لیست سایت تبلیغات برند

لیست سایت تبلیغات برند

افزودن محصولات و خدمات خود به سایت های تبلیغاتی رایگان راهی سریع، آسان و مقرون به صرفه برای کسب و کار شما برای به دست آوردن نمایش  در لیست تبلیغات برند است. این امر به ویژه برای مشاغل محلی صادق است.اکثر سایت های تبلیغاتی رایگان برای مشاغل محلی در طرح و ساختار تبلیغات طبقه بندی شده ساخته شده اند.

جذب مخاطب در لیست سایت تبلیغات برند

ابتدای لیست سایت تبلیغات برند ما بر روی سایر گزینه های تبلیغات رایگان متمرکز است که بسیاری از بازاریابان که به دنبال فضای اضافی رایگان هستند، بسیار بیشتر به آنها علاقه مند هستند و به لطف سایت های تبلیغاتی رایگان برای کسب و کار، لازم نیست بین دستیابی به مخاطبان هدف و صرف تمام بودجه بازاریابی محدود خود برای یک کمپین، یکی را انتخاب کنید.

15 مورد از لیست سایت تبلیغات برند رایگان برای کارآفرینان و بازاریابان دیجیتال

  1. Facebook
  2. eBay
  3. Facebook Messenger
  4. Google My Business
  5. Craigslist
  6. OLX
  7. Oodle
  8. Locanto
  9. ClassifiedAds
  10. Adpost
  11. Gumtree
  12. Sales spider
  13. Hoobly
  14. Geebo
  15. PennySaver

1.پیام رسان Facebook

اگر شما یک بازاریاب دیجیتال هستید، به احتمال زیاد یکی از کانال های اصلی شما فیسبوک است.اما آیا می دانستید که می توانید از فیس بوک مسنجر برای تجارت و لیست تبلیغات رایگان برند استفاده کنید ؟ و بیش از 1.5 میلیارد نفر به طور فعال از چت فیس بوک مسنجر استفاده می کنند.با این حال، کمتر از 1٪ از مشاغل با مخاطبان خود در این کانال اثبات شده درگیر هستند.

برای استفاده حداکثری از بازاریابی فیس‌بوک مسنجر ، به یک پلتفرم چت برای ارتباط با مشتریان در مقیاس نیاز دارید.و MobileMonkey  شناخته شده ترین پلتفرم بازاریابی چت فیس بوک است و می توانید از آن برای تبلیغات رایگان برای کل مخاطبان خود در فیس بوک استفاده کنید.ربات‌های چت فیس‌بوک MobileMonkey به شما امکان می‌دهند با ابزارهای اتوماسیون بازاریابی مانند:

  • InstaChamp  ابزارهای جدید فیس بوک مسنجر برای اینستاگرام:
  • اعلان‌های یک‌باره: کاربران را برای دریافت به‌روزرسانی‌ها و پیام‌های تبلیغاتی دعوت کنید
  • کمپین‌های قطره‌ای : پیام‌های متوالی در فیسبوک، پیامک و چت اینترنتی
  • قبل از ورود به وب سایت خاص، باید مجوز وب سایت آنلاین خاص را بررسی کنید .

تمام مخاطبین مسنجر گرفته شده توسط ربات مسنجر فیس بوک شما را می توان به سایر کانال های بازاریابی MobileMonkey اضافه کرد. این شامل پیام های متنی اس ام اس، چت زنده بومی برای وب سایت شما و سایر برنامه های چت وب مانند اینستاگرام و واتس اپ می شود.

2.وب سایت eBAY

یکی از بهترین سایت های تبلیغاتی پربازدید رایگان است که می توانید در صورت تمایل به دستیابی به تعداد زیادی از مشتریان بالقوه در آن پست بگذارید با بیش از 30 سایت بین المللی و حضور گسترده تر در بیش از 100 کشور در سراسر جهان، eBay یک بازار فوق العاده برای فروش است، به خصوص اگر به دنبال گسترش تجارت خود در خارج از کشور هستید.

با توجه به اندازه و وضعیت آن، و همچنین رتبه بندی خوب بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO)، لیست های eBay نسبت به اکثر وب سایت های دیگر دیده می شوند.

3. فروشگاه های  Facebook

تقریباً 800 میلیون نفر هر ماه از فیس بوک مارکت استفاده می کنند.بازاریابی فیس بوک یک نیروی غالب در جذب مشتری است و پلتفرم خود را برای مدت طولانی با تاکید زیادی بر خرید آنلاین ارتقا داده است.

از زمان ظهور صفحات تجاری فیس‌بوک و فروشگاه‌های فیسبوک، پلتفرم رسانه‌های اجتماعی عملکردهایی را ارائه کرده است که از بهترین سایت‌های تبلیغات طبقه‌بندی شده تقلید می‌کنند.

فروشگاه های فیس بوک در ماه مه 2020 راه اندازی شد و در سال آینده به صورت تدریجی راه اندازی خواهد شد.

ایجاد فروشگاه فیسبوک رایگان است و راه اندازی آن فقط چند دقیقه طول می کشد. کسب‌وکارها می‌توانند محصولاتی را که می‌خواهند به نمایش بگذارند از کاتالوگ خود انتخاب کنند و سپس ظاهر و احساس فروشگاه خود را با تصویر جلد و رنگ‌های برجسته که برندشان را به نمایش می‌گذارد سفارشی کنند و لیست تبلیغات رایگان برند شوید.

لیست سایت تبلیغات برند
لیست سایت تبلیغات برند

اکنون که فروشگاه های فیس بوک در ایالات متحده فعال هستند، پیامدهای این کانال فروش کاملاً جدید بسیار زیاد است، به ویژه برای مارک هایD2C

این پلتفرم ثابت کرده است که ابزاری مؤثر برای فروش اتومبیل، املاک، مبلمان و محصولات خرده فروشی است. چه بخواهید تی شرت بفروشید یا برای یک وسیله نقلیه کارکرده شرکت پول نقد دریافت کنید، فیس بوک می تواند به شما کمک کند پول درآورید.

4. پلتفرم Google My Business

برای کسب‌وکار یک فهرست راهنمای آنلاین است که به شما امکان می‌دهد به صورت رایگان با مشتریان در جستجوی Google و Google Maps ارتباط برقرار کنید.برای شروع به کار در سایت تبلیغات رایگان گوگل، تنها کاری که باید انجام دهید این است که URL وب سایت حرفه ای خود و برخی جزئیات بیشتر در مورد کسب و کار خود را ارسال کنید.

به نوبه خود،  Google برای کسب‌وکار این اطلاعات را در فهرست‌های خود قرار می‌دهد تا اطمینان حاصل کند که سایت شما هنگام جستجوی دسته‌های محتوای مرتبط ظاهر می‌شود.

می‌توانید عکس‌ها و پیشنهادات را در نمایه‌تان پست کنید تا نشان دهید چه چیزی کسب‌وکارتان را منحصربه‌فرد می‌کند، و هر بار به مشتریان دلایلی بدهید که شما را انتخاب کنند.

5. وب سایت Craigslist

همچنان یک مقصد محبوب برای یافتن محصولات و خدمات برای خرید و فروش است و همچنان یکی از 50 سایت برتر پربازدید تا اکتبر 2020 است.صاحبان مشاغل و بازاریابان می توانند محصولات یا خدمات B2C و B2B را در Craigslist تبلیغ کنند.

Craigslist یک پلت فرم تبلیغاتی قدرتمند است که دارای زیرمجموعه های بسیاری مانند مشاغل، خدمات، مسکن، رویدادها و کالاها است. بنابراین، زیرمجموعه‌ها، تبلیغات شما را قادر می‌سازد تا به طیف وسیعی از مخاطبان دست یابد.

این دسته بندی ها به قدری متنوع هستند که از خدمات خودرو و زیبایی گرفته تا قطعات کامپیوتری و مکان های پارکینگ را شامل می شود.

در حال حاضر، Craigslist به کاربران این امکان را می دهد که هر 48 ساعت یک بار در هر منطقه جغرافیایی آگهی ارسال کنند. ارسال آگهی تقریباً برای همه محصولات رایگان است، به استثنای تبلیغات وسایل نقلیه و مبلمان که ممکن است نیاز به هزینه کمی داشته باشند.

8. شبکه ی OLX

OLX بخشی از یک شبکه شناخته شده از بازارهای پیشرو است که در بیش از 30 کشور با بیش از 20 مارک وجود دارد.در واقع، OLX ادعا می‌کند که سریع‌ترین رشد شبکه پلتفرم‌های معاملاتی جهان است و هر ماه 300 میلیون نفر از این سایت بازدید می‌کنند.

OLX با ارائه پلتفرم هایی که در آن می توانید خانه یا ماشینی بخرید یا بفروشید، شغلی پیدا کنید، چیزهایی را که دیگر نیاز ندارید بفروشید یا چیزهای زیادی پیدا کنید، ارزش را برای مشتریان باز می کند. هزاران کارآفرین و کسب‌وکار هر سال مشتریان خود را در OLX با تبلیغات رایگان ایجاد شده توسط کاربر پیدا می‌کنند.

7. سایت تبلیغاتی Oodle

یکی دیگر از بهترین سایت های تبلیغاتی رایگان که می توانید از آن بازاریابی یک کسب و کار کوچک را در نظر بگیرید Oodle است.

Oodleیکی از بزرگترین شبکه های تبلیغاتی رایگان موجود است زیرا می توانید حساب های رسانه های اجتماعی خود و همچنین لیست های محلی را از سایت هایی مانند eBay، ForRent.com، روزنامه ها و موارد دیگر متصل کنید.

یکی از مزایای Oodle این است که این پلتفرم با رسانه های اجتماعی به خوبی بازی می کند. به عنوان مثال، می توانید حساب Oodle خود را به صفحه تجاری فیس بوک خود متصل کنید و هنگامی که تبلیغات جدید فیس بوک را اجرا می کنید بلافاصله یک به روز رسانی ارسال کنید.

لیست سایت تبلیغات برند
لیست سایت تبلیغات برند

علاوه بر این، Oodle با Advertigo، که همچنین یک سایت تبلیغات آنلاین رایگان برای  لیست تبلیغات رایگان برند است، مشارکت دارد. این به شما امکان می دهد لیست های Oodle خود را در Advertigo نیز نمایش دهید و بالعکس، که دسترسی تبلیغات شما را افزایش می دهد.

این پلتفرم مخصوصاً برای تبلیغات محصولات و خدمات با هدف مصرف کنندگان، مانند جابجایی و ذخیره سازی، محوطه سازی، کارهای تعمیر و نگهداری و همچنین خدمات نظافت و نظافت حیوانات خانگی خوب است.

8. سایت Locanto

یک سایت تبلیغاتی رایگان سنتی است که در 60 کشور در دسترس است.

مشابه Craigslist، می‌توانید از سایت طبقه‌بندی آنلاین Locanto برای فروش محصولات و خدمات، ارتباط با جویندگان کار و یافتن/فهرست مکان‌های زندگی استفاده کنید.

با این حال، یک تفاوت کلیدی این است که Locanto برای کسب و کارهایی که در تلاش برای ساختن هستند، یا با حضور گسترده جامعه موجود لیست تبلیغات رایگان برند عالی است. و این به این دلیل است که Locanto دارای دسته های منحصر به فرد برجسته برای فروش بلیط رویداد، فعالیت های اوقات فراغت، کلاس ها و خدمات مبتنی بر جامعه است.

اگرچه رایج نیست، اما برخی از شهرها ممکن است برای ارسال تبلیغات به یک حساب پریمیوم نیاز داشته باشند. با این حال، Locanto یک وب سایت تبلیغاتی واقعا رایگان برای اکثریت قریب به اتفاق کاربران است.

وجه تمایز دیگر از Craigslist این است که تبلیغات Locanto به مدت 60 روز در سایت زنده می مانند، در مقابل 30 روز.

تبلیغات روی پلتفرم شامل گزینه هایی برای گنجاندن تصاویر، ویدیو و زبان نشانه گذاری فرامتن است که به وب سایت شما پیوند می دهد.

در نهایت، یکی دیگر از ویژگی های محبوب Locanto، دکمه های تجزیه و تحلیل و رسانه های اجتماعی آن است. اگرچه محدود است، اما این ویژگی ها افزودنی منظمی هستند که به شما امکان می دهند ترافیک تبلیغات خود را بهتر مدیریت کنید.

9. پلتفرم ClassifiedAds

ClassifiedAds یک وب سایت لیست آگهی رایگان است که به تعداد سایر سایت های تبلیغاتی رایگان موجود در این لیست، دسته بندی های زیادی برای خرید و فروش خدمات دارد.بر خلاف بسیاری از وب سایت های تبلیغات طبقه بندی شده دیگر، مانند Craigslist، ClassifiedAds.com 100٪ رایگان برای استفاده است. به این معنی که ارسال آگهی رایگان است، مرور لیست ها رایگان است، تماس با فروشندگان رایگان است و غیره.

ClassifiedAds نظارت و فیلتر کردن محتوای ارسال شده در سایت را به خوبی انجام می دهد، بنابراین می توانید مطمئن باشید که تبلیغات شما توسط هرزنامه ها و ترافیک سایت از بین نمی رود.

در نهایت، ClassifiedAds سه مورد زیر را برای لیست های تبلیغاتی ارائه می دهد:

1.زبان نشانه گذاری فرامتن (HTML)

2.اضافه کردن بک لینک به وب سایت شما

3.فرم های تماس

10. وب سایت Adpost

Adpost یکی دیگر از وب سایت های تبلیغات طبقه بندی شده رایگان است که شبیه به Craigslist است. این پلتفرم در بیش از 1000 شهر در بیش از 500 منطقه، و همچنین بیش از 30 میلیون بازدید در ماه و هزاران پاسخ روزانه به لیست ها حضور دارد که از مزایای لیست تبلیغات رایگان برند است.

Apdpost یک مدل قیمت گذاری freemium دارد که در آن موارد زیر را در طرح رایگان دریافت می کنید:

1.تبلیغات طبقه بندی شده اولیه را به مدت 30 روز اجرا کنید

2.تمدید آگهی رایگان حداکثر تا 90 روز

3.حداکثر 100 عکس و 1 ویدیو را نمایش می دهد

اگر می‌خواهید به تبلیغات پولی ارتقا دهید، چهار پیشرفت برای انتخاب وجود دارد، مانند رتبه‌بندی اولویت و گزینه‌های هدف گذاری در سراسر کشور. هر یک از چهار ارتقاء تبلیغات 9.99 دلار هزینه دارد و شامل موارد زیر است:

1.به مدت 30 روز اجرا می شود، تمدید رایگان تا حداکثر 180 روز   

2.حداکثر 100 عکس + 1 ویدیو را نمایش می دهد

3.تعداد بازدید از صفحه / شمارنده پاسخ

Adpost ادعا می کند که هر گزینه ارتقاء تبلیغات میانگین بازدید روزانه را حداقل 3 برابر افزایش می دهد.

11. پلتفرم Gumtree

Gumtree از زمان شروعش در بریتانیا به آرامی به رسمیت شناخته شده جهانی قوی دست یافته است. با این حال، این سایت هنوز تا حد زیادی بر روی جمعیت بریتانیا متمرکز است.این سایت تبلیغات طبقه بندی شده فرصت های تبلیغاتی رایگان و پولی را هم برای مشاغل و هم برای مصرف کنندگان ارائه می دهد.

Gumtree خود را به عنوان یک پلت فرم تبلیغات رایگان موثر برای ایجاد فروش بیشتر از طریق تبلیغات فریبنده ثابت کرده است.

لیست سایت تبلیغات برند
لیست سایت تبلیغات برند

این سایت دارای 13.8 میلیون بازدید کننده منحصر به فرد در ماه و همچنین 10.1 میلیون پاسخ در ماه است. این نشان می‌دهد که Gumtree ترافیک بسیار بالاتری نسبت به بسیاری از رقبای خود دارد زیرا آنها ترافیک خود را در بازدیدکنندگان «محصول» گزارش می‌کنند، برخلاف کل بازدید از صفحه.

پلتفرم شامل ویژگی های زیر است:

  • تبلیغات به مدت 60 روز زنده می مانند تا فرصت دسترسی به مشتریان جدید را به حداکثر برسانند.
  • امکان گنجاندن توضیحات دقیق و حداکثر 9 تصویر.
  • آزادی به روز رسانی تبلیغات خود در هر زمان، رایگان.
  • دسترسی به یک مدیر حساب اختصاصی برای کمک به شما در ارسال تبلیغات.
  • دسترسی به Pro Console برای پیگیری عملکرد تبلیغات.
  • گزینه ای برای خرید فرصت های افزودنی برای ایجاد برجسته تر برای تبلیغ شما.
  • مجموع این موارد، Gumtree را به یکی از بهترین سایت های تبلیغات آنلاین رایگان تبدیل می کند. 

12. پلتفرم تبلیغاتی Sales Spider

افزودن Sales Spider به منابع تبلیغاتی رایگان خود راهی برای مخلوط کردن دامنه فعالیت های تبلیغاتی رایگان شماست. تقریباً 2.2 میلیون عضو دارد و روزانه هزاران نفر در حال افزایش است.

Sales Spiderبه صاحبان و مدیران SMB کمک می کند تا تجارت خود را توسعه دهند و ثبت نام کاملاً رایگان است. این شرکت چندین اختراع فناوری در انتظار دارد.بر خلاف سایر سایت های تبلیغات طبقه بندی شده رایگان، Sales Spider به دلیل همکاری با غول های خرده فروشی مانند Walmart، Macy’s و Amazon قابل توجه است.

Sales Spiderیکی از بزرگترین شبکه های اجتماعی رایگان است که در آن صاحبان مشاغل می توانند سرنخ های فروش رایگان و لیست های بالقوه و همچنین دایرکتوری های تجاری رایگان و انجمن های تجاری رایگان را پیدا کنند.

کمپین های تبلیغاتی این پلتفرم شامل موارد زیر است:

  • با حداقل 5 دلار در روز تبلیغ کنید.
  • کمپین خود را مدیریت کنید
  • ایده آل برای بودجه های محدود.
  • برای صاحبان مشاغل بر اساس مکان و صنایع خاص تبلیغ کنید.

13. پلتفرم Hoobly

Hoobly شبیه Geebo است زیرا یک سایت تبلیغات طبقه بندی شده است که اقدامات امنیتی SaaS بالاتر از حد متوسط را انجام می دهد.مجدداً، نکته اقدامات امنیتی اضافی در سایت های تبلیغاتی رایگان، به حداقل رساندن فعالیت های مجرمانه و هرزنامه است. این باعث می شود تجربه کاربری بسیار بهتری داشته باشید.

و دلیل اینکه امنیت به ویژه در Hoobly مورد توجه قرار می گیرد، این است که این پلت فرم تمرکز اصلی خود را بر روی بازار حیوانات خانگی و حیوانات تغییر داده است.شما نمی خواهید یک توله سگ بامزه با دلار x بخرید، فقط برای اینکه بفهمید مورد کلاهبرداری قرار گرفته اید.

Hooblyیک سایت تبلیغاتی رایگان بدون حاشیه است که برای بیش از 30 کشور در دسترس است و برجسته ترین حضور آن در ایالات متحده است و می تواند در لیست لیست تبلیغات رایگان برند باشد.

همچنین می توانید از Hoobly برای فروش محصولات خود نیز استفاده کنید، به خصوص اگر محصول شما در یکی از دسته بندی های اصلی وب سایت قرار گیرد. این شامل مقوله های خاص هنر، لباس، جواهرات، املاک و وسایل نقلیه است.

14. سایت Geebo

Geebo خود را به عنوان یک گزینه “طبقه بندی جامعه امن” می بالد. یکی از بزرگترین مشکلات سایت های تبلیغاتی رایگان به خصوص آگهی های تبلیغاتی، میزان کلاهبرداری و هرزنامه ها در این پلتفرم است.

Geebo برای کمک به ایجاد، محافظت و اتصال جوامع تلاش بیشتری می کند. آنها حتی یک سیستم خودکار منحصر به فرد برای اسکن تبلیغات برای فعالیت های ناامن و غیرقانونی بالقوه ایجاد کرده اند. و Geebo به طور مداوم به روز می شود تا روند فعالیت های مجرمانه را که در سایت های دیگر رخ می دهد، به روز نگه دارد.

اطمینان از قانونی بودن تبلیغات شما و پیروی از دستورالعمل‌ها ممکن است زمان درج آگهی شما را در سایت افزایش دهد، مزایای آن واضح است:

  • تبلیغات شما مورد اعتماد بازدیدکنندگان قرار خواهد گرفت.
  • تبلیغات توسط هزاران تبلیغ جعلی یا ایجاد شده توسط ربات رقیق نخواهد شد.
  • اندازه گیری عملکرد تبلیغات بسیار دقیق تر و قابل پیش بینی تر است.
لیست سایت تبلیغات برند
لیست سایت تبلیغات برند

یکی دیگر از بخش های مهم ارسال در Geebo این واقعیت است که لیست محصولات شما ممکن است در کانال های رسانه های اجتماعی Geebo به اشتراک گذاشته شود که مجموعاً بیش از 60000 دنبال کننده دارند.

15. پلتفرم PennySaver

اگر کسب و کار شما بر فروش محلی متمرکز است، پس PennySaver USA نوعی سایت تبلیغاتی پربازدید در لیست تبلیغات رایگان برند است که ارزش توجه دارد.

PennySaver ادعا می کند که “بزرگترین نشریه خرید پست مستقیم در ایالات متحده” است و هر هفته به بیش از 11 میلیون آمریکایی می رسد.

هنگامی که وارد سایت می شوید، گزینه “آگهی رایگان” را در سمت راست بالای صفحه اصلی خواهید دید. دادن یک تبلیغ به آسانی با یک کلیک امکان پذیر است . برای قرار دادن رسمی تبلیغ خود، مطمئناً باید اطلاعات تماس خود را ارائه دهید، اما به غیر از آن، کاملا رایگان است..

پس از ثبت نام، تبلیغات شما در سایت های مختلف وابسته و تابعه PennySaver در دسته بندی های مناسب قرار می گیرد.

ClassifiedAds چه گزینه هایی را برای لیست های تبلیغاتی ارائه می دهد؟

1.زبان نشانه گذاری HTML2.اضافه کردن بک لینک به وب سایت شما

3.فرم های تماس

مزایای کمپین های تبلیغاتی Sales Spider؟

1.با حداقل 5 دلار در روز تبلیغ کنید.
2.کمپین خود را مدیریت کنید
3.ایده آل برای بودجه های محدود.
4.برای صاحبان مشاغل بر اساس مکان و صنایع خاص تبلیغ کنید.

سایت Geebo از چه طریق از تبلیغات شما محافظت می کند؟

برای کمک به ایجاد، محافظت و اتصال جوامع تلاش بیشتری می کند. آنها حتی یک سیستم خودکار منحصر به فرد برای اسکن تبلیغات برای فعالیت های ناامن و غیرقانونی بالقوه ایجاد کرده اند. و Geebo به طور مداوم به روز می شود تا روند فعالیت های مجرمانه را که در سایت های دیگر رخ می دهد، به روز نگه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *