لیست سایت تبلیغات ایرانی

لیست سایت تبلیغات ایرانی

هنگامی که کسب و کار کوچک خود را راه اندازی کردید و یک وب سایت ایجاد کردید، باید این خبر را به مشتریان بالقوه منتقل کنید. در حالی که راه های مختلفی برای انجام این کار وجود دارد از جمله وبلاگ نویسی ، بازاریابی ایمیلی و سئو تبلیغات آنلاین یکی از موثرترین روش ها است که لیست سایت تبلیغات ایرانی به شما کمک می کند تا بهترین سایت تبلیغات آنلاین را انتخاب کنید.

مناسب ترین لیست سایت تبلیغات ایرانی

سیل شرکت ها در تبلیغات وجود دارد، اما تنها یکی برای شما بهترین است. مهارت‌هایی که در این مقاله گفته میشود باعث می‌شود که از همه آن شرکت‌ها، همکاران بی‌همتا را بیرون بکشید و مناسب ترین آژانس تبلیغاتی را برای فعالیت های ارتباطی تولید نشده خود انتخاب کنید. در همین حال، کسب و کار شما در حال حاضر متوجه شده است که شناسایی بهترین نمایندگی در ایران می تواند دشوار باشد. ما در اینجا بهترین لیست سایت تبلیغات ایرانی را آماده کرده ایم.

لیست سایت تبلیغات ایرانی: آژانس تبلیغاتی نت بینا

در ابتدا به عنوان یک آژانس بازاریابی دیجیتال در سال 2006 تشکیل شد. از آنجایی که برندها طی سال‌ها به آنها اعتماد پیدا کرده‌اند، این سایت رشد کرده‌ و توانسته خدمات بسیار متنوع‌تری ارائه کند و اکنون یک آژانس با خدمات کامل شناخته میشود.

از تحقیق و استراتژی تا تولید نهایی، خدمات ارائه شده آنها همگی داخلی و مرتبط با یکدیگر هستند و به ارائه راه حلی یکپارچه به مشتریان در شکل دادن به استراتژی و ارتباطات آنها کمک می کنند. آنها به شدت در تحقیق و توسعه سرمایه گذاری می کنند و پلتفرم های بازاریابی هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی خود را برای مشتریان خود توسعه داده اند.

لیست سایت تبلیغات ایرانی: خبرفوری

این مجموعه که هم اکنون بیش از 23 میلیون مخاطب دارد، با داشتن کارشناسان مجرب در حوزه دیجیتال مارکتینگ توانست جایگاه خود را در این زمینه تثبیت کند.

زمینه فعالیت آنها به چهار بخش اصلی تقسیم می شود.

لیست سایت تبلیغات ایرانی
لیست سایت تبلیغات ایرانی

1. مدیریت رسانه و تولید محتوا

مجموعه خبرفوری تاکنون مسئولیت تولید محتوا و مدیریت رسانه را برعهده بسیاری از کسب و کارها قرار داده و توانسته است محصولات خود را در بستری که برای صاحبان کسب و کار در نظر گرفته شده معرفی و به صورت غیرمستقیم تبلیغ کند.

2. تولید صوتی و تصویری  

خبرفوری با نبوغ و هنر متخصصین حرفه ای خود در جهت تولید محتوای بصری متنوع با هدف جذب هر چه بیشتر اثربخشی تبلیغات می باشد. می توان به انواع گرافیک تبلیغاتی، تولید برنامه های رادیویی، تیزرهای تبلیغاتی، مستندسازی، عکاسی صنعتی و تبلیغاتی، طراحی لوگو، طراحی انیمیشن و … اشاره کرد.

3. بازاریابی دیجیتال و برندسازی

از دیگر تخصص های این مجموعه دیجیتال مارکتینگ و برندسازی است که به دلیل گستردگی مناسب و گسترده و همچنین تجربه بسیار موفق در ارائه خدمات متنوع برای بیش از 6000 کسب و کار و ایجاد شغل برای حدود 1000 نفر به صورت غیرمستقیم خواهد بود. می تواند تأثیر بسزایی در رشد کسب و کار در همه زمینه ها داشته باشد.

4.فناوری اطلاعات

فعالیت گسترده خبرفوری با ارائه خدمات مختلف سئو و امنیت شبکه و همچنین تولید و طراحی سایت و اپلیکیشن و انجام کلیه خدمات نرم افزاری و سخت افزاری در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

لیست سایت تبلیغات ایرانی: بومی سازی ایران کوهپایه

بومی سازی فرآیند تطبیق یک محصول یا محتوا با یک مکان یا بازار خاص است. این سایت شما را برای دستیابی به اهداف تجاری خود در ایران از طریق مشاوره و اجرای پروژه های خود راهنمایی می کنند. همچنین ارائه دهندگان خدمات بومی سازی هستند که به ویژه بر روی مارکت ایرانی متمرکز شده اند. لطفاً دلایل زیر را بخوانید تا بفهمید چرا ممکن است این سایت را انتخاب کنید:

لیست سایت تبلیغات ایرانی
لیست سایت تبلیغات ایرانی

کارشناسان محلی

کارشناسان این سایت مشاوران ایرانی هستند که نه تنها دانش و تجربه بالایی در مورد بازار ایران دارند، بلکه در حال حاضر در بازار ایران حضور دارند و از جزئیات و اطلاعات به روز مطلع هستند، علاوه بر این، با توجه به کارهایمان در زمان محدود و با سرعتی که نیاز دارید کار می کنند.

مترجمان بومی

نیازها و جزئیات مهم زیادی در بازاریابی وجود دارد. همانطور که می دانید بهترین ترجمه به یک فرد یا تیم واقعی نیاز دارد که دانش کافی در مورد موضوع داشته باشد. این تیم مترجمان محلی را ارائه می دهند که دانش و تجربه کافی در مورد موضوع شما دارند.   

تحقیق قبل از شروع پروژه ها

تیم تحقیقاتی آنها هنگام امضای قرارداد شروع به جمع آوری داده های تخصصی و گزارش دادن به شما در مورد پروژه شما می کند.

تحویل محصولات در ایران

برخی از محصولات یا خدمات باید در برخی از سطوح بازاریابی در دسترس باشند. در این راستا به محصولات یا خدماتی که نیاز به حضور در بازار ایران دارند مانند کاتالوگ، بازرگانی، تبلیغات در نمایشگاه ها و … رسیدگی می شود.

با نشریاتی که از طرف شما با شرکت های خارجی کار نمی کنند، مذاکره کنید.

ارتباط با برخی از منابع و نشریات ایرانی توسط شرکت های خارجی آسان و حتی ممکن نیست و بسیاری از آنها دپارتمان بین المللی ندارند. در این صورت آنها فقط با استخدام یک نماینده ایرانی قابل دسترسی هستند.

منابع انسانی محلی و اقتصادی


آنها نیروی انسانی محلی را استخدام می کنند. در نظر گرفتن این گزینه پرداخت کمتر کارشناسان داخلی و بومی سازان ایرانی باعث صرفه جویی در هزینه های شما می شود.

لیست سایت تبلیغات ایرانی
لیست سایت تبلیغات ایرانی

تمرکز بر بازار ایران

با وجود تعداد زیادی شرکت که در بسیاری از کشورها در زمینه بومی سازی فعال هستند، تمرکز ما فقط بر روی ایران، بازاریابی ایران و بازار ایران است. در واقع ما در این خدمات به بالاترین سطح کیفیت و کمیت رسیدیم.

خدمات سفارشی

خدماتشان نه ثابت است و نه محدود. شما می توانید همه چیز را برای کسب و کار خود سفارشی کنید.

لیست سایت تبلیغات ایرانی: چاپ و استند آرنیک تهران

تولید کننده و وارد کننده انواع نمایشگاهی و فروشگاهی،چاپ لارج فرمت و دیجیتال هستند. مجموعه چاپ و استند آرنیک اعلام میدارد که خدماتی از جمله خدمات چاپ های اوت دور، ایندور، دیجیتالی که شامل چاپ استیکر، چاپ مش، چاپ بنر، چاپ سولید و … است را در این مجموعه به مشتریان خواسته خواهد داد.

از جمله فعالیت های نمایشگاهی و تبلیغاتی این مجموعه ساخت و تولید استندهای نمایشگاهی و فروشگاهی و تبلیغاتی است که می توان به استند پاپ آپ، استند رولاپ، میز کنتر و … اشاره کرد و تبلیغات بین المللی را به مشتریان خود ارائه دهد.

خدمات طراحی و نصب استندهای مختلف و انواع چاپ ها که شامل چاپ استیکر می شود، از جمله سرویس ها و خدمات این مجموعه هستند که برای سهولت نصب مشتری ارائه می گردند.

لیست سایت تبلیغات ایرانی: سیسارو تهران

سیسارو یک آژانس بازاریابی و ارتباطات برنده جوایز است که بر ارائه راه حل های بازاریابی دیجیتال به مشتریان خود تمرکز دارد. آنها خلاقیت، دانش و تخصص خود را در تجارت ترکیب می کنند تا راه حل های سفارشی برای مشتریان خود ایجاد کنند تا در بازار رشد کنند. دانش آنها از اقتصاد و بازاریابی دیجیتال می تواند به شما در حفظ مزیت رقابتی در برابر رقبای منطقه کمک کند.

خدمات سایت بومی سازان کوهپایه ایران به چه صورت است؟

خدماتشان نه ثابت است و نه محدود. شما می توانید همه چیز را برای کسب و کار خود سفارشی کنید.

فعالیت های نمایشگاهی و تبلیغاتی چاپ و استند آرنیک چیست؟

ساخت و تولید استندهای نمایشگاهی و فروشگاهی و تبلیغاتی است که می توان به استند پاپ آپ، استند رولاپ، میز کنتر و … اشاره کرد و تبلیغات بین المللی را به مشتریان خود ارائه دهد.

کدام سایت مزیت رقابتی را در تبلیغات خود حفظ می کند؟

دانش سایت سیسارو از اقتصاد و بازاریابی دیجیتال می تواند به شما در حفظ مزیت رقابتی در برابر رقبای منطقه کمک کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *