نمایش سایت تبلیغات جدید

نمایش سایت تبلیغات جدید

هنگام انتخاب تبلیغات برای نمایش سایت تبلیغات جدید خود، هدف شما به عنوان یک ناشر بهبود ارتباط تبلیغات خود بدون به خطر انداختن تقاضا یا عملکرد است. انتخاب تبلیغات برای نمایش سایت تبلیغات جدید یکی از مسئولیت های متعدد شما به عنوان یک ناشر است

اهمیت نمایش سایت تبلیغات جدید

به عنوان مثال، داشتن یک سایت مد و نمایش تبلیغات از شرکت های مالی برتر یا محصولات نظافتی ممکن است برای مخاطبان شما مناسب نباشد یا ممکن است بین خوانندگان مد و نیاز به محصولات مالی وجود داشته باشد.

اگر داشبورد AdSense یا Ad Exchange خود را کاوش کنید، برگه‌ای می‌بینید که می‌گوید «مجاز و مسدود کردن تبلیغات». این جایی است که شما انتخاب می کنید چه تبلیغاتی در سایت شما نمایش داده شود. می‌توانید از فهرست طولانی دسته‌های آگهی انتخاب کنید تا کنترل کنید کدام یک از این تبلیغات را می‌خواهید نمایش دهید یا از وب‌سایت خود مسدود کنید.

در این پست، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه گوگل تعیین می کند که کدام تبلیغات را برای کدام کاربران نمایش دهد و نکاتی را برای نمایش نوع مناسب تبلیغات به مخاطبان مورد نظر شما ارائه می دهد. این بسیار مهم است، زیرا می تواند درآمد تبلیغاتی شما را افزایش دهد یا از بین ببرد.

انتخاب تبلیغات مناسب برای وب سایت شما تنها بخش کوچکی از بهینه سازی موجودی شما است.

نحوه تصمیم گیری گوگل برای نمایش سایت تبلیغات جدید

بعد از اینکه انتخاب کردید کدام دسته از تبلیغات را می خواهید در وب سایت خود نمایش دهید، Ad Exchange  تبلیغات را بر اساس چهار پارامتر هدف گوگل که در زیر ذکر شده است فیلتر می کند.

1.هدف گذاری متنی

تبلیغات بر اساس محتوا، متن یا کلمات کلیدی موجود در صفحه به سایت شما ارائه می شود. از اندازه فونت گرفته تا پیوندها، همه اینها توسط Google تجزیه و تحلیل می شود تا به طور خودکار تبلیغات مناسب را به مخاطبان ارائه دهد.

2. هدف قرار دادن

تبلیغات بر اساس آگهی های موجود در سایت شما ارائه می شود. این نوع پارامتر هدف گذاری تبلیغاتی را که به طور خاص به محتوای سایت شما مرتبط است ارائه نمی دهد.

3. تبلیغات مبتنی بر علاقه

این پارامتر کاربران را با استفاده از علایق و مشخصات جمعیتی خود مانند نمایش تبلیغات بر اساس سایت های قبلی که کاربر بازدید کرده است، هدف قرار می دهد.

4. هدف گذاری زبان

گوگل هدف گذاری خود را بر اساس زبان سایت هایی است که کاربر بازدید می کند تا مشخص کند کدام تبلیغات را ارائه می دهد.

نکاتی برای انتخاب تبلیغات برای نمایش سایت تبلیغات جدید

افزایش ارتباط آگهی بدون محدود کردن تقاضای تبلیغ کننده در سایت شما، کلید موفقیت شما است. موارد زیر را در نظر داشته باشید:

1.در صورت وجود، تمام دسته بندی های تبلیغاتی ممکن را فعال کنید

“بیش از حد انتخاب” می تواند نتایج بدی داشته باشد. محدودیت بیش از حد برای تبلیغ کنندگان واجد شرایط می تواند به معنی تقاضای کم و بازدهی وحشتناک باشد.

2. محتوای ارزشمند را برای استفاده از هدف گذاری متنی منتشر کنید

فقط با قرار دادن یکسری عکس در سایت خود بدون داستان گویی زیاد حریص نشوید.

محتوای باکیفیت با درگیر نگه داشتن کاربران، ترویج نرخ پرش کمتر، در نتیجه بازدید بیشتر از صفحه در هر بازدید، و حتی افزایش شانس شما برای رتبه بندی بالا در موتور جستجوی گوگل، نتیجه خواهد داد.
همه اینها به طور چشمگیری شانس شما را برای ایجاد درآمد بیشتر از تبلیغات افزایش می دهد.

3. قابلیت مشاهده تبلیغات را بهبود بخشید

اگر آگهی‌دهندگان همچنان دامنه شما را بد مشاهده کنند، می‌توانند دامنه شما را در لیست سیاه قرار دهند. سعی کنید تا جایی که ممکن است قابلیت مشاهده تبلیغات خود را بهبود ببخشید.

نه تنها تبلیغ کنندگان را راضی نگه می دارید، بلکه درآمد تبلیغاتی شما نیز می تواند افزایش یابد. این نکات را برای افزایش قابلیت مشاهده دنبال کنید.

نمایش سایت تبلیغات جدید
نمایش سایت تبلیغات جدید

4. سایت خود را برای زبان های مختلف بهینه کنید

اگر مخاطبانی را از نقاط مختلف جهان دریافت می کنید که به زبان های مختلف صحبت می کنند، گزینه ای در سایت خود داشته باشید که در آن کاربران می توانند به زبانی که ترجیح می دهند تغییر دهند.

نکته مهم

فقط یک یادآوری است، مسدود کردن بیش از حد دسته‌ها می‌تواند درآمد و CPM شما را کاهش دهد. قبل از اینکه شروع به مسدود کردن انبوه تبلیغات کنید سرعت خود را کم کنید و خوب فکر کنید.

بررسی کامل در مورد اینکه گوگل چگونه تصمیم می گیرد که کدام تبلیغات را نمایش دهد؟

فاکتورهای مختلفی وجود دارد که گوگل هنگام تصمیم گیری برای نمایش تبلیغات در نظر می گیرد. معمولاً به پیشنهاد تبلیغ‌کننده، بودجه، امتیاز کیفیت آگهی و متغیرهای هدف‌گیری آگهی‌دهنده بستگی دارد که باید با وب‌سایت یا نمایه ناشر و همچنین عوامل اضافی مطابقت داشته باشند.

چگونه میتوان تبلیغات را نمایش داد؟

برای نمایش تبلیغات در وب سایت خود، به یک شبکه تبلیغاتی بپیوندید تا به تبلیغ کنندگانی که می خواهند در سایت شما تبلیغ کنند، دسترسی پیدا کنید. پس از دسترسی، معمولاً باید کد تبلیغ را به وب سایت خود یا یک صفحه یا مکان تبلیغاتی خاص اضافه کنید تا آگهی نمایش داده شود. شبکه های تبلیغاتی محبوب عبارتند از AdSense، Media.net و بسیاری دیگر.

4 راه آسان برای جذب تبلیغ کنندگان در سایت شما

با این نکات ساده برای جذب تبلیغ کنندگان، حاشیه سود خود را افزایش دهید.

اگر به تازگی شروع به کار در اینترنت کرده‌اید یا صرفاً به دنبال راه‌هایی برای اضافه کردن جریان‌های درآمدی جدید به کسب‌وکارتان هستید، ممکن است به فکر پذیرش تبلیغات برای محصولات شرکت‌های دیگر در وب‌سایت خود باشید.

برای اینکه سایت خود را برای شرکت‌هایی که به دنبال فضای تبلیغاتی هستند جذاب کنید، باید بازار مناسبی داشته باشید، تعداد زیادی ترافیک و نوید قرار دادن تبلیغات خوب در سایت خود داشته باشید.

با این حال، اگر هنوز همه این عناصر را در اختیار ندارید، هنوز راه‌هایی برای کسب درآمد از تبلیغات در سایت‌تان وجود دارد. ساده ترین و اغلب موفق ترین راه ها عبارتند از:

1.یک محصول وابسته را در سایت خود تبلیغ کنید

پیوستن به برنامه وابسته یک شرکت دیگر یکی از ساده ترین راه ها برای شروع تبلیغات اینترنتی است. در حالی که پیوندهای وابسته از نظر فنی تبلیغاتی نیستند، اما به شما این امکان را می دهند که با تبلیغ محصول شخص دیگری درآمد کسب کنید.

به عنوان یک شرکت وابسته، هر بار که شخصی را که معرفی کرده اید، خریدی انجام می دهد، کمیسیون دریافت می کنید. برای تشویق فروش، ممکن است بنری را در سایت خود ارسال کنید که به سایت وابسته پیوند دارد یا مقاله ای در خبرنامه درباره محصول آن ها منتشر کنید.

برنامه های وابسته مختلف گزینه های پرداخت متفاوتی را ارائه می دهند. برخی ممکن است 10 درصد کمیسیون برای هر فروش ارائه دهند، در حالی که برخی دیگر تا 50 درصد از هر فروش را پرداخت می کنند.

شما می خواهید برای بهترین معامله برای خود و مناسب ترین برای سایت خود خرید کنید.

برخی از متخصصان تبلیغات اینترنتی در واقع تمام درآمد خود را از ورود به برنامه‌های وابسته به چندگانه به دست می‌آورند. آن ها حتی محصولی از خودشان ندارند. با این حال، این یک استراتژی برای مبتدیان نیست، بنابراین قبل از متعهد شدن به این گزینه، کمی وقت بگذارید و برنامه های مختلف را بررسی کنید.

2. از تبلیغات هدفمند با Google AdSense استفاده کنید

برنامه AdSense گوگل به شما این امکان را می دهد که با قرار دادن تبلیغات متنی هدفمند تولید شده توسط گوگل در صفحات خود، از تبلیغات در سایت خود کسب درآمد کنید.

تبلیغات در کادرهای مستطیلی شکلی ظاهر می‌شوند که در کنار یا پایین صفحه وب قرار دارند و عبارت «Ads by Google» در بالای صفحه نمایش داده می‌شود. این تبلیغات توسط مشاغلی که از برنامه پرداخت به ازای کلیک  Google، AdWords  استفاده می کنند، پرداخت می شود.

نمایش سایت تبلیغات جدید
نمایش سایت تبلیغات جدید

این تبلیغات محتوای سایت شما را منعکس می کند، بنابراین اگر سایت شما کتابی در مورد نحوه تشخیص کارت های بیس بال معتبر می فروشد ، تبلیغاتی که در سایت شما ظاهر می شود ممکن است برای خرده فروشان کارت بیسبال باشد.

به عنوان یک ناشر Google AdSense، هر بار که بازدیدکننده از سایت شما روی یکی از تبلیغات AdWords در سایت شما کلیک می کند، درآمد کسب می کنید.

اگر ترافیک هدفمند زیادی دریافت می کنید و اگر این بازدیدکنندگان به محصولاتی که تبلیغ می شوند علاقه مند هستند – این می تواند به معنای یک منبع جدید درآمد اضافی برای شما باشد.

بهترین از همه، پیوستن به Google AdSense رایگان است. این هم آسان است. گوگل تمام کارهای مربوط به یافتن تبلیغات مرتبط برای سایت شما را انجام می دهد. شما فقط پرداخت ها را دریافت می کنید.

هشدار

تبلیغات گوگل برای همه سایت ها کار نمی کند، بنابراین اگر آن ها را اضافه کردید، حتما آن ها را تست کنید. شما نمی خواهید اعتبار خود را در بازار هدف خود از دست بدهید.

3. مستقیماً به شرکت ها مراجعه کنید تا بپرسید آیا می توانید برای آن ها تبلیغ کنید یا خیر

اگر سایت شما در حال حاضر ترافیک زیادی دریافت می کند، سعی کنید به دنبال سایت هایی باشید که محصولات مکمل را ارائه می دهند و همان بازار تخصصی شما را هدف قرار می دهند.

به عنوان مثال، اگر صاحب یک مغازه لوازم عروسی هستید، می توانید به یک گلفروش محلی مراجعه کنید تا ببینید آیا آنها مایلند دسته گل عروسی خود را در سایت شما تبلیغ کنند یا خیر.

یک تبلیغ در سایت شما نیز به عنوان یک توصیه ضمنی از محصول آنها دیده می شود و می تواند تعداد زیادی مشتری را به سایت آن ها بفرستد و هرچه تبلیغات شما موفقیت آمیزتر باشد، می توانید هزینه بیشتری برای آن ها دریافت کنید.

آماده باشید تا اطلاعات کسب و کار و ترافیک سایت خود را به آن ها ارائه دهید. هرچه اطلاعات بیشتری بتوانید به آن ها بدهید، احتمال بیشتری وجود دارد که پیشنهاد شما را در نظر بگیرند.

 بالاتر از همه، مطمئن شوید که آن ها شهرت خوبی دارند. اگر با یک شرکت مشکوک شریک هستید، فعالیت‌های آن‌ها می‌تواند بر کسب‌وکار شما تأثیر منفی بگذارد.

4. برای یک برنامه تبلیغاتی خاص وبلاگ ثبت نام کنید.

اگر وبلاگ دارید، ثبت نام کنید تا تبلیغات ویژه وبلاگ را در سایت خود ارائه دهید. نکته کلیدی این است که انواع تبلیغاتی را که مخاطب هدف شما ارزشمند خواهد یافت، در نظر بگیرید. در اینجا چند راه عالی برای جذب تبلیغ کنندگان به وبلاگ شما وجود دارد:

  • با یک برنامه تبلیغاتی مبتنی بر زمینه مانند Google’s AdSense ثبت نام کنید که به طور خودکار تبلیغاتی را برای سایت شما ایجاد می کند که می توانید در عرض چند دقیقه پس از پذیرفته شدن در برنامه آنها، تبلیغاتی را ایجاد کنید.Crisp Ads برنامه مشابهی را ارائه می دهد، اما فقط برای وبلاگ ها.
  • تبلیغات Amazon Associates را در سایت خود قرار دهید و برای محصولاتی که شخصاً از آن ها استفاده می کنید یا خوشحال هستید که از آن ها حمایت می کنید، تبلیغاتی را به نمایش بگذارید. به این ترتیب مشتریان شما به توصیه های شما پاسخ می دهند.
  • تبلیغ کنندگان را با پیوندی که می توانند برای اطلاع از نرخ ها و الزامات با شما تماس بگیرند، به وبلاگ خود علاقه مند کنید. این پیوند می تواند یک پیام ساده باشد که می گوید “برای اطلاع از نحوه تبلیغ در این وبلاگ اینجا را کلیک کنید!” به این ترتیب، هر کسی که از سایت شما بازدید می کند، آزاد است تا در مورد فرصت های تبلیغاتی با شما صحبت کند.
  • با یک برنامه ارتباطی تبلیغ کننده و ناشر مانند BlogAds یا AdBrite ثبت نام کنید و در فهرست راهنمای ناشران آن ها فهرست شوید. یک نکته مهم: با این نوع تبلیغات، تبلیغ‌کنندگان فهرست هزاران وبلاگ را بررسی می‌کنند تا افراد مناسب را برای تبلیغ محصولات خود انتخاب کنند. مگر اینکه روزانه هزاران بازدیدکننده داشته باشید، ممکن است آنقدرها علاقه ای به تجارت با شما نداشته باشند.
نمایش سایت تبلیغات جدیدنمایش سایت تبلیغات جدید
نمایش سایت تبلیغات جدید

کسب درآمد از سایت شما تنها با گذاشتن چند آگهی و گرفتن یک چک حقوقی نیست. به تحقیق و آزمایش زیادی در یک سایت از قبل راه اندازی شده نیاز دارد تا حتی بهترین استراتژی های تبلیغات اینترنتی واقعاً به نتیجه برسد.

حتی در این صورت، ممکن است متوجه شوید که مخاطبان شما در برابر حضور تبلیغات مقاومت می کنند. اگر با قرار دادن تبلیغات در صفحات خود، مردم را ناامید می کنید، ممکن است در نهایت مشتریان و درآمد بیشتری نسبت به آنچه در واقع به دست می آورید از دست بدهید.

برای اطمینان از اینکه این اتفاق نمی افتد، تمام جنبه های هر کمپین تبلیغاتی جدیدی را که اجرا می کنید آزمایش کنید.

هنگامی که استراتژی‌های تبلیغات اینترنتی را که برای سایت شما بهترین کارآمد هستند را کشف کردید، می‌توانید محصول دیگری و سپس محصول دیگری را تبلیغ کنید.

به زودی، تمام آن جریان های درآمد اضافه شده با هم ترکیب می شوند و سود شما را افزایش می دهند.

کاربرد Google AdSense در نمایش سایت تبلیغات جدید

Google AdSense یک ابزار محبوب برای کسب درآمد آنلاین از طریق وب سایت یا وبلاگ شما از طریق تبلیغات است، اما این تنها انتخاب موجود نیست. جایگزین های Adsense زیادی وجود دارد که ممکن است بخواهید آن ها را بررسی کنید.

چه هنوز یک حساب AdSense راه‌اندازی نکرده‌اید، برای تأیید آن مشکل داشته‌اید، یا می‌خواهید درآمد خود را متنوع کنید، برنامه‌های مختلف تبلیغاتی متفاوتی وجود دارند که ویژگی‌های عالی را ارائه می‌دهند و به شما امکان می‌دهند از این طریق درآمد بیشتری کسب کنید.

گوگل ادسنس چیست؟

اگر نمی دانستید،Adsense  یک برنامه تبلیغاتی است که توسط گوگل اداره می شود. این شبکه که در سال 2003 راه اندازی شد، یکی از محبوب ترین شبکه های تبلیغاتی آنلاین برای وبلاگ نویسان و وب مسترهایی است که به دنبال کسب درآمد از وب سایت خود هستند.

احتمالاً آن ها را در سراسر وب دیده اید. آن ها کمی شبیه به این هستند:

کدام نوع وب سایت برای Adsense بهترین است؟

هر نوع وب سایتی می تواند از Google AdSense استفاده کند. اما انواعی وجود دارند که برای اجرای تبلیغات Adsense بر روی آنها مناسب ترند.

بیایید نگاهی گذرا به انواع وب سایت ها برای Adsense بیندازیم:

  • وبلاگ‌ها: یکی از رایج ترین آن ها. اگر یک وبلاگ نویس هستید و به طور مداوم محتوای با کیفیت بالا را برای مخاطبان منتشر می کنید، تبلیغات ممکن است راهی عالی برای کسب درآمد از محتوای شما باشد.
  • انجمن ها: به جای نوشتن پست های وبلاگ، انجمن ها راه بسیار خوبی برای تعامل افراد در مورد یک موضوع هستند، در حالی که مقداری درآمد Adsense نیز ایجاد می کنند.
  • ابزار آنلاین رایگان: اگر سایتی را اجرا می کنید که ابزار یا خدمات رایگان ارائه می دهد، یکی از راه های جبران هزینه‌های تبلیغات است.

نکته مهم در اینجا این است که هر وب سایتی که ترافیک منظمی دارد برای Adsense مناسب است.

اما اگر نخواهید از تبلیغات Adsense در سایت خود استفاده کنید چه؟

چرا باید به دنبال جایگزینی برای Adsense باشم؟

Google Adsense  یکی از راه های پیشرو برای وبلاگ نویسان برای کسب درآمد از سایت های خود برای سال ها بوده است.

در واقع، با داشتن جایگاه مناسب، محتوای خوب و مخاطب درگیر، سایت شما می تواند درآمد خوبی ایجاد کند.

اما این بدان معنا نیست که این تنها انتخاب است. جایگزین های زیادی وجود دارد و دلایلی برای جستجوی پلتفرم های تبلیغاتی جایگزین وجود دارد.

شاید در حال حاضر یک حساب Adsense داشته باشید اما می خواهید جریان درآمد خود را متنوع کنید. یا شاید بخواهید تبلیغات Adsense  را در حال اجرا نگه دارید و چند جریان اضافی اضافه کنید.

شاید دوباره به دنبال کسب درآمد بیشتر از فضای تبلیغاتی خود نسبت به درآمد فعلی با Adsense باشید.

بررسی کامل در مورد اینکه گوگل چگونه تصمیم می گیرد که کدام تبلیغات را نمایش دهد؟

فاکتورهای مختلفی وجود دارد که گوگل هنگام تصمیم گیری برای نمایش تبلیغات در نظر می گیرد. معمولاً به پیشنهاد تبلیغ‌کننده، بودجه، امتیاز کیفیت آگهی و متغیرهای هدف‌گیری آگهی‌دهنده بستگی دارد که باید با وب‌سایت یا نمایه ناشر و همچنین عوامل اضافی مطابقت داشته باشند.

چگونه میتوان تبلیغات را نمایش داد؟

برای نمایش تبلیغات در وب سایت خود، به یک شبکه تبلیغاتی بپیوندید تا به تبلیغ کنندگانی که می خواهند در سایت شما تبلیغ کنند، دسترسی پیدا کنید. پس از دسترسی، معمولاً باید کد تبلیغ را به وب سایت خود یا یک صفحه یا مکان تبلیغاتی خاص اضافه کنید تا آگهی نمایش داده شود. شبکه های تبلیغاتی محبوب عبارتند از AdSense، Media.net و بسیاری دیگر.

گوگل ادسنس چیست؟

اگر نمی دانستید،Adsense  یک برنامه تبلیغاتی است که توسط گوگل اداره می شود. این شبکه که در سال 2003 راه اندازی شد، یکی از محبوب ترین شبکه های تبلیغاتی آنلاین برای وبلاگ نویسان و وب مسترهایی است که به دنبال کسب درآمد از وب سایت خود هستند.

9 دیدگاه برای “نمایش سایت تبلیغات جدید

  1. متاورس آینده من گفته:

    هنگام نتخاب تبلیغات برای نمایش سایت تبلیغات جدید ، هدف شما به عنوان یک نشر دهنده بهبود تبلیغاتو جذب مشتری بیشتر است. و این بسیار مهم برای هر کسب وکاری می باشد

    • Parham گفته:

      اگر به تازگی شروع به کار در اینترنت کرده‌اید یا صرفاً به دنبال راه‌هایی برای اضافه کردن جریان‌های درآمدی جدید به کسب‌وکارتان هستید، ممکن است به فکر پذیرش تبلیغات برای محصولات شرکت‌های دیگر در وب‌سایت خود باشید
      مطالب بسیار کامل بود

  2. Nazanin heshmati گفته:

    طبق مطالب گفته شده شما باید مسیر انتخابی خود را کاملا شناخته و بر سلیقه مخاطبانتان کاملا مسلط باشید تا بدانید انها چه محتوایی را پسندیده و چه محتوایی مورد دلخواه انها نیست ، در این صورت میتوانید با دراختیار گذاشتن مطالب مفید و مورد علاقه کاربرانتان هر روز بر مدفقیت کسب و کارتان بیافزایید .

  3. سعید گفته:

    محتوای باکیفیت با درگیر نگه داشتن کاربران، ترویج نرخ پرش کمتر، در نتیجه بازدید بیشتر از صفحه در هر بازدید، و حتی افزایش شانس شما برای رتبه بندی بالا در موتور جستجوی گوگل، نتیجه خواهد داد.
    همه اینها به طور چشمگیری شانس شما را برای ایجاد درآمد بیشتر از تبلیغات افزایش می دهد.

  4. abbas گفته:

    در انتخاب نمایش سایت تبلیغات جدید باید با دقت عمل کرد زیرا انتخاب پلتفرم نا مناسب می تواند باعث هدر رفت منابع مالی شود.

  5. زاجکانی گفته:

    کسب درآمد از سایت تنها با گذاشتن چند آگهی و گرفتن یک چک حقوقی نیست. به تحقیق و آزمایش زیادی در یک سایت از قبل راه اندازی شده نیاز دارد تا حتی بهترین استراتژی های تبلیغات اینترنتی واقعاً به نتیجه برسد

  6. مرضیه ثاقب علیزاده گفته:

    اگر وبلاگ دارید، ثبت نام کنید تا تبلیغات ویژه وبلاگ را در سایت خود ارائه دهید. نکته کلیدی این است که انواع تبلیغاتی را که مخاطب هدف شما ارزشمند خواهد یافت، در نظر بگیرید. در اینجا چند راه عالی برای جذب تبلیغ کنندگان به وبلاگ شما وجود دارد:

    با یک برنامه تبلیغاتی مبتنی بر زمینه مانند Google’s AdSense ثبت نام کنید که به طور خودکار تبلیغاتی را برای سایت شما ایجاد می کند که می توانید در عرض چند دقیقه پس از پذیرفته شدن در برنامه آنها، تبلیغاتی را ایجاد کنید.Crisp Ads برنامه مشابهی را ارائه می دهد، اما فقط برای وبلاگ ها.تبلیغات Amazon Associates را در سایت خود قرار دهید و برای محصولاتی که شخصاً از آن ها استفاده می کنید یا خوشحال هستید که از آن ها حمایت می کنید، تبلیغاتی را به نمایش بگذارید. به این ترتیب مشتریان شما به توصیه های شما پاسخ می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *