ترویج سایت تبلیغات محصول

ترویج سایت تبلیغات محصول

ارائه یک محصول کار بسیار زیادی است که متأسفانه پس از آماده شدن متوقف نمی شود. راه اندازی و ترویج سایت تبلیغات محصول نیمی دیگر از معادله است. شما می توانید بهترین محصول یا خدمات جدید را در اطراف ارائه دهید، اما اگر آن را به درستی تبلیغ نکنید، به احتمال زیاد فرصت ها را از دست خواهید داد.

تبلیغات ملی

نحوه ترویج سایت تبلیغات محصول

در این مقاله قصد داریم 12 روش موثر و مثال هایی را برای ترویج سایت تبلیغات محصول ارائه دهیم.

بهترین راه برای ترویج سایت تبلیغات محصول

وقتی صحبت از تبلیغ یک محصول یا خدمات جدید برای کسب و کار شما می شود، به نظر می رسد که گزینه های بی پایانی وجود دارد.

تشخیص اینکه از کجا باید شروع کرد و کدام روش های تبلیغ بهترین نتایج را به شما می دهد ممکن است دشوار باشد.

حقیقت این است که راه‌های کم‌هزینه زیادی برای تبلیغ کسب‌وکار شما وجود دارد، و اینکه چه چیزی ممکن است به صنعت، پیشنهادات و مخاطبان شما بستگی داشته باشد.

به این 12 روش زیر نگاهی بیندازید و ببینید کدام یک برای کسب و کار شما منطقی تر هستند.

1. به مشتریان وفادار یک پیش نمایش انحصاری ارائه دهید

مشتریان وفادار شما بخش مهمی از نحوه تبلیغ محصول شما هستند، زیرا به احتمال زیاد نه تنها آن را خریداری می کنند، بلکه آن را به شبکه های خود نیز تبلیغ می کنند.

این می تواند به شکل یک مهمانی خصوصی، حضوری یا مجازی قبل از راه اندازی، یک تور آنلاین، پیش نمایش یا نسخه نمایشی باشد.

یا حتی می تواند یک دعوت خاص برای آزمایش آن و ارائه بازخورد باشد.

 این پیشنهادات انحصاری نه تنها یک استراتژی عالی تعامل با مشتری هستند، بلکه میزان ارزش شما را نیز تقویت می‌کنند و تعامل و وفاداری برای هر استراتژی بازاریابی رشد موفقی ضروری است .

2. از یک پیشنهاد ویژه برای معرفی استفاده کنید

به جای اینکه فقط محصول یا خدمات جدید خود را اعلام کنید، می توانید آن را به عنوان بخشی از یک معامله مقدماتی ویژه در دسترس قرار دهید. این معامله می تواند اشکال مختلفی داشته باشد، از جمله:

  • قیمت با تخفیف.
  • بسته با نرخ کاهش یافته.
  • تبلیغ مشترک با یک تجارت مکمل.
  • کوپن یا کوپن با خرید.
  • یکی بخرید یک معامله رایگان دریافت کنید.
  • اگر برنامه وفاداری دارید، امتیاز را دو برابر کنید.
  • هدیه رایگان برای هر ارجاع.

تبلیغ شما هر چه باشد، حتما تاکید کنید که برای همیشه دوام نخواهد داشت. مشتریانی که قدرت خرید آنها محدود است، چه از نظر زمان یا موجودی، احساس فوریت بیشتری برای خرید خواهند داشت.

ترویج سایت تبلیغات محصول
ترویج سایت تبلیغات محصول

3. از Google My Business استفاده کنید

راه های مختلفی وجود دارد که می توانید با استفاده از نمایه کسب و کار Google خود، به ترویج سایت تبلیغات محصول خود بپردازید، مشروط بر اینکه حساب Google برای کسب و کار من داشته باشید . اولین مورد از طریق پست‌های «Google برای کسب‌وکار من» است.

وقتی در داشبورد GMB خود هستید، به برگه پست‌ها بروید. از آنجا می توانید یک پست “پیشنهاد” یا “چیزهای جدید” ایجاد کنید.

اگر به تازگی محصول یا خدمات جدیدی را اعلام می کنید، ممکن است بخواهید با یک پست «چه خبر است» بروید. فقط به یاد داشته باشید که پست‌های «Google برای کسب‌وکار من» هر هفت روز یک‌بار منقضی می‌شوند، بنابراین باید دوباره پست کنید.

از سوی دیگر، اگر در حال اجرای یک معامله مقدماتی ویژه هستید، یک پست «پیشنهاد» بهترین است، زیرا می توانید یک بازه زمانی تعیین کنید. صرف نظر از نوع پستی که استفاده می‌کنید، حتماً یک تصویر و یک فراخوان برای اقدام برای تبلیغ مؤثر کسب‌وکار خود اضافه کنید .

همچنین می‌توانید محصول یا خدمت جدید خود را با آپلود عکس‌های آن در نمایه کسب‌وکار خود از طریق برگه عکس‌ها در داشبورد GMB خود، و همچنین افزودن آن به عنوان یک مورد جدید از طریق برگه محصولات یا خدمات، تبلیغ کنید.

در صورت وجود، حتی ممکن است بخواهید برخی از سؤالات متداول را در مورد محصول یا خدمات جدید در بخش پرسش و پاسخ حساب «Google برای کسب‌وکار من» پست کنید .

استفاده حداکثری از این روش برای ترویج سایت تبلیغات محصول

از هر چهار بخش فهرست Google خود که در بالا ذکر شد (پست‌ها، عکس‌ها، محصولات و خدمات، و پرسش و پاسخ) استفاده کنید.

اطمینان حاصل کنید که فهرست گوگل شما برای حداکثر دیده شدن بهینه شده است .

4. مسابقه شبکه های اجتماعی را اجرا کنید

مسابقات رسانه های اجتماعی یک راه سرگرم کننده و آسان برای برقراری ارتباط با مشتریان و جذب طرفداران است.

فالوورها و مشتریان بالقوه برای کسب و کار شما موثر هستند. مسابقات فیس بوک به طور متوسط ​​34٪ مشتری جدید در هر کمپین به دست می آورد، که یک راه عالی برای مبارزه با دسترسی کم ارگانیک این پلت فرم است .

تا جایی که به موقعیت یابی مربوط می شود، برنده (برندگان) جایزه فیس بوک یا اینستاگرام شما باید این فرصت را به دست آورد که اولین کسی باشد که پیشنهاد جدید شما را به دست می آورد و آن را به صورت رایگان یا با نرخ تخفیف دریافت می کند.

حتماً محتوا را در تمام کانال‌های بازاریابی خود اعلام کنید، و نه فقط در پلتفرم اجتماعی که برای اجرای کمپین اصلی استفاده می‌کنید.

این شامل سایر کانال های رسانه های اجتماعی، وب سایت، خبرنامه های ایمیل و حتی تبلیغات پولی شما می شود.

علاوه بر ایجاد هیجان و خریداران بیشتر برای پیشنهاد جدید شما، افزایش تعامل با حساب رسانه های اجتماعی شما احتمالا ترافیک بیشتری را به وب سایت شما هدایت می کند ، کسب و کار شما را در مقابل مشتریان جدید قرار می دهد و وسیله ای سرگرم کننده برای ارتباط با مخاطبان شما ایجاد می کند.

5.این خبر را از طریق ایمیل پخش کنید

آیا می‌دانستید که 82 درصد از مصرف‌کنندگان ایمیل‌های کسب‌وکار را باز می‌کنند و 76 درصد از مشترکین ایمیل از یک پیام بازاریابی ایمیلی خرید کرده‌اند؟ ایمیل یک کانال فوق العاده برای اطلاع رسانی درباره محصول یا خدمت جدید شماست. بعلاوه، در وهله اول انگیزه خوبی برای ثبت نام مشترکین ایجاد می کند.

شما می توانید یک کمپین ایمیل به طور خاص در مورد این پیشنهاد جدید اجرا کنید. شاید حتی به عنوان مجموعه ای از ایمیل ها تا روز راه اندازی. یا ممکن است بخواهید آن را به عنوان محور اصلی خبرنامه ایمیل بعدی خود اعلام کنید.

این ایمیل می‌تواند برای مخاطبان عمومی شما ارسال شود، یا برای پشتیبانی از روش شماره ۲، می‌تواند یک پیشنهاد منحصر به فرد مشترک یا مشتری باشد.

چند نکته برای بازاریابی ایمیلی

  • بیشتر بر مزیت یا ارزش نهایی محصول جدید تمرکز کنید تا ویژگی های آن
  • پیشنهاد را در موضوع خود برجسته کنید.
  • برای افزایش بیشتر نرخ باز از متن پیش‌هدر استفاده کنید.

6. برای ترویج سایت تبلیغات محصول یک پست وبلاگ بنویسید

هنگام ترویج سایت تبلیغات محصول یا خدمات جدید خود، ممکن است صفحه فرود برای مشتریان یا مشترکین نداشته باشید. پس از همه، پیشنهاد جدید شما فقط می تواند ارتقاء یک پلت فرم یا حساب موجود باشد. در این حالت، ممکن است هدف شما جذب مشتریان بیشتر نباشد، بلکه هدف شما جلب نظر مشتریان فعلی یا جذب مجدد مشتریان غیرفعال باشد.

نوشتن یک پست وبلاگ روی آیتم تازه راه‌اندازی شده راهی عالی برای عمیق‌تر کردن تمام جزئیات، ویژگی‌ها و مزایایی است که در غیر این صورت در صفحه فرود قرار می‌دهید، و می‌توانید پیوند پست وبلاگ را از طریق ایمیل‌های خود به اشتراک بگذارید.

حتی اگر یک صفحه فرود دارید، یک پست وبلاگ همچنان یک کانال عالی برای اطلاع رسانی در مورد پیشنهاد جدید شما است و فرصت های زیادی را برای شما فراهم می کند تا به صفحه فرود پیوند دهید.

7. یک رویداد را میزبانی کنید

رویدادها نه تنها مشتریان را در مورد محصول یا خدمات جدید شما هیجان زده می‌کنند، بلکه می‌توانند مشتریان بالقوه جدیدی را نیز به طور شخصی با شما یا سایر کارمندان کسب‌وکارتان درگیر کنند . این راهی عالی برای جلب نظر آنها به عنوان مشتری است.

لازم نیست رویدادها شیک و فوق العاده سازماندهی شده باشند. چیزی به سادگی یک خانه باز یا یک جلسه اطلاعات برای مکان‌هایی مانند سالن‌ها، مراکز تناسب اندام، استودیوهای یوگا، اسپا، و فروشگاه‌های خرده‌فروشی کار می‌کند.

اگر کسب‌وکار شما در مکانی با سایر مشاغل محلی است، می‌توانید برای داشتن یک پیاده‌رو با هم همکاری کنید. فروش یا خانه باز در فضای باز برای جلب جمعیت حتی بیشتر.

در طول همه گیری، رویدادهای مجازی هنوز به عنوان یک ابزار تبلیغاتی موثر عمل می کنند. شما ممکن است:

یک پرسش و پاسخ زنده یا ضبط شده روی خود محصول اجرا کنید.

رویداد را حول یک تأثیرگذار متمرکز کنید که در مورد محصول یا خدمات جدید شما تخصص دارد، با این قول که در پایان از پیشنهاد جدید خود رونمایی کنید.

8. برای ترویج سایت تبلیغات محصول یک ارتقاء رایگان ارائه دهید

اگر کسب و کار شما بیشتر مبتنی بر خدمات است تا مبتنی بر محصول، مانند سالن، آبگرم، مرکز تناسب اندام، یا کسب و کار مشاوره، می‌توانید به مشتریان ارتقا دهید تا خدمات جدید شما را امتحان کنند.

در اسپای خود نوع جدیدی از صورت یا ماساژ را تبلیغ می کنید؟ یک ارتقاء رایگان (اما شاید موقت) برای مشتریان فعلی ارائه دهید تا آن را امتحان کنند. آیا پیشنهادات PPC آژانس خود را گسترش می دهید ؟ سرویس جدید را به بسته‌های مشتریان فعلی با قیمت قدیمی خود اضافه کنید.

گزینه دیگر ارائه ارسال رایگان محصول جدید خود برای مدت زمان محدود است.

9. اجازه معاملات را بدهید

اگر محصول جدید شما در واقع ارتقای یک محصول قدیمی است، یک برنامه تجارت در نظر بگیرید. تبلیغات معاملاتی موثر هستند زیرا مصرف کنندگان به احتمال زیاد یک محصول جدید را با استفاده از رمز یا اعتباری که از قبل دارند (در این مورد، محصولی که دارند) خریداری می کنند.

همچنین می‌توانید محصولات قدیمی تجاری را (به شرطی که در شرایط کافی خوب باشند) بفروشید یا از آنها برای هدایای آتی استفاده کنید.

ترویج سایت تبلیغات محصول
ترویج سایت تبلیغات محصول

10. برای نظرات مشتریان را به اشتراک بگذارید

یکی از بهترین راه ها برای ترویج سایت تبلیغات محصول یا خدمات جدید و به طور کلی بازاریابی کسب و کارتان این است که به مشتریان خود اجازه دهید آن را برای شما تبلیغ کنند. اگر از برخی از ایده‌هایی که قبلاً ذکر شد (مانند ارائه ارتقاء یا آزمایش رایگان) استفاده می‌کنید، می‌توانید از آنها بخواهید که یک بررسی آنلاین از سرویس جدید بنویسند یا مطالبی را برای گواهی ارائه کنند.

وقتی محصول را برای مخاطبان عمومی‌تر ارائه می‌کنید، نظرات و توصیه‌ها بسیار ارزشمند خواهد بود. از این گذشته، 84٪ از مصرف کنندگان به بررسی های آنلاین به اندازه توصیه های شخصی اعتماد دارند.

11. برای ترویج سایت تبلیغات محصول در شبکه های اجتماعی پست کنید

اگر از هر یک از تاکتیک های ذکر شده در بالا برای ترویج سایت تبلیغات محصول یا خدمات جدید خود استفاده می کنید، مطمئن شوید که معاملات و پیشنهادات خود را از طریق حساب های رسانه های اجتماعی خود منتشر کنید (همانطور که بسیاری از شرکت ها در مثال های بالا انجام دادند).

اگراز خدمات جدید خود استفاده می کنید، مطمئن شوید که معاملات و پیشنهادات خود را از طریق حساب های رسانه های اجتماعی خود منتشر کنید (همانطور که بسیاری از شرکت ها در مثال های بالا انجام دادند).

این یک راه آسان برای دستیابی به مخاطبان است و فالوورهای شما به راحتی می توانند پست شما را در پروفایل خود به اشتراک بگذارند.

مزیت دیگر این است که مشتریان می‌توانند سؤالات خود را در مورد محصول در بخش نظرات بپرسند. سوالات آنها و پاسخ های شما می توانند به عنوان یک پرسش متداول ارگانیک عمل کنند. این پست می تواند به یک صفحه فرود یا پست وبلاگ با اطلاعات بیشتر پیوند دهد.

اگر مخاطب خاص یا دنبال کننده وفادار دارید، ممکن است بخواهید از یک هشتگ سفارشی در پست تبلیغاتی خود نیز استفاده کنید.

این نه تنها دامنه کمپین های شما را افزایش می دهد، بلکه ممکن است مشتریان را ترغیب کند تا با استفاده از هشتگ سفارشی، پست ها و تصاویر را در حساب های خود به اشتراک بگذارند. و می‌دانید که این به چه معناست: محتوای تولید شده توسط کاربر که می‌توان از آن استفاده کرد تا افراد بیشتری خدمات یا محصول جدید شما را امتحان کنند!

12. تبلیغات فیس بوک را اجرا کنید

با 1 میلیارد کاربر فعال روزانه، تبلیغات فیس بوک پنجره ای به سمت پایگاه بزرگی از افرادی است که به محصول یا خدمات جدید شما علاقه مند هستند.

تبلیغات فیس بوک به ویژه مفید هستند زیرا داده های شخصی سازی شده که به طور داوطلبانه از طریق نمایه های کاربران ارائه می شود، باعث هدف قرار دادن مخاطبان خاص غیرقابل باوری می شود .

می‌توانید جنسیت، سن، موقعیت مکانی، علایق، وضعیت تأهل، حرفه و موارد دیگر را در نظر بگیرید تا مطمئن شوید که بیشترین سود را خواهید داشت.

همچنین گزینه‌های مختلفی برای نوع تبلیغ، بودجه و مدت زمان کمپین وجود دارد، بنابراین می‌توانید اهداف خود را در حد توان خود در نظر بگیرید.

بهترین راه برای ترویج سایت تبلیغات محصول یا خدمات جدید چیست

بهترین راه برای تبلیغ محصول یا خدمات جدید شما بستگی به این دارد که مخاطبان شما از چه کانال هایی بازدید می کنند و رفتارهای آنلاین آنها چیست.

صرف نظر از این، شما باید از چندین کانال استفاده کنید و تبلیغات متقابل انجام دهید. هرچه پیام شما منسجم تر و منسجم تر باشد و مخاطبان شما بیشتر در مورد آن بیاموزند، می توانید انتظار تعامل بیشتری را داشته باشید.

استراتژی‌های بالا را امتحان کنید تا از راه‌اندازی محصول بعدی، ارتقاء نرم‌افزار یا ارائه خدمات جدید به نتایج مورد نظر خود برسید.

در ادامه این مقاله ما راه هایی برای ترویج سایت تبلیغات محصول به صورت رایگان به شما آموزش می دهیم.

تبلیغات پولی اغلب موثرترین راه برای ارائه محصول شما در مقابل مخاطبان زیادی از مشتریان بالقوه است. با این حال، یک کسب و کار جدید همیشه لوکس بودجه تبلیغاتی زیاد را ندارد.

در مراحل اولیه، ممکن است لازم باشد تا جایی که ممکن است راه‌های زیادی برای تبلیغات رایگان در نظر بگیرید. خوشبختانه، راه‌های مختلفی برای تبلیغ محصولات در اینترنت بدون صرف هزینه وجود دارد.در ادامه آنها را برای شما شرح می دهیم.

ترویج سایت تبلیغات محصول
ترویج سایت تبلیغات محصول

1. به یک شبکه اشتراک گذاری تبلیغات بپیوندید

وب سایت هایی مانند Clickochet.com، ClickableType.com و AdsFlip.com به شما این امکان را می دهند که در ازای نمایش سایر تبلیغات در وب سایت خود، تبلیغات خود را نمایش دهید.

هر بار که یک بازدیدکننده وب سایت یک آگهی را مشاهده می کند، شما «اعتباراتی» کسب می کنید که باعث می شود تبلیغ شما در وب سایت های دیگر اعضا نمایش داده شود. با استفاده از این روش، نیازی به پرداخت هزینه برای نمایش تبلیغات خود در سراسر وب ندارید.

2. تبلیغات را در یک وب سایت تبلیغات طبقه بندی شده رایگان مانند Craigslist.org ارسال کنید

تبلیغات در Craigslist برای کاربرانی که در منطقه جغرافیایی شما زندگی می کنند نمایش داده می شود و اگر می خواهید محصول خود را برای مشتریان محلی بازاریابی کنید، این گزینه دیگری است.

Craigslist به شدت از هرزنامه جلوگیری می کند، بنابراین سعی نکنید تبلیغات خود را چندین بار در مناطق مختلف پست کنید. این می تواند منجر به بسته شدن حساب شما شود.

3. یک وبلاگ راه اندازی کنید

با افزودن یک وبلاگ به وب سایت کسب و کار خود و به روز رسانی آن به طور منظم، مقدار متن در وب سایت خود را برای فهرست های جستجو برای کشف و رتبه بندی افزایش می دهید.

هر چه عبارات کلیدی بیشتری که وب سایت شما در صفحات نتایج موتور جستجو نشان داده شود، بازدیدکنندگان بالقوه بیشتری از وب سایت شما دریافت خواهد کرد.

4. یک برنامه وابسته ایجاد کنید

هنگامی که یک برنامه وابسته را راه اندازی می کنید، ناشران آنلاین لینک های محصول شما را در وب سایت های خود قرار می دهند.

اگر شخصی از طریق یکی از این لینک ها از وب سایت شما بازدید کند و محصول را خریداری کند، برای معرفی مشتری به ناشر کمیسیون پرداخت می کنید.

اگرچه یک برنامه وابسته، حاشیه سود شما را اندکی کاهش می دهد، اما با اجازه دادن به دیگران برای انجام بیشتر کارهای تبلیغاتی برای شما، هزینه های تبلیغاتی شما را نیز کاهش می دهد. شما به سادگی باید وب سایت خود را به گونه ای طراحی کنید که بیشترین تعداد ارجاع ممکن را به مشتریان تبدیل کند.

بسیاری از موفق ترین شرکت ها در اینترنت مانند آمازون، eBay و Newegg دارای برنامه های وابسته هستند و مشتریان جدیدی را از طریق ارجاع از ناشران آنلاین به دست می آورند.

چگونه می توان از یک پیشنهاد ویژه برای معرفی استفاده کرد؟

به جای اینکه فقط محصول یا خدمات جدید خود را اعلام کنید، می توانید آن را به عنوان بخشی از یک معامله مقدماتی ویژه در دسترس قرار دهید. این معامله می تواند اشکال مختلفی داشته باشد، از جمله:
قیمت با تخفیف.
بسته با نرخ کاهش یافته.
تبلیغ مشترک با یک تجارت مکمل.
کوپن یا کوپن با خرید.

نمونه هایی از نکاتی که در بازاریابی ایمیل را می توان استفاده کرد را نام ببرید؟

بیشتر بر مزیت یا ارزش نهایی محصول جدید تمرکز کنید تا ویژگی های آن.
پیشنهاد را در موضوع خود برجسته کنید.
برای افزایش بیشتر نرخ باز از متن پیش‌هدر استفاده کنید.

بهترین راه برای تبلیغ محصول یا خدمات جدید شما چیست؟

بهترین راه برای تبلیغ محصول یا خدمات جدید شما بستگی به این دارد که مخاطبان شما از چه کانال هایی بازدید می کنند و رفتارهای آنلاین آنها چیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *