ابزارهای سایت تبلیغات جدید

ابزارهای سایت تبلیغات جدید

ابزارهای سایت تبلیغات جدید بخش بزرگی از بازاریابی آنلاین هستند، به همین دلیل است که تعداد زیادی از آن ها در دسترس هستند

اهمیت ابزارهای سایت تبلیغات جدید

این ابزارها رشد و موفقیت بیشتر فعالیت های بازاریابی دیجیتال را افزایش می دهند. با ابزارهای تبلیغاتی، یک کسب و کار می تواند دید آنلاین خود را بهبود بخشد. همچنین می تواند موقعیت خود را در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) افزایش دهد.

اما برای اینکه کمپین های تبلیغاتی به درستی کار کنند، یک بازاریاب باید ابزارهای درست را برای کار انتخاب کند. به عنوان مثال، یک فروشگاه تجارت الکترونیک با علاقه به امتیازات وب سایت به ابزارهای تجزیه و تحلیل نیاز دارد.

از سوی دیگر، کسب‌وکاری که با مدیران تبلیغات سروکار دارد، که از مکان‌های مختلف فعالیت می‌کنند، به ابزارهای همکاری نیاز دارد. به همین دلیل است که ما این مقاله را برای بحث در مورد تعدادی از بهترین ابزارهای سایت تبلیغات جدید که یک تجارت به آن نیاز دارد ایجاد کرده ایم.

ما همچنین ابزارها را به ده بخش مختلف تقسیم کرده ایم. این به شما کمک می کند تا تصمیمات آگاهانه ای در مورد بهترین راهبردهای بازاریابی دیجیتال خود بگیرید.

هنگام انتخاب بهترین ابزارهای تبلیغاتی چه نکاتی را باید در نظر گرفت

قبل از اینکه به سراغ بهترین ابزارهای تبلیغاتی برویم، مهم است که ویژگی هایی را که آن ها را متمایز می کند، شناسایی کنیم. در اینجا چند مورد از جنبه های اساسی وجود دارد که باید قبل از انتخاب ابزار در نظر بگیرید.

امکانات

هیچ دو کسب و کار مشابه نیستند. در حالی که برخی ممکن است به ابزار تبلیغاتی نیاز داشته باشند که با بسیاری از برنامه‌های کاربردی ادغام شود، برخی دیگر ممکن است فقط به ابزاری نیاز داشته باشند که از استراتژی‌های بازاریابی محتوای آنها پشتیبانی کند.

به همین دلیل، درک کسب و کار شما و انتخاب ابزارهایی که از برنامه های شما پشتیبانی می کنند بسیار مهم است.

به عنوان مثال، اگر کارکردهای شما شامل بررسی گزارش های رقبا باشد، به ابزاری نیاز دارید که تجزیه و تحلیل های روشنگری را در زمان واقعی ارائه دهد.

برای این کار، باید به سراغ ابزاری بروید که بتواند در سایت های مختلف بخزد و آخرین به روز رسانی ها را ارائه دهد. به این ترتیب، با اطلاعاتی که کمپین های تبلیغاتی شما را تقویت می کند، به روز می شوید.

قیمت گذاری

کار بر روی بودجه تضمین می کند که در اهداف خود شفاف باقی بمانید. این به شما کمک می کند تا از درآمد خود یادداشت کنید و در مورد آنچه می توانید به دست آورید تصمیم بگیرید.

برای مثال، اگر استارتاپی هستید که به دنبال ایده‌های بازاریابی محتوا است، می‌توانید به سراغ ابزارهایی با نرخ‌های معقول و ابزارهایی بروید که امکان ارتقاء را در حین رشد شما فراهم می‌کنند.

طرح ها یا آزمایش های رایگان بهترین انتخاب برای مشاغل کوچک و کسانی هستند که عملکرد ابزارهای خاص را آزمایش می کنند.

گزینه های رایگان همچنین برای اطلاع رسانی بیشتر از اهداف بلندمدت شما و کمک به شما در محدود کردن آنچه بیشتر نیاز دارید، بهترین هستند. برای کسب و کارهای پیشرفته تر، بهتر است به سراغ ابزارهای پولی متناسب با نیازهای تجاری خاص بروید.

پشتیبانی مشتری

مشکلاتی با ابزارهای آنلاین معمول است. هنگامی که این اتفاق می افتد، اولین موفقیت شما در ارتباط با یک تیم پشتیبانی در کوتاه ترین زمان ممکن است.

اگر ارائه ‌دهنده خدمات شما خدمات پشتیبانی مشتری قابل اعتماد 24 ساعته و 7 روز هفته را ارائه می‌دهد، متوجه می‌شوید که بدون تأثیر کم یا بدون تأثیر بر تلاش‌های تبلیغات آنلاین خود، به تجارت باز می‌گردید.

اگر مشکلاتی با URL ها یا لینک های شکسته وجود دارد، آنها باید اولین کسانی باشند که پاسخ دهند و اعتبار کسب و کار شما را تضمین کنند.

ابزارهای سایت تبلیغات جدید
ابزارهای سایت تبلیغات جدید

ابزارهای بازاریابی شبکه های اجتماعی برای تبلیغات

در این قسمت  قصد معرفی تعدادی از ابزارهای بازاریابی شبکه های اجتماعی در ابزارهای سایت تبلیغات جدید را داریم.

1.پلتفرم Sendible

Sendible  به دلیل پشتیبانی از آژانس هایی که چندین حساب رسانه های اجتماعی را اداره می کنند، شهرت دارد. Sendible بر اساس همکاری ساخته شده است و تقریباً همه چیز را خودکار می کند و تعامل بین اعضای تیم را آسان تر می کند.

علاوه بر این، ابزار تبلیغاتی گزینه «ارسال برای تأیید» را برای محتوایی دارد که قبل از ارسال نیاز به تأیید دارد.

ویژگی های CRM در Sendible جالب تر است. ویژگی های مدیریت ارتباط با مشتری به شما این امکان را می دهد که با سایر کاربران رسانه های اجتماعی تعامل داشته باشید.

با  Sendible، می توانید با افرادی که با آنها گفتگو کرده اید در تماس باشید و حتی پیام های شخصی ارسال کنید.

Sendible  همچنین هشتگ‌ها و کلمات کلیدی شما را در توییتر کنترل می‌کند و ریتوییت‌ها و پاسخ‌های خودکار را با لینک‌ها یا مطالب مرتبط با محتوای مشتریان ارسال می‌کند.

قیمت گذاری

Sendible  دارای استارت، کشش، رشد و برنامه های بزرگ است. همه برنامه ها با یک آزمایش رایگان شروع می شوند و محدوده قیمتی بین 29 تا 299 دلار در ماه دارند.

2. پلتفرم Stiddle

Stiddle ابزاری است که به شما کمک می کند به راحتی تبلیغات فیس بوک و کل قیف خود را ایجاد و بهینه کنید.

شما می توانید به راحتی کمپین های تبلیغاتی فیس بوک خود را با استفاده از هدف گذاری هوش مصنوعی Stiddle ایجاد و هدف قرار دهید، بیش از 50 هزار مخاطب هوش مصنوعی، گرافیک تبلیغاتی خود را با ادغام Canva آن ها طراحی کنید و یک صفحه فرود برای جمع آوری سرنخ های خود ایجاد کنید، همه این ها بدون خروج از پلتفرم است.

آن ها همچنین تجزیه و تحلیل های قابل درک را با داشبوردهای قابل تنظیم و تعداد زیادی معیار ارائه می دهند تا دقیقاً بدانید کمپین های خود چگونه کار می کنند.

یکی از ویژگی‌های بسیار مورد توجه ، تخصیص بودجه خودکار است که به شما امکان می‌دهد بودجه را به تبلیغاتی اختصاص دهید که عملکرد خوبی دارند و به‌طور خودکار تبلیغاتی را که انجام نمی‌دهند، با تغییر سریع سوئیچ متوقف کنید.

پس از اجرای تبلیغات با  Stiddle، می‌توانید CPA، ROI  و ROAS دقیق را پس از جمع‌آوری سرنخ‌ها از طریق فرم‌های صفحه فرود بومی، ادغام‌های زمان‌بندی الکترونیکی، یا با استفاده از ادغام بومی آنها با Shopify و MailChimp مشاهده کنید.

Stiddle همچنین دارای بسیاری از منابع رایگان عالی، از جمله وبلاگ های بازاریابی ، کتاب های الکترونیکی، و گروه های بحث بازاریابی اجتماعی است .

3. پلتفرم Buffer

اگر به دنبال راهی ساده تر برای انتشار محتوا در شبکه های اجتماعی مختلف هستید، Buffer بهترین ابزار است. Buffer یک راه حل یکجا برای انتشار و زمان بندی پست های رسانه های اجتماعی ارائه می دهد.

می توانید از آن برای مدیریت صفحات توییتر، لینکدین، اینستاگرام و فیسبوک خود استفاده کنید. این امکان مدیریت و تعامل بهتر در تمام کانال های رسانه های اجتماعی شما را فراهم می کند.

قیمت گذاری

حتی قابل توجه تر، نرخ های مقرون به صرفه برای کار با Buffer است. برای شروع، می توانید از طرح رایگان برای سه کانال اجتماعی و ده برنامه اجتماعی استفاده کنید. اگر به ویژگی‌های بیشتری نیاز دارید، می‌توانید بین طرح‌های حرفه‌ای، ممتاز و تجاری یکی را انتخاب کنید.

قیمت ها از 15 دلار در ماه تا 99 دلار در ماه متغیر است و همه آنها 14 روز آزمایشی پرداخت می کنند. Buffer بیشتر به دلیل قیمت‌های دوستانه‌اش شناخته می‌شود که باعث ایجاد تعامل بهتر با مشتری برای سازمان‌های کوچک و بزرگ می‌شود.

4. وبسایت Hubspot

Hubspot  به ایجاد استراتژی های محتوای پاسخگوتر کمک می کند. با Hubspot، می‌توانید موضوعات پرطرفداری را که به شما در رتبه‌بندی بهتر در SERP کمک می‌کنند، شناسایی کنید . حتی تاثیرگذارتر این است که Hubspot چگونه هر کسب و کار آنلاین را تعیین می کند.

شما می توانید یک برند در حال ظهور یا تثبیت شده باشید و همچنان از Hubspot برای تقویت تلاش های بازاریابی محتوای خود استفاده کنید. همچنین تعداد زیادی ادغام HubSpot برای کاوش و استفاده از آنها وجود دارد.

ابزارهای سایت تبلیغات جدید
ابزارهای سایت تبلیغات جدید

قیمت گذاری

یک طرح رایگان وجود دارد که به شما امکان می‌دهد با رشد خود ارتقا دهید . برنامه های پولی از 50 دلار در ماه شروع می شود و بسته به سطح بازاریابی که برای کسب و کار خود نیاز دارید تا 3200 دلار در ماه می رسد.

5. پلتفرم Buzzsumo

Buzzsumo  به شما کمک می کند تا موضوعاتی را برای استراتژی های بازاریابی محتوای خود کشف کنید . این بینشی را در مورد آنچه در حال حاضر است ارائه می دهد، بنابراین به شما امکان می دهد ببینید چه چیزی می تواند برای بازگشت و مشتریان جدید مفید باشد.

اگر به دنبال بیشترین اشتراک‌گذاری محتوا در شبکه‌های اجتماعی هستید، Buzzsumo  به شما در کشف محتوا کمک می‌کند. همچنین به شما کمک می‌کند تا بر اساس جایگاه‌هایی که در آن تخصص دارند، اینفلوئنسرهای مناسب برای تبلیغات شما را شناسایی کنید.

قیمت گذاری

Buzzsumo یک آزمایش رایگان برای تمام برنامه های خود ارائه می دهد. دارای طرح حرفه ای، مثبت و بزرگ با محدوده قیمتی بین 99 دلار در ماه تا 299 دلار در ماه است.

ابزارهای سئو برای تبلیغات

در این قسمت  قصد معرفی تعدادی از ابزارهای سئو در ابزارهای سایت تبلیغات جدید را داریم.

6. وبسایت Ahref

Ahref یکی از پیچیده ترین ابزارها برای سئو است.

  • تحقیق کلمات کلیدی
  • لینک سازی
  • برآورد ترافیک
  • پیگیری رتبه بندی
  • بازاریابی محتوا
  • ممیزی وب سایت
  • تحقیق رقابتی

این به ارائه گزارش هایی کمک می کند که رشد شما را در نتایج جستجوی ارگانیک افزایش می دهد.

قیمت گذاری

Ahref چهار طرح دارد. ساده، استاندارد، پیشرفته و اورژانسی. قیمت ها از 99 دلار تا 999 دلار به صورت ماهانه پرداخت می شود. هیچ نسخه آزمایشی رایگان برای همه طرح ها در دسترس نیست.

7. پلتفرم Semrush

این ابزار به شما امکان می دهد گزارش جامعی از آنچه رقبای شما انجام می دهند دریافت کنید. قبل از اجرای یک کمپین سئو، مهم است که از Semrush برای اطلاع رسانی بیشتر استراتژی های خود استفاده کنید.

  • بررسی تغییرات در رتبه بندی در صفحات رقبای خود
  • یافتن پیوندهایی که به رتبه بندی آنها کمک می کند
  • انجام تجزیه و تحلیل دقیق رقابتی

قیمت گذاری

Semrush  آزمایش های رایگان را ارائه می دهد. دارای طرح های حرفه ای، گورو و تجاری با قیمت های 119.95 تا 449.95 دلار در ماه است.

ابزارهای ایمیل مارکتینگ برای تبلیغات

در این قسمت  قصد معرفی تعدادی از ابزارهای ایمیل مارکتینگ در ابزارهای سایت تبلیغات جدید را داریم.

8. ابزار MailChimp

MailChimp یک ابزار ایمیل مارکتینگ برای همه است. این به سازمان‌های کوچک و بزرگ اجازه می‌دهد تا کمپین‌های پیام‌رسانی ایمیل خود را راحت‌تر مدیریت کنند.

ویژگی های مبتنی بر هوش مصنوعی و قیمت مناسب به شما کمک می کند تا کمپین های بازاریابی تبلیغاتی ایجاد کنید. همچنین از ارسال پیام های ایمیل شخصی برای استراتژی های بازاریابی PPC شما پشتیبانی می کند.

قیمت گذاری

اگر تازه کار هستید یا فقط این ابزار تبلیغاتی را امتحان می کنید، برنامه های رایگان را مکانی عالی برای شروع خواهید یافت.

طرح رایگان برای همیشه به شما امکان می دهد تا 12000 ایمیل در ماه ارسال کنید. و با برنامه‌های پولی که از 10 دلار در ماه شروع می‌شوند، این ابزار را برای استراتژی‌های تولید سرنخ خود راحت‌تر خواهید یافت.

9. ابزار Aweber

طراحی ها در Aweber برجسته هستند. با استفاده از این ابزار، می‌توانید ایمیل‌های حرفه‌ای جذابی ارسال کنید که نرخ باز کردن شما را بهبود می‌بخشد.

همچنین با اکثر برنامه ها ادغام می شود و این آن را برای کمپین های مختلف بازاریابی ایمیلی ایده آل می کند.

هر کسی با دانش فنی کم یا پیشرفته می تواند از Aweber استفاده کند و با توانایی Aweber در تقسیم بندی مشتریان بر اساس نرخ باز، می توانید به راحتی رشد کسب و کار خود را با تجزیه و تحلیل ابزارهای تبلیغاتی پیگیری کنید.

قیمت گذاری

Aweber یک گزینه قیمت گذاری ساده ارائه می دهد. می توانید یک طرح رایگان انتخاب کنید که تا 500 مشترک را تعیین می کند یا به سراغ طرح حرفه ای بروید که از 16.15 دلار در ماه شروع می شود. طرح پرداختی به تعداد مشترکین لیست شما بستگی دارد.

ابزارهای اتوماسیون بازاریابی برای تبلیغات

در این قسمت قصد معرفی تعدادی از ابزارهای اتوماسیون بازاریابی در ابزارهای سایت تبلیغات جدید را داریم.

10. ابزار Marketo

Marketo  به شما کمک می کند تا روابط تجاری ایجاد و پرورش دهید. با درگیر نگه داشتن مشتریان از زمانی که با برند شما تعامل دارند تا زمان تبدیل ، نتایج برجسته ای را ارائه می دهد.

این به شما کمک می کند تا با ردیابی رفتار مشتری در سراسر پلتفرم های خود ، فروش را افزایش دهید . این یک ابزار تبلیغاتی است که بر روی شیوه‌های اتوماسیون تمرکز دارد که مشتریان مناسبی را که کمپین‌های بازاریابی شما را مقیاس می‌دهند، جذب می‌کند.

قیمت گذاری

Marketo چهار طرح دارد. انتخاب، اصلی، نهایی و سازمانی. کمترین طرح 895 دلار در ماه و بالاترین آن 3195 دلار در ماه هزینه دارد.

11. ابزار Copper

Copper دارای قابلیت های اتوماسیون است که ردیابی همه ایمیل ها، عملیات و تیم های شما را راحت می کند . با Copper، مطمئن هستید که مخاطبان هدف شما پاسخ های سریع و در قالب مناسب دریافت می کنند.

Copper همچنین به شما این امکان را می دهد که اطلاعات دست اولی در مورد سرنخ های خود و مواردی که به آنها علاقه دارد به دست آورید. و با ویژگی‌های داخلی آن که اعلان‌های بی‌درنگ را ترویج می‌کند، می‌دانید چه زمانی به بیشترین توجه نیاز دارند.

قیمت گذاری

قیمت‌های Copper منصفانه است، با طرح‌های اولیه، حرفه‌ای و تجاری که قیمت‌های پایینی بین ۲۵ تا ۱۱۹ دلار در ماه دارند که سالانه صورت حساب می‌شوند.

ابزار تجزیه و تحلیل وب سایت برای تبلیغات

در این قسمت  قصد معرفی تعدادی از ابزار تجزیه و تحلیل وبسایت در ابزارهای سایت تبلیغات جدید را داریم.

12. ابزار Google Analytics

اگر از Google Analytics استفاده نمی کنید، ممکن است اطلاعات رقبا را که می تواند رتبه بندی جستجوی شما را بهبود بخشد، از دست بدهید. با گوگل آنالیتیکس، می‌توانید صفحات فرود، کلمات کلیدی یا محتوایی را که رقبا برای نمایش در بالای صفحات جستجو استفاده می‌کنند، نگه دارید.

مهم‌تر این است که چگونه به شما امکان می‌دهد دسته‌های جستجو را انتخاب کنید. می‌توانید مخاطبان را بر اساس جمعیت‌شناسی، علایق و مکان تقسیم‌بندی کنید.

و با رایگان بودن دسترسی به ابزار ، ما آن را در بین 20 بهترین ابزار تبلیغاتی مورد نیاز برای کمپین های 2022 خود قرار می دهیم.

ابزارهای ایجاد و ویرایش ویدیو برای تبلیغات

در این قسمت  قصد معرفی تعدادی از ابزارهای ایجاد و ویرایش ویدیو در ابزارهای سایت تبلیغات جدید را داریم.

13. ابزار Vimeo

Vimeo  یک سایت بدون تبلیغات است که به افراد اجازه می دهد ویدیوهای با کیفیت بالا ایجاد، مدیریت و به اشتراک بگذارند. این پلتفرمی را برای شما ارائه می دهد تا ویدیوهای حرفه ای را به اشتراک بگذارید که به شما کمک می کند برجسته شوید. حتی مهم‌تر، ویژگی‌های تحلیلی است که به شما کمک می‌کند ببینید ویدیوهایتان چگونه به صورت آنلاین عمل می‌کنند.

قیمت گذاری

می‌توانید طرح رایگان را به مدت 30 روز قبل از رفتن به برنامه‌های پولی با مبلغی بین 7 تا 75 دلار در ماه که سالانه صورت‌حساب می‌شود، امتحان کنید.

Depositphots  یک بازار بین‌المللی است که ویدیوهای استوک، عکس‌ها، وکتورها، تصاویر، آهنگ‌های موسیقی و جلوه‌های صوتی بدون حق امتیاز را ارائه می‌کند.

بیش از 11 میلیون فیلم با کیفیت بالا تحت مجوزهای استاندارد و توسعه یافته برای استفاده شخصی و تجاری در دسترس است.

دسته‌های مد روز و مجموعه‌های موضوعی و انتخاب‌شده برای راحتی شما، ویدیوهای کاربردی را ارائه می‌دهند. فیلترهای جستجوی مبتنی بر هوش مصنوعی به شما امکان می دهد کلیپ ها را بر اساس طول، تاریخ، تعداد افراد، سن و جنسیت مرتب کنید.

با این حال، بیش از 70000 تصویر بدون واترمارک نیز بدون هیچ هزینه ای در دسترس است. برای دانلود تصاویر و تقویت پروژه های خلاقانه خود، یک حساب کاربری رایگان در پلتفرم ایجاد کنید.

ابزارهای سایت تبلیغات جدید
ابزارهای سایت تبلیغات جدید

15. ابزار Wistia

اگر می‌خواهید ویدیوهای خود را به ابزار بازاریابی تبدیل کنید ، Wistia  به شما در رسیدن به این هدف کمک می‌کند. با  Wistia، می‌توانید یک فراخوان برای اقدام در انتهای ویدیو قرار دهید و تبدیل آن را برای بینندگان آسان می‌کند.

چشمگیرتر از همه این است که Wistia ویژگی های تصویری کامل و مبتنی بر SEO را ارائه می دهد که تلاش های تبلیغاتی شما را سریع تر می کند.

قیمت گذاری

می توانید با طرح رایگان شروع کنید یا برنامه حرفه ای را با 79 دلار در ماه انتخاب کنید. همچنین می‌توانید برای گزینه‌های پیشرفته‌تر ایجاد ویدیو، پیشنهاد قیمت دهید.

12 دیدگاه برای “ابزارهای سایت تبلیغات جدید

  1. nazanin گفته:

    طبیعی است که شما نگران ابزارالات تبلیغات انلاین باشید زیرا خدمات انلاین گاهی دچار باگ میشوند که منجر به اعتراض مخاطبان و در بدترین حالت از دست دادن انها می شود که می توان با انتخاب پشتیبانی درست برای سایت خود این مشکل را حل کرد . همانطور که گفته شد پشتیبانی درست وظیفه دارد که 24 ساعته و هر روز هفته اعم از تعطیلات در دسترس مخاطب باشد و مشکل او را حل نماید .

  2. Amin DehghanNejad گفته:

    Stiddle ابزاری است که به شما کمک می کند به راحتی تبلیغات فیس بوک و کل قیف خود را ایجاد و بهینه کنید
    ممنون بابت معرفی این ابزار

  3. berlin گفته:

    ابزارهای سایت تبلیغات جدید
    با ابزارهای تبلیغاتی، یک کسب و کار می تواند دید آنلاین خود را بهبود بخشد. همچنین می تواند موقعیت خود را در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) افزایش دهد.

  4. سعید گفته:

    دسته‌های مد روز و مجموعه‌های موضوعی و انتخاب‌شده برای راحتی شما، ویدیوهای کاربردی را ارائه می‌دهند. فیلترهای جستجوی مبتنی بر هوش مصنوعی به شما امکان می دهد کلیپ ها را بر اساس طول، تاریخ، تعداد افراد، سن و جنسیت مرتب کنید.

  5. Parham گفته:

    Buzzsumo یک آزمایش رایگان برای تمام برنامه های خود ارائه می دهد. دارای طرح حرفه ای، مثبت و بزرگ با محدوده قیمتی بین 99 دلار در ماه تا 299 دلار در ماه است. مطالب بسیار کامل بود

  6. مرضیه ثاقب علیزاده گفته:

    این ابزارها رشد و موفقیت بیشتر فعالیت های بازاریابی دیجیتال را افزایش می دهند. با ابزارهای تبلیغاتی، یک کسب و کار می تواند دید آنلاین خود را بهبود بخشد. همچنین می تواند موقعیت خود را در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) افزایش دهد. پس جقاله ابزارهای سایت تبلیغات جدید یکی ازواجب ترین مقاله ها براب مطالعه است.

  7. امیرحسین گفته:

    استفاده از ابزار های سایت تبلیغات جدید همیشه میتواند بازدهی شما از یک فرایند رشد تبلیغاتی راه دوبرابر کند تا بتوانید سریعتر از قبل به هدف موردنظر خود دست یابید

  8. متاورس آینده من گفته:

    شما بدون داشتن یک سری ابزار که کمک کند امار وتحلیل درستی همچنین بازگذاریدرست محل تبلغات نخواهید توانست به درستی کاراتن را نجام دهید ممنون که توضیحات خوبی دراین مقاله نوشته اید

  9. اشتراک‌ها: سایت تبلیغات جدید - تبلیغات | سامانه تبلیغ و تبلیغات ملی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *