نکات انواع سایت تبلیغات

نکات انواع سایت تبلیغات

اگر به دنبال دستیابی سریع به یک مخاطب جدید و هدفمند هستید، دانستن نکات انواع سایت تبلیغات ضروری است. چه دوست داشته باشید چه نخواهید، دستیابی به دستیابی به مشتریان واقعی سخت تر و دشوارتر است. روزهای وایرال شدن بدون کمی تقویت ممکن است برای همیشه از بین بروند

نکات انواع سایت تبلیغات در شبکه های اجتماعی

تبلیغات در شبکه های اجتماعی یک روش فوق مستقیم برای دستیابی به مخاطبی است که می خواهید. شما می توانید مشتریان جدید یا مشتریان بازگشتی را هدف قرار دهید. همچنین فرصتی برای انجام آزمایش عملی است.

همه شبکه های اجتماعی اصلی گزینه های تبلیغاتی را ارائه می دهند. این بدان معنا نیست که شما باید از همه آن ها استفاده کنید.

هنگام انتخاب مکان برای قرار دادن تبلیغات، دانستن اینکه کدام شبکه‌ها در بین مخاطبان هدف شما محبوب‌تر هستند نیز مفید است.

سعی کنید ببینید کدام شبکه های اجتماعی به طور طبیعی برای برند شما عملکرد خوبی دارند. محتوای شما به طور طبیعی در طرفداران تاثیر می گذارد؟ این یک انتخاب واضح برای اولین کمپین های تبلیغات اجتماعی شما است.

تبلیغات فیسبوک

تبلیغات فیس بوک به شما کمک می کند تا به یکی از سه نوع هدف کمپین دست یابید:

  • آگاهی: ایجاد آگاهی از برند یا افزایش دسترسی.
  • توجه: ترافیک را به وب سایت خود ارسال کنید، تعامل را افزایش دهید، نصب برنامه یا بازدید ویدیو را تشویق کنید، سرنخ ایجاد کنید یا مردم را تشویق کنید تا با شما در مسنجر فیسبوک ارتباط برقرار کنند.
  • تبدیل: خریدها یا سرنخ ها را از طریق سایت یا برنامه خود افزایش دهید یا ترافیک را به فروشگاه های آفلاین هدایت کنید.

ملاحظات مخاطب: فیس بوک در بسیاری از جمعیت ها با 2.45 میلیارد کاربر فعال ماهانه محبوب است. همانطور که بسیاری از نوجوانان از فیس بوک استفاده می کنند، سالمندان هم به سرعت در حال پیگیری هستند.

فیس بوک با گزینه های دقیق هدف گذاری برای این مجموعه عظیم کاربران، یک پلتفرم عالی برای شروع تبلیغات در رسانه های اجتماعی است.

با تبلیغات، می توانید کاربران را به صفحه فیس بوک یا وب سایت خود هدایت کنید. همچنین می توانید آنها را به یک تجربه فوری سفارشی هدایت کنید . این یک صفحه مقصد تعاملی یا اطلاعاتی تمام صفحه در برنامه تلفن همراه فیس بوک است.

تبلیغات عکس

داده‌های داخلی فیس‌بوک نشان می‌دهد که یک سری تبلیغات فقط عکس می‌تواند ترافیک منحصربه فردتری را نسبت به سایر انواع قالب‌های تبلیغاتی ایجاد کند.

علاوه بر یک عکس، تبلیغات عکس فیسبوک شامل 90 کاراکتر متن به اضافه یک عنوان 25 کاراکتری است. نشان دهید و بگویید. این تبلیغات همچنین می تواند شامل یک دکمه فراخوان برای اقدام مانند خرید در حال حاضر یا دانلود باشد.

می توانید تبلیغ عکس خود را در Facebook Business Manager ایجاد کنید یا به سادگی یک پست را با یک تصویر از صفحه فیس بوک خود تبلیغ کنید.

نکته مهم: اگر محصول ملموسی دارید، یک تبلیغ عکس فیسبوک راهی عالی برای نشان دادن آن است. به مردم نشان دهید که از محصول شما استفاده می کنند، نه یک عکس ساده از خود محصول.

تبلیغات ویدیویی

گزینه‌های تبلیغات ویدیویی فیس‌بوک از کلیپ‌های ویدیویی کوتاه و حلقه‌ای که به‌طور خودکار در فیدهای کاربران پخش می‌شوند تا ویدیوهای تبلیغاتی اصلی ۲۴۱ دقیقه‌ای برای دسکتاپ را شامل می‌شود. همچنین می‌توانید تبلیغات ویدیویی ایجاد کنید که در ویدیوهای دیگر پخش شوند ( آغاز آگهی ویدیویی فیس‌بوک !)، یا حتی ویدیوهای 360 درجه را به اشتراک بگذارید.

با گزینه های بسیار، داشتن اهداف محکم در نکات انواع سایت تبلیغات و درک بازار هدف شما و اینکه ویدیوی شما به کجا می رسد بسیار مهم است.

نکته مهم: ویدیوهای کوتاه نرخ تکمیل بالاتری دارند. با این حال، اگر پیام قانع کننده ای دارید، می توانید کمی بیشتر ادامه دهید. ویدیو می‌تواند خدمات شما را به وضوح نشان دهد، مانند یک کلاس رقص جالب و در یک فید خبری عمدتا ثابت برجسته شود.

تبلیغات داستانی

در این فرمت تمام صفحه، عکس ها به مدت شش ثانیه نمایش داده می شوند و فیلم ها می توانند تا 15 ثانیه دوام داشته باشند.

نکات انواع سایت تبلیغات
نکات انواع سایت تبلیغات

یک مشکل: شما نمی توانید به طور خاص تبلیغات استوری فیس بوک را به تنهایی انتخاب کنید. هنگامی که هنگام ایجاد آگهی خود برای کمپین‌های اخبار فید یا استوری اینستاگرام، «جایگزین‌های خودکار» را انتخاب می‌کنید، به‌عنوان یک قرارگیری احتمالی درج می‌شوند.

نکته مهم: داستان ها فقط 24 ساعت دوام می آورند، بنابراین این یک قالب عالی برای بازاریابی لحظه ای مانند پیشنهادات زمان محدود است. اکثر افرادی که در فیس‌بوک مورد بررسی قرار گرفتند، گفتند که می‌خواهند تبلیغات Story سریع و قابل درک باشد پس بهتر است همه چیز را ساده نگه دارید.

تبلیغات carousel

هیچ چیز عجیب و غریبی در این نوع تبلیغ چرخ و فلکی وجود ندارد. یک تبلیغ چرخ فلک فیس بوک به شما امکان می دهد حداکثر 10 تصویر یا ویدیو را که هر کدام پیوند خاص خود را دارند، در یک تبلیغ قرار دهید.

تبلیغات چرخ و فلکی برای نشان دادن ویژگی های مختلف یک محصول یا توضیح مرحله به مرحله یک فرآیند خوب کار می کنند. آن ها همچنین یک راه عالی برای ارائه چندین محصول یا خدمات هستند.

نکته مهم: از عناصر مختلف در تبلیغ چرخ و فلکی خود با هم استفاده کنید تا یک داستان یا پیام موثر و جذاب ارائه دهید. (که گفته می شود اگر نیاز دارید که آن ها در نظم خاصی باقی بمانند، از ویژگی بهینه سازی خودکار انصراف دهید.)

تبلیغات نمایش اسلاید

نمایش اسلاید تبلیغی است که یک ویدیو از چندین تصویر ثابت ایجاد می کند، تصاویر خود شما یا تصاویر استفاده شده ای که فیس‌بوک ارائه می دهد.

نمایش اسلاید حرکت قانع کننده ویدیو را ارائه می دهد، اما برای ایجاد نیازی به منابع خاص ویدیو ندارد. اگر آماده نیستید تبلیغات ویدیویی را امتحان کنید اما می‌خواهید فراتر از عکس‌های ثابت حرکت کنید، تبلیغات نمایش اسلاید گزینه‌ای عالی هستند.

نکته مهم: اگر عکاسی حرفه‌ای ندارید، عکس‌های استفاده شده می‌توانند گزینه‌ای عالی برای کمک به شما در بیان حس برندتان باشند.

تبلیغات مجموعه

یک آگهی مجموعه محصولات شما را مستقیماً در فید فیس بوک برجسته می کند. این آگهی شامل یک عکس یا ویدیوی روی جلد، به‌علاوه چهار تصویر کوچکتر محصول با قیمت و جزئیات دیگر است.

آن را به عنوان ویترین فروشگاه دیجیتال خود یا نگاهی فوری به کاتالوگ خود در نظر بگیرید. این قالب به افراد اجازه می دهد تا بدون ترک فیس بوک اطلاعات بیشتری در مورد محصول شما بیاموزند.

نکته مهم: تبلیغات مجموعه به ویژه برای مارک های خرده فروشی و مسافرتی خوب کار می کند.

تبلیغات پیام رسان

تبلیغات مسنجر به سادگی تبلیغات فیس بوک هستند که در تب چت برنامه مسنجر قرار می گیرند. آنها بین مکالمات ظاهر می شوند.

می‌توانید از آن‌ها برای شروع یک مکالمه خودکار با یک مشتری بالقوه در مسنجر استفاده کنید یا به وب‌سایت خود به وب‌سایت یا برنامه خود پیوند دهید.

بیش از 1.3 میلیارد نفر هر ماه از مسنجر استفاده می کنند که بسیاری از آن ها حتی کاربر فیس بوک نیستند.

نکته مهم: می توانید از تبلیغات مسنجر برای راه اندازی مجدد مکالمات پایان یافته استفاده کنید. از یک مخاطب سفارشی از افرادی استفاده کنید که قبلاً به کسب و کار شما پیام داده اند.

تبلیغات قابل پخش

Facebook Playables پیش نمایش های تعاملی فقط برای موبایل از بازی یا برنامه های شما هستند. این فرصتی را برای کاربران فراهم می کند تا قبل از خرید (یا دانلود) امتحان کنند.

این تبلیغات با یک ویدیوی ورودی شروع می شود که از طریق نماد «ضربه برای امتحان کردن» افراد را به بازی ترغیب می کند. از اینجا، کاربران می‌توانند بدون نیاز به نصب چیزی، کلیک کرده و فوراً نسخه آزمایشی تمام صفحه را آزمایش کنند.

این یک راه عالی برای به نمایش گذاشتن بازی شما است، با یک مانع کم برای ورود کسی که در حال حرکت است.

نکته مهم: مطمئن شوید که بازی را در ویدیوی اصلی خود به طور دقیق نشان می دهید، و آموزش خود را ساده نگه دارید: در حالت ایده آل، حداقل دو مرحله.

تمام دستورالعمل های گام به گام مورد نیاز برای تنظیم تبلیغات فیس بوک خود را در راهنمای تبلیغات فیس بوک ما دریافت کنید.

تبلیغات اینستاگرام

فیسبوک مالک اینستاگرام است. بنابراین جای تعجب نیست که تبلیغات اینستاگرام از سه دسته کلی از اهداف کمپین مانند تبلیغات فیس بوک پشتیبانی می کند:

  • اطلاع
  • توجه
  • تبدیل

مانند فیس بوک، می توانید بیننده ایده آل خود را با گزینه های هدف گیری سفارشی هدف قرار دهید. مخاطبانی شبیه به هم ایجاد کنید، رفتارها و فعالیت ها، علایق و جمعیت مخاطبان خود را مشخص کنید.

انواع خاص تبلیغات اینستاگرام همچنین چهار نوع تبلیغات فیس بوک را منعکس می کند:

  • عکس
  • ویدئو
  • چرخ فلک
  • مجموعه
نکات انواع سایت تبلیغات
نکات انواع سایت تبلیغات

شما می توانید هر نوع تبلیغ را برای فید اصلی اینستاگرام، برای استوری اینستاگرام ایجاد کنید. قرار دادن تبلیغات در  IG TV راه های منحصر به فردی برای دستیابی به مخاطبان شما نیز ارائه می دهد.

حلقه‌های اینستاگرام یک قالب محتوای جدید برای این پلتفرم هستند، اما تاکنون هیچ فرصت تبلیغاتی پولی در اینجا وجود ندارد. همانطور که گفته شد، جدید بودن Reels می تواند آن را به فرصتی عالی برای آزمایش با دسترسی ارگانیک تبدیل کند.

تبلیغات عکس و ویدیو

عکس یا ویدیوی اینستاگرام شما مانند یک پست معمولی اینستاگرام به نظر می رسد، به جز اینکه در بالا سمت راست عبارت Sponsored  را نشان می دهد. بسته به هدف کمپین خود، ممکن است بتوانید دکمه فراخوان برای اقدام را نیز اضافه کنید.

نکته مهم: مطمئن شوید که تبلیغات عکس و ویدیوی شما با پست های ارگانیکی که در اینستاگرام به اشتراک می گذارید مطابقت داشته باشد. این به بینندگان کمک می کند تشخیص دهند که تبلیغ از برند شماست.

تبلیغات چرخ و فلک

در یک تبلیغ چرخ و فلک اینستاگرام، بینندگان انگشت خود را برای حرکت در میان تصاویر مختلف سوایپ می‌کنند.

نکته مهم: مطمئن شوید که تصاویری که در تبلیغ چرخ فلک خود استفاده می کنید از نظر بصری مشابه هستند و با یک موضوع مشترک به هم گره خورده اند. کشیدن انگشت بین عکس‌های مختلف در آگهی نباید آزاردهنده باشد.

تبلیغات مجموعه

درست مانند تبلیغات مجموعه فیس بوک، این ها دارای یک تصویر جلد یا ویدیو به همراه چندین عکس محصول هستند. با کلیک بر روی تبلیغ کاربر را به یک تجربه فوری هدایت می کند.

برای یک برند خرده فروشی مناسب است. به آن ها نشان دهید که چه چیزی دارید.

نکته مهم: تبلیغات مجموعه اینستاگرام شامل عنوان نیستند، اما حداکثر 90 کاراکتر متن را مجاز می دانند.

تبلیغات در اکسپلور

تبلیغات خود را در فید اکسپلور گسترش دهید و به مخاطبانی دسترسی پیدا کنید که به دنبال حساب‌های جدید برای دنبال کردن هستند.

این راهی است برای قرار دادن خود در کنار محتوایی که مرتبط و پرطرفدار است و چشم بیش از 200 میلیون کاربر را که روزانه اکسپلور اینستاگرام را بررسی می کنند، جلب کنید. (آن ها کاوشگرانی هستند که به دنبال ماجراجویی جدید در اینستاگرام هستند و ما به آن ها سلام می کنیم.)

نکته مهم: تبلیغ شما مستقیماً در شبکه کاوش ظاهر نمی شود، اما وقتی کاربر روی هر عکسی کلیک می کند، پست شما را در فید خبری پیمایشی می بیند.

تبلیغات استوری اینستاگرام

تبلیغات استوری اینستاگرام می‌توانند از عکس‌ها یا ویدیوها تا ۱۲۰ ثانیه استفاده کنند. این تبلیغات به صورت تمام صفحه بین داستان های افراد نمایش داده می شود.

نکته مهم: برای بهترین عملکرد، عناصر تعاملی(مانند هشتگ، تگ و …) را به تبلیغات Story اضافه کنید.

Dunkin در یک آزمایش A/B دریافت که یک آگهی Story با برچسب نظرسنجی 20٪ هزینه کمتری برای هر بازدید ویدیو دارد. به علاوه، 20 درصد از افرادی که ویدیو را تماشا کردند در نظرسنجی رای دادند.

تبلیغات  IGTV

کاربران می توانند ویدیوهای طولانی را در یک پلتفرم به نام IGTV ارسال کنند. این ویژگی در سال 2018 در اینستاگرام معرفی شد و از ژوئن 2020، اکنون می توانید تبلیغات را در ویدیوهای ایجاد شده توسط کاربر قرار دهید.

تبلیغات ویدیویی IGTV تنها زمانی ظاهر می‌شوند که کاربر از فید خود روی IGTV کلیک کند. تبلیغات باید عمودی (بهینه سازی شده برای موبایل) باشد و می تواند حداکثر 15 ثانیه باشد.

نکته مهم: این ویژگی در حال حاضر فقط با حساب‌های اینستاگرام خاصی در دسترس است، بنابراین ممکن است به جای شرکت‌های بزرگ رسانه‌ای، به کار با محتوای اینفلوئنسرها محدود شوید.

تبلیغات توییتر

تبلیغات توییتر در راستای سه هدف مختلف تجاری کار می کنند:

  • آگاهی: دسترسی تبلیغات خود را به حداکثر برسانید.
  • ملاحظات: چه بخواهید بازدیدهای ویدیو، بازدیدهای قبل از پخش، نصب برنامه، ترافیک وب، تعامل یا دنبال‌کنندگان را داشته باشید، این دسته شماست.
  • تبدیل: کاربران را به برنامه یا وب سایت خود بیاورید تا اقدامی انجام دهند.

ملاحظات مخاطب: تقریباً دو سوم مخاطبان تبلیغاتی توییتر مرد هستند.

نکات انواع سایت تبلیغات
نکات انواع سایت تبلیغات

توییتر دو راه برای برندها برای ایجاد تبلیغات توییتر ارائه می دهد:

  • Twitter Promote  به طور خودکار توییت ها را برای شما تبلیغ می کند. (توجه: این سرویس دیگر برای کاربران جدید در دسترس نیست.)
  • کمپین های تبلیغاتی توییتر به شما این امکان را می دهند که خودتان کمپین هایی را بر اساس هدف بازاریابی خود راه اندازی کنید.

تبلیغ توییتر

با تبلیغ توییتر، الگوریتم توییتر به طور خودکار توییت ها را برای مخاطبان مشخص شده شما تبلیغ می کند. این اولین 10 توییت ارگانیک روزانه شما را که از فیلتر کیفیت توییتر عبور می کنند، تبلیغ می کند . همچنین حساب شما را برای جذب فالوورهای جدید تبلیغ می کند.

می‌توانید بر روی پنج مورد علاقه یا مکان مترو تمرکز کنید و اجازه دهید توییتر بقیه کارها را انجام دهد. متأسفانه، با این ویژگی، نمی توانید انتخاب کنید کدام توییت ها را تبلیغ کنید. (اما شاید این بخشی از هیجان باشد؟)

نکته مهم: حالت تبلیغ توییتر 99 دلار در ماه هزینه دارد. توییتر می گوید اکانت ها به طور متوسط ​​به 30000 نفر دیگر در ماه می رسند و به طور متوسط ​​30 دنبال کننده جدید به دست خواهند آورد.

کمپین های تبلیغاتی توییتر

با کمپین های تبلیغاتی توییتر، ابتدا یک هدف تجاری را انتخاب می کنید که با اهداف تجاری شما همسو باشد.

شما می توانید توییت های ارگانیک موجود را برای تبلیغ انتخاب کنید، یا توییت هایی را به طور خاص به عنوان تبلیغات ایجاد کنید.

نکته مهم: کمپین های جداگانه ای برای کاربران موبایل و دسکتاپ اجرا کنید تا بهترین نرخ تبدیل را دریافت کنید. توییتر توصیه می کند از استفاده از هشتگ و نام @ در تبلیغات خود اجتناب کنید. (اینها ممکن است باعث شود مخاطبان شما کلیک کنند.)

تمام دستورالعمل های گام به گام مورد نیاز برای تنظیم تبلیغات توییتر خود را در راهنمای تبلیغات توییتر ما دریافت کنید.

تبلیغات اسنپ چت

تبلیغات اسنپ چت می تواند به شما در دستیابی به سه نوع هدف بازاریابی در نکات انواع سایت تبلیغات کمک کند:

  • آگاهی: برای افزایش آگاهی از برند خود و نمایش محصولات و خدمات، به مخاطبان زیادی دست پیدا کنید.
  • توجه: ترافیک را به وب سایت یا برنامه خود هدایت کنید، تعامل را افزایش دهید و نصب برنامه، بازدیدهای ویدیویی و تولید سرنخ را تشویق کنید.
  • تبدیل: باعث افزایش تبدیل وب سایت یا فروش کاتالوگ شوید.

سرویس Instant Create روشی ساده برای نمایش تصویر یا تبلیغ ویدیویی شما در کمتر از پنج دقیقه است. اگر هدف تبلیغاتی ساده ای دارید.

برای اهداف تبلیغاتی بیشتر، Advanced Create  وجود دارد. این برای تبلیغ‌کنندگانی است که اهداف بلندمدت یا مشخص‌تری دارند و ممکن است به کنترل بیشتری بر بودجه، پیشنهادات یا بهینه‌سازی نیاز داشته باشند.

ملاحظات مخاطب: اسنپ چت با 220 میلیون کاربر زیر 25 سال بسیار محبوب در میان کاربران جوان است. تقریباً سه چهارم افراد 18 تا 24 ساله از این برنامه استفاده می کنند. آن را با 25 درصد افراد 30 تا 49 ساله مقایسه کنید. حدود 60 درصد از مخاطبانی که می توانید با تبلیغات اسنپ چت به آنها دسترسی پیدا کنید، زن هستند.

اسنپ ​​چت شش نوع تبلیغات را برای کمک به شما در دستیابی به اهداف خود ارائه می دهد.

نکات انواع سایت تبلیغات
نکات انواع سایت تبلیغات

اسنپ ​​تبلیغات

تبلیغات اسنپ با یک تصویر یا یک ویدیو تا سه دقیقه شروع می شود (اگرچه اسنپ چت توصیه می کند موارد را کوتاه و شیرین در 3 تا 5 ثانیه نگه دارید.)

تبلیغات تمام صفحه و فرمت عمودی هستند. این موارد در بین یا بعد از محتوای دیگر ظاهر می شوند. آن‌ها می‌توانند شامل پیوست‌هایی برای نصب برنامه، صفحات فرود، فرم‌های سرنخ یا ویدیوی طولانی باشند.

نکات انواع سایت تبلیغات در شبکه های اجتماعی را بنویسید؟

تبلیغات در شبکه های اجتماعی یک روش فوق مستقیم برای دستیابی به مخاطبی است که می خواهید. شما می توانید مشتریان جدید یا مشتریان بازگشتی را هدف قرار دهید. همچنین فرصتی برای انجام آزمایش عملی است.
همه شبکه های اجتماعی اصلی گزینه های تبلیغاتی را ارائه می دهند. این بدان معنا نیست که شما باید از همه آن ها استفاده کنید.
هنگام انتخاب مکان برای قرار دادن تبلیغات، دانستن اینکه کدام شبکه‌ها در بین مخاطبان هدف شما محبوب‌تر هستند نیز مفید است.

تبلیغات ویدیویی فیسبوک به چه صورت است؟

گزینه‌های تبلیغات ویدیویی فیس‌بوک از کلیپ‌های ویدیویی کوتاه و حلقه‌ای که به‌طور خودکار در فیدهای کاربران پخش می‌شوند تا ویدیوهای تبلیغاتی اصلی ۲۴۱ دقیقه‌ای برای دسکتاپ را شامل می‌شود. همچنین می‌توانید تبلیغات ویدیویی ایجاد کنید که در ویدیوهای دیگر پخش شوند ( آغاز آگهی ویدیویی فیس‌بوک !)، یا حتی ویدیوهای 360 درجه را به اشتراک بگذارید.

تبلیغات در اکسپلورر اینستاگرام را شرح دهید؟

تبلیغات خود را در فید اکسپلور گسترش دهید و به مخاطبانی دسترسی پیدا کنید که به دنبال حساب‌های جدید برای دنبال کردن هستند.
این راهی است برای قرار دادن خود در کنار محتوایی که مرتبط و پرطرفدار است و چشم بیش از 200 میلیون کاربر را که روزانه اکسپلور اینستاگرام را بررسی می کنند، جلب کنید. (آن ها کاوشگرانی هستند که به دنبال ماجراجویی جدید در اینستاگرام هستند و ما به آن ها سلام می کنیم.)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *