لیست سایت تبلیغات محصول

لیست سایت تبلیغات محصول

لیست سایت تبلیغات محصول رایگان راهی کارآمد برای تبلیغ کسب و کار آنلاین و تسهیل گسترش کسب و کار هستند.

مزایای لیست سایت تبلیغات محصول

لیست سایت تبلیغات محصول مزایایی دارد که می خواهیم آن را بررسی کنیم.

کاملا رایگان

لیست سایت تبلیغات محصول رایگان برای کسب و کار وجود دارند که در آن بستری برای بازاریابی محصولات و خدمات خود دریافت می‌کنید . این سایت‌ها ابزار نسبتاً ساده‌تر و ارزان‌تری برای تبلیغات کسب‌وکار شما هستند.

این بهترین جایگزین برای رسانه های گران قیمت تبلیغاتی مانند تلویزیون، رادیو و روزنامه است و در نتیجه آن را مقرون به صرفه می کند.

به هدف قرار دادن مخاطب مناسب کمک می کند

این یکی دیگر از مزایای قابل توجه سایت های تبلیغاتی رایگان در هند و خارج از کشور است.

در حین بازاریابی، هدف قرار دادن مخاطب مناسب بسیار مهم است . تا زمانی که نتوانید تبلیغات خود را به دست شخص مناسب برسانید، بهترین اثرات کمپین های بازاریابی خود را نخواهید دید.

آنها گزینه ای از زیرمجموعه ها را ارائه می دهند که جستجوی خدمات و محصولات مرتبط با نیازهای مشتریان را برای مشتریان بسیار آسان تر می کند. شما به خوبی می توانید از میان این زیرمجموعه ها برای هدف قرار دادن مخاطبان مناسب انتخاب کنید و از این رو کارایی کمپین بازاریابی خود را افزایش دهید.

تصاویر جذاب

این سایت‌های تبلیغاتی آنلاین رایگان بستر لازم را برای ترکیب تصویری جلب توجه برای برجسته کردن تبلیغات شما فراهم می‌کنند.

تصاویر، بهترین تصویر از ارتباط موثر و تکمیل کننده ارزش تبلیغات هستند.

آسان برای ایجاد

ایجاد تبلیغات تجاری رایگان معمولاً به زمان زیادی نیاز ندارد. با این حال، در چند مورد که نیاز به خلاقیت بیشتری دارد، ممکن است مدتی طول بکشد.

ایجاد تبلیغات با ترکیبی از خلاقیت و همچنین اثربخشی بسیار ترجیح داده می شود.

در حالی که افراد ایجاد تبلیغات اغلب با این مسئله مواجه می شوند که ایجاد تبلیغات زمان زیادی را از آنها می گیرد، اما در حالی که شما از این روش های تبلیغاتی استفاده می کنید، نیازی به نگرانی در مورد زمان نیست زیرا آنها در یک بازه زمانی کوتاه انجام می شوند.

برتری نسبت به رقابت را فراهم می کند

با استفاده مناسب از این لیست سایت‌ تبلیغات محصول آنلاین رایگان، با ارسال آگهی‌های کاملاً رایگان، امکان متمایز شدن از بقیه رقبای خود را خواهید داشت.

بنابراین بسیار ضروری است که با استفاده موثر از تبلیغات رایگان به عنوان یک ابزار تبلیغاتی برای محصولات و خدمات خود، کسب و کار خود را یک درجه بالاتر ببرید.

آسان برای پیگیری

در حین بازاریابی، پیگیری کمپین بازاریابی خود بسیار مهم است. شما هرگز نمی‌توانید نقص‌های کمپین خود را شناسایی کنید، تا زمانی که آنها را به طور کامل پیگیری کنید.

اکثر سایت های تبلیغاتی رایگان کسب و کار، کاربران خود را قادر می سازند تا عملکرد پست های خود را پیگیری کنند.

این امر به شما کمک می‌کند تا با کمک تبلیغات رایگان، برآورد جذب مشتری و تبدیل‌های خود را برای شما آسان کند. در صورت وجود می‌توانید نقص‌هایی را در کمپین خود بیابید و حذف آنها برای شما آسان‌تر می‌شود و کمپین بازاریابی خود را به طور کلی بی‌عیب و نقص می‌کنید.

تعامل باورنکردنی: تعامل در طول یک کمپین بازاریابی یکی از مهم ترین مواردی است که باید روی آن تمرکز کنید زیرا تصمیم می گیرد که توجه کاربران را به خود جلب کنید یا خیر. مگر اینکه و تا زمانی که نتوانید ترافیک را هدایت کنید، کمپین بازاریابی شما به اندازه ای که می تواند موثر باشد نخواهد بود.

نامزدی باورنکردنی

پس از قرار دادن موفقیت آمیز تبلیغات، نرخ تعامل معمولاً با تعداد زیادی از مشتریان بالقوه که با تبلیغات شما درگیر می شوند، عالی است.

این امر رشد تصاعدی کسب و کار شما را تضمین می کند و به همین دلیل است که انتخاب سایت های تبلیغات آنلاین رایگان یک عمل محتاطانه است.

لیست سایت تبلیغات محصول
لیست سایت تبلیغات محصول

لیست سایت تبلیغات محصول رایگان که باید از آنها استفاده کنید

سایت های تبلیغاتی رایگان در بین تبلیغ کنندگان در سراسر جهان محبوبیت زیادی پیدا کرده اند. تعدادی از این سایت های تبلیغات آنلاین رایگان در زیر فهرست شده اند:

لیست سایت تبلیغات محصول:eBay

eBay یک شرکت بین المللی است که خدمات فروش را به مشاغل و مصرف کنندگان ارائه می دهد.

این پلتفرم آنلاین با تبلیغات خود به خوبی شناخته شده است که دسترسی جهانی را ثبت می کند و آن را به یکی از محبوب ترین سایت های تبلیغات آنلاین رایگان در هند و در سراسر جهان تبدیل می کند.

این واقعیت که در بیش از سی کشور جهان فعالیت می کند، آن را به یکی از بهترین سایت های تبلیغاتی رایگان تبدیل کرده است. این پلتفرم به دلیل گستردگی مخاطبان در مناطق مختلف، جذاب است.

تبلیغ محصولات و خدمات خود در eBay به صورت منطقه ای و بین المللی بسیار آسان است.

eBay همچنین حضور و فالوورهای خوبی در رسانه های اجتماعی در سراسر جهان دارد. همچنین دارای یک رابط تعاملی است که انتشار تبلیغات رایگان را آسان تر می کند.

لیست سایت تبلیغات محصول:OLX

OLX یک شرکت شناخته شده است که میزبان تبلیغات رایگان تولید شده توسط کاربر است.

فضای اختصاصی در وب سایت خود برای تبلیغات از دسته های مختلف مانند اتومبیل، مشاغل، مسکن، حیوانات خانگی، تجارت آنلاین، رویدادها، لوازم جانبی و کالا فراهم می کند.

با کمک رابط کاربری آسان آن، کاربران می توانند تبلیغاتی حاوی فیلم و ویدیو ایجاد کنند.

علاوه بر این، با حضور گسترده در رسانه های اجتماعی، امکان تبلیغات جذاب را در پلتفرم های رسانه های اجتماعی نیز فراهم می کند.

لیست سایت تبلیغات محصول:Craigslist

Craigslist یک پلتفرم تبلیغاتی قدرتمند است که دارای بخش اختصاصی از زیرمجموعه‌ها مانند مشاغل، مسکن، خدمات، رویدادها، اجتماعات و کالاها است.

این امکان را به تبلیغات شما می‌دهد تا به طیف وسیع‌تری از مخاطبان با نرخ تعامل بسیار خوب دسترسی پیدا کند.

اگرچه برخی از ویژگی های آن ممکن است کمی قدیمی به نظر برسد، Craigslist هنوز در میان سایت های تبلیغاتی رایگان طبقه بندی شده تجاری پیشرو است.

آنها حضور اجتماعی خوبی دارند و در اکثر کشورها بسیار محبوب هستند.

لیست سایت تبلیغات محصول:Backpage

 Backpage یک پلت فرم تبلیغاتی رایگان با گستره جهانی است. فعالیت خود را در آمریکا آغاز کرد و به آرامی در قاره های مختلف گسترش یافت.

آنها روشی مؤثر برای ارسال تبلیغات ارائه می دهند که به راحتی می توان آنها را در زیر شاخه های مختلف طبقه بندی کرد.

تبلیغات آنها طیف گسترده ای از دسته بندی ها مانند مکان های گردشگری، اجتماع، خرید یا فروش، تجارت آنلاین، خودرو و لوازم جانبی، آلات موسیقی، اجاره، املاک، مشاغل، دوستیابی آنلاین و چند خدمات دیگر را نیز پوشش می دهد.

چنین مجموعه‌ای از ویژگی‌ها، آن را به یکی از بهترین سایت‌های تبلیغاتی رایگان کسب‌وکار تبدیل می‌کند تا بتوانید کسب و کار خود را از طریق تبلیغات قدرتمند تبلیغ کنید.

لیست سایت تبلیغات محصول:Gumtree

Gumtree به عنوان یک وب سایت تبلیغاتی نسبت به سایر گزینه های لیست سایت تبلیغات محصول شروع نسبتا کندی داشت و فعالیت آن فقط در بریتانیا متمرکز بود.

با این حال، آرام آرام در سایر نقاط جهان نیز به رسمیت شناخته شد.

این شبیه به Craigslist است و فرصت های تبلیغاتی رایگان و پولی را برای مشاغل و مصرف کنندگان به طور یکسان ارائه می دهد.

ین پلتفرم به همان اندازه در ایجاد فروش بیشتر از طریق تبلیغات فریبنده موثر است که آن را در میان برترین لیست سایت‌ تبلیغات محصول آنلاین رایگان قرار می‌دهد.

لیست سایت تبلیغات محصول
لیست سایت تبلیغات محصول

لیست سایت تبلیغات محصول:LetGo

LetGo در سال 2006 تاسیس شد و به کاربران خود اجازه می دهد تا به راحتی در پلتفرم خود تبلیغ کنند.

این وب سایت به شما کمک می کند تا انواع تبلیغات حرفه ای و موثر ایجاد کنید .

 همچنین به شما امکان می دهد بخشی از جامعه آن باشید و خدماتی را در طیف گسترده ای از دسته بندی ها ارائه دهید.

ویژگی های این وب سایت شما را قادر می سازد تا تصاویر و فیلم ها را به تبلیغات خود اضافه کنید.

همچنین، این امکان را برای شما فراهم می کند تا لیست ها و خدمات خود را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید و همچنین جایگاه خود را در بهترین سایت های تبلیغات آنلاین رایگان تضمین می کند.

لیست سایت تبلیغات محصول:Adpost

Adpost یکی دیگر از وب سایت های تبلیغاتی رایگان است که مشابه Craigslist است. این گستره وسیع بین المللی و جذابیت وسیع تری دارد. این می تواند برای تبلیغات شما برای دستیابی به مخاطبان گسترده تری بسیار مفید باشد.

این وب سایت به شما کمک می کند تا لیست های خود را افزایش دهید و یک شبکه جهانی ایجاد کنید.

این پلتفرم رابط کاربری امیدوارکننده ای دارد که استفاده از آن بسیار آسان است. صفحات وب دارای طرح بندی ساده ای هستند که سرعت این وب سایت را افزایش می دهد و به راحتی قابل دسترسی است.

لیست سایت تبلیغات محصول:Oodle

یکی از نکات مهم در مورد Oodle سازگاری آن با وب سایت های رسانه های اجتماعی است.

می توانید به راحتی حساب Oodle خود را به صفحه فیس بوک خود پیوند دهید تا هر زمان که تبلیغات جدیدی برای محصولات یا خدمات دارید فوراً لیست های خود را به روز کنید.

طرح وب سایت بسیار ساده است و واقعا روان و به خوبی سازماندهی شده است. این باعث می شود Oodle به طرز فوق العاده ای آسان برای پیمایش و استفاده ساده باشد.

لیست سایت تبلیغات محصول:فیسبوک مارکت

فیس بوک همیشه در شبکه سازی پیشگام بوده است. اخیراً یک بازار آنلاین برای ارائه تبلیغات ایجاد کرده است که پتانسیل بالایی برای دستیابی به بازار هدف شما را تضمین می کند.

بازاریابی فیس بوک یک نیروی غالب در جذب مشتری بوده است و پلتفرم خود را برای مدت طولانی با تاکید زیادی بر خرید آنلاین ارتقا داده است.

استفاده از Facebook Marketplace برای افزایش فروش خود باید تمرین خوبی باشد. این پلتفرم همچنین جعبه های چت کنترل شده توسط ماشین را ارائه می دهد که به شما در مدیریت موثر مشتریان کمک می کند.

لیست سایت تبلیغات محصول:Finder Master

Finder Master یک پلتفرم تبلیغاتی کارآمد برای فروشندگان به دلیل چشم انداز مد روز است.

با این حال، این یک وب سایت بسیار آسان برای پیمایش است و همچنین انتخابی است که اولین آگهی خود را در زمانی که یک حساب جایگزین ثبت می کنید ارسال کنید.

بسیاری از خدمات تبلیغاتی ارائه شده توسط Finder Master با انعطاف پذیری برای نمایش عکس ها و بسته های معاملاتی برای جذب مشتریان احتمالی رایگان هستند.

لیست سایت تبلیغات محصول:Close5

Close5 یک پلت فرم تلفن همراه است که فروشندگان را قادر می سازد تا با استفاده از دستگاه های تلفن همراه خود، محصولات خود را مدیریت کنند.

این در پاسخ به استفاده روزافزون از دستگاه های تلفن همراه در بین خریداران برای جستجوی خدمات و دریافت آنلاین چیزها ایجاد شد.

به دلیل امکان استفاده از قابلیت‌های بیش از حد محلی برای فیلتر کردن معاملات صرفاً در میان فضای خریدار، تراکنش‌ها همراه با اوراق بهادار و گزینه‌های استاندارد، همراه با گپ بیشتر به‌روزرسانی و تکمیل می‌شوند.

لیست سایت تبلیغات محصول
لیست سایت تبلیغات محصول

لیست سایت تبلیغات محصول:Hoobly

Hoobly علاوه بر این، مانند Craigslist بسیار است، اما با بسیاری از اقدامات امنیتی. برای اولین بار، این وب سایت به جای اینکه منتظر بماند تا درست قبل از انتشار پوستری برای تأیید ایمیل، ثبت شود، نیاز به ثبت نام از طریق ایمیل دارد.

این به جلوگیری از پیوستن حساب ها به آدرس های موقت کمک می کند، که پس از آن خطر هرزنامه یا کلاهبرداری احتمالی را کاهش می دهد.

لیست سایت تبلیغات محصول:Sale Spider

جدا از طرح وب سایت مرسوم، Sale Spider به دلیل همکاری با غول های عظیمی مانند Walmart، Macy’s و Amazon.com قابل توجه است.

این امکان را برای شما فراهم می کند تا یک آگهی رایگان در بخش های طبقه بندی شده خاص خود ارسال کنید.

به غیر از یک سرویس رایگان ارسال آگهی، Sale Spider همچنین به شما فرصتی برای خرید شبکه با مشاغل مختلف در سراسر جهان ارائه می دهد.

لیست سایت تبلیغات محصول:Locanto

Locanto ممکن است یک پلت فرم تبلیغاتی آنلاین و مد روزدر لیست سایت تبلیغات محصول باشد که به شما امکان می دهد به صورت رایگان پست کنید. این گزینه های مختلفی را ارائه می دهد که دارای تبلیغات رایگان است که به مدت شصت روز فعال می ماند.

سپس می‌توانید به راحتی تبلیغات خود را با افزودن تصاویر، ویدیوها و حتی کدهای زبان نشانه‌گذاری فرامتن که به وب‌سایت شما پیوند می‌دهند، افزایش دهید. حتی دارای دکمه های مینی تجزیه و تحلیل و رسانه های اجتماعی برای افزایش و مدیریت ترافیک تبلیغات شما است.

لیست سایت تبلیغات محصول:Sell.com

Sell.com به‌عنوان وب‌سایت خرید و مرکانتیلیسم در سال 1999 شروع به کار کرد، اما از آن زمان به یک سایت آگهی روزنامه گسترده‌تر تبدیل شده است که سبک بزرگی از کلاس‌ها را همراه با مشاغل و خدمات ارائه می‌دهد.

آنها یک آزمایش 30 روزه رایگان را برای همه برنامه های تجاری خود ارائه می دهند، اما متعاقباً، هزینه ماهانه ای با مبلغ بسیار کم 10 دلار وجود دارد، که برای ارسال سیصد لیست کافی است.

لیست سایت تبلیغات محصول:Bookoo

شما می توانید به صورت رایگان ثبت نام کنید و از شما خواسته می شود نمایه ای تشکیل دهید که کاربران مختلف آن را بخوانند. این به طور مشترک پشتیبانی چت زنده را ارائه می دهد، که وب سایت تبلیغاتی رایگان کسب و کار کمیاب است.

لیست سایت تبلیغات محصول:Geebo

Geebo خود را به عنوان یک جامعه امن از آگهی‌ها در هر جایی که کاربران چیزی از کالاهای مرکانتیلیسم گرفته تا جستجوی هم اتاقی برای اجاره خانه رایگان پست می‌کنند، معرفی می کند.

لیست سایت تبلیغات محصول:Trovit

Trovit یک برنامه رایانه ای طبقه بندی شده گسترده برای خانه ها، اتومبیل ها و مشاغل است که نتایج آن از پورتال ها برای هر بازار در همه جای جهان بازمی گردد.

Trovit وب سایت های طبقه بندی شده شریک خود را به شما پیشنهاد می کند که موقعیت مکانی شما را پشتیبانی می کنند و مطمئن شوند که آگهی شما در نتایج جستجوی Trovit نمایش داده می شود.

لیست سایت تبلیغات محصول:AdLandPro

AdLandPro خدمات تبلیغاتی رایگان و پولی را از طریق روش ارسال آگهی آسان خود ارائه می‌دهد که آن را به یکی از بهترین سایت‌های تبلیغات آنلاین رایگان برای شما تبدیل می‌کند.

علاوه بر این سایت‌های تبلیغاتی آنلاین رایگان، ما همچنین برخی از محبوب‌ترین سایت‌های تبلیغاتی رایگان در هند را انتخاب می‌کنیم که می‌توانند به شما در اجرای تبلیغات کمک کنند.

کلمات پایانی

بنابراین، این لیست سایت تبلیغات محصول  آنلاین رایگان موجود در وب بود.

استفاده از این پلتفرم ها می تواند تجارت شما را تقویت کند و تعامل کلی با مخاطبان هدف شما را افزایش دهد. با استفاده از این وب سایت های تبلیغاتی رایگان، می توانید تبلیغات جذابی ایجاد کنید که کسب و کار شما را ارتقا می دهد.

امیدوارم وب سایت های ذکر شده در این مقاله به شما در تقویت و توسعه تبلیغات شگفت انگیز برای کسب و کارتان کمک کنند!

کدام پلتفرم چشم انداز روز مد است؟

Finder Master

Backpageفعالیت خودرا درکجا آغاز کرد؟

آمریکا

مهم ترین موضوع در بازاریابی چیست؟

در حین بازاریابی، هدف قرار دادن مخاطب مناسب بسیار مهم است . تا زمانی که نتوانید تبلیغات خود را به دست شخص مناسب برسانید، بهترین اثرات کمپین های بازاریابی خود را نخواهید دید.

1 دیدگاه برای “لیست سایت تبلیغات محصول

  1. اشتراک‌ها: سایت تبلیغات محصول - تبلیغات | سامانه تبلیغ و تبلیغات ملی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *