ساخت سایت تبلیغات ایرانی

ساخت سایت تبلیغات ایرانی

شما به تازگی میخواهید یک سایت تبلیغات راه اندازی کنید و اکنون احتمالاً به این فکر می کنید که ساخت سایت تبلیغات ایرانی چگونه است. قطعاً می‌تواند پیچیده باشد، اما کمک گرفتن از بسیاری از شرکت‌ها با قالب‌های سازنده سایت برای شروع سریع‌تر، بسیار موثر است.

اصول ساخت سایت تبلیغات ایرانی

به عنوان یک سایت تبلیغات کوچک، وب سایت شما هسته اصلی ردپای بازاریابی دیجیتال شما است. ایجاد یک حضور آنلاین که نشان دهد چرا مشتریان باید به جای رقبا با شما کار کنند، ضروری است. بدون یک وب سایت کاربردی، بسیاری از مشتریان شما به سادگی به دنبال خدمات مورد نظر خود در جای دیگری خواهند بود. این راهنما هر آنچه را که باید در مورد نحوه ساخت سایت تبلیغات ایرانی بدانید، همراه با ابزارها و نکاتی برای آسان کردن مدیریت وب سایت توضیح می دهد.

تصمیم به ساخت یا خرید بگیرید

به‌عنوان یک کسب‌وکار، دائماً تصمیم می‌گیرید که آیا باید خودتان تلاش کنید و چیزی را کشف کنید یا تصمیم بگیرید که فقط با یک متخصص شریک شوید تا به شما کمک کند تا به آنجا برسید. راه اندازی و مدیریت وب سایت توسط خودتان چالش برانگیز است، اما قطعا امکان پذیر است. اگر می‌خواهید خودتان این کار را انجام دهید، ما با راهنمای کامل زیر به شما کمک می‌کنیم.

یک دامنه راه اندازی کنید

یک سازنده وب سایت مانند وردپرس نام دامنه را به صورت رایگان ارائه می دهد، اما این آدرس های وب پیش فرض می تواند کمی طولانی و گیج کننده باشد. خرید یک نام دامنه منحصر به فرد ارزش سرمایه گذاری را دارد که به راحتی برای مشتریان به خاطر بسپارید. در صورت امکان دامنه ای را انتخاب کنید که شامل نام کسب و کار شما باشد یا حداقل به محصولات و خدماتی که ارائه می دهید مرتبط باشد. بهترین نام های دامنه کوتاه و به یاد ماندنی هستند، بنابراین تا حد امکان از اضافه کردن حروف، اعداد یا نمادها خودداری کنید.

همچنین متوجه خواهید شد که سایت هایی مانند GoDaddy یا NameCheap برای خرید دامنه، فروش و فرصت های زیادی را برای تجارت شما به شما ارائه می دهند. بسیاری از آنها ممکن است بر اساس کاری که انجام می‌دهید ضروری نباشند، بنابراین قبل از افزودن هر چیزی کمی تحقیق کنید.

این سایت‌های دامنه همچنین می‌توانند به شما در ارتباط با برنامه میزبانی مناسب، گزینه‌های گواهی ssl برای امنیت در ایجاد وب‌سایت شما کمک کنند.

ساخت سایت تبلیغات ایرانی
ساخت سایت تبلیغات ایرانی

مهم ترین گزینه ساخت سایت تبلیغات ایرانی: یک سیستم مدیریت محتوا و تجزیه و تحلیل را انتخاب کنید

برای ساخت سایت تبلیغات ایرانی واقعا جذاب، به یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) نیاز دارید که همه چیز را در چشم انداز قرار دهد. یک CMS با ارائه گزینه های قابل تنظیم بیشتر، کنترل بیشتری بر نحوه ظاهر و عملکرد وب سایت شما فراهم می کند. یک CMS همچنین می تواند بینش ارزشمندی در مورد عملکرد وب سایت شما ارائه دهد. با ردیابی داده هایی مانند ترافیک روزانه، بازدید از صفحه و نرخ تبدیل، عملکرد محتوای خود را تماشا کنید.

گزینه های زیادی برای مدیریت محتوا وجود دارد. ما پیشنهاد می کنیم یکی را پیدا کنید که استفاده و تنظیم آن ساده و آسان باشد.

نرم افزار وردپرس یکی از پرکاربردترین سیستم های مدیریت محتوا است. ایجاد یک وب سایت حرفه ای می تواند کمی کمک بیشتری داشته باشد، اما اگر شما یا یکی از اعضای خانواده خود در مورد HTML بدانید، می تواند یک راه عالی برای دریافت یک وب سایت رایگان باشد.

همچنین برای ردیابی ترافیک وب سایت خود به تجزیه و تحلیل نیاز دارید. Google Analytics رایگان است و استفاده از آن آسان است. فقط نیاز به اضافه کردن یک کد به وب سایت دارد. متوجه خواهید شد که برخی از سایت های قالب وب سایت حتی اطلاعاتی در مورد نحوه تنظیم آن ارائه می دهند. با Google Analytics شما می خواهید ترافیک وب سایت را ردیابی کنید و ببینید افراد از کدام صفحات بازدید می کنند. ممکن است متوجه شوید که صفحه اصلی یا یک پست وبلاگ شما ترافیک زیادی دارد.

از ابزارها و قالب های ساخت وب سایت استفاده کنید

نرم افزار وردپرس بیشترین دسترسی را به افزونه ها و ویجت های اضافی برای افزودن به وب سایت شما دارد. می توانید از ویجت ها و افزونه ها برای سفارشی سازی نحوه تعامل مشتریان با وب سایت خود استفاده کنید. به عنوان مثال، یک افزونه پخش کننده وب برای نمایش یک ویدیوی خوش آمدگویی اختصاصی در صفحه اصلی خود اضافه کنید یا یک ویجت فید خبری محلی را در نوار کناری وب سایت خود قرار دهید. همچنین می‌توانید برای پاسخ به سؤالات متداول یا زمان‌بندی مشاوره، یک ربات راهنما اضافه کنید.

ابزارها و منابع وب سایت نیز می توانند به ایجاد یک تصویر ثابت از برند کمک کنند. برای یافتن طرح رنگ، فونت و تمی که با دید شما همسو باشد، مدتی را به آزمایش الگوهای مختلف اختصاص دهید. تنظیمات و گزینه های مختلف را تا زمانی که چارچوب اصلی وب سایت شما شروع به شکل گیری کند، پیش نمایش کنید. با یک طرح ساده در جای خود، آماده خواهید بود تا جزئیات دقیق تری مانند طرح بندی صفحه یا تولید محتوا را شروع کنید.

ساخت سایت تبلیغات ایرانی
ساخت سایت تبلیغات ایرانی

هنری ترین گزینه ساخت سایت تبلیغات ایرانی: ساختار وب سایت خود را ترسیم کنید

از قلم و کاغذ برای ایجاد یک طرح کلی از ساختار ایده آل وب سایت خود استفاده کنید. با نوار ناوبری شروع کنید. این منوی بسیار بالای وب سایت شماست. این به شما کمک می کند تا تصور کنید که مشتریان هنگام بازدید از وب سایت شما چه چیزی را می بینند. آیا وب سایت شما صفحات داخلی را در امتداد نوار پیمایش در بالای صفحه یا در یک منوی جمع شونده در سمت چپ پنجره مرورگر فهرست می کند؟ همچنین باید مطمئن شوید که وب سایت شما دارای یک نوار سریع برای پیمایش آسان به تمام محتوای شما است.

برای صفحات فرود، اغلب بهتر است موارد را ساده و دقیق نگه دارید. برای مشتریان با اطلاعات بیش از حد در یک زمان، پیدا کردن دقیقاً آنچه را که نیاز دارند را دشوارتر می کند. شما همچنین می خواهید یک فرم تماس برای مشتریان داشته باشید تا آنها را پر کنند تا بتوانید با آنها تماس بگیرید.

به این فکر کنید که چگونه سلسله مراتب صفحه شما منجر به انجام اقداماتی مانند ثبت نام برای یک خدمات می شود. یک وب سایت به خوبی سازماندهی شده باید به عنوان یک قیف بازاریابی با راهنمایی مشتریان به راه حل های شما عمل کند.

شروع به انتشار محتوا و صفحات کنید

با ایجاد پایه و اساس وب سایت شما، زمان آن رسیده است که تولید محتوا برای تمام صفحات خود را آغاز کنید. حتما ویدیوها و تصاویر را در کنار متن قرار دهید تا محتوای شما برای بازدیدکنندگان جذاب تر شود. برای بهبود رتبه‌بندی موتورهای جستجو، حتماً محتوای وبلاگ مرتبط با محصولات یا خدماتی که ارائه می‌دهید ایجاد کنید. پست های جدید را برای انتشار یک یا دو بار در هفته برنامه ریزی کنید تا بازدیدکنندگان وب سایت شما همیشه چیز جدیدی برای کشف داشته باشند.

محتوا می تواند اشکال مختلفی داشته باشد. می‌توانید هفته‌ای یک‌بار پست وبلاگ بنویسید یا یک کتاب الکترونیکی بسازید که مشتریانتان از آن لذت ببرند.

کاربرد ویجت ها و افزونه ها چیست؟

می توانید از ویجت ها و افزونه ها برای سفارشی سازی نحوه تعامل مشتریان با وب سایت خود استفاده کنید. به عنوان مثال، یک افزونه پخش کننده وب برای نمایش یک ویدیوی خوش آمدگویی اختصاصی در صفحه اصلی خود اضافه کنید یا یک ویجت فید خبری محلی را در نوار کناری وب سایت خود قرار دهید. همچنین می‌توانید برای پاسخ به سؤالات متداول یا زمان‌بندی مشاوره، یک ربات راهنما اضافه کنید.

محتوا باید به چه شکل باشد؟

محتوا می تواند اشکال مختلفی داشته باشد. می‌توانید هفته‌ای یک‌بار پست وبلاگ بنویسید یا یک کتاب الکترونیکی بسازید که مشتریانتان از آن لذت ببرند.

بهترین دامنه ها چه ویژگی هایی دارند؟

در صورت امکان دامنه ای را انتخاب کنید که شامل نام کسب و کار شما باشد یا حداقل به محصولات و خدماتی که ارائه می دهید مرتبط باشد. بهترین نام های دامنه کوتاه و به یاد ماندنی هستند، بنابراین تا حد امکان از اضافه کردن حروف، اعداد یا نمادها خودداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *