ترویج انواع سایت تبلیغات

ترویج انواع سایت تبلیغات

ما فهرستی از 50 سایتی را گردآوری کرده‌ایم که یک شرکت می‌تواند بدون هیچ هزینه‌ای به ترویج انواع سایت تبلیغات خود بپردازد. در حالی که این گزینه ها رایگان هستند، نیاز به زمان و تلاش شما دارند.

تبلیغات ملی

مرتبط ترین سایت ها برای ترویج انواع سایت تبلیغات

ممکن است با تمرکز بر مرتبط‌ترین سایت‌ های ترویج انواع سایت تبلیغات برای کسب‌وکارتان، بیشتر از تلاش‌های خود به‌جای همه‌ی آن‌ها، به دست آورید.خوشبختانه، گزینه‌های زیادی برای تبلیغ رایگان در دسترس شماست. این نوع خدمات می توانند به شما برتری بدهند به شرطی که در پلتفرم های مختلف تلاش مناسبی داشته باشید.

برای تبلیغ صحیح به زمان زیادی نیاز دارد، بنابراین می‌خواهید سایت‌هایی را انتخاب کنید که مشتریان شما احتمالاً از آنها استفاده می‌کنند. زمانی را به فکر کردن در مورد بهترین روش برای جذب بازار بالقوه خود اختصاص دهید.

برای شروع، نگاهی به سایت های زیر بیندازید و حداقل تعدادی را پیدا خواهید کرد که می توانند نتایج قدرتمندی را برای سایت شما به ارمغان بیاورند.

سایت های رسانه های اجتماعی

سایت های رسانه های اجتماعی آشکارترین قدم اول در ارتقاء وب سایت هستند. زمانی که شما پلتفرم بزرگی از فالوورها داشته باشید موثرترین کار را انجام می دهند، اما همچنین می توانید با کاربران تاثیرگذار ارتباط برقرار کنید تا این خبر را به گوش شما برسانند.

توییتر

در حال حاضر توییتر بیشترین نفوذ را در میان محافل رسانه ای، دانشجویان و سایر گروه ها دارد. اگر کاربر مناسب وب سایت شما را ذکر کند، می تواند در مدت زمان کوتاهی طرفداران قابل توجهی به دست آورد.

نقش فیس بوک در ترویج انواع سایت تبلیغات

فیس بوک با افراد بالای 30 سال که یا می خواهند با خانواده و دوستانشان ارتباط برقرار کنند یا در مورد سیاست بحث می کنند، بهترین کار را دارد. اگرچه تعدادی ابزار برای تبلیغ سایت ها و پست ها فراهم می کند. در اینجا راهنمایی در مورد چگونگی به دست آوردن فالوورهای بیشتر نیز وجود دارد!

اینستاگرام

اینستاگرام بستری را فراهم می کند که افراد می توانند تصاویر، موسیقی و ویدیوها را به اشتراک بگذارند. بازوی تجاری آن به دنبال ایجاد ارتباط بین شرکت ها با میلیون ها مشتری و مشتری بالقوه است.

اسنپ ​​چت در ترویج انواع سایت تبلیغات

این پلتفرم بیشترین نفوذ را در بین افراد نوجوان و بیست ساله دارد. این امکان را به افراد می دهد تا پیام ها، تصاویر و ویدیوها را مبادله کنند. تابع داستان نشان دهنده یک راه موثر برای جذب فالوور و تبلیغ سایت شما است.

وبلاگ Tumblr

Tumblr متعهد شده است که خود را به عنوان یک انجمن اجتماعی دوباره اختراع کند. این به اعضا اجازه می دهد تا بر اساس تصاویر به اشتراک گذاشته شده، وبلاگ ایجاد کنند.

پینترست

کسب و کارهای کوچک در حالی که محصولات را در Pinterest تبلیغ می کنند، رشد می کنند . بیشتر آن را به عنوان مکانی عالی برای به اشتراک گذاشتن دستور العمل ها و صنایع دستی می شناسند، اما با رویکرد صحیح، می تواند قرار گرفتن در معرض کسب و کارهای کوچک را افزایش دهد. تجزیه و تحلیل Pinterest می تواند به ردیابی تأثیر شما کمک کند.

لینکدین در ترویج انواع سایت تبلیغات

لینکدین از پایگاه عظیم اعضای خود برای ایجاد تعدادی ابزار برای کمک به کسب و کارها استفاده کرده است. این برای ایجاد کسب و کار شما به عنوان یک رهبر فکری صنعت مفید است و برای کسانی که در بخش خدمات یا مارک های B2B هستند ایده آل است.

Reddit

Reddit به عنوان یک انجمن گفتگوی عظیم با صدها “اتاق” مختلف عمل می کند. شما می توانید به سرعت در Reddit توجه زیادی را به خود جلب کنید که می تواند مثبت یا منفی باشد.

Quora

این پلتفرم می‌خواهد به‌عنوان یک انجمن روشنفکرانه‌تر برای بحث در مورد مسائل روز خدمت کند. در حالی که کاربران Quora ممکن است در برابر تبلیغات بی‌نظیر مقاومت کنند، ایجاد یک شبکه و اعتبار می‌تواند راهی بلندمدت برای ترویج انواع سایت تبلیغات باشد.

مخلوط کردن

سایت Mix StumbleUpon و پایگاه کاربری آن را که بر اساس اشتراک گذاری محتوا، به ویژه محتوای تجاری ساخته شده بود، جذب کرد. این یک راه آسان برای پست کردن مطالب و همچنین ذخیره مقالات، موسیقی و هر چیز دیگری که به صورت آنلاین یافت می شود را در اختیار شما قرار می دهد.

چهار مربع

Foursquare در یک زمان، چیز بزرگ بعدی در رسانه های اجتماعی بود. اگرچه در چند سال گذشته خنک شده است، اما هنوز میلیون ها کاربر فعال دارد. این یک برنامه جستجو و اکتشاف محلی است که به کاربران امکان می دهد انواع مختلف موسسات تجاری را پیدا کنند.

مای اسپیس

بله، هنوز هم وجود دارد! فیس‌بوک مفهوم اصلی مای‌اسپیس را به کار گرفت، آن را در دسترس‌تر کرد و سپس بیشتر پایگاه کاربرانش را گرفت. از آن زمان، Myspace خود را به عنوان یک سایت بسیار کوچکتر، اما همچنان موثر، دوباره اختراع کرد.

ترویج انواع سایت تبلیغات
ترویج انواع سایت تبلیغات

TikTok

TikTok یک سایت رسانه اجتماعی پررونق است که در سال 2014 راه اندازی شد و نام اصلی آن “musical.ly” بود. در دو سال گذشته، آن را به یکی از بزرگترین پلتفرم های رسانه های اجتماعی تبدیل کرده است، و آن را به مکانی عالی برای تبلیغ آنلاین وب سایت شما تبدیل کرده است. TikTok حول محور کلیپ های ویدیویی کوتاه و خنده دار و تعامل با سایر کاربران است. این آن را برای مشاغلی که مخاطبان جوان‌تری دارند و تصویر برند سرگرم‌کننده‌ای دارند، ایده‌آل می‌کند.

دایرکتوری ها

لیست آنجی

این دایرکتوری اسامی و بررسی های کسب و کارهایی را که درگیر قرارداد هستند ارائه می کند. Angie’s List در سطح ملی تبلیغ می شود و به عنوان یک پلت فرم قدرتمند برای کسب و کارهایی است که به خوبی بررسی شده اند.

Craigslist

یکی از دایرکتوری های اصلی، Craigslist هنوز هم در دسترس ترین پلت فرم برای تبلیغ وب سایت شما است.

آپلیکیشین را دریافت کن

این برنامه بستری برای بررسی برنامه های کسب و کار کوچک فراهم می کند. مانند همه سرویس‌های مبتنی بر بررسی، GetApp می‌تواند به عنوان تقویت کننده کسب‌وکار یا انجمنی برای اخبار بد درباره شما و سازمان شما باشد.

لیست فرشته

فرشته لیست مکانی است که کارآفرینان می توانند با سرمایه گذاران ارتباط برقرار کنند. استارت‌آپ‌ها می‌توانند هم در این سایت به دنبال منابع مالی و هم کارمندان جدید باشند.

نقشه های اپل

برای کسانی که نمی دانند، Apple Maps افزوده شده اپل به بازار GPS و رقیب مستقیم Google Maps است. نقشه های اپل بر روی هر دستگاه و رایانه موبایل اپل از قبل نصب شده است و هر هفته بیش از پنج میلیارد درخواست کاربر دریافت می کند. به عبارت دیگر، اگر کسب و کار شما در Apple Maps نباشد، ترافیک بالقوه زیادی را از دست خواهید داد. در اینجا می توانید کسب و کار خود را به Apple Maps اضافه کنید .

Google برای کسب و کار من

«Google برای کسب و کار من» یکی از مکان‌های ضروری برای تبلیغ آنلاین وب‌سایت شما در سال 2022 است. سئوی شما را بهبود می‌بخشد، به مشتریان احتمالی اطلاعات بیشتری در مورد کسب‌وکار شما می‌دهد، نتایج جستجوی غنی ایجاد می‌کند، زمانی که مردم کسب‌وکار شما را جستجو می‌کنند، به مشتریان اجازه می‌دهد تا از طریق کسب‌وکار شما را بررسی کرده و با آن تماس بگیرند. گوگل، و خیلی بیشتر. اگر هنوز حساب GMB ندارید، از دست داده اید.

دفتر تجارت بهتر

Better Business Bureau مکان استانداردی برای کسب و کارهای معروف بوده است تا خودشان را معرفی کنند. BBB قبل از استفاده رایج از رایانه ها منبعی بود. لیست شدن در BBB برای کسانی که به دنبال کسب شهرت مثبت هستند، کرایه استانداردی بود.

Bing Places for Business

Bing Places for Business جایگزین بینگ برای Google My Business است. تقریباً به یک شکل عمل می کند و همه ویژگی ها و ابزارهای یکسانی را برای تبلیغ وب سایت شما در اختیار شما قرار می دهد. مزیت Bing Places این است که شما را به سمت بخش دیگری از بازار مبتنی بر اینترنت باز می کند و بهتر از همه، زیرا Bing به اندازه Google مورد استفاده قرار نمی گیرد، کسب و کارها راحت تر در جستجوی کمتر مورد استفاده قرار می گیرند.

سایت جابر

Sitejabber به عنوان Yelp برای مشاغل آنلاین شناخته می شود و دلیل خوبی هم دارد. دارای فهرست عظیمی از کسب و کارها است که مصرف کنندگان می توانند در آن ها مرور کنند، نظرات را بخوانند، مکان ها را بررسی کنند و مستقیماً به مشاغل پیام دهند. مانند Yelp، Sitejabber برای مشاغل آنلاینی که به دنبال ایجاد اعتماد با مشتریان احتمالی هستند، ضروری است.

نقشه کوئست

قبل از اینکه Apple Maps و Google Maps صحنه نقشه برداری آنلاین را تصاحب کنند، Mapquest وجود داشت . عملکرد آن مشابه خدمات نقشه برداری اپل و گوگل است و بیشتر بر کاوش به جای یافتن مسیرها تمرکز دارد. کاربران می‌توانند پروازها و رزروهای خود را مستقیماً از برنامه آنلاین رزرو کنند و این امر به ویژه برای مشاغل هتل و اتومبیل کرایه مفید است. ممکن است به اندازه اپل یا گوگل محبوب نباشد، اما هنوز هم مکان عالی دیگری برای اضافه کردن وب سایت شما به صورت رایگان است.

انگشت شست

برای مشاغل محلی، یکی از بهترین منابع برای یافتن مشتریان جدید (یا به بیان بهتر، یافتن توسط مشتریان جدید) Thumbtack است . Thumbtack یک دایرکتوری آنلاین است که به مشتریان امکان می دهد منطقه خود را برای خدمات و مشاغل جستجو کنند، که می تواند به شما کمک کند تا در دید مشتریان خود قرار بگیرید. شما حتی می توانید مشتریان خود را جستجو کنید و به راحتی می توانید کسب و کار خود را به بازار ارائه دهید.

فهرست کسب و کارهای کوچک انگلستان

برای کسب و کارهای مستقر در بریتانیا، فهرست کسب و کار کوچک بریتانیا یک منبع رایگان عالی است. این مکانی است که در آن مشاغل می توانند خود را به صورت آنلاین تبلیغ کنند و مصرف کنندگان می توانند به راحتی مشاغلی را پیدا کنند که نیازهای آنها را برآورده می کند. اگر در بریتانیا هستید، حتما از این فهرست استفاده کنید.

SearchMe4

SearchMe4 یک فهرست دیگر مستقر در بریتانیا است که مشاغل و مصرف کنندگان می توانند برای یافتن مشاغل محلی از آن استفاده کنند. ثبت نام رایگان است، بنابراین هر کسی می تواند کسب و کار خود را در عرض چند دقیقه به سایت اضافه کند. به اندازه دایرکتوری کسب و کارهای کوچک بریتانیا ترافیک زیادی دریافت نمی کند، اما با این وجود منبع بسیار خوبی است.

فریاد زدن

Yell نسخه آنلاین Yellow Pages است، نوعی تبلیغات از طریق دفترچه تلفن که به تدریج نامربوط شده است ( و وجود ندارد ). از طرف دیگر، Yell زنده و سالم است. این یک فهرست دیگر مستقر در بریتانیا است که مشتریان و مشاغل می توانند از آن برای یافتن یکدیگر استفاده کنند. از آنجایی که Yell توسط محبوبیت برند Yellow Pages پشتیبانی می شود، این یک راه بسیار ارزشمند برای تبلیغ وب سایت شما به صورت آنلاین است.

SaaSGenius

برای شرکت های SaaS، SaaSGenius وجود دارد ، دایرکتوری که در پشتیبانی از نرم افزارهای مبتنی بر اشتراک تخصص دارد. SaaSGenius مکانی عالی برای فهرست کردن کسب و کار شما است زیرا جذابیت خاصی دارد – افرادی که از سایت استفاده می کنند دقیقاً می دانند که به دنبال چه هستند. SaaSGenius همچنین دارای فیلترهای جستجوی قدرتمندی است که هر چه بیشتر نمایه کسب و کار خود را در وب سایت پر کنید به کار می آیند.

ترویج انواع سایت تبلیغات از طریق یوتیوب

یوتیوب ممکن است به عنوان قدرتمندترین پلت فرم تبلیغاتی در جهان عمل کند. اگر کاربران از آن لذت ببرند، می‌تواند یک فیلم خانوادگی پنج دقیقه‌ای طول بکشد و صاحبش را تقریباً یک شبه به یک فرد موفق تبدیل کند. یوتیوب ابزارهای فراوانی را برای کمک به توسعه و رشد کسب‌وکارهای آنلاین ارائه می‌کند.

ترویج انواع سایت تبلیغات
ترویج انواع سایت تبلیغات

Dailymotion

Dailymotion در درجه اول به عنوان یک سایت به اشتراک گذاری ویدیو عمل می کند، اما دارای شرکای قدرتمندی مانند BBC، Bloomberg، و Hearst Digital و دیگران است.

Vimeo

مانند YouTube و Dailymotion، Vimeo به عنوان یک پلت فرم برای ایجاد و اشتراک گذاری محتوای ویدیویی عمل می کند. تفاوت اصلی Vimeo این است که تمرکز و تأثیر بیشتری بر کسب درآمد از محصولات ویدیویی دارد. در حالی که دارای یک سرویس رایگان است، استفاده از ابزارهای کسب درآمد هزینه دارد.

فریاد زدن

این نشان دهنده یک راه آسان برای به نمایش گذاشتن نام یک کسب و کار، به ویژه یک فروشگاه مواد غذایی یا خرده فروشی، در معرض دید عموم است

حلقه بازرگان

این پلتفرم خود را به عنوان یک ابزار قدرتمند برای کسب و کارهای کوچکی که به دنبال تبلیغات محلی هستند، معرفی می کند. Merchant Circle دارای 100 میلیون مشتری بالقوه و بیش از دو میلیون شریک تجاری کوچک است. ابزارها شامل گسترش ردپای دیجیتال، کمک به سئو و موارد دیگر است.

بیانیه مطبوعاتی رایگان

Free Press Release یک سرویس توزیع ارائه می دهد که بیانیه های مطبوعاتی شما را با شبکه FPR به اشتراک می گذارد و همچنین برای قرار دادن آنها در رادار موتورهای جستجو کار می کند.

24-7 بیانیه مطبوعاتی

مانند سایر خدمات توزیع مطبوعات، 24-7 Press Release اعلامیه شما را می گیرد و آن را در میان طیف گسترده ای از اخبار و خدمات رسانه ای پخش می کند. همچنین دارای ارتباط با آسوشیتدپرس است.

TripAdvisor

مسافران می دانند که تریپ ادوایزر می تواند یک نجات دهنده مجازی باشد. کاربران اغلب هنگام بازدید از یک مکان جدید، تریپ ادوایزر را به صورت مذهبی جستجو می کنند. این می تواند به یافتن بهترین معاملات و خدمات با کیفیت از هتل ها، رستوران ها، فروشگاه های خرده فروشی و موارد دیگر کمک کند.

Blogger.com (بلاگ اسپات سابق)

بلاگر سرویس میزبانی وبلاگ رایگان گوگل است. این برنامه که قبلا به عنوان Blogspot شناخته می شد، یک پلتفرم قدرتمند ارائه می دهد که به سادگی مقالات شما را پست نمی کند، بلکه می تواند از ابزارهای قدرتمند تبلیغاتی و تحلیلی گوگل نیز استفاده کند.

صفحات زرد

یکی دیگر از مؤسسات محترم که یک خانه آنلاین پیدا کرده است، صفحات زرد روزی روزگاری به عنوان فهرست راهنمای کسب و کار برتر عمل می کرد.

شهرساز

این پلتفرم بیشتر به شهرها و جوامع کوچکتر خدمات می دهد. این به عنوان یک تقویم مهم برای اخبار، رویدادها، تعطیلات از همه نوع، و تبلیغات دیگر عمل می کند. هر شهری از Town Planner استفاده نمی‌کند، اما اگر سازمان شما به برنامه‌ریزی متصل است که این کار را انجام می‌دهد، این می‌تواند راهی عالی برای اشتراک‌گذاری اطلاعات و ترویج انواع سایت تبلیغات شما باشد.

مانتا

مانتا با استفاده از ابزارهای آنلاین از جمله تبلیغات گوگل و سئو، کسب و کارهای کوچک را با بازار مورد نظرشان مرتبط می کند. همچنین می تواند به شما کمک کند تا از رسانه های اجتماعی کارآمدتر استفاده کنید و دسترسی به تعدادی ابزار مفید دیگر را برای تبلیغ وب سایت و کسب و کار فراهم می کند.

انجمن Buzzfeed

وبلاگ ها یکی از قدیمی ترین و موفق ترین شکل های تبلیغات در اینترنت هستند که به شما این فرصت را می دهند که صدا و پیام خود را با جهان به اشتراک بگذارید. انجمن Buzzfeed یک پلت فرم باز برای مشاغل است تا وبلاگ خود را با طرفداران وب سایت به اشتراک بگذارند. اگر Buzzfeed مقاله شما را به اندازه کافی دوست داشته باشد، حتی آن را بدون هزینه اضافی برای شما در سایت تبلیغ می کند.

WikiHow

شما به احتمال زیاد از WikiHow استفاده کرده اید تا یاد بگیرید که چگونه کاری را حداقل یک بار انجام دهید. این یکی از بزرگترین منابع اینترنت برای آموزش و راهنماهای نحوه انجام است. برای کسب‌وکارهایی که محصولی ایجاد می‌کنند که مشکل یا مجموعه‌ای از مشکلات را حل می‌کند، WikiHow می‌تواند مکانی عالی برای تبلیغ وب‌سایت شما باشد. به سادگی صفحات WikiHow را ایجاد کنید که به مشکلی که مخاطب هدف شما دارد رسیدگی کند، و سپس نشان دهید که چگونه با استفاده از سرویس خود آن مشکل را حل کنید.

دیگ

Digg یک وب سایت جمع آوری اخبار است که بر روی یک سیستم رای گیری کار می کند. اگر کاربران داستان خاصی را دوست داشته باشند، می توانند به آن رای دهند و آن را بیشتر به بالای وب سایت هدایت کنند. اگر آن را دوست ندارند، می توانند به آن رای منفی دهند و آن را در هاله ای از ابهام قرار دهند. کسب‌وکارهایی که وبلاگ موفقی دارند، می‌توانند پست‌های وبلاگ خود را با Digg به اشتراک بگذارند تا ترافیک خارجی را جذب کنند. برای کسانی که به اندازه کافی خوش شانس هستند که به بالای Digg برسند، این می تواند به طور قابل توجهی اندازه پایگاه مشتری شما را افزایش دهد.

کنار هم قرار دادن

مانند Pinterest، Juxtapost وب‌سایتی است که به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا محتوا را از سراسر وب ذخیره کنند و آن را در بردهای دیجیتال ساختار دهند. کاربران می توانند این محتوا را با یکدیگر به اشتراک بگذارند و به آنها در یافتن منابع و پیوندهای مفید کمک کند. با شرکت در سایت می توانید محتوایی ایجاد کنید که کاربران Juxtapost به سمت آن جذب شوند و توجه جدیدی را به کسب و کار خود جلب کنید.

شکار محصول

برای کسب‌وکارهایی که می‌خواهند محصول خود را تبلیغ کنند، به‌ویژه محصولات جدید یا فناوری محور، شکار محصول راهی عالی برای انجام این کار است. مشابه Reddit یا Digg، Product Hunt از یک سیستم رای گیری استفاده می کند که در آن کاربران تصمیم می گیرند که آیا محصول خاصی را دوست دارند یا نه. اگر کاربران به محصول شما بچسبند، می‌تواند به بالای سایت برسد و تأمین بودجه و مشتریان جدید را آسان‌تر کند.

آکونتر در ترویج انواع سایت تبلیغات

Akonter یکی دیگر از سایت های مدیریت محتوا است، مانند Pinterest، که به طور خاص بر پیوندهایی به محتوای اینترنتی جالب تمرکز دارد. کاربران می توانند برای وب سایت ها و مقالاتی که دوست دارند نشانک ایجاد کنند و این نشانک ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارند. همچنین جستجوی محتوا در Akonter آسان است و آن را راهی عالی برای جستجوپذیرتر کردن محتوای کسب و کار شما می کند.

متافیلتر

MetaFilter وبلاگی است که هر کسی می تواند در آن مشارکت کند، بر خلاف یک وبلاگ سنتی، که معمولاً متعلق به یک شخص است و در آن پست می شود. این باز بودن به کاربران بستری می‌دهد تا افکار خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارند و چیزهایی را که در اینترنت پیدا کرده‌اند پست کنند. کسب‌وکارها می‌توانند با ارسال مقالات و پیوندهایی به محصولات خود در MetaFilter شرکت کنند، که این یک استراتژی خوب برای مارک‌های ساده و آگاه به فناوری است.

فلیپ بورد

Flipboard ، مانند Digg، وب سایتی برای مدیریت اخبار و مقالات از سراسر وب است. یکی از بهترین ویژگی های Flipboard این است که دنبال کردن و جستجوی محتوا در وب سایت آسان است که مشاغل می توانند از آن به نفع خود استفاده کنند. تنها اشکال Flipboard این است که تبدیل شدن به یک ناشر نیاز به تأیید دستی از Flipboard دارد، اما این رایگان، سریع است و به اعتبار شما می‌افزاید، بنابراین جای شکایتی نیست.

ترویج انواع سایت تبلیغات
ترویج انواع سایت تبلیغات

ویکیپدیا

همه با ویکی پدیا آشنا هستند. علیرغم آنچه ممکن است در مدارس تدریس کنند، یکی از قابل اعتمادترین و قابل اعتمادترین منابع اطلاعاتی در اینترنت است. به این ترتیب، ایجاد یک صفحه ویکی‌پدیا برای کسب‌وکار شما می‌تواند به مشروعیت بخشیدن به کسب‌وکارتان کمک کند، فضایی ایجاد کند که مردم بتوانند اخبار وب‌سایت شما را بخوانند و در نهایت ترافیک را به وب‌سایت شما بازگردانند.

خلبان اعتماد

در مورد وب سایت های قابل اعتماد و اطلاعاتی صحبت می کنیم، بیایید در مورد Trustpilot صحبت کنیم . Trustpilot یک پلت فرم آنلاین است که برای ارائه صدای مشتریان اختصاص داده شده است. این به افراد اجازه می‌دهد تا کسب‌وکارهایی را که دوست دارند بررسی و تبلیغ کنند، و همچنین تجربیات منفی خود را با سایر کاربران در پلتفرم به اشتراک بگذارند

مزایا و معایب فلیپ بورد را بیان کنید؟

Flipboard ، مانند Digg، وب سایتی برای مدیریت اخبار و مقالات از سراسر وب است. یکی از بهترین ویژگی های Flipboard این است که دنبال کردن و جستجوی محتوا در وب سایت آسان است که مشاغل می توانند از آن به نفع خود استفاده کنند. تنها اشکال Flipboard این است که تبدیل شدن به یک ناشر نیاز به تأیید دستی از Flipboard دارد، اما این رایگان، سریع است و به اعتبار شما می‌افزاید، بنابراین جای شکایتی نیست.

نمونه هایی از سایت های مرتبط برای ترویج انواع سایت تبلیغات را نام ببرید؟

توییتر- اسنپ چت- اینستاگرام- یوتیوب

در مورد کاربرد چهارمربع مطالبی را ذکر کنید؟

Foursquare در یک زمان، چیز بزرگ بعدی در رسانه های اجتماعی بود. اگرچه در چند سال گذشته خنک شده است، اما هنوز میلیون ها کاربر فعال دارد. این یک برنامه جستجو و اکتشاف محلی است که به کاربران امکان می دهد انواع مختلف موسسات تجاری را پیدا کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *