دسته بندی سایت تبلیغات برند

دسته بندی سایت تبلیغات برند

دسته بندی سایت تبلیغات برند به کسب و کارها این امکان را می دهد تا برای افزایش فروش به مخاطبان هدف خود دسترسی پیدا کنند. همچنین به شرکت ها کمک می کند تا مشتریان را برای خرید سایر خدمات یا محصولات مرتبط ترغیب کند.

اهمیت دسته بندی سایت تبلیغات برند

همه انواع تبلیغات برای همه مشاغل مناسب نیستند و باید عاقلانه انتخاب کنید. تبلیغات از زمان های قدیم اینگونه بوده است.

هدف اصلی آن انتشار پیام های مربوط به فروش یا سایر رویدادهای مهم است. کسب ‌و کارهای مدرن به اشکال پیشرفته سیستم‌های ارتقای محصول یا خدمت مانند تلویزیون، اپلیکیشن موبایل، یوتیوب، وب‌سایت‌ها و ایمیل دسترسی دارند.

با این حال، سازمان‌های هوشمند با تحقیق در مورد بازار محصول یا خدمات، مصرف‌کنندگان و رقبا از یک استراتژی تبلیغاتی کارآمد استفاده می‌کنند. شما تنها زمانی می توانید یک تاکتیک موثر ایجاد کنید که اشکال مختلف تبلیغات را بشناسید.

تبلیغات چیست؟

تبلیغات یک ابزار بازاریابی عمده است که توسط نهادهای تجاری برای فروش محصولات یا خدمات به مصرف کنندگان جدید و فعلی استفاده می شود. در درجه اول، این یک ارتباط بازاریابی است که پیامی غیر شخصی را به توده ها منتقل می کند تا دامنه یک ایده، خدمات یا محصول را گسترش دهد. تبلیغات تجاری اغلب با حمایت مالی باز از سوی سازمان ذینفع همراه است.

تمرکز تبلیغات بر افزایش ارزش برند است. از چندین تاکتیک درک مانند رنگ، تصاویر، افراد مشهور، غذا، تصاویر و موسیقی برای تحریک ذهن مشتری استفاده می کند. بنابراین، روز بعد هنگامی که یک مصرف کننده از یک مغازه محلی بازدید می کند، جذب محصولی می شود که روز قبل در تلویزیون یا رادیو تبلیغ شده است.

تفاوت بین تبلیغات و بازاریابی

  1. تبلیغات به سادگی بخشی از استراتژی بازاریابی هر کسب و کاری است. این تمایز اولیه بین این دو شیوه تجاری است.
  2. بازاریابی نحوه تعامل کسب و کار شما با سه نوع اصلی رسانه ارتباطی را کنترل می کند: رسانه های پولی، رسانه های متعلق به و رسانه های درآمدی. برعکس، تبلیغات جزء رسانه های پولی است.
  3. تنها با استفاده از یک استراتژی بازاریابی می توانید محصولات و خدمات خود را با موفقیت به مخاطبان هدف معرفی کنید. تبلیغات تشنه سرمایه گذاری برای ارتقای خدمات یا محصول ضروری نیستند.
  4. شرکت ها باید یک بخش جداگانه برای مدیریت بازاریابی ایجاد کنند. از طرفی نیازی به ایجاد تیم مستقل برای تبلیغات ندارند. تیم بازاریابی می تواند از عهده آن برآید.

تفاوت بین تبلیغات سنتی و دیجیتال

سیستم تبلیغات سنتی بر فناوری پیشرفته مانند اینترنت، گوشی های هوشمند و وب سایت ها متکی نیست. بنابراین، اگر اینترنت قطع است، همچنان می‌توانید از طریق تبلیغات تلویزیونی و رادیویی سنتی با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید.

تبلیغات دیجیتال کاملاً به اینترنت وابسته است. بنابراین، اگر اینترنت در دسترس نباشد، استراتژی بازاریابی شما می تواند ضربه بخورد.

تبلیغات سنتی مانند پست مستقیم، نرخ تبدیل بالاتری نسبت به ایمیل های بازاریابی دارد. زیرا اکثر ایمیل های تبلیغاتی که جزء تبلیغات دیجیتالی هستند، به پوشه اسپم یا تبلیغات ایمیل مخاطبان می روند. برعکس، یک کارت پستال به صندوق پستی مشتریان می رسد و مطمئناً آن را می خوانند زیرا همیشه مراقب صندوق های پستی برای قبض هستند.

انواع تبلیغات سنتی

بررسی تبلیغات سنتی به منظور آشنایی با این نوع تبلیغات است که سبب می شود نسبت به سایر انواع تبلیغات راحت تر مقایسه کنید.

1.تبلیغات چاپی

در حالی که تبلیغات چاپی می تواند به بروشورها و بروشورها اشاره کند، اما در درجه اول به معنای تبلیغات در روزنامه ها یا مجلات است. بسته به مخاطب هدف، شرکت ها می توانند در روزنامه های محلی، ملی یا دولتی تبلیغات کنند.

علاوه بر این، اکثر روزنامه ها نسخه آنلاین را به مخاطبان ارائه می دهند. بنابراین، قرار دادن تبلیغات در آنجا به این معنی است که می توانید مخاطبان بیشتری را جذب کنید. وقتی نوبت به درج آگهی در روزنامه می‌رسد، سازمان‌ها می‌توانند بخش طبقه‌بندی شده را انتخاب کنند یا ممکن است آن را در صفحات معمولی قرار دهند تا همه بتوانند آن را ببینند.

کسب و کارها اغلب برای مخاطبان هدفمندتر، تبلیغاتی را در مجلات می گذارند. به عنوان مثال، شرکتی که لوازم آرایشی می فروشد، قرار دادن تبلیغات خود در مجلات سبک زندگی مفیدتر است.

دسته بندی سایت تبلیغات برند
دسته بندی سایت تبلیغات برند

2. ایمیل

ایمیل نوع دیگری از تبلیغات است که مستقیماً توسط مشاغل کوچک استفاده می شود تا با موفقیت به مشتریان دسترسی پیدا کنند. در این تبلیغات سنتی، شما یک گروه از مخاطبان بالقوه را انتخاب می کنید و با استفاده از پست حلزون، جزوه های جذاب برای آن ها ارسال می کنید.

برای شروع چنین تبلیغاتی، شرکت ها باید مخاطبان را پیدا کنند و سپس بروشورهایی حاوی پیشنهادات سودآور را برای آنها پست کنند. علاوه بر این، آنها می توانند بررسی کنند که در ازای مخاطب چه نوع پاسخی دریافت می کنند.

متأسفانه، این تبلیغات دیگر رایج نیست و فقط برای مشاغل محلی کار می کند. نسخه دیجیتالی تبلیغات پستی، تبلیغات ایمیلی است که در آن مشتریان بالقوه ایمیل‌هایی را از شرکت‌هایی دریافت می‌کنند که محصولات و خدمات خود را تبلیغ می‌کنند.

3. تلویزیون

تبلیغات تلویزیونی نوعی از تبلیغات سنتی است که امروزه نیز رواج دارد. از آنجایی که رسانه‌ها دسترسی گسترده‌ای دارند، شرکت‌هایی که به بازار بزرگ یا سراسری غذا می‌دهند، آن را ایده‌آل می‌دانند. با کمک بینایی، صدا و حرکت، این تبلیغات به اندازه کافی متقاعد کننده هستند تا بینندگان را برای خرید یک محصول یا اشتراک در یک سرویس تحت تاثیر قرار دهند.

هزینه ایجاد تبلیغات و خرید اسلات برای اینها در تلویزیون گران است. معمولاً اسلات ها در واحد ثانیه فروخته می شوند (20، 30، 60.) علاوه بر این، قیمت اسلات ها به طول، فرکانس، زمان روز، برنامه تلویزیونی و غیره بستگی دارد.

4.رادیو

یکی از انواع تبلیغات، اطلاعیه های رادیویی است رادیو یکی از قدیمی ترین انواع تبلیغات است و هنوز هم برای دستیابی به جمعیت هدف شما محبوبیت زیادی دارد. عمدتاً اگر مخاطبان هدف شما به برنامه یا ایستگاه خاصی گوش دهند، تبلیغات مداوم شانس بالایی برای جذب مشتریان جدید خواهد داشت.

یکی از نکات منفی تبلیغات رادیویی این است که فقط از طریق صدا به مخاطب می رسد. مردم ممکن است فراموش کنند که تبلیغ درباره چه چیزی است زیرا هیچ تصویری وجود ندارد. به همین دلیل است که اغلب تکرار همان تبلیغ را در ایستگاه های رادیویی می شنوید. بدون بودجه کافی برای تبلیغات مکرر در رادیو، به نتایج دلخواه نخواهید رسید.

5.OOH  یا خارج از خانه

ممکن است هنگام رانندگی در بزرگراه با بیلبوردهای غول‌پیکر با تبلیغات خیره‌کننده مواجه شده باشید یا هنگام انتظار در ایستگاه اتوبوس حاوی تبلیغات را مشاهده کرده باشید. به این نوع تبلیغات در فضای باز یا OOH می گویند. این ها را می توانید در اتوبوس، مترو، تاکسی، سالن فرودگاه و غیره ببینید.

این تبلیغات سنتی دیجیتالی شده است و بدون شک این تحول آن را تاثیرگذارتر کرده است. این تبلیغات معمولاً بر روی تصاویر جذاب با حداقل متن تمرکز می کنند، به طوری که مخاطب به راحتی می تواند پیام را بدون نیاز به خواندن خطوط طولانی دریافت کند. این تبلیغات بسته به مکان و تعداد مخاطبان می تواند بسیار گران باشد.

6.جای گذاری محصول

قرار دادن محصول نوعی تبلیغات سنتی است. آیا مجری برنامه تلویزیونی مورد علاقه شما قهوه را با نام تجاری لیوان می‌نوشد؟ این یک نمونه کلاسیک از قرار دادن محصول است. در این تبلیغات سنتی، شرکت ها محصولات یا نام تجاری خود را در برنامه های تلویزیونی، اخبار یا فیلم ها قرار می دهند.

گاهی اوقات شرکت ها می خواهند با احتیاط به مخاطبان هدف دست یابند. در چنین مواردی، آنها برای قرار دادن محصول در جایی که نام محصول به صراحت ذکر نشده است، اما بینندگان می توانند آن را ببینند، انتخاب می کنند. به عنوان مثال، یک فیلم می تواند شخصیت ها را در حال شام در مکانی که نام رستوران در آن نمایان است نشان دهد.

انواع تبلیغات دیجیتال

بررسی تبلیغات دیجیتال به منظور مقایسه بین انواع تبلیغات صورت میگیرد.

7. تبلیغات پرداخت به ازای کلیک  (PPC)

هنگامی که با استفاده از هر کلمه یا عبارتی در موتور جستجو جستجو می کنید، ممکن است برخی از تبلیغات را در بالای نتایج جستجوی ارگانیک مشاهده کنید. این تبلیغات به عنوان PPC یا جستجوی پولی شناخته می شوند. شما باید تبلیغات PPC را در استراتژی بهینه‌سازی موتور جستجو (SEO) خود بگنجانید تا تلاش‌های خود را برای دستیابی به مخاطبان به طور ارگانیک تکمیل کند.

دسته بندی سایت تبلیغات برند
دسته بندی سایت تبلیغات برند

علاوه بر دستیابی مستقیم به مخاطبان هدف، هزینه تبلیغات را کاهش می‌دهد، زیرا شرکت‌ها تنها در صورت کلیک کردن بر روی تبلیغ مجبور هستند. با این حال، کسب‌وکارها باید در مناقصه‌ها شرکت کنند تا موقعیت تبلیغات را به دست آورند و کلمات کلیدی را هدف قرار دهند.

8. رسانه های اجتماعی

با ظهور رسانه های اجتماعی، تبلیغ کنندگان به این پلتفرم ها رفتند تا محصولات و پیشنهادات خود را به مصرف کنندگان نشان دهند. رسانه های اجتماعی نوعی تبلیغات دیجیتالی هستند.

پلتفرم‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک و اینستاگرام به شما امکان می‌دهند مخاطبان را بر اساس کشور، سن و اولویت‌ها فیلتر کنید، بنابراین نیازی به صرف هزینه برای تبلیغات برای مخاطبان گسترده ندارید. در کانال های اجتماعی دو نوع تبلیغات وجود دارد: تبلیغات پولی و بدون پرداخت.

  • تبلیغات رایگان: این ها روشی ارگانیک برای جذب مشتریان هستند که در آن پست‌های مربوط به محصولات، خدمات و پیشنهادات خود را از طریق دسته‌ها یا حساب‌های رسمی شرکت خود ارسال می‌کنید.
  • تبلیغات پولی: این ها تبلیغات حمایتی هستند که مردم هنگام پیمایش در فید خود می بینند

9. تبلیغات درون برنامه موبایل

تبلیغات موبایلی به رایج ترین نوع تبلیغات تبدیل شده است. اگر از تلفن هوشمند یا تبلت با اتصال اینترنت استفاده می کنید، حتماً این تبلیغات را دیده اید. این تبلیغات می‌توانند هنگام بررسی رسانه‌های اجتماعی، بازدید از یک وب‌سایت، استفاده از یک برنامه یا انجام یک بازی ظاهر شوند.

در ازای تماشای تبلیغات درون برنامه ای، مشتریان از بازی ها یا برنامه ها پاداش دریافت می کنند. مزیت این تبلیغات این است که بدون توجه به اینکه در کجا هستند به دست مشتریان می رسد. همچنین می توان افراد را بسته به موقعیت جغرافیایی و جمعیت شناسی آنها هدف قرار داد.

10. بومی

تبلیغات بومی محتوای تبلیغات شما را با محتوای وب سایت یا برنامه تلفن همراه ترکیب می کند. این به بهبود تجربه تحویل محتوا کمک می کند زیرا تبلیغات بومی با محتوای میزبان تداخلی ندارد و خوانندگان می توانند در جریان خواندن باقی بمانند.

کسب و کارها بیشتر وبلاگ ها و مجلات حرفه ای و فناوری را برای میزبانی تبلیغات بومی خود هدف قرار می دهند. برای مثال، اگر محتوای حرفه‌ای با شرایط حسابداری را مرور می‌کنید، احتمالاً محتوای حمایت شده از توسعه‌دهندگان نرم‌افزار حسابداری را تجربه خواهید کرد.

در اینجا، این محتوای تبلیغاتی جریان شما را از بین نمی برد و ممکن است با راه حل های حسابداری مفیدی برای کسب و کار خود مواجه شوید.

11. ویدئو

صنعت تبلیغات دیجیتال، تبلیغات ویدیویی را به عنوان تبلیغات برتر در نظر می گیرد، زیرا این پتانسیل را دارد که چشم های زیادی را برای شما به ارمغان بیاورد.

تبلیغات ویدیویی بین محتوای  YouTube، Vimeo، Metacafe، Dailymotion، Facebook، Twitter  و غیره قرار می‌گیرند. برخی از وب‌سایت‌های کسب درآمد ممکن است تبلیغات ویدیویی را قبل، بین و بعد از محتوای وب نشان دهند.

تبلیغات ویدیویی دستخوش پیشرفت های زیادی شده اند و اکنون تبلیغات ویدیویی بصری وجود دارد. این بدان معنی است که مصرف کنندگان می توانند با ویدیو تعامل داشته باشند و محصولات مورد نظر خود را خریداری کنند.

فناوری‌های واقعیت افزوده و واقعیت مجازی نیز بر تبلیغات ویدیویی تأثیر می‌گذارند تا مخاطب را از طریق قیف فروش شما تحت تأثیر قرار دهد.

12. نمایش دادن

تبلیغات نمایشی نمونه ای از تبلیغات پیشرفته است. در اینجا، کسب‌وکارها تحقیقات بازاریابی، هدف‌گیری مجدد مصرف‌کننده و عناصر بصری را القا می‌کنند تا مشتریان را به اشتراک یا خرید خدمات یا محصولات متقاعد کنند.

می‌توانید تبلیغات نمایشی را تقریباً در همه جا نشان دهید، مشروط بر اینکه رسانه از یک سیستم تحویل محتوای آنلاین با پشتیبانی از HTML  یا سایر زبان‌های برنامه‌نویسی وب‌سایت استفاده کند. بنابراین، می‌توانید یک آگهی را به طور مؤثر به مشتری یکسان در وب‌سایت‌های مختلف، ویدیوهای YouTube، برنامه‌های تلفن همراه، بازی‌های آنلاین، کتاب‌های الکترونیکی و بسیاری موارد دیگر ارائه دهید.

تبلیغات نمایشی به شدت به کوکی های وب سایت متکی هستند. بنابراین، اگر مشتریان کوکی‌های یک صفحه وب را نپذیرند، ارائه تبلیغات نمایشی مناسب برای آن ها دشوار می‌شود.

13. تبلیغات پادکست

پادکست به طور فزاینده ای در میان گروه های سنی و حرفه های مختلف محبوب می شود. همچنین، برنامه های برتر محتوای موسیقی مانند Spotify و Pandora دارای بخش های اختصاصی برای پادکست های پولی یا رایگان هستند.

بنابراین، پادکست یک رسانه قدرتمند برای تبلیغات دیجیتال است و همچنین نسبت به سایر انواع تبلیغات مانند تلویزیون و رادیو ارزان است.

میزبان پادکست می تواند اسکریپت خود را بخواند یا کسب و کار حامی می تواند اسکریپت تبلیغاتی ارائه دهد. بهترین بخش این است که میزبان محصول یا خدماتی را که تبلیغ می کند با محتوای پادکست مرتبط می کند. بنابراین، مشتریان، دنبال کنندگان و شنوندگان دلیلی برای خرید یا اشتراک محصول یا خدمات تبلیغ شده پیدا می کنند.

14. خبرنامه

خبرنامه به عنوان یک بازاریابی ایمیلی آموزنده عمل می کند که اهداف زیر را دنبال می کند:

  1. این به وبلاگ نویسان وب سایت کمک می کند تا از طریق ارتباطات هفتگی، دو هفته ای و ماهانه با مشتریان و دنبال کنندگان خود در ارتباط باشند.
  2. بلاگ نویسان و مشاغل می توانند محتوای خبرنامه را با توجه به انتخاب کاربر شخصی سازی کنند. به شما این امکان را می دهد که مشتریان خود احساس کنند که انتخاب های آنها برای شما مهم است.
  3. برنامه ها باعث ایجاد آگاهی از خدمات و محصولاتی می شوند که می فروشید. بنابراین، مخاطبان هدف به عنوان مشتریان مکرر به فروشگاه شما می آیند.
  4. اگر مشتریان خبرنامه شما را دوست داشته باشند، ممکن است آن را به ارتباطات خود ارسال کنند و شما تبلیغات شفاهی رایگان دریافت می کنید.

با این حال، شما به ایده های خبرنامه جذاب و کاربردی نیاز دارید تا خوانندگان و مصرف کنندگان خود را درگیر خود نگه دارید.

دسته بندی سایت تبلیغات برند
دسته بندی سایت تبلیغات برند

نتیجه گیری در مورد دسته بندی سایت تبلیغات برند

تبلیغات می تواند محصولات/خدمات شما را بسازد یا خراب کند. همچنین ممکن است هزینه زیادی برای شما داشته باشد و ممکن است بازده سرمایه (ROI) کافی نداشته باشید. بنابراین، در مورد انواع برتر تبلیغات از بالا یاد بگیرید.

سپس بیشتر تحقیق کنید و با تیم تبلیغاتی خود بنشینید تا پلتفرم تبلیغاتی خود را عاقلانه انتخاب کنید. استراتژی شما باید از مفهوم حداقل سرمایه گذاری تبلیغاتی و حداکثر پاسخ از کمپین های تبلیغاتی پیروی کند.

اهمیت دسته بندی سایت تبلیغات برند را بنویسید؟

همه انواع تبلیغات برای همه مشاغل مناسب نیستند و باید عاقلانه انتخاب کنید. تبلیغات از زمان های قدیم اینگونه بوده است.
هدف اصلی آن انتشار پیام های مربوط به فروش یا سایر رویدادهای مهم است. کسب ‌و کارهای مدرن به اشکال پیشرفته سیستم‌های ارتقای محصول یا خدمت مانند تلویزیون، اپلیکیشن موبایل، یوتیوب، وب‌سایت‌ها و ایمیل دسترسی دارند.
با این حال، سازمان‌های هوشمند با تحقیق در مورد بازار محصول یا خدمات، مصرف‌کنندگان و رقبا از یک استراتژی تبلیغاتی کارآمد استفاده می‌کنند. شما تنها زمانی می توانید یک تاکتیک موثر ایجاد کنید که اشکال مختلف تبلیغات را بشناسید.

تبلیغات چیست؟

تبلیغات یک ابزار بازاریابی عمده است که توسط نهادهای تجاری برای فروش محصولات یا خدمات به مصرف کنندگان جدید و فعلی استفاده می شود. در درجه اول، این یک ارتباط بازاریابی است که پیامی غیر شخصی را به توده ها منتقل می کند تا دامنه یک ایده، خدمات یا محصول را گسترش دهد. تبلیغات تجاری اغلب با حمایت مالی باز از سوی سازمان ذینفع همراه است.
تمرکز تبلیغات بر افزایش ارزش برند است. از چندین تاکتیک درک مانند رنگ، تصاویر، افراد مشهور، غذا، تصاویر و موسیقی برای تحریک ذهن مشتری استفاده می کند. بنابراین، روز بعد هنگامی که یک مصرف کننده از یک مغازه محلی بازدید می کند، جذب محصولی می شود که روز قبل در تلویزیون یا رادیو تبلیغ شده است.

تفاوت بین تبلیغات سنتی و دیجیتال را بنویسید؟

سیستم تبلیغات سنتی بر فناوری پیشرفته مانند اینترنت، گوشی های هوشمند و وب سایت ها متکی نیست. بنابراین، اگر اینترنت قطع است، همچنان می‌توانید از طریق تبلیغات تلویزیونی و رادیویی سنتی با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید.
تبلیغات دیجیتال کاملاً به اینترنت وابسته است. بنابراین، اگر اینترنت در دسترس نباشد، استراتژی بازاریابی شما می تواند ضربه بخورد.
تبلیغات سنتی مانند پست مستقیم، نرخ تبدیل بالاتری نسبت به ایمیل های بازاریابی دارد. زیرا اکثر ایمیل های تبلیغاتی که جزء تبلیغات دیجیتالی هستند، به پوشه اسپم یا تبلیغات ایمیل مخاطبان می روند. برعکس، یک کارت پستال به صندوق پستی مشتریان می رسد و مطمئناً آن را می خوانند زیرا همیشه مراقب صندوق های پستی برای قبض هستند.

1 دیدگاه برای “دسته بندی سایت تبلیغات برند

  1. متاورس آینده من گفته:

    دسته بندی سایت تبلیغات برند به کسب و کارها کمک می کند تا برای افزایش فروش به مخاطبان هدف خود را پیدا کنند همچنین به شرکت ها کمک می کند تا مشتریان را برای خرید سایر خدمات یا محصولات خود تشویق کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *