سایت تبلیغات برند هدفمند

سایت تبلیغات برند هدفمند

سایت تبلیغات برند هدفمند امروزه یکی از موثرترین روش های تبلیغاتی است که شرکت ها را قادر می سازد تا بر اساس جمعیت شناسی، علایق و موارد دیگر با مشتریان ارتباط برقرار کنند. به عنوان بخشی از طیف گسترده‌تر تبلیغات آنلاین، تبلیغات هدفمند باید قبل از اینکه موثر واقع شود، توسط بازاریابان درک شود.

سایت تبلیغات برند هدفمند آنلاین چیست؟

روش های تبلیغات آنلاین متفاوت است: ایمیل، تبلیغات بنری، تبلیغات جستجوی پولی و موارد دیگر. تبلیغات هدفمند آنلاین چگونه کار می کند؟ الگوریتم های تبلیغاتی هدفمند می توانند تبلیغات را با کاربران خاص مطابقت دهند و در نتیجه شانس علاقه مندی کاربران به محصول را بهبود می بخشند. انواع سایت تبلیغات برند هدفمند شامل تبلیغات نمایشی و بنرهای امضای ایمیل است که می تواند توسط دامنه ایمیل خاصی که شما و هم تیمی هایتان ایمیل می فرستید هدف قرار دهند.

سایت تبلیغات برند هدفمند چگونه کار می کند؟

تبلیغات هدفمند آنلاین می تواند شامل تبلیغات نمایشی، تبلیغات موتورهای جستجو و حتی تبلیغات ایمیلی باشد. اثربخشی تبلیغات هدفمند اغلب بسته به نوع تبلیغات متفاوت است. تبلیغات نمایشی، تبلیغات بنری و پاپ آپ هستند که در سایت های مختلف نمایش داده می شوند. در همین حال، تبلیغات موتورهای جستجو در صفحات موتور جستجو ظاهر می شود و تبلیغات بنر ایمیل در ایمیل هایی که هر روز از Outlook یا Gmail ارسال می کنید نشان داده می شود. یکی از مزایای سایت تبلیغات  برند هدفمند این است که نام تجاری شما را در مقابل مخاطبان مورد نظر شما قرار می دهد، بنابراین آنها قبل از اینکه تیم فروش شما تماس بگیرند با شما آشنا شده اند.

تبلیغات نمایشی هدفمند چیست؟

تبلیغات نمایشی هدفمند از آنچه در مورد کاربر شناخته شده است برای نمایش تبلیغات موثر استفاده می کند. اگر چتر می فروشید، تبلیغات می تواند برای افرادی باشد که بیشتر در فضای باز هستند و به احتمال زیاد در منطقه ای با آب و هوای نامساعد هستند. تبلیغات هدفمند زمانی که اطلاعات توسط مشتری بارگیری نشده باشد، یا زمانی که اطلاعات جمعیتی مشتری خود را نمی دانید، کار نمی کنند. دلیل خوب بودن تبلیغات هدفمند این است که آنها محصول یا خدماتی را ارائه می دهند که به مخاطب مورد نظر مرتبط است.

آیا سایت تبلیغات برند هدفمند موثر هستند؟

تبلیغات هدفمند فوق‌العاده مؤثر هستند، زیرا تبلیغات را به بخش‌های بسیار خاص کاهش می‌دهند. به عنوان مثال، شما به جای تبلیغات برای مردان 15 تا 65 ساله، ناگهان برای مردانی که علاقه مند به وسایل کمپینگ هستند، که در شعاع 20 مایلی زندگی می کنند و بیش از مقدار مشخصی درآمد دارند، تبلیغ می کنید. پلتفرم‌های تبلیغاتی مانند گوگل و فیس‌بوک حتی استفاده از مخاطبان «مثل مهربان» را ممکن می‌سازد، افرادی که بسیار شبیه مشتریان فعلی شما هستند.

تبلیغات فیس بوک:

فیس بوک یک پلت فرم محبوب است و تبلیغات فیس بوک یکی از استراتژی های اصلی برای بسیاری از شرکت ها است. اما در حالی که سایت تبلیغات برند هدفمند فیس بوک می تواند موثر باشد، برخی از اشکالات و محدودیت ها نیز وجود دارد که توجه به گزینه های دیگر را نیز مهم می کند.

تبلیغات هدفمند فیس بوک به این دلیل مؤثر است که مردم زمان زیادی را در فیس بوک می گذرانند، زیرا اغلب به دنبال اطلاعات محلی هستند و به این دلیل که اطلاعات زیادی در فیس بوک ارائه می دهند. مزایای تبلیغات هدفمند فیس بوک آشکار می شود: یک رستوران می تواند برای مشتریانی در منطقه خدماتی خود که «غذای تایلندی» یا «ماکارونی» را دوست دارند، تبلیغ کند. بهترین روش های تبلیغات آنلاین در سال 2018 و بهترین روش های تبلیغات آنلاین در سال 2019 شامل جمع آوری حجم عظیمی از داده ها است که فیس بوک به ویژه در آن مهارت دارد.

اما برخی از اصول اخلاقی تبلیغات فیس بوک نیز دخیل هستند. همه نمی دانند که یک بازاریاب می تواند افرادی را در فیس بوک هدف قرار دهد که به عنوان مثال بیش از 100000 دلار درآمد دارند. و فیس بوک دارای جایگاه ویژه و جمعیتی نیز هست. این به طور کلی در حال حاضر توسط افراد مسن استفاده می شود. کودکان و نوجوانان بیشتر از یک پلتفرم اجتماعی دیگر استفاده می کنند. بنابراین در حالی که فیس بوک در کاری که انجام می دهد مؤثر است، کمپین های گسترده تر (مانند بازاریابی B2B یا کمپین های بین المللی) ممکن است به اندازه کافی مؤثر نباشند.

همیشه بهترین کار برای بازاریابان این است که به طور گسترده فعالیت کنند و تا آنجا که ممکن است در مکان های مختلف تبلیغ کنند. فیس بوک یک مکان است، اما اینستاگرام، توییتر و لینکدین هم همینطور. بسته به مشخصات جمعیتی کلیدی یک بازاریاب، ممکن است این موارد برای آنها بسیار موثرتر باشد.

سایت تبلیغات برند هدفمند
سایت تبلیغات برند هدفمند

تاریخچه تبلیغات

بدیهی است که تاریخچه تبلیغات فوق العاده قوی است. اولین تبلیغات احتمالاً هزاران سال پیش به صورت دیوارهای حکاکی شده ظاهر شدند. از زمانی که بازرگانان وجود داشته اند، بازرگانانی بوده اند که کالاهای خود را می چرخانند. و با این حال، خود تبلیغات تغییر چندانی نکرده است. تبلیغات همیشه چیزی کوتاه، شیرین و برای جلب توجه دیگران است.

در خاطره اخیر، در نظر بگیرید که آگهی‌ها و آگهی‌های مجلات، بیلبوردها و موارد دیگر وجود داشت. چندین دهه پیش، تبلیغ‌کنندگان به فکر پیام‌رسانی گسترده‌تر و حتی پیام‌رسانی سابلیمینال افتادند. اگرچه در بیشتر تاریخ تبلیغات تبلیغاتی نسبتاً مستقیم بود، در صد سال گذشته ایده یک “برند” ظهور کرده است. برند یک هویت سازمانی است که بسیار فراتر از مجموع محصولات آن در بین مردم طنین انداز می شود.

مدتی است که سایت تبلیغات برند هدفمند وجود داشته است. در نظر بگیرید که بازرگانان به مکان‌هایی می‌روند که مشتریانشان بیشتر در آنجا حضور دارند. تبلیغات هدفمند راهی برای انجام این کار است. ارسال کارت پستال برای مردم در محله های خاص تبلیغات هدفمند است.

اما با تبلیغات آنلاین، اخلاق تبلیغات هدفمند اهمیت بیشتری پیدا کرده است. اکنون امکان دسترسی دیجیتالی به خانه‌های مردم و یافتن راه‌هایی برای هدف قرار دادن افراد در سطح فوق‌العاده خاص و دقیق وجود دارد. تبلیغات هدفمند آمار گوگل می‌تواند مستقیماً به کارهایی که مردم آنلاین انجام می‌دهند و پیچیدگی‌های زندگی و سبک زندگی آنها را مشاهده کند. دستورالعمل‌های تبلیغات اینترنتی در تجارت الکترونیک باید پیامدهای چنین کنترل مستقیمی را در نظر بگیرند.

در تاریخ تبلیغات هدفمند، این سطح از جزئیات بی سابقه است. و می تواند نتایج شگفت انگیزی را توسط بازاریاب هایی که قدرت آن را درک می کنند، به همراه داشته باشد. اما همین بازاریابان باید حواسشان به مخاطبانشان باشد و عواقب جست و جو و هدف قرار دادن اطلاعات جمعیتی خاص را در نظر بگیرند. به عنوان مثال، هدف قرار دادن زنان از 40 تا 60 سال ممکن است مشکلی نباشد. اما هدف قرار دادن تبلیغات تهاجمی برای کودکان 8 تا 12 ساله ممکن است یک موضوع گسترده تر باشد، زیرا آنها کمتر در مورد تبلیغات شک دارند.

نمونه های تبلیغات آنلاین در سایت تبلیغات برند هدفمند

چه شرکت هایی در زمینه تبلیغات اینترنتی فعالیت می کنند؟ شرکت ها و آژانس های «دیجیتال مارکتینگ» زیادی وجود دارند. برخی از آنها وب سایت های تبلیغاتی آنلاین و حضور در وب را توسعه می دهند. دیگران حساب های رسانه های اجتماعی را مدیریت می کنند. برخی از شرکت های تبلیغاتی هدفمند در تبلیغات نمایشی پرداخت به ازای کلیک تخصص دارند. دیگران تحقیقات تبلیغاتی هدفمند را برای اهداف بهینه سازی موتور جستجو انجام می دهند. در حوزه تبلیغات هدفمند، گاردین برخی از مسائل اخلاقی بالقوه را تشریح کرده است. اما بهترین شرکت های تبلیغات آنلاین به خوبی از معضلات اخلاقی بالقوه آگاه هستند و برای حل آنها تلاش می کنند.

شرکت هایی مانند ترمینوس برای کمک به مشتریان در تبلیغات آنلاین بیش از حد هدفمند بدون مسائل اخلاقی ساخته شده اند. مزایای همکاری با یک کسب و کار متخصص در تبلیغات آنلاین عبارتند از: آنها تحقیقات را برای شما کامل می کنند، کمپین تبلیغاتی را برای شما اجرا می کنند و می دانند که برای تعیین موفقیت باید به کدام معیارها توجه کنند.

با این وجود، همه شرکت های تبلیغاتی برابر نیستند. برخی از شرکت‌های بازاریابی دیجیتال عمدتاً خود سرویس ارائه می‌دهند: آنها ابزارهای جزئی را ارائه می‌کنند، اما خود کمپین را هدایت نمی‌کنند. سایر شرکت های بازاریابی دیجیتال همه کاره هستند و همه چیز را مدیریت می کنند. کسب و کارهایی که موفقیت تبلیغاتی خود را داشته اند ممکن است نخواهند همه تبلیغات خود را به شخص دیگری واگذار کنند. آنها ممکن است فقط شریکی بخواهند که بتوانند با او کار کنند.

اما چگونه می توان سایت تبلیغات برند هدفمند مناسب را شناسایی کرد؟ معمولا شهرت. کسانی که به دنبال تبلیغات آنلاین هستند، به ویژه در بازار B2B، به احتمال زیاد باهوش هستند و احتمالاً نتایج خود را در کار با شرکت به صورت آنلاین ارائه می دهند.

سایت تبلیغات برند هدفمند
سایت تبلیغات برند هدفمند

تبلیغات رفتاری آنلاین

برای درک تبلیغات رفتاری، باید کوکی ها و تبلیغات هدفمند را درک کنید. این را در نظر بگیرید. شما در اینترنت به دنبال مقداری «گوشت گاو» می گردید. یک ثانیه بعد، شما در فیس بوک هستید و تبلیغات هدفمند وحشتناکی را در مورد گوشت گاو می بینید. چه اتفاقی می افتد؟

کوکی ها چیزی هستند که کارهای شما را در رایانه خود دنبال می کنند. یک وب‌سایت می‌تواند از طریق کوکی‌ها ببیند که شما در جستجوی گوشت گاو بوده‌اید، معمولاً به این دلیل که Google بزرگترین بازار تبلیغاتی را اداره می‌کند، و Google در بسیاری از وب‌سایت‌ها و موتورهای جستجو استفاده می‌شود. سپس شبکه تبلیغاتی تصاویری از گوشت گاو تند تند ارائه می دهد زیرا به دلیل رفتار مرور شما می داند که این چیزی است که شما به آن علاقه دارید.

چرا تبلیغات هدفمند بد است؟ لزوما اینطور نیست. اما سوالات زیادی وجود دارد، از جمله: آیا تبلیغات هدفمند تجاوز به حریم خصوصی است؟ آیا بازاریابی هدفمند اخلاقی است؟ در حالت ایده آل، بازاریابی هدفمند برای ارائه دقیقا همان چیزی که مشتریان می خواهند استفاده می شود. در سناریوی بالا، شما در واقع گوشت گاو می خواهید

اما مشکلات تبلیغات هدفمند و هدف گذاری احساسات معمولاً به دانش کاربران مربوط می شود. اگر کاربران ندانند که از این طریق ردیابی می‌شوند و از این طریق ردیابی نمی‌شوند، ممکن است ناراحت‌کننده باشد. رابطه بین مصرف‌گرایی تبلیغات هدفمند نیز مشکوک است، زیرا می‌تواند افراد را به خریدهایی سوق دهد که واقعاً قصد انجام آن را نداشتند. به این ترتیب، هدف قرار دادن دستکاری تبلیغات می تواند به عنوان آسیب رساندن به رفاه یک فرد تلقی شود و ممکن است مسائل مربوط به حریم خصوصی تبلیغات هدفمند ایجاد شود.

اما هیچ بحثی وجود ندارد که آن را در حال حاضر گسترده، و نه آن را موثر است. از بسیاری جهات، این در مورد رضایت آگاهانه است. شبکه های تبلیغاتی مانند گوگل و فیس بوک اکنون در مورد نحوه نمایش تبلیغات و آشکار ساختن تبلیغاتی بودن آنها بسیار محتاط هستند.

نمونه های تبلیغات آنلاین

مردم چگونه تبلیغات آنلاین را شروع می کنند؟ معمولاً با نمونه های تبلیغات آنلاین. نمونه‌های تبلیغاتی هدفمند شامل کارهایی است که شرکت‌های دیگر در یک صنعت مشابه انجام می‌دهند و اینکه چگونه کاربران خود را هدف قرار داده و ردیابی می‌کنند. در حالی که یک پی دی اف تبلیغات آنلاین عمومی می تواند یک دید کلی در مورد ایجاد یک تبلیغ به شخص ارائه دهد، نمی تواند به پیچیدگی های توصیف یک کمپین تبلیغاتی کامل کمک کند. استراتژی های تبلیغات آنلاین PDF و قالب ها نقطه شروع خوبی هستند، اما نمونه های تبلیغات آنلاین و مطالعات موردی فراتر می روند.

یک ارائه تبلیغاتی هدفمند می تواند با بحث در مورد جمعیت شناسی اصلی شرکت، نحوه رسیدن به این اطلاعات جمعیتی و موارد دیگر آغاز شود. سپس، می توان به این موضوع پرداخت که آیا این استراتژی ها در نهایت مؤثر بوده اند یا خیر، چه چیزی خوب کار کرده است و چه چیزی مؤثر نیست. یادگیری از دیگران در صنعت و حتی رقابت اغلب بهترین و موثرترین راه برای درک نحوه عملکرد تبلیغات هدفمند است.

سایت تبلیغات برند هدفمند
سایت تبلیغات برند هدفمند

آیا تبلیغات هدفمند معایبی دارد؟

بسیاری از افرادی که برای اولین بار وارد سایت تبلیغات برند هدفمند می شوند، آن را بصری نمی دانند. بازاریابی برای کاربران از طریق تبلیغات نمایشی، تبلیغات موتورهای جستجو یا حتی رسانه های اجتماعی، می تواند احساس غریبی و دوری کند، به خصوص اگر مردم به روش های سنتی تر تبلیغات عادت داشته باشند. اما حقیقت برعکس است: تبلیغات آنلاین در واقع بسیار نزدیکتر و شخصی تر از آن چیزی است که بسیاری از مردم فکر می کنند. با درگیر شدن با داده های مناسب، مشاهده نمونه ها و مطالعه معیارهای خود، بازاریابان می توانند شروع به استفاده از فناوری پیشرفته و سایت تبلیغات برند هدفمند به نفع خود کار کنند.

فرسودگی مخاطب بینندگان شما بدون شک تبلیغات هدفمند را مشاهده خواهند کرد. با این حال، اگر مشتریان بالقوه دائماً در معرض همان تبلیغات قرار گیرند، از آن خسته می شوند، متوجه آن نمی شوند و پاسخ نمی دهند. CTR (نرخ کلیک) در نهایت تمام می شود. برای جلوگیری از این امر، باید خلاقیت های تبلیغاتی خود را به طور منظم به روز کنید.

تعدیل تبلیغات هر پلتفرم رسانه اجتماعی مجموعه ای از دستورالعمل های خاص خود را برای نمایش و توسعه تبلیغات دارد. توصیه می کنیم قبل از تبلیغ محصول خود آنها را بررسی کنید. این به شما در جلوگیری از مسدود شدن تبلیغات کمک می کند.

مزیت تبلیغات هدفمند

سایت تبلیغات برند هدفمند نوعی از تبلیغات با هدف مخاطبین هدف است که نوع مخاطب را در نظر می گیرد: سن، مکان، علایق و ویژگی های دیگر. هدف گذاری کمک می کند تا نمونه اصلی را به مخاطبانی محدود کنید که به طور بالقوه به محصول یا خدمات شما علاقه مند هستند. بیایید نمونه هایی از تبلیغات هدفمند و نحوه پیکربندی آن را در نظر بگیریم.

توسعه فناوری های اینترنتی فرصت های بازاریابی جدیدی را باز کرده است. سیستم‌های تحلیلی، شمارنده‌ها و ردیاب‌های داخلی وب‌سایت به شما این امکان را می‌دهند که رفتار کاربر را که با علایق، موقعیت مکانی، داده‌های جغرافیایی، وب‌سایت‌ها و صفحات بازدید شده، جستجوها و غیره نشان داده می‌شود، ردیابی کنید.

تبلیغات سنتی، به عنوان مثال، در تلویزیون، رادیو، و در رسانه ها، همه مصرف کنندگان از جمله کسانی را که مخاطب هدف تبلیغ کننده نیستند، پوشش می دهد. تعداد افرادی که چنین تبلیغاتی را دیده اند بیشتر است که قیمت آن را نیز افزایش می دهد. با این حال، اغلب برداشت ها معمولاً پاسخی ندارند.مزیت سایت تبلیغات برند هدفمند فرصت انتخاب گروهی از کاربران بالقوه علاقه مند به محصول شما است. چنین تبلیغاتی از نظر تبدیل و هزینه های بودجه موثرتر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *