ابزارهای تم سایت تبلیغات

ابزارهای تم سایت تبلیغات

هنگامی که یک وب سایت با استفاده از یکی از ابزارهای تم سایت تبلیغات بازاریابی ایجاد می کنید، نتایجی حتی بیشتر از آژانس تبلیغاتی خود به دست خواهید آورد. همانطور که کار شما باید از بالاترین کیفیت برخوردار باشد، حضور شما در وب نیز باید باشد

ابزارهای تم سایت تبلیغات بازاریابی

اگر یک آژانس بازاریابی هستید که به شرکت‌های دیگر کمک می‌کند تا فراتر از انتظار رشد کنند، باید در تمام بخش‌های کسب‌وکارتان حرفه‌ای ظاهر شوید. با یک وب سایت قدرتمند، می توانید انتظار داشته باشید که معاملات تجاری جدید به طور منظم اتفاق بیفتد.

خدمات خود را با استفاده از ویژگی های ارزشمند تبلیغ کنید و بخش ها را با دقت کنار هم قرار دهید. برای ایجاد اعتماد مشتری و به نمایش گذاشتن پروژه تکمیل شده خود با یک نمونه کار زیبا، توصیفات را اضافه کنید. در کنار، حتی می توانید شروع به نوشتن یک وبلاگ کنید و با نگاهی به پشت صحنه، مشتریان بالقوه را متقاعد کنید.

شما همچنین می توانید از وبلاگ برای بازاریابی محتوا استفاده کنید و به طور ارگانیک آژانس یا تجارت آزاد خود را توسعه دهید.

این چیزی است که با الگوهای وب سایت بازاریابی ما دریافت می کنید: طراحی وب معاصر، ویژگی های نوآورانه، UX عالی و مدیریت و نگهداری آسان می توانید بلافاصله از قالب وب سایت تبلیغاتی استفاده کنید و وب سایت را به سرعت آماده کنید.

بهترین ابزارهای تم سایت تبلیغات دیجیتال مارکتینگ

بیایید با ابزارهای تم سایت تبلیغات ضروری، پروژه بازاریابی آنلاین (و آفلاین) شما را بدون نگرانی بیشتر مرتب کنیم. همه این ها را در اینجا دارید، فقط باید آن را به یک وب سایت کاربردی تبدیل کنید. منتظر فرصت نباشید، آن را ایجاد کنید.

1.تم Divi

Divi یک ابزار دیدنی و ساده است که به شما کمک می کند هر وب سایتی را که فکرش را بکنید بسازید. نه تنها دارای تعداد زیادی طرح‌بندی و عناصر آماده است، بلکه می‌توانید بدون اینکه بدانید چگونه کدنویسی کنید، ظاهر را به راحتی تنظیم کرده و بهبود بخشید.

هرکسی می تواند از Divi به عنوان یک الگوی وب سایت بازاریابی استفاده کند که خدماتش نمایش داده می شود و کسب و کار شما را سر به فلک می کشاند.

می‌توانید بلافاصله با Divi شروع کنید و یک وب‌سایت کاملاً فعال و کاربردی داشته باشید و در زمان کوتاهی راه‌اندازی کنید. همانطور که قبلا ذکر شد، نیازی به تجربه قبلی در کار با Divi خیره کننده و فوق العاده قدرتمند ندارید.

2. تم Jevelin

اگر می‌خواهید نام خود را به گوش مشتریان برسانید، بهتر است نگاهی به Jevelin چشمگیر و همیشه تأثیرگذار بیندازید. این تم سایت چند منظوره با هر طاقچه و صنعتی به طور یکپارچه کار می کند. این مجموعه با انبوهی از طرح‌بندی‌های آماده ارائه می‌شود که همه منابع را برای ساختن صفحه رویایی خود در اختیار شما قرار می‌دهد.

حتی اگر از تمام مواد Jevelin خارج از جعبه استفاده کنید، می توانید بدون دردسر موفق شوید. البته، Jevelin  به شما این امکان را می دهد که چیدمان را طوری تنظیم کنید که نیازهای برند خود را تنظیم کنید.

لیست ویژگی ها خیلی بزرگ است که نمی توان همه آن را در اینجا تایپ کرد.

3. تم Marketing pro

از این رو نام، Marketing Pro یک قالب وب‌سایت بازاریابی دوپ است که به شما امکان می‌دهد یک فضای وب کامل برای آژانس خود ایجاد کنید بدون اینکه حتی یک قطره عرق کنید.

این یکی از ابزارهای تم سایت تبلیغات است که همه چیز را از پیش تعیین شده و از قبل برای شما طراحی کرده است و این اطمینان را می دهد که بیشترین بهره را از آن ببرید. در بسته نرم افزاری، نه نسخه نمایشی زیبا را خواهید یافت که کاملاً قابل تنظیم و 100٪ انعطاف پذیر و قابل گسترش هستند. با این حال، اگر آن ها را همانطور که هستند دوست دارید، به هر طریقی محتوای خود را اضافه کنید، و آماده انتشار هستید.

ابزارهای تم سایت تبلیغات
ابزارهای تم سایت تبلیغات

از دیگر ویژگی‌های Marketing Pro افزونه‌های ممتاز بدون هزینه اضافی، سرعت بارگیری فوق‌العاده، سازگاری با SEO، فرم‌های انتخاب و طرح‌های قیمت‌گذاری هستند. با Marketing Pro، می توانید از ساختن یک وب سایت بازاریابی کاملاً از ابتدا جلوگیری کنید. کمی می دانید، پس از سرمایه گذاری تقریباً هر زمان برای توسعه وب سایت خود، می توانید صفحه خود را بالا و آماده راه اندازی کنید.

4. تم Webify

Webify  یک الگوی وب سایت بازاریابی جذاب است که همه نیازهای کاربران برای درخشش در وب را دارد. اکنون می توانید خدمات خود را مانند یک حرفه ای از ابتدا انجام دهید و به شدت بر صنعت تأثیر بگذارید. Webify با توجه دقیق به جزئیات، یک چیدمان تمیز و مینیمال را ایجاد می کند.

اگر می‌خواهید اولین تأثیر مثبتی بر همه بازدیدکنندگان خود داشته باشید، Webify راهی است که باید انجام دهید. این یک طیف کاملاً جدید از امکانات را برای شما باز می کند و به شما کمک می کند تا بازدیدکنندگان بیشتری را برای رشد مداوم آژانس بازاریابی خود جلب کنید.

انیمیشن‌های عالی، اعلان‌های نوار بالای صفحه، دکمه‌های فراخوان، طرح‌های قیمت‌گذاری، افشای پاورقی، نوار لغزنده توصیفات و اشتراک خبرنامه مروری کلی از ویژگی‌های Webify هستند. وقتی بسته بندی Webify را باز می کنید می توانید انتظار داشته باشید که یک تن بیشتر در مقابل چشمان شما باز شود.

5. تم Ryse

شروع یک پروژه بازاریابی نیاز به دانش و تجربه دارد. بدون این دو، شما نمی توانید خدمات محکمی را به مشتریان ارائه دهید و به آن ها کمک کنید تا تجارت خود را به ماه و سپس مریخ توسعه دهند.

با این حال، یک حضور آنلاین خوب باید دامنه شما را گسترش دهد و آژانس بازاریابی شما را محبوب کند. با  Ryse، اکنون می توانید با صرف زمان و تلاش اندکی، یکی را به سرعت انجام دهید. بلافاصله متوجه مقدار مواد و محتوای آماده ای که Ryse در اختیار شما قرار داده است، خواهید شد.

علاوه بر این، Ryse  به صفحه ساز Elementor نیز مجهز شده است. با دانستن این موضوع، به خوبی از سادگی فرآیند ساخت وب سایت بدون کد کشیدن و رها کردن آگاه هستید.Ryse  به خوبی برای موبایل آماده است و با تمام مرورگرهای وب محبوب هماهنگ است. Ryse همچنین با تمام پلاگین های مدرن برای یکپارچه سازی سریع و روان سازگار است.

6. تم Digee

اگر خدمات بازاریابی ارائه می دهید، مطمئن شوید که با یک وب سایت به مشتریان بالقوه خود در مقیاس جهانی دسترسی پیدا می کنید. برای جلوگیری از شروع از صفر، اکنون می توانید صفحه ای را با Digee قدرتمند به ثمر برسانید.

این ابزار به شما این امکان را می دهد که سفر ایجاد وب را با مجموعه ای از سه دمو از پیش تعریف شده آغاز کنید. ظاهر Digee تمیز، پیچیده و جذاب است و مطمئن شوید که فوراً توجه آنها را به خود جلب می کنید.

Digee همچنین دارای تعداد زیادی صفحه نمونه کار و وبلاگ و همچنین چندین طرح‌بندی داخلی دیگر است. با انتخاب محتوای Digee، می توانید انتظار داشته باشید که وب سایت بازاریابی شما آنلاین باشد و فرصت های تجاری جدیدی را در یک لحظه جذب کند. اما با کشیدن و رها کردن صفحه‌ساز، WPBakery، می‌توانید به سرعت پیشرفت‌هایی انجام دهید و Digee را از آن خود کنید.

7. تم Boldest

با Boldest یک تأثیر اولیه قوی و ماندگار در تمام بازدیدکنندگان وب سایت خود ایجاد کنید. این طراحی وب شگفت‌انگیز مملو از ویژگی‌ها و خوبی‌هایی است که برای شما بسیار خوب است.

با پنج دمو و سازنده وب‌سایت یکپارچه، گزینه‌ها و امکانات نامحدودی برای ساخت صفحه مورد نظر خود دارید. اما استفاده از Boldest خارج از جعبه و افزودن جزئیات و اطلاعات شما فقط امکان پذیر است.

برای اطلاعات شما، اگر در ساخت صفحات تازه کار هستید، Boldest اسناد و پشتیبانی ارائه می دهد. اما این چیزی است که طرح‌بندی‌های دیگر نیز ارائه می‌دهند.

علاوه بر این، Boldest دارای تعداد زیادی کد کوتاه سفارشی، فرم ساز، ابزارک، Revolution Slider، پس زمینه سفارشی و مدیر کاربر پسند است. Boldest همچنین برای موبایل آماده است، برای SEO بهینه شده است، شبکیه پسند است و با مرورگرهای وب سازگار است. به لطف  Boldest، می توانید با یک وب سایت دوپ، کسب و کار بازاریابی خود را به سطوح موفقیت جدیدی ارتقا دهید.

ابزارهای تم سایت تبلیغات
ابزارهای تم سایت تبلیغات

8. تم Borgholm

Borgholm  یک قالب وردپرس آژانس بازاریابی خیره کننده و اختصاصی است که همه چیز لازم را در اختیار شما قرار می دهد تا نتیجه ای دقیقاً مطابق میل خود داشته باشید.

شما چند نمونه برای انتخاب دارید که همگی برای چشم بسیار جذاب، مدرن و جلب توجه هستند. اما صفحه‌ساز کشیدن و رها کردن وجود دارد که در Borgholm یکپارچه شده است، بنابراین می‌دانید که هرگونه سفارشی‌سازی کمی آسان خواهد بود. با این حال، شما می خواهید تغییرات بسیار کمی داشته باشید، زیرا Borgholm به طور پیش فرض کاملاً فکر شده است.

در مجموعه ویژگی‌ها، کدهای کوتاه و ویجت‌ها، سبک‌های هدر، جلوه‌های پیش‌بارگذاری‌کننده و ادغام رسانه‌های اجتماعی وجود دارد که می‌توان به چند مورد اشاره کرد.

همچنین می توانید یک وبلاگ راه اندازی کنید، وب سایت خود را با یک بخش تجارت الکترونیک گسترش دهید و Borgholm را به هر زبانی که می خواهید ترجمه کنید. روی آن ننشینید، در عوض، اکنون مسئولیت را بر عهده بگیرید و با یک فضای وب قاتل از توده ها متمایز شوید.

9. تم Digion

صرف نظر از خدمات بازاریابی خود، آنها را به صورت آنلاین با Digion بازاریابی کنید. این قالب بازاریابی قابل توجه وردپرس اطمینان حاصل می کند که شما به وب سایتی دست پیدا می کنید که پتانسیل شما را به ارتفاعات جدیدی ارتقا می دهد.

اگر مجبور نیستید چرا با کد مبارزه کنید و کل پروژه را از پایه بسازید؟ با Digion در زمان و انرژی صرفه جویی کنید و زودتر شروع به آنلاین کنید. اوه بسیاری از ویژگی های در دسترس وجود دارد، مطمئن شوید که همه بدون هیچ شکی بیشترین بهره را از Digion  می برند.

این فقط در مورد طراحی زیبای وب نیست، Digion  همچنین از آخرین فناوری ها استفاده می کند. به عبارت دیگر، وب سایت شما آماده موبایل، سازگار با مرورگرهای متقابل، بارگذاری سریع و سئو دوستانه خواهد بود. ویژگی های دیگر عبارتند از Slider Revolution، Elementor، واردات با یک کلیک، جلوه های اختلاف منظر و تولید کننده کد کوتاه.

10. تم Degit

بدیهی است که با راه اندازی وب سایت به دنبال صرفه جویی در وقت و انرژی هستید. با تشکر از Degit، اکنون می توانید بدون دردسر صفحه ای را برای آژانس بازاریابی خود ایجاد کنید.

نه تنها طرح‌بندی صفحه و سایر بخش‌ها و عناصر از پیش تعریف شده‌اند، بلکه نیازی به کدنویسی با Degit ندارید. این صفحه‌ساز با کشیدن و رها کردن Elementor ارائه می‌شود، بنابراین همه بدون تغییر کد، بیشترین استفاده را از Degit می‌برند.

سایر موارد Degit شامل یک منوی چسبنده، فرم تماس 7، سه نسخه نمایشی خانگی، Bootstrap Framework  و انیمیشن‌های روان است. در واقع، ساختار نیز کاملاً پاسخگو است و اطمینان حاصل می کند که وب سایت شما در همه دستگاه ها به خوبی کار می کند. چه خدمات سئو یا هر سرویس دیجیتال مارکتینگ دیگری را ارائه دهید، با  Degit، می توانید صفحه ای ایجاد کنید تا کسب و کار خود را به ارتفاعات جدید سوق دهید.

11. تم Onum

با یک قالب وب سایت بازاریابی، مانند  Onum، تضمینی است که به زودی به فضای آنلاین خواهید پیوست. چه تجربه راه اندازی صفحات داشته باشید چه نداشته باشید، Onum  برای همه مناسب است. مبتدیان و متخصصان هر دو نتایج برجسته ای را مشاهده خواهند کرد که Onum را به دلخواه خود تنظیم و تغییر دهند.

شما با روش کشیدن و رها کردن سر و کار دارید و کد دیگری برای شما وجود ندارد. من مطمئن هستم که بسیاری از شما در حال حاضر به خوبی با قدرت المنتور آشنا هستید.

با یک وب سایت خلاقانه و امروزی که می خواهید با Onum ایجاد کنید، علاقه همه را برانگیخت. در کیت، Onum  شامل سه صفحه فهرست، سه سرصفحه و سه پاورقی است که می توانید مطابق سلیقه خود ترکیب کنید. همچنین بیش از سی بخش و طرح‌بندی وجود دارد که می‌توانید از آن ها به نفع خود استفاده کنید و آنلاین بدرخشید.

ابزارهای تم سایت تبلیغات
ابزارهای تم سایت تبلیغات

12. تم Gosearch

Gosearch  یک قالب وب سایت مرتبط با بازاریابی سئو و رسانه های اجتماعی است که در اختیار شما قرار دارد. شما می خواهید این یکی را بررسی کنید و ببینید چقدر می توانید با آن به انجام برسانید.

در کنار ایجاد فضای وب لازم، می توانید کسب و کار خود را به سطح کاملاً جدیدی ارتقا دهید، مشتریان خود را افزایش دهید و موفقیتی را که همیشه می خواستید شاهد باشید را مشاهده کنید. Gosearch  با چهار سبک مختلف خانه (خواندن هدر) و سایر صفحات داخلی، بیش از اندازه کافی برای یک صفحه کاملا کاربردی فراهم می کند.

سایر ویژگی‌های Gosearch عبارتند از Revolution Slider، طرح‌بندی پاسخ‌گو و آماده برای شبکیه و پیوندهای رسانه‌های اجتماعی. طراحی وب Gosearch مدرن و تمیز است، ایده آل برای خدمت به تمام کاربران مدرن تلفن همراه شما و اجازه دادن به آن ها برای داشتن تجربه یک عمر.

13. تم Digency

به عنوان یک مبتدی در فضای وب، برای شما مهم نیست که از میانبرها استفاده کنید و در عین حال در هزینه خود صرفه جویی کنید. این زمانی است که قالب های وب سایت از پیش طراحی شده وارد تصویر می شوند. با کمی تجربه قبلی، هنوز هم می توانید وب سایت رویایی خود را نسبتاً آسان بسازید.

Digency  یک قالب وب سایت بازاریابی مد روز برای حضور آنلاین آژانس های دیجیتال است. واکنش گرا است و جلوه اختلاف منظر صاف و یک بوم وب سایت قابل تنظیم با حداقل طراحی وب را ارائه می دهد. زمان تاسیس سایت را با یک ابزار آماده افزایش دهید و هر چه سریعتر شروع به تبلیغ خود کنید.

خود را از جنبه فنی توسعه وب رها کنید و کارها را با Digency پیش ببرید. همه صفحات مفید را دارد که با طراحی خانه فریبنده شروع می شود. Digency با فایل های HTML معتبر ساخته شده و توسط Bootstrap پشتیبانی می شود. ظاهر منحصربه‌فرد و عملکرد فوق‌العاده Digency، علاقه آن‌ها را برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شما و به‌طور بالقوه درخواست نقل قول جلب می‌کند.

14. تم Bulkit

Bulkit  مجموعه‌ای از ویژگی‌ها و دارایی‌ها است که برای استفاده و چکش‌کاری صفحه آماده است که به شما کمک می‌کند آژانس خود را افزایش دهید. این یک قالب وب سایت بازاریابی است که بر اساس جایگزین بوت استرپ، Bulma  است.

برای راحتی شما، بسته‌های از پیش طراحی‌شده متفاوتی از دموهای خاص در یک آژانس انحصاری، راه‌اندازی و طرح‌بندی داشبورد وجود دارد. علاوه بر این، Bulkit  بسیاری از اجزای قابل استفاده مجدد، تصاویر الهام بخش، و سایر موارد را برای سفارشی کردن طراحی وب به هر نحوی که دوست دارید ارائه می دهد.

15. تم Quadra

مهم نیست که چه تعداد ایده برای پروژه های مختلف آنلاین داشته باشید، Quadra یک قالب وب سایت خلاقانه و چند منظوره است که به شما در تحقق آنها کمک می کند.

این یک ابزار قدرتمند با بیش از هفتاد دمو، 110 کد کوتاه و 130 طرح بندی نمونه کارها است. لیست مواد آماده برای استفاده در اینجا متوقف نمی شود، اما من نمی خواهم شما را تحت تأثیر قرار دهم.

باشه یکی دیگه بهت میدم برای ایجاد یک برداشت اولیه قوی، Quadra 150 نمونه لغزنده را از پیش طراحی کرده است تا بتوانید نمونه مناسب را از جعبه پیدا کنید.

قابلیت‌های سرعت شگفت‌انگیز، انقلاب لغزنده، مبتنی بر بوت استرپ، جلوه‌های اختلاف منظر، شما نام ببرید، Quadra  چیزی را از قلم نمی‌اندازد. اما اگر چیزی گم شده است، بهتر است دو بار فکر کنید که آیا واقعاً به آن نیاز دارید یا نه، زیرا احتمالاً نامربوط است. Quadra با دقت به همه چیز فکر کرده است، بنابراین به طراحی وب اعتماد کنید، همه چیز وجود دارد.

ابزارهای تم سایت تبلیغات بازاریابی را شرح دهید؟

اگر یک آژانس بازاریابی هستید که به شرکت‌های دیگر کمک می‌کند تا فراتر از انتظار رشد کنند، باید در تمام بخش‌های کسب‌وکارتان حرفه‌ای ظاهر شوید. با یک وب سایت قدرتمند، می توانید انتظار داشته باشید که معاملات تجاری جدید به طور منظم اتفاق بیفتد.
خدمات خود را با استفاده از ویژگی های ارزشمند تبلیغ کنید و بخش ها را با دقت کنار هم قرار دهید. برای ایجاد اعتماد مشتری و به نمایش گذاشتن پروژه تکمیل شده خود با یک نمونه کار زیبا، توصیفات را اضافه کنید. در کنار، حتی می توانید شروع به نوشتن یک وبلاگ کنید و با نگاهی به پشت صحنه، مشتریان بالقوه را متقاعد کنید.

ویژگی های تم Marketing pro را بنویسید؟

از این رو نام، Marketing Pro یک قالب وب‌سایت بازاریابی دوپ است که به شما امکان می‌دهد یک فضای وب کامل برای آژانس خود ایجاد کنید بدون اینکه حتی یک قطره عرق کنید.
این ابزار همه چیز را از پیش تعیین شده و از قبل برای شما طراحی کرده است و این اطمینان را می دهد که بیشترین بهره را از آن ببرید. در بسته نرم افزاری، نه نسخه نمایشی زیبا را خواهید یافت که کاملاً قابل تنظیم و 100٪ انعطاف پذیر و قابل گسترش هستند. با این حال، اگر آن ها را همانطور که هستند دوست دارید، به هر طریقی محتوای خود را اضافه کنید، و آماده انتشار هستید.

تم Onum چیست؟

با یک قالب وب سایت بازاریابی، مانند  Onum، تضمینی است که به زودی به فضای آنلاین خواهید پیوست. چه تجربه راه اندازی صفحات داشته باشید چه نداشته باشید، Onum  برای همه مناسب است. مبتدیان و متخصصان هر دو نتایج برجسته ای را مشاهده خواهند کرد که Onum را به دلخواه خود تنظیم و تغییر دهند.
شما با روش کشیدن و رها کردن سر و کار دارید و کد دیگری برای شما وجود ندارد. من مطمئن هستم که بسیاری از شما در حال حاضر به خوبی با قدرت المنتور آشنا هستید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *