بودجه سایت تبلیغات ایرانی

بودجه سایت تبلیغات ایرانی

بودجه سایت تبلیغات ایرانی تخمینی از هزینه های تبلیغاتی یک شرکت در یک دوره زمانی معین است. مهمتر از آن، این پولی است که یک شرکت مایل است برای دستیابی به اهداف بازاریابی خود کنار بگذارد.

بودجه سایت تبلیغات ایرانی چیست؟

بودجه سایت تبلیغات ایرانی بخشی از بودجه کلی فروش یا بازاریابی یک شرکت است که می تواند به عنوان سرمایه گذاری در رشد یک شرکت تلقی شود. بهترین بودجه ها و کمپین های تبلیغاتی بر نیازها و مشکلات مشتریان و ارائه راه حل هایی برای این مسائل تمرکز می کنند، نه مشکلات شرکت مانند کاهش بیش از حد موجودی.

بودجه سایت تبلیغات ایرانی: تبلیغات بنری

تبلیغات بنری یکی از رایج ترین انواع تبلیغات دیجیتال است. بنرها در اشکال، اندازه‌ها و قالب‌های مختلف هستند و در یک وب‌سایت قابل دسترسی از طریق رایانه‌های شخصی رومیزی، در یک وب‌سایت مجهز به تلفن همراه، در یک برنامه یا در رسانه‌های اجتماعی نمایش داده می‌شوند.

فرمت‌های معمولی شامل آسمان‌خراش‌ها، کاغذ دیواری‌ها، میان‌افزارها یا پاپ‌آپ‌ها هستند که معمولاً به صفحه فرود آگهی‌دهنده پیوند دارند. علاوه بر این بنرهای ثابت، به اصطلاح بنرهای رسانه ای غنی امکان ارائه صداها، انیمیشن ها یا ویدیوها را فراهم می کند.

ویدیوهایی که به جای یک بنر ثابت در خارج از یک پخش کننده ویدیویی خاص نمایش داده می شوند نیز رسانه غنی محسوب می شوند.

بنرهایی که به طور یکپارچه با شکل و عملکرد محیطی (به عنوان مثال، وب سایت های خبری، پلت فرم های ویدیویی) که در آن ظاهر می شوند مطابقت دارند (به اصطلاح تبلیغات بومی) نیز در طبقه بندی تبلیغات بنری گنجانده شده اند.

تبلیغات همپوشانی و تبلیغات ویدیویی پیش از پخش، میانی یا پس از پخش در پخش‌کننده‌های ویدیویی مبتنی بر وب یا برنامه به عنوان بنر طبقه‌بندی نمی‌شوند، بلکه بیشتر به عنوان تبلیغات ویدیویی طبقه‌بندی می‌شوند.

آیا تبلیغات بنری موثر هستند؟

تبلیغات بنری روشی تاثیرگذار برای افزایش ترافیک مشتری، فروش محصول و یا جلب توجه مشتری است. برای تعیین اینکه آیا تبلیغات بنری موثر است یا خیر، مهم است که به CTR یا نرخ کلیک یک آگهی نگاه کنید. معیار نرخ کلیک به عنوان تعداد کلیک هایی که یک تبلیغ دریافت می کند تقسیم بر تعداد دفعات نمایش تبلیغ یا تعداد نمایش هایی که تبلیغ دریافت کرده است تعریف می شود. بنابراین، هر چه CTR یک آگهی تبلیغاتی بالاتر باشد، آن تبلیغ ممکن است موثرتر باشد. مارک‌ها می‌توانند به عملکرد کمپین گذشته یا سایر بینش‌های خود برای بهبود نرخ کلیک نگاه کنند .

اندازه های تبلیغاتی بنری محبوب

تبلیغات بنری موفق بسته به برندسازی، اهداف و دیدگاه خلاقانه کلی یک برند می تواند متفاوت به نظر برسد. اندازه آگهی بستگی به شکل بنر تبلیغاتی دارد که بسته به قالب تبلیغ متفاوت است. دفتر تبلیغات تعاملی (IAB) استانداردهایی را برای صنعت فناوری تبلیغات تعیین می کند و دستورالعمل های تبلیغات دیجیتال را ایجاد می کند. برای اینکه صنعت به خوبی اجرا شود، IAB واحدهای اندازه‌های تبلیغاتی استانداردی را توسعه می‌دهد که همه باید از آن پیروی کنند.

برای اندازه های تبلیغات بنری، مشخصات تبلیغات به شکل بنر بستگی دارد، از مستطیل متوسط ​​تا بزرگ، مربع کوچک تا متوسط، نیم صفحه و موارد دیگر. سه قالب تبلیغات استاندارد عبارتند از تابلوی امتیاز (728 X 90)، مستطیل متوسط ​​(300 X 250) و آسمان خراش (160 X 600).

بودجه سایت تبلیغات ایرانی
بودجه سایت تبلیغات ایرانی

فرمت های رایج تبلیغات بنری

بسته به محل تبلیغات در یک صفحه وب، از قالب‌های تبلیغات بنری متفاوتی استفاده میشود. هر قالب تبلیغات بنری در اندازه تبلیغات متفاوت است. تبلیغات لیدربورد یکی از رایج ترین و با بهترین عملکرد تبلیغات بنری است که به دلیل قرار گرفتن در بالای صفحه، تأثیر بالایی دارد. به دلیل قرار گرفتن آگهی در بالای یک صفحه وب، قابلیت مشاهده آگهی بالایی دارند. تبلیغات تابلوهای برتر اغلب بلافاصله توسط بینندگان صفحه مشاهده می شوند و اگر به اندازه کافی جذاب باشند، می توانند کاربران را به کلیک بر روی تبلیغ ترغیب کنند. از سوی دیگر، تبلیغات آسمان‌خراش‌ها شکلی بلند و نازک دارند که به همین دلیل به این نام معروف است . این تبلیغات اغلب در کنار یک صفحه وب یافت می شوند و از بالا به پایین کشیده می شوند. برندها ممکن است از تبلیغات آسمان‌خراش استفاده کنند تا بازدیدکنندگان را تشویق کنند تا تبلیغات بنری را برای آگاهی بیشتر از برند ببینند یا روی تبلیغ کلیک کنند تا به وب‌سایت خود برندها برسند.

شما هزینه این تبلیغات بنری را به صورت ماهانه پرداخت می کنید تا در مکان های خاصی در وب سایت قرار بگیرند. بنرهای تبلیغاتی عمدتاً در 3 فاصله در وب سایت ظاهر می شوند:

  • هدر: این بنری قابل مشاهده است که فوراً توجه بینندگان را به خود جلب می کند. بنرهای سرصفحه ما در همه صفحات ظاهر می شوند .
  • نوار کناری: این یک بنر ماندگار است که مهم نیست که چقدر صفحات را به سمت پایین اسکرول می کنند در مقابل دیدگان می ماند. بنرهای نوار کناری تقریباً در همه صفحات ظاهر می شوند.
  • صفحه تور: این یک بنر بسیار هدفمند در رقابتی ترین صفحه برای تورهای ورودی ایران است.

بودجه سایت تبلیغات ایرانی: تبلیغات بک لینک

یک بک لینک، که به آن لینک ورودی، لینک خارجی یا فقط یک لینک نیز می گویند، در اصل یک مرجع یا استناد از یک صفحه به صفحه دیگر است. هنگامی که روی آن کلیک می شود، یک بک لینک کاربر را از صفحه فعلی خود به منبع وب دیگری متصل می کند، که ممکن است صفحه وب، وب سایت، تصویر یا فهرست وب مرتبط دیگری باشد.

بک لینک به عنوان یک تکنیک خارج از صفحه برای افزایش رتبه وب سایت با توجه به نتایج موتورهای جستجو استفاده می شود. داشتن پیوند به منابع دیگر نمونه ای از تکنیک های درون صفحه است. بک لینک ها می توانند به شکل URL وب سایت یا متن لنگر باشند و همچنین می توانند به یک تصویر اضافه شوند.

هنگامی که صاحب وب سایت یا تولید کننده محتوا اطلاعاتی را در سایت شما پیدا می کند که آنها را مرتبط، مفید یا جذاب می دانند، پیوندی از سایت خود به سایت شما اضافه می کنند تا با ارائه اطلاعات اضافی، تجربه را برای خوانندگان خود افزایش دهند و از تخصص شما برای ارائه استفاده کنند. شواهدی برای ادعاهای آنها تعداد لینک‌ها و کیفیت منابعی که لینک‌ها در آن یافت می‌شوند، بر الگوریتم‌های موتور جستجو در تعیین رتبه‌بندی یک صفحه تأثیر می‌گذارند. این به طور کلی به این معنی است که هر چه لینک‌های باکیفیت بیشتری از وب‌سایت‌های مرتبط داشته باشید، بالاتر در صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) ظاهر می‌شوید.

شما هزینه این آگهی را به صورت ماهانه پرداخت می کنید تا فقط در صفحه اصلی وب سایت نمایش داده شود . یکی از پیشنهادات تبلیغات آنلاین مقصد ایران است که به تعداد محدود و در فضای محدود فقط در صفحه اصلی بخش انگلیسی وب سایت ارائه می شود.

این شامل یک عبارت (به عنوان مثال، کلمه کلیدی، نام تجاری، و غیره) است که به صفحه اصلی تعیین شده شما پیوند داده شده است. در صورت نیاز می توانید یک تگ عنوان نیز به آن اضافه کنید. صفحه شما در یک تب جدید باز می شود.

بودجه سایت تبلیغات ایرانی
بودجه سایت تبلیغات ایرانی

بودجه سایت تبلیغات ایرانی: پست های مهمان

پست‌های مهمان سرمقاله یا محتوای پولی هستند. شرکت‌ها دوست دارند برای انتشار محتوای خود در برخی وب‌سایت‌های پر بازدید و معتبر دیگر هزینه بپردازند.

کاملاً با یک تبلیغ معمولی متفاوت است. جایی که تبلیغ‌کنندگان کلماتی مانند «اکنون بخر» یا «۵۰ درصد تخفیف» را به زبان می‌آورند. این کار آنقدر هوشمندانه انجام می شود که خواننده نمی تواند سرنخی از تبلیغات بودن آن پیدا کند.

این نوع محتوای مهمان بیشتر مخاطب محور بوده و متناسب با علاقه آنها منتشر می شود. آنها مانند پست های سنتی نیستند، بلکه بیشتر شبیه به آموزش، مطالعات موردی و سرگرمی هستند.

چرا به پست مهمان نیاز دارید؟

از دهه های اخیر، دیده شده است که دسترسی ارگانیک توسط بازارهای بزرگی مانند فیس بوک ، اینستاگرام و غیره کاهش یافته و بیش از حد کنترل شده است. بیشتر شبیه این است که برای دستیابی به آن دسترسی ارگانیک باید به این بازارهای بزرگ پول پرداخت کنید.

زمانی که قصد دارید دامنه کسب و کار خود را افزایش دهید یا اعتماد به برند خود را بهبود ببخشید، باید مطمئن شوید که محتوای شما به مخاطب مناسب می رسد.

در مقایسه با سایر روش های تبلیغاتی، تعامل بیشتری را به همراه دارد و مهمتر از همه، فشار دادن بیش از حد پست های مهمان به صورت استراتژیک، قدرت سئوی شما را افزایش می دهد، به طوری که کلمات کلیدی وب سایت شما رتبه بهتری در SERP خواهند دید که ترافیک وب سایت شما را افزایش می دهد. به طور بالقوه، در آینده، با این طرح بازاریابی انتشار در وب سایت ها، وب سایت شما به عنوان یک مرجع بزرگ در جایگاه خود رشد خواهد کرد.

در میان همه پیشنهادات تبلیغات آنلاین که در وب سایت ما پیدا می کنید، پست مهمان با لینک دائمی محبوب ترین شکل تبلیغات در مقصد ایران است. دلایل مختلفی برای چنین محبوبیتی وجود دارد. راز در کلمه ” دائمی ” است!

شما می توانید محصولات یا خدمات خود را به صورت طولانی توضیح دهید. می توانید توجه خوانندگان خود را به نکات مختلف معطوف کنید. شما می توانید عناصر مختلفی را برای جلب توجه آنها بگنجانید.

قیمت چند نوع فرصت تبلیغات آنلاین فوق

اگر پست مهمان را سفارش دهید، چه به صورت یک سرویس یا بخشی از بسته حمایتی، یک بار پرداخت می کنید و به طور دائم در وب سایت باقی می ماند.

اگر هر سرویس تبلیغات آنلاین دیگری را سفارش دهید، تا زمانی که به صورت ماهانه یا سه ماهه پرداخت کنید، خدمات آنلاین باقی خواهند ماند. به عنوان مثال، اگر تبلیغات بنری، پیوندهای متنی صفحه اصلی و غیره را سفارش دهید، برای مدت زمانی که سفارش دادید در وب سایت باقی خواهند ماند. پس از آن، اگر خدمات خود را تمدید کنید، نمایش آنها ادامه خواهد یافت. در غیر این صورت، آنها را متوقف می کنند.

بسته به میزان کمپین های تبلیغاتی، مدت زمان آنها و سایر خدمات تکمیلی، قیمت ها می توانند متفاوت باشند.

بک لینک چیست؟

یک بک لینک، که به آن لینک ورودی، لینک خارجی یا فقط یک لینک نیز می گویند، در اصل یک مرجع یا استناد از یک صفحه به صفحه دیگر است. هنگامی که روی آن کلیک می شود، یک بک لینک کاربر را از صفحه فعلی خود به منبع وب دیگری متصل می کند، که ممکن است صفحه وب، وب سایت، تصویر یا فهرست وب مرتبط دیگری باشد.

تبلیغات بنری چگونه نمایش داده میشود؟

در یک وب‌سایت قابل دسترسی از طریق رایانه‌های شخصی رومیزی، در یک وب‌سایت مجهز به تلفن همراه، در یک برنامه یا در رسانه‌های اجتماعی نمایش داده می‌شوند.

قیمت تبلیغات به چه چیزی بستگی دارد؟

بسته به میزان کمپین های تبلیغاتی، مدت زمان آنها و سایر خدمات تکمیلی، قیمت ها می توانند متفاوت باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *