انواع تم سایت تبلیغات

انواع تم سایت تبلیغات

دانستن اینکه کدام موضوعات برای رشد کسب و کار شما موثرتر هستند، چالش برانگیز است.نحوه نشان دادن خود به صورت آنلاین کارت تلفن واقعی شما برای تبلیغ کسب و کار شما در جهان است.این تم های بازاریابی وردپرس همان چیزی است که شما برای ارتقای خدمات بازاریابی خود به سطح بعدی نیاز دارید.

معرفی انواع تم سایت تبلیغات در وردپرس

تم تبلیغات اکو

انواع تم سایت تبلیغات
انواع تم سایت تبلیغات

از انواع تم سایت تبلیغات میتوان به اکو اشاره کرد. به عنوان یک پوسته بازاریابی وردپرس، Ekko شامل تمام موارد ضروری و سپس تعدادی است.

اکنون می‌توانید هر وب‌سایت بازاریابی را با بیش از 50 نسخه نمایشی و بیش از 250 بلوک قالب، به سرعت زنده کنید.

وب سایت شما مبتنی بر Ekko بدون نقص در همه دستگاه ها و مرورگرها کار می کند. همچنین افزونه‌هایی مانند WPBakery، Slider Revolution، WooCommerce، Contact Form 7 و سایر پلاگین‌هایی که قبلاً در طراحی وب ادغام شده‌اند را خواهید یافت.

دیگر کارهای جالب Ekko عبارتند از پیمایش صاف، جلوه اختلاف منظر ، بارگذاری انیمیشن ها و نصب نسخه ی نمایشی با یک کلیک.

برای هرکسی که به کمک بیشتری نیاز دارد، مستندات، آموزش های ویدیویی و پشتیبانی موجود است.

تم تبلیغات Optimax

Optimax یک قالب وردپرس بازاریابی برای هر آژانس دیجیتال مدرن است. چه خدمات سئو ارائه دهید و چه خرید رسانه، در هر صورت، کسب و کار خود را به صورت آنلاین با Optimax تبلیغ کنید.

با 8 خانه آماده، 7 مورد مطالعه و 20+ چیدمان داخلی، Optimax همه چیز را برای شما به ارمغان می آورد تا از روند ساخت و ساز لذت ببرید.

با صفحه ساز Elementor ، می توانید پیکربندی موجود را نیز تغییر دهید و پیچیدگی خود را به آن اضافه کنید.

Optimax با سبک‌های هدر متعدد، Slider Revolution، آمادگی ترجمه، انیمیشن‌های منحصربه‌فرد و طرح‌های قیمت‌گذاری، چیزی را برای راحتی شما از دست نمی‌دهد. فراموش نکنید که برای جلب اعتماد مشتری، توصیه های مشتری را معرفی کنید.

تم تبلیغات جولین

انواع تم سایت تبلیغات
انواع تم سایت تبلیغات

Jevelin یک پوسته چند منظوره وردپرس واکنش گرا با کیفیت قدرتمند و حرفه ای است .

این راه حل ایده آل برای وب مسترهایی است که به یک راه سریع و آسان برای ایجاد یک خانه آنلاین برای پروژه های خود با هر ماهیت نیاز دارند.

Jevelin وب‌سایت‌های نمایشی با ویژگی‌های کامل را برای شما بسته‌بندی می‌کند تا بتوانید با پای راست در بازارهای مختلف راه اندازی کنید.

پلاگین صفحه ساز بسیار بصری آن ، همراه با Slider Revolution شیوا، ابزارهایی را در اختیار شما قرار می دهد تا وب سایت خود را مطابق با نیازهای شما به درستی اصلاح کنید.

Jevelin برای مشاغلی که به عملکردهای پیچیده و https://colorlib.com/wp/customizable-wordpress-themes/ نیاز دارند، در حالی که نیازی به دانش کدنویسی ندارند، عالی است.

همچنین، مشاغل می توانند بدون زحمت محصولات و خدمات خود را با قابلیت های تجاری مبتنی بر WooCommerce به بازار عرضه کنند.

تم تبلیغات Divi

Divi یک پوسته چند منظوره پاسخگو وردپرس فوق العاده همه کاره و بسیار زیبا است.

سازندگان این تم را با قدرت مطلق و سازگاری کامل طراحی کردند تا به طور یکپارچه هر شکل و عملکردی را که برای بسیاری از نیازها و اهداف قابل تصور، از وبلاگ های شخصی گرفته تا وب سایت های تجاری ، از صفحات شرکتی گرفته تا پورتفولیوهای فریلنسر لازم است، اتخاذ کند، Divi می تواند همه این کارها را انجام دهد.

این به طور عجیبی برای یک وب سایت متمرکز بر فعالیت های مرتبط با بازاریابی مناسب است.

همراه با Divi Builder فوق‌العاده قدرتمند، ماژول‌های کاربردی، رسانه‌های اجتماعی ، جداول قیمت‌گذاری ، تایمرهای شمارش معکوس برای پیشنهادات ویژه، توصیه‌ها ، دعوت به اقدام و موارد دیگر را نیز دریافت می‌کنید.

وب سایت بازاریابی خود را با امکانات بی پایان Divi به سطح بعدی ببرید!

تم تبلیغات Webify

انواع تم سایت تبلیغات
انواع تم سایت تبلیغات

Webify یک قالب وردپرس بازاریابی درجه یک است که آژانس شما را به سطح بعدی ارتقا می دهد. اگر به تازگی شروع به کار کرده اید یا می خواهید طراحی وب موجود خود را به روز کنید، Webify گزینه مناسبی برای شما است.

همه اینها بدون کدنویسی با انجام یک تکنیک ساده کشیدن و رها کردن با Webify اتفاق می‌افتد.

در بسته‌ای از 20+ دمو، یک نسخه انحصاری برای هر چیزی که به بازاریابی مرتبط است پیدا خواهید کرد. از اسکرول انیمیشن ها، طرح های قیمت گذاری و اسلایدر توصیفات گرفته تا اشتراک خبرنامه و مگا منو ، Webify همه اینها را دارد.

همچنین می توانید یک وبلاگ راه اندازی کنید و از آن برای بازاریابی محتوا استفاده کنید. آخرین اما نه کم اهمیت، صفحه تماس با Google Maps و یک فرم کار ارائه می شود .

تم تبلیغات آوادا

Avada یک تم حرفه ای چند منظوره وردپرس برای تولید باورنکردنی ترین وب سایت هایی است که فناوری های فعلی اجازه وجود آنها را می دهند.

شما یک جریان به ظاهر بی پایان از عملکرد دارید که مطمئناً ظاهر و دامنه کسب و کار شما را بهبود می بخشد.

آوادا به شما امکان می دهد هر شکلی از وب سایت را با هر طرحی که می توانید در تخیل خود ایجاد کنید بسازید.

همچنین، سازگاری WooCommerce به این معنی است که می توانید فروشگاه آنلاین خود را در عرض چند دقیقه پس از نصب Avada از طریق یک فرآیند ساده با یک کلیک راه اندازی کنید.

آوادا موضوعی است که برای ایجاد یک وب سایت بازاریابی منحصر به فرد و کاربردی به دنبال آن بوده اید.

رمزگشایی کنید

Uncode یک تم وردپرس است که می تواند صفحه شرکت شما را بهبود بخشد و به تحت تاثیر قرار دادن مشتریان بالقوه کمک کند.

این محصول همه کاره و کاربرپسند می‌تواند با هر شغلی سازگار شود. (بدون محدودیت!)

شما از افزونه های ممتاز که رایگان هستند لذت می برید: WPBakery، Slider Revolution، Layer Slider، و iLightbox.

به لطف کتابخانه رسانه ای مدرن ، وب سایت شرکتی شما می تواند میزبان یک کمپین بازاریابی گسترده باشد.

WooCommerce نیز بخشی از کیت برای کسانی است که تجارت آنلاین را ترجیح می دهند.

Uncode تنظیمات سفارشی سازی زیادی دارد، زیرا هر مشتری می تواند یک صفحه شرکتی طراحی کند که با دیدگاه او مطابقت داشته باشد.

یک عملکرد اشتراک گذاری اجتماعی به همراه نقشه های مفید گوگل و انیمیشن های CSS3 واضح در دسترس است.

تم تبلیغات Sway

انواع تم سایت تبلیغات
انواع تم سایت تبلیغات

Sway تنها چیزی است که در قالب وردپرس قدرتمند و موبایلی می خواهید. به عنوان یک بازاریاب یا یک آژانس بازاریابی، از این جایگزین عالی برای ارائه آنلاین کسب و کار خود استفاده کنید.

Sway به شما یک پایه محکم می دهد که به سرعت ایجاد وب سایت شما را سرعت می بخشد.

انبوهی از ویژگی ها و عملکردهای کاربردی وجود دارد که می توانید با آنها بازی کنید و به شما امکان می دهد وب سایت رویایی خود را به سرعت ایجاد کنید. هیچ محدودیتی برای Sway وجود ندارد، بنابراین خودداری نکنید و نتیجه‌ای را که از سبک شما پیروی می‌کند به دست آورید.

تم تبلیغات LeadEngine

LeadEngine یک پوسته چند منظوره وردپرس پویا و پاسخگو است. این به کاربران با هر پیشینه ای امکان ایجاد وب سایت های حرفه ای را می دهد. آژانس های بازاریابی برای LeadEngine مناسب هستند.

LeadEngine با یک نسخه نمایشی بازاریابی انتخاب شده، شما را با یک کلیک راه‌اندازی می‌کند. با WPBakery بدون زحمت، وب سایت بازاریابی خود را به دلخواه سفارشی کنید.

بیش از 200 عنصر از جمله نمودارها، نمودارها، فهرست ها، چند رسانه ای و موارد دیگر را مستقر کنید. به مشتریان خود بگویید که خدمات بازاریابی شما برای کسب و کارشان چه خواهد کرد و بانکداری را شروع کنید.

پورتفولیوی بازاریابی خود را در یک چارچوب تمیز و حداقلی ارائه دهید و تأثیر قوی بر همه بگذارید.

LeadEngine تمام چیزی است که برای پیشرفت در بازاریابی نیاز دارید!

تم تبلیغات موتور سئو

SEO Engine یک قالب وردپرس مبتنی بر فناوری است. دارای 12 صفحه اصلی برای اهداف مختلف است.

SEO Engine از چارچوب شگفت انگیز Redux برای ایجاد انعطاف پذیرترین پنل مدیریت استفاده می کند. ترکیب رنگ نامحدود، هدرهای صفحه پویا و حتی یک تم کودک برای چیدمان پیدا خواهید کرد.

توسعه دهندگان این تم را سریع، پاسخگو و برای سئو بهینه سازی کردند.

می توانید از فونت های گوگل و آیکون های فونت عالی نیز استفاده کنید. موتور SEO با WPML و فرم تماس 7 نیز سازگار است!

SEO Engine بهترین پشتیبانی را به 3 روش مختلف ارائه می دهد: مستندسازی، به روز رسانی رایگان مداوم، و تیم پشتیبانی مشتری! با یک تم بسیار ساخته شده کاملاً هماهنگ شوید!

تم تبلیغات Intact

انواع تم سایت تبلیغات
انواع تم سایت تبلیغات

Intact یک تم وردپرس چند منظوره با دموهای برنده جایزه و بسیاری از ویژگی های خاص است.

نمونه آژانس بازاریابی موارد خاصی مانند نمودارهای دایره ای و پلاگین های نوار پیشرفت را اضافه می کند. به‌روزرسانی‌ها دائماً در راه هستند تا رفع اشکال انجام شود، بنابراین وب‌سایت شما برای همیشه به راحتی اجرا می‌شود.

Intact در 3 زمینه اصلی تخصص دارد: ارتباطات بازاریابی، رسانه های پولی، بازاریابی محتوا.

از مستندات و آموزش های موجود کمک لازم را دریافت کنید! شما می توانید بدون توجه به تجربه خود در ساخت وب سایت، آن را به سرعت و کارآمد انجام دهید.

مانند هر آژانسی که می فروشد، سازگاری WooCommerce برای کمک به شما وجود دارد. Intact همچنین با WPML سازگار است.

با آژانس بازاریابی دست نخورده به آژانس خود وضعیت کاملاً جدیدی بدهید!

تم تبلیغات بازاریابی حرفه ای

Marketing Pro یک تم چند منظوره خلاقانه وردپرس حیله گر و پاسخگو است . این یک چارچوب انعطاف پذیر برای بیان وب سایت های بازاریابی دیجیتال قدرتمند است.

صفحه ساز WPBakery یکپارچه راهی آسان برای استایل دادن به وب سایت شما ارائه می دهد. طرح بندی و تنظیمات خود را با سهولت و سرعت سفارشی کنید.

کارایی صفحات خود را با چند کلیک گسترش دهید و با The Convert Plug Popup سرنخ جمع آوری کنید.

Marketing Pro به شما امکان می‌دهد با سازگاری کامل بین مرورگرها و دستگاه، به کاربران در هر کجا که هستند دسترسی داشته باشید.

Bootstrap Framework ویژگی‌های واکنش‌گرا و فناوری‌های تصویر تطبیقی ​​را تقویت می‌کند.

شما می‌توانید محصولات یا خدمات خود را با قابلیت‌های تجارت الکترونیک قدرتمند که توسط WooCommerce ارائه می‌شوند، بازاریابی کنید .

تم تبلیغات Bridge

اگر شما یک آژانس یا یک فریلنسر هستید ، Bridge موضوع بازاریابی وردپرس است که نباید آن را از دست بدهید.

چه به صورت انحصاری خدمات سئو ، بازاریابی ایمیلی، تبلیغات در رسانه های اجتماعی ، خرید رسانه ای را ارائه دهید، با نام بریج، می توانید یک وب سایت برای همه آنها ایجاد کنید.

البته، اگر یک آژانس بازاریابی هستید که بسته کاملی را ارائه می دهد، Bridge اینجاست تا با شما خوب رفتار کند.

این تم با نسخه‌های نمایشی مرتبط ارائه می‌شود که می‌توانید به راحتی از آنها استفاده کنید. هیچ نیازی به دانش قبلی وجود ندارد زیرا ویژگی شگفت انگیز کشیدن و رها کردن به شما امکان می دهد حتی اگر کدنویس یا طراح نباشید خلاق باشید.

نیازی نیست که یک رشته کد را لمس کنید و یک صفحه بازاریابی رشک برانگیز ایجاد کنید.

تم تبلیغات استودیو 9

Studio 9 یک تم وردپرس چند منظوره برای بازاریابی و صفحات فرود است. راه اندازی عملی اما انعطاف پذیر آن را برای همه نوع تبلیغات ایده آل می کند.

استودیو 9 دارای یک پنل بصری است که با کدهای کوتاه تقویت شده است تا کاربر پسند باشد. ساختمان سریع و بدون دردسر خواهد بود.

این تم با همه صفحه‌ها و دستگاه‌ها سازگار است و توسعه‌دهندگان آن را برای سرعت بهینه‌سازی کرده‌اند.

شما آن را با یک کد تمیز و بسیاری از گزینه های پیشرفته دریافت خواهید کرد. استودیو 9 دارای یک چیدمان همه کاره با ویژگی های بسیاری است.

همچنین شبکه های بصری و فضاهای زیادی برای تنظیم نمونه کارهای زیبا پیدا خواهید کرد. استودیو 9 دارای یک لمس حرفه ای است که آن را برای شرکت های آنلاینی که به دنبال برجسته شدن هستند ایده آل می کند.

تم تبلیغات Uplift

Uplift یک موضوع تجاری و چند منظوره شرکتی سبک وزن وردپرس است. این یک راه حل یک مرحله ای بسیار بصری برای وب مسترها از هر پس زمینه ای است.

Uplift دارای مشخصات ویژه ای برای سرویس دهی به انواع وب سایت های بازاریابی، از بازاریابی گرفته تا شرکت های وابسته و هر چیز دیگری است.

این افزونه با افزونه WooCommerce سازگار است و باعث می‌شود وب‌سایت‌های Uplift به طور بومی قادر به بازاریابی کالاهای شما برای مخاطبان آنلاین گسترده بدون رد شدن از آن باشند.

یک واردکننده نسخه ی نمایشی بدون دردسر و دارای رتبه 5 ستاره فوراً به شما امکان می دهد هر یک از وب سایت های نمایشی ارائه شده را تکرار کنید.

بهبود قدرتمند سئو در سرتاسر پایگاه کد Uplift وجود دارد و تضمین می کند که بازاریابی شما در Google تا حد امکان مؤثر است. با Uplift به آسمان بلند شوید!

تم تبلیغات کالیوم

انواع تم سایت تبلیغات
انواع تم سایت تبلیغات

Kalium یک نمونه کار چند منظوره وردپرس مدرن و با استفاده آسان و تم فروشگاه آنلاین است.

توسعه دهندگان این تم را به عنوان یک کیت قدرت همه جانبه از ابزارهای توانا برای تقویت خواسته های هر صنعت و زمینه ای ایجاد کردند.

محیط خلاقانه کاملا رایگان Kalium گزینه های زیادی را برای ایجاد وب سایت بازاریابی عالی باز می کند.

ویژگی‌های ویژه، Kalium را در میان توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌های موبایل و وب‌مستران کمپین بازاریابی به‌دنبال راه‌حلی قوی برای مدیریت حجم عظیم ترافیک می‌سازد.

این شامل چندین صفحه قالب صفحه فرود مدرن و وب سایت های آزمایشی است که در وقت و تلاش شما صرفه جویی می کند.

کد مبتنی بر بوت استرپ سازگار با موبایل Kalium باعث می شود که وب سایت شما بر روی همه پلتفرم ها و دستگاه ها به راحتی اجرا شود.

تم تبلیغات کرین

کرین یک قالب وردپرس چند منظوره قوی و قابل اعتماد است که برای هر کسی که در حوزه بازاریابی منطقه شما است مناسب است.

شما 25 صفحه اصلی و 200+ صفحه داخلی برای ترکیب و مطابقت دریافت می کنید. با سرفصل‌ها، فونت‌های سفارشی، متن‌های فانتزی، و جداول قیمت، حیله‌گر شوید. کرین همچنین دارای نقشه های گوگل برای مکان یابی مکان ها، جدول زمانی و موارد اضافی است.

از طراحی جعبه پیام، آکاردئون ها یا نمودارهای وب سایت خود برای مشتریان بالقوه خود لذت ببرید. علاوه بر این، کرین از یک پلتفرم انیمیشن پاسخگو و یک نوار لغزنده پاسخگو استفاده می کند.

نصب جرثقیل تنها با یک کلیک بسیار آسان است. سازندگان این تم را کاربرپسند و با مستندات عالی ساخته اند.

اگر هنوز شک دارید، یک تیم پشتیبانی 5 ستاره برای شما آماده است! صفحه کسب و کار خود را اکنون با کرین راه اندازی کنید!

خزنده SEO

انواع تم سایت تبلیغات
انواع تم سایت تبلیغات

SEO Crawler یک تم وردپرس است که در ارائه خدمات پیشرفته و برتر تخصص دارد. شما آن را با اسناد کامل و پشتیبانی عالی دریافت خواهید کرد.

SEO Crawler با افزونه های عالی مانند Rankie، W3 Total Cache و Yoast SEO سازگار است.

گالری‌ها و پست‌های چندرسانه‌ای عالی را راه‌اندازی کنید و بین حالت طرح‌بندی باکس یا تمام عرض انتخاب کنید. SEO Crawler یک سفارشی ساز زنده دارد که تجسم تغییرات را سریع و آسان می کند.

گزینه های ایجاد صفحات خدمات مختلف نامحدود است! SEO Crawler دارای یک پنل مدیریت قدرتمند و تعداد زیادی سفارشی سازی طراحی است. با رنگ‌های نامحدود، ستون‌های کناری و پوسته‌های سفارشی، ظاهرهای مختلف را ترکیب و ایجاد کنید.

در نهایت، SEO Crawler ترجمه و RTL از طریق WPML آماده است.

تم تبلیغات FatMoon

FatMoon یک تم زیبا و سبک وزن چند منظوره عکاسی خلاقانه وردپرس است.

این یک ابزار ابزار ساخت وب سایت برای توسعه بدون دردسر بسیاری از کهن الگوها و برنامه های وب سایت است.

FatMoon برای کمپین های بازاریابی دیجیتال، وب سایت های بازاریابی آنلاین و شرکت های وابسته مناسب است.

گالری تصاویر پیچیده و قابلیت های مجموعه محصولات، آن را بالاتر و فراتر از سایر موضوعات موجود در بازار امروز قرار می دهد. با افزونه های ممتاز WPBakery و Slider Revolution، ایجاد یک طرح سفارشی سریع و آسان است.

FatMoon یک فروشنده طبیعی است که آماده است ظرف چند دقیقه پس از راه اندازی اولیه، کالاهای شما را برای مخاطبان آنلاین گسترده به بازار عرضه کند.

تم تبلیغات بورگولم

به لطف Borgholm، می‌توانید خدمات بازاریابی خود را با یک وب‌سایت اندیشیده شده تبلیغ کنید که سرها را برمی‌گرداند.

این قالب وردپرس خیره کننده پر از امکانات رفاهی عالی و طراحی فوق العاده است. دموهای مختلفی را برای کار با آنها دریافت می کنید، همه جذاب و برای چشم بسیار جذاب.

Borgholm همچنین روی همه دستگاه ها و پلتفرم ها بی عیب و نقص کار می کند و عملکرد بالا را دست نخورده نگه می دارد.

نمایش پروژه‌ها، ایجاد یک فروشگاه آنلاین، استفاده از Google Maps برای نمایش موقعیت مکانی شما و همه این موارد کاربردی دیگر، Borgholm مطمئن می‌شود که همه از آن بیشترین بهره را ببرند.

تم تبلیغات Genesis

انواع تم سایت تبلیغات
انواع تم سایت تبلیغات

Genesis یک تم چند منظوره وردپرس بی پایان قدرتمند، انعطاف پذیر و بسیار بصری است.

سازندگان این موضوع را ساخته اند تا یک چارچوب قوی و قابل انعطاف برای وب مسترها برای ساخت وب سایت هایی با ظاهر حرفه ای باشد. (البته بدون نیاز به نوشتن یک خط کد!)

Genesis یک قالب وردپرس بازاریابی آنلاین عالی است. آنها این موضوع را برای موفقیت ایجاد کردند، مهم نیست کجاست یا چه می کند. به لطف طراحی ریسپانسیو خود، هرگز محتوای شما را به سبک ارائه نمی دهد.

از چه موضوعاتی در تبلیغات استفاده می شود؟

موضوع تبلیغات یک ایده یا پیام مرکزی و تکرار شونده است که هدف آن تحریک اقدام مورد نظر مشتریان است. این قلب کپی تبلیغاتی است.

تم های وب سایت چیست؟

یک تم وب سایت طراحی ظاهری را مدیریت می کند و ظاهر و عملکرد کلی را با مدیریت طراحی ظاهری آن ایجاد می کند. تم سایت همه اجزای طراحی را تعیین می‌کند: طرح‌بندی صفحه، پس‌زمینه، پالت رنگ، سرصفحه و پاورقی، موقعیت‌یابی، اندازه و تایپوگرافی.

چگونه یک موضوع را انتخاب می کنید؟

5 نکته که باید قبل از انتخاب یک موضوع در نظر بگیرید:
هدف در سادگی.
اولویت را به پاسخگویی بدهید.
توجه مستقیم به سازگاری مرورگر.
پلاگین هایی را که استفاده می کنید در نظر بگیرید.
مطمئن شوید که پشتیبانی خوبی دریافت می کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *