انواع سایت تبلیغات ایرانی

انواع سایت تبلیغات ایرانی

تبلیغات در سایت های محبوب یکی از مهم ترین قطعات پازل دیجیتال مارکتینگ است. این روزها بیشتر صاحبان مشاغل برای دستیابی به مخاطبان خود به سایت های دیگر مراجعه می کنند. آنها به خوبی فهمیده اند که برای رسیدن به اهداف خود باید در جایی حضور داشته باشند که مخاطبانشان به آنجا بروند.

انتخاب بهترین انواع سایت تبلیغات ایرانی

بدیهی است که تبلیغ محصول یا خدمات وقتی دیده می شود می تواند شما را به هدف خود نزدیکتر کند. آیا می توانید با تبلیغات در سایت های ناشناس مخاطب مورد نیاز خود را پیدا کنید؟ نرخ کلیک شما و در نتیجه نرخ تبدیل شما بستگی به تعداد افرادی دارد که تبلیغ شما را مشاهده می کنند. با این حال، آیا تبلیغات در هر سایت محبوب به شما بازگشت سرمایه می دهد؟ نه! در این مقاله با ما همراه باشید تا ابتدا هدف از تبلیغات در سایت های پربازدید و نحوه انتخاب گزینه مناسب از انواع سایت تبلیغات ایرانی را بررسی کنیم.

پر بازدیدترین انواع سایت تبلیغات ایرانی

در ادامه نگاهی می اندازیم به پربازدیدترین انواع سایت تبلیغات ایرانی و روش های نمایش تبلیغات در آنها:

1. ورزش3

ورزش 3 یکی از محبوب ترین و پربازدیدترین سایت های ایرانی به شمار می رود. میلیون ها بازدید روزانه از این وب سایت چیزی نیست که بتوان آن را سهل انگاری کرد. ورزش سه، مکان عالی برای افزایش آگاهی از برند، جذب تعداد مشتریان علاقه مند و افزایش فروش است.

ورزش سه به شما امکان می دهد در قالب های مختلف مانند مطابقت، محصول و ویدیو به مخاطبان هدف خود برسید. قیمت تبلیغات در ورزش بستگی به نوع تبلیغ و محل نمایش آن دارد.

به عنوان مثال تبلیغات تطبیق ثابت در صفحات داخلی از 2000 تا 10000 تومان و در صفحه اصلی از 3000 تا 10000 تومان به ازای هر کلیک برای شما هزینه خواهد داشت. می توانید از گزینه های دیگر مانند بازی معمولی برای مدیریت هزینه های خود استفاده کنید. هزینه تبلیغات منظم در ورزش 3 به طور متوسط ​​بین 800 تا 900 تومان است.

2. تجارت نیوز

تجارت نیوز یکی از پرطرفدارترین وب سایت های خبری است که روایت های مختلفی از اقتصاد ایران و جهان منتشر می کند. سایت تجارت نیوز نیز با ارائه آموزش ها و تحلیل های اقتصادی توانسته است نظر مخاطبان بی شماری را به خود جلب کند. هزینه هر کلیک برای تبلیغات همسان در تجارت نیوز به طور متوسط ​​350 تا 500 تومان و برای تبلیغات بنری بین 700 تا 1000 تومان است.

3. طرفداری

طرفداری یکی دیگر از وبسایت های ورزشی پرطرفدار است که در سال های اخیر عملکرد درخشانی داشته است. این وب سایت یک رسانه ورزشی مستقل است که آخرین اخبار، حاشیه ها و تحلیل های ورزشی را در اختیار مخاطبان خود قرار می دهد. از طرفی نیز به کاربران خود اجازه می دهد تا پست ها و نظرات خود را به اشتراک بگذارند.

تعامل کاربر حرفه ای در کنار بازدیدهای روزانه قابل توجه آن را به مکانی عالی برای تبلیغات تبدیل کرده است. شما می توانید آگهی خود را به اشکال مختلف در این وب سایت نمایش دهید. برای تبلیغات همسان باید به طور متوسط ​​از 350 تا 500 تومان و برای تبلیغات بنری از 700 تا 1000 تومان برای هر کلیک هزینه کنید.

4. دلگرم

دلگرم اولین مجله اینترنتی ایران است که فعالیت خود را از سال 1384 به طور مستقل آغاز کرد. فعالیت اصلی آنها در حال حاضر در زمینه تولید و انتشار محتوای اجتماعی، فرهنگی، آموزشی، سبک زندگی و سرگرمی است. آنها همچنین محتوای بهداشتی خوبی را در اختیار مخاطبان خود قرار می دهند.

دلگرم با افزودن بخش های متنوع و جذاب از جمله وضعیت آب و هوا، قیمت محصولات و پاسخ آنلاین به سوالات پزشکی و مامایی توانسته است نظر بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کند. فعالیت های مستمر و برنامه ریزی دقیق آنها در کنار انتشار روزانه 150 مطلب مختلف، دلگرم را جزو ده سایت پربازدید ایرانی قرار داد.

این وب سایت از سال 2007 میزبان تبلیغات کسب و کارهای مختلف بوده است، همچنین می توانید روی تعداد بازدید روزانه از این وب سایت تبلیغاتی پرطرفدار حساب کنید و تبلیغات خود را از طریق آن به دست مخاطبان خود برسانید. برای هر کلیک 350 تا 1000 تومان برای تبلیغات در دلگرم کنار بگذارید.

انواع سایت تبلیغات ایرانی
انواع سایت تبلیغات ایرانی

5. دنیای اقتصاد

دنیای اقتصاد یک وب سایت خبری و تحلیلی است که سعی دارد دانش اقتصادی بازدیدکنندگان خود را افزایش دهد. این وب سایت در انتشار اخبار و تحلیل ها اصول حرفه ای را رعایت می کند و بیش از هر چیز به رضایت مخاطبان خود می پردازد. یکی دیگر از مزایای این وب سایت نسخه انگلیسی آن است.

حضور تحلیلگران اقتصادی در دنیای اقتصاد و رعایت اصول حرفه ای باعث شده تا روزانه تعداد زیادی از مردم از این وب سایت استفاده کنند.

6. نمناک

نمناک فعالیت خود را از سال 1390 آغاز کرده است و در این یازده سال این وب سایت با ارائه مطالب متنوع در زمینه های اجتماعی، فرهنگی، تناسب اندام و مد توانسته در بین پربازدیدترین سایت های ایرانی قرار گیرد. همچنین با ارائه محتوای آموزشی برای آشپزی یکی از منابع محبوب برای یافتن دستور پخت غذاهای مختلف به شمار می رود.

7. فرارو

فرارو یک وبسایت خبری است که با ارائه جدیدترین اخبار ایرانی، سیاسی و ورزشی جایگاه خوبی در بین کاربران ایرانی به دست آورده است. آنها همچنین سعی کرده اند برای جذب مخاطب بیشتر مطالب سبک زندگی جالبی را در سایت خود منتشر کنند.

8.انتخاب

سایت منتخب یکی دیگر از وبسایت های خبری است که در این سال ها به مکانی مناسب برای نمایش تبلیغات تبدیل شده است. آنها با ارائه آخرین اخبار ایرانی و خارجی در زمینه های مختلف و همچنین تصاویر و فیلم های خبری توانسته اند بازدید روزانه خود را افزایش دهند.

فعالیت حرفه ای گزینش با اعتماد تعداد زیادی از مردم به دنبال داشته است. برای همسان سازی تبلیغات و بنرهای تبلیغاتی باید برای هر کلیک 350 تا 500 تومان و 700 تا 1000 تومان هزینه کنید.

9. ایلنا

خبرگزاری کار ایران (ایلنا) یک خبرگزاری ایرانی است. ایلنا در 24 فوریه 2003 در تهران راه اندازی شد و اتحادیه های کارگری کشور را پوشش می دهد.

نوع تبلیغات ایلنا بنری و ماهانه پرداخت می شود و برای تبلیغات در خبرگزاری ایلنا باید هزینه زیادی پرداخت کنید.

10. اقتصادآنلاین

اقتصادآنلاین یکی از محبوب ترین و پربازدیدترین وب سایت های خبری ایران در حوزه اقتصاد به شمار می رود. آنها با انتشار تحلیل های دقیق و اخبار واقعی توانسته اند اعتماد و رضایت مخاطبان خود را جلب کنند. تعداد بازدید از این وب سایت بیش از 100000 نفر در روز است که به این راحتی نمی توان از آن چشم پوشی کرد.

ویژگی های انواع سایت تبلیغات ایرانی

از گذشته تا به امروز صاحبان مشاغل سعی کرده اند با تبلیغات در مکان های شلوغ توجه مشتریان بالقوه را به خود جلب کنند. با گسترش اینترنت، همان استراتژی را در دنیای دیجیتال پیاده کردند. به همین دلیل است که امروزه سایت های تبلیغاتی پرطرفدار محبوبیت بیشتری پیدا کرده اند.

پربازدیدترین سایت ها نیز نیازهای بازار را به خوبی درک کرده اند. از این رو، آنها فضاهای وب سایت خود را برای نمایش تبلیغات به مشاغل اجاره می دهند. برای انتخاب بهترین گزینه از بین آنها باید مراحل زیر را دنبال کنید:

انواع سایت تبلیغات ایرانی
انواع سایت تبلیغات ایرانی

1.ویژگی های انواع سایت تبلیغات ایرانی: ویژگی های جمعیتی و رفتاری بازدیدکنندگان

ابتدا باید ویژگی های جمعیت شناختی و رفتار بازدیدکنندگان سایت های تبلیغاتی پربازدید را ارزیابی کنید. آیا ویژگی های مخاطبان آنها با شخصیت مشتری شما مطابقت دارد؟

به عنوان مثال، ارسال رایگان ممکن است برای مخاطبان آنها مهم باشد. اگر چنین خدماتی را ارائه نمی دهید، بهتر است از تبلیغات در آنجا صرف نظر کنید زیرا حتماً شکست خواهید خورد. از طرف دیگر، ممکن است نخواهید همه مناطق جغرافیایی یا افراد با درآمد پایین را هدف قرار دهید. از این رو ابتدا سعی کنید مخاطبان خود را بشناسید.

2.ویژگی های انواع سایت تبلیغات ایرانی: تعداد بازدیدهای ماهانه و مشارکت بازدیدکنندگان

باید بدانید ماهانه چند نفر تبلیغ شما را می بینند. برای بررسی این موضوع از ابزارهای آنلاین مانند Ahrefs و Alexa استفاده کنید. با این حال، ترافیک بالا به تنهایی نمی تواند به اهداف شما برسد. شما به مخاطبی نیاز دارید که وقت خود را صرف مرور سایت های تبلیغاتی محبوب کند.

محتوای آنها را بررسی کنید تا ببینید بازدیدکنندگان شما چقدر درگیر هستند. مثلا قسمت نظراتشون شلوغه یا کسی نظر نداده؟ همچنین می توانید از آنها بخواهید که اطلاعات مربوط به رفتار کاربران خود را با شما به اشتراک بگذارند.

3.ویژگی های انواع سایت تبلیغات ایرانی: محتوای وب سایت

توجه به محتوای هاست هنگام تبلیغات در سایت های پربازدید بسیار مهم است. ممکن است در این سایت ها محتوایی وجود داشته باشد که به تصویر برند شما آسیب برساند. به این ترتیب بودجه تبلیغاتی شما صرف کاهش مشتریان و شهرت شما می شود.

از طرفی محتوای وب سایت در تطبیق تبلیغات اهمیت دو چندانی دارد. آنها به دلیل شباهت به محتوای وب سایت می توانند به نرخ کلیک بالایی دست یابند. به همین دلیل محتوای تبلیغ شما باید با محتوای وب سایت میزبان مطابقت داشته باشد.

4.ویژگی های انواع سایت تبلیغات ایرانی: فرمت های تبلیغاتی

چه نوع تبلیغاتی در سایت های پربازدید شما موجود است؟ آیا باید فقط به بنرها بچسبید یا آنها برای ارائه تبلیغات در قالب های مختلف با شما همکاری می کنند؟ بهتر است تنها به یک مدل تبلیغاتی بسنده نکنید.

با نمایش تبلیغات در قالب های مختلف مانند بنر و مطابقت می توانید نرخ کلیک خود را افزایش دهید. افزایش نرخ کلیک به معنای بازگشت هزینه هایی است که صرف تبلیغات کرده اید. از این رو به سراغ سایت هایی بروید که دست شما را برای تبلیغات در قالب های مختلف باز می کنند.

5.ویژگی های انواع سایت تبلیغات ایرانی: به روز رسانی ها و اصلاحات

توانایی طراحی مجدد و به روز رسانی تبلیغات به شما در بهبود نتایج کمک می کند. هنگام انتخاب سایت های محبوب برای تبلیغات، در نظر بگیرید که آیا می توانید تبلیغات خود را در آینده تغییر دهید یا خیر.

به عنوان مثال، بنرهای شما ممکن است انتظارات شما را برآورده نکنند. در این شرایط تصمیم می گیرید قبل از هدر رفتن بودجه تبلیغاتی آنها را اصلاح کنید. از طرف دیگر، ممکن است بخواهید از تست A/B برای یافتن بهترین قالب و محتوای تبلیغاتی استفاده کنید. برای انتخاب بهترین گزینه باید متغیرهای مختلف را بررسی کنید.

نرخ کلیک به چه چیزی بستگی دارد؟

نرخ کلیک شما و در نتیجه نرخ تبدیل شما بستگی به تعداد افرادی دارد که تبلیغ شما را مشاهده می کنند.

قیمت تبلیغات در ورزش چقدر است؟

قیمت تبلیغات در ورزش بستگی به نوع تبلیغ و محل نمایش آن دارد.
به عنوان مثال تبلیغات تطبیق ثابت در صفحات داخلی از 2000 تا 10000 تومان و در صفحه اصلی از 3000 تا 10000 تومان به ازای هر کلیک برای شما هزینه خواهد داشت. می توانید از گزینه های دیگر مانند بازی معمولی برای مدیریت هزینه های خود استفاده کنید. هزینه تبلیغات منظم در ورزش 3 به طور متوسط ​​بین 800 تا 900 تومان است.

فعالیت اولین مجله اینترنتی در چه زمینه ای است؟

دلگرم اولین مجله اینترنتی ایران است که فعالیت خود را از سال 1384 به طور مستقل آغاز کرد. فعالیت اصلی آنها در حال حاضر در زمینه تولید و انتشار محتوای اجتماعی، فرهنگی، آموزشی، سبک زندگی و سرگرمی است. آنها همچنین محتوای بهداشتی خوبی را در اختیار مخاطبان خود قرار می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *