سایت تبلیغات جدید هدفمند

سایت تبلیغات جدید هدفمند

برای جلب توجه مخاطبان، تبلیغ‌کنندگان با به خاطر سپردن مطالبی که آنلاین می‌خوانیم و می‌خریم، با عادت‌های مشاهده دیجیتال مخاطبان سازگار شده‌اند. سپس از این اطلاعات برای فروش چیزهایی که فکر می‌کنند مخاطبان دوست دارند استفاده می‌کنند. اگرچه ممکن است عجیب به نظر برسد، این عمل که سایت تبلیغات جدید هدفمند نامیده می شود، بسیار رایج شده است

اهمیت سایت تبلیغات جدید هدفمند

سایت تبلیغات جدید هدفمند شکلی از تبلیغات آنلاین است که بر ویژگی ها، علایق و ترجیحات مصرف کننده تمرکز دارد. تبلیغ‌کنندگان این اطلاعات را با ردیابی فعالیت شما در اینترنت کشف می کنند.

سایت تبلیغات جدید هدفمند چگونه کار می کند؟

یکی از رایج ترین روش ها در اینجا آمده است. فرض کنید به آمازون می روید تا به دنبال یک سی دی جدید پل مک کارتنی بگردید. به منظور پیگیری بازدید شما، آمازون فایلی به نام کوکی در رایانه شما ایجاد می کند.

بعداً، وقتی در حال خواندن مقاله‌ای در Slate هستید، تبلیغات خودکار این کوکی را می‌خوانند و برای موارد مرتبط با بازدید از آمازون شما، مانند سایر آلبوم‌های پل مک‌کارتنی یا تی‌شرت‌های بیتلز، تبلیغات ایجاد می‌کنند.

خوبی در مورد تبلیغات هدفمند این است که شما تبلیغات محصولاتی را که واقعاً می خواهید مشاهده خواهید کرد. با این حال، این سیستم کامل نیست.

حتی اگر فقط یک بار از یک صفحه بازدید کنید، ممکن است برای مدتی طولانی تبلیغات آن محصول خاص را ببینید. برای مثال، ممکن است مدت‌ها پس از زایمان، تبلیغات لباس بارداری را دریافت کنید.

به غیر از کوکی‌ها، تبلیغ‌کنندگان به روش‌های دیگری مانند بررسی سابقه موتور جستجو و یافتن اطلاعات شخصی شما در رسانه‌های اجتماعی نیز درباره شما اطلاعات می‌گیرند.

آیا این تجاوز به حریم خصوصی نیست؟

تبلیغات هدفمند می تواند به عنوان تجاوز به حریم خصوصی تلقی شود. با این حال، به یاد داشته باشید که تمام اطلاعاتی که به اینترنت ارسال می کنید قابل ردیابی هستند، چه درخواست های موتورهای جستجو، به روز رسانی رسانه های اجتماعی یا وب سایت هایی که بازدید می کنید.

اگر قابل پیگیری باشد، ممکن است این اطلاعات در قالب یک تبلیغ هدفمند به شما بازگردد. هرچه تبلیغ‌کنندگان بیشتر در مورد شما بدانند، بیشتر در مورد عادت‌های خرید شما فکر می‌کنند.

سن، جنسیت، درآمد، وضعیت رابطه: اگر تبلیغ‌کنندگان بتوانند چیزی را به شما بفروشند، هر آنچه را که می‌توانند دریافت کنند، می‌گیرند.

آیا این تبلیغات می توانند مخاطبان را در دستگاه های مختلف دنبال کنند؟

بله؛ اگر در حال خرید چکمه‌های کاری در لپ‌تاپ خود هستید، می‌توانید تبلیغات هدفمند برای چکمه‌های کاری را در تلفن هوشمند خود دریافت کنید، حتی اگر هرگز در دستگاه برای چکمه‌ها جستجو نکرده‌اید.

اکنون تبلیغ‌کنندگان می‌توانند با تجزیه و تحلیل موقعیت مکانی، عادات مرور، و انواع سایت‌هایی که وارد آنها می‌شوید، مانند فیس‌بوک یا گوگل، حدس بزنند که شما چه کسی هستید.

تبلیغ‌کنندگانی که این داده‌ها را جمع‌آوری و استفاده می‌کنند ادعا می‌کنند که اطلاعات شخصی حساس را در پرونده نگه نمی‌دارند، اما تشخیص اینکه دقیقاً چه چیزی این تبلیغ‌کنندگان کلان داده می‌دانند دشوار است.

متأسفانه، این نوع جمع‌آوری داده‌ها در حال تبدیل شدن به یک هنجار است و در حال حاضر هیچ مقرراتی علیه آن وجود ندارد، به این معنی که احتمالاً برای سال‌ها وجود خواهد داشت. خوشبختانه، چند کار وجود دارد که می توانید برای مقابله با تبلیغات انجام دهید.

چگونه می توانم این تبلیغات را متوقف کنم؟

اول، یک قانون کلی خوب برای مرور آنلاین است. فرض کنید هیچ کاری که آنلاین انجام می دهید خصوصی نیست.

در مرحله بعد، اگر به سادگی می خواهید تبلیغات را متوقف کنید، یک مسدودکننده تبلیغات را برای مرورگر وب خود دانلود کنید، که باید از شر بسیاری از آنها خلاص شود. برای جلوگیری از ردیابی اطلاعات شما توسط تبلیغ کنندگان، چند گزینه دارید:

سایت تبلیغات جدید هدفمند
سایت تبلیغات جدید هدفمند
  • به تنظیمات حریم خصوصی مرورگر وب خود بروید، سپس کوکی های خود را حذف کنید و از وب سایت ها بخواهید که شما را ردیابی نکنند.
  • از یک سایت انصراف مانند درباره تبلیغات دیدن کنید و از آژانس های تبلیغاتی شرکت کننده درخواست کنید که ردیابی اطلاعات شما را متوقف کنند. در حالی که تبلیغات هدفمند را به طور کامل حذف نمی کند، آنها را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.
  • حجم اطلاعاتی را که در رسانه های اجتماعی به اشتراک می گذارید کاهش دهید ، به تبلیغ کنندگان اجازه دهید کمتر در مورد شما بیاموزند.

همچنین، همه مرورگرهای وب دارای یک حالت مرور خصوصی هستند که سابقه یا کوکی های شما را ضبط نمی کند. با این حال، این حالت از تبلیغات هدفمند جلوگیری نمی‌کند، زیرا تبلیغ‌کنندگان همچنان می‌توانند شما را از راه‌های دیگری مانند تاریخچه موتور جستجو و اطلاعات رسانه‌های اجتماعی ردیابی کنند.

تبلیغات آنلاین به این زودی ها از بین نمی روند و تبلیغات هدفمند گواه این است که تبلیغات با تغییر سلیقه و عادات مصرف کنندگان سازگار شده است. اکنون که فهمیدید تبلیغ‌کنندگان چگونه درباره شما و فعالیت آنلاین شما می‌آموزند، تبلیغات هدفمند دیگر نباید شما را شگفت‌زده کند.

محتوای حمایت شده در سایت تبلیغات جدید هدفمند چیست؟

بیشتر تبلیغات به راحتی قابل تشخیص هستند. مردم با دیدن آنها به سرعت آنها را تشخیص می دهند و به احتمال زیاد آنها را بدون فکر دوم تنظیم می کنند.

با این حال، محتوای حمایت‌شده آنقدر با محیط اطراف خود ترکیب می‌شود که اگر به دقت نگاه نکنید، ممکن است هرگز متوجه نشوید که به یک تبلیغ نگاه می‌کنید.

محتوای حمایت‌شده تبلیغاتی برای یک محصول، خدمات یا نام تجاری است که به‌عنوان یک مقاله یا ویدیوی خبری بی‌طرف ارائه می‌شود.

محتوای حمایت شده کجا یافت می شود؟

محتوای حمایت شده به صورت آنلاین گسترده شده است ، از BuzzFeed و Huffington Post گرفته تا The Wall Street Journal  و The New York Times. همچنین در رسانه های اجتماعی از جمله فیسبوک، توییتر و لینکدین رایج است.

نگرانی این است که محتوای حمایت شده آنقدر در ترکیب شدن با محیط اطراف خود مؤثر است که بسیاری از مردم نمی توانند تفاوت بین محتوای حمایت شده و محتوای عینی واقعی را تشخیص دهند.

بر اساس یک مطالعه در بریتانیا، تنها 31 درصد از نوجوانان 12 تا 15 ساله می‌توانند تبلیغات موجود در نتایج جستجوی گوگل را شناسایی کنند، در حالی که مطالعه دیگری در ایالات متحده نشان داد که بیش از 80 درصد از دانش‌آموزان دبیرستانی و کالج نمی‌توانستند این تبلیغات را تشخیص دهند.

چگونه می توانم محتوای حمایت شده را شناسایی کنم؟

خط فرعی یک مقاله یا توضیحات یک ویدیو را بررسی کنید و به دنبال زبانی بگردید که نشان دهد محتوا برای آن پول پرداخت شده است. سایت‌های مستقر در ایالات متحده باید در صورتی که برای محتوا توسط شرکتی خارجی پرداخت شده است، اعلامیه‌ای اضافه کنند.

با این حال، ممکن است به روشی عجیب بیان شود، مانند پست پولی ، محتوایی از… یا ناشر برند. این اعلان همچنین ممکن است در داخل مقاله پنهان شده باشد یا در چاپ ریز قرار داده شود.

محتوای حمایت‌شده لزوماً بد نیست، اما باید بدانید زمانی که چیزی را می‌خوانید که ممکن است در مورد اهداف آن کاملاً واضح نباشد. تا زمانی که به یاد داشته باشید که به جزئیات دقت کنید، باید خوب باشید.

چت بات در سایت تبلیغات جدید هدفمند چیست؟

پیام رسانی در سال های اخیر به یکی از محبوب ترین وسایل ارتباطی تبدیل شده است. چه پیام‌های متنی و چه برنامه‌های پیام‌رسان، بسیاری از مردم ترجیح می‌دهند با دیگران صحبت کنند.

به دلیل این افزایش محبوبیت، بسیاری از مشاغل و سازمان ها شروع به توسعه و سرمایه گذاری در سرویسی به نام ربات های گفتگو کرده اند.

چت بات ها برنامه های رایانه ای هستند که شما از طریق رابط چت با آنها تعامل دارید . استفاده از چت بات به سادگی مکالمه با آن است. شما می توانید از آن سوال بپرسید یا به او دستور دهید و او به شما پاسخ می دهد و اقدامات شما را انجام می دهد.

ربات‌های چت را می‌توان در هر تعداد برنامه چت، از جمله فیس‌بوک مسنجر، برنامه پیام‌رسانی متنی تلفن شما و بسیاری از برنامه‌های دیگر اجرا کرد.

سایت تبلیغات جدید هدفمند
سایت تبلیغات جدید هدفمند

چت بات ها چگونه کار می کنند؟

در حال حاضر دو نوع چت ربات وجود دارد: آنهایی که بر اساس مجموعه ای از قوانین کار می کنند و آنهایی که با هوش مصنوعی کار می کنند.

چت بات های مبتنی بر قوانین نسبتاً محدود هستند. آنها از شما می خواهند که از دستورات و عبارات خاصی استفاده کنید تا آنها را وادار به انجام آنچه می خواهید کنید.

آنها همچنین به همان اندازه باهوش هستند که برنامه ریزی شده اند. آنها باید توسط سازندگان خود به روز شوند تا عملکرد خود را بهبود بخشند.

از سوی دیگر، ربات‌های چت با استفاده از هوش مصنوعی می‌توانند زبان را درک کنند . این بدان معناست که شما مجبور نیستید از کلمات یا عبارات خاصی استفاده کنید.

شما می توانید بیشتر به صورت مکالمه تایپ کنید، مانند کاری که با یک شخص واقعی انجام می دهید. این چت‌بات‌ها هر چه بیشتر با شما صحبت کنند هوشمندتر می‌شوند و از هر مکالمه یاد می‌گیرند.

با چت بات چه کنم؟

چت بات ها انواع و اقسام کاربردها را دارند، از سرگرمی گرفته تا آموزش و تجارت. برخی می توانند آب و هوا را به شما بگویند، برخی دیگر نصیحت می کنند، و برخی صرفاً دوستی را برای صحبت با او فراهم می کنند.

بسیاری از کسب و کارها برای کمک به مشتریان در خرید آنلاین ، چت ربات های خود را توسعه داده اند . به عنوان مثال، به جای رفتن به وب سایت یک شرکت و جستجو در نتایج برای یافتن آنچه می خواهید، می توانید به سادگی از یک چت بات بخواهید که یک مورد خاص را توصیه کند.

شما حتی می توانید جزئیات مورد نظر خود را همانطور که در مثال زیر مشاهده می کنید، اضافه کنید. سپس ربات چت پیشنهادی را به همراه گزینه خرید آن ارائه می دهد.

کسب‌وکارها علاوه بر کمک به خرید، از چت‌بات‌ها برای خدمات مشتریان استفاده می‌کنند. وقتی سوالی دارید، می‌توانید با یکی صحبت کنید تا مشکلتان را حل کنید.

از آنجایی که این فناوری هنوز در مراحل اولیه خود است، این چت بات ها معمولاً فقط می توانند درخواست های ساده ای مانند سفارش من کجاست؟ یا هزینه ارسال چقدر است؟ اگر یک ربات چت نتواند به یکی از سؤالات شما پاسخ دهد، می تواند مکالمه را به نماینده انسانی منتقل کند.

این مورد را امتحان کنید

در زیر پیوندهایی به چند ربات چت وجود دارد که می توانید سعی کنید با آن ها صحبت کنید. به سادگی روی پیوند کلیک کنید، سپس برنامه مورد نظر برای باز کردن ربات را انتخاب کنید، که باید در ستون سمت چپ قرار گیرد.

هنگامی که ربات چت در برنامه مربوطه خود باز شد، به سادگی یک پیام برای شروع استفاده از آن ارسال کنید.

  • Poncho: یک ربات چت آب و هوا برای Facebook Messenger، Kik  و Slack در دسترس است.
  • Jarvis: یک ربات چت یادآوری که برای فیسبوک مسنجر در دسترس است.
  • Mitsuku: یک ربات چت واقعی برای زمانی که می خواهید کسی با او صحبت کنید. برای Kik و Skype موجود است.

منابع دیگر

همانطور که محبوبیت چت بات ها همچنان در حال افزایش است، بیشتر و بیشتر در حال توسعه و انتشار هستند. در زیر منابعی برای کمک به شما در یافتن ربات‌های گفتگو و کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن ها آورده شده است.

  • botlist: یک فروشگاه اپلیکیشن مخصوص ربات ها که بر اساس دسته و پلتفرم سازماندهی شده است.
  • Chatbots magazine: وب سایتی که به طور مرتب مقالاتی در مورد چت بات ها و پیشرفت های آنها ارسال می کند.

تامین مالی جمعی در سایت تبلیغات جدید هدفمند چیست؟

چندی پیش، اگر برای یک سرمایه گذاری تجاری، پروژه خلاقانه یا هدف شخصی به پول نیاز داشتید، باید از بانک یا موسسه دیگری وام دریافت می کردید. اما به لطف محبوبیت اخیر تامین مالی جمعی، اکنون گزینه های مالی بیشتری دارید.

Crowdfunding  فرآیند جمع آوری مقادیر اندک پول از تعداد زیادی از افراد به منظور تأمین مالی یک پروژه یا سرمایه گذاری است. امروزه معمولاً به صورت آنلاین انجام می شود.

سایت تبلیغات جدید هدفمند
سایت تبلیغات جدید هدفمند

تامین مالی چگونه کار می کند؟

فرض کنید می خواهید برای تولید کتابی در مورد کنسرت های راک پول جمع آوری کنید. شما یک کمپین جمع آوری کمک مالی با یک وب سایت تامین مالی جمعی ایجاد می کنید، به این امید که 20000 دلار جمع آوری کنید.

شما اخبار مربوط به کمپین خود را در رسانه های اجتماعی پخش می کنید و از همه می خواهید که از شما حمایت کنند و برای جمع آوری پول برای کتاب شما کمک کنند.

سپس مردم تعهد مالی خود را می دهند. بسته به میزان تعهد آنها، به نوعی به آنها جایزه می دهید، مانند کارت پستال امضا شده یا نسخه ویژه کتاب تمام شده.

در پایان کمپین، سایت میزبان کمپین درصدی از پرداخت را دریافت می کند که در مجموع حدود 8٪ است در حالی که شما بقیه را دریافت می کنید.

بزرگترین سایت های تامین مالی جمعی کدامند؟

ما سه سایت محبوب تامین مالی جمعی را در زیر فهرست کرده ایم. هر کدام فوکوس و سبک پرداخت متفاوتی دارند.

  • Kickstarter بزرگترین سایت تامین مالی جمعی است و به سمت آن طراحی شده است پروژه های خلاقانه ، از جمله فیلم، بازی، موسیقی، و تئاتر، و همچنین اختراعات و ابزار . سبک پرداخت Kickstarter همه یا هیچ است، به این معنی که کمپین شما حداکثر 60 روز فرصت دارد تا به هدف مالی خود دست یابد. اگر در مهلت مقرر به هدف خود نرسیدید، کمپین چیزی دریافت نمی کند و تمام تعهدات برگردانده می شود.
  • Indiegogo علاوه بر ایده های خلاقانه، بر پروژه های کارآفرینی نیز تمرکز دارد. مزیت بزرگ آن نسبت به Kickstarter این است که Indiegogo به شما امکان می‌دهد نحوه پرداخت را انتخاب کنید : همه یا هیچ، یا یک پرداخت انعطاف‌پذیر که به شما امکان می‌دهد حتی اگر به هدف خود نرسیدید، پول نقد کنید. با این حال، این بدان معناست که شما همچنان باید به هر پاداشی که به حامیان خود قول داده اید، علیرغم میزان دریافتی خود، عمل کنید.
  • GoFundMe بر روی رویدادهای زندگی، درمان‌های پزشکی و دلایل شخصی‌تر تمرکز دارد. در حالی که شما می توانید یک هدف مالی تعیین کنید، برای دریافت پرداخت نیازی به رسیدن به هدف ندارید. نیازی به مهلت ندارد، به این معنی که کمپین شما می تواند به دریافت تعهدات ادامه دهد تا زمانی که تصمیم به توقف آن بگیرید. GoFundMe همچنین به دلیل ماهیت کمپین‌ها، کمتر به حامیان جوایزی ارائه می‌کند.

چرا تامین مالی جمعی محبوب است؟

در اصل، اگر ایده ای دارید، می توانید آن را سرمایه گذاری کنید. سرمایه‌گذاری جمعی به یک ایده خوب اجازه می‌دهد تا مخاطبی پیدا کند، صرف نظر از اینکه سازنده کمپین چقدر شناخته شده است. همچنین به مخاطبان اجازه می دهد از طریق به روز رسانی در مورد توسعه، نقاط عطف تولید و موارد دیگر با سازندگان کمپین ارتباط برقرار کنند.

کمپین های تامین مالی جمعی به دنبال طیف گسترده ای از مشارکت ها هستند. برخی از کمپین ها چیزها را کوچک نگه می دارند و کمتر از 100 دلار درخواست می کنند، در حالی که برخی دیگر مبالغ هنگفتی تولید می کنند و میلیون ها و میلیون ها درآمد کسب می کنند.

آیا کسی می تواند یک کمپین سرمایه گذاری جمعی راه اندازی کند؟

آره! افراد، خانواده ها، گروه های کوچک و حتی شرکت های بزرگتر از آن به عنوان منبع مالی، بازار آزمایشی یا فرصت تبلیغاتی استفاده می کنند. نوازندگان از آن برای تامین بودجه ساخت آلبوم ها استفاده می کنند.

خانواده ها برای قبض های پزشکی کمک می خواهند. شرکت های نوپا از آن برای افزایش علاقه به یک نمونه اولیه امیدوارکننده استفاده می کنند.

شما می توانید یک کمپین تامین مالی جمعی نیز راه اندازی کنید. اگر محصول، ایده یا هدفی دارید که می خواهید برای آن پول جمع آوری کنید، برای شروع به یکی از سایت هایی که در بالا ذکر کردیم مراجعه کنید.

سایت تبلیغات جدید هدفمند
سایت تبلیغات جدید هدفمند

برای تعهد به چه چیزهایی نیاز دارم؟

تنها چیزی که برای تعهد نیاز دارید یک کارت اعتباری و یک حساب کاربری در سایتی است که قرار است از طریق آن تعهد دهید. هیچ یک از سایت‌های ذکر شده در بالا هنگام تعهد هزینه اضافی دریافت نمی‌کنند. همچنین، همه این سایت ها امن و رمزگذاری شده هستند و اطلاعات کارت اعتباری شما را ایمن نگه می دارند.

به یاد داشته باشید، تعهد به یک کمپین مانند خرید چیزی در یک فروشگاه نیست. محصول یا خدماتی که برای آن متعهد هستید هنوز به شکل نهایی وجود ندارد. با دادن پول کمپین، به سازنده اعتماد می کنید تا به وعده هایش عمل کند.

همچنین به خاطر داشته باشید که هر زمان که به یک کمپین تامین مالی جمعی پول می دهید، سرمایه گذار نیستید . شما حق دریافت هیچ نوع بازپرداخت مالی یا سود سهام ندارید.

شما اساساً این پول را به سازنده اهدا می‌کنید، و تنها بازدهی شما پاداشی است که وعده داده شده بود و رضایتی که به کمپین کمک کرده‌اید.

آیا برای تامین مالی جمعی مشکلی وجود دارد؟

تامین مالی جمعی یک سیستم کامل نیست. برای مثال، هیچ تضمینی وجود ندارد که سازندگان به وعده‌های کمپین خود عمل کنند.

برخی از سازندگان ممکن است برای مدت طولانی ساکت بمانند و حامیان کمپین خود را متعجب کنند که آیا رها شده‌اند. گاهی اوقات، سازندگان به دلیل بی تجربگی یا برنامه ریزی ضعیف نمی توانند کمپین خود را تکمیل کنند.

حتي سرقت صريح تعهدات نيز محتمل است. یک خالق می تواند هزاران دلار به دست آورد، سپس با پول فرار کند و هرگز به وعده های کمپین عمل نکند.

برای سال‌ها، برای مجازات افرادی که از حسن نیت جامعه سرمایه‌گذاری جمعی سوءاستفاده می‌کردند، کاری انجام نمی‌شد. خوشبختانه، همه چیز در حال تغییر است.

Kickstarter اکنون به دنبال کمپین‌های غیر صادقانه است و دولت فدرال شروع به محاکمه کلاهبرداران کرده است و آنها را مجبور به بازپرداخت تعهدات و پرداخت جریمه‌های سنگین می‌کند.

اما علی‌رغم پیشرفت‌هایی که در اجرای وعده‌های تبلیغاتی صورت گرفته است، پرداخت پول از طریق تأمین مالی جمعی همچنان خطراتی را به همراه دارد.

برای جلوگیری از فریب خوردن چه کنم؟

ممکن است با کمپینی مواجه شوید که توجه شما را جلب کند، اما باید چند لحظه قبل از اینکه متعهد شوید این سوالات را از خود بپرسید:

  • آیا طرح تجاری دقیقی وجود دارد که چگونه کمپین به اهداف خود دست می یابد؟ آیا توضیح واضحی در مورد اینکه با پول تعهد شده چه می شود وجود دارد؟
  • اهداف کمپین هستند غیر واقعیخیلی خوبه که درست باشه یا مشکوک؟ برای مثال، هیچ کس برای درست کردن یک شام تاکو به صدها دلار نیاز ندارد. اگر چیزی شبیه یا غیر قابل باور به نظر می رسد، مراقب باشید.
  • مواد تبلیغاتی در کمپین استتاثير گذار؟ اگر ویدیو نامشخص است یا کمپین ضعیف نوشته شده است، آن را به عنوان یک علامت هشدار در نظر بگیرید.
  • آیا سازندگان کمپین شهرت خوبی دارند ؟ بررسی کنید که آیا آنها کارهای قبلی آنلاین دارند یا وب‌سایتی که می‌توانید از آن بازدید کنید. اگر آنها سابقه ارائه نکردن کیفیت یا عدم ارتباط با حامیان خود را دارند، قبل از تعهد مراقب باشید.
سایت تبلیغات جدید هدفمند
سایت تبلیغات جدید هدفمند

اگر سوالی دارید، مستقیماً از سازنده بپرسید. هر سایت دارای یک فرم تماس در صفحه کمپین است که می توانید برای ارتباط با آن استفاده کنید.

سرمایه‌گذاری جمعی می‌تواند به فرصت‌های فراوانی منجر شود، چه از یک کمپین ارزشمند حمایت کنید یا یک کمپین از خود را اجرا کنید.

فقط به یاد داشته باشید که مراقب باشید و سؤالات خود را بپرسید، در این صورت شبکه گسترده ای از ایده ها، پروژه ها و عوامل با کیفیت را پیدا خواهید کرد که مشتاق کمک هستند.

اهمیت سایت تبلیغات جدید هدفمند را بنویسید؟

سایت تبلیغات جدید هدفمند شکلی از تبلیغات آنلاین است که بر ویژگی ها، علایق و ترجیحات مصرف کننده تمرکز دارد. تبلیغ‌کنندگان این اطلاعات را با ردیابی فعالیت شما در اینترنت کشف می کنند.

محتوای حمایت شده در سایت تبلیغات جدید هدفمند چیست؟

بیشتر تبلیغات به راحتی قابل تشخیص هستند. مردم با دیدن آنها به سرعت آنها را تشخیص می دهند و به احتمال زیاد آنها را بدون فکر دوم تنظیم می کنند.
با این حال، محتوای حمایت‌شده آنقدر با محیط اطراف خود ترکیب می‌شود که اگر به دقت نگاه نکنید، ممکن است هرگز متوجه نشوید که به یک تبلیغ نگاه می‌کنید.
محتوای حمایت‌شده تبلیغاتی برای یک محصول، خدمات یا نام تجاری است که به‌عنوان یک مقاله یا ویدیوی خبری بی‌طرف ارائه می‌شود.

تامین مالی جمعی در سایت تبلیغات جدید هدفمند چیست؟

چندی پیش، اگر برای یک سرمایه گذاری تجاری، پروژه خلاقانه یا هدف شخصی به پول نیاز داشتید، باید از بانک یا موسسه دیگری وام دریافت می کردید. اما به لطف محبوبیت اخیر تامین مالی جمعی، اکنون گزینه های مالی بیشتری دارید.
Crowdfunding  فرآیند جمع آوری مقادیر اندک پول از تعداد زیادی از افراد به منظور تأمین مالی یک پروژه یا سرمایه گذاری است. امروزه معمولاً به صورت آنلاین انجام می شود.

11 دیدگاه برای “سایت تبلیغات جدید هدفمند

  1. امیرحسین گفته:

    معمولا برند ها با ساختن تبلیغات جذاب و مشتری پسند در ذهن مشتریان خود میماند به طوری که با دیدن آن محصول در ذهن خود برند مورد نظر رو یاد آور میشوند داشتن یک سایت تبلیغات هدفمند با داشتن یک باز هدف بزرگی از مشتریان میتواند به ابن روند بسیار کمک کند

  2. عباس گفته:

    بیشتر سایتهای تبلیغات جدید هدفمند تا جایی که ممکن است راجع به مشتریان خود اطلاعات جمع میکنند وبا استفاده از آن اطلاعات سلایق و علاقه های شخصی مشتری را یافته و محصولی سازگار با آن علایق را برای آنها تبلیغ میکنند.

  3. Amin DehghanNejad گفته:

    تبلیغات در بازاریابی از اصلی ترین قسمت هر نوع  از کسب و کار است، و مشتریان و مخاطبان از این طریق، با محصولات و نوع خدمات آشنایی پیدا می کنند. و همین روش باعث می‌شود محصول و یا کالا و خدمات به افراد معرفی شده و برند سازی شود

  4. berlin گفته:

    سایت تبلیغات جدید هدفمند
    سایت تبلیغات جدید هدفمند شکلی از تبلیغات آنلاین است که بر ویژگی ها، علایق و ترجیحات مصرف کننده تمرکز دارد. تبلیغ‌کنندگان این اطلاعات را با ردیابی فعالیت شما در اینترنت کشف می کنند.

  5. Parham گفته:

    همانطور که محبوبیت چت بات ها همچنان در حال افزایش است، بیشتر و بیشتر در حال توسعه و انتشار هستند.
    مطالب بسیار کامل بود

  6. سعید گفته:

    تبلیغات برای سایت می‌تواند در ابعاد گسترده انجام شود، هم می‌تواند شامل یک سری مقالات خدماتی و آموزشی باشد و هم می‌تواند در قالب بنرهای تبلیغاتی در سایت های پرورشی و پرطرفدار ایجاد شود.

  7. مرضیه ثاقب علیزاده گفته:

    سایت تبلیغات جدید هدفمند شکلی از تبلیغات آنلاین است که بر ویژگی ها، علایق و ترجیحات مصرف کننده تمرکز دارد. تبلیغ‌کنندگان این اطلاعات را با ردیابی فعالیت شما در اینترنت کشف می کنند.
    ممنون از درج مقاله عالیتان

  8. متاورس آینده من گفته:

    برای جلب توجه کاربران، کسانی که تبلیغ میکنندبا رفتار کاربران سازگار شده‌اند. سپس از این اطلاعات برای فروش چیزهایی که فکر می‌کنند مخاطبان دوست دارند استفاده می‌کنند. اگرچه ممکن است عجیب به نظر برسد، این عمل که سایت تبلیغات جدید هدفمند نامیده می شود، بسیار رایج شده است

  9. اشتراک‌ها: سایت تبلیغات جدید - تبلیغات | سامانه تبلیغ و تبلیغات ملی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *