استراتژی سایت تبلیغات برند

استراتژی سایت تبلیغات برند

اینترنت روشی را که بیشتر کسب و کارها می‌سازند و برندهایشان را تبلیغ می‌کنند، به شدت تغییر داده است، زیرا مشتریان بیشتری قبل از خرید با برندها به صورت آنلاین درگیر می‌شوند. بر اساس گزارش Business Insider،  40 درصد از مصرف کنندگان به موتورهای جستجو مراجعه می کنند تا در هنگام تصمیم گیری خرید خود اطلاعات بیشتری کسب کنند. با توجه به استراتژی سایت تبلیغات برند در گوگل هر ماه بیش از 100 میلیارد جستجو دریافت می کند، جای تعجب نیست

استراتژی سایت تبلیغات برند برای مشاغل

اگر در حال حاضر یک استراتژی بازاریابی وب سایت یکپارچه که شامل یک استراتژی وب سایت و سئو موثر باشد، ندارید. در این صورت ممکن است فرصت‌های ارزشمندی را برای دستیابی به سرنخ‌های آنلاین خود از دست بدهید. یا شاید وب سایت شما برای مدیریت استراتژی شما مناسب نباشد.

مراحل چگونگی توسعه یک استراتژی سایت تبلیغات برند

هر کسب‌وکاری که می‌خواهد به‌صورت آنلاین موفق شود باید با مراحل توسعه استراتژی آشنا باشد.

مرحله 1: تجزیه و تحلیل وب سایت را انجام دهید.

استراتژی بازاریابی وب سایت اولین قدم برای ایجاد یک  استراتژی بازاریابی وب سایت موثر ، ممیزی وب سایت فعلی شما است.

با انجام تجزیه و تحلیل وب سایت از طراحی سایت و محتوای فعلی شما بهتر می توانید بفهمید که چه کاری را به خوبی انجام می دهید و در کجا ممکن است فرصت هایی برای بهبود وجود داشته باشد.

وقتی صحبت از طراحی سایت می شود، باید تجربه کاربری را در نظر بگیرید. وب سایت شما باید به راحتی قابل خواندن و پیمایش باشد.

نوار پیمایش و نقشه سایت خود را مرور کنید تا مطمئن شوید که بازدیدکنندگان می توانند به راحتی صفحات مورد نظر خود را پیدا کرده و به آنها دسترسی داشته باشند.

اطمینان حاصل کنید که اندازه و رنگ فونت به راحتی قابل خواندن است و همه تصاویر را می توان مشاهده کرد، به خصوص از صفحه نمایش دستگاه های کوچکتر.

و قبل از اینکه طراحی وب سایت جدید خود را به صورت زنده شروع کنید، ابتدا آن را در همه دستگاه ها آزمایش کنید.

همچنین، صفحات وب سایت خود را با استفاده از مرورگرهای مختلف بررسی کنید.

شما نمی توانید انتظار داشته باشید که همه از مرورگر کروم فقط به این دلیل که شما استفاده می کنید استفاده کنند. آن را امتحان کنید و ببینید که آیا عملکردهای یکسانی را در همه مرورگرها ارائه می دهد یا خیر.

ببینید، جدای از محتوا، تجربه کاربری یکی از عوامل کلیدی برای رتبه بندی در موتورهای جستجو است.

هنگام تجزیه و تحلیل سایت خود، باید به زمان بارگذاری نیز توجه کنید.

زمان بارگذاری آهسته نه تنها بر تجربه کاربر تأثیر می گذارد بلکه می تواند هنگام سئو به شما آسیب برساند.

برای کاهش زمان بارگذاری، مطمئن شوید که هر تصویر یا ویدیویی که در سایت خود استفاده می کنید فشرده باشد تا بر زمان بارگذاری هر صفحه تأثیری نداشته باشد.

یکی دیگر از مواردی که در تجزیه و تحلیل وب سایت خود باید به دنبال آن باشید این است که آیا سایت شما برای موبایل ریسپانسیو است یا خیر.

وب سایت های سازگار با موبایل دیگر برای مشاغلی که می خواهند در بازار دیجیتال رقابتی باقی بمانند اختیاری نیستند.در واقع، Business Insider گزارش می دهد که موبایل همچنان بیشترین رشد فروش را برای مشاغل دارد.با این حال، تنها 60 درصد از 100 خرده فروش برتر جهانی، سایتی دارند که پاسخگوی تلفن همراه است.

طراحی ریسپانسیو موبایل نه تنها به بهبود تجربه کاربر دستگاه تلفن همراه در سایت شما کمک می کند، بلکه می تواند بر سئوی شما در استراتژی سایت تبلیغات برند نیز تأثیر بگذارد.علاوه بر تجزیه و تحلیل طراحی وب سایت خود، ضروری است که به محتوای سایت خود نیز نگاه کنید.در حال حاضر چه صفحاتی در سایت دارید؟ آیا اطلاعات کافی برای حرکت رو به جلو در فرآیند خرید به کاربر می دهید؟

محتوای نوشته شده خود را مرور کنید تا مطمئن شوید که اطلاعات کافی برای بازدیدکنندگان برای درک کسب و کار، محصولات یا راه حل های شما فراهم می کند.و ارزشی که می توانید ارائه دهید.همچنین مطمئن شوید که محتوا با در نظر گرفتن مخاطبان نوشته شده است.

سرفصل ها باید جلب توجه کنند و محتوا باید بر بزرگترین چالش های خریداران هدف شما تمرکز کند.از لحنی استفاده کنید که با مخاطبان شما طنین انداز شود و موضوعات خود را با ترجیحات آنها تنظیم کنید.

استراتژی سایت تبلیغات برند
استراتژی سایت تبلیغات برند

مرحله 2: وب سایت خود را برای سئو بهینه کنید.

مرحله دوم در توسعه استراتژی بازاریابی وب سایت، بهینه سازی وب سایت برای سئو است.پس از اینکه وب سایت فعلی خود را تجزیه و تحلیل کردید و زمینه های فرصت را شناسایی کردید.وقت آن رسیده است که مطمئن شوید سایت شما برای موتورهای جستجو بهینه شده است.

 بهینه سازی برای موتورهای جستجو فرآیند ایجاد تغییراتی در طراحی و محتوای وب سایت شما است تا آن را برای موتورهای جستجو جذاب تر کند.

به نوبه خود، به شما کمک می کنید تا مطمئن شوید که سایت شما در صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) برای کلمات کلیدی و عبارات مرتبط ظاهر می شود.

بهترین شیوه‌ها برای بهینه‌سازی موتورهای جستجو اغلب در حال تغییر یا اضافه شدن به آن‌ها با به‌روزرسانی الگوریتم جستجوی Google است.

با این حال، چند اصل وجود دارد که باید هنگام اطمینان از بهینه‌سازی وب‌سایت خود برای جستجو، آن‌ها را در نظر داشته باشید:

تحقیق کلمات کلیدی  – یکی از مهمترین بخش‌های تلاش‌های شما در سئو، استراتژی تحقیق کلمات کلیدی شما است.

ابزارهای مختلفی وجود دارد که می توانید از آنها برای تحقیق در مورد کلمات کلیدی استفاده کنید، اما ابزار Google Keyword Tool یک مکان عالی برای شروع است.

این به شما کمک می کند عبارات جستجویی مرتبط با کسب و کار خود را بیابید و بهتر بفهمید که چه تعداد از مردم این عبارات را آنلاین جستجو می کنند.

محتوا –  هنگامی که فهرستی از کلمات کلیدی بالقوه را تهیه کردید، باید محتوایی پیرامون این کلمات و عبارات کلیدی برنامه ریزی و بنویسید.

هدف در اینجا این نیست که محتوای خود را پر از کلمات کلیدی کنید اما به جای نوشتن محتوای آموزنده و سرگرم کننده که پس از یافتن آن در موتورهای جستجو، برای مخاطبان شما ارزش افزوده ایجاد کند. بهینه سازی در سایت –  علاوه بر استفاده از کلمات کلیدی در بدنه محتوا.همچنین باید به سایر عناصر درون صفحه وب سایت خود مانند عناوین، توضیحات متا، تصاویر و تگ های تصویر توجه کنید.هنگام ایجاد این عناصر مختلف صفحه برای تقویت سئو از کلمات کلیدی به صورت استراتژیک استفاده کنید.

لینک سازی – لینک بیلدینگ  یکی دیگر از جنبه های مهم (و بسیار پیچیده) بهینه سازی موتور جستجو است.

موتورهای جستجو به منظور درک اینکه آیا محتوای سایت شما ارزشمند است یا خیر، به تعداد محتوایی که به سایت شما لینک می دهند نگاه می کنند.

راه های مختلفی برای ساخت لینک های با کیفیت وجود دارد. مانند ارسال سایت خود به دایرکتوری های مختلف یا ایجاد محتوایی که مردم بخواهند به آن لینک دهند.

به طور کلی، با بهبود سئوی خود، می توانید برای عبارات مرتبط رتبه بالاتری در موتورهای جستجو کسب کنید.

این به شما امکان می دهد تا برای نتایج قابل اندازه گیری، ترافیک مرتبط بیشتری را به سایت خود برگردانید.

اگر کسی را در تیم خود استراتژی سایت تبلیغات برند ندارید که در زمینه سئو با تجربه باشد. ممکن است بخواهید  برای کمک به این بخش از  استراتژی بازاریابی وب سایت خود، یک شرکت سئوی مقرون به صرفه استخدام کنید .

مرحله 3: بازاریابی محتوا را شروع کنید.

مرحله سوم  استراتژی بازاریابی وب سایت شما  ، توسعه بازاریابی محتوای شما است. بازاریابی محتوا فرآیند ایجاد و انتشار محتوای ارزشمند و مرتبط است که به شما کمک می کند مخاطبان هدف خود را جذب و درگیر کنید. با ارائه محتوای جذاب به خریداران هدف خود، می توانید برای ایجاد و تقویت روابط قوی تر با سرنخ های خود تلاش کنید.قبل از شروع تولید محتوا، باید یک استراتژی محتوا ایجاد کنید.

تعیین جنبه های مختلف برنامه های محتوا

  • چه نوع محتوایی ایجاد خواهید کرد
  • محتوای شما روی چه موضوعاتی تمرکز خواهد کرد
  • چه کسی در تیم شما محتوا تولید می کند
  • هر چند وقت یک بار محتوای جدید منتشر می کنید
  • از چه کانال هایی برای تبلیغ محتوای خود استفاده خواهید کرد
استراتژی سایت تبلیغات برند
استراتژی سایت تبلیغات برند

هنگامی که یک استراتژی محتوا ایجاد کردید، سپس می توانید برای ایجاد یک تقویم محتوا کار کنید.

این به شما کمک می کند تا اطمینان حاصل کنید که به طور منظم محتوای با کیفیت را به طور مداوم منتشر می کنید.

وقتی نوبت به بازاریابی محتوای شما می رسد، مهم است که موضوعاتی را انتخاب کنید که برای مخاطب هدف شما مرتبط و ارزشمند باشد.

همچنین باید طیف وسیعی از انواع مختلف محتوا مانند پست های وبلاگ، کتاب های الکترونیکی، اینفوگرافیک ها، ویدئوها را ایجاد کنید. و سایر دارایی های محتوایی که می تواند به شما کمک کند ارتباط قوی تری با مخاطبان خود ایجاد کنید 

مرحله 4: ایجاد حضور در رسانه های اجتماع.

استراتژی بازاریابی وب سایت

قدم بعدی در ایجاد استراتژی بازاریابی وب سایت شما این است که برای ایجاد حضور در رسانه های اجتماعی تلاش کنید.با بازاریابی رسانه‌های اجتماعی، شرکت شما می‌تواند دامنه خود را به صورت آنلاین گسترش دهد و روی بازگرداندن ترافیک با کیفیت بیشتر به وب‌سایت شما کار کند.

اولین گام در ایجاد استراتژی سایت تبلیغات برند رسانه های اجتماعی این است که تعیین کنید از کدام کانال های رسانه اجتماعی برای جذب و جذب مخاطبان خود استفاده کنید.مهم است که به یاد داشته باشید که نیازی نیست در هر پلتفرم رسانه های اجتماعی حضور داشته باشید.در عوض، زمان و منابع خود را در کانال‌های رسانه‌های اجتماعی که مخاطبان هدف شما به آنها مراجعه می‌کنند، صرف کنید.

زمانی که بدانید روی کدام پلتفرم های رسانه اجتماعی تمرکز خواهید کرد.اگر قبلاً ثبت نام نکرده اید، باید برای یک حساب کاربری ثبت نام کنید و شروع به ایجاد نمایه های رسانه های اجتماعی کسب و کار خود کنید. مهم است که برندسازی را در مورد تصاویر و توضیحات ثابت نگه دارید.

تا جایی که ممکن است نمایه خود را کامل کنید تا شانس خود را برای رتبه بندی در جستجوها افزایش دهید. اکنون زمان آن رسیده است که حضور خود را در رسانه های اجتماعی شروع کنید .ابتدا، باید مطمئن شوید که با مشتریان فعلی خود در رسانه های اجتماعی در ارتباط هستید .

مطمئن شوید که پیوندهایی را به نمایه های رسانه های اجتماعی خود در وب سایت خود و در ایمیل های تأیید حمل و نقل خود قرار دهید تا مشتریان فعلی و بازدیدکنندگان سایت می توانند نمایه های رسانه های اجتماعی شما را بررسی کنند و با شما ارتباط برقرار کنند. سپس می توانید با ارسال محتوای جذاب برای افزایش فالوورهای رسانه های اجتماعی خود تلاش کنید.

علاوه بر ارسال به‌روزرسانی‌ها و تبلیغات از کسب‌وکارتان، می‌توانید محتوای خود را به اشتراک بگذارید، مانند پیوندهایی به وبلاگ‌ها یا محتوای دروازه‌دار. همچنین می‌توانید پیوندهایی را به محتوای شخص ثالثی که فکر می‌کنید برای مخاطبان ارزشمند است، ارسال کنید.

هرچه محتوای با کیفیت تری ارسال کنید، احتمال اینکه مخاطبان هدف شما پست های شما را دنبال کنند و با برند شما در رسانه های اجتماعی ارتباط برقرار کنند، بیشتر می شود.

مرحله 5: با بازاریابی ایمیلی تقویت کنید

بعد از اینکه شروع به کار برای ایجاد دارایی های محتوای بیشتر و ایجاد دنبال کننده در رسانه های اجتماعی خود کردید. شما می توانید به تقویت استراتژی بازاریابی وب سایت خود با بازاریابی ایمیلی ادامه دهید. ایمیل مارکتینگ شما را قادر می سازد تا در مورد محصولات و تبلیغات جدید خود صحبت کنید و در عین حال ترافیک را به وب سایت خود بازگردانید. قبل از شروع ارسال ایمیل های بازاریابی، باید روی ایجاد لیست ایمیل خود کار کنید. چند راه مختلف برای انجام این کار وجود دارد.

می توانید با آدرس ایمیل مشتریان فعلی خود شروع کنید. سپس، با جمع‌آوری اطلاعات تماس جدید از فرم‌های سرنخ، روی فهرست خود بسازید. یکی از راه‌هایی که می‌توانید برای جمع‌آوری آدرس‌های ایمیل از سرنخ‌های جدید کار کنید، ایجاد یک انگیزه ارزشمند است.

استراتژی سایت تبلیغات برند
استراتژی سایت تبلیغات برند

انگیزه ای که ممکن است ارائه دهید، یک پیشنهاد محتوای قانع کننده مانند یک کتاب الکترونیکی، چک لیست یا راهنمای ویژه است که به رهبران شما کمک می کند تا چالش های خود را بهتر درک کنند. می‌توانید یک صفحه فرود با فرم سرنخ ایجاد کنید که آدرس‌های ایمیل بازدیدکنندگان را در ازای دانلود رایگان پیشنهاد محتوا جمع‌آوری می‌کند.همچنین می توانید یک فرم انتخاب ایمیل به وب سایت خود اضافه کنید.چه از یک نوار هدر، یک پنجره بازشو یا یک نوار کناری استفاده کنید، می توانید از بازدیدکنندگان سایت خود بخواهید تا در لیست ایمیل شما ثبت نام کنند تا از آخرین به روز رسانی ها به روز بمانند.

و محتوای کسب و کار شما.

همچنین می‌توانید CTAها را در برخی از وبلاگ‌ها یا محتوای دیگر خود قرار دهید و خوانندگان خود را تشویق کنید تا برای محتوای عالی‌تر در لیست ایمیل شما ثبت نام کنند.

مرحله 6: از تبلیغات پولی برای سرعت بخشیدن به چرخه فروش خود استفاده کنید.

اگرچه ممکن است هدف این باشد که تا حد امکان حجم جستجوی ارگانیک را به ارمغان بیاورد، سئو زمان می برد تا جادوی خود را انجام دهد.اگر می خواهید چرخه فروش خود را کمی افزایش دهید، می توانید تبلیغات پولی را در استراتژی بازاریابی دیجیتال خود وارد کنید.

تبلیغات پولی می تواند به شما کمک کند تا خریداران هدف خود را بیشتر به سایت خود بیاورید، جایی که بازاریابی محتوای شما و سایر عناصر استراتژی بازاریابی دیجیتال شما می توانند برای تبدیل آنها کار کنند.

دو گزینه اصلی برای تبلیغات پولی وجود دارد که می توانید آنها را در استراتژی بازاریابی دیجیتال خود معرفی کنید – تبلیغات Google PPC و تبلیغات رسانه های اجتماعی.

بیایید با تبلیغات گوگل شروع کنیم…

گوگل تبلیغات را در موتور جستجوی خود از طریق گوگل ادوردز یا تبلیغاتی که در وب سایت های مربوطه از طریق شبکه نمایش گوگل نمایش داده می شود، ارائه می دهد.

هر دو نوع تبلیغات گوگل می توانند به افزایش دید آنلاین شما کمک کنند و بازدیدکنندگان بیشتری را به سایت شما بیاورند. محتوای Google AdWords مستقیماً در صفحه نتایج موتور جستجو، درست بالای نتایج ارگانیک برای عبارت جستجو ظاهر می شود. این بدان معناست که وقتی کاربران عبارات جستجوی مرتبطی را که برای آنها تبلیغات ایجاد کرده اید تایپ می کنند.

آنها محتوای تبلیغاتی شما را در بالای SERP خواهند دید. در حالی که تبلیغات Google Display در صفحات وب سایت های مرتبط به عنوان یک بنر در بالا، پایین یا کنار صفحه ظاهر می شود.

از تبلیغات رسانه های اجتماعی نیز می توان برای کمک به افزایش دید و بازگرداندن ترافیک بیشتر به وب سایت خود استفاده کرد. پلتفرم‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک ویژگی‌های پیچیده هدف‌گیری تبلیغات را ارائه می‌کنند که:

به شما این امکان را می دهد که از داده های کاربر برای هدف قرار دادن کسانی که به احتمال زیاد به برند شما علاقه مند هستند، استفاده کنید. سپس می توانید محتوای تبلیغاتی مناسب را به این خریداران ایده آل ارائه دهید که آنها را تشویق به بازدید از سایت شما کند.

استراتژی سایت تبلیغات برند
استراتژی سایت تبلیغات برند

مرحله آخر پیاده سازی!

اکنون که هر مرحله از فرآیند را می دانید. وقت آن است که در نظر بگیرید آیا شرکت شما زمان، منابع و دانش لازم برای اجرای موثر استراتژی بازاریابی وب سایت شما را دارد یا خیر . برای اکثر کسب و کارهای کوچک، هر عضو تیم در حال حاضر با تمام ظرفیت کار می کند تا عملیات کسب و کار را به خوبی اجرا کند. به همین دلیل است که بسیاری از صاحبان مشاغل هنگام اجرای استراتژی وب سایت خود به دنبال کمک خارجی هستند.

یک استراتژی سایت تبلیغات برند می تواند به رفع تمام نیازهای وب سایت شما کمک کند در حالی که تیم شما همچنان بر کسب و کار اصلی شما متمرکز است.

استراتژی سایت تبلیغات برند برای مشاغل را بنویسید؟

اگر در حال حاضر یک استراتژی بازاریابی وب سایت یکپارچه که شامل یک استراتژی وب سایت و سئو موثر باشد، ندارید. در این صورت ممکن است فرصت‌های ارزشمندی را برای دستیابی به سرنخ‌های آنلاین خود از دست بدهید. یا شاید وب سایت شما برای مدیریت استراتژی شما مناسب نباشد.

تعیین جنبه های مختلف برنامه های محتوا را نام ببرید؟

چه نوع محتوایی ایجاد خواهید کرد
محتوای شما روی چه موضوعاتی تمرکز خواهد کرد
چه کسی در تیم شما محتوا تولید می کند
هر چند وقت یک بار محتوای جدید منتشر می کنید
از چه کانال هایی برای تبلیغ محتوای خود استفاده خواهید کرد
 

اولین گام در ایجاد استراتژی سایت تبلیغات برند رسانه های اجتماعی چیست؟

تعیین کنید از کدام کانال های رسانه اجتماعی برای جذب و جذب مخاطبان خود استفاده کنید.مهم است که به یاد داشته باشید که نیازی نیست در هر پلتفرم رسانه های اجتماعی حضور داشته باشید.در عوض، زمان و منابع خود را در کانال‌های رسانه‌های اجتماعی که مخاطبان هدف شما به آنها مراجعه می‌کنند، صرف کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *