ساخت انواع سایت تبلیغات

ساخت انواع سایت تبلیغات

تبلیغات بیش از هر زمان دیگری می توانند زمینه ای، مرتبط، هدفمند و مفید باشند. تبلیغات آنلاین به بخشی از زندگی اینترنتی تبدیل شده است. برای بازاریابان جدید، درک دامنه و ساخت انواع سایت تبلیغات می تواند گیج کننده باشد . ما یک لیست کامل برای کمک به دسته بندی موجود در وب گردآوری کرده ایم.

تبلیغات ملی

ساخت انواع سایت تبلیغات و اجرای آن

داشتن یک تجارت ساختمانی چیزی است که باید به آن افتخار کرد. صنعت ساخت و ساز سهم عمده ای در اقتصاد ایالات متحده دارد، به این معنی که تقاضا برای خدمات آن وجود دارد. بنابراین، چگونه می توانید بخشی از این تقاضا را دریافت کنید؟ با ساخت انواع سایت تبلیغات و اجرای آن.

دقیقاً چگونه این کار را انجام می دهید؟ شما می توانید یک طرح را با استفاده از: 

  • درک اینکه چرا به تبلیغات نیاز دارید 
  • دانستن اینکه از کدام کانال ها برای تبلیغات استفاده کنید 
  • اتصال نقاط بین تلاش های تبلیغاتی و نتیجه کسب و کار شما 

هنگامی که به تمام این نکات توجه کنید، اهمیت استراتژی تبلیغاتی و اینکه چگونه به کسب و کارهای ساختمانی کمک می کند تا مشاغل بیشتری پیدا کنند و مشتریان وفادار بیشتری داشته باشند را درک خواهید کرد.

چرا به ساخت انواع سایت تبلیغات نیاز دارید؟

تبلیغات ساختمانی برای رشد و حضور دیجیتالی برند شما مهم است. چه بخواهید آگاهی از برند را افزایش دهید، ترافیک وب سایت را افزایش دهید یا فروش آنلاین، استفاده از ابزارهایی مانند Google Ads، Facebook و YouTube می تواند انتخاب خوبی باشد. این باعث افزایش آگاهی از برند می شود.

یکی از با ارزش ترین جنبه های تبلیغات ساختمانی افزایش آگاهی از برند است. به این فکر کنید که در حال حاضر چند برند در جهان وجود دارد. چگونه برند ساخت و ساز شما از دریای به ظاهر بی پایان برندها متمایز می شود؟ 

تبلیغات شما را از رقبا متمایز می کند و به شما کمک می کند تا در حین تبلیغ خدمات خود، دنبال کنندگان وفادار بسازید. تبلیغات به شما کمک می کند کارهای زیر را به طور موثر و استراتژیک انجام دهید: 

  • خدمات ساختمانی خود را ترسیم و تبلیغ کنید.
  • نه تنها خدمات خود، بلکه نام تجاری خود را به مخاطبان هدف خود بفروشید. 
  • نام تجاری خود را به روشی جایگزین برای روش‌های ارگانیک رایگان ارائه دهید.

نحوه ساخت انواع سایت تبلیغات

  • مخاطب هدف خود را انتخاب کنید
  • تحقیقات بازاریابی انجام دهید
  • پلتفرم خود را انتخاب کنید
  • در مورد بودجه تصمیم بگیرید
  • یک پیام بسازید
  • مردم را وادار به صحبت کنید
  • تصمیم بگیرید که چه چیزی می سازید
  • شامل یک CTA
  • جزئیات را فراموش نکنید
  • تبلیغات آزمایشی ایجاد کنید
  • توسعه دارایی های خلاقانه
  • اندازه گیری های موفقیت را تعیین کنید و ردیابی را تنظیم کنید
  • تبلیغ خود را راه اندازی کنید
  • پیگیری و تجزیه و تحلیل عملکرد
  • ایجاد تغییرات، شستشو، تکرار

1. مخاطب هدف خود را انتخاب کنید

هنگام ساخت انواع سایت تبلیغات ، ابتدا باید تصمیم بگیرید که چه مخاطبی برای آن تبلیغ می‌سازید . بازار مناسب را هدف قرار دهید و مشتریانی را خواهید یافت که به طور طبیعی تمایل دارند با برند و محصول شما درگیر شوند. یک شبکه را خیلی پهن کنید و ممکن است خودتان را در نویز دیجیتال گم کنید.

یکی از راه‌های کمک به تبلیغ شما برای یافتن مخاطب مناسب این است که مشخص کنید چه کسانی را می‌خواهید با پیام‌های خود هدف قرار دهید، که به شما کمک می‌کند بهترین پیام‌رسانی را ترکیب کنید و بهترین پلتفرم تبلیغاتی را انتخاب کنید. این باید بر اساس شخصیت های خریدار شما باشد. نمایش های نیمه تخیلی از مشتری ایده آل شما بر اساس تحقیقات بازار و داده های واقعی در مورد مشتریان فعلی شما.

اگر برای ساختن پرسونای خود به کمک نیاز دارید، از ابزار HubSpot Make My Persona استفاده کنید .

ساخت انواع سایت تبلیغات
ساخت انواع سایت تبلیغات

2. تحقیقات بازاریابی انجام دهید،

  • آن ها چند ساله هستند؟
  • آنها بیشتر وقت خود را صرف چه کاری می کنند؟
  • در صورت وجود از چه پلتفرم های رسانه های اجتماعی استفاده می کنند؟
  • آیا آنها در مناطق حومه شهر، شهری یا روستایی زندگی می کنند؟

دانستن اطلاعات بالا در مورد مخاطبان هدف می تواند به شما کمک کند به سؤالاتی مانند: تلویزیون یا YouTube پاسخ دهید؟ اینستاگرام یا لینکدین؟ بیلبورد یا اتوبوس؟ زیرا در مورد نحوه جلب نظر افراد مناسب بیشتر خواهید فهمید.

می توانید از این راهنمای تحقیقات بازار و مجموعه الگوها برای شروع تحقیقات بازار برای تبلیغ خود استفاده کنید.

3. پلتفرم خود را انتخاب کنید

تحقیقات بازار شما باید بینش و اطمینان لازم را برای انتخاب مؤثرترین پلتفرم برای دستیابی به مخاطبان هدف به شما بدهد. همچنین باید تحقیقات تکمیلی در مورد هزینه‌ها، ROI و مزایای پلتفرم‌ها و روش‌های تبلیغاتی خاص انجام دهید.

ممکن است متوجه شوید که استفاده از پلتفرم‌ها و روش‌های تبلیغاتی چندگانه ، حرکت مناسبی برای کمپین شما خواهد بود. مانند رسانه‌های اجتماعی و تبلیغات موتورهای جستجو. این در واقع یک استراتژی عالی است، زیرا شبکه گسترده‌تری ایجاد می‌کند و امکان دستیابی به چشم‌اندازهای بیشتری را در جایی که در حال حاضر هستند باز می‌کند.

4. در مورد بودجه تصمیم بگیرید

برای ساخت انواع سایت تبلیغات باید پول خرج کنید تا پول در بیاورید.

تصویب بودجه شما ممکن است دشوار باشد، بنابراین با تشریح واضح موارد زیر، دستیابی به آنچه را که نیاز دارید آسانتر کنید:

  • کل بودجه مورد نیاز شما
  • نحوه تقسیم هزینه ها
  • ROI پیش بینی شده (یا تاثیر تجاری)

مطمئن شوید که برای پاسخ به هر سؤالی که ممکن است از شما پرسیده شود و از جزئیات دفاع کنید، در هر جلسه بودجه حاضر شوید.

به عنوان مثال، گفتن “ما برای اجرای یک کمپین تبلیغاتی گوگل به 10000 دلار نیاز داریم” به نظر قانع کننده نیست که “ما می خواهیم یک سری تبلیغات در گوگل اجرا کنیم. در اینجا لیستی از کلمات کلیدی و کلیدواژه های منفی ما، جستجوی ماهانه آنها آمده است.” حجم، و پیشنهادهای اولیه ما برای هر کدام. با این پیش بینی ها، ما انتظار داریم در ماه آینده 400 مخاطب جدید با هزینه کل 10000 دلار وارد کنیم.”

5. یک پیام بسازید

در این مرحله، شما مخاطبان هدف و پلتفرم مورد نظر خود را می شناسید، اما هنوز مطمئن نیستید که چه می گویید. اینجا جایی است که می خواهید در مورد هدف گسترده کمپین خود برای الهام بخشیدن به تبلیغ خود فکر کنید.

آیا می خواهید مردم به فروشگاه شما بیایند یا از وب سایت شما بازدید کنند؟ آیا هدف فوری شما ثبت نام رایگان برای نرم افزار یا دانلود کتاب الکترونیکی است؟ در مورد پیام و اینکه چگونه می تواند به اهداف نهایی کمپین تبلیغاتی شما وارد شود فکر کنید.

6. مردم را وادار به صحبت کنید

در حالی که پیام شما باید شامل هدف برند شما باشد و با اهداف بلندمدت بازاریابی مرتبط باشد، همچنین باید چیزی باشد که مردم به خاطر بسپارند.

دلیل این امر این است: با تغییر بیشتر تبلیغات به سایت های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک، اینستاگرام و حتی توییتر، بازاریابی برند باید در اسرع وقت به نقطه ای برسد تا علاقه مشتری و اشتراک گذاری اجتماعی را جلب کند. اگر پیام شما (خواه متن، تصویر یا ویدیو باشد) می تواند کاربران را وادار به توقف، نگاه و اشتراک گذاری با اتصالات خود کند، شانس بسیار بیشتری برای ایجاد تعامل ارگانیک و هدایت ترافیک بیشتر به سایت خود دارید.

7. تصمیم بگیرید که چه چیزی می سازید

تبلیغات می توانند آگاهی از برند و آگاهی محصول را ایجاد کنند. اما نه به طور همزمان. در نتیجه، ارزش آن را دارد که در مورد اهداف تبلیغاتی خود برای کمپین های بازاریابی جدید فکر کنید.

به عنوان مثال، اگر هدف آگاهی از برند است، ممکن است بخواهید مجموعه ای از تبلیغات را در نظر بگیرید که داستانی را بیان می کند یا به مشتریان کمک می کند تا در مورد آنچه که برند شما را منحصر به فرد می کند اطلاعات بیشتری کسب کنند.

اینجا، هدف تعامل با مشتریان در مدت زمان طولانی تر است تا به آنها کمک کنید از اولین باری که تبلیغ شما را می بینند تا تبدیل نهایی، با برند شما تعامل داشته باشند.

در حالت ایده آل، داستان برند شما به ایجاد یک رابطه بلندمدت و متقابل با مشتری کمک می کند.

در همین حال، تبلیغات آگاهی از محصول برای برجسته کردن محصولات یا خدمات جدید، فراخوانی ویژه‌های فصلی یا کمک به انجام اقدامات خاص از سوی مشتریان طراحی شده‌اند. آنها اغلب یکبار یا یک سری تبلیغات کوتاه هستند که در مدت زمان کمی اجرا می شوند.

8. شامل یک CTA

در حالی که ایجاد آگاهی برای موثر بودن تبلیغات بسیار مهم است، اما به تنهایی کافی نیست.

به همین دلیل است که همه تبلیغات شما به یک فراخوان برای اقدام (CTA) نیز نیاز دارند که اطلاعاتی را در مورد اقدامات بعدی در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد.

در برخی موارد – مانند تبلیغ در صفحه وب شما – CTA ممکن است ساده و مستقیم باشد، مانند “ثبت نام در خبرنامه ما” یا “برای خرید همین حالا اینجا را کلیک کنید.”

اگر در سایت‌های اجتماعی تبلیغ می‌کنید، دستیابی به فروش فوری یا درخواست اطلاعات تماس کاربر ممکن است در واقع مشتریان را از خود دور کند.

در اینجا، CTA شما باید ظریف‌تر باشد اما کمتر واضح نباشد. به عنوان مثال، ممکن است «برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید» یا «کاوش در مورد آنچه که ما باید ارائه دهیم» را انتخاب کنید. در عمل، هدف این است که از فرض کردن آنچه کاربران می‌خواهند اجتناب شود. در عوض، CTA شما در صورت علاقه، مسیری را برای اطلاعات بیشتر فراهم می‌کند. و اگر یک تبلیغ عالی ساخته اید، آنها خواهند بود.

ساخت انواع سایت تبلیغات
ساخت انواع سایت تبلیغات

9. جزئیات را فراموش نکنید

برای ساخت انواع سایت تبلیغات یک تبلیغ برای کنسرت یا رویدادی که شرکت شما میزبان آن است در نظر بگیرید. شما این کار را انجام دادید: بازار مناسب را شناسایی کردید، یک پیام عالی ایجاد کردید و یک CTA ایجاد کردید که اقدام مشتری را هدایت می کند.

ولی…

شما جزئیات را فراموش کرده اید. آگهی شما مکان یا زمان وقوع رویداد را ذکر نمی کند. مطمئناً، مشتریان می‌توانند روی وب‌سایت شما کلیک کرده و مشخصات آن را ببینند، اما هیچ تضمینی وجود ندارد که این مرحله را انجام دهند. به زبان ساده، وقتی نوبت به ایجاد یک تبلیغ عالی می رسد، باید جنگل و درختان را در نظر بگیرید: به تبلیغات تصویری بزرگ نیاز دارید که از نظر بصری جذاب، غنی از محتوا و جذاب باشد، اما بررسی مجدد آن به همان اندازه حیاتی است.

10. تبلیغات آزمایشی ایجاد کنید

قبل از راه اندازی کمپین تبلیغاتی خود، ارزش آن را دارد که تلاش خود را برای ایجاد یک تبلیغ برای برند خود امتحان کنید. دلیل این امر این است: همه طرح های تبلیغاتی آنقدر که در ذهن شما ظاهر می شوند، روی صفحه نمایش عالی به نظر نمی رسند. با ایجاد ماکت‌های اولیه، می‌توانید ببینید چه چیزی کار می‌کند، چه چیزی خوب نیست و چه چیزی باید بهبود یابد.

فیس بوک قبلاً یک قانون 20 درصدی سخت و سریع داشت که بیان می کرد بیش از 20 درصد تصویر شما نمی تواند حاوی متن باشد. در حالی که اکنون این یک پیشنهاد قوی به جای یک قانون مطلق است، ارزش آن را دارد که متن خود را به حداقل برسانید زیرا فیس بوک تبلیغات را بر اساس حجم متن آنها رتبه بندی می کند. هر چه متن بیشتری داشته باشید، شانس شما برای دیده شدن کمتر می شود.

11. دارایی های خلاق را توسعه دهید

خواه کپی برای یک آگهی گوگل باشد یا یک صفحه فرود پر زرق و برق از طراحان داخلی شما، همه تبلیغات به دارایی های خلاقانه نیاز دارند. به احتمال زیاد، بیشتر تبلیغاتی که اجرا می کنید به یک یا چند مورد زیر نیاز دارند:

  • کپی کوتاه و تبلیغاتی (برای تبلیغات تصویری و تبلیغات آنلاین)
  • کپی طولانی (برای اسکریپت های ویدئویی)
  • عکس (برای تبلیغات آنلاین)
  • تصاویر و/یا انیمیشن های سفارشی طراحی شده (برای تبلیغات آنلاین و تبلیغات ویدیویی)
  • ویدئو (برای…تبلیغات ویدئویی)
  • GIF (برای تبلیغات آنلاین)

همه این دارایی ها می توانند بسیار زیاد باشند، و اگر فکر می کنید «من فیلمبردار/نویسنده/طراح/عکاس نیستم!»، کاملاً خوب است. اگر این منابع برای کمک به ساخت آگهی در دسترس شما نیست، تیمی از مترجمان آزاد یا آژانسی را استخدام کنید تا به شما در تولید این محصولات و ایجاد یک تبلیغ برجسته کمک کنند، یا از یک ابزار طراحی بازاریابی آنلاین مانند Canva برای کمک استفاده کنید. فرآیند را ساده کنید.

12. اندازه گیری های موفقیت را تعیین کنید و ردیابی را تنظیم کنید

مهم نیست که هدف نهایی شما لایک صفحه، خرید آنلاین یا استفاده از کدهای تبلیغاتی باشد، هرگز نباید بدون اینکه ابتدا در مورد دو سوال شفاف باشید، تبلیغی را راه اندازی کنید:

  • چه چیزی را می خواهیم ببینیم تا این تبلیغ را موفق بنامیم؟
  • چگونه موفقیت را اندازه گیری می کنیم؟

شما قبلاً در مرحله 7 به هدف تبلیغات خود فکر کرده اید، بنابراین اکنون با تنظیم ردیابی تبلیغات مناسب، انتظارات کمپین خود را مشخص کنید.

اگر به صورت آنلاین تبلیغ می کنید، به احتمال زیاد پلتفرمی که از آن استفاده می کنیدمانند فیس بوک، گوگل یا لینکدین دارای یک پلت فرم مدیریت و ردیابی تبلیغات است که به شما این امکان را می دهد تا ببینید تبلیغات شما چقدر تعامل داشته است و هزینه آنها چقدر است. .

با این حال، شما همچنین می خواهید چند قدم اضافی برای کمک به تحلیل خود بردارید:

از یک پلت فرم خودکار ردیابی آگهی رایگان برای اندازه گیری بازگشت سرمایه تبلیغاتی استفاده کنید و ببینید چگونه تبلیغات شما با پروژه ها و کمپین های بازاریابی بزرگتر پیوند می خورد. شما همچنین می توانید از این پلت فرم برای مقایسه تبلیغات از سایت های مختلف استفاده کنید. مثلاً اگر در اینستاگرام و توییتر تبلیغات می‌کردید.

یک صفحه گسترده ردیابی سفارشی را به صورت آفلاین تنظیم کنید تا میزان تعامل با آگهی خود و سایر نقاط داده مانند هزینه، تبدیل، و بازگشت سرمایه تبلیغاتی را اندازه گیری کنید، به خصوص اگر تبلیغ شما آنلاین باشد.

از نشانه های ردیابی سفارشی برای پیوندهای تبلیغ شده در تبلیغات خود استفاده کنید تا بتوانید تعامل و تبدیل ها را در وب سایت خود تجزیه و تحلیل کنید.

13. تبلیغ خود را راه اندازی کنید

در این مرحله ساخت انواع سایت تبلیغات آماده شده است و در نهایت می توانید تبلیغ خود را برای دیدن جهانیان راه اندازی کنید.

نیازی به گفتن نیست که روند راه اندازی تبلیغات در گوگل با بینگ متفاوت است. همین را می توان برای هر کانال رسانه های اجتماعی، تبلیغات تلویزیونی یا تبلیغات حمل و نقل گفت.

ساخت انواع سایت تبلیغات
ساخت انواع سایت تبلیغات

14. پیگیری و تجزیه و تحلیل عملکرد

برای کمپین هایی که زمان اجرای مشخصی دارند (حمل و نقل، تلویزیون و غیره)، تعیین کنید که نتایج تبلیغات برخلاف انتظارات چگونه عمل می کند. از آنجایی که مقایسه یک به یک برای این انواع تبلیغات دشوار است، ممکن است بخواهید به روندهای عمومی کسب و کار، تغییر در درآمد یا حتی اشاره های رسانه های اجتماعی یا مطبوعات برای سنجش موفقیت نگاه کنید.

برای تبلیغات آنلاین، این فرآیند کمی ساده تر است. نتایج بلافاصله شروع به نمایش می‌کنند، بنابراین می‌توانید ببینید که تبلیغات شما فوراً و در طول زمان چقدر خوب عمل می‌کنند. به تبلیغاتی که با هزینه کم تعداد زیادی را به ارمغان می آورند توجه داشته باشید و به همان اندازه مهم، تبلیغاتی که هزینه زیادی دارند اما عملکرد خوبی ندارند.

به یاد داشته باشید، می توانید با یک ابزار رایگان ردیابی تبلیغات آنلاین ، سردرد ردیابی دستی تبلیغات را از بین ببرید .

15. تغییرات ایجاد کنید، آبکشی کنید و تکرار کنید

هنگامی که کمپین تبلیغاتی شما به پایان رسید (یا اگر یک کمپین آنلاین در حال انجام است)، آموخته های خود را در نظر بگیرید و آنها را در تبلیغات بعدی خود اعمال کنید.

به عنوان مثال، شاید متوجه شده باشید که تبلیغات آنلاین شما بدتر از تبلیغاتی است که مختصرتر هستند، یا اینکه یوتیوب این بار کار نمی کند. برای تقویت برنامه تبلیغاتی شرکت خود، به آنچه کارآمد است (یا کار می کند) متمایل شوید و آنچه را که نیست کنار بگذارید.

به دنبال ساده سازی فرآیند هستید؟ از یک الگوی برنامه ریزی تبلیغاتی استفاده کنید تا کمپین تبلیغاتی خود را مشخص کنید، همه مشارکت کنندگان را در جریان قرار دهید، و از همان هدف نهایی برای کسب و کار خود حمایت کنید.

1 دیدگاه برای “ساخت انواع سایت تبلیغات

  1. اشتراک‌ها: انواع سایت تبلیغات - تبلیغات | سامانه تبلیغ و تبلیغات ملی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *