سایت تبلیغات ایرانی مدرن

سایت تبلیغات ایرانی مدرن

ایجاد یک محصول خوب یا ارائه خدمات عالی پایه و اساس است، اما این برای اداره یک تجارت موفق کافی نیست. مهم نیست که محصول یا خدمات شما چقدر عالی باشد، اگر ندانید چگونه آن را بفروشید، در آن شکست خواهید خورد. ما به شما کمک می کنیم تا با مطالعه ی سایت تبلیغات ایرانی مدرن از این شکست جلوگیری کنید.

سایت تبلیغات ایرانی مدرن و خلاقانه

بازاریابی و تبلیغات بخشی جدایی ناپذیر از راه اندازی یک کسب و کار موفق است. شما این گزینه را دارید که به روش های تبلیغاتی مرسوم پایبند باشید یا به سراغ روش های تبلیغاتی جدیدتر و مدرن تر بروید. تبلیغ‌کنندگان باتجربه ایده‌هایی را ارائه می‌کنند که واقعاً مدرن و نوآورانه هستند و می توانید با ایده های آنها تبلیغ خود را به یک سایت تبلیغات ایرانی مدرن بسپارید.

روش های نوین تبلیغات

اگر می خواهید یک تبلیغات موثر داشته باشید لازم است که با روش های تبلیغات مدرن آشنا باشید. ما در اینجا چندمورد از روش های نوین تبلیغات را آورده ایم.

تبلیغات بنری وب

بنر تبلیغاتی یا بنر وب، تبلیغاتی است که در یک صفحه وب نمایش داده می شود. تبلیغات شامل یک تصویر یا یک شی چند رسانه ای است که با استفاده از Flash ایجاد شده است. بنابراین تبلیغات بنری بسته به اینکه از چه فناوری برای ساخت آنها استفاده شده است، می توانند ثابت یا متحرک باشند.

تبلیغات دیجیتال یا آنلاین

این نوع از تبلیغات که تبلیغات دیجیتال یا تبلیغات آنلاین یا تبلیغات اینترنتی نامیده میشود، شکلی از بازاریابی و تبلیغات مدرن است که از اینترنت برای ارائه پیام های بازاریابی تبلیغاتی به مصرف کنندگان استفاده می کند.

تبلیغات متنی

نوع دیگری از تبلیغات، تبلیغات متنی نام دارد و تبلیغات هدفمند برای تبلیغاتی است که در وب سایت ها یا رسانه های دیگر ظاهر می شوند، مانند محتوای نمایش داده شده در مرورگرهای تلفن همراه. این تبلیغات توسط سیستم های خودکار بر اساس هویت کاربر و محتوا، انتخاب و ارائه می شود.

تبلیغات کلمه کلیدی

تبلیغات کلمه کلیدی شکلی از تبلیغات آنلاین است که در آن تبلیغ‌کنندگان هزینه می‌کنند تا زمانی که یک فرد از عبارت خاصی برای جستجو استفاده می‌کند، با استفاده از یک موتور جستجو، یک تبلیغ در فهرست نتایج مرتبط ظاهر شود. برای مثال، خرده‌فروشی که انواع مختلف کفش را می‌فروشد، کفش‌های پاشنه بلند و کفش‌های کتانی را در یک گروه تبلیغاتی متفاوت خواهد داشت.

سایت تبلیغات ایرانی مدرن
سایت تبلیغات ایرانی مدرن

تبلیغات وبلاگ

وبلاگ های شرکتی یک راه بسیار عالی برای شرکت ها برای دسترسی به پایگاه مشتریان خود در اینترنت است. وبلاگ های تبلیغاتی معمولاً از تکنیک های بازاریابی موتورهای جستجو استفاده می کنند که نتایج بهتری را در وب تضمین می کند. اگر ترافیک ارگانیک مناسبی در وبلاگ خود دریافت می کنید، می توانید تبلیغات پیوند متنی را نیز امتحان کنید که در آن متنی را در سایت خود به صفحه دیگری در وب سایت دیگری پیوند می دهید.

تبلیغات روابط عمومی

حفظ و توسعه روابط عمومی خوب یک ابزار بازاریابی برای شرکت ها برای حفظ حسن نیت در بین کارکنان و مشتریان بوده است. تبلیغات روابط عمومی یک راه عالی برای ایجاد و حفظ تصویر و هویت برند خاص است. بنابراین روابط عمومی را می توان یک ابزار تبلیغاتی عالی در نظر گرفت که توسط شرکت ها استفاده می شود.

گواهی نامه یا تأیید عبارت است از بیانیه مکتوب یا گفتاری یک شخص که فضیلت یک محصول را تحسین می کند. بازاریابان شواهد مستندی دارند مبنی بر اینکه گواهینامه یا تاییدی که در ارتباطات بازاریابی استفاده می شود واقعی است و اطلاعات تماس فرد یا سازمانی که آن را ارائه می دهد را در اختیار دارند. گواهینامه ها موثر هستند زیرا نرخ تبدیل شما را افزایش می دهند.

نمونه هایی از تبلیغات مدرن

در زیر سایت های ایرانی که دارای تبلیغات مدرن هستند آورده شده است:

سایت تبلیغات ایرانی مدرن:کانون ایران نوین

به دنبال ایجاد و سازماندهی منظم ایده های جدید مختلف از طریق استفاده از ابزارهای مدرن توسط تیمی از مردان و زنانی است که در نشان دادن حرفه ای و ارزش برند و محصول شما تخصص دارند. تأثیرگذاری بر دنیای اطراف شما فلسفه آنهاست و یک سرویس کامل و شبکه ارتباطی یکپارچه هستند. به دنبال این هستند که مردم عاشق محصولات و خدمات مشتریانشان شوند. از طریق ایده های خلاقانه خود در همه رسانه ها و همه رشته ها، تصمیم گرفتند که مارک ها را به نشان عشق تبدیل کنند که برخلاف برندها، وفاداری فراتر از عقل را ایجاد می کند. آنها شدیداً به قدرت ایده‌ها در ایجاد تمایز و ایجاد انگیزه اعتقاد دارند. آنها از روز اول در کانون ایران نوین روحیه تزلزل ناپذیر و نگرش شکست ناپذیری دارند.

سایت تبلیغات ایرانی مدرن:یک شبکه

یک شرکت آگاه، جوان، خلاق، در مسیر رشد و شکوفایی. در اولین روزهای سال 89 نیاز به تبلیغات در اینترنت را احساس کردند. بنابراین فکر کردند برای اولین بار در ایران سرویسی برای مدیریت تبلیغات اینترنتی ایجاد کنند. بنابراین با روش تبلیغات بنری شروع به کار کردند و پس از کسب تجربه و افزایش کیفیت، انواع تبلیغات آنلاین را برای مشتریان عزیز در نظر گرفتند.

سایت تبلیغات ایرانی مدرن:آژانس تبلیغاتی خلاق طرح باران

آژانس تبلیغاتی طرح باران یکی از معتبرترین شرکت های ارتباطات بازاریابی در ایران است که در سال های اخیر تعدادی از شناخته شده ترین کمپین های تبلیغاتی را ایجاد کرده است. طرح باران طیف گسترده ای از خدمات از جمله: مشاوره تبلیغاتی، برنامه ریزی کمپین، برنامه ریزی رسانه، روابط عمومی، بازاریابی دیجیتال، برنامه ریزی رسانه های اجتماعی، طراحی گرافیک، برنامه ریزی رویداد، تبلیغات خارج از منزل، چاپ و هدایای تبلیغاتی را ارائه می دهد.

طرح باران از طریق واحدهای تخصصی: بازاریابی، تحقیقات بازاریابی، استراتژی، خلاقیت و ایده پردازی، کپی رایتینگ، تیم تولید TVC، رسانه، OOH، رسانه های دیجیتال و اجتماعی، سعی در ایجاد موثرترین ایده ها دارد. شرکتی که از سال 2000 وارد این بازی شده است، کار خود را با یک تیم پیشرفته تبلیغاتی و بازاریابی آغاز کرد و اکنون یکی از اعضای کلیدی دنیای تبلیغات ایران است. شایان ذکر است طرح باران صاحب رسانه معروف، خریدار رسانه و مجهز به تیم خبره حسابرسی رسانه می باشد. مشتریان آنها به طور خلاصه: شرکت های مخابرات سیار، FMCG، موسسات آموزشی، بانک ها، شرکت های بیمه، تولید کنندگان خودرو، شرکت های صنعتی و بسیاری از مشاغل دیگر.

سایت تبلیغات ایرانی مدرن
سایت تبلیغات ایرانی مدرن

سایت تبلیغات ایرانی مدرن: نت بینا

یکی دیگر از سایت های تبلیغات نت بینا است که خدمات خوبی را ارائه میدهد و سابقه ی درخشانی دارد.

فعال سازی دیجیتال

سالانه هزاران فعال سازی دیجیتال را از طرف مشتریان خود انجام می دهند. اینها شامل بنرهای نمایشی، پست‌های رسانه‌های اجتماعی، فعالیت‌های تبلیغاتی، کمپین‌های تأثیرگذار، تأیید افراد مشهور، رویدادهای راه‌اندازی و سایر فعالیت‌های بازاریابی است.

ارتباطات دیجیتال

نت بینا برای تعیین استراتژی ارتباطی و اجرای مفاهیم کمپین های خود مورد اعتماد برندهای جهانی است. چه یک عنوان رسانه های اجتماعی، یک کمپین CSR، یک عنوان AdWords یا یک مقاله روابط عمومی دیجیتال باشد، همه ارتباطات با دقت ایجاد می شوند.

شبکه رسانه ای

نت بینا به عنوان یک آژانس مستقل که به هیچ گروه رسانه ای وابسته نیست، توانسته است بزرگترین شبکه رسانه ای ایران را برای مشتریان خود جمع آوری کند. همه شبکه های رسانه ای بزرگ و رسانه های مستقل دیجیتال و آفلاین برای اجرای ارتباطات آنها باز هستند.

قبایل و تأثیرگذاران

نت بینا مکالمات ایجاد می کند و کمپین هایی را در میان قبایل مختلف مصرف کننده و تأثیرگذاران در ایران رهبری می کند. پلتفرم اینفلوئنسر توسعه‌یافته داخلیشان شامل اینفلوئنسرهای دیجیتالی بزرگ ایران و فعال‌ترین افراد مشهور است.

سلبریتی ها

با افراد مشهور مختلف در ایران برای حمایت از کمپین های خود کار می کنند. با شخصیت‌های معروف از همه زمینه‌ها، ورزش، سینما، موسیقی، تلویزیون و غیره همکاری کرده‌اند. برای هر کمپین بهترین مسیر مشترک را برای رسیدن به اهدافشان استراتژی می‌کنند.

سایت تبلیغات ایرانی مدرن: تاپسل

تاپسل محصول شرکت پگاه دادکاوان شریف یک شبکه تبلیغاتی دیجیتال است که در سال 94 با معرفی سرویس تبلیغات آنلاین ویدیویی برای اولین بار در ایران کار خود را آغاز کرد و بعداً دامنه خدمات خود را به گستره وسیعی رساند. راه حل های تبلیغات دیجیتال آنها در حال حاضر، اعتماد بسیاری از برندهای ایرانی و بین المللی را به خود جلب کرده است.

خدمات تاپسل:

  • کمپین های ثبت نام کاربر
  • کمپین های نصب برنامه
  • روی تبلیغات کلیک کنید(cpc)
  • وبلاگ دیجیتال مارکتینگ
  • بازاریابی در شبکه های اجتماعی
  • برندسازی با نمایش ویدیو

نتیجه

تبلیغات ابزار قدرتمندی است که کسب‌وکارها برای مدت‌ها از آن برای دستیابی به مشتریان بالقوه برای خرید محصولات یا خدمات خود و همچنین تقویت ایمان به کسب‌وکار مشتریان فعلی استفاده می‌کنند. در تبلیغات مدرن، خود تبلیغات بر اساس هویت کاربر و محتوا توسط سیستم‌های خودکار انتخاب و ارائه می‌شوند. در سه فصل آخر سال، تبلیغات موبایلی و اینترنتی به ترتیب 18 درصد و 9 درصد رشد داشته اند. بنابراین باید برای تبلیغ برند خود عمیقاً در تبلیغات مدرن در دوره جدید غوطه ور شوید.

خدمات طرح باران چیست؟

مشاوره تبلیغاتی، برنامه ریزی کمپین، برنامه ریزی رسانه، روابط عمومی، بازاریابی دیجیتال، برنامه ریزی رسانه های اجتماعی، طراحی گرافیک، برنامه ریزی رویداد، تبلیغات خارج از منزل، چاپ و هدایای تبلیغاتی را ارائه می دهد.

رشد تبلیغات موبایلی و اینترنتی به چه صورت است؟

تبلیغات موبایلی و اینترنتی به ترتیب 18 درصد و 9 درصد رشد داشته اند.

طرح باران از چه طریقی موثر ترین ایده ها را اجرا میکند؟

طرح باران از طریق واحدهای تخصصی: بازاریابی، تحقیقات بازاریابی، استراتژی، خلاقیت و ایده پردازی، کپی رایتینگ، تیم تولید TVC، رسانه، OOH، رسانه های دیجیتال و اجتماعی، سعی در ایجاد موثرترین ایده ها دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *