سایت تبلیغات برند تاثیرگذار

سایت تبلیغات برند تاثیرگذاز

آیا تا به حال روی یک تصویر در اینستاگرام دوبار ضربه زده اید، به یک ویدیو در فیس بوک واکنش نشان داده اید، یا روی یک نتیجه جستجو در گوگل کلیک کرده اید و بعد متوجه شده اید که واقعاً یک تبلیغ است؟

سایت تبلیغات برند تاثیرگذار مفید

تبلیغات بیش از هر زمان دیگری می توانند زمینه ای، مرتبط، هدفمند و مفید باشند که قبلا هرگز نمی توانستند. به طور خلاصه، تبلیغات امروزی محتوا هستند و برای تبلیغات خوب لازم است سایت تبلیغات برند تاثیرگذارمتناسب با محتوای خود را بیابید.اما فضای تبلیغات آنلاین در حال تغییر است.پلتفرم‌های جدید، انواع تبلیغات و قابلیت‌های هدف‌گیری دائماً ظاهر می‌شوند.بیایید همه چیزهایی را که باید در مورد تبلیغات آنلاین و سایت تبلیغات برند تاثیرگذار در پلتفرم های تبلیغاتی برای رسانه های اجتماعی، جستجوی پولی، نمایش و تبلیغات بومی بدانید، بررسی کنیم.

راه های زیادی برای تبلیغ استراتژیک کسب و کار شما وجود دارد. به این فکر کنید که وقتی شروع می کنید به چه کسی می خواهید برسید. از خود بپرسید “من برای چه هدف جمعیتی تبلیغ می کنم؟” و “چگونه می توانم محصول یا خدمات خود را در مقابل هدف خود قرار دهم؟”

پاسخ این است که ببینید جمعیت هدف شما بیشترین زمان آنلاین را در کجا می گذراند. پربازدیدترین کانال های رسانه های اجتماعی و بیشترین کلمات کلیدی جستجو شده آنها را تحقیق کنید. می توانید این اطلاعات را بگیرید و به بازاریابی ارگانیک و پولی تبدیل کنید.

همه ی تبلیغات های آنلاین نیازی به هزینه ندارند، مردم می توانند کسب و کار شما را به صورت ارگانیک از طریق بازاریابی رسانه های اجتماعی پیدا کنند . ایجاد یک صفحه تجاری در فیس بوک، توییتر، اینستاگرام یا حتی TikTok می تواند از طریق پست ها و محتوای جذاب، علاقه مردم را جلب کند.

با تبلیغات دیجیتال، عملکرد ارگانیک می تواند از مزایای زیر بهره مند شود:

  • افزایش آگاهی از برند با نمایش محتوای خود به افراد داخل و خارج از شبکه شما.
  • با استفاده از هدف گذاری و تجزیه و تحلیل پلتفرم های تبلیغاتی، درک بهتری از مخاطبان خود داشته باشید.
  • ایجاد محتوای با کارایی بالاتر با درک اینکه چه محتوای تبلیغاتی به شما کمک می کند تا به اهداف تجاری خود برسید و چه چیزی به شما کمک نمی کند.
  • هدف هر استراتژی تبلیغاتی باید این باشد که بازدهی مثبتی از سرمایه خود داشته باشید، که به این بستگی دارد که آیا درآمد بیشتری از کمپین تبلیغاتی نسبت به هزینه ای که انجام می دهید به دست می آورید.

چگونه می توانید تعیین کنید که هزینه تبلیغات شما چقدر باید باشد تا بیشترین بازدهی را از سرمایه خود داشته باشید؟

برای شروع پاسخ به این سوال، باید سیستم مناقصه مورد استفاده توسط شبکه های تبلیغاتی را درک کنیم.

یک پیشنهاد حداکثر مقدار پولی است که شما مایلید برای اقدام مورد نظر در تبلیغ خود بپردازید. اگر شبیه حراج به نظر می رسد، به این دلیل است که حراجی است. شبکه‌های تبلیغاتی فضای تبلیغاتی محدودی دارند و برای تعیین اینکه آیا تبلیغات شما به مخاطبان هدف شما نمایش داده می‌شود یا نه، حراجی را برگزار می‌کنند تا ببینند هر تبلیغ‌کننده چقدر حاضر است برای فضای تبلیغاتی بپردازد.

درست مانند یک حراج، بالاترین قیمت پیشنهادی برنده می شود. فرض کنید برای یک کلیک بر روی تبلیغ خود 10 دلار پیشنهاد دادید و بالاترین قیمت پیشنهادی بعدی فقط 5 دلار برای یک کلیک پرداخت می کند.

هر شبکه تبلیغاتی فقط باعث می شود که شما کمترین مبلغ ممکن را برای برنده شدن در مناقصه بپردازید. در این مثال، ممکن است شما مایل به پرداخت 10 دلار باشید، اما در واقعیت، برای برنده شدن در مناقصه فقط باید 5.01 دلار بپردازید. برنده شدن در این “حراج” علاوه بر کیفیت کلی تبلیغات شما، نحوه نمایش تبلیغات شما را در شبکه های مختلف تبلیغاتی تعیین می کند.

در این مرحله، ممکن است فکر کنید، “خوب، من متوجه شدم که سیستم حراج چگونه کار می کند. اما چگونه می توانم بفهمم که واقعاً چقدر باید هزینه کنم تا بازده سرمایه خود را ببینم؟”

توصیه من این است که از درآمد خود به عقب برگردید تا تعیین کنید حداکثر پیشنهاد شما چقدر باشد.

از این معادله استفاده کنید:

ارزش مادام العمر (LTV) x میانگین نرخ سرنخ به مشتری x میانگین نرخ تبدیل

LTV شما نشان می دهد که یک مشتری در طول رابطه اش با کسب و کار شما چقدر برای شما ارزش دارد. میانگین نرخ سرنخ به مشتری نرخی است که سرنخ های شما به مشتریان پولی تبدیل می شوند. و نرخ تبدیل شما نرخی است که مخاطبین جدید در پیشنهادات محتوای شما با پر کردن فرم تبدیل می‌شوند.

در مجموع، این معیارها به شما نشان می‌دهند که چقدر باید برای تبلیغات پولی خود خرج کنید تا به حد تعادل برسید.

انواع تبلیغات آنلاین و سایت تبلیغات برند تاثیرگذار

اکنون که درباره نحوه تبلیغ آنلاین بیشتر می دانیم، بیایید انواع مختلف تبلیغات آنلاین را بررسی کنیم.

سایت تبلیغات برند تاثیرگذار
سایت تبلیغات برند تاثیرگذار

تبلیغات در شبکه های اجتماعی

هر ماه نزدیک به 2.5 میلیارد کاربر فعال در فیس بوک، یک میلیارد در اینستاگرام و 330 میلیون کاربر در توییتر در سراسر جهان وجود دارد.

چه برای گپ زدن با دوستان، ارتباط با مردم در سراسر جهان، یا برای اهداف تجاری و شبکه ای، مصرف کنندگان به دلایل زیادی در رسانه های اجتماعی هستند – و بازاریابان آن را می دانند. به دلیل تعداد زیاد کاربران فعال در این پلتفرم‌ها، هزینه‌های تبلیغاتی سرمایه‌گذاری شده در کانال‌های رسانه‌های اجتماعی در بالاترین حد خود قرار دارد. پیش بینی می شود که تبلیغات رسانه های اجتماعی در سراسر جهان امسال بیش از 8.5 میلیارد دلار باشد.

تبلیغات در شبکه های اجتماعی مزایای زیادی دارد.شما میتوانید:

  • با کمک ویژگی های هدف گیری و مخاطبان مختلف در تمام پلتفرم های رسانه های اجتماعی به مخاطبان هدف بسیار خاصی برسید.
  • از انواع فرمت های تبلیغاتی برای تبلیغ به گونه ای استفاده کنید که با اهداف تجاری شما همسو باشد.
  • روی تلاش های تبلیغاتی خاصی که منجر به فروش و کسب و کار شما می شود سرمایه گذاری کنید.

4شبکه محبوب سایت تبلیغات برند تاثیرگذار

بیایید نگاهی به هشت شبکه محبوب رسانه های اجتماعی که انواعی از سایت تبلیغات برند تاثیرگذار هستند، از جمله فیس بوک، اینستاگرام، لینکدین، توییتر، پینترست، یوتیوب، اسنپ چت و تیک تاک بیندازیم. ما مخاطبان و انواع تبلیغات موجود در هر یک را پوشش خواهیم داد.

1. فیس بوک

فیس بوک پرکاربردترین شبکه رسانه اجتماعی است. تقریباً 2.5 میلیارد نفر در سراسر جهان از فیس بوک استفاده می کنند . این بیش از 30 درصد از جمعیت جهان است .

با تعداد زیادی از مردم که از فیس بوک استفاده می کنند، تقریباً تضمین می شود که بتوانید به مخاطبان مرتبط با هر نوع کسب و کاری دست یابید. اینجاست که یکی از قدرتمندترین ویژگی های تبلیغات در فیس بوک به چشم می خورد: هدف گذاری مخاطب. قابلیت های هدف گیری در فیس بوک با هیچ شبکه رسانه اجتماعی دیگری قابل مقایسه نیست.

سه نوع مخاطب وجود دارد که می توانید در فیس بوک هدف قرار دهید:

  • مخاطبان اصلی : مخاطبی بر اساس معیارهایی مانند سن، علایق و جغرافیا.
  • مخاطبان سفارشی : دوباره با افرادی که قبلاً با کسب و کار شما درگیر بوده اند در تماس باشید.
  • مخاطبان مشابه : به افراد جدیدی دسترسی پیدا کنید که علایق آنها مشابه علایق بهترین مشتریان شما است.

هدف گذاری پیشرفته فیس بوک می تواند برای هدف قرار دادن تبلیغات شما برای مرتبط ترین مخاطبان مورد استفاده قرار گیرد و حتی به مخاطبان جدیدی که در غیر این صورت هرگز تنها با محتوای ارگانیک به آنها نخواهید رسید، ضربه بزنید.

تبلیغات در فیس بوک شامل طیف وسیعی از انواع تبلیغات است، از جمله:

  • تبلیغات عکس
  • تبلیغات ویدیویی
  • تبلیغات داستانی
  • تبلیغات سرنخ

تبلیغات عکس برای به اشتراک گذاری مجموعه ای از محتوای تصویر عالی هستند. تبلیغات ویدیویی برای ویدیوهای توضیح دهنده محصول و برندسازی عالی هستند و می توانید از یک سازنده تبلیغات ویدیویی ساده   برای ایجاد ویدیوهای چشم نواز و جذاب استفاده کنید. تبلیغات داستانی به شما امکان می دهد از ترکیبی از عکس و محتوای ویدئویی کوتاه استفاده کنید. اگر می‌خواهید درباره انواع مختلف تبلیغات بیشتر بدانید، در اینجا یک دوره آموزشی عالی از HubSpot Academy در مورد تبلیغات فیسبوک ارائه شده است.

شخصاً، روش مورد علاقه من برای تبلیغ در فیس بوک، تبلیغات سرنخ است، زیرا آنها بهترین های هر دو جهان را به شما می دهند: اشتراک گذاری محتوای بصری و ایجاد سرنخ همزمان. تبلیغات سرنخ فیس بوک به شما امکان می دهد بدون هدایت افراد به خارج از پلت فرم فیس بوک، اطلاعات سرنخ را دریافت کنید.

صرف نظر از اندازه یا صنعت کسب و کارتان، می توانید از تبلیغات سرب برای یافتن مشتریان بالقوه ای که احتمالاً به محصولات یا خدمات شما علاقه مند هستند، استفاده کنید. با تبلیغات سرنخ، محتوای مفیدی ارائه می‌دهید که بینندگان را تشویق می‌کند در خبرنامه ثبت‌نام کنند، تخمین قیمت دریافت کنند یا اطلاعات کسب و کار بیشتری درخواست کنند. در مقابل، زمانی که بیننده فرم را پر می کند، کسب و کار سرنخ جدیدی دریافت می کند.

سایت تبلیغات برند تاثیرگذاز
سایت تبلیغات برند تاثیرگذار

راه دیگر برای تبلیغات در فیس بوک از طریق فیس بوک مسنجر است.

فیس‌بوک مسنجر یک برنامه پیام‌رسان جداگانه است که فرصت‌های تبلیغاتی خاص خود را دارد. فیس‌بوک مسنجر اپلیکیشن پیام‌رسانی است که در کشورهایی از جمله ایالات متحده، کانادا و استرالیا استفاده می‌شود. سایر برنامه‌های پیام‌رسان مانند WhatsApp و WeChat در کشورهای آمریکای جنوبی، اروپا، آفریقا و آسیا محبوب‌تر هستند. فیس بوک پراستفاده ترین سایت تبلیغات برند تاثیرگذار است

در سراسر جهان، هر ماه 20 میلیارد پیام بین افراد و مشاغل در فیس بوک مسنجر رد و بدل می شود. تبلیغات نقش مهمی در شروع مکالمات در مسنجر فیس بوک دارند.

چند راه مختلف وجود دارد که می توانید از فیس بوک مسنجر به عنوان بخشی از استراتژی تبلیغاتی خود استفاده کنید.

تماس برای اقدام در فیس بوک مسنجر در تبلیغات : مکالمات را با تبلیغات در فیس بوک شروع کنید که شامل یک تماس برای اقدام برای ارسال پیام است.

تبلیغات داستانی مسنجر فیس بوک : تبلیغات داستانی را در داستان های مسنجر اجرا کنید.

تبلیغات مسنجر فیس بوک : از تبلیغات مسنجر برای ارائه مستقیم محتوا به چت های فیس بوک مسنجر کاربران استفاده کنید.

همه این انواع تبلیغات گرد هم می آیند تا مخاطبان شما را تشویق کنند تا با کسب و کار شما گفتگو کنند. از آنها می توان برای تماس با تیم فروش، درخواست اطلاعات بیشتر در مورد یک محصول یا حتی اشتراک گذاری مطالب دیگر مانند پست های وبلاگ یا کتاب های الکترونیکی استفاده کرد.

راه مورد علاقه من برای تبلیغات در فیس بوک مسنجر، هدف گذاری مجدد است. هدف گذاری مجدد تبلیغات در فیس بوک مسنجر یک راه عالی برای شروع مکالمات هدفمند و ارسال پیشنهادات و محتوای شخصی سازی شده است.

پیام های حمایت شده به شما امکان می دهد برای افرادی که قبلاً با کسب و کار شما در مسنجر تعامل داشته اند تبلیغ کنید. این یک راه عالی برای جذب مجدد مخاطبان به روشی شخصی است.

2. اینستاگرام

همچنین می توانید از طریق مدیر تبلیغات فیس بوک در اینستاگرام تبلیغ کنید. اینستاگرام ماهانه بیش از ۱ میلیارد کاربر در سراسر جهان دارد. این مقدار کمی کمتر از نیمی از تعداد کاربران فیس بوک است. اکثر کاربران بین 18 تا 34 سال سن دارند.

سه راه برای تبلیغ در اینستاگرام وجود دارد :

  • پست ها و استوری ها را مستقیماً از حساب حرفه ای اینستاگرام خود تبلیغ کنید.
  • از صفحه فیس بوک خود تبلیغات ایجاد کنید و آنها را در فیس بوک و اینستاگرام تبلیغ کنید.
  • کمپین های تبلیغاتی را در مدیر تبلیغات فیس بوک ایجاد کنید تا به قابلیت های هدف گیری کامل دسترسی داشته باشید.

پیشنهاد می کنم گزینه سوم را انتخاب کنید و کمپین های سفارشی برای مخاطبان خود در اینستاگرام ایجاد کنید.

اینستاگرام انواع تبلیغات مشابه فیسبوک دارد، از جمله:

  • تبلیغات عکس
  • تبلیغات ویدیویی
  • تبلیغات داستانی
  • تبلیغات در کاوش
  • تبلیغات پست خرید

تا کنون، جالب ترین انواع تبلیغات در حال حاضر، تبلیغات در تب کاوش و تبلیغات پست خرید هستند. افرادی که از کاوش اینستاگرام استفاده می کنند، علایق خود را بررسی می کنند و تولیدکنندگان محتوای جدیدی را کشف می کنند. تبلیغات در کاوش اینستاگرام فرصتی عالی برای قرار دادن برند خود در مقابل مخاطبان جدید است.

تبلیغات پست خرید به شما این امکان را می دهد که برچسبی را وارد کنید که نام و قیمت محصول را در تصویر شما نشان می دهد. با کلیک بر روی برچسب، مشتریان بالقوه شما مستقیماً به صفحه محصولی می‌روند که در آنجا می‌توانند کالا را خریداری کنند – همه اینها بدون خروج از برنامه اینستاگرام.

 3. لینکدین یکی دیگر از سایت تبلیغات برند تاثیرگذار:

پلتفرم لینکدین بیش از 660 میلیون عضو فعال ماهانه در سراسر جهان دارد. کاربران این پلتفرم عمدتاً از افراد حرفه‌ای تشکیل شده‌اند که لینکدین را به مکانی عالی برای تبلیغات B2B (کسب و کار به تجارت) تبدیل می‌کند. لینکدین پلتفرمی مناسب برای حرفه ای ها است که به تبلیغ کنندگان B2B مجموعه وسیعی از مخاطبان را برای دستیابی به آنها ارائه می کند.

به علاوه، مزیت تبلیغات در لینکدین قابلیت های منحصر به فرد هدف گیری آن است . در لینکدین، به معیارهای هدف گذاری منحصر به فردی که در پلتفرم های دیگر در دسترس نیست، دسترسی خواهید داشت.

سایت تبلیغات برند تاثیرگذار
سایت تبلیغات برند تاثیرگذار

شما می توانید کاربران را در لینکدین با اطلاعات جمعیتی منحصر به فرد، از جمله عنوان شغل، عملکرد شغلی و صنعت هدف قرار دهید. شاید شما فقط بخواهید برای مشتریان بالقوه در سطح مدیر که در بخش خدمات مشتری در صنعت استخدام کار می کنند، تبلیغ کنید. قابلیت های هدف گذاری لینکدین این امکان را فراهم می کند.

علاوه بر این، با گزینه ای برای گنجاندن فرم های سرنخ در تبلیغات لینکدین، لینکدین می تواند یک ماشین تولید سرنخ باشد. این به شما این امکان را می دهد که نه تنها به یک مخاطب بسیار خاص دسترسی پیدا کنید، بلکه بدون هدایت آنها به خارج از پلتفرم لینکدین، سرنخ ها را جذب کنید.

جالب ترین نوع تبلیغات لینکدین، تبلیغات پیامی است. تبلیغات پیامی به شما این امکان را می‌دهد که پیام‌های مستقیمی را برای مشتریان احتمالی خود ارسال کنید تا اقدامات فوری را آغاز کنید.

نحوه استفاده از تبلیغات پیامی لینکدین:

یک پیام هدفمند را با یک CTA تحویل دهید.

تعامل و پاسخ قوی تری نسبت به ایمیل های سنتی ایجاد کنید.

تاثیر پیام های خود را بسنجید.

اما یک هشدار: تبلیغات پیامی زیادی را برای افراد مشابه ارسال نکنید وگرنه مانند هرزنامه خواهد شد. و مطمئن شوید که پیام‌ها معتبر هستند – اگر پیامی در لینکدین برای دوستی می‌نویسید، چه چیزی در آن می‌نویسید؟

اگر تبلیغات پیامی شما بیش از حد سفت باشد، به عنوان هرزنامه نیز ظاهر می شوند. به یاد داشته باشید: این کانال یک گفتگوی یک به یک است. پیام‌های مستقیم فضاهای مقدسی هستند – اگر می‌خواهید در آنجا تبلیغ کنید، باید مراقب باشید تا زمانی را صرف کنید تا تبلیغات پیامی خود را شخصی و مرتبط با کاربران نهایی خود کنید. اطمینان حاصل کنید که ارزش را به گونه ای به آنها ارائه می دهید که معتبر باشد.

4. توییتر

 تبلیغات توییتر در بین انواع سایت برند تاثیرگذار رواج کمتری دارد زیرا دسترسی ارگانیک هنوز یک محرک مهم برای عملکرد یک برند در توییتر است. این برای توییتر بسیار منحصر به فرد است – اما با این وجود، تبلیغات همچنان بسته به اهداف شما می توانند نتایج قوی ارائه دهند. توییتر ماهانه بیش از 330 میلیون کاربر در سراسر جهان دارد. اکثر کاربران بین 35 تا 65 سال سن دارند.

تبلیغ‌کنندگان چند جایگاه را کشف کرده‌اند که تعامل بالایی در توییتر دارند: B2B و تجارت الکترونیک. بسیاری از شرکت‌های B2B از توییتر به‌عنوان یک ابزار بازاریابی دیجیتال استفاده می‌کنند، و کاربران توییتر پول زیادی را به صورت آنلاین خرج می‌کنند. این باعث می شود که تبلیغات به طور خاص برای این مخاطبان به یک استراتژی عالی تبدیل شود.

توییتر تبلیغات خود را به پنج هدف تقسیم می کند:

آگاهی: توییت های خود را تبلیغ کنید و دسترسی خود را به حداکثر برسانید.

تعامل با توییت: توییت‌های خود را تبلیغ کنید و بازتوییت‌ها، لایک‌ها و پاسخ‌های بیشتری دریافت کنید.

فالو می کند: حساب خود را تبلیغ کنید و دنبال کننده های توییتر خود را افزایش دهید.

کلیک های وب سایت: وب سایت خود را تبلیغ کنید و ترافیک بیشتری دریافت کنید.

دانلود برنامه: برنامه خود را تبلیغ کنید و دانلودهای بیشتری دریافت کنید.

همه اینها می توانند با هم کار کنند تا به شما کمک کنند تا مخاطبان خود را در پلتفرم افزایش دهید و کاربران را به مشتری تبدیل کنید.

LTV نشان دهنده ی چیست؟

LTV شما نشان می دهد که یک مشتری در طول رابطه اش با کسب و کار شما چقدر برای شما ارزش دارد

تبلیغات در توییتر چرا رواج کمی دارد؟

زیرا دسترسی ارگانیک هنوز یک محرک مهم برای عملکرد یک برند در توییتر است. این برای توییتر بسیار منحصر به فرد است – اما با این وجود، تبلیغات همچنان بسته به اهداف شما می توانند نتایج قوی ارائه دهند

مناسب ترین پلتفرم برای حرفه ای ها چیست؟

لینکدین پلتفرمی مناسب برای حرفه ای ها است که به تبلیغ کنندگان B2B مجموعه وسیعی از مخاطبان را برای دستیابی به آنها ارائه می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *