سایت تبلیغات محصول تاثیرگذار

سایت تبلیغات محصول تاثیرگذار

وقتی صحبت از تبلیغ یک محصول یا خدمات جدید برای کسب و کار شما می شود، به نظر می رسد که گزینه های بی پایانی وجود دارد. تشخیص اینکه از کجا باید شروع کرد و از چه روشی باید استفاده کرد برای اینکه سایت تبلیغات محصول تاثیرگذار داشته باشیم دشوار است.

روش های سایت تبلیغات محصول تاثیرگذار

حقیقت این است که راه‌های کم‌هزینه زیادی برای ایجاد سایت تبلیغات محصول تاثیرگذار وجود دارد. به این 11 روش زیر نگاهی بیندازید و ببینید کدام یک برای کسب و کار شما منطقی تر هستند.

1. به مشتریان وفادار یک پیش نمایش انحصاری ارائه دهید

مشتریان وفادار شما بخش مهمی از نحوه تبلیغ محصول شما هستند، زیرا به احتمال زیاد نه تنها آن را خریداری می کنند، بلکه آن را به شبکه های خود نیز تبلیغ می کنند. این می تواند به شکل یک مهمانی خصوصی، حضوری یا مجازی قبل از راه اندازی، یک تور آنلاین، پیش نمایش یا نسخه نمایشی باشد. یا حتی می تواند یک دعوت خاص برای آزمایش آن و ارائه بازخورد باشد. این پیشنهادات انحصاری نه تنها یک استراتژی عالی تعامل با مشتری هستند، بلکه میزان ارزش شما را نیز تقویت می‌کنند و تعامل و وفاداری برای هر استراتژی بازاریابی رشد موفقی ضروری است .

2. از یک پیشنهاد ویژه برای معرفی استفاده کنید

به جای اینکه فقط محصول یا خدمات جدید خود را اعلام کنید، می توانید آن را به عنوان بخشی از یک معامله مقدماتی ویژه در دسترس قرار دهید. این معامله می تواند اشکال مختلفی داشته باشد، از جمله:

  • قیمت با تخفیف.
  • بسته با نرخ کاهش یافته.
  • تبلیغ مشترک با یک تجارت مکم
  • کوپن خرید.
  • یکی بخرید یک معامله رایگان دریافت کنید.
  • اگر برنامه وفاداری دارید، امتیاز را دو برابر کنید.
  • هدیه رایگان برای هر ارجاع.

تبلیغ شما هر چه باشد، حتما تاکید کنید که برای همیشه دوام نخواهد داشت. مشتریانی که قدرت خرید آنها محدود است، چه از نظر زمان یا موجودی، احساس فوریت بیشتری برای خرید خواهند داشت.

3. مسابقه شبکه های اجتماعی را اجرا کنید

مسابقات رسانه های اجتماعی یک راه سرگرم کننده و آسان برای برقراری ارتباط با مشتریان و جذب طرفداران/فالوورها و مشتریان بالقوه برای کسب و کار شما هستند. مسابقات فیس بوک به طور متوسط ​​34٪ مشتری جدید در هر کمپین به دست می آورد، که یک راه عالی برای مبارزه با دسترسی کم ارگانیک این پلتفرم است .

تا جایی که به موقعیت یابی مربوط می شود، برنده جایزه فیس بوک یا اینستاگرام شما باید این فرصت را به دست آورد که اولین کسی باشد که پیشنهاد جدید شما را به دست می آورد و آن را به صورت رایگان یا با نرخ تخفیف دریافت می کند.

حتماً محتوا را در تمام کانال‌های بازاریابی خود اعلام کنید، نه فقط در پلتفرم اجتماعی که برای اجرای کمپین اصلی استفاده می‌کنید. این شامل سایر کانال های رسانه های اجتماعی، وب سایت، خبرنامه های ایمیل و حتی تبلیغات پولی شما می شود.

علاوه بر ایجاد هیجان و خریداران بیشتر برای پیشنهاد جدید شما، افزایش تعامل با حساب رسانه های اجتماعی شما احتمالا ترافیک بیشتری را به وب سایت شما هدایت می کند ، کسب و کار شما را در مقابل مشتریان جدید قرار می دهد و وسیله ای سرگرم کننده برای ارتباط با مخاطبان شما ایجاد می کند.

سایت تبلیغات محصول تاثیرگذار
سایت تبلیغات محصول تاثیرگذار

4. بهترین روش اطلاع رسانی سایت تبلیغات محصول تاثیرگذار: ایمیل

آیا می‌دانستید که 82 درصد از مصرف‌کنندگان ایمیل‌های کسب‌وکارها را باز می‌کنند و 76 درصد از مشترکین ایمیل از طریق پیام بازاریابی ایمیلی خرید کرده‌اند؟ ایمیل یک کانال فوق العاده برای اطلاع رسانی درباره محصول جدید شماست. بعلاوه، در وهله اول انگیزه خوبی برای ثبت نام مشترکین ایجاد می کند.

شما می توانید یک کمپین ایمیل به طور خاص در مورد این پیشنهاد جدید اجرا کنید. شاید حتی به عنوان مجموعه ای از ایمیل ها تا روز راه اندازی یا ممکن است بخواهید آن را به عنوان محور اصلی خبرنامه ایمیل بعدی خود اعلام کنید. این ایمیل می‌تواند برای مخاطبان عمومی شما ارسال شود، یا برای پشتیبانی از روش شماره ۲، می‌تواند یک پیشنهاد منحصر به فرد مشترک یا مشتری باشد.

5. یک پست وبلاگ بنویسید

هنگام تبلیغ محصول یا خدمات جدید خود، ممکن است صفحه فرود برای مشتریان یا مشترکین نداشته باشید. پیشنهاد جدید شما فقط می تواند ارتقاء یک پلتفرم یا حساب موجود باشد. در این حالت، ممکن است هدف شما جذب مشتریان بیشتر نباشد، بلکه هدف شما جلب نظر مشتریان فعلی یا جذب مجدد مشتریان غیرفعال باشد.

نوشتن یک پست وبلاگ روی آیتم تازه راه‌اندازی شده راهی عالی برای عمیق‌تر کردن تمام جزئیات، ویژگی‌ها و مزایایی است که در غیر این صورت در صفحه فرود قرار می‌دهید و می‌توانید پیوند پست وبلاگ را از طریق ایمیل‌های خود یا کانال های رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

حتی اگر یک صفحه فرود دارید، یک پست وبلاگ همچنان یک کانال عالی برای اطلاع رسانی در مورد پیشنهاد جدید شما است و فرصت های زیادی را برای شما فراهم می کند تا به صفحه فرود پیوند دهید.

6. یک رویداد را میزبانی کنید

رویدادها نه تنها مشتریان را در مورد محصول یا خدمات جدید شما هیجان زده می‌کنند، بلکه می‌توانند مشتریان بالقوه جدیدی را به طور شخصی با شما یا سایر کارمندان کسب‌وکارتان درگیر کنند که راهی عالی برای جلب نظر آنها به عنوان مشتری است.

لازم نیست رویدادها شیک و فوق العاده سازماندهی شده باشند. چیزی به سادگی یک خانه باز یا یک جلسه اطلاعات برای مکان‌هایی مانند سالن‌ها، مراکز تناسب اندام، استودیوهای یوگا، اسپا، و فروشگاه‌های خرده‌فروشی کار می‌کند.

سایت تبلیغات محصول تاثیرگذار
سایت تبلیغات محصول تاثیرگذار

7. یک ارتقاء رایگان ارائه دهید

اگر کسب و کار شما بیشتر مبتنی بر خدمات است تا مبتنی بر محصول، مانند سالن، آبگرم، مرکز تناسب اندام، یا کسب و کار مشاوره، می توانید یک ارتقاء به مشتریان ارائه دهید تا خدمات جدید شما را امتحان کنند. آیا پیشنهادات PPC آژانس خود را گسترش می دهید ؟ سرویس جدید را به بسته‌های مشتریان فعلی با قیمت قدیمی خود اضافه کنید. گزینه دیگر ارائه ارسال رایگان محصول جدید خود برای مدت زمان محدود است.

8. اجازه معاملات را بدهید

اگر محصول جدید شما در واقع ارتقای یک محصول قدیمی است، یک برنامه تجارت در نظر بگیرید. تبلیغات معاملاتی موثر هستند زیرا مصرف کنندگان به احتمال زیاد یک محصول جدید را با استفاده از رمز یا اعتباری که از قبل دارند (در این مورد، محصولی که دارند) خریداری می کنند. همچنین می‌توانید محصولات قدیمی تجاری را (به شرطی که در شرایط کافی خوب باشند) بفروشید یا از آنها برای هدایای آتی استفاده کنید.

9. بهترین روش سایت تبلیغات محصول تاثیرگذار: اشتراک گذاری نظرات مشتریان

یکی از بهترین راه ها برای سایت تبلیغات محصول تاثیرگذار و به طور کلی بازاریابی کسب و کارتان این است که به مشتریان خود اجازه دهید آن را برای شما تبلیغ کنند. اگر از برخی از ایده‌هایی که قبلاً ذکر شد (مانند ارائه ارتقاء یا آزمایش رایگان) استفاده می‌کنید، سپس می‌توانید از آنها بخواهید که یک بررسی آنلاین از سرویس جدید بنویسند یا مطالبی را برای گواهی ارائه کنند.

وقتی محصول را برای مخاطبان عمومی‌تر ارائه می‌کنید، نظرات و توصیه‌ها بسیار ارزشمند خواهد بود. از این گذشته، 84٪ از مصرف کنندگان به بررسی های آنلاین به اندازه توصیه های شخصی اعتماد دارند.

10. در شبکه های اجتماعی پست کنید

اگر از هر یک از تاکتیک های ذکر شده در بالا برای سایت تبلیغات محصول تاثیرگذار استفاده می کنید، مطمئن شوید که معاملات و پیشنهادات خود را از طریق حساب های رسانه های اجتماعی خود منتشر کنید (همانطور که بسیاری از شرکت ها در مثال های بالا انجام دادند). این یک راه آسان برای دستیابی به مخاطبان است و فالوورهای شما به راحتی می توانند پست شما را در پروفایل خود به اشتراک بگذارند. مزیت دیگر این است که مشتریان می‌توانند سؤالات خود را در مورد محصول در بخش نظرات بپرسند. سوالات آنها و پاسخ های شما می توانند به عنوان یک پرسش متداول ارگانیک عمل کنند. این پست می تواند به یک صفحه فرود یا پست وبلاگ با اطلاعات بیشتر پیوند دهد.

اگر مخاطب خاص یا دنبال کننده وفادار دارید، ممکن است بخواهید از یک هشتگ سفارشی در پست تبلیغاتی خود نیز استفاده کنید. این نه تنها دامنه کمپین های شما را افزایش می دهد، بلکه ممکن است مشتریان را ترغیب کند تا با استفاده از هشتگ سفارشی، پست ها و تصاویر را در حساب های خود به اشتراک بگذارند.

سایت تبلیغات محصول تاثیرگذار
سایت تبلیغات محصول تاثیرگذار

11. بزرگترین پایگاه برای سایت تبلیغات محصول تاثیرگذار:تبلیغات فیس بوک

با 1 میلیارد کاربر فعال روزانه، تبلیغات فیس بوک پنجره ای به سمت پایگاه بزرگی از افرادی است که به محصول یا خدمات جدید شما علاقه مند هستند. تبلیغات فیس بوک به ویژه مفید هستند زیرا داده های شخصی سازی شده که به طور داوطلبانه از طریق نمایه های کاربران ارائه می شود باعث هدف قرار دادن مخاطبان خاص غیرقابل باوری می شود . می‌توانید جنسیت، سن، موقعیت مکانی، علایق، وضعیت تأهل، حرفه و موارد دیگر را در نظر بگیرید تا مطمئن شوید که بیشترین سود را خواهید داشت. همچنین گزینه‌های مختلفی برای نوع تبلیغ، بودجه و مدت زمان کمپین وجود دارد، بنابراین می‌توانید اهداف خود را در حد توان خود در نظر بگیرید.

بخش مهم نحوه تبلیغ محصول چیست؟

مشتریان وفادار شما بخش مهمی از نحوه تبلیغ محصول شما هستند، زیرا به احتمال زیاد نه تنها آن را خریداری می کنند، بلکه آن را به شبکه های خود نیز تبلیغ می کنند.

چرا تبلیغات معاملاتی موثر هستند؟

زیرا مصرف کنندگان به احتمال زیاد یک محصول جدید را با استفاده از رمز یا اعتباری که از قبل دارند (در این مورد، محصولی که دارند) خریداری می کنند.

بهترین راه برای سایت تبلیغات محصول تاثیرگذار چیست؟

یکی از بهترین راه ها برای سایت تبلیغات محصول تاثیرگذار و به طور کلی بازاریابی کسب و کارتان این است که به مشتریان خود اجازه دهید آن را برای شما تبلیغ کنند.

1 دیدگاه برای “سایت تبلیغات محصول تاثیرگذار

  1. اشتراک‌ها: سایت تبلیغات محصول - تبلیغات | سامانه تبلیغ و تبلیغات ملی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *