نکات سایت تبلیغات جدید

نکات سایت تبلیغات جدید

تبلیغات آنلاین بسیار رقابتی شده است و فقط بهترین ها می توانند دوام بیاورند. از آنجایی که نکات سایت تبلیغات جدید این پتانسیل را دارند که کسب و کار شما را به سطح بالاتری برسانند، بسیاری از کسب و کارهای آنلاین برای رشد کسب و کار خود به آن متکی هستند

اهمیت نکات سایت تبلیغات جدید

تبلیغات در اینجا شامل استفاده از پرداخت به ازای کلیک  (PPC)، هزینه به ازای هر 1000 بازدید (CPM)، هزینه به ازای هر اقدام (CPA)  و بسیاری از مدل‌های قیمت‌گذاری دیگر است.

تبلیغات جستجو، تبلیغات نمایشی، تبلیغات بنری، تبلیغات بومی، تبلیغات موبایلی و تبلیغات بینابینی پرمصرف ترین انواع تبلیغات دیجیتالی هستند که توسط بسیاری از مشاغل مورد استفاده قرار می گیرند. با این حال، درک نوع تبلیغ و زمان استفاده از آن برای نتایج مطلوب بسیار مهم است.

برای هر صاحب کسب و کار آنلاین بسیار مهم است که از این نکات و ترفندهای تبلیغات آنلاین در سایر موارد برای زنده ماندن از ماهیت بسیار رقابتی مشاغل آنلاین آگاه باشد.

دانستن برخی از این نکات و ترفندهای تبلیغات آنلاین می تواند به شما کمک کند تا کسب و کار خود را به صورت آنلاین رشد دهید و همچنین به شما کمک می کند رقبای خود را شکست دهید و سهم بازار بیشتری از صنعت خود را حفظ کنید یا حتی بر صنعت یا جایگاه خود تسلط داشته باشید.

به همین دلیل است که لازم است برخی از این نکات و ترفندهای کسب و کار آنلاین را به اشتراک بگذارم تا به کسب و کارهای آنلاین کوچک کمک کند تا سریعتر و بهتر تلاش کنند و رشد کنند.

نکات سایت تبلیغات جدید آنلاین

بنابراین از آنجایی که می‌توانید بدانید تبلیغات آنلاین چیست، در اینجا برخی از مهم‌ترین نکات تبلیغات آنلاین را که باید بدانید آورده شده است.

1.مخاطبان هدف خود را بشناسید

مهمترین چیزی که قبل از شروع تبلیغات آنلاین یا ترسیم بهینه سازی موتور جستجو (SEO) خود باید بدانید این است که مخاطبان هدف خود را بشناسید و مخاطبان شما بیشتر وقت خود را در کجا می گذرانند.

درک ماهیت و اندازه مخاطبان شما در کوتاه مدت و بلندمدت تاثیر زیادی بر موفقیت کسب و کار شما خواهد داشت. مزیت بسیار زیادی در درک مشخصات جمعیتی و روانشناختی مخاطبان هدف شما وجود دارد.

دلیل این امر این بوده است که هر دو استراتژی تبلیغات پولی و بهینه سازی موتور جستجو (SEO) شما تنها به مخاطبان شما متکی هستند. اگر مخاطبان خود را درک کنید، قادر خواهید بود محتوایی ایجاد کنید که با آن ها طنین انداز شود و همچنین تبلیغات را هدف قرار دهید تا فقط به مخاطبان مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید.

به همین دلیل این نکته بسیار مهم است. کل بازاریابی شما به مخاطبان شما متکی است و بسیار مهم است که بدانید آن ها چه کسانی هستند تا بتوانید به اهداف تجاری خود برسید.

مخاطب هدف خود را پیدا کنید

  • از ابزار بینش مخاطبان فیس بوک استفاده کنید.
  • از ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی برای جستجوی کلمات کلیدی مرتبط و معیارهای آن ها استفاده کنید.
  • از ترندهای Google استفاده کنید تا ببینید چه چیزی ترند است و کجا ترند است.

2. نوع کمپین خود را بشناسید

مهم است که نوع کمپین را که برای برند، جایگاه یا کسب و کار شما بهترین کارایی را دارد، درک کنید.

به این دلیل است که در برخی موارد، تبلیغات جستجو در موتورهای جستجو ممکن است نتایج بهتری داشته باشند، چرا که در موارد دیگر تبلیغات در پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند تبلیغات فیس بوک، اینستاگرام یا توییتر ممکن است نتایج بهتری ارائه دهند.

اگر اقلامی مانند پوشاک، لوازم الکترونیکی، خانگی و غیره می فروشید، رسانه های اجتماعی بهترین مکان برای تبلیغ اقلام شما خواهد بود. سایت‌های تجارت الکترونیک در طول سال‌ها توانسته‌اند تنها با استفاده از تبلیغات فیس‌بوک و اینستاگرام از صفر به قهرمان تبدیل شوند.

نکات سایت تبلیغات جدید
نکات سایت تبلیغات جدید

اگر هدف شما این است که مردم برنامه شما را دانلود کنند یا محصولات دیجیتالی شما را بخرند، دوباره رسانه های اجتماعی مکان ایده آلی برای تبلیغ محصولات و خدمات شما خواهند بود.

تبلیغات جستجو با نصب برنامه ها به ویژه تبلیغات گوگل (Google Adwords) و تبلیغات Bing و Yahoo بسیار خوب عمل می کنند.

از سوی دیگر، تبلیغات جستجو در موتورهای جستجو، زمانی بهترین کار را خواهند داشت که به دنبال ترافیک باکیفیت برای افزایش بازدید و سرنخ وب‌سایت خود، فروش و غیره باشید.

در پایان، همیشه بهتر است بدانید که کدام تبلیغات برای پروژه شما به صورت آنلاین بهترین کارایی را دارند. قبل از راه اندازی کمپین های بزرگتر می توانید تصمیم بگیرید که آزمایش کنید و با بودجه های تبلیغاتی کمتری مقایسه کنید و نتایج را ببینید.

3. داده ها را جمع آوری کنید

تبلیغات آنلاین با داده های مناسب بهترین کار را دارد، بنابراین بسیار مهم است که داده های مناسب را جمع آوری کنید و از آن برای بازاریابی مجدد یا هدف گذاری مجدد کمپین ها استفاده کنید.

انجام این کار تبلیغات شما را موثرتر می کند و هزینه تبلیغات شما را کاهش می دهد. هرچه اطلاعات بیشتری را بتوانید جمع آوری کنید، می توانید مخاطبان سفارشی هم در تبلیغات فیس بوک و هم در تبلیغات گوگل ایجاد کنید.

نکات عالی برای تبلیغات فیسبوک

مخاطبان سفارشی شما را قادر می‌سازد تا به شبکه تبلیغاتی راهنمایی کنید که تبلیغات شما در کجا و به چه کسی ارائه شود و تبلیغات شما را برای مخاطبان هدف خاص خود هدفمندتر و سفارشی‌تر کند.

با مخاطبان ایجاد شده سفارشی، می‌توانید مخاطبان را نیز گسترش دهید تا تبلیغات خود را برای دسترسی به افراد بیشتری مقایسه کنید.

در این صورت، می توانید از داده های جمع آوری شده برای ایجاد مخاطب LookAlike در مورد فیس بوک و بازدید از وب سایت در مورد تبلیغات گوگل استفاده کنید.

ردیابی تبلیغات شما عالی عمل می کند و استفاده از ابزارهایی مانند فیس بوک پیکسل و گوگل آنالیتیکس (برچسب های گوگل) به جمع آوری و ذخیره این داده ها برای استفاده مجدد و اثربخشی کمپین های تبلیغاتی شما کمک می کند.

4. بازاریابی مجدد و هدف گذاری مجدد

به هر حال، هدف گذاری مجدد و بازاریابی مجدد هر دو اصطلاحاتی هستند که در کمپین های گوگل و فیس بوک استفاده می شوند که به سادگی به معنای نمایش یا هدف قرار دادن تبلیغات به مخاطب خاصی است که قبلاً با تبلیغات یا صفحات وب قبلی شما تعامل داشته یا محتوای خاصی را در صفحات وب شما مشاهده کرده است.

بسیار مهم است که کمپین های نمایشی ایجاد کنید تا چندین بار تبلیغات را به آن ها نشان دهید تا آن ها را وادار کنید تا دوباره از وب سایت یا برنامه های شما بازدید کنند تا هر اقدامی را که منجر به فروش یا تبدیل شود انجام دهند.

به عنوان یک تبلیغ‌کننده، همیشه یک کمپین تبلیغاتی بازاریابی مجدد یا هدف‌گیری مجدد در کمپین‌های برنامه کمپین تبلیغات آنلاین خود(PPC، CPM  و CPA) داشته باشید.

اینجاست که می توانید به طور موثر از تبلیغات نمایشی برای هدف قرار دادن افرادی استفاده کنید که از طریق تبلیغات قبلی شما از وب سایت شما بازدید می کنند.

5. از تبلیغات نمایشی استفاده کنید

استفاده از تبلیغات نمایشی برای هدف گذاری مجدد و بازاریابی مجدد به افزایش نرخ تبدیل شما حداقل تا 50 درصد کمک می کند. تبلیغات نمایشی زمانی که برای بازاریابی مجدد و هدف‌گذاری مجدد کمپین‌ها استفاده می‌شوند، بهتر عمل می‌کنند.

بنابراین توصیه می‌شود از این انواع تبلیغات استفاده کنید تا افرادی که در ابتدا از وب‌سایت شما بازدید کرده‌اند، دوباره به آنجا برگردند و اقداماتی را که شروع کرده‌اند انجام دهند.

تبلیغات نمایشی ارزان هستند و می توانند به ویژه زمانی که برای بازاریابی مجدد یا هدف گذاری مجدد کمپین ها استفاده می شوند، موثر باشند.

هر چه بیشتر داده ها را جمع آوری کنید و از آن ها برای کمپین های بازاریابی مجدد استفاده کنید، در تبلیغات دیجیتالی تبدیل شما بهتر خواهد بود.

نکات سایت تبلیغات جدید
نکات سایت تبلیغات جدید

6. با دقت نمایش دهید

مراقب باشید که کجا می خواهید تبلیغات شما نمایش داده شود. منظورم کانال‌های نمایشی است که می‌توانند دستگاه‌ها، کانال‌هایی در YouTube  یا وب‌سایت‌هایی باشند که هیچ شباهتی با جایگاه، محصولات یا خدمات شما ندارند.

می‌توانید از فیلترها در تبلیغات Google استفاده کنید تا کانال‌های خاصی را حذف کنید که نمی‌خواهید تبلیغات شما در آنها نمایش داده شود و همین امر در فیس‌بوک نیز صدق می‌کند. شما می توانید انتخاب کنید که آیا تبلیغات خود را فقط در فیس بوک یا سایر کانال های تبلیغاتی آنها نشان دهید.

این به شما کمک می کند تا با اطمینان از اینکه تبلیغات شما فقط به مخاطبان مناسب دسترسی پیدا می کند، از هزینه های تبلیغاتی زیادی صرفه جویی کنید.

یکی دیگر از مزایای انتخاب دقیق کانال های نمایش این است که شما مکان نمایش تبلیغات خود را کنترل می کنید که به جلوگیری از هزینه های غیر ضروری و حفظ شهرت برند شما کمک می کند.

7. بهینه سازی کمپین تبلیغاتی

همیشه مهم است که از توصیه های تبلیغات گوگل پیروی کنید تا مطمئن شوید که کمپین های تبلیغاتی شما تا 100٪ بهینه شده اند. این کار را هر روز که کمپین تبلیغاتی خود را بررسی می کنید انجام دهید.

این به بهبود امتیاز کیفیت، بهبود نرخ تعامل (CTRs) و کاهش هزینه به ازای هر کلیک (CPC) در مورد تبلیغات گوگل کمک می‌کند.

کمپین تبلیغاتی خود را ایجاد نکنید و آن را فراموش نکنید، به هیچ وجه به شما کمکی نخواهد کرد. مهم است که مطمئن شوید کمپین های شما همیشه برای عملکرد بهتر بهینه شده اند.

8. بازدیدکنندگان وب سایت را دوباره هدف گیری کنید

گاهی اوقات کاربران از وب سایت شما بازدید می کنند، فقط برای اینکه بدون تبدیل آن را ترک کنند. هنگامی که این اتفاق می افتد، شما می خواهید نکات بعدی تبلیغات آنلاین ما را امتحان کنید، هدف گذاری مجدد یعنی پیگیری در تلاش برای بازگرداندن آنها.

هنگامی که از فرم های ثبت ایمیل در وب سایت خود استفاده می کنید، می توانید لیستی از ایمیل های کاربران ایجاد کنید.

سپس می توانید ایمیل هایی را به صندوق ورودی آنها بفرستید که آنها را تشویق به بازگشت به وب سایت شما کند. شما می توانید همین تاکتیک را با استفاده از کوکی ها در سایت خود انجام دهید، که داده ها را در مرورگرهای بازدیدکنندگان ذخیره می کند و به شما این امکان را می دهد که تبلیغات PPC را برای آنها هدف قرار دهید.

تنظیم یک مخاطب بازاریابی مجدد مبتنی بر کوکی در Google Analytics بر اساس رفتار کاربر، مانند صفحاتی که بازدید کرده اند یا مدت زمانی که در وب سایت شما مانده اند، آسان است.

پس از آن، می توانید مخاطبان تازه ایجاد شده خود را برای استفاده در کمپین خود به Google Ads وارد کنید.

9. نام تجاری منحصر به فرد را اعمال کنید

یکی از مهم‌ترین نکات کاربردی دیجیتال مارکتینگ برای مبتدیان و متخصصان این است که همه تبلیغات خود را با برند شرکت خود القا کنید.

اگر تبلیغات شما بگوید، “شما به این محصول نیاز دارید”، اما نگوید، “این چیزی است که ما هستیم”، برای شما سود چندانی نخواهد داشت.

وقتی کاربران تبلیغی را می بینند که برند شما را منتقل نمی کند، ممکن است فراموش کنند که تبلیغ چه کسی بوده و محصول تبلیغ شده را از رقیب خریداری کنند.

شما به همه تبلیغات خود، از وب سایت تا PPC خود، نیاز دارید تا شخصیت شرکت خود را به نمایش بگذارید.

10. ردیابی شاخص های کلیدی عملکرد (KPI)

آخرین نکته در لیست نکات تبلیغات دیجیتال ما این است نتایج خود را پیگیری کنید. هیچ استراتژی تبلیغات دیجیتالی به ویژه سودمند نخواهد بود اگر تأیید نکنید که کار می کند.

هر استراتژی دارای عناصری است که نیاز به اصلاح دارند و با ردیابی KPI ها ، می توانید ببینید کدام قسمت ها را باید تغییر دهید.

می توانید این کار را از طریق پلتفرم هایی مانند Google Analytics و Google Search Console انجام دهید، که می توانید برای وب سایت خود راه اندازی کنید.

نکات سایت تبلیغات جدید
نکات سایت تبلیغات جدید

نکته پاداش برای محتوا

شاید شنیده باشید که محتوا در کسب و کارهای آنلاین پادشاه است. بله، همینطور است و به همین دلیل است که من این را در اینجا اضافه می کنم، حتی اگر عنوان در مورد نکات و ترفندهای تبلیغات آنلاین برای رشد کسب و کار آنلاین با استفاده از تبلیغات آنلاین است.

محتوای با کیفیت و ارزشمند

مت کاتز که تا سال 2014 در گروه کیفیت سرچ در گوگل بود، گفت محتوا تنها راهی است که کسب‌وکارهای کوچک می‌توانند با کسب‌وکارهای بزرگ آنلاین رقابت کنند.

ثابت شده است که این در بیشتر مواردی که کسب و کارهای کوچک برای تسلط بر جایگاه ها و گاهی اوقات صنایع خود در حال رشد هستند صادق است. این به این دلیل است که ایجاد محتوای ارزشمند به شما کمک می کند تا به افراد زیادی در فضای خود دسترسی پیدا کنید.

شما می توانید به مشتریان بالقوه خود دسترسی پیدا کنید که به دنبال محصولات شما در موتورهای جستجو و پلتفرم های رسانه های اجتماعی هستند.

بهترین بخش آن این است که این محتوا روزانه 24 ترافیک رایگان و با کیفیت را به وب سایت شما می آورد.

اگرچه تولید محتوای با کیفیت زمان زیادی می برد، اما ارزش تلاش را دارد. ترافیک ارگانیک هنوز بهترین شکل ترافیک وب است و پتانسیل های زیادی برای کمک به رشد کسب و کار یا برند شما دارد.

همیشه توصیه می شود قبل از ایجاد هر محتوایی، کلمات کلیدی مرتبط تری را جستجو کنید. به این ترتیب می توانید به مخاطبان هدف خود دسترسی پیدا کرده و آنها را به مشتریان پولی تبدیل کنید.

هر محتوایی که می خواهید ایجاد کنید باید منحصر به فرد و مرتبط باشد و با هدف ارائه ارزش زیادی باشد.

ارزش چیزی است که مخاطبان و مشتریان بالقوه شما را جذب می کند و به شما امکان می دهد در موتورهای جستجو سریعتر و بهتر رتبه بندی کنید.

نکاتی برای تولید محتوا برای سایت تبلیغات جدید

  • تحقیق کلمات کلیدی برای کلمات کلیدی مرتبط
  • یک تقویم برای تولید محتوا داشته باشید.
  • محتوایی را در مورد آنچه در جایگاه شما پرطرفدار است ایجاد کنید.
  • از رقبای خود جاسوسی کنید تا ببینید کدام محتوا بیشترین تاثیر را دارد.
  • آن را در تمام پلتفرم های رسانه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.
  • یک لیست ایمیل بسازید تا هر بار که محتوای جدیدی ایجاد می کنید، محتوای خود را به اشتراک بگذارید.
  • آن را به طور مداوم انجام دهید.

نتیجه گیری در مورد نکات سایت تبلیغات جدید

تبلیغات آنلاین راهی عالی برای دسترسی به افراد زیادی در مدت زمان کوتاه است، به خصوص زمانی که منابع مالی دارید. به رشد سریع و بزرگ تجارت کمک می کند.

با این حال، همه افراد با تبلیغات دیجیتال فقط به دلیل فقدان دانش در مورد نحوه کارکرد و کار درست و زمان موفق نیستند. اگر خود را در همان نمایش می بینید، لطفا در درخواست کمک دریغ نکنید.

اگر در زمینه تبلیغات اینترنتی بسیار باتجربه هستید، لطفا نکات و ترفندهای خود را در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید تا دیگران از آن بیاموزند.

اهمیت نکات سایت تبلیغات جدید را بنویسید؟

تبلیغات در اینجا شامل استفاده از پرداخت به ازای کلیک  (PPC)، هزینه به ازای هر 1000 بازدید (CPM)، هزینه به ازای هر اقدام (CPA)  و بسیاری از مدل‌های قیمت‌گذاری دیگر است.
تبلیغات جستجو، تبلیغات نمایشی، تبلیغات بنری، تبلیغات بومی، تبلیغات موبایلی و تبلیغات بینابینی پرمصرف ترین انواع تبلیغات دیجیتالی هستند که توسط بسیاری از مشاغل مورد استفاده قرار می گیرند. با این حال، درک نوع تبلیغ و زمان استفاده از آن برای نتایج مطلوب بسیار مهم است.

چگونه نوع کمپین خود را بشناسیم؟

مهم است که نوع کمپین را که برای برند، جایگاه یا کسب و کار شما بهترین کارایی را دارد، درک کنید.
به این دلیل است که در برخی موارد، تبلیغات جستجو در موتورهای جستجو ممکن است نتایج بهتری داشته باشند، چرا که در موارد دیگر تبلیغات در پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند تبلیغات فیس بوک، اینستاگرام یا توییتر ممکن است نتایج بهتری ارائه دهند.

چگونه محتوای با کیفیت و ارزشمند بنویسیم؟

ثابت شده است که این در بیشتر مواردی که کسب و کارهای کوچک برای تسلط بر جایگاه ها و گاهی اوقات صنایع خود در حال رشد هستند صادق است. این به این دلیل است که ایجاد محتوای ارزشمند به شما کمک می کند تا به افراد زیادی در فضای خود دسترسی پیدا کنید.
شما می توانید به مشتریان بالقوه خود دسترسی پیدا کنید که به دنبال محصولات شما در موتورهای جستجو و پلتفرم های رسانه های اجتماعی هستند.
اگرچه تولید محتوای با کیفیت زمان زیادی می برد، اما ارزش تلاش را دارد. ترافیک ارگانیک هنوز بهترین شکل ترافیک وب است و پتانسیل های زیادی برای کمک به رشد کسب و کار یا برند شما دارد.

13 دیدگاه برای “نکات سایت تبلیغات جدید

  1. زاجکانی گفته:

    یکی از مزایای انتخاب دقیق کانال های نمایش این است که شما مکان نمایش تبلیغات خود را کنترل می کنید که به جلوگیری از هزینه های غیر ضروری و حفظ شهرت برند شما کمک می کند. نکته بسیار مفیدی بود که در مقاله شما یافتم.

  2. متاورس آینده من گفته:

    تبلیغات آنلاین بسیار زیاد شده است بنابراین فقط بهترین ها می توانند بمانند. و در این مقاله شما به خوبی آموزش داده اید که چطور می توانیم بهترین باشیم ممنون از نویسنده مقاله

  3. Nazanin heshmati گفته:

    وقتی شما نام و برندی متفاوت برای خود انتخاب میکنید در واقع در ذهن های مخاطبان ماندگار میشوید به طوری که در ذهن انخا کاملا ملکه میشوید و وقتی به محصول شما نیاز داشته باشند دیگر سراغ رقبایتان نخواهند رفت زیرا فقط شما را به یاد می آورند

  4. berlin گفته:

    نمایش سایت تبلیغات جدید
    مهمترین چیزی که قبل از شروع تبلیغات آنلاین یا ترسیم بهینه سازی موتور جستجو (SEO) خود باید بدانید این است که مخاطبان هدف خود را بشناسید و مخاطبان شما بیشتر وقت خود را در کجا می گذرانند

  5. Parham گفته:

    به عنوان یک تبلیغ‌کننده، همیشه یک کمپین تبلیغاتی بازاریابی مجدد یا هدف‌گیری مجدد در کمپین‌های برنامه کمپین تبلیغات آنلاین خود(PPC، CPM و CPA) داشته باشید
    مطالب بسیار کامل بود

  6. سعید گفته:

    تبلیغات آنلاین راهی عالی برای دسترسی به افراد زیادی در مدت زمان کوتاه است، به خصوص زمانی که منابع مالی دارید. به رشد سریع و بزرگ تجارت کمک می کند.

  7. abbas گفته:

    تبلیغات بصری یا دیداری در نکات سایت تبلیغات جدید بیشترین تاثیر را روی مخاطب دارند زیرا دیدن برای مردم خیلی راحت از خواندن و یا شنیدن است.

  8. مرضیه ثاقب علیزاده گفته:

    تبلیغات آنلاین بسیار رقابتی شده است و فقط بهترین ها می توانند دوام بیاورند. از آنجایی که نکات سایت تبلیغات جدید این پتانسیل را دارند که کسب و کار شما را به سطح بالاتری برسانند، بسیاری از کسب و کارهای آنلاین برای رشد کسب و کار خود به آن متکی هستند

  9. Amin DehghanNejad گفته:

    همیشه مهم است که از توصیه های تبلیغات گوگل پیروی کنید تا مطمئن شوید که کمپین های تبلیغاتی شما تا ۱۰۰٪ بهینه شده اند

  10. berlin گفته:

    در نکات سایت تبلیغات جدید
    مهمترین چیزی که قبل از شروع تبلیغات آنلاین یا ترسیم بهینه سازی موتور جستجو (SEO) خود باید بدانید این است که مخاطبان هدف خود را بشناسید و مخاطبان شما بیشتر وقت خود را در کجا می گذرانند

  11. متاورس آینده من گفته:

    تبلیغات آنلاین بسیار زیاد شده و فقط بهترین ها می مانند پیشنهاد می کنم از این مطالب برای بهترین شدن استفاده کنید با تشکر از نویسنده سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *