ویژگی های سایت تبلیغات جدید

ویژگی های سایت تبلیغات جدید

به نظر می‌رسد زمان آن رسیده است که جدیدترین ویژگی های سایت تبلیغات جدید را در همه پلتفرم‌ها لمس کنیم که می‌توانند بر استراتژی بازاریابی دیجیتال شما تأثیر بگذارند

بررسی ویژگی های سایت تبلیغات جدید

در زیر، نکات برجسته را از کانال‌های جستجو و اجتماعی که محصولات ما در حال حاضر پشتیبانی می‌کنند و برخی از ویژگی‌های بالقوه تغییر پارادایم از دیگر پلتفرم‌های تبلیغات دیجیتال را نیز می‌بینید.

بهترین ویژگی های سایت تبلیغات جدید

در حالی که من دوست دارم بر روی برخی از ویژگی های هدف گذاری جدید که در Google Marketing Next امسال فاش شد تمرکز کنم، یک فیل بزرگ و براق در اتاق وجود دارد.

بنابراین، طبیعتاً، فهرست بهترین ویژگی‌های جدید تبلیغات آنلاین را با رابط کاربری AdWords به‌روز شده آغاز می‌کنم.

تجربه جدید  AdWords

در حالی که آخرین بیت ممکن است برای برخی تلقی کردن رابط کاربری جدید AdWords را به عنوان یکی از ویژگی های برتر دشوار کند (تا کنون)، من یکی از این افراد نیستم. براق بودن به تنهایی ارزش گفتگو را دارد، اما این موارد اضافی کوچک است چیزهایی که حتی در رابط کاربری فعلی موجود نیستند که باعث می‌شوند آب‌های من جاری شود.

مخاطبان درون بازار به جستجو می آیند

یکی از بزرگترین مزایای جستجو نسبت به شیوه های سنتی تبلیغات، توانایی تشخیص قصد است. اما در حالی که یک جستجوی تجاری مبتنی بر یک مکان شروع عالی است، همه تکرارهای «خرید نایک مردانه» برابر ایجاد نمی شوند.

به همین دلیل است که گوگل ویژگی مخاطبان درون بازار خود را برای جستجو گسترش داده است.

فرقی نمی‌کند SaaS می‌فروشید یا Subaru Foresters: توانایی افزایش دسترسی (و پیشنهادات) برای جستجوگرانی که سابقه جستجوی فعال محصول شما را دارند، برای کسب‌وکار شما یک موهبت است.

برنامه های افزودنی تبلیغاتی

ممکن است CTR مهمترین KPI شما نباشد، اما افزایش نرخ کلیک مشتریان احتمالی روی تبلیغات متنی شما به معنای فرصت بیشتری برای تحریک تبدیل است.

Enter Promotion Extensions، روشی که از طریق آن تبلیغ‌کنندگان می‌توانند یک برچسب قیمت برای محصولات خود را مستقیماً در SERP نشان دهند.

اگرچه این ممکن است برای شما تعجب برانگیز نباشد، تأثیری که افزونه‌های تبلیغاتی می‌توانند بر CTR داشته باشند، بسیار واقعی است.

از مارک (دوباره) برای انجام برخی تحلیل‌ها در مورد حساب‌های مشتری با دسترسی زودهنگام به برنامه‌های افزودنی تبلیغاتی در زمانی که در بتا بودند، فریاد بزنید.

هدف گذاری رویدادهای زندگی

هدف‌گذاری رویداد زندگی («رویدادهای» فعلی شامل فارغ‌التحصیلی، ازدواج و جابجایی) که به‌طور جدی در Google Marketing Next  معرفی شد، دید شما را در زمان مناسب در دستگاه مناسب افزایش می‌دهد.

دلیل آن در پودینگ است: بررسی کنید که چگونه شرکت فناوری تشک Purple از تبلیغات TrueView برای تقویت همزمان برند و قصد خرید خود استفاده کرد.

بهترین ویژگی های جدید فیس بوک و اینستاگرام

آیا فیسبوک و اینستاگرام یک پلتفرم هستند؟ از نظر فنی، نه اما آنها یک فاکتور مشترک دارند و این برای من کافی است.

به لطف ابزارهایی مانند Creative Hub که در دسامبر سال گذشته راه اندازی شد، تبلیغات در فیس بوک و اینستاگرام سرگرم کننده است.

در آن زمان، در حالی که می‌توانستید مدل‌های قاتل بسازید و تبلیغات عالی را به راحتی مشاهده کنید، آپلود وثیقه‌های فروش احتمالی‌تان دردسرساز بود.

تبلیغات ساختگی را مستقیماً از Creative Hub ارائه دهید

اگر قبلاً این بخش‌ها را مرور کرده باشید، احتمالاً می‌دانید که من کمی نسبت به Creative Hub فوق‌الذکر وسواس دارم.

اگر بخواهم همین تبلیغ را امروز بسازم ، قبل از رفتن به بازار ستاره و خرید مخلوط پنکیک گندم سیاه، می‌توانم آن Canvas (یا هر نوع تبلیغ دیگری) را مستقیماً در یک حساب تبلیغاتی آپلود کنم، آن را بخرم و آن را به صورت زنده پخش کنم. اکنون تنها چیزی که نیاز دارم چند درخت است.

تبلیغات استوری اینستاگرام

تبلیغات اینستاگرامی دیگر در مراحل ابتدایی خود قرار ندارند مانند نیترو منفجر شوند. در حالی که تبلیغات تصویری، ویدئویی و چرخ فلک همگی موثر هستند، اما کمی وانیلی هستند.

ویژگی های سایت تبلیغات جدید
ویژگی های سایت تبلیغات جدید

تبلیغات پیام رسان

خواه به دنبال ارائه تخفیف به مشتری بالقوه باشید یا صرفاً یک پیشنهاد جدید را تبلیغ کنید، تبلیغات مسنجر فیس بوک این فرصت را به شما می دهد تا یک تجربه شخصی و یک به یک ارائه دهید.

چه کسی را در تیم خود داشته باشید که عملکرد چت را مدیریت می کند یا به سادگی به پاسخ های آماده به سؤالات متداول تکیه می کنید، تبلیغات مسنجر فیس بوک به برند شما رونق می بخشد و می تواند به خوبی تجارت جدید را هدایت کند.

در حالی که این یک استراتژی است که بسیاری از بازاریابان در سطح سازمانی سال‌ها در وب‌سایت‌های خود به کار گرفته‌اند، استفاده از تبلیغات مبتنی بر چت در پلتفرم‌های اجتماعی کاملاً جدید است ( برای SMB‌هایی که به دنبال متمایز شدن از رقبا هستند عالی است.)

بهترین ویژگی های جدید  Bing

بینگ یک کانال عالی برای مشاغلی است که جمعیت‌های قدیمی‌تر و کمی ثروتمندتر را هدف قرار می‌دهند. میدونی چیه؟ واقعاً باید در اولویت باشد. برخی از ویژگی های قوی در دسترس بازاریابان وجود دارد که در AdWords نمی توانید آنها را دریافت کنید.

من با ناوا هاپکینز، طرفدار بینگ ساکن WordStream تماس گرفتم تا در مورد ویژگی تبلیغاتی مورد علاقه او در Bing که امسال منتشر شد، مطلع شوم.

سهم صدا (متریک رقابتی)

سهم نشان‌دادن یک مانیتور مهم سلامت حساب است که به شما امکان می‌دهد بدانید از مجموع نمایش‌های موجود چه تعداد نمایش دریافت می‌کنید.

دیگر هرگز نیازی به رفتن به برگه گزارش ها نخواهید داشت تا این اطلاعات ارزشمند را به دست آورید. اکنون سهم صدا بخشی از شبکه مدیریت است. هر زمان که سهم نمایش به کمتر از 80 درصد کاهش یابد، باید برای رتبه، بودجه، ارتباط، CTR  یا پیشنهاد عیب‌یابی کنید.

بهترین ویژگی های جدید اسنپ چت

با جدیت تمام، اپلیکیشن عفونی – جایی خواندم که کاربر معمولی اسنپ چت را 17 بار در روز باز می کند. اکنون یک دقیقه است که مورد علاقه برندهای بزرگ است. می دانید، کولا با تیم های بازاریابی ترکیب می شود که ارتش اسپارتی را کوچک جلوه می دهد.

اما در حدود یک ماه گذشته، نمی‌توانم به تاکوریای اطراف آپارتمانم بروم بدون اینکه شبح‌های ارواح دارای نشان‌واره تحت تأثیر قرار بگیرم.

مدیر تبلیغات خود خدمت

در ماه ژوئن، اسنپ با مدیر تبلیغات سلف سرویس آنها درهای خود را به روی SMB ها باز کرد . اگرچه لزوماً مسیر مستقیمی برای تبدیل نیست، تبلیغات اسنپ، ژئوفیلترها و لنزها رویای تب مدیران برند هستند.

مخاطبان اسنپ چت

آن ها همچنین بسیار ارزان هستند (به ویژه ژئوفیلترها، مشروط بر اینکه به دنبال هدف قرار دادن داخل پارک Fenway نباشید)

ناشر اسنپ چت

این یکی از مطبوعات داغ است (در 17 ژوئیه راه اندازی شد) اما نویدهای جدی دارد و بنابراین سزاوار جایگاهی در لیست است.

از آنجایی که رسانه‌ها به سمت محوریت ویدیو مهاجرت می‌کنند (فاکس اسپورت دیگر محتوای نوشته‌ای در وب‌سایت خود ندارد و به جای آن تصمیم می‌گیرد عکس‌های داغ خود را در دوربین ثبت کند). متأسفانه، اکثر SMB ها فاقد دانش فنی یا زمان کافی برای تولید محتوای ویدیویی با کیفیت بالا و مختص کانال خود هستند.

طبق این پست TechCrunch که انتشار هر دو گزینه سلف‌سرویس را برجسته می‌کند، «این ابزار مبتنی بر مرورگر دارایی‌های برند موجود را وارد می‌کند، ویدیوهای افقی را برای قالب عمودی کوتاه می‌کند، الگوهای تبلیغاتی ارائه‌شده توسط Snap را برای اهداف مختلف ارائه می‌دهد.

حرکت را به عکس‌های ثابت اضافه می‌کند. انواع مختلف تبلیغات را برای عملکرد آزمایش می کند و به تبلیغ کنندگان اجازه می دهد از طریق Ad Manager با یک کلیک خرید کنند.

با این حال، مهم‌تر از قابلیت‌های ویرایش و قالب‌بندی، این واقعیت است که Snap Publisher به شما امکان می‌دهد با دارایی‌های ویدیویی موجود کار کنید. به‌جای بازگشت به صفحه طراحی، می‌توانید به سادگی از تبلیغات ویدیویی موجود در یوتیوب و فیسبوک خود فاصله بیشتری بگیرید.

ویژگی های سایت تبلیغات جدید
ویژگی های سایت تبلیغات جدید

بهترین ویژگی های جدید  Pinterest

از نظر تاریخی (می دانید، از زمان آغاز به کار آن در سال 2010)، پینترست گوشه ای از اینترنت نبوده است که من زمان زیادی را در آن صرف کرده باشم.

در حالی که این مورد برای آلن، علاقه مندان به Bananagrams با بوربون باقی می ماند، آلن بازاریاب دیجیتال در سال 2017 آهنگ متفاوتی می خواند. چرا؟ خوب، برای اولین بار، من مقاله جالبی را خواندم که توسط Alaina Thompson از Hanapin در مورد تنوع رو به رشد جمعیت‌شناسی کاربران Pinterest نوشته شده بود.

پینترست در ماه ژانویه با فرمت‌های تبلیغاتی جدید به بازار آمد و از آن زمان سرعت آنها کم نشده است.

تبلیغات جستجوی پینترست

اگر محصولاتی را به جمعیتی می فروشید که پینترست را با فرکانس، با چرخه خرید طولانی، مرتب می کنند، پین های تبلیغاتی بی فایده است.

پس از همه، داده های پلتفرم نشان می دهد که کاربران تا سه ماه قبل از خرید، موارد را ذخیره می کنند. پین های تبلیغاتی به شما این امکان را می دهد که هنگام بیرون آمدن کارت اعتباری در ذهن خود بمانید.

اما این چیزی نیست که من تا به امروز به عنوان بهترین ویژگی سال مطرح کنم. این افتخار به پین ​​های تک ضربه ای می رسد.

مطمئناً مرتبط ماندن در طول یک چرخه خرید طولانی مهم است. اما اینکه بتوانید اکشن را مستقیماً از Pinterest به سایت خود هدایت کنید، یک تغییر بازی است. با این تبلیغات یک ضربه ای

بهترین ویژگی های جدید لینکدین

احتمالاً می‌دانید که من در مورد لینکدین چه احساسی دارم، اما در صورت نیاز به یک تجدید نظر سریع، این چیزی است که سال گذشته گفتم.

امسال لینکدین ویژگی جدیدی را ارائه کرد که این پلتفرم را قابل اجرا کرده است.

فرم های جذب سرنخ

تبلیغات برای جذب مخاطب در سال گذشته در فیس بوک بسیار محبوب بود. اوایل بهار امسال، آنها اولین حضور خود را در لینکدین انجام دادند.

بدیهی است که آن ها برای هر تبلیغ کننده مناسب نیستند و هنوز هم بسیار گران هستند، مگر این که واقعاً از آن پارامترهای هدف گیری خودداری کنید.

6  ویژگی های سایت تبلیغات جدید مهم

به دلایلی، به نظر می رسد طراحی وب سایت همیشه فرزند خوانده فراموش شده بازاریابی محتوا است.ما می‌بینیم که برندها برای ایجاد محتوای شگفت‌انگیز و توزیع آن در همه کانال‌های مناسب، بودجه‌های گزاف می‌دهند، فقط برای اینکه ترافیک آن‌ها را به وب‌سایتی برگردانند که از سال 1999 به‌روزرسانی نشده است.

حقیقت این است که شما می‌توانید بهترین محتوا را در جهان ایجاد کنید. اما اگر تجربه کاربری سایت شما افتضاح باشد، هیچ کس به شما فرصتی نمی دهد.

در حالی که روندهای زیادی در طراحی وب سایت وجود دارد و می رود، ما شش ویژگی کلیدی را که همه وب سایت های محتوا محور باید داشته باشند، شناسایی کرده ایم. این عناصر بسیار ساده هستند، اما بسیاری از سایت ها فاقد آنها هستند.

1. دسته‌ها را در بالای صفحه قرار دهید تا به بازدیدکنندگان نشان دهید در چه فضایی هستید

به اولین کاری که هنگام بازدید از یک سایت جدید انجام می دهید فکر کنید. آیا قسمت بالایی را اسکن می کنید تا ایده ای در مورد چه دسته بندی هایی داشته باشید؟ بقیه هم همینطور.

با نداشتن ناوبری طبقه بندی شده در نوار بالای خود، بازدیدکنندگان خود را وادار می کنید تا حدس بزنند که چه چیزی در وبلاگ شما پیدا خواهند کرد. با بیان واضح فضایی که در آن قرار دارید به آنها کمک کنید. هنگام نامگذاری اینها، حتماً از عبارات مختصر یا تک کلمات استفاده کنید و از اصطلاحات داخلی که هر کسی خارج از شرکت شما در درک آن مشکل دارد اجتناب کنید.

2. تصاویری را انتخاب کنید که معتبر باشند و زمینه را برای محتوا ایجاد کنند

من چند پست در مورد اهمیت تصویرسازی و تحقیر من از عکس های بد استوک نوشته ام، اما واقعا نمی توانم به اندازه کافی بر اهمیت این موضوع تاکید کنم. تصویرسازی لحن سایت شما را تعیین می کند.

ویژگی های سایت تبلیغات جدید
ویژگی های سایت تبلیغات جدید

در حالی که تصاویر شگفت انگیز می تواند مخاطب را مجذوب خود کند و آنها را به محتوای شما بکشاند، تصاویر بد می تواند آنها را به همان اندازه دفع کند. برای یافتن تصاویر واقع گرایانه و همچنین ایجاد زمینه برای مقاله ای که پشتیبانی می کنند، زمان بیشتری صرف کنید. به من اعتماد کنید، تفاوت ایجاد می کند.

3. تاریخ های منتشر شده را برای نشان دادن فراوانی درج کنید

بازاریابی محتوا به معنای انتشار مداوم محتوای با کیفیت است. تنها راه برای نشان دادن ثبات خود این است که تاریخ های منتشر شده را با محتوای خود بگنجانید.

ایراد رایجی که می شنویم این است: «اگر نتوانیم هر چند وقت یک بار که می خواهیم منتشر کنیم، چه؟ آیا هنوز باید تاریخ ها را درج کنیم؟» آره. اگر برند شما برای حفظ آهنگ ثابت تلاش می کند، بر تولید محتوای همیشه سبز تمرکز کنید که می توانید به اشتراک گذاری مجدد آن ادامه دهید.

مخاطبان شما محتوایی را تخفیف نمی‌دهند، زیرا اگر همچنان مرتبط باشد، چند ماه از عمر آن می‌گذرد. برخی از ناشران حتی از تبلیغ محتوای همیشه سبز با ویژگی های ویژه “از بایگانی” استقبال می کنند.

4. دکمه های اشتراک گذاری اشتراک گذاری اجتماعی را تشویق می کنند

اشتراک گذاری اجتماعی را می توان به عنوان توزیع رایگان کمیت کرد، بنابراین این ویژگی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. اگرچه ممکن است این یک اضافه ساده به نظر برسد، اما بسیاری از سایت ها این را اشتباه می کنند.

اول، دکمه های اشتراک گذاری اجتماعی شما باید رنگارنگ باشد. چشم‌های ما برای تشخیص این رنگ‌ها آموزش دیده‌اند، بنابراین با استتار کردن آن‌ها به صورت سیاه یا خاکستری، هیچ لطفی به خود نمی‌کنید. دوم، دعوت به اقدام اشتراک اجتماعی را به عنوان یک ویژگی چوب در کنار صفحه خود بگنجانید (مانند مثال بالا) یا چندین فراخوان اشتراک اجتماعی در سراسر مقاله داشته باشید.

سوم، اشتراک گذاری آن را با متن از پیش پر شده آسان کنید. این متن باید شامل نام مقاله، یک لینک فشرده یک @ منشن به دسته اجتماعی شما و در صورت امکان #هشتگ های مرتبط باشد. اگر مطمئن نیستید که چگونه این را پیکربندی کنید، ShareThis یک ابزار عالی است.

5. مقالات مرتبط یا “داستان های برتر” باعث افزایش تعامل و زمان در سایت می شود

داستان‌های مرتبط، مقاله‌های توصیه‌شده یا پست‌های برتر همه راه‌های مختلفی برای جمع‌آوری محتوای شما و بهبود تعامل هستند. بازدیدکنندگان خود را در سفر خریدار با قرار دادن قدم بعدی آنها در مقابل آنها راهنمایی کنید.

این توصیه‌ها بر اساس نحوه ساختاربندی پست‌های خود در باطن سیستم خود جمع‌آوری می‌شوند، بنابراین مطمئن شوید که همه چیز به درستی برچسب‌گذاری شده است.

6. تماس برای اقدام سنگین + اشتراک

در نهایت، اگر به دنبال ایجاد مکالمات هستید، شامل یک فراخوان قوی برای موفقیت بازاریابی محتوا بسیار مهم است. در مثال بالا، The Four Seasons احتمالا دانلود اپلیکیشن یا رزرو هتل را به عنوان معیار تبدیل در نظر گرفته است.

آن ها با فراخوانی دکمه «یافتن هتل» با رنگ قرمز و همچنین کادر پاپ آپ برنامه، کار بسیار خوبی در این زمینه انجام می دهند. یکی دیگر از تماس‌های معمولی بازاریابی محتوا این است که بازدیدکنندگان در یک خبرنامه مشترک شوند.

ویژگی های سایت تبلیغات جدید
ویژگی های سایت تبلیغات جدید

این از بازدیدکنندگان می خواهد که به شما دسترسی انحصاری به صندوق ورودی خود بدهند و دری را برای بازاریابی به روی آنها باز می کند. با قرار دادن این گزینه در مکان های متعدد و آشکار در سایت خود، این رفتار را تشویق کنید.

بهترین ویژگی های سایت تبلیغات جدید را بنویسید؟

در حالی که من دوست دارم بر روی برخی از ویژگی های هدف گذاری جدید که در Google Marketing Next امسال فاش شد تمرکز کنم، یک فیل بزرگ و براق در اتاق وجود دارد.
بنابراین، طبیعتاً، فهرست بهترین ویژگی‌های جدید تبلیغات آنلاین را با رابط کاربری AdWords به‌روز شده آغاز می‌کنم.

چگونه مخاطبان درون بازار به جستجو می آیند؟

یکی از بزرگترین مزایای جستجو نسبت به شیوه های سنتی تبلیغات، توانایی تشخیص قصد است. اما در حالی که یک جستجوی تجاری مبتنی بر یک مکان شروع عالی است، همه تکرارهای «خرید نایک مردانه» برابر ایجاد نمی شوند.
به همین دلیل است که گوگل ویژگی مخاطبان درون بازار خود را برای جستجو گسترش داده است.
فرقی نمی‌کند SaaS می‌فروشید یا Subaru Foresters: توانایی افزایش دسترسی (و پیشنهادات) برای جستجوگرانی که سابقه جستجوی فعال محصول شما را دارند، برای کسب‌وکار شما یک موهبت است.

بهترین ویژگی های جدید اسنپ چت چیست؟

با جدیت تمام، اپلیکیشن عفونی – جایی خواندم که کاربر معمولی اسنپ چت را 17 بار در روز باز می کند. اکنون یک دقیقه است که مورد علاقه برندهای بزرگ است. می دانید، کولا با تیم های بازاریابی ترکیب می شود که ارتش اسپارتی را کوچک جلوه می دهد.
اما در حدود یک ماه گذشته، نمی‌توانم به تاکوریای اطراف آپارتمانم بروم بدون اینکه شبح‌های ارواح دارای نشان‌واره تحت تأثیر قرار بگیرم.

8 دیدگاه برای “ویژگی های سایت تبلیغات جدید

  1. امیرحسین گفته:

    سایت هایی که دارای مدیریت عالی و احترام به نظرات مشتریان و همینطور رسیدگی هرچه سریعتر به امور مشتریان هستند دارای بهترین ویژگی سایت تبلیغات جدید هستند و میتوانند رقابت بهتری و خدمات بهتری را به مشتریان عرضه نمایند

    • Parham گفته:

      دیگر هرگز نیازی به رفتن به برگه گزارش ها نخواهید داشت تا این اطلاعات ارزشمند را به دست آورید. اکنون سهم صدا بخشی از شبکه مدیریت است. هر زمان که سهم نمایش به کمتر از 80 درصد کاهش یابد، باید برای رتبه، بودجه، ارتباط، CTR یا پیشنهاد عیب‌یابی کنید.
      مطالب بسیار کامل بود

  2. عباس گفته:

    از نظر بنده در بین ویژگی های سایت تبلیغات جدید رابط کاربری سایت بسیار در نحوه برخورد یا تعامل مشتری با سایت یک کسب و کار را دارد.

  3. berlin گفته:

    ویژگی های سایت تبلیغات جدید
    به دلایلی، به نظر می رسد طراحی وب سایت همیشه فرزند خوانده فراموش شده بازاریابی محتوا است.ما می‌بینیم که برندها برای ایجاد محتوای شگفت‌انگیز و توزیع آن در همه کانال‌های مناسب، بودجه‌های گزاف می‌دهند، فقط برای اینکه ترافیک آن‌ها را به وب‌سایتی برگردانند که از سال ۱۹۹۹ به‌روزرسانی نشده است.

  4. سعید گفته:

    هدف‌گذاری رویداد زندگی («رویدادهای» فعلی شامل فارغ‌التحصیلی، ازدواج و جابجایی) که به‌طور جدی در Google Marketing Next معرفی شد، دید شما را در زمان مناسب در دستگاه مناسب افزایش می‌دهد.

  5. مرضیه ثاقب علیزاده گفته:

    اشتراک گذاری اجتماعی را می توان به عنوان توزیع رایگان کمیت کرد، بنابراین این ویژگی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. اگرچه ممکن است این یک اضافه ساده به نظر برسد، اما بسیاری از سایت ها این را اشتباه می کنند.

    اول، دکمه های اشتراک گذاری اجتماعی شما باید رنگارنگ باشد. چشم‌های ما برای تشخیص این رنگ‌ها آموزش دیده‌اند، بنابراین با استتار کردن آن‌ها به صورت سیاه یا خاکستری، هیچ لطفی به خود نمی‌کنید. دوم، دعوت به اقدام اشتراک اجتماعی را به عنوان یک ویژگی چوب در کنار صفحه خود بگنجانید (مانند مثال بالا) یا چندین فراخوان اشتراک اجتماعی در سراسر مقاله داشته باشید بسیار عالی و مقاله مفیدی بود.

  6. متاورس آینده من گفته:

    به نظر می‌رسد که جدیدترین ویژگی های سایت تبلیغات جدید را در همه پلتفرم‌ها که می‌توانند بر استراتژی بازاریابی دیجیتال شما تأثیر بگذارند و شاهد رشد کسب کار شما شوند که در این مقاله به خوبی توصیف شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *