‌ها برای تبلیغات آنلاین، از طریق قرار دادن وب‌سایت‌هایی است که با دقت انتخاب شده‌اند که جایگاه برند شما را تکمیل می‌کنند.

این بدان معناست که شما همیشه در سایت‌هایی ظاهر می‌شوید که واقعاً می‌خواهید در آن‌ها حضور داشته باشید، نه سایت‌هایی که توسط یک پلتفرم شخص ثالث انتخاب شده‌اند.

این می‌تواند زمان‌بر باشد، بنابراین گزینه‌های دیگر عبارتند از «هدف‌گیری متنی»، که فرآیند خودکار انتخاب وب‌سایت‌های مرتبط بر اساس کلمات کلیدی مورد نظر است و «هدف‌گذاری موضوع»، که انتخاب سایت بر اساس داشتن محتوای خاص مشابه است.

یکی از مؤثرترین اشکال تبلیغات نمایشی، هدف گذاری مجدد یا بازاریابی مجدد است. برخلاف سایر تبلیغات بنری، تبلیغات هدفمند مجدد به کاربرانی ارائه می شود که قبلاً از وب سایت شما بازدید کرده اند یا مخاطب موجود در پایگاه داده شما هستند.

6. تبلیغات موبایلی

با توجه به اینکه بسیاری از ما بخش بزرگی از روز خود را با استفاده از تلفن های هوشمند خود می گذرانیم، جای تعجب نیست که تبلیغ کنندگان از تبلیغات موبایلی برای دسترسی به مشتریان خود استفاده می کنند.

با این حال، این در حال تبدیل شدن به یک روش منظم برای بازاریابی محصولات و خدمات است، بنابراین باید با احتیاط به آن پرداخت. انواع مختلف بازاریابی خاص تلفن همراه شامل تبلیغات از طریق برنامه های تلفن همراه، اعلان های فشاری، پیامک/پیام متنی و MMS است.

استفاده از بازاریابی برنامه ای برای تبلیغات آنلاین

بازاریابی برنامه ای در انواع سایت تبلیغات جدید، فرآیند خودکارسازی خرید موجودی تبلیغات دیجیتال در زمان واقعی، یک پدیده رو به رشد (و پیچیده) است. از الگوریتم‌هایی استفاده می‌کند تا محصول یا خدمات تبلیغ‌کننده را در یک زمینه مرتبط در معرض دید یک مشتری خاص قرار دهد. به زبان ساده، عرصه ای را برای حراج فضای تبلیغاتی به بالاترین پیشنهاد می دهد.

همه با کلیک یک دکمه تا زمانی که اهداف و پیام های بازاریابی دیجیتال خود را شفاف سازید ، بازاریابی برنامه ای می تواند کمک مفیدی برای خودکارسازی فرآیند تبلیغات آنلاین باشد.

چگونه بازاریابی جزر و مدی می تواند از شما با تبلیغات آنلاین حمایت کند

اکنون تبلیغات آنلاین در انواع سایت تبلیغات جدید بخش بزرگی از بودجه کلی بازاریابی سالانه را تشکیل می دهد، بنابراین اهمیت آن را نباید نادیده گرفت. با این حال، مصرف کنندگان به طور فزاینده ای تحت تأثیر حواس پرتی ناخواسته تبلیغات آنلاین قرار می گیرند، بنابراین ضروری است که خیلی مزاحم نباشید.

تبلیغات آنلاین باید بر روی اهداف مورد نظر متمرکز شده و برای مخاطب محرک باشد. ما با کسب‌وکارها کار می‌کنیم تا تلاش‌های تبلیغات آنلاین آنها را به‌طور مؤثر برنامه‌ریزی کنیم تا به پیام برند حساس باشد و در عین حال بهترین بازده را ارائه دهد. ما با شما همکاری می کنیم تا بودجه خود را برنامه ریزی کنیم و به هماهنگی محتوا و همچنین نحوه و مکان انتشار آن کمک کنیم.

بسته به بودجه و نیازهای شما، در صورت نیاز، ما با آژانس های دیجیتالی که به دقت انتخاب شده اند، کار می کنیم که بهترین موقعیت را برای ارائه نیازهای تبلیغات آنلاین شما دارند. برای داشتن یک چت بدون تعهد در مورد اینکه چگونه می توانیم از شما حمایت کنیم.

راهنمای کامل انواع قالب‌های تبلیغات اینترنتی

نیروی محرکه اصلی اقتصاد امروز همیشه در حال تغییر است و بازاریابان، چه مدتی در این بازی بوده اند و چه تازه وارد این عرصه شده اند، اگر نمی خواهند عقب بیفتند، باید بازی خود را ارائه دهند.

کارآفرینان به این درک رسیده‌اند که تنها کار منطقی در دنیایی که رقبای زیادی در آن وجود دارد، ایجاد یک وب‌سایت برای کسب‌وکارشان و تمرکز تلاش‌های خود بر ایجاد و اصلاح استراتژی تبلیغات آنلاین خود است.

انواع سایت تبلیغات جدید
انواع سایت تبلیغات جدید

با این حال، سرمایه گذاری پول خود در تبلیغات آنلاین چالش های جدید خود را ایجاد می کند، زیرا شما با انواع مختلفی از تبلیغات و پلتفرم ها سر و کار خواهید داشت. با در نظر گرفتن این موضوع، ما یک راهنمای کامل و عمیق در مورد انواع مختلف تبلیغات و قالب‌های موجود در آنجا گردآوری کرده‌ایم تا به شما کمک کنیم یک استراتژی تبلیغات آنلاین قوی بسازید و بودجه خود را عاقلانه خرج کنید.

مزایای تبلیغات آنلاین

به عنوان رسانه پیشرو امروزی برای بازاریابی، شما مدیون کسب و کار آنلاین خود هستید که آنلاین باشد. در حالی که بازاریابی انبوه مانند اسپات های رادیویی و رسانه های چاپی می تواند در موفقیت کسب و کار شما تفاوت ایجاد کند، به شما این امکان را نمی دهد که مانند تبلیغات آنلاین رابطه شخصی با مصرف کنندگان بالقوه خود از سراسر جهان ایجاد کنید.

نه تنها می‌توانید به مخاطبان هدف خود در مقیاس جهانی دسترسی پیدا کنید و میلیون‌ها مشتری را قادر می‌سازید تا به کسب و کار شما دسترسی پیدا کنند، بلکه تبلیغات آنلاین نیز فوق‌العاده راحت و در دسترس است.

شما به راحتی می توانید اقلام فروش را به صورت آنلاین ردیابی کنید، اعلان ارسال کنید، استراتژی تعامل مخاطب هدفمند ایجاد کنید و کمپین های تبلیغاتی را بر اساس آن تنها با چند کلیک برنامه ریزی کنید.

بعلاوه، شما به مجموعه وسیعی از ابزارهای تحلیلی دسترسی خواهید داشت تا دقیقاً بدانید که کدام کمپین ها، استراتژی های بازاریابی و کلمات کلیدی برای کسب و کار شما کار می کنند و کدام نه.

اگر این انگیزه کافی برای کاوش در تبلیغات اینترنتی برای شما نبود، یکی از مهمترین مزایای تبلیغات آنلاین مقرون به صرفه بودن و هزینه عملیاتی پایین آن است.

بر خلاف روش‌های قدیمی که در آن باید برای تبلیغ محصولات و خدمات خود هزینه گزافی بپردازید، تبلیغات آنلاین ارزان هستند زیرا سایت‌های خاصی به شما امکان می‌دهند تا وب‌سایت خود را به صورت رایگان تبلیغ کنید. ناگفته نماند که با کاهش استفاده از کاغذ، چاپ و هزینه پست به محیط زیست کمک خواهید کرد.

انواع تبلیغات اینترنتی

فرقی نمی‌کند شما یک متخصص باتجربه باشید یا تازه وارد بازی‌های تبلیغاتی آنلاین شده باشید و فقط نام تبلیغات تصویری، تبلیغات ویدیویی و تبلیغات چرخ فلکی را شنیده باشید، انواع مختلفی از تبلیغات آنلاین موجود است که به راحتی گم می‌شوید.

به منظور انتخاب بهترین فرمت تبلیغاتی برای اهداف و اهداف کمپین خود، اطمینان حاصل کنید که تبلیغ شما بازده سرمایه گذاری شما (ROI) را بهبود می بخشد، باید خود را با این چهار نوع اصلی تبلیغات آنلاین آشنا کنید:

تبلیغات رسانه های اجتماعی

با توجه به اینکه بیش از نیمی از مردم روی زمین از پلتفرم های اجتماعی استفاده می کنند، نمی توانید تبلیغات رسانه های اجتماعی را نادیده بگیرید. در واقع، هزینه تبلیغات در رسانه های اجتماعی قبلاً از تبلیغات چاپی پیشی گرفته و به عنوان سومین کانال تبلیغاتی بزرگ پس از جستجوی تلویزیونی و پولی رتبه بندی شده است.

با تبلیغ کسب‌وکار خود از طریق رسانه‌های اجتماعی، می‌توانید به مخاطبان خاصی در کانال‌های مختلف دسترسی پیدا کنید و آن‌ها را هدف قرار دهید، سرنخ‌ها و فروش‌ها را افزایش دهید و از انواع فرمت‌های تبلیغاتی استفاده کنید تا به بهترین نحو اهداف بازاریابی شما را برآورده کنند.

هنگام انتخاب بهترین قالب تبلیغات رسانه های اجتماعی، از خود بپرسید که مخاطبان هدف شما چه کسانی هستند و از کدام پلتفرم ها استفاده می کنند و همچنین ویژگی های اقدامی که می خواهید تبلیغ کنید. دانستن ویژگی‌ها و مزیت‌های مختلفی که هر استراتژی تبلیغات اجتماعی می‌تواند به شما ارائه دهد، به شما کمک می‌کند تا بفهمید پول خود را برای نتایج بهتر در کجا سرمایه‌گذاری کنید.

انواع سایت تبلیغات جدید
انواع سایت تبلیغات جدید

فیس بوک

با بیش از 2.7 میلیارد کاربر فعال ماهانه فیس بوک و بیش از 90 میلیون کسب و کار کوچک که از ابزارهای کسب و کار رایگان این پلتفرم استفاده می کنند، دسترسی به عموم مرتبط شما هرگز آسان تر نبوده است. با استفاده از ابزارهای هدف گذاری تبلیغات فیس بوک، می توانید به سه نوع مخاطب دسترسی پیدا کنید:

  • مخاطبان اصلی: این ابزار شما را قادر می سازد تا مخاطبان را بر اساس سن، علایق و جغرافیا تعریف کنید.
  • مخاطبان سفارشی: به شما کمک می کند دوباره با کاربرانی که قبلاً با کسب و کار شما درگیر بوده اند در تماس باشید.
  • مخاطبان مشابه: به شما امکان می دهد به افراد جدیدی دسترسی پیدا کنید که علایق آنها شبیه به علایق بهترین مشتریان شما است.

روش‌های مختلفی برای تبلیغات با استفاده از فیس‌بوک وجود دارد که رایج‌ترین آنها تبلیغات تصویری، ویدیویی، داستانی و اصلی است:

  • تبلیغات تصویری برای هدایت ترافیک به وب سایت شما و بهبود تبلیغات اینترنتی شما با اشتراک گذاری مجموعه ای از تصاویر عالی هستند.
  • تبلیغات ویدیویی بسیار محبوب هستند زیرا هم از نظر بصری جذاب هستند و هم برای نمایش محصول و برند شما عالی هستند.
  • تبلیغات داستانی یک راه حل تعاملی است که به شما امکان می دهد بین عکس و محتوای ویدیویی کوتاه ترکیب کنید.
  • تبلیغات سرنخ به شما این امکان را می دهد که اطلاعات سرنخ، خواه برای مشترکین خبرنامه، ثبت رویدادها، یا خدمات پیگیری بدون هدایت کاربران به خارج از پلت فرم فیس بوک، به دست آورید.

اینستاگرام

اینستاگرام کانال اجتماعی با دومین ROI بالا در بین بازاریابان است و مخصوصاً برای آن دسته از مخاطبان هدف بین سنین 18 تا 34 مناسب است.

شما می توانید از طریق حساب تجاری حرفه ای خود در اینستاگرام تبلیغ کنید، برای صفحه فیس بوک خود تبلیغات ایجاد کنید و تبلیغ کنید.

آنها را در هر دو کانال یا در هر دو کانال، یا ایجاد کمپین های سفارشی در مدیر تبلیغات فیس بوک که به طور خاص مخاطبان اینستاگرام شما را هدف قرار می دهد.

مانند فیس بوک، انواع تبلیغات اینستاگرام شامل تبلیغات تصویری، تبلیغات ویدیویی، تبلیغات داستانی و تبلیغات اصلی است. با این حال، نوآورانه ترین انواع تبلیغات در اینستاگرام در حال حاضر تبلیغات در کاوش و تبلیغات پست خرید هستند:

  • کاوش یک سطح کشف برای کاربرانی است که در جستجوی محتوای جدید و کاوش علایق خود هستند و به بازاریابان کمک می کند تا به مخاطبان جدیدی دست یابند.
  • تبلیغات پست خرید شامل یک برچسب محصول است و به شما این امکان را می‌دهد تا با افزایش پست‌های قابل خرید یا ایجاد آگهی از ابتدا در Ads Manager برای انعطاف‌پذیری خلاقانه‌تر، دسترسی محصولات خود را به حداکثر برسانید.

توییتر

روزانه بیش از 187 میلیون کاربر فعال جهانی در توییتر وجود دارد که آمارها نشان می‌دهد که 77 درصد از کاربران توییتر وقتی برندی را به توییت‌شان پاسخ می‌دهند، بیشتر قدردانی می‌کنند.

در حالی که تبلیغات دیجیتال در توییتر کمتر رایج است زیرا دسترسی ارگانیک هنوز شاخص اصلی عملکرد یک برند در شبکه است، تبلیغات همچنان می تواند به شما کمک کند تا به اهداف کسب و کار خود برسید، به خصوص اگر مخاطبان هدف شما بین 35 تا 65 سال سن داشته باشند.

بسیاری از شرکت‌های  B2B  و برندهای تجارت الکترونیک در ایجاد تبلیغات توییتر از طریق کمپین‌های اینفلوئنسر مارکتینگ موفق بوده‌اند . مطمئن باشید که می دانید پتانسیل کسب درآمد از تلاش های شما در شبکه اجتماعی احتمالا نتیجه خواهد داد، زیرا آمار نشان داده است که 40 درصد از کاربران بر اساس یک توییت حمایت شده خرید کرده اند.

می‌توانید مخاطب خاصی را در توییتر هدف قرار دهید و سپس از استراتژی تبلیغاتی خود در پینترست و اینستاگرام نیز استفاده کنید، یا به تبلیغات مکالمه‌ای روی بیاورید – که توییت‌هایی با دکمه‌های CTA هستند که هشتگ‌های خاصی را تبلیغ می‌کنند.

این نوع تبلیغات می تواند به شما کمک کند تبلیغات دهان به دهان یک رویداد آینده یا راه اندازی محصول را تقویت کنید، با این حال، باید با ارسال یک بلیط پشتیبانی در توییتر، درخواست دسترسی به این قالب تبلیغاتی را داشته باشید. برای نکات بیشتر، راهنمای کامل ما را در مورد نحوه استفاده از توییتر بررسی کنید.

انواع سایت تبلیغات جدید
انواع سایت تبلیغات جدید

لینکدین

لینکدین دومین پلتفرم محبوب رسانه های اجتماعی در میان بازاریابان  B2B  است که تنها پس از فیس بوک رتبه بندی می کند، و اگر می خواهید کسب و کار خود را تبلیغ کنید قطعاً مکان مناسبی است. قابلیت‌های هدف‌گیری منحصربه‌فرد آن به شما این امکان را می‌دهد تا کاربران را بر اساس معیارهایی که دیگر پلتفرم‌ها ارائه نمی‌دهند هدف قرار دهید: از جمله جمعیت‌شناسی منحصر به فرد، عنوان شغلی، عملکرد شغلی و صنعت.

تبلیغات پیامی لینکدین به شما امکان می‌دهد پیام‌های مستقیم و انفرادی را برای مخاطبان خود ارسال کنید تا بتوانید ثبت‌نام رویداد را به اشتراک بگذارید، یک محصول آزمایشی رایگان را تبلیغ کنید و موارد دیگر.

تبلیغات پیامی با ویژگی‌های تعاملی مانند فرم‌های Lead Gen که به شما کمک می‌کند به مخاطبان بسیار خاصی دسترسی پیدا کنید و تماس‌ها برای اقدام خودکار، به شما کمک می‌کند ترافیک وب‌سایت بیشتری را افزایش دهید و سرنخ‌های بیشتری ایجاد کنید.

انواع سایت تبلیغات جدید را معرفی کنید؟

انواع مختلفی از تبلیغات آنلاین یا تبلیغات اینترنتی وجود دارد که به طور دیگری شناخته می شود و دانستن اینکه از کجا شروع کنید می تواند دشوار باشد. برای کمک به شما، برخی از مهم ترین انواع تبلیغات آنلاین را برای شما برجسته کرده ایم:
تبلیغات رسانه های اجتماعی
1.بازاریابی محتوا
2.بازاریابی ایمیلی
3.SEM (تبلیغات موتور جستجو) – از جمله  PPC
4.تبلیغات نمایشی – از جمله تبلیغات بنری و هدف گذاری مجدد
5.تبلیغات موبایل

چگونه بازاریابی جزر و مدی می تواند از شما با تبلیغات آنلاین حمایت کند؟

اکنون تبلیغات آنلاین بخش بزرگی از بودجه کلی بازاریابی سالانه را تشکیل می دهد، بنابراین اهمیت آن را نباید نادیده گرفت. با این حال، مصرف کنندگان به طور فزاینده ای تحت تأثیر حواس پرتی ناخواسته تبلیغات آنلاین قرار می گیرند، بنابراین ضروری است که خیلی مزاحم نباشید.
تبلیغات آنلاین باید بر روی اهداف مورد نظر متمرکز شده و برای مخاطب محرک باشد. ما با کسب‌وکارها کار می‌کنیم تا تلاش‌های تبلیغات آنلاین آنها را به‌طور مؤثر برنامه‌ریزی کنیم تا به پیام برند حساس باشد و در عین حال بهترین بازده را ارائه دهد. ما با شما همکاری می کنیم تا بودجه خود را برنامه ریزی کنیم و به هماهنگی محتوا و همچنین نحوه و مکان انتشار آن کمک کنیم.

مزایای تبلیغات آنلاین را بنویسید؟

به عنوان رسانه پیشرو امروزی برای بازاریابی، شما مدیون کسب و کار آنلاین خود هستید که آنلاین باشد. در حالی که بازاریابی انبوه مانند اسپات های رادیویی و رسانه های چاپی می تواند در موفقیت کسب و کار شما تفاوت ایجاد کند، به شما این امکان را نمی دهد که مانند تبلیغات آنلاین رابطه شخصی با مصرف کنندگان بالقوه خود از سراسر جهان ایجاد کنید.
نه تنها می‌توانید به مخاطبان هدف خود در مقیاس جهانی دسترسی پیدا کنید و میلیون‌ها مشتری را قادر می‌سازید تا به کسب و کار شما دسترسی پیدا کنند، بلکه تبلیغات آنلاین نیز فوق‌العاده راحت و در دسترس است.
شما به راحتی می توانید اقلام فروش را به صورت آنلاین ردیابی کنید، اعلان ارسال کنید، استراتژی تعامل مخاطب هدفمند ایجاد کنید و کمپین های تبلیغاتی را بر اساس آن تنها با چند کلیک برنامه ریزی کنید.

13 دیدگاه برای “انواع سایت تبلیغات جدید

  1. مرضیه ثاقب علیزاده گفته:

    تبلیغات آنلاین در انواع سایت تبلیغات جدید هنر استفاده از اینترنت به عنوان رسانه ای برای رساندن پیام های بازاریابی به مخاطبان مشخص و مورد نظر است. این برای جذب ترافیک وب سایت و قرار گرفتن در معرض نام تجاری مفید است اما قبل از هر چیز، تبلیغات آنلاین به گونه ای طراحی شده است که مشتری هدف را متقاعد کند تا در یک اقدام خاص مانند خرید، شرکت کند. مقاله انواع سایت تبلیغات جدید بسیار عالی و جامع بود

  2. عباس گفته:

    در بین سایتهای تبلیغات جدید از نظر بنده تبلیغات در رسانه های اجتماعی بهترین گزینه می تواند باشد، چون این روز ها مردم بیشتر وقت آنلاین خود را در شبکه های اجتماعی سپری میکنند.

  3. امیرحسین گفته:

    انواع سایت های تبلیغات جدید در سطح اینترنت وجود دارد که میتوانند به کسب و کار ها کمک بسیاری بکنند. استفاده از روش تبلیغاتی بهینه نیز یک هنر و یک کار بسیار حرفه ای و ظريف میباشد

  4. مهدی غلامحسینی گفته:

    این مقاله انواع سایت تبلیغات جدید میتواند برای اینکه تصمیم گیری بهتری در تبلیغات داشته باشیم کمک بسیاری بکند

  5. Amin DehghanNejad گفته:

    فروش‌های اینترنتی از این طریق صورت گرفت و تعداد زیادی از این سایت‌ها به صورت حرفه‌ای مشغول به کار شدند و امکانات زیادی از جمله ثبت آگهی به صورت رایگان را در اختیار مردم قرار دادند.

  6. berlin گفته:

    انواع سایت تبلیغات جدید
    تبلیغات نمایشی زمانی است که تبلیغ شما که معمولاً از عکس‌ها، فیلم‌ها، گرافیک‌ها یا محتوای رسانه‌ای با مارک تجاری تشکیل شده را در رسانه خود یا در رسانه های دیگر به نمایش میزارید
    این روش از محبوبترین روش هاست

  7. متاورس آینده من گفته:

    انواع سایت تبلیغات جدید

    انواع مختلفی از تبلیغات آنلاین یا تبلیغات اینترنتی هست که به طور دیگری شناخته می شود و دانستن اینکه از کجا شروع کنید می تواند دشوار باشد. برای کمک به شما، برخی از مهم ترین انواع تبلیغات آنلاین را برای شما برجسته کرده ایم:

  8. سعید گفته:

    تبلیغات بومی، نوعی رسانه پولی، روشی هوشمندانه برای ایجاد آگهی است که از موضوع سایتی که در آن قرار داده شده است پیروی می کند، یعنی عمداً طوری طراحی شده است که شبیه رسانه ای باشد که در آن ظاهر می شود، و گاهی اوقات به عنوان آگهی تبلیغاتی از آن یاد می شود یا محتوای حمایت شده است

  9. Parham گفته:

    تبلیغات تصویری برای هدایت ترافیک به وب سایت شما و بهبود تبلیغات اینترنتی شما با اشتراک گذاری مجموعه ای از تصاویر عالی هستند.
    مطالب بسیار کامل و کار آمد بود

  10. Nazanin heshmati گفته:

    از جمله مزایای تبلیغات انلاین میتوان به همگانی بودن ان و محدود نبودن ان در یک شهر و در یک مکان اشاره کرد که باعث میشود مخاطبین ما از تمامی نقاط کشور جذب شوند و بتوان سطح خدمات دهی را تا حد زیادی گسترش داد

  11. زاجکانی گفته:

    بازاریابی محتوا در انواع سایت تبلیغات جدید یکی دیگر از راه های عالی برای دریافت نام تجاری و پیام در مقابل افراد مناسب است نکتهی کاملا آموزنده ای بود در مقاله انواع سایت تبلیغات جدید

    • Parham گفته:

      با این حال، سرمایه گذاری پول خود در تبلیغات آنلاین چالش های جدید خود را ایجاد می کند، زیرا شما با انواع مختلفی از تبلیغات و پلتفرم ها سر و کار خواهید داشت. با در نظر گرفتن این موضوع، ما یک راهنمای کامل و عمیق در مورد انواع مختلف تبلیغات و قالب‌های موجود در آنجا گردآوری کرده‌ایم تا به شما کمک کنیم یک استراتژی تبلیغات آنلاین قوی بسازید و بودجه خود را عاقلانه خرج کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *