بهترین سایت تبلیغات محصول

بهترین سایت تبلیغات محصول

به دنبال بهترین سایت تبلیغات محصول برای تبلیغات آنلاین هستید؟ قرار دادن تبلیغات خود در مقابل چشمان بسیاری از افراد یک چالش مناسب در اینترنت است، اما با پلتفرم های مختلف، انتخاب موثرترین آنها دشوار است. در حالی که خدمات و محصولات خود را به نمایش می گذارید، باید از وب سایت های مناسب برای کمپین پرداخت به ازای کلیک (PPC) سودآور استفاده کنید .

تبلیغات ملی

نمونه هایی از بهترین سایت تبلیغات محصول

ما فهرستی از بهترین سایت تبلیغات محصول برای تبلیغات آنلاین را گردآوری کرده ایم تا بتوانید مخاطبان هدف خود را جذب و تبدیل کنید، به علاوه به شرکت خود بازگشت سرمایه (ROI) مورد نظر خود را بدهید.

1. بهترین سایت تبلیغات محصول :در گوگل ادز تبلیغ کنید

Google Ads صنعت را رهبری کرده و از بسیاری از رقبا پیشی گرفته است و جایگاه خود را به عنوان پلتفرم پیشرو برای تبلیغات آنلاین به دست آورده است.

به عنوان یکی از بهترین مکان ها برای تبلیغ کسب و کار شما، می تواند به شما در رسیدن به اهداف بازاریابی خود از طریق شبکه های جستجو و نمایش کمک کند.

شبکه جستجو جایی است که می توانید برای کلمات کلیدی تبلیغات در نتایج جستجوی گوگل پیشنهاد قیمت بدهید.

کلمات کلیدی و کلیدواژه‌های بلند مدت بسته به سطح محبوبیت (یا حجم جستجو) و مطلوبیت (یا رقابت) در بین شرکت‌ها، ارزش‌های خاصی دارند. بسیاری از کلمات کلیدی رقابت قابل توجهی دارند، اما شما می توانید شرایط مناسب برای کسب و کار و بودجه خود را پیدا کنید.

پس از اینکه افراد سؤالات خود را تایپ کردند و در نتایج پیمایش کردند، صفحه نتایج جستجو دارای تبلیغات در اطراف نتایج ارگانیک است. تبلیغات در بالا و پایین ظاهر می‌شوند و هر آگهی پولی برچسب‌گذاری می‌شود تا به جستجوگران کمک کند.

شبکه نمایش دسترسی شما را به وب‌سایت‌های متعلق به Google، مانند Google Maps و Gmail، و وب‌سایت‌های شریک گسترش می‌دهد. فرآیند حراج برای شبکه نمایش به جای نتایج جستجو، فضای شما را در این صفحات قرار می دهد.

Google Ads نرخ تبدیل بهتری را ایجاد می کند و ترافیک وب سایت را افزایش می دهد و از فناوری هوشمند برای انطباق با نیازهای شما استفاده می کند. راه‌اندازی برای افرادی که اولین بار هستند ساده است، بنابراین می‌توانید بدون اتلاف وقت به ابزار تبلیغاتی راه‌اندازی کنید.

2. بهترین سایت تبلیغات محصول :تبلیغات بینگ

تبلیغات بینگ مانند گوگل عمل می کند، اگرچه پایگاه کاربری آنها کوچکتر است.

همه جستجوگران به گوگل پایبند نیستند، به همین دلیل است که بینگ سومین سهم بزرگ بازار جستجو را دارد . شرکت شما می تواند از این سهم در کمپین تبلیغاتی شما استفاده کند.

تبلیغات بینگ امتیاز دیگری نیز ارائه می دهد. مخاطبان آنها هنگام خرید آنلاین از دسکتاپ خود 36 درصد بیشتر از جستجوگران اینترنتی معمولی خرج می کنند، بنابراین تبلیغات Bing نه تنها می تواند تبدیل های بیشتری را به ارمغان بیاورد بلکه تبدیل های با ارزش بیشتری را نیز به ارمغان می آورد.

با ازدحام قابل توجهی و بالقوه کمتر کسب‌وکارهایی که بر سر کلمات کلیدی رقابت می‌کنند، تبلیغات بینگ نیز یکی از بهترین مکان‌ها برای تبلیغ آنلاین کسب‌وکار می باشد. می‌توانید پیشنهادهای سفارشی برای کلمات کلیدی مرتبط ایجاد کنید، و تبلیغات خاص جستجوی شما می‌توانند در کنار، بالا و پایین جستجوهای ارگانیک قرار بگیرند.

تبلیغات بینگ دو موتور جستجوی دیگر را نیز پوشش می دهد:

  • یاهو
  • AOL

با این پوشش اضافی، تبلیغات شما می توانند در سراسر وب در معرض دید بیشتری قرار بگیرند.

بهترین سایت تبلیغات محصول
بهترین سایت تبلیغات محصول

3. بهترین سایت تبلیغات محصول :در فیس بوک تبلیغ کنید

یکی دیگر از بهترین بهترین سایت تبلیغات محصول ، رسانه‌های اجتماعی برجسته ، به‌ویژه فیس‌بوک، مکان‌های تبلیغاتی خود را بهبود بخشیده‌اند و می‌توانند به‌طور منحصربه‌فردی برای مخاطبان جذاب باشند. به همین دلیل است که آنها به عنوان یکی از بهترین مکان ها برای تبلیغ کسب و کار شما عمل می کنند.

تبلیغات فیس بوک دسترسی بی نظیری را به علایق خاص و بازارهای گسترده ارائه می دهد و همچنین می تواند جمعیت شناسی مانند سن و منطقه را با دقت هدف قرار دهد.

تمرکز بر هدف گذاری مخاطب به این معنی است که تبلیغات فیس بوک شما فراتر از کلمات کلیدی است.برای به دست آوردن یک مکان تبلیغاتی در فیس بوک، به جای یک کلمه کلیدی ، یک پیشنهاد برای خود آگهی تعیین می کنید. می توانید تبلیغات خود را در فیس بوک با کمک های بصری تقویت کنید، که می تواند تعامل را به حداکثر برساند.

ویدیوها و تصاویر ضمیمه شده به متن آگهی شما می توانند توجه افراد بیشتری را به خود جلب کنند.

گستره مکان‌هایی در فیس‌بوک که می‌توانند تبلیغات در آن‌ها نمایش داده شوند، مزیت دیگری است. تبلیغات می توانند در فید خبری، پانل کناری و ناحیه پیام رسان نمایش داده شوند. تبلیغات ویدیویی همچنین می تواند در طول داستان ها و جلسات زنده کاهش یابد.

4. بهترین سایت تبلیغات محصول :در آمازون تبلیغ کنید

آمازون یکی دیگر از بهترین سایت تبلیغات محصول است.

این سومین پلتفرم تبلیغاتی محبوب (پس از گوگل و فیس بوک) است و تعداد زیادی از مصرف کنندگان را به خود جذب می کند.

برای دیدگاه، آمازون دارای بیش از 300 میلیون حساب کاربری فعال ، به علاوه بیش از 100 میلیون عضو پرایم آمازون است.

چه محصولات خود را در آمازون بفروشید یا خارج از آن، می توانید در پلت فرم تجارت الکترونیک تبلیغ کنید.

نمونه تبلیغات ویدیویی آمازون برای فروشندگان آمازون عبارتند از:

  • محصولات
  • برندها
  • نمایش ها
  • فروشگاه های آمازون

اگر در آمازون نمی فروشید، می توانید از انواع تبلیغات زیر استفاده کنید:

  • تبلیغات ویدیویی
  • نمایش تبلیغات
  • تبلیغات سفارشی

این تبلیغات می توانند در Amazon.com و همچنین سایت های متعلق به آمازون و دستگاه های آمازون ظاهر شوند.

با راه اندازی کمپین از مخاطبان زیاد آمازون و گزینه های تبلیغاتی رو به رشد استفاده کنید. اگر برای شروع تبلیغات آمازون به کمک نیاز دارید ، WebFX می تواند کمک کند.

5. بهترین سایت تبلیغات محصول :در اینستاگرام تبلیغ کنید

اینستاگرام نیروگاهی برای پست‌های حمایت‌شده یا حمایت‌شده از برند است، اما آنها تبلیغات رسمی نیز دارند . می‌توانید با اینفلوئنسرها یا شخصیت‌های محبوب اینستاگرام تماس بگیرید تا با کسب‌وکارتان شریک شوند، اگرچه قیمت‌گذاری و جزئیات اینفلوئنسر به صورت موردی است.

با این حال، تطبیق پذیری اینستاگرام آن را به یکی از بهترین مکان ها برای تبلیغ کسب و کار شما تبدیل می کند.

از آنجایی که فیس‌بوک مالک اینستاگرام است، تبلیغات بیشتر با روش‌های فیس‌بوک سازگار است. با این حال، اینستاگرام به گرافیک بستگی دارد، بنابراین تبلیغات عکس و ویدیو در استوری ها و فیدها تاکید می شود.

اینها بیشتر به تبلیغات چرخ و فلک منشعب می شوند، جایی که بینندگان می توانند محصولات مربوطه را تند بکشند، و تبلیغات مجموعه، جایی که بینندگان می توانند روی محصولات داخل یک عکس کلیک کنند. اگر شرکتی با تصویر سنگین هستید، اینها می توانند برای کسب و کار شما مفید باشند.

6. در یوتیوب تبلیغ کنید

بازدیدکنندگان یوتیوب هر روز تقریباً یک میلیارد ساعت ویدیو تماشا می کنند.

با مصرف بالای ویدیوها، سرمایه گذاری در تبلیغات ویدیویی یک انتخاب سودآور است. از آنجایی که تبلیغات ویدیویی عملکرد متفاوتی نسبت به تبلیغات تصویری یا متنی دارند، پرداخت بستگی به این دارد که شخصی برای مشاهده یا کلیک روی تبلیغ شما انتخاب کند.یوتیوب زیر چتر تبلیغات گوگل است، اما خدمات آن می تواند به شما کمک کند تا یک ویدیو را مدیریت کنید، حتی اگر از ابتدا شروع کنید.

آنها طیف وسیعی از پلتفرم های خلاقانه را برای راه اندازی تبلیغات ویدیویی شما برجسته می کنند.

تبلیغات YouTube جذاب هستند و می توانند از عادات کاربران فناوری استفاده کنند.

7. در لینکدین تبلیغ کنید

لینکدین، یک سایت شبکه اجتماعی برای حرفه ای های کسب و کار، می تواند از طریق تبلیغات حمایت شده یا پویا ، اطلاعات شرکت شما را به اطلاع برساند . سیستم تبلیغاتی آن‌ها به جایگاه شرکت‌های تجارت به کسب‌وکار (B2B) پاسخ می‌دهد، بنابراین می‌توانید به تصمیم‌گیرندگان متصل شوید.

حتی برای سازمان های تجاری به مصرف کننده (B2C)، لینکدین مکانی عالی برای تبلیغات آنلاین است. برای مثال می‌توانید از LinkedIn برای راه‌اندازی یک کمپین تبلیغاتی برای استخدام استفاده کنید ، که زمانی مفید است که به دنبال جذب نامزدهای با تجربه یا منفعل در صنعت خود هستید.

تبلیغات می توانند در ستون سمت راست و فید خبری ظاهر شوند، یا می توانند به عنوان پیام ها یا پست های حمایت شده InMail نشان داده شوند. این تعاملات صندوق ورودی، تبلیغات را مستقیم می کند و حس یک درخواست شخصی را القا می کند.

شما می توانید تبلیغات خود را بر اساس صنعت یا مکان هدف قرار دهید، اما همچنین می توانید آنها را به اندازه کسب و کار، موقعیت، ارشدیت و موارد دیگر تخصصی کنید. حراج های تبلیغاتی لینکدین بر روی مخاطبان مانند فیس بوک عمل می کنند.

8. در پینترست تبلیغ کنید

کاربران Pinterest فعالانه به دنبال ایده هستند، بنابراین آنها می توانند روی پیوندها کلیک کنند.

در پینبورد دیجیتال، تبلیغات شما به صورت پین‌های تبلیغاتی ظاهر می‌شوند که با سایر ترکیب‌های تصویر و متن ترکیب می‌شوند.

ترافیک، آگاهی و تعامل مهمترین اهداف بازاریابی تبلیغات پینترست هستند تا بتوانید آنها را با هدف کلی کسب و کار خود هماهنگ کنید. برای مثال، شاید بخواهید آگاهی را برای یک محصول کاملاً جدید افزایش دهید تا فروش را افزایش دهید.انواع مختلفی از تبلیغات Pinterest وجود دارد که می تواند به شما در دستیابی به مخاطبان هدف کمک کند، از جمله تبلیغات پین، چرخ فلک و تبلیغات ویدیویی.

وب سایت اجتماعی دارای چارچوب PPC و تجزیه و تحلیل کافی برای هدایت کمپین شما است. تبلیغات پینترست تأثیر چشمگیری بر روی کاربران خود دارد و آنها به نتایج فروش سودآوری دست می یابند.

بهترین سایت تبلیغات محصول
بهترین سایت تبلیغات محصول

9. در توییتر تبلیغ کنید

اگرچه توییتر دارای طیف گسترده ای از کاربران است، تعداد قابل توجهی از متخصصان در این پلت فرم رسانه اجتماعی وجود دارد . این می تواند به نفع شرکت های B2B باشد، اما برنامه های کاربردی بیشتری برای تبلیغات توییتر وجود دارد . افراد جوان تر نیز بخش مهمی از مخاطبان را تشکیل می دهند.

توییتر یک شبکه رسانه اجتماعی عمدتا مبتنی بر متن است، اگرچه تصاویر و ویدیوها نیز در حال پخش هستند. می توانید از هشتگ ها، توییت ها و ترندها به عنوان تبلیغات استفاده کنید یا می توانید یک روند را تبلیغ کنید. همچنین یکی از بهترین مکان‌ها برای تبلیغات آنلاین به دلیل گزینه‌های هدف‌گیری گسترده است.

کلمات کلیدی برای مناقصه در دسترس هستند ، اما این تنها گزینه نیست.

همچنین می‌توانید مخاطبان را هدف قرار دهید و برای بازدیدکنندگان وب‌سایت، فالوورهای قبلی و موارد دیگر بازاریابی مجدد کنید. توییتر یک ابزار تعامل با ارزش برای تبلیغات است که می تواند ROI را افزایش دهد.

وقتی صحبت از تبلیغات اجتماعی پولی در مقابل تبلیغات جستجوی پولی به میان می‌آید، استفاده از بهترین مکان‌ها برای تبلیغات آنلاین می‌تواند تلاش‌های بازاریابی شما را تقویت کند. با این حال، کمک اضافی از WebFX می تواند نتایج، تأثیر و بازگشت سرمایه کمپین تبلیغاتی شما را به حداکثر برساند.

برای مثال، وقتی یورک اره و نایف فهمیدند که به حضور آنلاین یکپارچه نیاز دارند، به سراغ ما آمدند. سرویس‌های ما تبدیل‌های Google Ads خود را 108 درصد نسبت به سال گذشته افزایش دادند و هزینه به ازای هر تبدیل را 20 درصد کاهش دادند.

بهترین سایت تبلیغات محصول رایگان

تبلیغات بخشی ضروری از کسب و کار هر شرکتی است، بنابراین هنگام انتخاب نحوه تبلیغ نام تجاری خود، دانستن گزینه های موجود مفید است.

سایت های رسانه های اجتماعی بر درآمد تبلیغاتی غالب هستند، به طوری که گوگل و فیس بوک تقریباً 70٪ از کل پولی که برای تبلیغات آنلاین خرج می شود را می گیرند.

Yext یک فهرست آنلاین است که با یاهو همکاری می کند، به شما امکان می دهد یک فهرست اولیه رایگان ایجاد کنید که شامل اطلاعات کسب و کار شما می شود. می توانید وب سایت، شماره تلفن، آدرس و ساعات کار خود را به لیست خود اضافه کنید. این وب سایت همچنین یک گزارش اسکن برای بررسی لیست های بررسی کسب و کار شما در چندین پلت فرم ارائه می دهد.

نکات برجسته کلید محلی Yext

لیست های کسب و کار خود را اسکن کنید تا مطمئن شوید اطلاعات نمایش داده شده به صورت آنلاین سازگار هستند

در منطقه ای که به دنبال محصول یا خدمات شما هستند به مشتریان دسترسی پیدا کنید

10.صفحات زرد

صفحات زرد آنلاین

Yellow Pages وب سایتی است که لیست مشاغل کوچک را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد. همچنین یک برنامه برای دستگاه های iOS و Android و گزینه ای برای تبلیغات در سایت خود ارائه می دهد.

این سایت به شما این امکان را می دهد که با تمام اطلاعات بالقوه مورد نیاز مشتریان، مانند جزئیات تماس، یک نمایه برای شرکت خود ایجاد کنید.

همچنین می‌توانید عکس‌ها و ویدیوها را با این سرویس آپلود کنید، که به شرکت‌ها کمک می‌کند تصویر برند خود را حتی بیشتر بسازند.

نکات کلیدی صفحات زرد

کسب و کار کوچک خود را به صورت محلی توسعه دهید.

Local.com وب‌سایت دیگری است که به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا نظرات مثبتی کسب کنند و شهرت خود را در منطقه ایجاد کنند.

جلب توجه در این سایت می تواند چالش برانگیز باشد، اما مطمئناً می تواند به دیده شدن کمک کند.

بازاریابی رایگان quora

Quora یکی از بهترین سایت تبلیغات محصول عالی برای مشاغلی است که می خواهند به سؤالات مربوط به محصولات و خدمات خود پاسخ دهند. این استراتژی می تواند به افزایش اعتماد به برند شما و ایجاد شهرت آنلاین شما کمک کند.

همچنین می‌توانید به هر سؤال احتمالی مصرف‌کنندگان درباره کسب‌وکارتان پاسخ دهید.

نکات کلیدی Quora

آگاهی از برند را به صورت آنلاین افزایش دهید و رهبری فکری ایجاد کنید.

به هر سوالی که مشتریان احتمالی دارند پاسخ دهید.

11.Reddit

Reddit یک وب سایت عالی برای صاحبان مشاغل است که به دنبال دسترسی رایگان و ایجاد رهبری فکری هستند. این یک وب سایت خبری اجتماعی است که به افراد اجازه می دهد نظرات و مطالب را ارسال کنند.

Reddit دارای بخش هایی برای صنایع مختلف است، بنابراین ارسال محتوای مرتبط با کسب و کار شما بسیار مهم است. پست هایی که کاربران آن را با ارزش می دانند، رای مثبت دریافت می کنند و در نتیجه باعث افزایش نمایش می شوند.

نکات کلیدی Reddit

در یک پلت فرم رایگان و محبوب با مشتریان بالقوه اعتماد ایجاد کنید.

از آرای مثبت کاربران، نوردهی بیشتری دریافت کنید.

12.وبلاگ Tumblr

Tumblr یک سایت میکروبلاگینگ و شبکه اجتماعی است که مشاغل می توانند از آن برای افزایش تصویر برند خود استفاده کنند.

این پلتفرم به شما امکان می دهد تصاویر و سایر مطالب را برای تشویق مشارکت مصرف کننده پست کنید.

این پلتفرم تعداد کاربران ماهانه کمتری نسبت به اینستاگرام و پینترست دارد، اما همچنان یک گزینه برای مشاغلی است که به دنبال چندین راه برای موفقیت با تبلیغات رایگان هستند.

نکات کلیدی Tumblr

به صورت بصری نام تجاری خود را به صورت آنلاین برای مصرف کنندگان بالقوه به نمایش بگذارید.

از طیف وسیعی از تصاویر و محتوا برای افزایش تعامل استفاده کنید.

13.TikTok

TikTok وب‌سایتی است که می‌تواند برای کسب‌وکارهایی که به دنبال در معرض دید قرار گرفتن در رسانه‌های اجتماعی هستند بسیار مفید باشد.

کاربران کلیپ های ویدیویی 15 تا 60 ثانیه ای را ارسال می کنند که می توانند در فید TikTok برای یافتن کاربران به اشتراک گذاشته شوند.

نکات کلیدی TikTok

محتوای منحصر به فرد را برای جذب مخاطبان جوان ارسال کنید.

با یکی از مد روزترین برنامه های سرگرمی امروزی، نام تجاری خود را به صورت آنلاین رشد دهید.

14.اسنپ ​​چت

اسنپ ​​چت می تواند یک پلتفرم تبلیغاتی جذاب برای کسب و کارها باشد و روزانه بیش از 200 میلیون کاربر فعال دارد. این برنامه بیشتر برای استفاده شخصی رایج است. و قرار گرفتن در معرض دید در این پلتفرم می تواند دشوار باشد.

اسنپ ​​چت به شما امکان می دهد تبلیغات کد QR (Snapcode) رایگان برای کسب و کار خود ایجاد کنید. کدهای QR دسترسی آسان به اطلاعات را فراهم می کنند، بنابراین قرار دادن این کدها در تبلیغات فیزیکی، مشتریان را تشویق می کند تا از طریق اسنپ چت با شما ارتباط برقرار کنند.

نکات کلیدی اسنپ چت

کاربران را تشویق می کند تا با اسکن کد QR شما با شما ارتباط برقرار کنند.

با محتوای منحصر به فرد مخاطبان جوان را جذب کنید.

بهترین سایت تبلیغات محصول
بهترین سایت تبلیغات محصول

15.همسایه

Nextdoor یک شبکه اجتماعی هایپرمحلی است که به شما امکان می دهد با افرادی که در محله شما زندگی می کنند ارتباط برقرار کنید.

کاربران پروفایل های خود را دارند و اطلاعات، رویدادها و محتوا را در محله خود به اشتراک می گذارند. این پلتفرم به صاحبان مشاغل کوچک کمک می کند تا نام تجاری خود را در اختیار مردم محلی قرار دهند.

افزودن کسب‌وکارتان به Nextdoor رایگان و آسان است، بدون تبلیغات یا ویژگی‌های پولی. نمایه شما در دسته «کسب و کارها» فهرست شده و برای همه کاربران قابل مشاهده خواهد بود.

نکات کلیدی Nextdoor

برند محلی خود را با این پلتفرم رایگان برای استفاده رشد دهید.

از طریق توصیه های ارائه شده در برنامه، مشتریان جدید را جذب کنید .

16.فریاد زدن

Yelp یکی دیگر از وب سایت های مفید برای مشاغل محلی است که هر ماه 142 میلیون کاربر دارد. این پلتفرم به کاربران امکان می‌دهد کسب‌وکارهای منطقه خود را بیابند و بررسی کنند. این برای مشاغل در صنعت سفر و گردشگری ایده آل است.

نکات کلیدی Yelp

برند محلی خود را در یک پلتفرم رایگان تقویت کنید.

از طریق بررسی‌ها و رتبه‌بندی‌های عمومی، رتبه بالاتری کسب کنید و توجه بیشتری را به خود جلب کنید.

17.WikiHow

WikiHow وب سایتی است که به شما امکان ارسال آموزش و سایر محتوای دیجیتال را می دهد. این می تواند یک فرصت ایده آل برای مشاغلی باشد که می خواهند حضور آنلاین خود را افزایش دهند.

WikiHow گزینه خوبی برای هر صنعتی نیست زیرا عمدتاً برای دستورالعمل ها و راهنماهای نحوه انجام است. ممکن است برای صنایعی که سوالات کاربران زیادی دارند، مانند آشپزی یا تعمیر و نگهداری کامپیوتر، بهتر باشد.

نکات کلیدی WikiHow

درخواست تجدید نظر به یک بازار خاص.

آموزش ها و سایر محتوای آموزشی مرتبط با صنعت خود را ارسال کنید.

18.چهار مربع

Foursquare یک شبکه اجتماعی مبتنی بر مکان است که به شما امکان می دهد تجارت خود را اضافه کنید. این سایت همچنین می تواند به عنوان موتور جستجو برای یافتن مشاغل نزدیک مورد استفاده قرار گیرد.

این برنامه توصیه‌های شخصی‌سازی شده را بر اساس موقعیت مکانی و تاریخچه ورود کاربر ارائه می‌دهد.

نکات برجسته کلیدی چهار ضلعی

کسب و کار محلی خود را برای مصرف کنندگان بالقوه در منطقه تبلیغ کنید.

به کاربران امکان می دهد مشاغل محلی را جستجو کرده و به آنها امتیاز دهند.

یادداشت های پایانی

در حال حاضر چندین وب سایت رایگان تبلیغات تجاری در بازار وجود دارد. کسب و کار شما باید از همه آنها برای اطمینان از مزیت رقابتی استفاده کند. نکته کلیدی این است که از ترکیبی از پلتفرم ها استفاده کنید و تبلیغات خود را بر روی پلتفرمی متمرکز کنید که با بازار هدف شما مطابقت دارد.

این ضروری است که برای تحقیق در مورد پلتفرم‌هایی که مشتریان شما از آنها استفاده می‌کنند، وقت بگذارید و یکی از وب‌سایت‌های تبلیغات آنلاین رایگان را انتخاب کنید که به شما کمک می‌کند بیشترین جذب را برای مخاطبان خود داشته باشید.

درباره نحوه عملکرد WikiHow توضیحاتی ارائه دهید؟

WikiHow وب سایتی است که به شما امکان ارسال آموزش و سایر محتوای دیجیتال را می دهد. این می تواند یک فرصت ایده آل برای مشاغلی باشد که می خواهند حضور آنلاین خود را افزایش دهند.
WikiHow گزینه خوبی برای هر صنعتی نیست زیرا عمدتاً برای دستورالعمل ها و راهنماهای نحوه انجام است. ممکن است برای صنایعی که سوالات کاربران زیادی دارند، مانند آشپزی یا تعمیر و نگهداری کامپیوتر، بهتر باشد.

صفحات زرد چه نوع وب سایتی است ؟

Yellow Pages وب سایتی است که لیست مشاغل کوچک را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد. همچنین یک برنامه برای دستگاه های iOS و Android و گزینه ای برای تبلیغات در سایت خود ارائه می دهد.
این سایت به شما این امکان را می دهد که با تمام اطلاعات بالقوه مورد نیاز مشتریان، مانند جزئیات تماس، یک نمایه برای شرکت خود ایجاد کنید.
همچنین می‌توانید عکس‌ها و ویدیوها را با این سرویس آپلود کنید، که به شرکت‌ها کمک می‌کند تصویر برند خود را حتی بیشتر بسازند.

دلایل برتری فیس بوک در تبلیغات آنلاین چیست؟

یکی دیگر از بهترین مکان‌ها برای تبلیغات آنلاین، رسانه‌های اجتماعی برجسته ، به‌ویژه فیس‌بوک، مکان‌های تبلیغاتی خود را بهبود بخشیده‌اند و می‌توانند به‌طور منحصربه‌فردی برای مخاطبان جذاب باشند. به همین دلیل است که آنها به عنوان یکی از بهترین مکان ها برای تبلیغ کسب و کار شما عمل می کنند.
تبلیغات فیس بوک دسترسی بی نظیری را به علایق خاص و بازارهای گسترده ارائه می دهد و همچنین می تواند جمعیت شناسی مانند سن و منطقه را با دقت هدف قرار دهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *